BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oranje EK2021

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - maandag 28 juni 2021 - 09:28   quote  deeplink  
Dit is het einde van Ftank de Boer als trainer en terecht,ik had nog altijd een zwak voor hem onze ouwe Ajax trainer die al geen top was bij Ajax.Maar ik ga hem ng altijd het voordeel van de twijfel omdat hij net was begonnen als trainer,maar na afgelopen tijd als bondscoach is iedereen er wel achter dat hij als trainer niet meer aan de bak gaat komen,dit was veruit de slechtste bondscoach aller tijden.Begint al met een systeem wat Nederland totaal niet ligt,laat dan mensen spelen die totaal niet passen en ook niet goed genoeg zijn voor het nationaal elftal,laat mensen die totaal niet in de wedstrijd zitten gewoon staan en weet totaal niet via omzettingen evt ingestelde tegenstanders te verrassen.Hij is totaal door de mand gevallen ook zijn intervieuws en persconferenties zijn om te huilen.En ook gisteren weer met een superslechte Depay en een superslechte Wijnaldum en dan de gevaarlijkste man in de voorhoede wisselen voor bonestaak Weghorst mijn god.Met een van Aanholt die voor spek en bonen mee deed waar niks mee gedaan werd ,had Blind naar links gegooid en Gravenberch en Klaasen er in gegooid,doe iets maar Frank je deed niets en daarom word dit je einde van je trainers loopbaan.
Pietje
 Pietje - maandag 28 juni 2021 - 09:29   quote  deeplink  
De Volkskrant schrijft:
"Het EK van de vriendenploeg is voorbij, na drie weinig zeggende zeges en een nederlaag tegen Tsjechië. Angst
regeerde in 3-5-2-opstelling. De identiteit van een uniek voetballand is verkwanseld".
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 10:10   quote  deeplink  
-----------------Bijlow---------------

-------------van Dijk---De Ligt-------
Dumfries-------------------------Rensch
-----------------Frenkie---------------
------vd Beek----------Gravenberg------
El Ghazi--------------------------Depay
-----------------Brobbey---------------

Misschien niet het elftal van nu, maar wel het elftal voor de toekomst.. Waarbij bijvoorbeeld van de Beek wel wer aan voetballen toe moet komen.
AkaS
 AkaS - maandag 28 juni 2021 - 11:49   quote  deeplink  
De bondscoach van Denemarken zegt:

Ze zijn ontzettend goed", waarschuwde de bondscoach van Denemarken. "We hebben veel wedstrijden gewonnen dankzij onze intensiteit in het drukzetten en in de omschakeling. Maar op dat gebied zijn Denemarken en Tsjechië aan elkaar gewaagd. We moeten niet verrast zijn als de Tsjechen er net zo hard voor werken met dezelfde intensiteit als wij."

----

Intensiteit... volledig gemist gisteren. Iemand die qua kritiek de dans een beetje ontspringt bij Oranje is Wijnaldum. Ik heb mij vanaf het begin geërgerd aan zijn sjokken. Helemaal geen pit of vechtlust.

Zijn kopduel bij de eerste goal was uiteindelijk geen duel want hij bleef staan en keek ernaar.

Voorafgaand aan de 2e goal bij de vooractie was meneer te goed om te sprinten. Had hij dit wel gedaan dan hadden wij de bal gehad en niet de Tsjechen. Wat een luie hufter was deze man. Aanvoerder en Oranje onwaardig!

En jammer dat de Boer niet met Weghorst was doorgegaan. De diepgang van Malen is leuk, maar de tactiek van Tsjechië maakte dat er weinig ruimte lag achter hun verdediging. En de spaarzame momenten die er waren, neemt hij wederom de bal verkeerd aan waardoor het momentum verloren ging. Was ook in de vorige wedstrijd.

En daarna faalde hij hopenloos. En zoals ik al eerder opmerkte. Wat heeft hij nu meer bewezen dan Weghorst???

Ik vind het jammer dat we deze kans gemist hebben. En jammer voor FdB die helaas wederom bewijst dat hij geen goede trainer is. De 4 kampioenschappen bij Ajax waren mooi, maar het niveau van de concurrentie was destijds niet echt imponerend te noemen.

Ongeschikt!

