|
|
VVout
|
|
|
| Op basis van geruchten kan ik er gewoon niets van vinden, man man. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Belgen enclave ? Haalt de Kerst niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er staat straks een sloot spelers zonder trainer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Gelukkig hebben we John nog, houd het sfeertje er in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Stook je fornuis eens op en kom met echte trainers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vraag me af of Hulshoff en Gio van Rigaux komen. Hij kent die mensen niet, nooit mee gewerkt. Dus alleen van horen zeggen.
Ik vind het moeilijk te geloven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 12:56 schreef MMM het volgende:Ik vraag me af of Hulshoff en Gio van Rigaux komen. Hij kent die mensen niet, nooit mee gewerkt. Dus alleen van horen zeggen. Ik vind het moeilijk te geloven. Van Bronckhorst is geen onbekende van Dévy Rigaux. Zo’n anderhalf jaar geleden voerde de nieuwe technische baas van Feyenoord al gesprekken met hem voor de functie van hoofdtrainer bij Club Brugge. Nicky Hayen fungeerde toen als interim-coach. Dat deed hij zo goed, dat de Belgische topclub vasthield aan hem. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Aha, want begon te denken hij overuled is intern, maar hij kent hem dus ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu hopen dat Devy een goede selectie kan neerzetten en dat we Liverpool treffen in de CL en voor een verschrikkelijke stunt gaan zorgen door ze dik te verslaan. Een mens mag dromen ❤️🤍🖤 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Denkt al volledig op zijn Feyenoords. Snel ingeburgerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Snel opstoken dat vuur want je moet nu wel spelers hebben die deze trainer beter maakt want andersom gaat niet gebeuren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 17:21 schreef Stylzz het volgende:Snel opstoken dat vuur want je moet nu wel spelers hebben die deze trainer beter maakt want andersom gaat niet gebeuren Rustig aan maar maat ,je behoort zelf bij de personen die hier verkondigde dat wie er ook TD zou worden, de aanstelling te laat kwam en er veel kostbare tijd verloren is gegaan ter voorbereiding op het aankomende seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Klopt en met deze aanstelling qua trainer heb je nog meer haast. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Dan is de keuze voor Gio juist de meest logische en snelste optie. Die heeft geen handleiding nodig om hier te beginnen. Juist een perfecte manier om die verloren tijd weer snel in te halen dus |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dat heeft misschien wel bijgedragen aan deze keuze. Als Eenhoorn en Rigaux al enkele maanden terug waren begonnen, was het proces eerder gestart en waren er waarschijnlijk ook meer opties geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 17:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Dan is de keuze voor Gio juist de meest logische en snelste optie. Die heeft geen handleiding nodig om hier te beginnen. Juist een perfecte manier om die verloren tijd weer snel in te halen dus Gio gewoon een veilige keuze. Maar een onverstandige Ouderwetse trainer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| t was dus analiseren in plaats van analyseren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat denk ik ook. Als het nu maar niet zo gaat dat als er 9 van de 10 dingen goed gaan ,er alleen dat enne ding eruit gehaald wordt wat niet is goed gegaan.
@Trefzeker
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| De frieten zijn nog geen eens voorgebakken en het bier is al op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Gewoon onderweg van het Maasgebouw naar 1908 uit een puntzak zenne! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Zure Belgische mayo erop. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 18:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Dat denk ik ook. Als het nu maar niet zo gaat dat als er 9 van de 10 dingen goed gaan ,er alleen dat enne ding eruit gehaald wordt wat niet is goed gegaan. @Trefzeker We gaan het zien. Hopelijk gaan we een paar interessante aankopen krijgen, vertrekt de overtollige ballast en beginnen we goed aan het seizoen. Dan krijgen mensen er vanzelf weer zin in. Al komt dat ook deels vanzelf wel als het chagrijn van vorig seizoen een beetje weg is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 18:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] We gaan het zien. Hopelijk gaan we een paar interessante aankopen krijgen, vertrekt de overtollige ballast en beginnen we goed aan het seizoen. Dan krijgen mensen er vanzelf weer zin in. Al komt dat ook deels vanzelf wel als het chagrijn van vorig seizoen een beetje weg is. Ik hoop dat dit zo zal verlopen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 17:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dat heeft misschien wel bijgedragen aan deze keuze. Als Eenhoorn en Rigaux al enkele maanden terug waren begonnen, was het proces eerder gestart en waren er waarschijnlijk ook meer opties geweest. Enkele maanden terug hadden we ook nog geen zekerheid over welke armslag er zou komen voor een TD. Toen nog niet vaststond dat we directe kwalificatie voor de CL hadden was er nog geen uitsluitsel over het financiële kader waarin gewerkt kon gaan worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 18:29 schreef tomson het volgende:[..] Enkele maanden terug hadden we ook nog geen zekerheid over welke armslag er zou komen voor een TD. Toen nog niet vaststond dat we directe kwalificatie voor de CL hadden was er nog geen uitsluitsel over het financiële kader waarin gewerkt kon gaan worden. Ook niet onbelangrijk. Maar ze hadden dan al zelf alles mee kunnen maken en ook het voorwerk zelf kunnen doen. En dan moesten ze ook gaan beslissen wat er met Robin moest gebeuren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 18:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ook niet onbelangrijk. Maar ze hadden dan al zelf alles mee kunnen maken en ook het voorwerk zelf kunnen doen. En dan moesten ze ook gaan beslissen wat er met Robin moest gebeuren. Tja die Rigeaux zat natuurlijk nog onder contract bij Brugge en kon geloof ik pas knopen doorhakken mbt Feyenoord nadat die playoffs klaar waren. En DTK zat ook nog "in de weg" |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 19:39 schreef tomson het volgende:[..] Tja die Rigeaux zat natuurlijk nog onder contract bij Brugge en kon geloof ik pas knopen doorhakken mbt Feyenoord nadat die playoffs klaar waren. En DTK zat ook nog "in de weg" Klopt. Rigaux heeft pas net een week of 2 de focus op Feyenoord kunnen leggen. Eenhoorn had wel meer tijd natuurlijk (al is hij nog niet officeel begonnen). |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Stukje van Krabbendam.
"Ik begreep ook wel dat de scouting heel blij is dat Rigaux bij Feyenoord werkt"
Feyenoord is volop bezig met het vormgeven van de selectie voor komend seizoen. De Rotterdammers lijken onder leiding van Dévy Rigaux nadrukkelijk te kijken naar versterkingen die voortkomen uit het scoutingsapparaat. Martijn Krabbendam ziet dat er op meerdere posities beweging ontstaat en verwacht dat er de komende periode nog veel gaat gebeuren in De Kuip.
"Vanhoutte is wel echt iemand die bij Union alles regelde", vertelt Krabbendam in gesprek met Voetbal International over de komst van Charles Vanhoutte. "Hij is een speler van wie Feyenoord denkt dat hij meer body zal geven. Ik vermoed dat Hwang vertrekt, misschien wel naar de club van Dennis te Kloese. Je hoort ook geluiden dat ze Moder willen doorselecteren. Rigaux heeft echt een hoop werk te verrichten."
In de Dick Voormekaar Podcast laat de Feyenoord-watcher weten dat hij ook in de verdediging wijzigingen verwacht. "Ik hoor ook wel verhalen dat Watanabe verder kijkt en misschien wel een volgende uitdaging wil. Hij is nu 29 en als hij nog een stap wil maken, is dit wel de tijd. Feyenoord moet ook daar wel vooruitkijken. Ik denk dat het ook met Trauner wel echt voorbij is. We gaan het zien."
"Marmol hebben ze vorig jaar al geprobeerd te halen, maar toen was het heel moeilijk qua rechten, omdat hij uit de jeugd van Barcelona komt", reageert Krabbendam op de huidige interesse in de transfervrije Spanjaard. "Hij is een zeer talentvolle opbouwer. Feyenoord kan hem Champions League bieden en als ze hem kunnen halen, dan doen ze echt goede zaken. Als Rigaux dat voor elkaar krijgt, hebben ze er echt een goede aan."
