BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oranje EK2021

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 08 juli 2021 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juli 2021 - 09:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat kwam later, toen ik geen trekt meer had in selectievoetbal. :)

Ik heb nog jaren in 3e elftallen gespeeld (of eigenlijk het hoogste niet-selectie elftal) en daar speelde ik vaak als centrale middenvelder. Ik haalde overigens het 1e elftal destijds als A-junior waar in in de A1 als centrale verdediger speelde.

Dat was ook mijn grote nadeel; ik kan overal goed uit de voeten maar ben nergens echt heel goed in. Ik heb, zeker toen ik 3e elftallen ging spelen, eigenlijk overal wel gespeeld. Meestal in de as van het elftal ook als back kon ik leuk mee bij gebrek aan een echte back.
Zelfde hier echt elke positie vooral aanval middenveld of back.
Mag het nieuwe seizoen weer als rechtsbuiten aan de gang.
Eide
 Eide - donderdag 08 juli 2021 - 15:59   quote  deeplink  
Het schijnt overigens toch zo te zijn dat de KNVB Erik ten Hag heeft gebeld of hij eventueel zou willen praten over het bondscoachschap als de KNVB hem formeel zou vragen. Ten Hag heeft schijnbaar gezegd dat hij z'n contract bij Ajax daar op dit moment niet voor wil opgeven.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 08 juli 2021 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juli 2021 - 15:59 schreef Eide het volgende:
Het schijnt overigens toch zo te zijn dat de KNVB Erik ten Hag heeft gebeld of hij eventueel zou willen praten over het bondscoachschap als de KNVB hem formeel zou vragen. Ten Hag heeft schijnbaar gezegd dat hij z'n contract bij Ajax daar op dit moment niet voor wil opgeven.
Zou niet weten wie Ajax anders moet doen.. Ten Hag doet het prima alleen zijn wissels zijn niet altijd te verklaren.
Pietje
 Pietje - donderdag 08 juli 2021 - 19:54   quote  deeplink  
Björn Kuipers fluit de finale zondag. Wat een eer!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 juli 2021 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juli 2021 - 19:54 schreef Pietje het volgende:
Björn Kuipers fluit de finale zondag. Wat een eer!
Zeker en pittig potje denk ik. Wel een mooie finale qua teams en prestaties.
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 juli 2021 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juli 2021 - 10:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zeker en pittig potje denk ik. Wel een mooie finale qua teams en prestaties.
Absoluut, hoewel ik graag Denemarken in de finale had gezien. Of Spanje, maar dat was onmogelijk, gezien de loting en indeling.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 juli 2021 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juli 2021 - 13:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut, hoewel ik graag Denemarken in de finale had gezien. Of Spanje, maar dat was onmogelijk, gezien de loting en indeling.
Denk wel dat dit uiteindelijk de terechte finalisten zijn.
Denemarken kon het ook niet meer belopen op het einde.
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 juli 2021 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juli 2021 - 13:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk wel dat dit uiteindelijk de terechte finalisten zijn.
Denemarken kon het ook niet meer belopen op het einde.
Dat is beslist waar, maar ik doelde qua elftal en hoe ze terug zijn gekomen na twee nederlagen, wat ze hebben meegemaakt met Eriksen. Het is een beetje mijn gunfactor. Ook wat betreft Dolberg.
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 juli 2021 - 13:37   quote  deeplink  
En Engeland heeft op één wedstrijd na, alleen maar thuiswedstrijden gekregen...
remco k
 remco k - vrijdag 09 juli 2021 - 14:48   quote  deeplink  
De sterkst voetballende landen zaten allemaal aan de kant van Italië. Die verdienen deze titel echt als enige.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 juli 2021 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juli 2021 - 13:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is beslist waar, maar ik doelde qua elftal en hoe ze terug zijn gekomen na twee nederlagen, wat ze hebben meegemaakt met Eriksen. Het is een beetje mijn gunfactor. Ook wat betreft Dolberg.
Had ik ook wel hoor gunfoctor zeker.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 juli 2021 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juli 2021 - 14:48 schreef remco k het volgende:
De sterkst voetballende landen zaten allemaal aan de kant van Italië. Die verdienen deze titel echt als enige.
Ahh als ze verdiend winnen van de Italianen vind ik het prima.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 juli 2021 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juli 2021 - 14:48 schreef remco k het volgende:
De sterkst voetballende landen zaten allemaal aan de kant van Italië. Die verdienen deze titel echt als enige.
Eens, en vergeet het thuis voordeel niet van de Engelsen.. ik hoop op winst Italië en dan daarna de koppen in Wembley..
Loetje
 Loetje - zondag 11 juli 2021 - 22:03   quote  deeplink  
Jammer dat Italië echt onherkenbaar aan het spelen is.