Voor Ajax is het wel fijn dat de spelers eerder terugkeren en dat is mijn troost na deze onnodige afgang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juni 2021 door AkaS --
AkaS
 AkaS - maandag 28 juni 2021 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 10:10 schreef remco k het volgende:
-----------------Bijlow---------------

-------------van Dijk---De Ligt-------
Dumfries-------------------------Rensch
-----------------Frenkie---------------
------vd Beek----------Gravenberg------
El Ghazi--------------------------Depay
-----------------Brobbey---------------

Misschien niet het elftal van nu, maar wel het elftal voor de toekomst.. Waarbij bijvoorbeeld van de Beek wel wer aan voetballen toe moet komen.
Oké. En Timber dan?
p111
 p111 - maandag 28 juni 2021 - 11:53   quote  deeplink  
Bijlow
Rensch- Timber-De ligt-Wijndal
Frenkie
Gravenberch-Klaaasen
Berwijn-Malen-Gakpo
Uiteraard in Afwachting hoe van Dijk terug komt uit zijn zware blessure op 31 jarige leeftijd.
Depay mag eerst een herscholing voetbal krijgen bij Barca van een echte topper Messi.
Wijnaldum en Blind zie ik echt dit seizoen als laatste seizoen bij ned/team.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 28 juni 2021 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 10:10 schreef remco k het volgende:
-----------------Bijlow---------------

-------------van Dijk---De Ligt-------
Dumfries-------------------------Rensch
-----------------Frenkie---------------
------vd Beek----------Gravenberg------
El Ghazi--------------------------Depay
-----------------Brobbey---------------

Misschien niet het elftal van nu, maar wel het elftal voor de toekomst.. Waarbij bijvoorbeeld van de Beek wel wer aan voetballen toe moet komen.
Gakpo komt er ook wel bij denk ik. Malacia of Wijndal kunnen ook nog voor links. Malen, Bergwijn? Timber?
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 11:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Oké. En Timber dan?
Die acht ik nu nog niet beter dan van Dijk, de Ligt en de Vrij.

Dumfries zal voorlopig wel de eerste man zijn op rechts, zeker gezien dit toernooi, hoe droevig het ook is dat hij de beste man was.
Eide
 Eide - maandag 28 juni 2021 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 08:26 schreef remco k het volgende:
Heb ik ergens iets gemist, Stekelenburg wordt door een hoop mensen de 1-0 aangerekend?
Als je komt moet je een bal hebben. Hij kon er verder niets aan doen, want hij wil juist de hoek afdekken voor het inkoppen. Het was niet heel sterk gekeept maar hij kon er verder ook niets aan doen.
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 12:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gakpo komt er ook wel bij denk ik. Malacia of Wijndal kunnen ook nog voor links. Malen, Bergwijn? Timber?
Gakpo gaat er wel komen, de andere jongens zijn vooralsnog spelers voor de bank. En je weet natuurlijk nooit hoe een koe een haas vangt. Maar ik zou persoonlijk nu heel snel door selecteren.
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 15:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Als je komt moet je een bal hebben. Hij kon er verder niets aan doen, want hij wil juist de hoek afdekken voor het inkoppen. Het was niet heel sterk gekeept maar hij kon er verder ook niets aan doen.
Dat was mijn gevoel ook. Ik vond eerder dat Wijnaldum daar fout zat door gewoon dat duel niet eens aan te gaan, en het is me een raadsel hoe die Tjech daar zo vrij kon komen.
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 15:11   quote  deeplink  
De Boer eruit en heel snel Low vragen.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 juni 2021 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 15:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Als je komt moet je een bal hebben. Hij kon er verder niets aan doen, want hij wil juist de hoek afdekken voor het inkoppen. Het was niet heel sterk gekeept maar hij kon er verder ook niets aan doen.
Steek is gewoon niet meer de steek van 2010, niet gek ook trouwens.. maar mag toch hopen dat Ajax nog een top keeper gaat aantrekken.. want in de CL heb je niks meer aan de steek.. afgelopen seizoen in de eredivisie was natuurlijk geen graadmeter aangezien hij amper wat te doen had, ik schat zelfs pasveer hogerin..
nummer10
 nummer10 - maandag 28 juni 2021 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 15:11 schreef remco k het volgende:
De Boer eruit en heel snel Low vragen.
Low? Mmmmh niet eens zoon gek idee..
Pietje
 Pietje - maandag 28 juni 2021 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 15:11 schreef remco k het volgende:
De Boer eruit en heel snel Low vragen.
Dit is een perfect idee.
AkaS
 AkaS - maandag 28 juni 2021 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 15:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat was mijn gevoel ook. Ik vond eerder dat Wijnaldum daar fout zat door gewoon dat duel niet eens aan te gaan, en het is me een raadsel hoe die Tjech daar zo vrij kon komen.
Eens, ik vind ook dat Wijnaldum daar verzuimd. Lijkt me geen rare gedachten dat stekelenburg inschatte dat Wijnaldum het duel zou aangaan en daarom terugstapte.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 juni 2021 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 23:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Marco van Basten heeft zijn kansen als bondscoach al gehad. Dat was niet echt een daverend succes. Bovendien heeft Marco gezworen om nergens coach te worden. Hij vindt zichzelf totaal ongeschikt.
Niet echt een daverend succes??? Die liet oranje aanvallen op een manier die me aan sprak, grote overwinningen tegen Italië en Frankrijk in de poulefase!

Later heeft hij de fout gemaakt om vele wisselingen toe te passen, dat heeft hem de kop gekost tegen het Rusland van Hiddink

Geef hem een 2e kans en hij zal die fout niet meer maken.

Later heeft hij gezegd dat hij nooit geen coach meer wil zijn, klopt!

Maar misschien denkt hij er nu anders over.

Zo niet dan zie ik graag ten Cate komen met als assistent Theo Janssen, die haalt Memphis naar de kant mocht hij een slechte wedstrijd spelen..
Is een trainer met ballen, niet zeuren maar voetballen.

Maar goed we wachten het af, ik denk echt niet dat de Boer blijft zitten, het vertrouwen in hem is weg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juni 2021 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - maandag 28 juni 2021 - 17:28   quote  deeplink  
De enige reden die ik kan bedenken als de boer aanblijft is dat de spelers groep hem wil behouden, met name een Memphis en wijnaldum.. puur omdat hoe slecht ze ook spelen hun de minuten toch wel krijgen... Daarom wou deze spelers groep ook geen van gaal, gewoon verwende klootzakjes zijn het..
Pietje
 Pietje - maandag 28 juni 2021 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 17:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet echt een daverend succes??? Die liet oranje aanvallen op een manier die me aan sprak, grote overwinningen tegen Italië en Frankrijk in de poulefase!

Later heeft hij de fout gemaakt om vele wisselingen toe te passen, dat heeft hem de kop gekost tegen het Rusland van Hiddink

Geef hem een 2e kans en hij zal die fout niet meer maken.

Later heeft hij gezegd dat hij nooit geen coach meer wil zijn, klopt!

Maar misschien denkt hij er nu anders over.

Zo niet dan zie ik graag ten Cate komen met als assistent Theo Janssen, die haalt Memphis naar de kant mocht hij een slechte wedstrijd spelen..
Is een trainer met ballen, niet zeuren maar voetballen.

Maar goed we wachten het af, ik denk echt niet dat de Boer blijft zitten, het vertrouwen in hem is weg
Met geen daverend succes bedoelde ik eigenlijk zijn carrière als coach in zijn algemeenheid, bij Ajax en bij Heerenveen. Nee, die is definitief gestopt als trainer. Voor Oranje zie ik graag Löw komen.
Loetje
 Loetje - maandag 28 juni 2021 - 17:57   quote  deeplink  
Low... Duitsland is al jaren een drama en het succes wat deze man had, is compleet opgezet door Klinsmann

Nee, voor mij ook geen Joachim Löw
Pietje
 Pietje - maandag 28 juni 2021 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 17:57 schreef Loetje het volgende:
Low... Duitsland is al jaren een drama en het succes wat deze man had, is compleet opgezet door Klinsmann

Nee, voor mij ook geen Joachim Löw
Dat klopt wel, maar Löw propageert aanvallend en dominant voetbal en dat wil ik graag ook zien bij Oranje.
Loetje
 Loetje - maandag 28 juni 2021 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 18:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat klopt wel, maar Löw propageert aanvallend en dominant voetbal en dat wil ik graag ook zien bij Oranje.
Zo lust ik er nog wel 20. Oranje moet realistisch gaan spelen, dat is wat anders.

En in mijn optiek moet daar een trainer komen die een elftal vanaf de grond op kan bouwen en daarin heeft Löw zich absoluut niet bewezen.
AkaS
 AkaS - maandag 28 juni 2021 - 18:15   quote  deeplink  
Ik vind het ook best armoedig om oranje te laten coachen door een Duitse trainer.
Eide
 Eide - maandag 28 juni 2021 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 18:15 schreef AkaS het volgende:
Ik vind het ook best armoedig om oranje te laten coachen door een Duitse trainer.
Welke trainers hebben we nu dan beschikbaar die van dit Oranje een coherente, leuk voetballende en vooral ook winnende ploeg kunnen maken? We zitten echt niet heel dik in de goede trainers in Nederland.
Eide
 Eide - maandag 28 juni 2021 - 19:53   quote  deeplink  
Kroatië tegen Spanje is toch ook weer een potje hoor. Leuk man.
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 20:17   quote  deeplink  
Nou dat kun je wel stellen.
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 17:57 schreef Loetje het volgende:
Low... Duitsland is al jaren een drama en het succes wat deze man had, is compleet opgezet door Klinsmann

Nee, voor mij ook geen Joachim Löw
Het succes van 2014 kan je toch niet claimen op Klinsman die er 2 jaar gezeten heeft van 2004 en in 2006 al stopte?

Dan ben je 8 jaar en 4 complete eindtoernooien verder.

De laatste jaren is het voetbal een stuk minder goed, dat klopt, maar zijn realiteitszin zou iets zijn wat Nederland heel goed zou kunnen gebruiken.

Er zijn meer opties hoor, je zou er alles aan kunnen doen om Bielsa los te weken die meerdere keren heeft aangegeven het nl voetbal te zien als school voor zichzelf en vaak heeft aangegeven nog eens bondscoach te willen worden.

Sampaoli zou ik ook een geweldige optie vinden of het proberen met Unay emery.

Hoe dan ook zie ik echt geen enkele Nederlandse trainer als geschikt en al zeker een ten Cate niet die zefstandig niets gepresteerd heeft in 30 jaar tijd.
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 18:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zo lust ik er nog wel 20. Oranje moet realistisch gaan spelen, dat is wat anders.

En in mijn optiek moet daar een trainer komen die een elftal vanaf de grond op kan bouwen en daarin heeft Löw zich absoluut niet bewezen.
Tussen zijn elftal van 2006 en 2014 zaten barweinig dezelfde spelers. Wie heeft dat elftal dan opgebouwd bij Duitsland?

Twee vrijwel compleet verschillende selecties toch?
Loetje
 Loetje - maandag 28 juni 2021 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Het succes van 2014 kan je toch niet claimen op Klinsman die er 2 jaar gezeten heeft van 2004 en in 2006 al stopte?

Dan ben je 8 jaar en 4 complete eindtoernooien verder.

De laatste jaren is het voetbal een stuk minder goed, dat klopt, maar zijn realiteitszin zou iets zijn wat Nederland heel goed zou kunnen gebruiken.

Er zijn meer opties hoor, je zou er alles aan kunnen doen om Bielsa los te weken die meerdere keren heeft aangegeven het nl voetbal te zien als school voor zichzelf en vaak heeft aangegeven nog eens bondscoach te willen worden.

Sampaoli zou ik ook een geweldige optie vinden of het proberen met Unay emery.

Hoe dan ook zie ik echt geen enkele Nederlandse trainer als geschikt en al zeker een ten Cate niet die zefstandig niets gepresteerd heeft in 30 jaar tijd.
Vrijwel de gehele generatie van Duitsland die rond 2014 zo succesvol is geweest, is destijds doorgeselecteerd door Klinsmann. Die heeft echt goud werk verricht.

En Low heeft dat een periode uitstekend doorgetrokken maar uiteindelijk ook niet heel lang.

Nee, ik vind het geen geweldige trainer.

Een Sampaoli of Emery daarintegen des te meer.

Juist Emery heeft laten zien heel realistisch voetbal te kunnen spelen en een elftal te maken wat echt door het vuur gaat
Loetje
 Loetje - maandag 28 juni 2021 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 20:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Tussen zijn elftal van 2006 en 2014 zaten barweinig dezelfde spelers. Wie heeft dat elftal dan opgebouwd bij Duitsland?

Twee vrijwel compleet verschillende selecties toch?
Bijna alle spelers uit 2014 zijn er echt doorheen getrokken door de generatie van 2006. Zonder die generatie was Duitsland in 2014 never, never nooit wereldkampioen geworden en daar ben ik de dag van vandaag nog steeds heilig van overtuigd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 juni 2021 - 21:41   quote  deeplink  
Ach jongens, maak je niet druk!! Onze voortreffelijke bobo bestuur in Zeist zal bij een eventueel ontslag van De Boer gewoon weer een andere Nederlandse gek naar voren schuiven. Ajax durft ook niet voor een buitenlandse coach te gaan, waarom onze "vrienddn" in Zeist dan wel?
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 21:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bijna alle spelers uit 2014 zijn er echt doorheen getrokken door de generatie van 2006. Zonder die generatie was Duitsland in 2014 never, never nooit wereldkampioen geworden en daar ben ik de dag van vandaag nog steeds heilig van overtuigd.
Klinsman heeft destijds prima doorgeslecteerd en dat heeft Low uiteindelijk zelf ook gewoon goed gedaan. Het is echt een beetje gek om het succes toe te schrijven aan een trainer die er 8 jaar voor die tijd aan het roer stond.

Overigens staat dat los van het feit dat low misschien een hoop van Klinsman heeft geleerd.

Maar goed. Een Duitse trainer aan het roer bij Oranje zal door een hoop bobo’s als een grote nederlaag gezien worden.
AkaS
 AkaS - maandag 28 juni 2021 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 18:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Welke trainers hebben we nu dan beschikbaar die van dit Oranje een coherente, leuk voetballende en vooral ook winnende ploeg kunnen maken? We zitten echt niet heel dik in de goede trainers in Nederland.
Een winnende ploegmakende trainer... bestaat die dan?
AkaS
 AkaS - maandag 28 juni 2021 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Klinsman heeft destijds prima doorgeslecteerd en dat heeft Low uiteindelijk zelf ook gewoon goed gedaan. Het is echt een beetje gek om het succes toe te schrijven aan een trainer die er 8 jaar voor die tijd aan het roer stond.

Overigens staat dat los van het feit dat low misschien een hoop van Klinsman heeft geleerd.

Maar goed. Een Duitse trainer aan het roer bij Oranje zal door een hoop bobo’s als een grote nederlaag gezien worden.
Wat ik begrijp heeft Klinsmann wel meer dan dat gedaan. Is geloof ik initiator geweest om het hele Duitse voetbalmodel te wijzigen en heeft zich hierbij laten inspireren door het Nederlandse school.
Loetje
 Loetje - maandag 28 juni 2021 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Klinsman heeft destijds prima doorgeslecteerd en dat heeft Low uiteindelijk zelf ook gewoon goed gedaan. Het is echt een beetje gek om het succes toe te schrijven aan een trainer die er 8 jaar voor die tijd aan het roer stond.

Overigens staat dat los van het feit dat low misschien een hoop van Klinsman heeft geleerd.

Maar goed. Een Duitse trainer aan het roer bij Oranje zal door een hoop bobo’s als een grote nederlaag gezien worden.
Low zat daar destijds ook als assistent geloof ik zelfs.

Maar al die Duitse trainers, in de Eredivisie pakt het ook amper goed uit hoor.

Nee, ik ben verre van overtuigd.

Ik denk dat het bij Nederland eerst moet gaan om realisme en een elftal wat door het vuur voor elkaar wilt gaan. Die mentaliteit die je bijna alleen in Italië. Sampaoli die jij noemde, dat zou ik ook echt wat vinden.

Of gewoon die gekke Bielsa ;-)
Loetje
 Loetje - maandag 28 juni 2021 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 21:59 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat ik begrijp heeft Klinsmann wel meer dan dat gedaan. Is geloof ik initiator geweest om het hele Duitse voetbalmodel te wijzigen en heeft zich hierbij laten inspireren door het Nederlandse school.
Klinsmann heeft dat inderdaad gedaan. Duitse voetbal was morsdood na het EK 2004.

Die man heeft ongekend goed werk gedaan
p111
 p111 - maandag 28 juni 2021 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 18:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat klopt wel, maar Löw propageert aanvallend en dominant voetbal en dat wil ik graag ook zien bij Oranje.
Peter Bos aanvallend voetbal
Eide
 Eide - maandag 28 juni 2021 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 21:55 schreef AkaS het volgende:

[..]

