BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 september 2014 - 13:09   quote  deeplink  
d:-))
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 september 2014 - 13:09   quote  deeplink  
Willem is dus gewoon jaloers..
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 06 september 2014 - 13:14   quote  deeplink  
Dit is dus wel tekenend hoe hij zich uitlaat.
van geil
 van geil - zaterdag 06 september 2014 - 13:22   quote  deeplink  
771534497328215a64d82208c9dc40be.jpg
netsurfer
 netsurfer - zaterdag 06 september 2014 - 13:43   quote  deeplink  
Beertje Colargol. Leuk gevonden van die Kromme.
Is dit nu karaktermoord? Of gewoon schattig?
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 06 september 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 13:43 schreef netsurfer het volgende:

Is dit nu karaktermoord? Of gewoon schattig?
Allebei.
Maar als willem wat zegt moet je er niet te veel achter gaan zoeken.

als ze mij Beertje colargol zouden noemen omdat ze mijn naam even niet weten,
dan lach ik erom.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 september 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Willem///Held,der helden !!!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 september 2014 - 15:49   quote  deeplink  
Narrige verzuurde oude held
T.Montana
 T.Montana - zaterdag 06 september 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Niks meer dan respect voor de voetballer Van Hanegem.
Niks meer dan respect voor de Feyenoorder Van Hanegem. Heeft Feyenoord in zijn hart.

En hij zal voor mij altijd de grootste Feyenoorder blijven. Maar ik word echt een beetje moe van dat gezeur. Kijk kritisch mag je zijn. Maar hij grijpt nu ieder interview of column aan om Feyenoord, de directie, of de spelers totaal af te zeiken. Het is ook niet objectief om een speler die maanden niet heeft gespeeld af te zeiken op een wedstrijd waar hij ook nog eens niet in de spits stond.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 september 2014 - 16:14   quote  deeplink  
Had Kiprich een voetballichaam
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 06 september 2014 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 16:00 schreef T.Montana het volgende:
Niks meer dan respect voor de voetballer Van Hanegem.
Niks meer dan respect voor de Feyenoorder Van Hanegem. Heeft Feyenoord in zijn hart.

En hij zal voor mij altijd de grootste Feyenoorder blijven. Maar ik word echt een beetje moe van dat gezeur. Kijk kritisch mag je zijn. Maar hij grijpt nu ieder interview of column aan om Feyenoord, de directie, of de spelers totaal af te zeiken. Het is ook niet objectief om een speler die maanden niet heeft gespeeld af te zeiken op een wedstrijd waar hij ook nog eens niet in de spits stond.
Helemaal mee eens , het lijkt wel of tie geen positieve letter meer uit zijn strot krijgt als het over Feyenoord gaat.
Barabas
 Barabas - zaterdag 06 september 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 15:49 schreef piet de paler het volgende:
Narrige verzuurde oude held
Wat een zelfkennis! :-))
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 september 2014 - 17:10   quote  deeplink  
Domme uitspraken, Willem.
Komt ergens uit voort?
the fox27
 the fox27 - zaterdag 06 september 2014 - 17:18   quote  deeplink  
Lately erger ik mij rot aan willem een baas in zijn tijd dat staat vast maar als t rancune wat hij ervaart momenteel de hoofdtoon voert vraag ik mij af waar zn feyenoord hart is gebleven , hoe zeer me t ook doet om dit te zeggen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 september 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 16:47 schreef Barabas het volgende:

[..]

Wat een zelfkennis! :-))
Haha soms voel ik mij als Willem
Milo
 Milo - zaterdag 06 september 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 16:00 schreef T.Montana het volgende:
Niks meer dan respect voor de voetballer Van Hanegem.
Niks meer dan respect voor de Feyenoorder Van Hanegem. Heeft Feyenoord in zijn hart.

