BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 juli 2014 - 21:21   quote  deeplink  
tja, jammer dat het niet doorgaat. Maar beschuldigingen richting Willem of de directie is grotendeels luchtfietserij als we niet precies weten wat er achter bij de gesprekken allemaal gezegd is.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - donderdag 17 juli 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 21:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
tja, jammer dat het niet doorgaat. Maar beschuldigingen richting Willem of de directie is grotendeels luchtfietserij als we niet precies weten wat er achter bij de gesprekken allemaal gezegd is.
Precies
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 21:25   quote  deeplink  
.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 21:26   quote  deeplink  
Sorry wifi is te traag..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 juli 2014 door RenatoBos --
de bluffer
 de bluffer - donderdag 17 juli 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 21:25 schreef RenatoBos het volgende:
.
KENNER wat moet hier staan?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 21:40 schreef de bluffer het volgende:

[..]

KENNER wat moet hier staan?
Een punt..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 juli 2014 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 19:42 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus... Hier was men op voorhand op uit.

Er valt niemand iets kwalijk te nemen en hij is buiten de deur gehouden. Bah.
Willem heeft niet met de vuist op tafel geslagen en gevraagd: Wat wordt mijn taak?
Hij voelt zich niet serieus genomen.
In deze tak trek je dan je kanus open.
Dat had ie intern moeten doen.
broer van Ted
 broer van Ted - vrijdag 18 juli 2014 - 06:12   quote  deeplink  
Henk zo is Willem niet en zal hij ook nooit worden ! Gelukkig maar !
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 18 juli 2014 - 13:56   quote  deeplink  
Mwa, we lezen zijn adviezen wel in de krant.
Willem is nooit een groepsmens geweest, eigen willetje.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 juli 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Frank Vijg in gesprek met Willem van Hanegem

http://youtu.be/lxH4NEaQuVQ
van geil
 van geil - zaterdag 19 juli 2014 - 20:14   quote  deeplink  
n zuurpruim is het
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 19 juli 2014 - 20:27   quote  deeplink  
T zuur begint te vloeien
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 juli 2014 - 20:33   quote  deeplink  
Sluit maar aan bij been en beenhakker.
De zuur & azijnclub.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 juli 2014 - 20:34   quote  deeplink  
Sluit maar aan bij been en beenhakker.
De zuur & azijnclub.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 19 juli 2014 - 20:34   quote  deeplink  
Demente campingverbinding in Annecy.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 19 juli 2014 - 20:40   quote  deeplink  
Hij wil gewoon een goedbetaald baantje volgens mij. Geef hem een contract voor 5 jaar voor 5k bruto per maand. Mooie aanvulling op zijn pensioen en vraag hem dan vriendelijk eens op te houden met dat eindeloze gemopper..

Ze kunnen hem natuurlijk ook het recht geven tot verkoop van vijfhonderd kaartjes op de W. van Hanegem tribune per wedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 juli 2014 door sportdwaas --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 augustus 2014 - 10:13   quote  deeplink  
'Jammer dat Feyenoord niet een keer flink durft te investeren'

600x400-WvHHH.jpg

Willem van Hanegem denkt dat Feyenoord vorig seizoen openlijk had moeten zeggen dat het kampioen wilde worden. De voormalig voetballer denkt dat de Rotterdammers in dat geval ook de landstitel hadden kunnen binnenhengelen. Dat liet Van Hanegem weten in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad.

"Feyenoord had vorig seizoen vanaf het begin moeten zeggen dat het voor de titel zou gaan. Dan hadden ze die gewonnen ook. Ja, nu zegt iedereen: Feyenoord had kampioen moeten worden. Dat is allemaal achteraf. Je moet meteen uitstralen dat je kampioen wil worden, die overtuiging moet je hebben", zo legde Van Hanegem uit. Uiteindelijk eindigden de Rotterdammers echter op de tweede plek in de Eredivisie en werd aartsrivaal Ajaks kampioen.

Daarnaast denkt Van Hanegem dat Feyenoord dit seizoen kampioen had kunnen worden als de club niet al zijn sterkhouders had verkocht. Daarmee doelt de oud-speler op Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij. "Het is jammer dat Feyenoord niet een keer flink durft te investeren. Dan hadden ze mogelijk Janmaat, Martins Indi en De Vrij kunnen behouden, en dit seizoen weer een keer kampioen kunnen worden. Die jongens zijn Feyenoorders die zouden daar best gevoelig voor zijn geweest", aldus Van Hanegem.
Bron:Soccernews
RinzeN
 RinzeN - maandag 11 augustus 2014 - 10:29   quote  deeplink  
Van Hanegem is heel belangrijk geweest voor Feyenoord, maar ik vind zijn commentaar de laatste tijd wel behoorlijk simplistisch. Over vorig seizoen heeft hij gelijk, maar dat is achteraf makkelijk praten.
Els
 Els - maandag 11 augustus 2014 - 10:40   quote  deeplink  
Je wordt geen kampioen door uit te spreken dat je het wilt worden. Elke keer als wij 1e zouden kunnen worden, gedurende de afgelopen 3 competities, zakten we glashard door het ijs. Mentaal lijken de spelers nog heel veel tekort te komen.
RinzeN
 RinzeN - maandag 11 augustus 2014 - 10:49   quote  deeplink  
En als ze nu al het zuurverdiende geld er tegenaan gaan gooien en alsnog 3e worden hebben we de route naar financieel wanbeleid weer snel te pakken. In dat geval zou van Hanegem waarschijnlijk weer zeggen dat ze nooit zoveel zouden moeten besteden..... Dan dat stukje over geld vrij maken voor Eto'o bij Feyenoord..... Laat me niet lachen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 augustus 2014 - 10:53   quote  deeplink  
Al zet je Pelle weer in de spits, als ze de ballen niet bij de spits krijgen , schiet je er niks mee op.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 augustus 2014 - 11:10   quote  deeplink  
Van Hanegem is intussen een supporter die een podium krijgt.
En dan heb je zo je invalshoeken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 augustus 2014 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 10:13 schreef RenatoBos het volgende:
'Jammer dat Feyenoord niet een keer flink durft te investeren'

[ afbeelding ]

Willem van Hanegem denkt dat Feyenoord vorig seizoen openlijk had moeten zeggen dat het kampioen wilde worden. De voormalig voetballer denkt dat de Rotterdammers in dat geval ook de landstitel hadden kunnen binnenhengelen. Dat liet Van Hanegem weten in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad.

"Feyenoord had vorig seizoen vanaf het begin moeten zeggen dat het voor de titel zou gaan. Dan hadden ze die gewonnen ook. Ja, nu zegt iedereen: Feyenoord had kampioen moeten worden. Dat is allemaal achteraf. Je moet meteen uitstralen dat je kampioen wil worden, die overtuiging moet je hebben", zo legde Van Hanegem uit. Uiteindelijk eindigden de Rotterdammers echter op de tweede plek in de Eredivisie en werd aartsrivaal Ajaks kampioen.

Daarnaast denkt Van Hanegem dat Feyenoord dit seizoen kampioen had kunnen worden als de club niet al zijn sterkhouders had verkocht. Daarmee doelt de oud-speler op Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij. "Het is jammer dat Feyenoord niet een keer flink durft te investeren. Dan hadden ze mogelijk Janmaat, Martins Indi en De Vrij kunnen behouden, en dit seizoen weer een keer kampioen kunnen worden. Die jongens zijn Feyenoorders die zouden daar best gevoelig voor zijn geweest", aldus Van Hanegem.
Bron:Soccernews
pff, we hebben nu juist alleen wat besteden omdat die spelers vertrokken zijn..
van geil
 van geil - maandag 11 augustus 2014 - 18:31   quote  deeplink  
Beetje vaag dit van de Kromme.
de bluffer
 de bluffer - maandag 11 augustus 2014 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 15:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

pff, we hebben nu juist alleen wat besteden omdat die spelers vertrokken zijn..
[/quot

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2014 door de bluffer --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 11 augustus 2014 - 20:17   quote  deeplink  
Kon ie zijn smoel weer eens niet dicht houden?
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 11 augustus 2014 - 20:25   quote  deeplink  
ga wat nuttigs doen Willem , we worden allemaal oud.
Als broekie zou ik ook zo reageren ROT OP joh.
Hoe was jij vroeger? