|
|
VVout
|
|
|
quote: Frutten joh met stoofvlees of tartaar, allebei gaat ook prima trouwens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Maakte weer een goede indruk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik lees dat bij veel mensen.
Hebben we een toppertje in huis met hem? Eindelijk waardige opvolger van Martin en Annet? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T meest positieve is dat ik veel jeugdcontracten getekend zie worden. Maar vrees dat Dévy te Kloesaux daar nog niet zo veel mee te maken had. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Hij maakt een zeer goede indruk. Ik hoop dat hij eerlijk is en dat het geen bluffer is, want daar heb ik een schurfthekel aan en dat gaat vroeg of laat altijd mis. Daar zit nog wel wat twijfel bij mij (“we hebben Gio pas voor t eerst gesproken nàdat we afscheid van RvP hadden genomen” en “we hebben met niemand anders gesproken dan Gio en Hulshoff”). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
100 keer opschrijven graag; ik haal geen Belgen meer naar Feyenoord!! Nu niet, en nooit niet!! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
| Hans Kraay heeft ook zo z’n bedenkingen “Vanhoutte stond boven aan de scouting lijst”. Kom op Rigaud meteen ophouden met dit soort blufferites, daar houden we bij Feyenoord TOTAAL NIET van. Deze zijn je voor deze keer nog vergeven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2026 - 21:03 schreef de kromme2 het volgende:Hans Kraay heeft ook zo z’n bedenkingen “Vanhoutte stond boven aan de scouting lijst”. Kom op Rigaud meteen ophouden met dit soort blufferites, daar houden we bij Feyenoord TOTAAL NIET van. Deze zijn je voor deze keer nog vergeven. Ferri was nummer 2 op de scoutingslijst |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2026 - 21:03 schreef de kromme2 het volgende:Hans Kraay heeft ook zo z’n bedenkingen “Vanhoutte stond boven aan de scouting lijst”. Kom op Rigaud meteen ophouden met dit soort blufferites, daar houden we bij Feyenoord TOTAAL NIET van. Deze zijn je voor deze keer nog vergeven. Het kan in principe allebei waar zijn. Dat hij er bij de scouting binnen Feyenoord al goed op stond voordat Rigaux kwam. Een hoop voorwerk zal gedaan zijn door mensen die al bij Feyenoord zaten. Rigaux en Eenhoorn kwamen pas relatief laat binnen natuurlijk. Dat Vanhoutte bij Rigaux zelf ook goed bekend was, is logisch.
Dat zou juist ook verklaren waarom dat de eerste transfer was, omdat iedereen over hem snel op 1 lijn zat. Dat Rigaux er direct maar een klap op gaf.
Maar goed, wie zal het zeggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kraaij gewoon gelijk
Sowieso als je de tijdlijnen erbij houdt dan kloppen er dingen in alle verhalen sowieso niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| VVout wordt nu boos hoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2026 - 21:26 schreef Stylzz het volgende:Kraaij gewoon gelijk Sowieso als je de tijdlijnen erbij houdt dan kloppen er dingen in alle verhalen sowieso niet Als dat zo is waarom zijn de scouts dan blij met Rigaux en geven ze aan dat er eindelijk weer naar ze geluistert wordt. Als hij spelers op zijn eigen houtje had gehaald hadden ze ook niet blij geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat heeft Krabbendam geroepen ja. Maar al eerder gezegd dat t bijna niet logisch is als we nu die Marmot via nde scouting terwijl we daar vorig jaar al mee bezig waren.
Al de verhalen kloppen niet qua tijdslijn als je t op een rij zet. Wanneer ze begonnen zijn Wanneer ze evalueren Etc etc.
T is eigenlijk gezwam |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2026 - 21:26 schreef Stylzz het volgende:Kraaij gewoon gelijk Sowieso als je de tijdlijnen erbij houdt dan kloppen er dingen in alle verhalen sowieso niet Ben wel van overtuigd dat Rigaux er direct een klap op heeft gegeven bij Vanhoutte. Maar dan kan het nog steeds zo zijn dat Vanhoutte er al langer goed op stond binnen Feyenoord.
Daar weet Hans verder ook niet veel van. Die is ook niet vies van een beetje provoceren. Al heeft hij er best wel kijk op wat betreft sommige spelers, met name uit de KKD.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Veel te warm voor, dobber in het zwembad en geniet van een koud biertje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Neuken moet je met dit weer! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ze doet maar een snorkel aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben nu een veerboot, een van brandhout, en een mol. Ik word er niet vrolijk van. Ook weer drie potentiële ziekenboeg spelers, met drie wedstrijden in de week. Al denk ik dat uiteindelijk geen van deze de basis haalt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Je doelt met 'ziekenboek spelers' dat ze geen Europees voetbal gewend zijn neem ik aan? Want ze hebben alledrie geen dik medisch dossier. Vanhoutte is overigens wel een dubbel programma gewend. Speelde zowel in België als Frankrijk Europees voetbal. De afgelopen 3 jaar elk seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 - 18:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Je doelt met 'ziekenboek spelers' dat ze geen Europees voetbal gewend zijn neem ik aan? Want ze hebben alledrie geen dik medisch dossier. Vanhoutte is overigens wel een dubbel programma gewend. Speelde zowel in België als Frankrijk Europees voetbal. De afgelopen 3 jaar elk seizoen. Ik doel inderdaad op de combinatie, en een stap(je) omhoog/erbij qua niveau, en dubbel tot driedubbelprogramma inderdaad, dan blazen veel spelers zich snel op ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tot op heden aankopen die Rigaux zelf van nabij heeft kunnen waarnemen. Heeft ie dan ook een speltype voor ogen waarin deze spelers (beter) renderen? En waren Gio en Sipke daar op voorhand, voor aanstelling, blij mee?
Na de WK meer beweging in de markt van het betere segment spelers, ga ik vanuit. Nu nog geen klip en klare visie op speelstijl en samenstelling selectie te ontdekken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Enorm benieuwd naar marmol, linkspoot uit jeugdopleiding Barça (verwachting dus vrij goed voetballende cv) die basisspeler las palmas was en net niet gepromoveerd naar laliga (play offs halve finale eruit)
Dus voor hem en ons alle schijn van mooie stap en mooiste is ook linkspoot is met doorgroei mogelijkheden
Vanhoutte vrij ervaren rot die zomaar de stofzuiger voor o s kan zijn en wat sterker inde persoonlijke duels wat we duidelijk nog niet hebben nu in selectie
Ferri (mocht het doorgaan dan) ook een speler zonder ik hem ken,, qua type wat ze zeggen en denken zon sterke punt speler spits ook een type op voorhand we niet hebben en balletje vast kan houden of duels in de lucht heel sterk is
klinkt ook voor mij als erg fijn en het type ik graag nog erbij had gewild,, als zn scorend vermogen wat omhoog gaat met de tijd kun je hier ook zomaar een topdeal te pakken hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Klinkt goed. Op papier. We gaan t zien. Verwachtingen zijn na al die jaren laag En Kloesaux gaat dat in een paar weken niet ff omdraaien, deze aankopen komen grotendeels niet uit zijn koker denk ik |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vooral marmol en Ferri slimme aankopen op voorhand met voor mij meer twijfel in Vanhoutte qua voetballend vermogen erbij van achteruit wel een aardige drive en vechtlust had hij weet ik van Union tijd, maar we zien het straks wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rigaux, Eenhoorn, Gio en Sipke. De nieuwe namen wekken stuk voor stuk hogere verwachtingen dan hun voorgangers. Dat moet echter nog blijken. Net zoals de spelers die zij aantrekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Het is zo druk dat er absoluut geen jeugd kan aansluiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alsof je sommige van die half kreupele wandelende gezwellen nog kunt slijten. Ontbind gewoon dat contract |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pas na het wk overal beweging ook op transfer room, dus alsnog verstandig feyenoord daar niet op wacht qua wat aankopen, en natuurlijk het kan nu financieel, kans groot competitie al begonnen is definitief elftal ingekort zal zijn je wil.
