BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juli 2026 - 07:28   quote  deeplink  
De jonge keeper van FUS, Hamza Senssou, staat momenteel op de verlanglijstjes van twee Nederlandse clubs, waaronder Feyenoord. De jonge keeper van slechts 18 jaar wordt een mooie toekomst voorspeld. De onderhandelingen tussen FUS en de clubs zijn begonnen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juli 2026 - 09:09   quote  deeplink  
AS Roma have sent official bid to Feyenoord for Dutch right back Givairo Read.

Proposal worth €25m, negotiations ongoing between the clubs.

Nottingham Forest had two bids rejected + still keen on the player.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 30 juli 2026 - 09:20   quote  deeplink  
Mooi, opkrikken die prijs
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juli 2026 - 09:21   quote  deeplink  
Enorme twijfels. Houden kan wel eens een enorm risico zijn
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 juli 2026 - 10:13   quote  deeplink  
Seattle Saunders voor Tengstedt?
netsurfer
 netsurfer - donderdag 30 juli 2026 - 10:20   quote  deeplink  
Mooie club voor hem. Al vrees ik niet dat die Yanks een grote beurs hebben.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 30 juli 2026 - 10:32   quote  deeplink  
Zal wel huren worden
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 juli 2026 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 10:32 schreef MightyAce het volgende:
Zal wel huren worden
Dat hoeft niet slecht te zijn. Het liefst verkoop je hem natuurlijk. Ik moet wel zeggen dat ik denk dat Tengstedt best wel de voetbalskills heeft. Maar zijn mentaliteit is ronduit slecht. Wat daar de oorzaak van is weet ik niet. Misschien moet hij naar een kleinere club waar hij minuten en vertrouwen krijgt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juli 2026 - 11:50   quote  deeplink  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juli 2026 - 11:50   quote  deeplink  
optieften en gauw
MightyAce
 MightyAce - donderdag 30 juli 2026 - 11:56   quote  deeplink  
Wat een grafclub is het ook
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juli 2026 - 12:02   quote  deeplink  
Echt he !
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juli 2026 - 12:05   quote  deeplink  
Krijg je als je je jeugd geen kansen geeft en middelmaat blijft aantrekken
Gaat er vast iemand roepen ‘is geen CL niveau’, nee dat is 90% van de selectie niet.
Maar je kunt t wel van ze maken en dan goed verkopen.
En als je daar als club, zeker met een jeugdopleiding als de onze, goed doet is dat veel lucratiever zelfs.

Maar ja.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juli 2026 - 12:06   quote  deeplink  
Voorbeeld. Iedereen roept om een LB, terwijl Wessels t gewoon goed doet in de voorbereiding en zich vorig jaar al liet zien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juli 2026 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 12:05 schreef Stylzz het volgende:
Krijg je als je je jeugd geen kansen geeft en middelmaat blijft aantrekken
Gaat er vast iemand roepen ‘is geen CL niveau’, nee dat is 90% van de selectie niet.
Maar je kunt t wel van ze maken en dan goed verkopen.
En als je daar als club, zeker met een jeugdopleiding als de onze, goed doet is dat veel lucratiever zelfs.

Maar ja.
Helemaal mee eens ,vooral ook omdat kampioen inspiraties helemaal
niet realistisch zijn.
Zinhagel brengen en Hadidi voor een dubbele bezetting aan de linkerkant bijvoorbeeld.
Ik zou nooit een aankoop (aan de bovenkant) halen voor die positie .
En Schaken is 1 van je grootste talenten.
Misschien worden er hier en daar mensen wakker geschud met deze interesse.
Rigaux en ook Eenhoorn staan juist achter het beleid van eigen jeugd.
Daar willen zij het beleid op afstemmen.
Laat het maar zien dan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2026 door Leon FR1908 --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 30 juli 2026 - 12:23   quote  deeplink  
Allemaal leuk en aardig. Maar als we het seizoen ingaan met Zinhagel, Schaken. En Wessels op linksback, dan hoeft er ook niemand te klagen als we in de CL er wekelijks keihard afgaan én in de competitie niks klaarspelen. Je gaat dan maximaal derde worden én zelfs dat vraag ik mij dan al af.

Ik ben voorstander van de jeugd kansen geven, maar niet op elke positie als basisspeler. Een Van Persie is een ander verhaal, die laat al een duidelijk niveau zien. Zinhagel heeft zeker talent, maar is echt nog niet goed genoeg voor een basisplaats nu. Ik zou Sliti, Diarra laten gaan. Als Had Moussa verkocht wordt, dan zou ik een nieuwe rechtsbuiten halen én een nieuwe linksbuiten. En dan heb je daarachter Borges, Zinhagel, Schaken.

Een nieuwe linksback halen zou voor mij afhangen van hersteltijd Smal en Bos. Is dat nog een paar maanden voor allebei? Dan zou ik zeker een nieuwe linksback halen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juli 2026 - 12:26   quote  deeplink  
Dat bedoel ik dus. Dat is korte termijn strategie.
We hebben niks te zoeken in de CL. We komen daar geld halen tegen drie a vier ploegen een leuke wedstrijd spelen.
Onze jeugd komt nooit op niveau als ze niet op de juiste weerstand spelen na O17/O19
Dan gaan ze gewoon weg. Dat gebeurt al
Leuv
 Leuv - donderdag 30 juli 2026 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 11:56 schreef MightyAce het volgende:
Wat een grafclub is het ook
Dat is het maar die ponyclub voert beter beleid dan wij doen.
Ga er maar vanuit dat die Schaken gaat want die Belg snapt er geen ruk van en verkoopt alles voor een paar rotcenten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juli 2026 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 12:23 schreef feyenoord!!! het volgende:
Allemaal leuk en aardig. Maar als we het seizoen ingaan met Zinhagel, Schaken. En Wessels op linksback, dan hoeft er ook niemand te klagen als we in de CL er wekelijks keihard afgaan én in de competitie niks klaarspelen. Je gaat dan maximaal derde worden én zelfs dat vraag ik mij dan al af.

Ik ben voorstander van de jeugd kansen geven, maar niet op elke positie als basisspeler. Een Van Persie is een ander verhaal, die laat al een duidelijk niveau zien. Zinhagel heeft zeker talent, maar is echt nog niet goed genoeg voor een basisplaats nu. Ik zou Sliti, Diarra laten gaan. Als Had Moussa verkocht wordt, dan zou ik een nieuwe rechtsbuiten halen én een nieuwe linksbuiten. En dan heb je daarachter Borges, Zinhagel, Schaken.

Een nieuwe linksback halen zou voor mij afhangen van hersteltijd Smal en Bos. Is dat nog een paar maanden voor allebei? Dan zou ik zeker een nieuwe linksback halen.
Je kan zowel Zinhagel en Hadidi in bijna elke wedstrijd in de eredivisie beiden 45 minuten gebruiken.
Die kunnen lekker concureren met elkaar in de eredivisie .
En al snel krijgt de 1 meer minuten dan de ander en zullen
zich beiden naar een hoger niveau spelen.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 30 juli 2026 - 12:47   quote  deeplink  
Die gaat echt niet weg. Is net bij ons, speelde een famtastisch seizoen. Die jongen heeft veel potentie en dat zal ongetwijfeld oon bij Gio bekend zijn.
Nu hopen dat hij zich door blijft ontwikkelen, zodat hij zich snel in het eltal speelt.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 30 juli 2026 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 12:06 schreef Stylzz het volgende:
Voorbeeld. Iedereen roept om een LB, terwijl Wessels t gewoon goed doet in de voorbereiding en zich vorig jaar al liet zien.
Eens, die jongen gebruiken. Zou weggegooid geld zijn als je daar een nieuwe lb voor haalt.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 juli 2026 - 13:09   quote  deeplink  
Geen eigen jeugd gebruiken? Elshout, Sliti, Slory, Plug, van Persie, Zechiel, Kraaijenveld, Wessels, Sauer, Zandt en dan vergeet ik er nog een paar. Het beeld dat we jeugd geen kans geven ligt echt wel genuanceerder. Niet iedereen breekt door. Maar de tendens op het forum is om alles uit te vergroten en grote woorden te gebruiken om aan te geven hoe slecht alles wel niet is. Ik zal er af en toe ook wel een bijdrage aan hebben geleverd (vooral als het over v persie ging (maar dat was ook wel heel slecht...;-)).
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 juli 2026 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 12:49 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

