|
|
tomson
|
|
|
| Als je niet beter wist zou je bijna denken dat wij deze window ook al een speler voor 50+ miljoen hebben weggebracht. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| rigaux doet er verstandig aan om die 37,5 te pakken , duidelijk dat hij aan het boycotten is en weg wil |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
🚨🟡⚫️🇩🇿 #SPL |
💰 Al-Ittihad heeft een nieuw bod uitgebracht van bijna 40M€ inclusief bonussen voor Anis Hadj Moussa.
📈 De Saudische club heeft zijn voorstel verhoogd om Feyenoord te overtuigen de Algerijnse international te laten gaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap Moussa wel hoor Tien miljoen per jaar hoor ik? Dat zijn geen grappen meer, dat gaat voorbij elke morele verplichting |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Ja,hij kan 50m verdienen daar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb je je banden al opgepompt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ja wie zegt daar nee tegen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Yep En de accu opgeladen 😎 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 16:21 schreef Stylzz het volgende:Ik snap Moussa wel hoor Tien miljoen per jaar hoor ik? Dat zijn geen grappen meer, dat gaat voorbij elke morele verplichting Ik had m neergeslagen die Devy |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Dan ben je wel "uitgeleerd" bij je huidige club hahaha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 16:21 schreef Stylzz het volgende:Ik snap Moussa wel hoor Tien miljoen per jaar hoor ik? Dat zijn geen grappen meer, dat gaat voorbij elke morele verplichting So dan, ja dan snap ik wel echt graag heen wil Maar om kont in krib gelijk te gooien is ander uiterste En niet proffesioneel, maar weten niet wat er besproken is tussen feyenoord en hem En op welke manier,
En is niet iets nieuws als een speler niet weg mag moeilijk gaat doen Maar denk 95 procent fans wel graag ziet gaan tegen zoveel poen dan uiteraard
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Versnelde cyclus zeg maar. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Zojuist ingestapt bij de rijdende rechter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik las T familie diner. Straks halen ze Devy erbij |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mentaliteit valt mij eigenlijk niet tegen Ik zou hem na het cashen een rotschop geven. En wat zou het legioen gaan doen als hij in de kuip op het veld gaat komen ( als dit nog gaat gebeuren)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Jij hebt begrip voor hem ? En de vraag was hoe zou het legioen gaan reageren op hem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb tien miljoen begrip per jaar |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Dus dan accepteren dat je 5e wordt en niet meer zeuren dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Dag meneertje ik heb altijd gelijk😀 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Kom op Piet...50M daar kan je geen nee tegen zeggen. Feyenoord 40M. Als hij straks zijn been breekt of uit vorm raakt, kijkt er ook niemand naar hem om. Ik vind het verder een irritant mannetje, maar dat hij weg wil snap ik wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| alsjeblieft weg nu hoor met hem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ja je kunt niet meer terug eigenlijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 18:45 schreef CobusIII het volgende:[..] Kom op Piet...50M daar kan je geen nee tegen zeggen. Feyenoord 40M. Als hij straks zijn been breekt of uit vorm raakt, kijkt er ook niemand naar hem om. Ik vind het verder een irritant mannetje, maar dat hij weg wil snap ik wel. Maar hoe gaan de mensen in het stadion om , mocht hij echt niet weggaan.als je bij de vorige wedstrijd na het scoren al je vingertje bij je oor houdt Deze jongen heeft een groot Noord Afrikaans eergevoel. En veel supporters een Feyenoord eer gevoel. Dit gaat niet goedkomen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik breng hem zelf wel al is het op n kameel
Moeten ze echt doen 25+ al maar machtig Als er echt iets van klopt dik in de 30 absoluut natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Gio blijft volhouden hij niet verkocht wordt, Jeetje man |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ja sorry, alles boven de 30+ moet je echt t.a.t doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Anis Hadj Moussa zou ervan zijn uitgegaan dat Feyenoord deze zomer zou meewerken aan een transfer. Volgens De Telegraaf ligt daar een belangrijke oorzaak voor de teleurstelling van de Algerijn, die zaterdag tegen NEC buiten de selectie bleef. Vanuit zijn entourage klinkt dat er eerder afspraken zijn gemaakt over een mogelijk vertrek.
