|
|
Leon FR1908
|
|
|
| 42 miljoen volgende week en door... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Vraag me af of die 37,5 klopt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Sliep vroeger al in een Oliegeld-pyjama |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als het klopt allemaal, en dit bedrag😲 Kun je gewoon boos worden ze dan nog gaan weigeren, ruim boven je record En in onze situatie ook nog eens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Er komt een moment dat je geen nee meer kan zeggen.
Was trouwens wel lekker geweest als die Arabieren dit allemaal wat eerder bedacht hadden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Loco Loco meldt inmiddels 45 miljoen oplopen tot 50. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Die is betrouwbaar, dan zal het wel kloppen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Haha, die naam heb ik eerder langs zien komen dus zal idd wel kloppen🤣 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Als je in een klap de vrienden van, had willen uitkopen, dan ...... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Die Loco loco heeft serieuze volgers, dus de kans is groot! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Kan ik Anis op de fiets wegbrengen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaat in de winterstop weg,voor 25 milj Bron:glazen bol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dit kan maar op 1 manier aflopen: "Hadj Moussa grijpt naar zijn hamstring, dat ziet er niet goed uit!" |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Bij gebrek aan goede vervangers, beter maar blijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ja dat ga je krijgen.. Die kan 50 miljoen verdienen in 5 jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel vreemd dat hij nu zo graag wil.
Begin van de window wilde hij absoluut niet die kant op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Stop is met je fake news ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan waarschijnlijk nu binnen 4 jaar 60 miljoen pakken ofzo. Dat zou iedereen doen denk ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kon begin window ook denk ik. Toen was de zandbak geen optie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar dat was dezelfde club van gisteren met een bod van 30 als ik het me goed herinner. Te weinig denk ik en weet niet of die club ook zo betrouwbaar is. Was ook geen club met oliegeld en een vrij arme club voor Saoedische begrippen is wat ik gelezen heb. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Wat een verrassing dit hè |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Lekker te laat en naar huis. Bloedhond. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
In gedrag net zo onvoorspelbaar als op het veld. Heb je niks aan dit gedoe, het is jezus niet! Prijs opdrijven naar 45, verkopen en nog wat loon in leveren voor het niet komen opdagen. Die gasten betalen het toch wel, 50.000 fans die dagelijks janken dat hij moet komen! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Lekker tweede derde aanvoerder spelen. Ongelooflijke rat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Volgens mij staat me iets van bij dat hij bij Vitesse ook niet lekker wegging? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Apart bericht op zijn Insta |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff, als ie de boel aan het saboteren is, dan ben je wel een lul hoor. Natuurlijk is het een hoop geld, maar dat had hij en die club(s) uit de zandbak ook eerder deze zomer kunnen bedenken. Dan had Feyenoord ook een andere zomer kunnen draaien.
Nou, pers er dan maar wat extra miljoenen uit, ook om dit gedrag op die manier te straffen. En laat hem dan maar gaan. Hij is er met zijn hoofd toch niet meer bij.
Dan voor de eredivisie nog maar 1 van die transfervrije jongens erbij nemen. En dan zal je in de CL vaak met een extra middenvelder moeten gaan spelen, het is wat het is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is hij dan op eigen gelegenheid alsnog gekomen? Raar bericht ja.
EDIT oh hij was wel mee, maar hij is afwezig met toestemming?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad , ze zijn met een hetze bezig |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 15:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:pfff, als ie de boel aan het saboteren is, dan ben je wel een lul hoor. Natuurlijk is het een hoop geld, maar dat had hij en die club(s) uit de zandbak ook eerder deze zomer kunnen bedenken. Dan had Feyenoord ook een andere zomer kunnen draaien. Nou, pers er dan maar wat extra miljoenen uit, ook om dit gedrag op die manier te straffen. En laat hem dan maar gaan. Hij is er met zijn hoofd toch niet meer bij. Dan voor de eredivisie nog maar 1 van die transfervrije jongens erbij nemen. En dan zal je in de CL vaak met een extra middenvelder moeten gaan spelen, het is wat het is. je kan hem aan de andere kant ook niet kwalijk nemen om binnen 5 jaar 50milj rijker te worden , ook feyenoord krijgt een goed bod , 37.5 milj is ook een bedrag waar feyenoord mee verder komt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Anyway, als het met toestemming was dan is de kans wel groot dat de zandbak er weer miljoenen bij heeft gedaan en Feyenoord inmiddels geen nee meer kan zeggen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 15:52 schreef kenny het volgende:[..] je kan hem aan de andere kant ook niet kwalijk nemen om binnen 5 jaar 50milj rijker te worden , ook feyenoord krijgt een goed bod , 37.5 milj is ook een bedrag waar feyenoord mee verder komt Zijn er ook genoeg geweest die het aan de clubs laten om er al dan niet uit te komen, maar wel professioneel blijven. Maar goed, deze situatie is vooral ook heel irritant omdat de transfermarkt al dicht is bij ons. En ook de CL lijst al ingeleverd. En natuurlijk is Feyenoord geholpen met dat geld. Die hadden hem begin van de zomer ook al wel willen verkopen aan de zandbak, het bod lag er. Hadj-Moussa wilde toen zelf niet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Toestemming feyenoord om er niet bij te zijn, het meest betrouwbare nieuws?
Anyways zou wel machtig zijn vd week dik 30+ al jan het bijna niet waar zijn We zien het wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio: Twee keer te laat Bij de bus en de bespreking Ernaast gezet. Telegraaf gelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Verkoop hem gewoon! In de winterperiode haal je gewoon een ander! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hmmm oke. Slecht van Moussa.
Die gaat weg dus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Maakt het bewust te bont. Waarschijnlijk instructies van zn managment gehad om dit zo aan te pakken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Moet hem echt verkopen dus, nu al kont in krib gooien dus al komt het op neer Ook al geen echte prof dus gelijk in zn gedrag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja .......verkopen nu direct Dit komt niet meer goed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Ja,fokkng 10 miljoen per jaar...wat als je dat kon verdienen |
|
|
|