Eens, die jongen gebruiken. Zou weggegooid geld zijn als je daar een nieuwe lb voor haalt.
Ja de CL tegenstanders bibberen al😀
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juli 2026 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 13:14 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ja de CL tegenstanders bibberen al😀
40 miljoen is al binnen door alleen al de deelname.
De rest wat ze er nog bijpikken is peanuts .
Hopelijk wat mooie potjes en een paar winst partijtjes.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juli 2026 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 13:09 schreef CobusIII het volgende:
Geen eigen jeugd gebruiken? Elshout, Sliti, Slory, Plug, van Persie, Zechiel, Kraaijenveld, Wessels, Sauer, Zandt en dan vergeet ik er nog een paar. Het beeld dat we jeugd geen kans geven ligt echt wel genuanceerder. Niet iedereen breekt door. Maar de tendens op het forum is om alles uit te vergroten en grote woorden te gebruiken om aan te geven hoe slecht alles wel niet is. Ik zal er af en toe ook wel een bijdrage aan hebben geleverd (vooral als het over v persie ging (maar dat was ook wel heel slecht...;-)).
Deze hebben bijna allemaal een kans gekregen omdat er extreem veel geblesseerd waren of de aankopen volledig niet functioneerden.
Niet uit beleid.
Dus dit is veel te rooskleurig
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 juli 2026 - 13:21   quote  deeplink  
Hoeveel jeugd heeft psv erin staan?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 juli 2026 - 13:24   quote  deeplink  
Je moet gewoon het sterkste elftal hebben, ja natuurlijk jeugd
Maar dan wel als invaller,bij een sterke basis.
En al dat geld wat binnenkomt verdampt, ik denk nog steeds dat we recht hebben als supporter op 1 a 2 echte toppers.
Ook denk ik nog steeds dat Read,Musa,Ueda, er dadelijk 1 week voor de competitie er niet meer zijn.
En met het invallen van de jonkies ga je het ook moeilijk krijgen in de competitie,laat staan in de CL,en voor die dure kaarten in de CL wil ik wel een klein beetje hoop hebben op een goed resultaat.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 juli 2026 - 13:32   quote  deeplink  
Feijenoord staat ergens net boven de middenmoot als het gaat om speelminuten eigen jeugd, psv bungelt onderaan. Az staat bovenaan samen met twente, groningen en 020.
Dus is het beleid: ben je een koopclub, opleidingsclub of zit je er tussen in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2026 door CobusIII --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 juli 2026 - 13:39   quote  deeplink  
Bestaat er eigenlijk een constructie van een speler verkopen met een terugkoopclausule?
bijft007
 bijft007 - donderdag 30 juli 2026 - 14:19   quote  deeplink  
Prima dus het geven van talent kans want teveel kan ook goed afgaan van kwaliteit , al moet ik zeggen dat we niet wss beste talenten o21 nu hebben lopen waar we wat mee kunnen toch?

Buiten de huidige aangehaakte dan, en had wel iets minder moeten zijn want slory en sliti zou je normaliter zoals vorig seizoen niet erbij nog willen hebben om wat voorbeelden te noemen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2026 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juli 2026 - 16:01   quote  deeplink  
Eerder vandaag meldde De Telegraf dat FC Twente een bod van één miljoen euro had uitgebracht op Jerayno Schaken (17), maar volgens het AD ligt de situatie anders.

