BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - vrijdag 19 december 2014 - 09:31   quote  deeplink  
Hier weer een voorbeeldje ;)

35j066u.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 februari 2015 - 13:24   quote  deeplink  
71 jaar vandaag, van harte gefeliciteerd HELD..
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 20 februari 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 10:10 schreef RenatoBos het volgende:
Zo is het Willem..
Dat wist ik al jaren Gr. KENNER een vakman is het

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 februari 2015 door de bluffer --
VVout
 VVout - vrijdag 20 februari 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 februari 2015 - 13:24 schreef RenatoBos het volgende:
71 jaar vandaag, van harte gefeliciteerd HELD..
Jep vandaag dus, samen met mijn Opa. Proost Kromme!
FANdré
 FANdré - vrijdag 20 februari 2015 - 22:15   quote  deeplink  
Proficiat Willem!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 februari 2015 - 22:19   quote  deeplink  
Van harte Willem.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Van Hanegem: ''Daar schiet Boëtius dus niets mee op''

2lbj985.jpg

Willem van Hanegem vindt dat het spel van Feyenoord nog te veel gericht is op het voorkomen van tegendoelpunten. Volgens De Kromme moeten de Rotterdammers juist meer risico nemen en eerder naar voren durven te spelen. Dat schrijft Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad.

''Wat dat betreft is Dirk Kuyt een goeie voor de club. Hij is als speler altijd onderweg naar voren'', laat hij zijn mening over de terugkerende publiekslieveling ook direct weten. ''Dat Kuyt inmiddels al 34 is, maakt niet uit. Want we hebben het hier over de eredivisie. Hij heeft zich ook staande gehouden in Turkije. En die competitie is pittiger dan de Nederlandse.''

''Misschien gaat Van Bronckhorst straks wel met twee spitsen voetballen, Kuyt en Guidetti. Dat zijn twee spelers die de arbeid niet schuwen en veelvuldig in het 16-metergebied komen. Dat heeft Feyenoord nodig. Je zou Kuyt ook vlak achter Guidetti kunnen zetten.'', aldus Van Hanegem, die in Colin Kazim-Richards eventueel een stand-in van de twee ziet.

De clubheld van Feyenoord hoopt daarnaast op meer speeltijd voor onder anderen Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena. ''Ik weet ook wel dat Boëtius een paar heel slechte wedstrijden heeft gespeeld, maar hij heeft vertrouwen nodig. Nu mag hij af en toe invallen als het niet draait. Ik herhaal: als het niet draait. Daar schiet Boëtius dus niets mee op.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door RenatoBos --
de bluffer
 de bluffer - maandag 13 april 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 10:30 schreef RenatoBos het volgende:
Van Hanegem: ''Daar schiet Boëtius dus niets mee op''

[ afbeelding ]

Willem van Hanegem vindt dat het spel van Feyenoord nog te veel gericht is op het voorkomen van tegendoelpunten. Volgens De Kromme moeten de Rotterdammers juist meer risico nemen en eerder naar voren durven te spelen. Dat schrijft Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad.

''Wat dat betreft is Dirk Kuyt een goeie voor de club. Hij is als speler altijd onderweg naar voren'', laat hij zijn mening over de terugkerende publiekslieveling ook direct weten. ''Dat Kuyt inmiddels al 34 is, maakt niet uit. Want we hebben het hier over de eredivisie. Hij heeft zich ook staande gehouden in Turkije. En die competitie is pittiger dan de Nederlandse.''

''Misschien gaat Van Bronckhorst straks wel met twee spitsen voetballen, Kuyt en Guidetti. Dat zijn twee spelers die de arbeid niet schuwen en veelvuldig in het 16-metergebied komen. Dat heeft Feyenoord nodig. Je zou Kuyt ook vlak achter Guidetti kunnen zetten.'', aldus Van Hanegem, die in Colin Kazim-Richards eventueel een stand-in van de twee ziet.

De clubheld van Feyenoord hoopt daarnaast op meer speeltijd voor onder anderen Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena. ''Ik weet ook wel dat Boëtius een paar heel slechte wedstrijden heeft gespeeld, maar hij heeft vertrouwen nodig. Nu mag hij af en toe invallen als het niet draait. Ik herhaal: als het niet draait. Daar schiet Boëtius dus niets mee op.''
Zo, De Kromme heeft het weer uitstekend uitgelegd, ik ben het 100% mee eens
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 13 april 2015 - 11:21   quote  deeplink  
Ik ook
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 11:56   quote  deeplink  
Sluit ik me ook bij aan. Maar goed 'wij' hebben destijds voor frutten gekozen en dan speel je never nooit geen aanvallend voetbal..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 april 2015 - 12:45   quote  deeplink  
Geen verrassende nieuwe inzichten.
FANdré
 FANdré - maandag 13 april 2015 - 13:16   quote  deeplink  
Weinig kroms aan, eens
VVout
 VVout - maandag 13 april 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 11:56 schreef RenatoBos het volgende:
Sluit ik me ook bij aan. Maar goed 'wij' hebben destijds voor frutten gekozen en dan speel je never nooit geen aanvallend voetbal..
Wie is wij? Er was toch een gematigde goedkeuring over hem, wat dan even beter ging omdat het na die bezopen start aardig ging draaien. Op dit moment lijkt er echt niemand meer de spirit te pakken hebben, laten we er ons maar niet te druk om maken en het snel achter ons laten.

Hopelijk volgend seizoen veel positieve columns van Hanegem, je kan hem een zeikerd vinden maar het is ook niet anders op dit moment.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 13:48   quote  deeplink  
Wij is de Feyenoord directie VV
VVout
 VVout - maandag 13 april 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 13:48 schreef RenatoBos het volgende:
Wij is de Feyenoord directie VV
Zij dus, ik voelde me alweer voor gesproken.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 14:22 schreef VVout het volgende:

[..]

Zij dus, ik voelde me alweer voor gesproken.
Zette het niet voor niks met aanhalingstekens..
VVout
 VVout - maandag 13 april 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Tis goed, neem een appelsapje in het café en een plakje cake.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 april 2015 - 16:35   quote  deeplink  
Check..😃
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 mei 2015 - 07:50   quote  deeplink  
Van Hanegem: ''En daarom: gewoon in De Kuip blijven''

ztam1c.jpg

Twee supportersgroepen genoten gisteren van de schoonheid van De Kuip. En ook de spelers konden in een geweldige ambiance de bekerfinale afwerken, die door FC Groningen gewonnen werd door een 0-2 zege op PEC Zwolle. Willem van Hanegem smulde van de plaatjes van het stadion.

''Ik zag voor de wedstrijd dat de ploegen in de gang naar het veld liepen en hoe het luik open ging. Dat deed me aan vroeger denken'', schrijft de Feyenoord-legende in zijn column in het Algemeen Dagblad. ''Het is zoiets moois om als voetballer een volle Kuip in te lopen. Ik kan me niet voorstellen dat de spelers van Groningen en PEC Zwolle geen kippenvel hadden.''

En dus steekt de aloude stadiondicussie weer op. ''Ik hoorde in de voorbeschouwingen dat oud-spelers het ook weer over die prachtige grasmat hadden. Zo'n stadion mag toch niet verdwijnen? Daarom moet Feyenoord gewoon in De Kuip blijven en de boel lekker gaan verbouwen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 mei 2015 - 07:50   quote  deeplink  
hear hear..!!
Go Wimpie, Go Wimpie..
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 mei 2015 - 08:52   quote  deeplink  
Hou es op.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 mei 2015 - 08:55   quote  deeplink  
En Haantje heeft gelijk ole oleeeee
En Haantje heeft gelijk ole oleeeee
Haantje heeft gelijk
Haantje heeft gelijk
Haantje heeft gelijk ole oleeeee..
VVout
 VVout - maandag 04 mei 2015 - 10:22   quote  deeplink  
Als ze gewoon eender al eens een stap vooruit kwamen dan zou het al mooi zijn, stelletje klojo's.
de bluffer
 de bluffer - maandag 04 mei 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2015 - 07:50 schreef RenatoBos het volgende:
Van Hanegem: ''En daarom: gewoon in De Kuip blijven''

[ afbeelding ]

Twee supportersgroepen genoten gisteren van de schoonheid van De Kuip. En ook de spelers konden in een geweldige ambiance de bekerfinale afwerken, die door FC Groningen gewonnen werd door een 0-2 zege op PEC Zwolle. Willem van Hanegem smulde van de plaatjes van het stadion.

''Ik zag voor de wedstrijd dat de ploegen in de gang naar het veld liepen en hoe het luik open ging. Dat deed me aan vroeger denken'', schrijft de Feyenoord-legende in zijn column in het Algemeen Dagblad. ''Het is zoiets moois om als voetballer een volle Kuip in te lopen. Ik kan me niet voorstellen dat de spelers van Groningen en PEC Zwolle geen kippenvel hadden.''

En dus steekt de aloude stadiondicussie weer op. ''Ik hoorde in de voorbeschouwingen dat oud-spelers het ook weer over die prachtige grasmat hadden. Zo'n stadion mag toch niet verdwijnen? Daarom moet Feyenoord gewoon in De Kuip blijven en de boel lekker gaan verbouwen.
Zo terug uit Zweden, ben het met Willem eens gewoon de boel gaan verbouwen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 mei 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Nog talenten aan het werk gezien bluffie..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 17:53   quote  deeplink  
Van Hanegem: ''Vilhena is een echte Feyenoorder''

2hxm3jc.jpg

Willem van Hanegem vond het doelpunt van Tonny Vilhena in de wedstrijd tegen FC Utrecht het mooiste moment van het weekend. ''Die jongen is een heel jaar vernederd, moest vaak lang warmlopen en mocht er dan soms toch niet eens in'', begint De Kromme zijn column in het Algemeen Dagblad.

De clubicoon was ook blij dat Vilhena blij was met zijn treffer in tegenstelling tot Snavel El Gassie, die zijn goal vierde met een vingertje voor zijn mond. ''Ook hij is uitgefloten door zogenaamde eigen supporters, maar hij liet zien dat hij heel blij was. Dat komt omdat hij een echte Feyenoorder is! Je zag hem ook naar het embleem op zijn shirt wijzen. Op dat soort jongens moeten we zuinig zijn.''

Een echte Feyenoorder is Colin Kazim-Richards dan weer niet. ''Wat die weer voor gekkigheid uithaalde na zijn doelpunt, was belachelijk. Ik weet niet wat hij allemaal precies deed, hij maakte schietbewegingen en meer van die onzin. Hoe haal je je het in je hoofd? Hij voelt zich de grote meneer, duwde arrogant spelers weg. Ik denk dat dat soort maniertjes Feyenoord wel eens kunnen gaan opbreken.''

Van Hanegem snapt overigens niet dat Feyenoord nu nog drie spelers haalt. ''Je weet toch al heel lang wat je nodig hebt? Van Kramer heb ik de technisch directeur echt horen zeggen dat hij hem absoluut niet wilde hebben. En nu is hij er toch. Ik hoop dat Feyenoord het geweldig gaat doen, hoor, maar ik vind wel dat het er amateuristisch aan toegaat bij zo'n grote club.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2015 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 augustus 2015 - 17:56   quote  deeplink  
Willem is de buurman van Fer1.
jacky chan
 jacky chan - maandag 10 augustus 2015 - 18:10   quote  deeplink  
Een intikker en Vilhena is het nu weer helemaal....nu boetius weer terughalen en Te Vrede in de spits......mulder weer op doel en Van Hanegem houdt zn sm..l
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Vilhena heeft toch lof geoogst met zijn optreden afgelopen zaterdag..
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 18:22   quote  deeplink  
Waren er dus veel meer mensen die dezelfde mening zijn toegedaan. Kind van de club, punt uit!
netsurfer
 netsurfer - maandag 10 augustus 2015 - 18:24   quote  deeplink  
En terecht. Hij redde ons zaterdag. Prachtig moment om nu met opgeheven hoofd te vertrekken. Of zich richten op LB positie en bijtekenen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 18:35   quote  deeplink  
Ja joh zich richten op de LB positie..(?)
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 18:42   quote  deeplink  
Pfff goede ideeën allemaal.... Goede goal op een goed moment. Well done Tonny, good for you!
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 11 augustus 2015 - 02:09   quote  deeplink  
Nou Willem was net niet mijn buurman Henk Wel coentje in de bloklandstraat nog staan pillen met Wimjansen in pak hem beet 1963 64 Ik woonde toen in het oude noorden in de zoomstraat .Ik was toen 11 12 jaar en met mijn 7e voor het eerst in de kuip tegen blauwwit ook een groote overwinning toen 9-1 meen ik deze club bestaat allang niet meer .Toen hete groningen GVAV altijd een stugge tegenstander voor feijenoord geweest.en zo hadje nog wel meer clubs in de ere divisie die later van naam veranderd zijn Dos/ Rapid /fortuna sittardia combinatie/ ado fc denhaag dos en rapid de laatste dacht ik roda en dos dacht utrecht maar dat weet ik niet meer mischien dat daan dat nog weet maar leuke tijd met feijenoord beleefd .Landskampion de dubbel europa cup wereld beker weer landskampioen en ga zo nog ff door tot 74 /78 ja oen begon het een beetje tetug te lopen en die neuzen kwamen toen net even kennismaken hahaha hebben van ons het voetballen geleerd.En kwamen altijd met met 14 man om dat ze op de klote kregen een paar keer met 9-4en9-5 prachtig geen goden zonen maar hoerenzonen.Doeiiiiiiiiii
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 11 augustus 2015 - 02:16   quote  deeplink  
En daar hoorje VI en die gasten van de telegraaf en de van praagies Harmsen die altijd ruzie maakte als verslaggevers kretiek hadden op ajax ja dat was toen al en ook bedreigingen van Harmsen naar een verslaggever hij doet nu kassa voor de tv Harmsen is al een poosje dood en zo hoord het ook.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 11 augustus 2015 - 02:17   quote  deeplink  
Met hun goden zonen er bij.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 02:17   quote  deeplink  
Hebben ze verdomme al WiFi in het bejaardentehuis ..(?)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 augustus 2015 - 08:19   quote  deeplink  
Een voordeel, wij leven langer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2015 door Stylzz --
nr 10
 nr 10 - dinsdag 11 augustus 2015 - 09:30   quote  deeplink  
Ik heb echt geprobeerd om het te lezen. Hij neemt ons allemaal gewoon in de maling. Niemand kan geestelijk zo in de war zijn.
Milo
 Milo - dinsdag 11 augustus 2015 - 11:09   quote  deeplink  
Hahahaha..... Azijnzeikert, zuurpruim!
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 11 augustus 2015 - 23:39   quote  deeplink  
Om dat ik een zuurpruim ben zijn jullie feijenoorders ook geen kampioen meer geworden,sinds mensen heugenis .Helaas
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 augustus 2015 - 23:44   quote  deeplink  
Jullie is jodenvolk. Maar die ken je vást.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 11 augustus 2015 - 23:46   quote  deeplink  
Maar de waarheid valt moeilijk aan te schouwen zijn voor deze jeugd zie boetius en hoe word omgegaan met vilhena .allemaal door kwakzalfers van bestuur en trainers maar goed droom maar lekker verder.voorlopig staan ze weer boven jan.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 augustus 2015 - 23:47   quote  deeplink  
Iets maakt dat jouw boodschap tegengestelde reacties oproept.
Zijn de forumleden dan zo dom en jij slim, of....?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 augustus 2015 - 23:50   quote  deeplink  
Trolololo
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 02:35   quote  deeplink  
Ongelooflijk..
jacky chan
 jacky chan - woensdag 12 augustus 2015 - 08:57   quote  deeplink  
Nog even terugpakken op enkele opmerkingen dat Vilhena de redder vd wedstrijd was...volgens mij had El Ahmadi een groter aandeel in die goal. Eerst doorlopen, vervolgens de bal binnenhouden en perfect voorgeven...elke speler (behalve Immers dan) had die bal erin getikt, dus laten we niet gelijk allemaal emotioneel worden...wacht effe enkele wedstrijden af...Als Vilhena de 020 verdediging een paar keer voorbij loopt dan ben ik ook om....echter hoop ik voor hem dat hij zich kan optrekken aan Kuyt en Vejinovic!
Barabas
 Barabas - woensdag 12 augustus 2015 - 10:28   quote  deeplink  
Mooi hè... Op de juiste plek op het juiste moment er zijn. Scherpte en motivatie: Het gaat weer de goede kant op met Tonny.
G-child
 G-child - woensdag 12 augustus 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 10:28 schreef Barabas het volgende:
Mooi hè... Op de juiste plek op het juiste moment er zijn. Scherpte en motivatie: Het gaat weer de goede kant op met Tonny.
+1
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 augustus 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 10:28 schreef Barabas het volgende:
Mooi hè... Op de juiste plek op het juiste moment er zijn. Scherpte en motivatie: Het gaat weer de goede kant op met Tonny.
Als jij 1 keer neukt met een hoer heb je dan meteen een relatie?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem









0.0141260