|
|
van geil
|
|
|
| Vreselijk die Belgische spelers inderdaad. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Devy gooit zijn frietje in de lucht. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Wel verassend ja, was eigenlijk geen wedstrijd tot België ineens prima combineerde en dito voorzet en kopbal |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Belgen kunnen iig beter staan te verdedigen dan Hollanders, klopt veel meer ipl schijn compact staan, zijn echt stoorzender voor Spanjaarden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Op de valreep geen verlenging |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Uitgerekend de keepert die de mist in gaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja. Maar ook twee Spanjaarden die m in kunnen tikken en verdedigers die te laat zijn |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Hoe dan ook bij verlies echt knap gedaan die belgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja dat vooral, triest dat Belgen voor moeten doen aan Nederlanders hoe je wel verdedigend goed kunt staan en compact verdedigen vooral.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 - 22:51 schreef Stylzz het volgende:Ja. Maar ook twee Spanjaarden die m in kunnen tikken en verdedigers die te laat zijn Dat vond ik het meest opvallen ,zat een vervelende stuit in de bal en was hard. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Aan 1 kant van het schema zijn de sterkste ploegen wel in de halve finale gekomen. Komende dagen gaan we zien of het aan de andere kant ook lukt. Engeland en Argentinië normaal gesproken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Mooie pot 2 aanvallende teams dinsdags, 2 beste teams wk ook |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die MOTM trofee is ook bizar hoor. Gewoon een populariteitswedstrijd. Yamal heeft hem weer eens gewonnen. Het is de meest bekende speler die hem meestal krijgt.
Vond hem ook niet eruit springen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Kwam nog een statistiekje voorbij dat van alle 48 landen die mededen aan het WK, Nederland het laagste gemiddelde had qua afgelegde afstanden in een wedstrijd. Ook wel tamelijk bizar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verbaast me niets, we spelen al tijden niet meer met het hart. Chauvinisme is ook totaal verdwenen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Was vorige wk volgens mij ook al of ek |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 20:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Kwam nog een statistiekje voorbij dat van alle 48 landen die mededen aan het WK, Nederland het laagste gemiddelde had qua afgelegde afstanden in een wedstrijd. Ook wel tamelijk bizar. En nog belangrijker 45ste plek als het ging om high intensity sprintjes |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Of gaat Harry Potter weer toveren? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Argentinië weer op een lekker tijdstip |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Waarom ook een paar uur na deze wedstrijd? Zat bij die andere wedstrijden een dag tussen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 23:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Waarom ook een paar uur na deze wedstrijd? Zat bij die andere wedstrijden een dag tussen. Snap ik ook niet inderdaad |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Sterling had m gemaakt!! aldus DTK. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Kijk, das nou nog eens verassend. Een andere Noor dan Haaland scoort |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was niet de bedoeling.
Plus Pickford ziet er daar niet goed uit. Die dacht volgens mij dat hij er niet in zou gaan, trok z’n handje terug.
Maar schitterende goal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 23:39 schreef MMM het volgende:Was niet de bedoeling. Plus Pickford ziet er daar niet goed uit. Die dacht volgens mij dat hij er niet in zou gaan, trok z’n handje terug. Maar schitterende goal. Kon er niet bij denk ik, trok zijn hand pas later terug. Pickford is ook niet zo groot voor een keeper. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Pickford hoef je niet op te schrijven Dévy ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wacht anders nog even wat langer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel bijzonder van die Pickford dat hij al jaren eerste keus is (als keeper van Everton) En dat al onder verschillende bondscoaches weet vol te houden. Of een teken dat de spoeling dun is in de UK ? En de 1-1 van Bellingham, weer belangrijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ook een prima goal inderdaad |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Na een slecht begin is de wedstrijd toch wel losgekomen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Knap hoor als je zo je balans kan bewaren, echt een goede goal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sorloth is dramatisch. Deze bal ook weer ongelofelijk.
Komt goed weg dat het buitenspel is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Hier moet de VAR niet aan zitten. Duwtje was niet zo bijzonder. Commentator maakt het ook erger. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Deze gaat niet door. Dat was ook wel een stevige gooi van Haaland :) |
|
|
|