Volgens de krant hebben de Tukkers weliswaar interesse in de talentvolle buitenspeler, die dit seizoen aansluit bij Feyenoord O21, maar van een concrete benadering zou vooralsnog geen sprake zijn. Beide clubs zouden nog niet met elkaar hebben gesproken.
van geil
 van geil - donderdag 30 juli 2026 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 12:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens ,vooral ook omdat kampioen inspiraties helemaal
niet realistisch zijn.
Zinhagel brengen en Hadidi voor een dubbele bezetting aan de linkerkant bijvoorbeeld.
Ik zou nooit een aankoop (aan de bovenkant) halen voor die positie .
En Schaken is 1 van je grootste talenten.
Misschien worden er hier en daar mensen wakker geschud met deze interesse.
Rigaux en ook Eenhoorn staan juist achter het beleid van eigen jeugd.
Daar willen zij het beleid op afstemmen.
Laat het maar zien dan
Je wordt juist eerder kampioen door alleen toppers te halen icm veel eigen jeugd gebruiken.
En juist jij was blij met aankopen in de marge, n middenvelder en een spits, waar we dus eigen jeugd hebben.
Dat is tegenstrijdig dus.
bijft007
 bijft007 - donderdag 30 juli 2026 - 16:50   quote  deeplink  
Je moet vooral goed balans in zien te vinden,, alleen maar eigen jeugd achter basis spul doe je niet mee om eerste 2

dus alleen je beste jeugd spelers voorbereiding erbij en in elke linie bij voorkeur 1 erbij houden anders teveel, of je moet zo extr me talenten hebben lopen naar dat valt nog wel mee denk ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2026 door bijft007 --
van geil
 van geil - donderdag 30 juli 2026 - 16:58   quote  deeplink  
Het lijkt me als je dagelijks bij de club bent, dat je best in kunt schatten welke jeugdspelers voldoen.
en welke posities.
Dus niet lukkraak jeugd erin natuurlijk, maar als t voldoet.
En op dit moment hebben we zeker 3/4 plekken waar dat prima kan.
Deze dus @ Cobus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2026 door van geil --
van geil
 van geil - donderdag 30 juli 2026 - 17:04   quote  deeplink  
Linksback, op 6 op 10 en in de spits.
Op 6 zelfs 2, op 10 ook.
Dus die Vanhoutte vond ik onzinnig om te halen, en die spits ook.
Zeker omdat ze ook nog eens in mijn ogen beduidend minder kunnen voetballen.

En misschien n linksbuiten voor erbij.
Effe de naam kwijt.
Om op het eerste terug te komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2026 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 juli 2026 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 17:04 schreef van geil het volgende:
Op 6 zelfs 2, op 10 ook.

Effe de naam kwijt.
We hebben dat natuurlijk ook met Slory, Sliti en Plug gedaan. Het is geen garantie tot succes.
En jeugd toevoegen is natuurlijk het meest effectief als het team draait en dat is de laatste 2 jaar ook niet het geval.
van geil
 van geil - donderdag 30 juli 2026 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 17:15 schreef CobusIII het volgende:

[..]