Middenveld speelt echt dramatisch, alleen Jorginho is in de wedstrijd gegroeid, want die begon ook vreselijk. Barella en Veratti doen echt alles fout. Aanvallers sluiten ook niet bij en Immobile wordt helemaal verkeerd gebruikt.

Engeland begon wel aardig hoor, maar het is gewoon lomp en doldwazen voetbal
Loetje
 Loetje - zondag 11 juli 2021 - 22:14   quote  deeplink  
Gun het Engeland ook echt niet. 6 van de 7 potjes thuis, anti-voetbal, compleet gestoorde supporters en Southgate die echt schandelijk reageert op de Duitsers. Iedere Duitser nu schaamt zich bijna kapot voor wat er gebeurd is tijdens de WOII.

Echt geen respect voor die gasten.

Kom op Italië!

En Kuipers fluit uitstekend
Loetje
 Loetje - zondag 11 juli 2021 - 22:27   quote  deeplink  
Hopppaaa
Loetje
 Loetje - zondag 11 juli 2021 - 22:34   quote  deeplink  
Berardi had moeten koppen daar.
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2021 - 23:43   quote  deeplink  
Pff wat een slijtage slag zeg.

Ook niet heel lekker wegkijken dit hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 11 juli 2021 - 23:52   quote  deeplink  
Intensiteit was enorm
Loetje
 Loetje - zondag 11 juli 2021 - 23:52   quote  deeplink  
Kom op Italië nu, kom op Jorginho
Loetje
 Loetje - zondag 11 juli 2021 - 23:53   quote  deeplink  
Jezus, notabene hij die mist
Loetje
 Loetje - zondag 11 juli 2021 - 23:54   quote  deeplink  
Hahahahaa jaaaaaa

Die smerige Engelsen zijn eraan, het voetbal wint
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2021 - 23:58   quote  deeplink  
Ongelooflijk wat een penalty reeks.

Maar het anti voetbal heeft verloren.

It’s going Rome.
nummer10
 nummer10 - maandag 12 juli 2021 - 00:05   quote  deeplink  
Lekker voor die schijt Engelsen... Alles er voor over om het EK te pakken incl alle Corona maatregelen loslaten zodat het vol kan zitten etc.. en dan zo af gaan met 2 penal wissels die missen.. hahaha..
nummer10
 nummer10 - maandag 12 juli 2021 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2021 - 23:58 schreef remco k het volgende:
Ongelooflijk wat een penalty reeks.

Maar het anti voetbal heeft verloren.

It’s going Rome.
Absoluut eens.. ik denk dat Mourinho iets te lang in Engeland heeft gezeten...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 juli 2021 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2021 - 23:58 schreef remco k het volgende:
Ongelooflijk wat een penalty reeks.

Maar het anti voetbal heeft verloren.

It’s going Rome.
Italië speelt net zulk antivoetbal als Engeland!
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2021 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2021 - 11:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Italië speelt net zulk antivoetbal als Engeland!
Ben ik echt totaal niet met je eens. Ik zie aanvallend goed voetbal, ze gaan na een voorsprong tegen aansprekende tegenstanders wel wat meer in de omschakeling spelen, maar dat vind ik juist heel realistisch..
Loetje
 Loetje - maandag 12 juli 2021 - 13:10   quote  deeplink  
Ik vond Italië ook totaal on-Italiaans heel attractief spelen.

Alleen tegen Spanje niet, verder allemaal zelf het spel gemaakt.
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2021 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2021 - 13:10 schreef Loetje het volgende:
Ik vond Italië ook totaal on-Italiaans heel attractief spelen.

Alleen tegen Spanje niet, verder allemaal zelf het spel gemaakt.
Tegen Spanje lukte het ook gewoon niet, daar hadden ze eigenlijk ook uitgeschakeld moeten worden, Spanje verdiende daar gewoon meer.
Loetje
 Loetje - maandag 12 juli 2021 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2021 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Tegen Spanje lukte het ook gewoon niet, daar hadden ze eigenlijk ook uitgeschakeld moeten worden, Spanje verdiende daar gewoon meer.
Sowieso maakt niemand het spel tegen Spanje.
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2021 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2021 - 14:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Sowieso maakt niemand het spel tegen Spanje.
De laatste jaren is dat vaak wel minder dan in de gloriejaren. Maar ik vond Spanje bij uitstek de ploeg die in het toernooi aan het groeien was. Die hebben samen met Italië wel het beste voetbal laten zien denk ik.

Finale tussen Brazilië en Argentinië nog gezien?
Loetje
 Loetje - maandag 12 juli 2021 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2021 - 14:53 schreef remco k het volgende:

[..]

De laatste jaren is dat vaak wel minder dan in de gloriejaren. Maar ik vond Spanje bij uitstek de ploeg die in het toernooi aan het groeien was. Die hebben samen met Italië wel het beste voetbal laten zien denk ik.

Finale tussen Brazilië en Argentinië nog gezien?
Tuurlijk, vanuit balbezit domineren zoals Xavi en Iniesta dat deden, zal niemand ooit nog kunnen. Maar Spanje doet het wel altijd vanuit balbezit, maken het spel en regenstan passen zich daar wel op aan

Heb het inderdaad gezien. Was niet best, maar verdomd schitterend dat die kleine eindelijk iets wint met Argentinië. En dan op het veld familie bellen... Als een kind zo blij en dat maakt hem ook zo'n speler die je het gunt.

Argentinië is jarenlang een ploeg geweest met aanvallend veel kwaliteit en defensief een gatenkaas. Het is allemaal minder spectaculair nu, maar het is veel degelijker in zijn totaliteit.
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2021 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2021 - 15:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tuurlijk, vanuit balbezit domineren zoals Xavi en Iniesta dat deden, zal niemand ooit nog kunnen. Maar Spanje doet het wel altijd vanuit balbezit, maken het spel en regenstan passen zich daar wel op aan

Heb het inderdaad gezien. Was niet best, maar verdomd schitterend dat die kleine eindelijk iets wint met Argentinië. En dan op het veld familie bellen... Als een kind zo blij en dat maakt hem ook zo'n speler die je het gunt.

Argentinië is jarenlang een ploeg geweest met aanvallend veel kwaliteit en defensief een gatenkaas. Het is allemaal minder spectaculair nu, maar het is veel degelijker in zijn totaliteit.
Zeker weten. Ik ben ook gewoon oprecht blij dat die kleine man hierdoor wel de erkenning krijgt die hij verdient.

Kan zomaar volgend jaar ook een kans hebber worden op het wk.

Juist dat soort elftallen komen blijkbaar ver op de toernooien.
Loetje
 Loetje - maandag 12 juli 2021 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2021 - 16:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker weten. Ik ben ook gewoon oprecht blij dat die kleine man hierdoor wel de erkenning krijgt die hij verdient.

Kan zomaar volgend jaar ook een kans hebber worden op het wk.

Juist dat soort elftallen komen blijkbaar ver op de toernooien.
Yep, zijn vechtertjes geworden en dat werd tijd.

Argentinië heeft jarenlang misschien wel de beste voorhoede ter wereld gehad met Messi, Higuain, Aguero en Di Maria. Maar dat elftal klopte nooit.
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2021 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2021 - 23:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Yep, zijn vechtertjes geworden en dat werd tijd.

Argentinië heeft jarenlang misschien wel de beste voorhoede ter wereld gehad met Messi, Higuain, Aguero en Di Maria. Maar dat elftal klopte nooit.
Ach die Higuain, die kan er helemaal niks van..

Kan jij je die grote kans in de finale nog herinneren door die foute terug kopbal van die Duitser? Gewoon 100% alleen op de keeper af en dan afwerken alsof je voor het eerst een bal raakt..

Dat hij daar zo vaak boven Aguero verkozen werd is bijna gewoon sabotage :-)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 13 juli 2021 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2021 - 15:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tuurlijk, vanuit balbezit domineren zoals Xavi en Iniesta dat deden, zal niemand ooit nog kunnen. Maar Spanje doet het wel altijd vanuit balbezit, maken het spel en regenstan passen zich daar wel op aan

Heb het inderdaad gezien. Was niet best, maar verdomd schitterend dat die kleine eindelijk iets wint met Argentinië. En dan op het veld familie bellen... Als een kind zo blij en dat maakt hem ook zo'n speler die je het gunt.

