BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 01 augustus 2021 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 12:00 schreef Eide het volgende:
Ihatarren bij PSV uit de selectie gezet. Ik vraag mij af wat daar allemaal speelt. Ergens zit er bij die jongen iets niet goed, maar onder Schmidt krijgt hij ook geen enkele fatsoenlijke kans om zich te laten zien.
Of hij wordt echt gewoon heel erg oneerlijk behandeld daar.
Pietje
 Pietje - zondag 01 augustus 2021 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 12:00 schreef Eide het volgende:
Ihatarren bij PSV uit de selectie gezet. Ik vraag mij af wat daar allemaal speelt. Ergens zit er bij die jongen iets niet goed, maar onder Schmidt krijgt hij ook geen enkele fatsoenlijke kans om zich te laten zien.
Ik had het gisteren al op teletekst gelezen. Ik vrees dat die jongen wordt weggetreiterd in Eindhoven. Aan de andere kant denk ik dat hij wel degelijk een moeilijk karakter heeft, vergelijkbaar met El Hamdaoui destijds bij Ajax. Ihattaren moet zich ook realiseren dat hij "pas" 19 jaar is en net komt kijken. Zonde van zo'n talentvolle jongen. Wie weet doet een overstap naar Ajax hem wel goed.
Pietje
 Pietje - zondag 01 augustus 2021 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 12:09 schreef remco k het volgende:

[..]

We zijn er zelf niet bij geweest toch. Het enige dat hij doet is niet bijtekenen. Dat is toch ook gewoon zijn goed recht?
En misschien tekent hij wel niet bij omdat hij een lagere vergoeding krijgt dan nu het geval is.

Jij weet net zo goed als ik dat er bij contract besprekingen meerdere belangen spelen. Zowel voor Ajax als kamp Onana.
Daar heb je uiteraard gelijk in en dat heb ik zelf ook al eens geschreven. Toch vind ik dat hij best wel een toenadering tot Ajax had kunnen maken, gezien zijn blunder met dat verkeerde pilletje. Ajax heeft zich uiterst coulant opgesteld jegens hem. Maar inderdaad, wat er zich achter gesloten deuren heeft afgespeeld weten we niet.
Eide
 Eide - zondag 01 augustus 2021 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 12:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Of hij wordt echt gewoon heel erg oneerlijk behandeld daar.
Maar hij toch ook niet in staat zich daar overheen te zetten en te vechten. Vorig jaar te zwaar terug van vakantie en dit jaar in de voorbereiding eigenlijk al over de flits. Je kan ook blijven rammen op de training en met het bestuur in gesprek gaan over een vertrekwens.
Loetje
 Loetje - zondag 01 augustus 2021 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 12:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Of hij wordt echt gewoon heel erg oneerlijk behandeld daar.
Valt het je ook niet op dat Schmidt zijn eigen zooi kiest en de rest verguisd wordt?

Ihattaren komt als enige daar compleet afgetraind uit de vakantie en wordt finaal genegeerd.

De tering dat dat alleen aan Ihattaren ligt. Schmidt is een vieze flikker
Hummel10
 Hummel10 - zondag 01 augustus 2021 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 13:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Valt het je ook niet op dat Schmidt zijn eigen zooi kiest en de rest verguisd wordt?

Ihattaren komt als enige daar compleet afgetraind uit de vakantie en wordt finaal genegeerd.