We hebben dat natuurlijk ook met Slory, Sliti en Plug gedaan. Het is geen garantie tot succes.
En jeugd toevoegen is natuurlijk het meest effectief als het team draait en dat is de laatste 2 jaar ook niet het geval.
Bovenstaande dus.
en met twee a drie toppers erbij loopt alles beter.
Even het verhaal helemaal lezen vanaf het begin.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 juli 2026 - 17:25   quote  deeplink  
Jij doet een aanname dat er op 3-4 plekken al jeugd ingezet kan worden die voldoen. Ik heb daar twijfels bij met als voorbeeld de drie namen die ik noemde. Daarnaast is er ook jeugd wat al wel vaker invalt en aardig wat minuten maakt. Dat het ms hier en daar beter kan geloof ik graag. Ging mij er meer om dat er wordt gedaan alsof het allemaal van geen kant deugt en dat zie ik anders.
van geil
 van geil - donderdag 30 juli 2026 - 17:33   quote  deeplink  
Talenten als Zechiel, en van Persie is extreem lang geleden dat we dat kaliber hadden.
De linksback heb ik zelf niet gezien, maar iedereen is lovend net als over die middenvelders.
Bij Slory zag je na een wedstrijd al, ongeschikt om op jou voorbeelden terug te komen.
En die andere twee had ik wel eens willen zien met drie toppers erbij in het veld.
Dat is het punt.
Die kopen wij steeds niet de afgelopen jaren.
alleen maar in de marge.

CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 juli 2026 - 17:39   quote  deeplink  
Ik snap je. Ik denk overigens wel dat Zechiel verder is dan v persie. Niet wat talent betreft, alhoewel ik Zechiel erg hoog heb zitten en een fan ben. Bij v persie maak ik mij zorgen om zijn fysiek. Hij heeft nog teveel de bouw van een junior en het is ook niet echt een atleet. Als hij te snel te veel minuten gaat maken en te veel druk op zijn schouders krijgt, ben ik bang dat je hem sloopt. Dat het een megatalent is staat buiten kijf. laat hem elke wedstrijd 30 minuten pakken en af en toe basis dit seizoen.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 juli 2026 - 17:41   quote  deeplink  
Kraaijenveld krijgt ook best wat minuten overigens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juli 2026 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 16:43 schreef van geil het volgende:

[..]

Je wordt juist eerder kampioen door alleen toppers te halen icm veel eigen jeugd gebruiken.
En juist jij was blij met aankopen in de marge, n middenvelder en een spits, waar we dus eigen jeugd hebben.
Dat is tegenstrijdig dus.
Kijk maar een pagina terug dan ,ik was letterlijk de eerste die hier aangaf
dat we wat mij betreft geen linksback hoeven te halen.
Daarna ben ik over de jeugd gaan zoeken voor wat we aan de linkerkant hadden
en toen kwam ik Zinhagel tegen en de recente aankoop Hadidi.
Daar hoeft van mij ook niks bij wat mij betreft al vind ik ze
nog wel wat ligt.
En Marmol en Ferri vind ik hele goede aankopen .
Marmol voor de dubbele bezetting en Ferri omdat ik hoop dat Ueda en Tengstedt
nog vertrekken .
En Vanhoutte krijgt mijn steun omdat niemand hem ooit had zien spelen maar
wel gelijk gingen schrijven dat het helemaal niks was.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juli 2026 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 17:04 schreef van geil het volgende:
Op 6 zelfs 2, op 10 ook.

