BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oranje EK2021

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 19:59   quote  deeplink  
Malen had die bal in de eerste minuut beter moeten geven op Demfries. En Malen had die grote kans moeten maken, zo’n kans mag je gewoon niet missen.

De Boer had zijn hoofd niet moeten laten hangen na de media en het Nl volk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 19:59   quote  deeplink  
Ik blijf erbij. Je gaat naar een wedstrijd om je club of land te steunen, niet om 1 of andere carnavalsact op te voeren. De dag dat supporters weer echt achter oranje gaan staan in plaats van als clowns op de tribune zullen ze van mij weer een beetje respect krijgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 juni 2021 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:58 schreef Eide het volgende:
Niemand had het idee dat dit Nederlands Elftal echt ver ging komen. Ik denk ook dat je, als je op deze manier het veld ingaat, je niet kan winnen.

Iedereen zag dat die 5-3-2 geen enkele defensieve stabiliteit bracht. Er dan zo aan vasthouden is gewoon raar. Ook vandaag weer 5-3-2 tegen een 4-3-3. Je hebt achter op 1 tegen 1 of zwemmende verdedigers terwijl zij tegen 2 spitsen steeds iemand kunnen doorschuiven naar het middenveld waar je tegen een overtal komt.

Dan leunt je hele elftal dus op Denzel Dumfries. Zo stompzinnig wordt het dan. Dat is namelijk de enige die oversteekt en die overtalsituaties overal doorbreekt. Dan zet je jezelf voor onoverkomelijke problemen. Aldus geschiedde.
Dussss Daaaaaaag de Boer!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 20:14   quote  deeplink  
Mooi hè, altijd dat denigrerend praten over de tegenstander. Even denken te winnen, maar naar nu blijkt was Nederland schijnbaar slechter dan de tegenstander.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 27 juni 2021 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 20:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Mooi hè, altijd dat denigrerend praten over de tegenstander. Even denken te winnen, maar naar nu blijkt was Nederland schijnbaar slechter dan de tegenstander.
Onderschatting en Nederland staat garant voor verlies..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 20:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Onderschatting en Nederland staat garant voor verlies..
Dat bedoel ik!!
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 20:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Mooi hè, altijd dat denigrerend praten over de tegenstander. Even denken te winnen, maar naar nu blijkt was Nederland schijnbaar slechter dan de tegenstander.
Helemaal eens. Ik heb het al vanaf het moment dat de Boer trainer is dat dit NL elftal gewoon heel matig is.

Sinds zijn komst echt serieus weer bergafwaarts gegaan.

En dat terwijl ik Koeman al een matige trainer vindt. En het doet bijna pijn om zoiets over de Boer te zeggen. Want ik gun die man echt alles.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 27 juni 2021 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:59 schreef remco k het volgende:
Malen had die bal in de eerste minuut beter moeten geven op Demfries. En Malen had die grote kans moeten maken, zo’n kans mag je gewoon niet missen.

De Boer had zijn hoofd niet moeten laten hangen na de media en het Nl volk.
Weghorst had waarschijnlijk niet eens in die situaties gekomen. Beetje achteraf dit.
Malen faalt maar de grote meneren ook totaal niet gezien.
Depay clown altijd te druk met zichzelf totaal niets van gezien.

5-3-2 gewoon geen geschikt systeem had al eerder op moeten vallen bij Frank.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 27 juni 2021 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 20:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat bedoel ik!!
Is zelfs in het amateurvoetbal de onderste altijd lastiger dan je vooraf verwacht.
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 20:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weghorst had waarschijnlijk niet eens in die situaties gekomen. Beetje achteraf dit.
Malen faalt maar de grote meneren ook totaal niet gezien.
Depay clown altijd te druk met zichzelf totaal niets van gezien.

5-3-2 gewoon geen geschikt systeem had al eerder op moeten vallen bij Frank.
Nee hoor. Met Weghorst heb je een veel beter aanspeelpunt. En juist als het dan niet loopt kun je daar de bal kwijt en er wat opportunistisch omheen gaan spelen. Met twee van die kabouters zoals Malen en Depay naast elkaar ga je tegen een iets wat serieuzere ploeg gewoon geen potten breken.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 juni 2021 - 20:31   quote  deeplink  
Eigenlijk best nog lang vol gehouden: een toernooi van 2020 en pas in de zomer van 2021 uitgeschakeld worden......

oh wacht..... ;-) ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:59 schreef remco k het volgende:
Malen had die bal in de eerste minuut beter moeten geven op Demfries. En Malen had die grote kans moeten maken, zo’n kans mag je gewoon niet missen.

De Boer had zijn hoofd niet moeten laten hangen na de media en het Nl volk.
Volgens mij heeft die dat ook vrij weinig gedaan.

Want massaal werd er geschreeuwd om 4-3-3 en deze man weet vast te houden aan 5-3-2 zonder defensieve stabiliteit.

Wissels vandaag waren trouwens ook lachwekkend
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 21:17   quote  deeplink  
Ik denk dat we toch nog Nederland in de finale krijgen.

Kuipers of Makkelie hebben een aardige kans op de finale
Hummel10
 Hummel10 - zondag 27 juni 2021 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Met Weghorst heb je een veel beter aanspeelpunt. En juist als het dan niet loopt kun je daar de bal kwijt en er wat opportunistisch omheen gaan spelen. Met twee van die kabouters zoals Malen en Depay naast elkaar ga je tegen een iets wat serieuzere ploeg gewoon geen potten breken.
Weghorst ook gewoon niet goed genoeg.
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 21:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weghorst ook gewoon niet goed genoeg.
Sowieso is dat geen wereldtopper en 2, als je met Weghorst speelt moet je hem ook gebruiken.
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 21:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die dat ook vrij weinig gedaan.

Want massaal werd er geschreeuwd om 4-3-3 en deze man weet vast te houden aan 5-3-2 zonder defensieve stabiliteit.

Wissels vandaag waren trouwens ook lachwekkend
Ik doelde hierin meer op Malen.

Geen enkele grond om deze jongen op te stellen.

En eens over de wissels. Wat een slap gelul ook van de Boer over Promes. Een grote schande dat die jongen er uberhaubt bij zat.
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 21:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weghorst ook gewoon niet goed genoeg.
Maar echt stukken beter als Malen.

Stekelenburg kon de bal geen enkele keer fatsoenlijk kwijt en had het meeste balverlies van iedereen.
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 21:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik doelde hierin meer op Malen.

Geen enkele grond om deze jongen op te stellen.

En eens over de wissels. Wat een slap gelul ook van de Boer over Promes. Een grote schande dat die jongen er uberhaubt bij zat.
Ik vond Malen ook niet geweldig, maar vandaag wel de meest dreigende aanvaller.

Puur op basis van prestaties had ik Depay er definitief uitgehaald. Deze man laat het constant afweten. Is zeker weleens belangrijk geweest, maar verdiend absoluut deze sterrenstatus niet.
Maar komop, nu ga je lang spelen en stel je Weghorst niet op...

Als De Boer zegt dat hij er vanuit gaat dat Malen het een uur vol houdt, dat kan. De realiteit was niet dat Malen er doorheen zat dus dat klopt niet.

Veel schrijnender vandaag waren Wijnaldum, Depay, De Jong en De Ligt. Die 4 moeten je dragen en hebben het allemaal op hun eigen manier laten afweten, ondanks De Ligt voor rust je beste man was

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juni 2021 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 21:42   quote  deeplink  
België- Portugal intense wedstrijd. Kansen schaars, maar als ie komt hem benutten
Eide
 Eide - zondag 27 juni 2021 - 21:47   quote  deeplink  
Ik denk dat één van de verhalen van dit EK het falen van de vedettes was. Met pijn in het hart hoor, maar Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt waren beide echt ruim ondermaats. Depay idem, die heeft geen moment weten te overtuigen.

De beste speler van Oranje was Dumfries. Leuk voor de man natuurlijk maar eigenlijk moet je dat hevig aan het denken zetten. Dumfries is een draver, een waterdrager. Als die het elftal moet dragen zit er echt iets vreselijk mis.