De tering dat dat alleen aan Ihattaren ligt. Schmidt is een vieze flikker
Ittharen heeft laten zien dat hij aan zichzelf wilde werken na een moeilijke periode.
Dan zo genegeerd worden tja
Loetje
 Loetje - zondag 01 augustus 2021 - 15:18   quote  deeplink  
Wij zijn er natuurlijk niet bij, maar Schmidt is zeker niet schoon in deze, daar ben ik 1000% van overtuigd
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 augustus 2021 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 12:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar hij toch ook niet in staat zich daar overheen te zetten en te vechten. Vorig jaar te zwaar terug van vakantie en dit jaar in de voorbereiding eigenlijk al over de flits. Je kan ook blijven rammen op de training en met het bestuur in gesprek gaan over een vertrekwens.
Heb ik ook mee gekregen, het ontbeert het een en ander aan mentaliteit, is ook snel op zijn teentjes getrapt
Eide
 Eide - zondag 01 augustus 2021 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 15:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb ik ook mee gekregen, het ontbeert het een en ander aan mentaliteit, is ook snel op zijn teentjes getrapt
Het zal een combinatie van beide zijn denk ik. Een jongen die de topsportmentaliteit niet komt aanwaaien plus een trainer die kem links laat liggen. Uiteindelijk is het wel aan de speler om te tonen dat je niet om hem heen an natuurlijk.
Pietje
 Pietje - zondag 01 augustus 2021 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 16:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Het zal een combinatie van beide zijn denk ik. Een jongen die de topsportmentaliteit niet komt aanwaaien plus een trainer die kem links laat liggen. Uiteindelijk is het wel aan de speler om te tonen dat je niet om hem heen an natuurlijk.
Ik heb het sterke vermoeden, dat hij kan tonen wat hij wil, maar de trainer "moet" hem gewoon niet. Die trainer is een achterbakse klootzak.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 01 augustus 2021 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 15:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb ik ook mee gekregen, het ontbeert het een en ander aan mentaliteit, is ook snel op zijn teentjes getrapt
Is Cultoer.
Eide
 Eide - zondag 01 augustus 2021 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 16:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb het sterke vermoeden, dat hij kan tonen wat hij wil, maar de trainer "moet" hem gewoon niet. Die trainer is een achterbakse klootzak.
Kan net zo goed waar zijn Pietje. "De waarheid ligt in het midden" is de grootste onzin ooit. Iets kan gewoon aan het een of ander liggen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 augustus 2021 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 16:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Het zal een combinatie van beide zijn denk ik. Een jongen die de topsportmentaliteit niet komt aanwaaien plus een trainer die kem links laat liggen. Uiteindelijk is het wel aan de speler om te tonen dat je niet om hem heen an natuurlijk.
Eens, dat is de eerste vereiste als je de top wilt halen!
Die hardheid moet je aan kunnen.

Hij is nu voor een paar miljoen op te halen, toch staan ze niet in de rij...
Pietje
 Pietje - zondag 01 augustus 2021 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 21:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Kan net zo goed waar zijn Pietje. "De waarheid ligt in het midden" is de grootste onzin ooit. Iets kan gewoon aan het een of ander liggen.
Duidelijk en zeker waar. Toch denk ik dat zo'n jonge speler enig perspectief moet hebben/krijgen om minuten te maken. Op het menselijke vlak vind ik Schmidt niet uitblinken jegens Ihattaren. Voorbeeld: tegen het einde van de competitie in mei jl. mocht Ihattaren zowaar een keertje invallen en scoorde direct een prachtig doelpunt, rende naar zijn coach (om hem te bedanken?) maar werd door hem weggeduwd. Voor mij reden om, zoals eerder geschreven, te stellen dat Schmidt niks van Mo Ihattaren moet hebben. Vergeet daarbij niet, dat Mo Ihattaren pas 19 jaar is. En daarmee wil ik pertinent niet de speler vrij pleiten van verkeerd gedrag. Ook hij heeft fouten gemaakt.
remco k
 remco k - maandag 02 augustus 2021 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 12:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar hij toch ook niet in staat zich daar overheen te zetten en te vechten. Vorig jaar te zwaar terug van vakantie en dit jaar in de voorbereiding eigenlijk al over de flits. Je kan ook blijven rammen op de training en met het bestuur in gesprek gaan over een vertrekwens.
O maar het zal ook echt geen makkelijk mannetje zijn hoor.

Maar nu kwam hij heel fit terug. En wat ik ervan begreep was hij in de minuten die hij maakte juist heel goed. Om vervolgens gewoon helemaal niet gebruikt te worden.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 augustus 2021 - 11:51   quote  deeplink  
Schmidt is gewoon een meloot die aankopen boven veel belovend talent verkiest.. teze is er een mooi voorbeeld van.. goed seizoen, en toch een aankoop boven hem kiezen na een goed seizoen.. Ik snap Mo wel, je wil je bewijzen en een niks zeggende speler kies je boven hem met invallen tegen de Turken.. geen idee waarom die Duitser zo doet, maar het is wel duidelijk dat die liever vriendjes in het elftal heeft IPV eigen jeugd
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 augustus 2021 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 09:07 schreef Eide het volgende:
Als je hem niet verkoopt loopt hij volgend jaar gratis de deur uit. Laten we wel wezen; Ajax zal waarschijnlijk graag van Onana af zijn.
Plus salariskosten die je niet meer hebt. Eigenlijk zou de zaakwaarnemer nog even het salaris van afgelopen jaar ook nog terug betalen. Ik hoop wel dat Ajax een doorverkoop clausule erin heeft van 30%
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 augustus 2021 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2021 - 11:51 schreef nummer10 het volgende:
Schmidt is gewoon een meloot die aankopen boven veel belovend talent verkiest.. teze is er een mooi voorbeeld van.. goed seizoen, en toch een aankoop boven hem kiezen na een goed seizoen.. Ik snap Mo wel, je wil je bewijzen en een niks zeggende speler kies je boven hem met invallen tegen de Turken.. geen idee waarom die Duitser zo doet, maar het is wel duidelijk dat die liever vriendjes in het elftal heeft IPV eigen jeugd
Bij Ajax kijken ze nauwlettend of een speler in de groep past, je moet het wel met zijn allen doen, misschien kotsen ze hem wel uit.