En hij zal voor mij altijd de grootste Feyenoorder blijven. Maar ik word echt een beetje moe van dat gezeur. Kijk kritisch mag je zijn. Maar hij grijpt nu ieder interview of column aan om Feyenoord, de directie, of de spelers totaal af te zeiken. Het is ook niet objectief om een speler die maanden niet heeft gespeeld af te zeiken op een wedstrijd waar hij ook nog eens niet in de spits stond.
Helemaal mee eens! V hanegem word een karikatuur van zichzelf!
Barabas
 Barabas - zaterdag 06 september 2014 - 22:59   quote  deeplink  
Hij blijft De Kromme .... Voor altijd....

Tegenwoordig ook een kromme tong, maar zal wel de leeftijd wezen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 september 2014 - 12:32   quote  deeplink  
Willem is nog redelijk bescheiden als ik sommige hier op het forum bezig zie..
Bol.Ron
 Bol.Ron - zondag 07 september 2014 - 13:03   quote  deeplink  
Ik vind willem een beetje doorslaan in zijn vaak gedateerde opmerkingen. Het is makkelijk om mensen of situaties af te zeiken. Als je er ook nog voor betaald wordt doet hij het niet slecht. Briljante voetballer en clubicoon, maar nu wel beetje een oude brompot geworden.
sportverteller
 sportverteller - zondag 07 september 2014 - 13:30   quote  deeplink  
Net als een ieder heeft hij zijn goede en minder goede momenten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 september 2014 - 13:32   quote  deeplink  
Precies, maar het valt een ieder wel op dat hij wat pikkerig is richting Feyenoord na al die ontwikkelingen rondom zijn 'mogelijke' functie bij Feyenoord..
sportverteller
 sportverteller - zondag 07 september 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2014 - 13:32 schreef RenatoBos het volgende:
Precies, maar het valt een ieder wel op dat hij wat pikkerig is richting Feyenoord na al die ontwikkelingen rondom zijn 'mogelijke' functie bij Feyenoord..
Eens.
Piet Bakker
 Piet Bakker - zondag 07 september 2014 - 14:45   quote  deeplink  
volgens mij is van Hanegem nog steeds gefrusteerd dat hij geen functie heeft gekregen bij Feijenoord dit bewijst maar weer eens wat voor azijnsijker hij is mooi zijn gal laten spuien in hetAD en buiten het stadion houden
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 september 2014 - 14:53   quote  deeplink  
Ga jij eens broodjes bakken Piet, deze held laat je niet buiten het stadion..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 september 2014 - 15:08   quote  deeplink  
Hier maar verder
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 september 2014 - 15:08   quote  deeplink  
Feyenoord en Willem van Hanegem hebben de afgelopen maanden verschillende keren gesproken over een functie van het clubicoon bij Feyenoord. Hij zou als klankbord van de directie aan de slag gaan, zo dacht Martin van Geel. Toch zag Van Hanegem af van dit aanbod.
Volgens Hans Kraaij Jr. zou 'De Kromme' graag een trainersfunctie hebben. "Ik weet dat Van Hanegem geen 38 meer is, maar juist Fred Rutten had hem erbij gewild. En dat wilde Van Hanegem zelf ook. Gewoon een keer per week op het trainingsveld bij die jongens om het positiespel te verbeteren. Hij heeft een enorm veel verstand van voetbal", aldus Kraaij in het programma Voetbal International.

Volgens Johan Derksen kan Rutten het beter alleen doen. "Rutten kan zich uitstekend redden op het trainingsveld en dan hoeft er niet, met alle respect, een zeventig jarige in een trainingspak gehesen te worden om een keer per week te vertellen hoe je goed positiespel moet spelen. Feyenoord heeft een uitstekende technische staf, met twee uitstekende hulptrainers die op een hoog niveau gevoetbald hebben."