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat geldt toch ook voor teams die de meuk van ons zouden willen hebben
Als ze er zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 - 20:01 schreef Stylzz het volgende:Alsof je sommige van die half kreupele wandelende gezwellen nog kunt slijten. Ontbind gewoon dat contract Nieuwe tik van je om iedereen met een gezwel te vergelijken..? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Noem t zoals je wilt. Ongewenst zijn ze sowieso |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Valt me alleen op dat je de laatste tijd dat vaker zegt..terwijl je dat nooit deed eigenlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt vooral omdat een aantal van die knakkers zich zo gedragen hebben Als ze weg zijn wel weer over |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gaat allemaal om geld hier, dus je best doen er nog wat voor te vangen ook de meest overbodigen, waar er ook wat bijzitten die gewoon nog bij ons van waarde zijn geweest
zoals wij de sterling,s of de st juste,s halen, zo zijn er ook andere clubs er wel brood inzien en voor hun spelers zijn die boven hun club niveau hebben of hadden gespeeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed voorbeeld. Die kwamen transfervrij. Wij moeten gasten als Stengs en bijvoorbeeld Ivanusec ook een vrije aftocht geven. Neem je verlies en maak ruimte |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2026 - 08:13 schreef Stylzz het volgende:Goed voorbeeld. Die kwamen transfervrij. Wij moeten gasten als Stengs en bijvoorbeeld Ivanusec ook een vrije aftocht geven. Neem je verlies en maak ruimte Ja maar waar stopt het dan? Als andere clubs zien dat t zo makkelijk gaat. We hebben ook nog een borges, Nadje, Kasanwirjo, Diarra, Sliti, Bossin, t zand, Carillo, Borges en Tengsted die niks gepreseteerd hebben en je niet kwijt gaat raken.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2026 - 08:29 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Ja maar waar stopt het dan? Als andere clubs zien dat t zo makkelijk gaat. We hebben ook nog een borges, Nadje, Kasanwirjo, Diarra, Sliti, Bossin, t zand, Carillo, Borges en Tengsted die niks gepreseteerd hebben en je niet kwijt gaat raken.. Eens. Plus dat je nu nog de kans hebt om wat geld te verdienen en salaris uit te sparen. Want veel spelers gaan niet akkoord met zomaar ontbinding van het contract. Met het salaris dat ze hebben, wijzen ze gewoon op het contract en mag je het salaris gewoon aan ze meegeven. Zonde van het geld dus om dat nu te doen. Financieel waanzinnig slecht beleid en je stelt een voorbeeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat voorbeeld had er al al lang moeten zijn. Watjes beleid. Nog steeds |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2026 - 09:47 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Eens. Plus dat je nu nog de kans hebt om wat geld te verdienen en salaris uit te sparen. Want veel spelers gaan niet akkoord met zomaar ontbinding van het contract. Met het salaris dat ze hebben, wijzen ze gewoon op het contract en mag je het salaris gewoon aan ze meegeven. Zonde van het geld dus om dat nu te doen. Financieel waanzinnig slecht beleid en je stelt een voorbeeld. In veel gevallen is aanhouden veel duurder. Denk aan premies, verzekeringen etc. Gebruik van personeel, bezetting en bedenk t verder zelf maar. Plus enorme stoorzenders. En het ergste wat er kan gebeuren, een blessure.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Spelers waar je best wat centjes voor hebt betaald moet je altijd wat voor terug krijgen, stengs dan ietwat ander verhaal met zn bekende half afgekeurde knie blessure problematiek
Waar je amper wat voor betaald hebt daar hoef je iets minder je best voor te doen op de markt Maar alles zomaar weggeven is geen ondernemerschap en beter dan nog verhuren, dat levert je dan ook wat op vaak
Want je zal altijd spelers hebben die niet renderen en elke club ook, het zijn er nu veel , ja dat kan maar nog steeds dan hetzelfde in acht nemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|