Hadj Moussa kon vorig jaar al een stap maken naar Benfica, maar Feyenoord zou hem destijds hebben gevraagd om nog een seizoen in Rotterdam te blijven. In ruil daarvoor werd zijn contract opengebroken, ging zijn salaris omhoog en kreeg hij een prominentere rol binnen de selectie. Daarbij zou ook zijn besproken dat Feyenoord een jaar later bereid zou zijn om mee te denken over een transfer.
Deze zomer kwam die mogelijkheid uiteindelijk uit Saudi-Arabië. Al-Ittihad meldde zich met een bod dat inmiddels is opgelopen tot bijna veertig miljoen euro en daarmee ruim boven het huidige transferrecord van Feyenoord uitkomt. Hadj Moussa zou zelf graag de stap willen maken, maar de huidige directie houdt vooralsnog vast aan het standpunt dat de buitenspeler niet verkocht wordt.
Volgens de krant zorgt juist dat verschil tussen de eerdere verwachting en de huidige houding van Feyenoord voor frustratie bij Hadj Moussa. De aanvaller rekende erop dat de club bij een grote aanbieding zou meewerken. Zaterdag kwam hij tweemaal te laat en besloot Giovanni van Bronckhorst hem uiteindelijk buiten de wedstrijdselectie voor NEC te laten.
Van Bronckhorst verwacht ondertussen dat hij ook na het sluiten van de Saudische transfermarkt gewoon over Hadj Moussa kan beschikken. "Hij is natuurlijk gewoon speler van Feyenoord en heeft vorig jaar zijn waarde bewezen in goals en assists samen met Ueda. Ik zal morgen met hem gaan praten, want Anis kan en moet natuurlijk nog steeds belangrijk zijn voor dit team."
"Zijn toekomst ligt bij Feyenoord en uiteindelijk moeten we door. Teleurstelling zal er zijn, maar uiteindelijk heeft hij ook veel om voor te spelen. Ik hoop dat hij kan vervolgen wat voor speler hij is voor het team", vervolgt de trainer. "Of hij meegaat naar Barcelona hangt ook af van hoe het morgen gaat."
Van Bronckhorst liet eerder al weten vanuit technisch directeur Dévy Rigaux te hebben vernomen dat Hadj Moussa niet verkocht wordt. Daarmee lijkt Feyenoord voorlopig vast te houden aan zijn standpunt, ondanks de druk vanuit Saudi-Arabië en de teleurstelling bij de speler zelf. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Wegbrengen. Ja het is een bijzondere speler. Nee het is geen goede speler voor het team. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| verkopen , kan een stoorzender in de groep worden , lekker met de jeugd aan de gang , dan worden we maar 4e of 5e maar je creeerd wel waarde op het veld , en iedereen heeft begrip dat je een elftal in opbouw ben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| rigaux en eenhoorn laten hem niet vertrekken volgens de geruchten , erg dom |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je kunt nu alleen nog maar geld verliezen als hij blijft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dit is gewoon mishandeling/slavernij. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het is gewoon schofterig naar de mens Hadj. Dit gaat gevolgen krijgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kan je ook omdraaien want Feyenoord kan geen vervanger meer halen. Het is net zo goed schofterig van speler naar de club.
Hoe dan ook een situatie die voorkomen had moeten worden, waarom komen ze nu pas (en waarom ging Hadj-Moussa eerder deze zomer niet op vergelijkbare interesse in). |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: komt ook uit de achterbuurt van parijs dus heeft straat mentaliteit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij kon toch naar die club een paar weken geleden en blokkeerde hijzelf die transfer omdat hij maar de PL wilde. Nu niet gaan janken als de transferperiode voorbij is. |
|
|
|