Daarnaast is dit ook wel het definitief falen van Frank de Boer. De Tsjechen speelde nauwelijks met pressie en toch kreeg het Nederlands elftal het niet voor elkaar fatsoenlijk te combineren. Dat de grote jongens falen is één ding, maar dit zijn voor een goede coach simpele omzettingen in de tactiek. Uiteindelijk zijn 5-3-2 en 4-3-3 slechts cijfertjes en gaat hem om de invulling.
Pietje
 Pietje - zondag 27 juni 2021 - 22:02   quote  deeplink  
Wat een hopeloze schijtwedstrijd was dat. Geen enkele speler die boven zichzelf uitstak. Waardeloze mentaliteit. En dan hoorde je Wijnaldum praten over een offday. Achteraf lullen doen ze altijd goed. En een paar dagen geleden hoorde je half Nederland (of was het nóg meer) praten over een gemakkelijke loting. Poeh, poeh.
De rode kaart voor de Ligt was terecht, toch vind ik de rol van de stuwende en trekkende Tsjech wat onderbelicht.
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 22:15   quote  deeplink  
België is teveel achteruit aan het leunen. Dit gaan ze niet volhouden.
Pietje
 Pietje - zondag 27 juni 2021 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 22:15 schreef remco k het volgende:
België is teveel achteruit aan het leunen. Dit gaan ze niet volhouden.
Waarom zouden ze dat niet volhouden? Portugal creëert ook niks.
Eide
 Eide - zondag 27 juni 2021 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 22:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat niet volhouden? Portugal creëert ook niks.
Het hele toernooi al niet. Ronaldo ook alleen aanwezig via penalties.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 22:40   quote  deeplink  
Die Pepe blijft echt een dorpsidioot! Dat die gozer er toch elke keer mee wegkomt snap je geen klote van!
Pietje
 Pietje - zondag 27 juni 2021 - 22:42   quote  deeplink  
Wat een schurk die Pepe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juni 2021 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 27 juni 2021 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 22:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Het hele toernooi al niet. Ronaldo ook alleen aanwezig via penalties.
Elke keer weer een stervende zwaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 juni 2021 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 20:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Mooi hè, altijd dat denigrerend praten over de tegenstander. Even denken te winnen, maar naar nu blijkt was Nederland schijnbaar slechter dan de tegenstander.
Zegt dat wel Warrior, het was verschrikkelijk slecht.
Een trainer met ballen had Memphis gewisseld tijdens dit toernooi...

Maar nee hoor lekker laten staan, maar goed...

Hup Ajax, hup ten Hag...WZAWZDB...
Pietje
 Pietje - zondag 27 juni 2021 - 23:09   quote  deeplink  
België-Portugal was geen fraaie wedstrijd, maar wel heel intensief, energie vretend.
Het blijkt maar weer dat België een ploeg is die moeilijk te verslaan is. En leuk dat België achterin drie oud-Ajacieden in de ploeg had.
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 23:24   quote  deeplink  
Ondanks het me eigenlijk geen ruk boeit, ben ik benieuwd of de KNVB, misschien wel de grootste voetbalkneuzen ooit, nu gaat inzien dat er op dit moment geen enkele NL coach dit schip gaat laten varen en eens verder durft te kijken.

Maar heel eerlijk, ik heb zeer mijn twijfels. Bijna niemand wil en vaak zijn dat zelfs geen geweldige namen.

Ik ben echt heel benieuwd.
Pietje
 Pietje - zondag 27 juni 2021 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 23:24 schreef Loetje het volgende:
Ondanks het me eigenlijk geen ruk boeit, ben ik benieuwd of de KNVB, misschien wel de grootste voetbalkneuzen ooit, nu gaat inzien dat er op dit moment geen enkele NL coach dit schip gaat laten varen en eens verder durft te kijken.

Maar heel eerlijk, ik heb zeer mijn twijfels. Bijna niemand wil en vaak zijn dat zelfs geen geweldige namen.

Ik ben echt heel benieuwd.
Eens! Ik heb een tijd geleden min of meer hetzelfde geschreven. Waarom durft de KNVB het niet aan om het eens met een buitenlandse trainer te doen. Vreemde ogen dwingen, luidt een spreekwoord!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 juni 2021 - 23:36   quote  deeplink  
Ik zou graag van Basten samen met Gullit of weer met van 't Schip op de bank willen zien.
Dan spelen we lekker aanvallend, dan de 2 man voor in nu.
Is juist vragen om moeilijkheden achter in.

Zoals Cruijffie vroeger zei: de aanval is de beste verdediging
Dan wordt het in ieder geval boeiend

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juni 2021 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zondag 27 juni 2021 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 23:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik zou graag van Basten samen met Gullit of weer met van 't Schip op de bank willen zien.
Dan spelen we lekker aanvallend, dan de 2 man voor in nu.
Is juist vragen om moeilijkheden achter in.

Zoals Cruijffie vroeger zei: de aanval is de beste verdediging
Dan wordt het in ieder geval boeiend
Marco van Basten heeft zijn kansen als bondscoach al gehad. Dat was niet echt een daverend succes. Bovendien heeft Marco gezworen om nergens coach te worden. Hij vindt zichzelf totaal ongeschikt.
Eide
 Eide - zondag 27 juni 2021 - 23:56   quote  deeplink  
Ik zou graag iemand zien die gaat bouwen aan een ploeg. Iemand die tactisch heel sterk is maar er niet meteen hoeft te staan. Ik weet alleen niet of we die trainer momenteel hebben in Nederland, of het moet Ten Hag zijn.

Ik heb de keuze van de Belgen voor Martinez altijd heel sterk gevonden. De neuk met "national eer", gewoon iemand die goed is voor de ploeg en de bond.
Loetje
 Loetje - maandag 28 juni 2021 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 23:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eens! Ik heb een tijd geleden min of meer hetzelfde geschreven. Waarom durft de KNVB het niet aan om het eens met een buitenlandse trainer te doen. Vreemde ogen dwingen, luidt een spreekwoord!
In mijn optiek hebben we in NL op dit moment ook gewoon geen goede trainers meer.
Loetje
 Loetje - maandag 28 juni 2021 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 23:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik zou graag van Basten samen met Gullit of weer met van 't Schip op de bank willen zien.
Dan spelen we lekker aanvallend, dan de 2 man voor in nu.
Is juist vragen om moeilijkheden achter in.

Zoals Cruijffie vroeger zei: de aanval is de beste verdediging
Dan wordt het in ieder geval boeiend
Van Basten is als trainer overal gefaald en wil geen trainer meer zijn.

Ik zou Rijkaard en Ten Cate als enige Nederlandse optie nog graag zien. Echter, die doen het ook niet meer.

Nee, lekker over de grens kijken.
Loetje
 Loetje - maandag 28 juni 2021 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 23:56 schreef Eide het volgende:
Ik zou graag iemand zien die gaat bouwen aan een ploeg. Iemand die tactisch heel sterk is maar er niet meteen hoeft te staan. Ik weet alleen niet of we die trainer momenteel hebben in Nederland, of het moet Ten Hag zijn.

Ik heb de keuze van de Belgen voor Martinez altijd heel sterk gevonden. De neuk met "national eer", gewoon iemand die goed is voor de ploeg en de bond.
Eens.

En om eerlijk te zijn, ik vind Ten Hag geen bondscoach. Die zie ik dit ook niet gaan doen.

Arsene Wenger is vrij, dat zou ik bruut vinden, maar die gaat dat niet doen.

Al is het maar om de reden die jij noemt, toon verdomme ballen dat je iets anders wilt en het ook echt anders moet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 juni 2021 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 23:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zegt dat wel Warrior, het was verschrikkelijk slecht.
Een trainer met ballen had Memphis gewisseld tijdens dit toernooi...

Maar nee hoor lekker laten staan, maar goed...

Hup Ajax, hup ten Hag...WZAWZDB...
Weet je wat het bizarre is, onze trainer doet precies hetzelfde maar heeft meer momenten om zijn fout te herstellen.
Loetje
 Loetje - maandag 28 juni 2021 - 02:19   quote  deeplink  
Ik maak me trouwens ook echt zorgen om Stekelenburg en Pasveer komend jaar. Vind het beiden uitstekende 2e keepers en Maarten heeft het goed gedaan. Maar ten opzichte van Onana doet Ajax wel een heel dik jasje uit hoor.
AkaS
 AkaS - maandag 28 juni 2021 - 05:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 20:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weghorst had waarschijnlijk niet eens in die situaties gekomen. Beetje achteraf dit.
Malen faalt maar de grote meneren ook totaal niet gezien.
Depay clown altijd te druk met zichzelf totaal niets van gezien.