Argentinië is jarenlang een ploeg geweest met aanvallend veel kwaliteit en defensief een gatenkaas. Het is allemaal minder spectaculair nu, maar het is veel degelijker in zijn totaliteit.
Verdediging is nog steeds niet heel bijzonder. Aanval en middenveld wel echt top.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 14 juli 2021 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2021 - 11:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben ik echt totaal niet met je eens. Ik zie aanvallend goed voetbal, ze gaan na een voorsprong tegen aansprekende tegenstanders wel wat meer in de omschakeling spelen, maar dat vind ik juist heel realistisch..
Fijn voor jou!
Loetje
 Loetje - woensdag 14 juli 2021 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2021 - 08:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach die Higuain, die kan er helemaal niks van..

Kan jij je die grote kans in de finale nog herinneren door die foute terug kopbal van die Duitser? Gewoon 100% alleen op de keeper af en dan afwerken alsof je voor het eerst een bal raakt..

Dat hij daar zo vaak boven Aguero verkozen werd is bijna gewoon sabotage :-)
Ik vond hem bij Argentinië helemaal niets, maar dat vond ik Aguero ook niet. In clubverband was Higuain dodelijk.

Maar dat was mijn punt ook niet eigenlijk. Ze hebben grote namen gehad en nooit iets gepresteerd. En nu is het echt een collectief en dat presteert vrijwel altijd beter.
Loetje
 Loetje - woensdag 14 juli 2021 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2021 - 10:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Verdediging is nog steeds niet heel bijzonder. Aanval en middenveld wel echt top.
Defensief zit er wel veel meer strijdlust in en meer power. Krijgen aanzienlijk minder goals tegen.
remco k
 remco k - woensdag 14 juli 2021 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2021 - 11:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vond hem bij Argentinië helemaal niets, maar dat vond ik Aguero ook niet. In clubverband was Higuain dodelijk.

Maar dat was mijn punt ook niet eigenlijk. Ze hebben grote namen gehad en nooit iets gepresteerd. En nu is het echt een collectief en dat presteert vrijwel altijd beter.
dat is helemaal waar..
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 juli 2021 - 13:49   quote  deeplink  
Heb ik het goed begrepen, dat de KNVB dwarsligt bij de benoeming van Louis van Gaal, omdat zij niet akkoord gaan met de wensen van LvG omtrent de aanstelling van zijn assistent-trainers?
Wie helpt mij uit de droom?
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 juli 2021 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2021 - 13:49 schreef Pietje het volgende:
Heb ik het goed begrepen, dat de KNVB dwarsligt bij de benoeming van Louis van Gaal, omdat zij niet akkoord gaan met de wensen van LvG omtrent de aanstelling van zijn assistent-trainers?
Wie helpt mij uit de droom?
Ik betwijfel allemaal of dat wel om het salaris gaat
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 juli 2021 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2021 - 13:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik betwijfel allemaal of dat wel om het salaris gaat
Ik had begrepen, dat de salariseis van Louis van Gaal er niet toe deed, maar wel om zijn wens/eis welke assistenten hij erbij wil hebben. Ik kan dat bericht alleen nergens meer vinden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 juli 2021 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2021 - 14:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik had begrepen, dat de salariseis van Louis van Gaal er niet toe deed, maar wel om zijn wens/eis welke assistenten hij erbij wil hebben. Ik kan dat bericht alleen nergens meer vinden.
Heb ik gevonden maar onbetrouwbaar, is van Valentijn...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 juli 2021 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zondag 18 juli 2021 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 16:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb ik gevonden maar onbetrouwbaar, is van Valentijn...
Ik heb nu weer gelezen, dat de vertraging te maken heeft met Danny Blind. Louis van Gaal wil hem hebben als assistent en dan moet hij terugtreden als commissaris bij Ajax. Daar is het wachten op.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 juli 2021 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juli 2021 - 19:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb nu weer gelezen, dat de vertraging te maken heeft met Danny Blind. Louis van Gaal wil hem hebben als assistent en dan moet hij terugtreden als commissaris bij Ajax. Daar is het wachten op.
Klopt dat bericht kwam van Valentijn, zal heus wel maar de vertraging is er eerder van Fraser, die heeft nog geen groen licht gegeven.
Wil graag als assistent worden maar wil daarnaast trainer blijven van Sparta, een dubbelfunctie zeg maar
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 juli 2021 - 12:34   quote  deeplink  
Heb ik het goed begrepen, dat de handtekening van Louis van Gaal een kwestie van tijd is?
Overigens grappig dan, drie voormalige Spartanen (Van Gaal, Blind en Fräser) het roer bij Oranje.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oranje EK2021









0.0255639