Derksen gaat verder. "Niemand wilde Van Hanegem, niemand. Alleen een paar hysterische supporters wilden dat hij naar Feyenoord kwam. En niemand durft dat te zeggen, want dan krijg je die supporters over je heen. Willem had zelf wijzer moeten zijn en moeten zeggen 'graag of niet, zoek het lekker uit'. Je moet een taak hebben en daar moet je op afgerekend kunnen worden", eindigt Derksen.

http://www.fr-fans.nl/nieuws/rutten-had-hem-erbij-gewild-en-dat-wilde-van-hanegem-ook-13350/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 september 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 15:08 schreef Stylzz het volgende:
Hier maar verder
Goed plan..!
van geil
 van geil - dinsdag 09 september 2014 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 16:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Goed plan..!
wat is het plan?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 september 2014 - 17:07   quote  deeplink  
Goed..!
van geil
 van geil - dinsdag 09 september 2014 - 17:08   quote  deeplink  
Beter!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 september 2014 - 17:09   quote  deeplink  
Nemen we die beter is altijd goed..
van geil
 van geil - dinsdag 09 september 2014 - 17:09   quote  deeplink  
Best
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 september 2014 - 17:21   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Vam Hanegem moet zijn muil houden!!!

quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 17:17 schreef koekie het volgende:

[..]

Jeee...leedvermaak hebben jullie..jullie ouwe doorgewinterde posters inclusief ( Stylzz, van geil en meer). Ik wordt ook zoooo verdrietig van dat het mij niet lukt...had echt geweldige filmpjes. ik ga het vanavond nog een keer proberen en anders stuur ik het naar jou/ jullie toe...

Dus ja ik ben ook een zware prutsplakkert!
Haha jankert..😜
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 september 2014 - 17:22   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Vam Hanegem moet zijn muil houden!!!

quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 17:18 schreef koekie het volgende:

[..]

hahaha TOP Arie...ik kom bij jou in de leer.!
Als je het maar laat Arie..😉
koekie
 koekie - dinsdag 09 september 2014 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 17:22 schreef RenatoBos het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Vam Hanegem moet zijn muil houden!!!

[..]

Als je het maar laat Arie..😉
Hahaha 😂 als wij dan nog niet uitkomen dan vragen we jou.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 september 2014 - 18:40   quote  deeplink  
Ik vrees met grote vrezen..
van geil
 van geil - dinsdag 09 september 2014 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 18:37 schreef koekie het volgende:

[..]

Hahaha 😂 als wij dan nog niet uitkomen dan vragen we jou.
keep-calm-and-love-my-koekie.png
koekie
 koekie - dinsdag 09 september 2014 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 september 2014 - 18:44 schreef van geil het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahaha👏👏👏 nice! Jeej man julie zijn echt van het knippen en plakken he...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 september 2014 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2014 - 12:32 schreef RenatoBos het volgende:
Willem is nog redelijk bescheiden als ik sommige hier op het forum bezig zie..
Willen kijk te veel met zijn Feyenoord hart, kan ik dus ook al niet serieus nemen ... Gevoelens moet je er buiten laten als je puur op de kwaliteit wilt oordelen !!! Sentimenten tijdens de wedstrijden en dan na de wedstrijd weer realistisch en eerlijk je mening geven . Kijk de manier waarop Erwin Mulder zijn plaats heeft verloren verdiend misschien niet de schoonheidsprijs maar niemand kan ontkennen dat ie gewoon TEKORT komt als keeper van Feyenoord !!! Ik kan werkelijk geen enkele keeper in de eredivisie vinden die echt veel slechter is dan Erwin Mulder

Maar buiten dat : Willem, ga eens NORMAAL doen ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 september 2014 door lijdensweg --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 september 2014 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 06:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Willen kijk te veel met zijn Feyenoord hart, kan ik dus ook al niet serieus nemen ... Gevoelens moet je er buiten laten als je puur op de kwaliteit wilt oordelen !!! Sentimenten tijdens de wedstrijden en dan na de wedstrijd weer realistisch en eerlijk je mening geven . Kijk de manier waarop Erwin Mulder zijn plaats heeft verloren verdiend misschien niet de schoonheidsprijs maar niemand kan ontkennen dat ie gewoon TEKORT komt als keeper van Feyenoord !!! Ik kan werkelijk geen enkele keeper in de eredivisie vinden die echt veel slechter is dan Erwin Mulder