Een winnende ploegmakende trainer... bestaat die dan?
Klinsman en daarna Low die de lijn doortrok. Van Gaal was daar een meester in. Dat is denk ik wel het kaliber wat je nu zoekt voor een Nederlands elftal.

Koeman was goed op weg met het Nederlands elftal. Erik ten hag misschien maar dan is de koek redelijk op in Nederland.
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 21:59 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat ik begrijp heeft Klinsmann wel meer dan dat gedaan. Is geloof ik initiator geweest om het hele Duitse voetbalmodel te wijzigen en heeft zich hierbij laten inspireren door het Nederlandse school.
Dat klopt ook zeker. Maar doen alsof low eigenlijk amper wat te maken heeft met de wereld titel van 2014 is niet terecht in mijn beleving.

Low is echt een prima trainer.
remco k
 remco k - maandag 28 juni 2021 - 22:27   quote  deeplink  
Rafaël Benitez.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 juni 2021 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 17:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met geen daverend succes bedoelde ik eigenlijk zijn carrière als coach in zijn algemeenheid, bij Ajax en bij Heerenveen. Nee, die is definitief gestopt als trainer. Voor Oranje zie ik graag Löw komen.
Ik snap wel dat dit hier geroepen wordt, want er zijn niet veel smaken hier maar...

Denken jullie nou echt dat Löw voor een grijpstuiver Nederland gaat trainen, nee dusss

En asjeblieft niet zeg, laat die lekker in Duitsland...
nummer10
 nummer10 - maandag 28 juni 2021 - 22:52   quote  deeplink  
Wat een avond joh... Beide potten 3-3 last minute
Loetje
 Loetje - maandag 28 juni 2021 - 22:57   quote  deeplink  
Gewoon mooie potten, boeiende potten en soms hele goede.

Ploegen die hun zwakheden camoufleren, die realistisch spelen...

En dan is dat niet provocerend bedoeld, maar gewoon alles wat Oranje mist.
Eide
 Eide - maandag 28 juni 2021 - 22:58   quote  deeplink  
Oranje kan met al deze ploegen mee, maar dan moet je het tactisch en qua beleving wel heel anders oplossen.
Loetje
 Loetje - maandag 28 juni 2021 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 22:04 schreef p111 het volgende:

[..]

Peter Bos aanvallend voetbal
Hahaha, dit Nederland kan met 3 verdedigers niet eens uit de voeten, laat staan met dat idiote spel van Bosz
Loetje
 Loetje - maandag 28 juni 2021 - 23:48   quote  deeplink  
Gewoon over en uit voor Frankrijk.

En wat ik al eerder gezegd hebt, het verbaasd me echt totaal niet gewoon.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 juni 2021 - 23:49   quote  deeplink  
Dag dag mbappe!!
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 juni 2021 - 00:49   quote  deeplink  
Ik denk trouwens dat de KNVB straks uitkomt bij Van Bronckhorst of Cocu. En dat zou ik ook zeker niet toejuichen.

En om meerdere redenen. Ten eerste vertikken ze het over de grens te kijken, ten 2e komt dat omdat er amper kennis en een netwerk zit en ten derde, dat zijn een van de weinig beschikbare NL trainers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juni 2021 door Loetje --
p111
 p111 - dinsdag 29 juni 2021 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juni 2021 - 15:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Als je komt moet je een bal hebben. Hij kon er verder niets aan doen, want hij wil juist de hoek afdekken voor het inkoppen. Het was niet heel sterk gekeept maar hij kon er verder ook niets aan doen.
de 1-0 is gewoon een dikke fout van Stekelenburg dat is gewoon een feit.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 juni 2021 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juni 2021 - 00:49 schreef Loetje het volgende:
Ik denk trouwens dat de KNVB straks uitkomt bij Van Bronckhorst of Cocu. En dat zou ik ook zeker niet toejuichen.

En om meerdere redenen. Ten eerste vertikken ze het over de grens te kijken, ten 2e komt dat omdat er amper kennis en een netwerk zit en ten derde, dat zijn een van de weinig beschikbare NL trainers.
Die zijn toch gewoon niks beter dan de boer... Laten we ajb hopen dat dit niet zo is...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oranje EK2021









0.0151791