|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vind ik niet per se. Het is een utopie om te denken dat al het 'afval' in 1 window geloost kan worden. Bij sommigen zal het gefaseerd gaan. St. Juste en Nieuwkoop hebben nog maar een contract voor 1 jaar bijvoorbeeld. Kan me voorstellen dat Feyenoord bij die spelers misschien denkt, dat het volgende zomer ook wel prima zou kunnen zijn, mocht het deze maanden niet lukken.
Het is ook vrij marginaal wat je kan verbeteren qua bijvoorbeeld reserve rechtsback denk ik. Ik zou ook niet direct de behoefte hebben om daar nou te investeren. Buitenkansjes daar gelaten. Achter Read (of zijn opvolger) dus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Nou, des te meer, zet m op Devy |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 22:33 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee want dat is niet waar DrK begon prima Helaas heeft t daarna nogal verpest Maar t gaat om t hier en nu Deze nieuwe man moet t nu laten zien. Aankopen vooralsnog voordeel van de twijfel Verkopen/wegdoen duurt te lang Met dat laatste echt totaal oneens. Je kan een dozijn spelers afkopen, maar dan laat je heel veel geld liggen. Bovendien dat kan in september ook nog. En als je ze niet afkoopt, ben je afhankelijk van interesse. En dat gaat de hele zomer nog duren. Hoe later, hoe meer het los komt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 22:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Met dat laatste echt totaal oneens. Je kan een dozijn spelers afkopen, maar dan laat je heel veel geld liggen. Bovendien dat kan in september ook nog. En als je ze niet afkoopt, ben je afhankelijk van interesse. En dat gaat de hele zomer nog duren. Hoe later, hoe meer het los komt. Dat mag. Maar spelers waar je geen brood inziet bij de selectie houden, is ooo onzinnig Je houdt ook jeugd tegen die nu niet mee kunnen trainen. Weg ermee, zet m op Devy |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 22:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat mag. Maar spelers waar je geen brood inziet bij de selectie houden, is ooo onzinnig Je houdt ook jeugd tegen die nu niet mee kunnen trainen. Weg ermee, zet m op Devy Het is wel tijd inderdaad om een schifting te maken. Gio en Devy hebben iedereen een paar weekjes aan het werk gezien. Prima, maar tijd om naar een vaste kern toe te werken. Alleen de jongens die een rol gaan spelen dit seizoen. Geen valse hoop geven, zeker die dure jongens niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dit konden we al kilometers ver zien aankomen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| hahaha ja dat is een zekerheidje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Drie jaar ellende gehaald. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord zoekt nieuwe linksback en werkt tegelijk aan uitgaande huurdeals
In België is Boels Loxam |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als ik je opscheep met Bossche Bollen van 2 weken oud, moet je ze eerst maar eens zien te verkopen op de markt. In de vuilbak kiepen is de beste optie, maar dat was niet de opdracht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Schifting maken had allang gemoeten. Nu trainen de kreupelen, en spelers die bij lange na niet meekunnen gewoon mee. Slecht voor het niveau, de sfeer, en vooral DUIDELIJKHEID. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker op veldje C zetten, en hun zaakwaarnemers aan het werk zetten. Weg, en anders kansloos voor de selectie, dus dan sta je nog minder in de picture als je blijft met alle gevolgen van dien voor de speler. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus de vuilbak in, maar de opdracht is etaleren en hopen op een paar euro's
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2026 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| En al helemaal niet opstellen met oefenwedstrijden, dat is echt kolder. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Vind het wel meevallen, misschien valt het oog van een clubje wel op z'n speler en durft een gokje te wagen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 10:10 schreef van geil het volgende:Lekker op veldje C zetten, en hun zaakwaarnemers aan het werk zetten. Weg, en anders kansloos voor de selectie, dus dan sta je nog minder in de picture als je blijft met alle gevolgen van dien voor de speler. hier kan ik mij ook wel in vinden al schijnt dat contractueel niet te kunnen , het is gewoon niet ideaal om met 40 man op het veld te staan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Kan van deze opstelling tegen Brugge,nog niet echt blij worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 11:27 schreef kenny het volgende:[..] hier kan ik mij ook wel in vinden al schijnt dat contractueel niet te kunnen , het is gewoon niet ideaal om met 40 man op het veld te staan Ze trainen al op twee velden, dus kan gewoon hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Misschien moet hij ergens een sneeuwvlok laten vallen, wat dan tot een sneeuwbal leidt ofzo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Blijkbaar zijn we aan t low-ballen bij Ernst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kijk die sneeuwbal klopt wel een beetje, maar voor een andere spelerscategorie. Bij ons hooguit voor Ueda, en Read. Maar de spelers waar het om gaat, heeft het werkelijk 0,00000 invloed op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 21:13 schreef van geil het volgende:Kijk die sneeuwbal klopt wel een beetje, maar voor een andere spelerscategorie. Bij ons hooguit voor Ueda, en Read. Maar de spelers waar het om gaat, heeft het werkelijk 0,00000 invloed op. Ja en dat emmert door naar beneden. Maar voor wie Ivanusec een verbetering is natuurlijk nooit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ivanusec is sowieso een vervelende situatie. Die is bij ons mislukt en op een niveau lager ook. Dus die moet dan sportief en financieel een hoop inleveren bij een vertrek. En dan moet je ook nog maar afwachten wat voor transfersom op tafel komt.
