|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 14:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dat is bekend toch? Veel van die overbodige spelers hebben geen haast een nieuwe club te vinden, deels omdat ze dan in moeten leveren op hun salaris. Veel transfergeweld moet ook nog op gang komen. Als de competities weer (bijna) beginnen. Dus dit gaat de hele zomer nog wel duren. En dan is het niet uitgesloten dat je sommige jongens toch weer moet gaan verhuren, omdat je anders niet van ze af komt. En je op die manier nog iets van verlies kan beperken. Klopt.
En hou er maar rekening mee dat we met een aantal van die overbodige spelers blijven zitten. Bij sommige zullen dan misschien de contracten afgekocht gaan worden begin september.
Soms moet je je verlies nemen. Als er dan maar een paar positieve klappers tegenover staan en dat is de laatste jaren wel het geval. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, allemaal prima. Maar daar is deze man voor, om dit te regelen. De vorige kon t ook niet. En de aankopen die de vorige gedaan had bleken in sommige gevallen weer nieuwe problemen. Dat kan nu ook zo maar.
Dus hup aan t werk, desnoods maar gewoon contracten ontbinden, want van sommige weet je nu al dat je ze niet kwijt gaat raken en die kun je dus niet vooruit al vervangen. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Zo vroeg in de voorbereiding worden haast nooit contracten ontbonden, dat is een zekere kapitaal vernietiging. Geef de nieuwe td en ad even de tijd om te kijken wat er rondloopt en welke club er evt. toch interesse toont, hele normale gang van zaken. Contracten ontbinden (afkopen) is één van de laatste acties die je in gang gaat zetten.
Over de huidige td nu al zo negatief praten slaat echt helemaal nergens op, geef die man een reëele kans, sommige vertonen hierbij veel te veel neuzengedrag. Dat Te Kloese, maar ook zijn voorgangers fouten hebben gemaakt, middels mismatchtransfers is wel duidelijk, ook daar hoeven we niet steeds op terug te vallen. Zaak is dat de selectie uitgedunt gaat worden en kwalitatief wordt versterkt. Daar is de td samen met de scouts en de ad mee bezig. Geloof bijna niets van wat er geschreven wordt, wacht alles af. Roddels zijn leuk, ook om te vermelden en over te discuseren, maar roddels zijn geen reden om je net begonnen td af te zeiken. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik vind wel dat je de TD nu al mag aanspreken voor de aankopen die hij gedaan heeft en het beleid dat hij voert. Wanneer je kijkt naar de selectie en de spelers waar je de contracten van wil ontbinden dan is het niet uit te leggen waarom Ferri of bv Vanhoutte zijn aangetrokken. Beide zijn geen verbetering en kunnen zomaar op het lijstje van contract ontbinders komen te staan.
Ik vind het weer volledig wanbeleid en had van een nieuwe, en goed gescoutte TD, beter verwacht.
Jij noemt het neuzengedrag maar ik noem het aanspreken op gebrek aan visie en beleid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 15:23 schreef Leuv het volgende:Ik vind wel dat je de TD nu al mag aanspreken voor de aankopen die hij gedaan heeft en het beleid dat hij voert. Wanneer je kijkt naar de selectie en de spelers waar je de contracten van wil ontbinden dan is het niet uit te leggen waarom Ferri of bv Vanhoutte zijn aangetrokken. Beide zijn geen verbetering en kunnen zomaar op het lijstje van contract ontbinders komen te staan. Ik vind het weer volledig wanbeleid en had van een nieuwe, en goed gescoutte TD, beter verwacht. Jij noemt het neuzengedrag maar ik noem het aanspreken op gebrek aan visie en beleid. Jij bent wel heel snel met je oordeel. Ferri heeft nog geen wedstrijd gespeeld. En VanHoutte slechts 1 (ook nog eens met 0-6 gewonnen). |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Leuv is zuur, nagatief, vind niks leuk, vind niks goed, is totaal niet reëel. Weet totaal niet hoe het wereldje werkt gezien (bijna) al zijn posts. Beetje jammer dat je andere inzichten ook maar niet voor 1% overweegt of dat een manier/weg zou kunnen zijn. Maar ieder zijn mening, maar ik kan je uit ervaring zeggen, dat jij het niet goed ziet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 15:23 schreef Leuv het volgende:Ik vind wel dat je de TD nu al mag aanspreken voor de aankopen die hij gedaan heeft en het beleid dat hij voert. Wanneer je kijkt naar de selectie en de spelers waar je de contracten van wil ontbinden dan is het niet uit te leggen waarom Ferri of bv Vanhoutte zijn aangetrokken. Beide zijn geen verbetering en kunnen zomaar op het lijstje van contract ontbinders komen te staan. Ik vind het weer volledig wanbeleid en had van een nieuwe, en goed gescoutte TD, beter verwacht. Jij noemt het neuzengedrag maar ik noem het aanspreken op gebrek aan visie en beleid. Ik ben t hier wel mee eens. Of ze voldoen is gissen, maar ze staan op posities die al dik bezet zijn. Die monden moet je allemaal naar voeden nog. Die Marmol snap ik, zo’n speler hebben we niet meer, maar wel een heel scala aan CV’s En vooralsnog is er niemand echt nog weg. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Dus een Ferri en Vanhoutte zijn geen verbetering t.o.v. wie dan? Van wie worden er dan contracten ontbonden? Is er dan een lijstje met contractontbinders? Inderdaad, als je de ellande van DTK nu nog niet op orde hebt, dan ben je echt geen goed td....alleen maar onzin wat er wordt uitgekraamt. Gebrek aan visie en beleid, zowel visie als beleid zijn zaken voor langere termijn, niet voor amper 2 maanden. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 15:44 schreef Frobin1974 het volgende:Leuv is zuur, nagatief, vind niks leuk, vind niks goed, is totaal niet reëel. Weet totaal niet hoe het wereldje werkt gezien (bijna) al zijn posts. Beetje jammer dat je andere inzichten ook maar niet voor 1% overweegt of dat een manier/weg zou kunnen zijn. Maar ieder zijn mening, maar ik kan je uit ervaring zeggen, dat jij het niet goed ziet. Okay, dan speel je het weer op de persoon. Ik verwacht van een TD waarschijnlijk meer dan jij en daarom ben ik zuur.? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 16:47 schreef Frobin1974 het volgende:Dus een Ferri en Vanhoutte zijn geen verbetering t.o.v. wie dan? Van wie worden er dan contracten ontbonden? Is er dan een lijstje met contractontbinders? Inderdaad, als je de ellande van DTK nu nog niet op orde hebt, dan ben je echt geen goed td....alleen maar onzin wat er wordt uitgekraamt. Gebrek aan visie en beleid, zowel visie als beleid zijn zaken voor langere termijn, niet voor amper 2 maanden. Nee het is geen verbetering of in ieder geval is dat helemaal niet de discussie. Je wordt pas beter bij het lozen van rotzooi, niet bij het aantrekken van nog meer rotzooi. Beter word je als team op de training en daar moeten er minder zijn (kwantiteit) en moet met niveau omhoog (kwaliteit). Doe je niets aan de kwantiteit dan kun je eraan toevoegen wat je wil maar zal de kwaliteit nooit stijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 16:47 schreef Frobin1974 het volgende:Dus een Ferri en Vanhoutte zijn geen verbetering t.o.v. wie dan? Van wie worden er dan contracten ontbonden? Is er dan een lijstje met contractontbinders? Inderdaad, als je de ellande van DTK nu nog niet op orde hebt, dan ben je echt geen goed td....alleen maar onzin wat er wordt uitgekraamt. Gebrek aan visie en beleid, zowel visie als beleid zijn zaken voor langere termijn, niet voor amper 2 maanden. Ferri van n Vanhoutte kunnen beter zijn. Maar zijn niet substantieel beter dan bijvoorbeeld Zechiel, Valente, Targ of Ueda. Zelfs Hwang of Moder. Of van Persie. Die spelers zijn nog steeds in dienst. Plus nog veel meer
Wat ik aangeef is dat dit bewust een voorschot nemen is op vertrekkende spelers en dat is risicovol Je zou t tijdig handelen kunnen noemen, maar daarvan was eigenlijk alleen Marmol noodzakelijk |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Klopt, het is op tijd handelen voor posities die niet goed bezet waren/zijn.
Dat ze niet of wel beter zijn dan de spelers die we al hadden, weet niemand, de toekomst zal het laten zien. Datzelfde geld als men duurdere spelers gad gehaald, het moet maar als een puzzel gaan passen. Dat is overigens niet alleen het geval bij Feyenoord.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 17:45 schreef Frobin1974 het volgende:Klopt, het is op tijd handelen voor posities die niet goed bezet waren/zijn. Dat ze niet of wel beter zijn dan de spelers die we al hadden, weet niemand, de toekomst zal het laten zien. Datzelfde geld als men duurdere spelers gad gehaald, het moet maar als een puzzel gaan passen. Dat is overigens niet alleen het geval bij Feyenoord.... Alleen positie Marmol was niet goed adequaat bezet. De rest hebben we er meer dan genoeg van |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 18:04 schreef Stylzz het volgende:[..] Alleen positie Marmol was niet goed adequaat bezet. De rest hebben we er meer dan genoeg van Genoeg maar ook goed genoeg? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 18:04 schreef Stylzz het volgende:[..] Alleen positie Marmol was niet goed adequaat bezet. De rest hebben we er meer dan genoeg van Je kan toch niet eerst alles verkopen om dan eens te gaan kijken om wat in te kopen. Er zijn kapers op de kust, soms is het momentum er om toe te slaan en als je later in de transferperiode toch ineens moet inkopen kan dat ook heel risicovol zijn. Het moet gewoon een gezonde mix zijn van inkoop en verkoop. VanHoutte binnen, Zechiel weg. Daarnaast staan er nog veel op de nominatie om te vertrekken alleen weet je nooit precies bij elke speler wanneer er andere clubs langs gaan komen. Ik denk dat er makkelijk nog 10 gaan vertrekken, ik maak mij daar echt geen zorgen over. Ik denk trouwens dat er ook niet heel veel ingekocht gaat worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Volgens mij verkoop je ook eerst je auto voor je een nieuwe koopt, je fiets, je huis, etc. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als transfer periode voorbij is zijn we er wel weer vanaf van overbodigen, is nmk altijd nog gelukt, dus te hopen voor Moussa ueda enzo snel club komt die genoeg bied kan feyenoord op tijd zo goed als klaar zijn met selectie
Want wachten hebben we verleden gezien je dan al kaar potten onderweg bent Het moet zo wel voorinvesteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Of wat je nu haalt beter is, hoop ik. De signalen zijn goed Je hebt echter een enorme selectie en deze posities zijn nu nog voller. Zechiel mag bijvoorbeeld niet weg, maar we hebben wel iemand voor zijn positie gehaald. Is dit logisch?