Ik zeg niet dat Mo een rotte appel is want daar heb ik geen inzicht in maar PSV is hem liever kwijt dan rijk.

Ajax heeft ook geen interesse voor dit geweldig talent.
Ik zeg niet dat het alleen aan Mo ligt, en dat hij zich boven de ploeg plaatst ook dat kan ik niet beoordelen.

Maar nogmaals ze staan niet in de rij voor hem.

Aan de andere kant wil ik die Duitser ook niet als trainer bij Ajax zien, alleen die kop al.
Het is net als in een huwelijk dat misloopt, 2 kijven 2 schuld, denk ik maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2021 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - maandag 02 augustus 2021 - 15:50   quote  deeplink  
Overmars verwacht dat Neres nog wel verkocht gaat worden. Neres wil graag verder, Ajax wil best verkopen en Overmars verwacht dat tegen het einde van de transferperiode de clubs wel gaan komen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 02 augustus 2021 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2021 - 15:50 schreef Eide het volgende:
Overmars verwacht dat Neres nog wel verkocht gaat worden. Neres wil graag verder, Ajax wil best verkopen en Overmars verwacht dat tegen het einde van de transferperiode de clubs wel gaan komen.
Milan werd genoemd toch? Geen idee of er überhaupt interesse is. Die 45/50 uit China ga je helaas niet meer krijgen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 02 augustus 2021 - 19:07   quote  deeplink  
Antony is wel interesse in schijnt. Is dat niet beter te verkopen en dan Neres nog een jaartje vlammen voor een betere prijs?
Eide
 Eide - maandag 02 augustus 2021 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2021 - 19:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Milan werd genoemd toch? Geen idee of er überhaupt interesse is. Die 45/50 uit China ga je helaas niet meer krijgen.
Zowel de goed ingevoerde journalisten als Overmars geven aan dat het uiterst rustig is op de transfermarkt, specifiek voor Overmars, maar eigenlijk voor alle andere mogelijke vertrekkende spelers.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 02 augustus 2021 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2021 - 20:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Zowel de goed ingevoerde journalisten als Overmars geven aan dat het uiterst rustig is op de transfermarkt, specifiek voor Overmars, maar eigenlijk voor alle andere mogelijke vertrekkende spelers.
Nog een maandje en dan weten we meer..
Eide
 Eide - dinsdag 03 augustus 2021 - 12:49   quote  deeplink  
Antony haalt met Brazilië de finale van de Olympische Spelen en blijft dus langer weg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 augustus 2021 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2021 - 12:49 schreef Eide het volgende:
Antony haalt met Brazilië de finale van de Olympische Spelen en blijft dus langer weg.
Had toch niet uitgemaakt ouwe! Scheelt misschien een dag, want anders had hij wedstrijd om het brons moeten spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 augustus 2021 - 21:10   quote  deeplink  
Ajax zit wel veel te veel achterover qua transfers. Balans is er niet in het team en er zal wel weer op het eind van augustus of winterstop worden ingegrepen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 augustus 2021 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2021 - 21:10 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ajax zit wel veel te veel achterover qua transfers. Balans is er niet in het team en er zal wel weer op het eind van augustus of winterstop worden ingegrepen.
Vermoed ik ook
AkaS
 AkaS - woensdag 04 augustus 2021 - 08:34   quote  deeplink  
Snap niet waarom Overmars zo nadrukkelijk Neres naar de uitgang praat.

Anthony speelt voor Brazilië op de Olympische spelen en zal vermoeid terugkeren. By the way hoe vaak scoorde hij ? Ik vind het een leuke speler maar meer dartelend dan beslissend. Berghuis is nieuw maar zou mij enorm verrassen wanneer hij op CL niveau van toegevoegde waarde blijkt te zijn. Maarja, was wel lekker goedkoop...

Tadic is geweldig maar wordt echt wel wat ouder, heeft geen diepgang en is niet echt snel. Daarnaast hebben we Heller, ook niet echt een sprintkanon en we hebben niet echt een topspits om met hem te concurreren.

Wel nu nog het alternatief met Neres op links Tadic in de spits... Maar als het aan Overmars ligt, verkoopt hij Neres.

Nou veel succes dan met de zogenaamde ambitie en doelstelling om te overwinteren in de CL ...

Tadic is zelden of nooit geblesseerd maar wat is dit onverhoopt toch eens gebeurd wat niet ondenkbaar is. En Overmars krijgt zijn zin met een Neres transfer.

Zitten we met een oud Utrecht spits opgescheept, een oud geijenoorder, en een aan Twente uitgeleende Danilo omdat hij niet goed genoeg was voor Ajax 1.

Dat is een sterk staaltje voorbereiding voor overwintering in de CL.

Goed bezig.

En als ik toch negatief bezig ben
..

Lekker Gravenberch niet verlengen, kan hij volgend seizoen, de volgende topper zijn die met raiola aan het roer voor een appel en een ei de deur uitloopt.

Ik vind alles maar flinterdun tegenover uitgesproken doelstelling!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 augustus 2021 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 08:34 schreef AkaS het volgende:
Snap niet waarom Overmars zo nadrukkelijk Neres naar de uitgang praat.

Anthony speelt voor Brazilië op de Olympische spelen en zal vermoeid terugkeren. By the way hoe vaak scoorde hij ? Ik vind het een leuke speler maar meer dartelend dan beslissend. Berghuis is nieuw maar zou mij enorm verrassen wanneer hij op CL niveau van toegevoegde waarde blijkt te zijn. Maarja, was wel lekker goedkoop...

Tadic is geweldig maar wordt echt wel wat ouder, heeft geen diepgang en is niet echt snel. Daarnaast hebben we Heller, ook niet echt een sprintkanon en we hebben niet echt een topspits om met hem te concurreren.

Wel nu nog het alternatief met Neres op links Tadic in de spits... Maar als het aan Overmars ligt, verkoopt hij Neres.

Nou veel succes dan met de zogenaamde ambitie en doelstelling om te overwinteren in de CL ...

Tadic is zelden of nooit geblesseerd maar wat is dit onverhoopt toch eens gebeurd wat niet ondenkbaar is. En Overmars krijgt zijn zin met een Neres transfer.

Zitten we met een oud Utrecht spits opgescheept, een oud geijenoorder, en een aan Twente uitgeleende Danilo omdat hij niet goed genoeg was voor Ajax 1.

Dat is een sterk staaltje voorbereiding voor overwintering in de CL.

Goed bezig.

En als ik toch negatief bezig ben
..

Lekker Gravenberch niet verlengen, kan hij volgend seizoen, de volgende topper zijn die met raiola aan het roer voor een appel en een ei de deur uitloopt.

Ik vind alles maar flinterdun tegenover uitgesproken doelstelling!
Voor een deel eens maar dat Gravenberch stukje had er niet in gehoeven. Of jij moet weten of er wel of niet met hem gepraat wordt.

Tot nu toe hebben ze een keeper aangetrokken en een tijdelijk vervanger voor Antony.
Klaiber speelde al nooit en daar heb je Maz(die ook nog niet vertrokken is) Timber en Rensch kunnen daar. Neres kan links maar misschien willen ze een linksbuiten pas aantrekken bij vertrek Neres.

Centraal achterin kunnen Blind, Martinez links en Timber rechts, Schuurs lijken ze ook niet op te willen geven. Nico is ook nog steeds niet weg, Martinez en Rensch kun je daar ook gebruiken. Tadic kan Spits mocht Haller er niet zijn. Heb je Eventueel Danilo achter de hand.

Zoveel is er nog niet aan de hand hoor. Alle posities zijn dubbel bezet. Ze zullen pas handelen als er spelers vertrekken, markt zit op slot. Lijstjes liggen klaar.
Eide
 Eide - woensdag 04 augustus 2021 - 10:50   quote  deeplink  
AZ loopt leeg. Boadu ook vertrokken. Alleen Koopmeiners nog aanwezig als grote jongen. Ik ben benieuwd og AZ, net als voorheen, bij Jong Ajax komt shoppen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 04 augustus 2021 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 10:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Voor een deel eens maar dat Gravenberch stukje had er niet in gehoeven. Of jij moet weten of er wel of niet met hem gepraat wordt.

Tot nu toe hebben ze een keeper aangetrokken en een tijdelijk vervanger voor Antony.
Klaiber speelde al nooit en daar heb je Maz(die ook nog niet vertrokken is) Timber en Rensch kunnen daar. Neres kan links maar misschien willen ze een linksbuiten pas aantrekken bij vertrek Neres.

Centraal achterin kunnen Blind, Martinez links en Timber rechts, Schuurs lijken ze ook niet op te willen geven. Nico is ook nog steeds niet weg, Martinez en Rensch kun je daar ook gebruiken. Tadic kan Spits mocht Haller er niet zijn. Heb je Eventueel Danilo achter de hand.

Zoveel is er nog niet aan de hand hoor. Alle posities zijn dubbel bezet. Ze zullen pas handelen als er spelers vertrekken, markt zit op slot. Lijstjes liggen klaar.
Inderdaad, pas als er spelers vertrekken worden er spelers aan getrokken.

Nico en Neres hebben aan gegeven dat ze graag willen vertrekken, in een andere competitie spelen.
Overmars had een oogje op Bergwijn, mocht Neres vertrekken die nu te duur blijkt te zijn.

Schuurs wil helemaal niet weg, is nu de 2e man achter Timber, geen verkeerde voor op de bank

Ik zie het ook niet somber in, de markt zit inderdaad op slot.

Natuurlijk kan het altijd beter maar indien er geen spelers vertrekken kunnen ze die posities niet beter in vullen
p111
 p111 - woensdag 04 augustus 2021 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2021 - 11:51 schreef nummer10 het volgende:
Schmidt is gewoon een meloot die aankopen boven veel belovend talent verkiest.. teze is er een mooi voorbeeld van.. goed seizoen, en toch een aankoop boven hem kiezen na een goed seizoen.. Ik snap Mo wel, je wil je bewijzen en een niks zeggende speler kies je boven hem met invallen tegen de Turken.. geen idee waarom die Duitser zo doet, maar het is wel duidelijk dat die liever vriendjes in het elftal heeft IPV eigen jeugd
Van Teze begrijp ik het wel,is een heel gewone doorsnee voetballer onbegrijpelijk dat hij in Jong oranje zat,waar hij touwens ook zeer matig presteerde.
p111
 p111 - woensdag 04 augustus 2021 - 11:47   quote  deeplink  
Nou waar ik wel teleurgesteld in ben is Onana wat een kut lul.
Eide
 Eide - woensdag 04 augustus 2021 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 11:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad, pas als er spelers vertrekken worden er spelers aan getrokken.

Nico en Neres hebben aan gegeven dat ze graag willen vertrekken, in een andere competitie spelen.
Overmars had een oogje op Bergwijn, mocht Neres vertrekken die nu te duur blijkt te zijn.

Schuurs wil helemaal niet weg, is nu de 2e man achter Timber, geen verkeerde voor op de bank

Ik zie het ook niet somber in, de markt zit inderdaad op slot.

Natuurlijk kan het altijd beter maar indien er geen spelers vertrekken kunnen ze die posities niet beter in vullen
Daarnaast heeft Ajax afspraken gemaakt met gasten als Nico en Neres.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 04 augustus 2021 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 11:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Daarnaast heeft Ajax afspraken gemaakt met gasten als Nico en Neres.
Klopt!
Eide
 Eide - woensdag 04 augustus 2021 - 19:16   quote  deeplink  
E79iahQXsAUTR4P?format=jpg&name=large
Eide
 Eide - woensdag 04 augustus 2021 - 19:16   quote  deeplink  
De selectie voor de pot tegen Leeds.
Eide
 Eide - woensdag 04 augustus 2021 - 19:20   quote  deeplink  
Geen Timber en Taylor als stand-in voor Alvarez. Ook geen Nico en Steek. Beide zouden pijntjes hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2021 door Eide --
AkaS
 AkaS - woensdag 04 augustus 2021 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 10:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Voor een deel eens maar dat Gravenberch stukje had er niet in gehoeven. Of jij moet weten of er wel of niet met hem gepraat wordt.