Dus dat wordt hoe dan ook een moeilijk verhaal.
Maar uiteindelijk geldt ook voor hem dat de kans groter is dat een club voor hem komt als van die club net een speler op zijn positie verkocht is. Dat gaat van hoog naar laag. Al wordt het effect, hoe verder je naar beneden gaat, ongetwijfeld wel iets minder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hypothetisch werkt alles door. Maar voor alles waar we vanaf willen is t echt wat t is, een hypothese |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Plug > Excelsior. Goed plan. Hwang? Deijl? naar uitgang?
Er komt wat meer tempo. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 21:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ivanusec is sowieso een vervelende situatie. Die is bij ons mislukt en op een niveau lager ook. Die heeft onderhand ook al 5 trainers gehad. Niemand die hem nog wil. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gio had het over een gewenste selectiegrootte van 25 man. Exclusief nog een paar 'eigen' jeugd spelers die af en toe erbij zullen zitten (maar nog vast bij een jeugdelftal zitten). Maar dat is het dan wel.
Die laatste categorie zullen wel jongens als Berger, Wessels, Grootfaam, Hadidi en Zinhagel zijn. Nog een paar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tegelijk had ie het ook over iedereen fit krijgen. Wat de reden is dat sommige jongens, ondanks dat ze geen toekomstperspectief hebben, toch meetrainen en minuten maken in oefenwedstrijden.
Dus op dit moment maakt hij daar op het veld nog geen harde scheiding in. Al kan het in persoonlijke gesprekken wel al lang duidelijk zijn gemaakt natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Dat laatste hoop ik zeker ,beetje duidelijkheid kan goed werken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnt. 3:5 voor Ernst. Met bonussen en doorverkoop. Dat klinkt toch als kruideniers in de marge, 5 was de afkoopsom |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Las het ook, niet gek gedaan dit. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Afwachten hoe Ernst het gaat doen bij ons, maar op voorhand goede deal. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Zou ik ook willen, maar contractueel moet Feyenoord wel, net als dat de spelers ook dingen contractueel moet. Van Bronkhorst hamerde er gisterrn al op dat hij max. 25 speleers wil hebben met aanvullende een paar jeugdspelers, dat zal extra druk geven op onze td. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Juist wel vind ik. Je moet gewoon die 5 aftikken. Dan heb je daarna volledig de controle over de volgende transfer en alle inkomsten. Die 5 betaal je vaak ook nog in termijnen, dus waar hebben we t over.
Als t waar is he.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| We weten niet precies welke voorwaarden men aan het bespreken is tijdens deze onderhandelingen. Maar de uitkomst is in ieder geval nooit goed. Of we betalen te veel en zijn we gekke henkie of we betalen te weinig en dan gaat de transfer te langzaam etc. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 - 10:07 schreef Stylzz het volgende:[..] Juist wel vind ik. Je moet gewoon die 5 aftikken. Dan heb je daarna volledig de controle over de volgende transfer en alle inkomsten. Die 5 betaal je vaak ook nog in termijnen, dus waar hebben we t over. Als t waar is he. Dan hadden andere clubs in de weg gezeten denk ik. Hoop dat ie ons blij gaat maken. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 - 10:34 schreef CobusIII het volgende:We weten niet precies welke voorwaarden men aan het bespreken is tijdens deze onderhandelingen. Maar de uitkomst is in ieder geval nooit goed. Of we betalen te veel en zijn we gekke henkie of we betalen te weinig en dan gaat de transfer te langzaam etc. Klopt hoor en verspreid betalen wordt mondiaal al langer toegepast.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2026 door Frobin1974 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja daarom juist. Waarom dan beknibbeld |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Ik denk eerst maar voorzichtig beginnen met oordelen,als de window voorbij is en de selectie staat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Devy bakt goede frieten tot nu toe. Dennis maakte taco's van pannekoeken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Frieten zijn juust voorgebakken. Ik zit nog op het afbakken en de saus te wachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout