BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 10:09   quote  deeplink  
Van Hanegem: 'Kazim is misschien wel sterker dan Pellè'

600x400-01763317.JPG

Willem van Hanegem was gisteren aangenaam verrast door het spel van Feyenoord. Ook het clubicoon zag zijn club twee keer de lat raken in de eerste drie minuten en toen voelde hij de bui al hangen. Maar het veldspel geeft in ieder geval hoop.

''Laten we nu alleen geen hosanna gaan roepen, want het leverde slechts nul punten op. Wil je verder komen in deze competitie, da moet je nu niet tegen elkaar zeggen: goed gedaan!'' De Kromme was daarnaast niet onder de indruk van het spel van Luke Wilkshire en Ruben Schaken. De matige corners van Jens Toornstra verbaasde hem ook.

Van Hanegem is wel zó eerlijk om één speler positief uit te lichten. ''Kazim viel me mee. Ik heb hem bij Jong Feyenoord gezien en toen vond ik het niets. Beertje Colargol heb ik hem genoemd. Maar gisteren deed hij het aardig. Hij wint weinig kopduels, maar als de bal voor hem valt is hij sterk, misschien wel sterker dan Pellè, die natuurlijk een betere kopper was. Kazim voegt tien keer meer aan het team toe dan Te Vrede.''

Als Feyenoord dit spel vasthoudt komen de punten vanzelf. ''Het geluk voor Feyenoord is dat de onderlinge puntenverschillen ook dit jaar in de eredivisie niet groot zullen zijn. Eerste of tweede worden, dat lijkt me een te moeilijke opgave. Maar derde worden, dat kan nog.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 10:10   quote  deeplink  
Zo is het Willem..
netsurfer
 netsurfer - maandag 22 september 2014 - 10:13   quote  deeplink  
Knap dat Willem terugkomt op zijn eerdere oordeel over Kazim.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 10:24   quote  deeplink  
Absoluut. Dat siert hem weer..
van geil
 van geil - maandag 22 september 2014 - 12:11   quote  deeplink  
volgende week lult hij weer anders.
onze stuiterbal
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 22 september 2014 - 12:14   quote  deeplink  
Willem moet zijn muil houden
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 22 september 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 10:13 schreef netsurfer het volgende:
Knap dat Willem terugkomt op zijn eerdere oordeel over Kazim.
Ja is enorm knap dat kan alleen onze Willem maar weer,wat een fantastische gozer is het toch!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 september 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:16 schreef Rdamnoord het volgende:

[..]

Ja is enorm knap dat kan alleen onze Willem maar weer,wat een fantastische gozer is het toch!
804100.jpg
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 22 september 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 10:24 schreef RenatoBos het volgende:
Absoluut. Dat siert hem weer..
Ja het siert hem ook enorm.Eerst iemand afbranden en als hij in z n eerste wedstrijd beetje leuk mee loopt te doen en dan je mening bijstellen na 1 wedstrijd dat siert je wel ja! Die eikel!!!!!
Barabas
 Barabas - maandag 22 september 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:16 schreef Rdamnoord het volgende:

[..]

Ja is enorm knap dat kan alleen onze Willem maar weer,wat een fantastische gozer is het toch!
Nee. Jij bent een verrijking van de samenleving!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 september 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:22 schreef Rdamnoord het volgende:

[..]

Ja het siert hem ook enorm.Eerst iemand afbranden en als hij in z n eerste wedstrijd beetje leuk mee loopt te doen en dan je mening bijstellen na 1 wedstrijd dat siert je wel ja! Die eikel!!!!!
Hahahahahaha!
Barabas
 Barabas - maandag 22 september 2014 - 12:26   quote  deeplink  
Je hebt een mening over Willem terwijl datgene wat jij leest de interpretatie is van een journalist die ervoor betaald wordt om de aandacht te vestigen op Willem. Dat uitspraken uit zijn verband worden getrokken of verkeerd of onvolledig worden opgetekend vergeet je voor het gemak.
van geil
 van geil - maandag 22 september 2014 - 12:26   quote  deeplink  
Van beertje Colargol naar de sterkere versie van Pelle in een week.
volgende week?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 september 2014 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:26 schreef Barabas het volgende:
Je hebt een mening over Willem terwijl datgene wat jij leest de interpretatie is van een journalist die ervoor betaald wordt om de aandacht te vestigen op Willem. Dat uitspraken uit zijn verband worden getrokken of verkeerd of onvolledig worden opgetekend vergeet je voor het gemak.
Dat blijkt pas als WvH zich ervan distantieert.
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 22 september 2014 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:23 schreef Barabas het volgende:

[..]