Maar buiten dat : Willem, ga eens NORMAAL doen ...
Doet toch iedereen de situatie bekijken vanuit zijn Feyenoord hart. Niks kis mee. Hij wilt het beste voor ZIJN club, dat weet ik zeker. Hij zou het wel iets positiever mogen benaderen. Maar hij zegt in mijn ogen niks verkeerd en legt de vinger op de zere plek.
JanM
 JanM - woensdag 10 september 2014 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 06:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Willen kijk te veel met zijn Feyenoord hart, kan ik dus ook al niet serieus nemen ... Gevoelens moet je er buiten laten als je puur op de kwaliteit wilt oordelen !!! Sentimenten tijdens de wedstrijden en dan na de wedstrijd weer realistisch en eerlijk je mening geven . Kijk de manier waarop Erwin Mulder zijn plaats heeft verloren verdiend misschien niet de schoonheidsprijs maar niemand kan ontkennen dat ie gewoon TEKORT komt als keeper van Feyenoord !!! Ik kan werkelijk geen enkele keeper in de eredivisie vinden die echt veel slechter is dan Erwin Mulder

Maar buiten dat : Willem, ga eens NORMAAL doen ...
Niet te vroeg juichen l, want Vermeer moet eerst nog maar eens laten zien dat hij echt beter is (de statistieken bewijzen dat niet) en dat is Hahn blijkbaar ook niet gelukt. Het is te hopen dat 'ie iedere bal tegenhoudt en dat Mulder door de concurrentie ook beter wordt, maar als Vermeer een paar keer grabbelt is de Mulder-soap nog niet voorbij!

ON: Willem geeft op zijn manier antwoord op vragen en moet wekelijks een column volschrijven. Zodra het een beetje gaat lopen bij Feyenoord draait 'ie wel weer bij!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 september 2014 - 09:48   quote  deeplink  
Joh en let op, draaien er hier op het forum ook wel een aantal bij dan..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 10 september 2014 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 06:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Willen kijk te veel met zijn Feyenoord hart, kan ik dus ook al niet serieus nemen ... Gevoelens moet je er buiten laten als je puur op de kwaliteit wilt oordelen !!! Sentimenten tijdens de wedstrijden en dan na de wedstrijd weer realistisch en eerlijk je mening geven . Kijk de manier waarop Erwin Mulder zijn plaats heeft verloren verdiend misschien niet de schoonheidsprijs maar niemand kan ontkennen dat ie gewoon TEKORT komt als keeper van Feyenoord !!! Ik kan werkelijk geen enkele keeper in de eredivisie vinden die echt veel slechter is dan Erwin Mulder

Maar buiten dat : Willem, ga eens NORMAAL doen ...
Ik ontken het!! Wat ik niet ontkennen kan is dat ik jouw mening niet helemaal serieus nemen kan. Jij zoekt gewoon een slachtoffer en zaagt aan zijn stoelpootjes, net zo lang tot je je zin krijgt. Had je vroeger op school wel vriendjes? Maakt verder ook niet uit. Je zult vast een beste kerel zijn hoor, maar ik kan het niet met je eens zijn. Mulder is misschien niet de beste keeper, maar ook zeker niet de slechtste. Hij heeft zijn top nog lang niet bereikt....

Overigens denk ik dat de club Willem aan het hart ligt, maar dat staat los van het feit dat Willem meer verstand van voetbal heeft dan de meesten (anders zouden ze jou wel benaderd hebben om trainer van Feyenoord te worden). Als een topclub top wil zijn, moeten ze kritiek kunnen hebben en er lering uittrekken. Aan ja-knikkers heb je niks. Je moet altijd erop uit zijn te verbeteren. Zonder kritiek is dat lastig...
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 10 september 2014 - 17:54   quote  deeplink  
Hup Willem?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 september 2014 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 10:34 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik ontken het!! Wat ik niet ontkennen kan is dat ik jouw mening niet helemaal serieus nemen kan. Jij zoekt gewoon een slachtoffer en zaagt aan zijn stoelpootjes, net zo lang tot je je zin krijgt. Had je vroeger op school wel vriendjes? Maakt verder ook niet uit. Je zult vast een beste kerel zijn hoor, maar ik kan het niet met je eens zijn. Mulder is misschien niet de beste keeper, maar ook zeker niet de slechtste. Hij heeft zijn top nog lang niet bereikt....

Overigens denk ik dat de club Willem aan het hart ligt, maar dat staat los van het feit dat Willem meer verstand van voetbal heeft dan de meesten (anders zouden ze jou wel benaderd hebben om trainer van Feyenoord te worden). Als een topclub top wil zijn, moeten ze kritiek kunnen hebben en er lering uittrekken. Aan ja-knikkers heb je niks. Je moet altijd erop uit zijn te verbeteren. Zonder kritiek is dat lastig...
Wat Erwin Mulder betreft zullen we het nooit eens worden! Ik blijf het niks vinden , een speler die helaas niet beter gaat worden. Kan ie niks aan doen , hij heeft er de kwaliteiten niet voor. Gelukkig heeft men nu ook bij Feyenoord het licht gezien betreft Erwin Mulder. Dus verschil van mening zal er ten alle tijden zijn ... Gelukkig ben ik geen ja-knikker ... :-) Anders had ik mijn mening over Erwin Mulder allang verandert. Maar zoals je al zei: Aan ja-knikkers heb je niks
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 september 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 08:12 schreef JanM het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen l, want Vermeer moet eerst nog maar eens laten zien dat hij echt beter is (de statistieken bewijzen dat niet) en dat is Hahn blijkbaar ook niet gelukt. Het is te hopen dat 'ie iedere bal tegenhoudt en dat Mulder door de concurrentie ook beter wordt, maar als Vermeer een paar keer grabbelt is de Mulder-soap nog niet voorbij!

ON: Willem geeft op zijn manier antwoord op vragen en moet wekelijks een column volschrijven. Zodra het een beetje gaat lopen bij Feyenoord draait 'ie wel weer bij!
Ik ben ten alle tijden TEVREDEN als Erwin Mulder NIET op het veld sta !!! Ongeacht wie er dan ook in de goal sta ...
Geen Erwin Mulder is ten alle tijden positief voor de verdediging en de rest van het elftal !!! Ik heb altijd gezegd dat Erwin Mulder een NEGATIEVE invloed had op het elftal, daar sta ik nog steeds voor de volle 100% achter ... Ik ben nu zeer positief betreft de vooruitgang van het elftal nu Erwin Mulder uit het elftal verdwijnt ... Al had Wesley Verhoek in de goal gestaan , dan had ik al gejuicht !!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 10 september 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 18:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik ben ten alle tijden TEVREDEN als Erwin Mulder NIET op het veld sta !!! Ongeacht wie er dan ook in de goal sta ...
Geen Erwin Mulder is ten alle tijden positief voor de verdediging en de rest van het elftal !!! Ik heb altijd gezegd dat Erwin Mulder een NEGATIEVE invloed had op het elftal, daar sta ik nog steeds voor de volle 100% achter ... Ik ben nu zeer positief betreft de vooruitgang van het elftal nu Erwin Mulder uit het elftal verdwijnt ... Al had Wesley Verhoek in de goal gestaan , dan had ik al gejuicht !!!
Bah
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 september 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 07:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Doet toch iedereen de situatie bekijken vanuit zijn Feyenoord hart. Niks kis mee. Hij wilt het beste voor ZIJN club, dat weet ik zeker. Hij zou het wel iets positiever mogen benaderen. Maar hij zegt in mijn ogen niks verkeerd en legt de vinger op de zere plek.
Nou, Willen heeft al zijn oordeel klaar voor dat ie in actie is geweest ... En dat noem jij de vinger op de zere plek leggen??
Ik hoop wel dat we het over dezelfde speler hebben !!! Anders is het weer eens zo verwarrend
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 september 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 18:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou, Willen heeft al zijn oordeel klaar voor dat ie in actie is geweest ... En dat noem jij de vinger op de zere plek leggen??
Ik hoop wel dat we het over dezelfde speler hebben !!! Anders is het weer eens zo verwarrend
Ik vind jouw Willen verwarrend.
Ken jij Kunnen ook?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 10 september 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 20:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik vind jouw Willen verwarrend.
Ken jij Kunnen ook?
Ws niet. Moeten wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem









0.0135960