Scouting krijgt vertrouwen Ook Nacho Ferri lijkt binnenkort naar Feyenoord te kunnen vertrekken. Het is nog afwachten of hij ook daadwerkelijk de eerste spits wordt. "Ueda is bezig met het WK en als hij er per ongeluk twee maakt, dan is hij ook vertrokken. Ferri is een zeer interessante speler, want hij wint 64% van zijn luchtduels. Dat is echt ongekend in de Belgische competitie. Hij maakt wel veel overtredingen en krijgt er ook veel mee, dus hij is echt een lange bezige bij."
"De Expected Goals van Ferri zijn haast ongekend", vervolgt de journalist. "Hij is een aparte speler en niet de meest sierlijke aanvaller, maar wel heel effectief. Hij moet echt nog wel veel leren, maar is een speler die op termijn heel interessant kan zijn voor Feyenoord. Met Vanhoutte hebben ze twee spelers van wie je wel direct aan scouting denkt. Het zijn geen spelers als St. Juste en Deijl."
Kijkend naar de spelers met wie Feyenoord nu bezig is, wordt wel duidelijk dat de scouting onder Dévy Rigaux weer overuren draait. "Ik begreep ook wel dat de scouting heel blij is dat Rigaux bij Feyenoord werkt. Er wordt weer gestructureerd nagedacht en goed gewerkt. Dat zie je ook wel terug in de spelers met wie ze bezig zijn."
https://www.fr12.nl/nieuws/ik-begreep-ook-wel-dat-de-scouting-heel-blij-is-dat-rigaux-bij-feyenoord-werkt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Meest opvallende is nog die opmerking over Watanabe. Die wil blijkbaar misschien nog een stapje omhoog maken, als de mogelijkheid er is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Graag. Gewoon door bezemen maar hou de ramen dicht |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nounou als Krabby al positief klinkt dan zitten we gebakken. Die is al 2 jaar in de rouw na het vertrek van Slot :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nou ik denk dat de Feyenoordwatchers wel allemaal opgelucht zijn dat Van Persie er niet meer zit. De sfeer op die persco's was niet zo goed meer richting het einde. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 20:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nou ik denk dat de Feyenoordwatchers wel allemaal opgelucht zijn dat Van Persie er niet meer zit. De sfeer op die persco's was niet zo goed meer richting het einde. Dat was de kijkers al een poosje duidelijk. De af en toe wanhopige blik van de perschef zei alles. Er hing gewoon een loopgraven achtig sfeertje. Beide zijden hadden zich ingegraven hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 20:28 schreef tomson het volgende:[..] Dat was de kijkers al een poosje duidelijk. De af en toe wanhopige blik van de perschef zei alles. Er hing gewoon een loopgraven achtig sfeertje. Beide zijden hadden zich ingegraven hahaha Jep. Kwamen daar regelmatig aparte uitspraken van Robin voorbij en dan had ie soms ook nog eens de neiging te doen alsof de rest niet goed bij hun hoofd is. En andersom waren de vragen op een gegeven moment ook weinig positief meer natuurlijk. Dan kijkt niemand er nog naar uit.
Dan is de mayonnaise snel zuur ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 20:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Meest opvallende is nog die opmerking over Watanabe. Die wil blijkbaar misschien nog een stapje omhoog maken, als de mogelijkheid er is. Heel het stuk vond ik interessant en positief. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat wel inderdaad. Ben er ook wel weer aan toe wat meer positiviteit over de club te horen. Als daar aanleiding toe is inderdaad (niet om alles maar met de mantel der liefde te bedekken). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Niet de Ketelaar opschrijven Devy. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dan degene van de voorzet halen.
Ah doe maar niet bij nader inzien. Die stond op 7 meter te dekken bij de 0-1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik krijg n nachtmerrie. Feyenoord bouwt op. De commentator, De Ketelaar geeft n pass op Vanhoutte. 😭 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 22:41 schreef van geil het volgende:Ik krijg n nachtmerrie. Feyenoord bouwt op. De commentator, De Ketelaar geeft n pass op Vanhoutte. 😭 Speelt al een tijdje serie A dus ik denk dat we veilig zijn geile |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|