Nee. Jij bent een verrijking van de samenleving!
Heb het niet eerst over een beertje of stuk speelgoed en dan ineens je mening bijstellen.dacht dat hij z n kenner was.Willempie word een beetje dement
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 september 2014 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:22 schreef Rdamnoord het volgende:

[..]

Ja het siert hem ook enorm.Eerst iemand afbranden en als hij in z n eerste wedstrijd beetje leuk mee loopt te doen en dan je mening bijstellen na 1 wedstrijd dat siert je wel ja! Die eikel!!!!!
Flikker op naar je eigen forum. En pas je naam even aan, jij bent onwaardig!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 september 2014 - 12:31   quote  deeplink  
th?&id=HN.608015409174285002&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2014 door Arie.Klooster --
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 22 september 2014 - 12:31   quote  deeplink  
Willem ziet Kazim wel bij Real Madrid spelen
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 22 september 2014 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:30 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Flikker op naar je eigen forum. En pas je naam even aan, jij bent onwaardig!
He Arie alles goed?
van geil
 van geil - maandag 22 september 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:26 schreef Barabas het volgende:
Je hebt een mening over Willem terwijl datgene wat jij leest de interpretatie is van een journalist die ervoor betaald wordt om de aandacht te vestigen op Willem. Dat uitspraken uit zijn verband worden getrokken of verkeerd of onvolledig worden opgetekend vergeet je voor het gemak.
misschien zijn EIGEN columns lezen?
en naar zijn eigen uitspraken luisteren?
of zit daar ook n complot achter van de media?
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 22 september 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:30 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Flikker op naar je eigen forum. En pas je naam even aan, jij bent onwaardig!
Ben dit forum gestart ei
Barabas
 Barabas - maandag 22 september 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Hij is oud, wordt voortdurend om zijn mening gevraagd. Hij staat zijn hele volwassen leven in de belangstelling. Hij doet dus gewoon wat hij altijd al doet. Die journalisten kunnen beter de aandacht op anderen vestigen; ze geven een brevet van onvermogen af door steeds weer proberen te scoren over de rug van een bejaarde supporter en zijn club.

Dat je dan boos wordt op Willem.... zie ik niet echt. Je zegt je oma toch ook niet haar mond te houden omdat je het verhaal nu voor de tiende keer aan moet horen?
Barabas
 Barabas - maandag 22 september 2014 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:32 schreef van geil het volgende:

[..]

misschien zijn EIGEN columns lezen?
en naar zijn eigen uitspraken luisteren?
of zit daar ook n complot achter van de media?
Denk je dat Willem die columns zelf schrijft? Hij kan niet eens schrijven... Een computer is niet interessant en een tablet neemt hij tegen de hoofdpijn. Geen complot, maar exploitatie van een bekende Nederlander. Met zijn vrouw voorop...
Barabas
 Barabas - maandag 22 september 2014 - 12:41   quote  deeplink  
Je wordt dus gewoon in de maling genomen door degene die hem betaalt.
Barabas
 Barabas - maandag 22 september 2014 - 12:43   quote  deeplink  
En als je maar betaalt dan zegt zijn vrouw wat hij moet doen. En dat doet hij... zonder na te denken (lijkt het)... of verantwoording af te leggen (maar dat moet niet). En dan gaat ie weer naar de golfbaan.
van geil
 van geil - maandag 22 september 2014 - 12:47   quote  deeplink  
ik word ineens weer vrolijk.:)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:14 schreef Rdamnoord het volgende:
Willem moet zijn muil houden
Jij heet Willem met je voornaam..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:22 schreef Rdamnoord het volgende:

[..]