Er moet gewoon opgeruimd worden. Wachten tot t einde van de window levert waarschijnlijk niets op of een jaar huur waardoor ze alsnog gratis weglopen. En je meestal nog een groot deel van het salaris zelf mag ophoesten tijdens de huur, want anders blijf je ermee zitten
Jullie zijn positief en geduldig. Dat ben ik twee jaar geweest. Nieuwe bezems moeten wel beter bezemen, anders had je de oude kunnen houden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou is dat met voetballers wat anders. Maar als je weet dat je zeker 15/20 spelers moet lozen, is het aardig debiel om te starten met drie aankopen die zeker geen top versterkingen zijn. En dan druk ik me nog voorzichtig uit over die drie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 18:22 schreef van geil het volgende:Volgens mij verkoop je ook eerst je auto voor je een nieuwe koopt, je fiets, je huis, etc. Nee dus. In veel gevallen kopen met mensen hun (droom) huis eerst voordat zij hun eigen huis verkopen. Aangezien de markt zo is dat je droomhuis anders al aan anderen is verkocht. Daarnaast heb je vertrouwen dat je eigen huis ook op tijd verkoopt. In alle situaties zijn er altijd risico's aan verbonden. Het ligt eraan of het een kopers- of verkopersmarkt is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 18:28 schreef CobusIII het volgende:[..] Nee dus. In veel gevallen kopen met mensen hun (droom) huis eerst voordat zij hun eigen huis verkopen. Aangezien de markt zo is dat je droomhuis anders al aan anderen is verkocht. Daarnaast heb je vertrouwen dat je eigen huis ook op tijd verkoopt. In alle situaties zijn er altijd risico's aan verbonden. Het ligt eraan of het een kopers- of verkopersmarkt is. Ja. Alleen in dit geval probeer je een paar droomhuizen te kopen En moet je dat financieren met het verkopen van een paar villa’s en een groot aantal bouwvallen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 18:31 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja. Alleen in dit geval probeer je een paar droomhuizen te kopen En moet je dat financieren met het verkopen van een paar villa’s en een groot aantal bouwvallen Onze vriend Rigaux is toch ook nog niet klaar? Laten we de balans aan het einde van de transferperiode opmaken en laten we nieuwe spelers de kans geven om zich te bewijzen (ook de spelers die blijven overigens). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Je jaagt eigen spelers weg met deze werkwijze. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Na Zechiel zal van Persie ook nog wel eens goed na gaan denken. T komt over als, al bij voorbaat afgeschreven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| We hebben straks 50 selectiespelers en trainen in een middag- en een avondgroep |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Mooi gezelligheid kent geen tijd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: dan houden we de ochtend nog over.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Ik heb vertrouwen in deze man. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Vertrouwen moet je eerst verdienen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| tot nu toe geen klagen over hem maakte tot nu toe goede keuzes , dat hij nu op een dood spoor is beland heeft er alles mee te maken dat te kloese ons opgezadelt heeft met een buslading brandhout waar niet van af te komen is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dat is nu zijn werk en wordt hij ook op afgerekend. Net als goed verkopen van wat is aangekocht door anderen ook op zijn conto komt |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 21:40 schreef Stylzz het volgende:Dat is nu zijn werk en wordt hij ook op afgerekend. Net als goed verkopen van wat is aangekocht door anderen ook op zijn conto komt je gaat er wel makkelijk aan voorbij dat deze selectie veel te groot is en waarvan zeker de helft totaal niet geschikt om bij feyenoord te spelen , jou vriend dtk heeft ze zelfs dikke salarissen gegeven waardoor het bijna niet te doen is om er vanaf te komen nou tel uit je winst |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vrij vroeg om iemand op 9 juli, of in jouw geval al eerder, af te fikken.
Bij DtK heb ik je nooit zo zien reageren zoals je bijna vanaf dag 1 al bij Rigaux doet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 14:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dat is bekend toch? Veel van die overbodige spelers hebben geen haast een nieuwe club te vinden, deels omdat ze dan in moeten leveren op hun salaris. Veel transfergeweld moet ook nog op gang komen. Als de competities weer (bijna) beginnen. Dus dit gaat de hele zomer nog wel duren. En dan is het niet uitgesloten dat je sommige jongens toch weer moet gaan verhuren, omdat je anders niet van ze af komt. En je op die manier nog iets van verlies kan beperken. Precies, de koopjeskelder wordt het drukst bezocht als de sluiting van het window weer in zicht komt. Wanneer clubs die bepaalde posities nog moeten invullen en moeten doorschakelen wanneer een gewilde speler niet over de brug komt. De ideale situatie is natuurlijk als je overbodige spelers al veel eerder dan dat van de lijst af krijgt. Edit : ik had de hele nieuwe pagina gemist, dus misschien zit ik iemand hierboven compleet na te lullen hahaha...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 21:53 schreef kenny het volgende:[..] je gaat er wel makkelijk aan voorbij dat deze selectie veel te groot is en waarvan zeker de helft totaal niet geschikt om bij feyenoord te spelen , jou vriend dtk heeft ze zelfs dikke salarissen gegeven waardoor het bijna niet te doen is om er vanaf te komen nou tel uit je winst Verleden tijd Deze man moet t nu doen Jullie hebben er vertrouwen in. Dus komt goed toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 22:01 schreef MMM het volgende:[..] Vrij vroeg om iemand op 9 juli, of in jouw geval al eerder, af te fikken. Bij DtK heb ik je nooit zo zien reageren zoals je bijna vanaf dag 1 al bij Rigaux doet. Te Kloese begon goed Deze begint al twijfelachtig
Daarnaast fik ik m, nog, niet af Hij heeft een hoop te bewijzen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 22:01 schreef MMM het volgende:[..] Vrij vroeg om iemand op 9 juli, of in jouw geval al eerder, af te fikken. Bij DtK heb ik je nooit zo zien reageren zoals je bijna vanaf dag 1 al bij Rigaux doet. vind ik ook , vrij frappant en onnavolgbaar |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 22:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Verleden tijd Deze man moet t nu doen Jullie hebben er vertrouwen in. Dus komt goed toch? geen verleden tijd , we zitten dankzij jou dtk opgescheept met een buslading bagger , was dit maar verleden tijd het zou feyenoord aardig wat schelen aan lonen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 22:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Verleden tijd Deze man moet t nu doen Jullie hebben er vertrouwen in. Dus komt goed toch? Dat ligt er aan wat je onder 'komt wel goed' verstaat. Ik ga nu alvast verklappen dat sommige spelers, waarvan wij ze graag zien gaan, er in de breedte bijgehouden zullen worden. Om alles dubbel bezet te hebben.
En soms zelfs driedubbel. Een derde keeper, een derde spits. Een vijfde buitenspeler, een vijfde back, een vijfde centrale verdediger. En een 7de middenvelder. Misschien wel 8. Dat zouden goedkope jongens of eigen jeugd moeten zijn
Kortom een speler of 28.
Dat betekent dat bv St. Juste waarschijnlijk blijft. Minimaal eentje van het rijtje Nieuwkoop, Deijl, Lotomba. Misschien zelfs 2. Etc. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 22:20 schreef kenny het volgende:[..] geen verleden tijd , we zitten dankzij jou dtk opgescheept met een buslading bagger , was dit maar verleden tijd het zou feyenoord aardig wat schelen aan lonen DtK is verleden tijd Deze verlosser gaat t allemaal fiksen toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2026 - 22:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat ligt er aan wat je onder 'komt wel goed' verstaat. Ik ga nu alvast verklappen dat sommige spelers, waarvan wij ze graag zien gaan, er in de breedte bijgehouden zullen worden. Om alles dubbel bezet te hebben. En soms zelfs driedubbel. Een derde keeper, een derde spits. Een vijfde buitenspeler, een vijfde back, een vijfde centrale verdediger. En een 7de middenvelder. Misschien wel 8. Dat zouden goedkope jongens of eigen jeugd moeten zijn Kortom een speler of 28. Dat betekent dat bv St. Juste waarschijnlijk blijft. Minimaal eentje van het rijtje Nieuwkoop, Deijl, Lotomba. Misschien zelfs 2. Etc. Dan zou deze window wederom gefaald zijn |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: je hebt gelijk dtk was een top TD en rigaux een kleuter , nou blij ?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee want dat is niet waar DrK begon prima Helaas heeft t daarna nogal verpest
Maar t gaat om t hier en nu Deze nieuwe man moet t nu laten zien. Aankopen vooralsnog voordeel van de twijfel Verkopen/wegdoen duurt te lang |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|