5-3-2 gewoon geen geschikt systeem had al eerder op moeten vallen bij Frank.
Met Weghorst had je die kans niet gehad maar wel een andere en dan later met Malen als invaller had het beter uitgepakt. Dat weet ik zeker. En Aanholt vond ik echt ook drama net als Depay!

Einde carrière de Boer trouwens!
AkaS
 AkaS - maandag 28 juni 2021 - 05:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 20:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weghorst had waarschijnlijk niet eens in die situaties gekomen. Beetje achteraf dit.
Malen faalt maar de grote meneren ook totaal niet gezien.
Depay clown altijd te druk met zichzelf totaal niets van gezien.

5-3-2 gewoon geen geschikt systeem had al eerder op moeten vallen bij Frank.
Met Weghorst had je die kans niet gehad maar wel een andere en dan later met Malen als invaller had het beter uitgepakt. Dat weet ik zeker. En Aanholt vond ik echt ook drama net als Depay!

Einde carrière de Boer trouwens!
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 22:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat niet volhouden? Portugal creëert ook niks.
Uiteindelijk toch een paar flinke kansen gehad.
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 23:24 schreef Loetje het volgende:
Ondanks het me eigenlijk geen ruk boeit, ben ik benieuwd of de KNVB, misschien wel de grootste voetbalkneuzen ooit, nu gaat inzien dat er op dit moment geen enkele NL coach dit schip gaat laten varen en eens verder durft te kijken.

Maar heel eerlijk, ik heb zeer mijn twijfels. Bijna niemand wil en vaak zijn dat zelfs geen geweldige namen.

Ik ben echt heel benieuwd.
De oplossing was bij het aanstellen van de Boer heel simpel en dat is hij nu nog steeds.

Van Gaal wordt gezien als een van de betere trainers die NL ooit gehad heeft, hij stond er toen voor open en was in mijn beleving de enige mogelijke kandidaat, aangezien vrijwel alle andere NL trainers gewoon koekenbakkers zijn.

En nu moeten ze van de KNVB op hun blote knieen naar van Gaal om hem te smeken om het nogmaals te doen.
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 23:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Marco van Basten heeft zijn kansen als bondscoach al gehad. Dat was niet echt een daverend succes. Bovendien heeft Marco gezworen om nergens coach te worden. Hij vindt zichzelf totaal ongeschikt.
Van Basten heeft het juist vrij goed gedaan met misschien wel het beste voetbal dat we deze eeuw van Oranje gezien hebben..

Dat laatste overigens eens, die gaat het nooit meer doen, kreeg er zelfs last van zn hart van door de stress.
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 01:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je wat het bizarre is, onze trainer doet precies hetzelfde maar heeft meer momenten om zijn fout te herstellen.
Sorry, hoor maar Promes gisteren opstellen en uberhaubt meenemen was echt de overtreffende trap van de acties van onze trainer.
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 05:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Met Weghorst had je die kans niet gehad maar wel een andere en dan later met Malen als invaller had het beter uitgepakt. Dat weet ik zeker. En Aanholt vond ik echt ook drama net als Depay!

Einde carrière de Boer trouwens!
Eens..

Maar let maar op, de |Boer mag blijven zitten.
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 08:26   quote  deeplink  
Heb ik ergens iets gemist, Stekelenburg wordt door een hoop mensen de 1-0 aangerekend?
Pietje
 Pietje - maandag 28 juni 2021 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 00:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

In mijn optiek hebben we in NL op dit moment ook gewoon geen goede trainers meer.
Wat Eide schreef: Erik ten Hag!
Pietje
 Pietje - maandag 28 juni 2021 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 08:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteindelijk toch een paar flinke kansen gehad.
Dat klopt wel ja. Maar pas heel laat, toen Portugal flink op de aanval speelde. Ze moesten ook wel.
Pietje
 Pietje - maandag 28 juni 2021 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 08:26 schreef remco k het volgende:
Heb ik ergens iets gemist, Stekelenburg wordt door een hoop mensen de 1-0 aangerekend?
Ach, een zondebok is gauw gevonden. Het was niets anders dan een collectief falen, inclusief de technische staf.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oranje EK2021









0.0141589