Effe de naam kwijt.
Ferri kan beter voetballen dan Ueda , Tengstedt en Steijn
van geil
 van geil - donderdag 30 juli 2026 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 17:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kijk maar een pagina terug dan ,ik was letterlijk de eerste die hier aangaf
dat we wat mij betreft geen linksback hoeven te halen.
Daarna ben ik over de jeugd gaan zoeken voor wat we aan de linkerkant hadden
en toen kwam ik Zinhagel tegen en de recente aankoop Hadidi.
Daar hoeft van mij ook niks bij wat mij betreft al vind ik ze
nog wel wat ligt.
En Marmol en Ferri vind ik hele goede aankopen .
Marmol voor de dubbele bezetting en Ferri omdat ik hoop dat Ueda en Tengstedt
nog vertrekken .
En Vanhoutte krijgt mijn steun omdat niemand hem ooit had zien spelen maar
wel gelijk gingen schrijven dat het helemaal niks was.
Ik snap niets van Vanhoutte, omdat je daar Zechiel prima neer kunt zetten, is veel veelzijdiger.
Kraaij kan daar ook, en Targ.
Ferri snap ik ook niet, wordt nooit eerste spits, en van Persie was een prima optie.
zonde geld iets van 15 miljoen of zo, had je al je eerste topper mee kunnen halen.
De tweede was dan ook geld voor geweest, na de transfer Sauer.
Dat is mijn mening.
Jeugd waar het kan, en alleen toppers halen.
van geil
 van geil - donderdag 30 juli 2026 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 17:39 schreef CobusIII het volgende:
Ik snap je. Ik denk overigens wel dat Zechiel verder is dan v persie. Niet wat talent betreft, alhoewel ik Zechiel erg hoog heb zitten en een fan ben. Bij v persie maak ik mij zorgen om zijn fysiek. Hij heeft nog teveel de bouw van een junior en het is ook niet echt een atleet. Als hij te snel te veel minuten gaat maken en te veel druk op zijn schouders krijgt, ben ik bang dat je hem sloopt. Dat het een megatalent is staat buiten kijf. laat hem elke wedstrijd 30 minuten pakken en af en toe basis dit seizoen.
Zechiel is voor bij een basisspeler. Vanhoutte eruit.
Van Persie zou ik ook elke wedstrijd mee starten, en wisselen als hij op is, al is het na 30 minuten, vijf wissels he.
Invallen zou ik niet aanraden,
1 omdat dat fysiek veel zwaarder is.
2 dan moet je de tijd volmaken.
van geil
 van geil - donderdag 30 juli 2026 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 17:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat ging over van Persie.
Het ging over de jeugdspelers versus aankopen.

bijft007
 bijft007 - donderdag 30 juli 2026 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 17:15 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Vind ik dus echt onzin inderdaad, zulke spelers erbij te houden qua kwaliteit want zulke niet heel getalenteerde jeugd moet je het niet van hebben als club

En denk dat we niet hele goeie jeugd hebben lopen die nu echt klaar voor het eerste zijn qua leeftijd ook,, of misschien die wessels dan en linksbuiten(zinhagel) al is die nog wel erg pril en beter nog ergens minuten maken lijkt me

Maar zou leuk zijn hem als extra keus naast eerste 2 voor linksbuiten erbij te houden, dus dit seizoen v elshout Kraaijeveld Wessels en zinhagel bv is prima.

Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juli 2026 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 17:54 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik snap niets van Vanhoutte, omdat je daar Zechiel prima neer kunt zetten, is veel veelzijdiger.
Kraaij kan daar ook, en Targ.
Ferri snap ik ook niet, wordt nooit eerste spits, en van Persie was een prima optie.
zonde geld iets van 15 miljoen of zo, had je al je eerste topper mee kunnen halen.
De tweede was dan ook geld voor geweest, na de transfer Sauer.
Dat is mijn mening.
Jeugd waar het kan, en alleen toppers halen.
Van van Persie word geschreven dat hij nog heel lang aan de 45 minuten blijft
zitten per wedstrijd en zijn lichaam constant in de gaten gehouden wordt.En dat hij nog nooit
een wedstrijd van 90 minuten heeft gespeelt.
Dus daar moet je iemand achter hebben en dat is Ferri ,die tussen de 8 a 10 miljoen
heeft gekost .
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juli 2026 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 17:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar heb t nog niet gezien
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juli 2026 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2026 - 17:56 schreef van geil het volgende:

[..]

Zechiel is voor bij een basisspeler. Vanhoutte eruit.
Van Persie zou ik ook elke wedstrijd mee starten, en wisselen als hij op is, al is het na 30 minuten, vijf wissels he.
Invallen zou ik niet aanraden,
1 omdat dat fysiek veel zwaarder is.
2 dan moet je de tijd volmaken.
ja ik zie ook liever Zechiel Valente en Targ samen op het middenveld .
Maar ook daar heb je wat ervaring nodig plus dubbele bezetting.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.8739688