Tot nu toe hebben ze een keeper aangetrokken en een tijdelijk vervanger voor Antony.
Klaiber speelde al nooit en daar heb je Maz(die ook nog niet vertrokken is) Timber en Rensch kunnen daar. Neres kan links maar misschien willen ze een linksbuiten pas aantrekken bij vertrek Neres.

Centraal achterin kunnen Blind, Martinez links en Timber rechts, Schuurs lijken ze ook niet op te willen geven. Nico is ook nog steeds niet weg, Martinez en Rensch kun je daar ook gebruiken. Tadic kan Spits mocht Haller er niet zijn. Heb je Eventueel Danilo achter de hand.

Zoveel is er nog niet aan de hand hoor. Alle posities zijn dubbel bezet. Ze zullen pas handelen als er spelers vertrekken, markt zit op slot. Lijstjes liggen klaar.
Jazeker, Gravenberch heeft vorige week nog in een interview laten weten dat er op dit moment geen gesprekken met Ajax gevoerd worden omtrent zijn contract.. Dit was als headliner op headliner waar ik het las...

Dus ja.

Mijn zorgen liggen niet achterin maar wel voorin.

Anthony speelde leuk, maar was in de echte wedstrijden niet bepalend.
Berghuis is een grote gok.
Haller geloof ik persoonlijk totaal niet in. Wordt Europees een complete teleurstelling. Hoop dat ik fout zit.

Tadic is geweldig en een natuurlijke leider, maar boven de 30 en wanneer geblesseerd wat hopelijk niet gebeurd maar wel kan, dan is onze aanvalslinie echt niet van CL niveau.

Wanneer je overwintering in de CL uitspreekt en alleen Tadic op linksvoor hebt en alleen Haller in de spits die volgens mij nergens CL niveau heeft aangetikt vind ik het flinterdun.

Achterin hebben we Per netniet Schuurs en een hoopvolle Timber op de rechter CV positie...
Op Links Blind en Martinez....

Ik zou Sanchez terughalen. En een spits, plus Neres houden
Pas dan ben je een serieuze jongen voor overwintering in de CL.

Kost dat geld, ja :-)
Loetje
 Loetje - woensdag 04 augustus 2021 - 20:36   quote  deeplink  
1-0, gigantisch hoog tempo
Loetje
 Loetje - woensdag 04 augustus 2021 - 20:43   quote  deeplink  
2-0, ziet er een stuk beter uit.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 augustus 2021 - 20:53   quote  deeplink  
Schuurs doet het vrijwel de hele voorbereiding al redelijk tot goed. Mazraoui ook sterk vandaag tot op heden. Gravenberch en Haller nog niet goed vandaag
Loetje
 Loetje - woensdag 04 augustus 2021 - 21:06   quote  deeplink  
3-0 ruststand. Goals van Klaassen, Schuurs en Gravenberch.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 augustus 2021 - 21:09   quote  deeplink  
Goals van Schuurs en met name Gravenberch zijn wel pareltjes hoor
Eide
 Eide - woensdag 04 augustus 2021 - 21:37   quote  deeplink  
Ajax speelt best aardig. Die Engelsen kunnen het tempo totaal niet bijbenen.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 augustus 2021 - 21:41   quote  deeplink  
Taylor ook heel aardig.

Haller is wel echt om te janken. Zou daar heel graag nog een optie bij zien komen
Loetje
 Loetje - woensdag 04 augustus 2021 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 21:37 schreef Eide het volgende:
Ajax speelt best aardig. Die Engelsen kunnen het tempo totaal niet bijbenen.
Ajax ook al een stuk verder in de voorbereiding. Week of 3 ofzo, dat merk je wel
Eide
 Eide - woensdag 04 augustus 2021 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 21:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax ook al een stuk verder in de voorbereiding. Week of 3 ofzo, dat merk je wel
Leeds is natuurlijk geen topploeg maar hebben met Bielsa een hele geslepen coach. Het is ook geen truttig ploegje hoor. Tweede helft wel een pak minder dan de eerste helft.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 augustus 2021 - 21:49   quote  deeplink  
Inmiddels is het zo'n beetje Ajax 013 tegen Leeds
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 04 augustus 2021 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 21:41 schreef Loetje het volgende:
Taylor ook heel aardig.

Haller is wel echt om te janken. Zou daar heel graag nog een optie bij zien komen
Zou idd niet verkeerd zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0585539