Ja het siert hem ook enorm.Eerst iemand afbranden en als hij in z n eerste wedstrijd beetje leuk mee loopt te doen en dan je mening bijstellen na 1 wedstrijd dat siert je wel ja! Die eikel!!!!!
Hij noemt hem beertje collargol, dat noem jij afbranden. Wat jij doet dat heet afbranden..eikel..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 september 2014 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:32 schreef Rdamnoord het volgende:

[..]

Ben dit forum gestart ei
Ja... en? Dan heb je nog wel een te grote bek.... Dat je het niet met hem eens bent is prima, maar dat je één-van-onze-grootsten-ooit zo respectloos behandeld, maakt jou onwaardig... ik snap dan ook niet dat ze jou hier nog willen hebben...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 12:55   quote  deeplink  
Joh..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 september 2014 - 12:58   quote  deeplink  
Joh.
van geil
 van geil - maandag 22 september 2014 - 12:58   quote  deeplink  
media_xll_2118491.jpg
hebben we ze tuk he.:)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 september 2014 - 13:00   quote  deeplink  
Wat is er met de tukkers?

Oh haha, stond die foto er net ook al bij?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2014 door Arie.Klooster --
van geil
 van geil - maandag 22 september 2014 - 15:33   quote  deeplink  
jazeker :)
Rdamnoord
 Rdamnoord - maandag 22 september 2014 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 12:53 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja... en? Dan heb je nog wel een te grote bek.... Dat je het niet met hem eens bent is prima, maar dat je één-van-onze-grootsten-ooit zo respectloos behandeld, maakt jou onwaardig... ik snap dan ook niet dat ze jou hier nog willen hebben...
Een van onze grootsten ooit,wat een gelul.Was gewoon leuk voetballertje.En ook al kon die aardig voetballen is toch heel wat anders dan dat slappe gelul over een beertje en speelgoed.En een wedstrijd later is het beertje weg en het speelgoed opgeruimd,dat is gewoon te makkelijk om je slappe opmerkingen bij te draaien.Nee Willempie moet lekker gaan klaverjassen.Hij te oud voor het hedendaagse voetbal.
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 22 september 2014 - 15:59   quote  deeplink  
Zullen wij nooit meer hoooooorrrren........
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 september 2014 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 15:43 schreef Rdamnoord het volgende:

[..]

Een van onze grootsten ooit,wat een gelul.Was gewoon leuk voetballertje.En ook al kon die aardig voetballen is toch heel wat anders dan dat slappe gelul over een beertje en speelgoed.En een wedstrijd later is het beertje weg en het speelgoed opgeruimd,dat is gewoon te makkelijk om je slappe opmerkingen bij te draaien.Nee Willempie moet lekker gaan klaverjassen.Hij te oud voor het hedendaagse voetbal.
Hier ben je dan weer de weg kwijt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 september 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 15:43 schreef Rdamnoord het volgende:

[..]

Een van onze grootsten ooit,wat een gelul.Was gewoon leuk voetballertje.En ook al kon die aardig voetballen is toch heel wat anders dan dat slappe gelul over een beertje en speelgoed.En een wedstrijd later is het beertje weg en het speelgoed opgeruimd,dat is gewoon te makkelijk om je slappe opmerkingen bij te draaien.Nee Willempie moet lekker gaan klaverjassen.Hij te oud voor het hedendaagse voetbal.
Flikker toch op, kabouter. Volgens mij ben je of nog maar elf of zo of je bent een neus die lekker zit te stangen.... ik denk het laatste?
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 22 september 2014 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 16:12 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Flikker toch op, kabouter. Volgens mij ben je of nog maar elf of zo of je bent een neus die lekker zit te stangen.... ik denk het laatste?
Ik denk beide.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 september 2014 - 18:08   quote  deeplink  
Och tjezus nog een kabouter laat lovert het maar niet horen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 september 2014 door RenatoBos --
van geil
 van geil - maandag 22 september 2014 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 september 2014 - 18:08 schreef RenatoBos het volgende:
Och tjezus nog een kabouteraat lovert het maar niet horen..
dwergwerpen.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 september 2014 - 19:06   quote  deeplink  
599420_616970894983821_1178612556_n.jpg?oh=f3eb5769d775dbea6c4de4275085567c&oe=548C5CAD&__gda__=1418943321_28f15d99c088b4e966fd8fe22763785c
van geil
 van geil - donderdag 25 september 2014 - 22:05   quote  deeplink  
En?Willem?
VVout
 VVout - vrijdag 26 september 2014 - 10:13   quote  deeplink  
Heeft er net als ons een beetje pijn in het hart van, om het zachies uit te drukken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 26 september 2014 - 10:14   quote  deeplink  
En terecht.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 september 2014 - 10:37   quote  deeplink  
Van Hanegem: 'Natuurlijk is de crisis Van Geel aan te rekenen'

600x400-krommeee.JPG

Willem van Hanegem is duidelijk over hoe hij over de huidige situatie bij Feyenoord denkt. Het is geen hogere wiskunde, maar het gebrek aan scorend vermogen in de selectie van trainer Fred Rutten is volgens De Kromme schrijnend. ''Er had gewoon een vervanger van Pellè moeten worden aangetrokken'', vertelt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad.

''En dat kulverhaal dat spelers van niveau niet meer naar de eredivisie komen, ik kan er niet meer tegen'', is hij duidelijk over de 'excuses' van td Martin van Geel. ''Luis Suárez, Wilfried Bony en Alfred Finnbogason kozen in het recente verleden toch ook voor Nederland? En PEC Zwolle haalt met Tomas Necid gewoon een international van Tsjechië naar Nederland. Bovendien hoef je toch ook weer niet zo heel goed te zijn om in de eredivisie een paar doelpunten te maken?''

Van Hanegem vindt dat Rutten zijn stem meer had moeten laten horen. ''Wat ik vind dat je Fred Rutten wel kunt verwijten is dat hij zich niet nog sterker heeft gemaakt voor een spits. Een geblesseerde Khalid Boulahrouz, een buslading middenvelders, een extra keeper: allemaal leuk en aardig, maar het ging om een spits. Rutten zal het misschien intern wel hebben gedaan, maar hij had voor zichzelf moeten opkomen.''

Toch is Van Geel de grote schuldige. ''Natuurlijk is de crisis ook Martin van Geel aan te rekenen. Die moet de hand in eigen boezem steken. Hij stelt toch de selectie samen? Ik pleit niet voor een ontslag, voor wie dan ook binnen de club. Van mijn part zitten al die mensen er nog tien jaar, het maakt mij niets uit. Maar Feyenoord zo laag te zien staan, doet vreselijk pijn.''
Bron:AD
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 september 2014 - 18:52   quote  deeplink  
Blablablabla.
Blabla.
Blablablablabla blablabla.

Verjaardagspraat Willem.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 13:26   quote  deeplink  
Van Hanegem: 'Verschil in niveau als vakman onverteerbaar'

600x400-kd-1261405.jpg

Willem van Hanegem is blij dat Feyenoord eindelijk weer weet wat winnen is. De Rotterdammers behaalden afgelopen zaterdag pas hun tweede overwinning van het seizoen. Woensdag werd er nog verloren tegen datzelfde Go Ahead Eagles en dat geeft De Kromme een wrang gevoel.

''Feyenoord won nu ineens wel van Go Ahead. Laten we daar blij om zijn. Het is leuk voor zo'n grote club als Feyenoord is, geniet ervan met zijn allen, zou ik zeggen. Ik vind het als vakman echter treurig, het is zelfs onverteerbaar, dat een elftal binnen een paar dagen qua mentaliteit zo verschillend aan een wedstrijd begint'', schrijft de clubicoon in het Algemeen Dagblad.

''Dat kan gewoon niet. Maar ik gun Fred Rutten deze punten en hoop dat hij er vertrouwen uit haalt'', vervolgt Van Hanegem zijn verhaal. ''Hij moet het doen met de spelers die hij heeft. Zijn directie verkocht alles onder zijn handen uit en hij mag er nu wat van maken. Zo kijk ik er naar en daarom gun ik hem de punten.''
Bron:AD
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 september 2014 - 13:50   quote  deeplink  
Gesproken als een ekte supporter
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 september 2014 - 14:15   quote  deeplink  
Juist en dat is Willem..!!!'

Verder moet ie natuurlijk zijn muil houden..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem









0.0135660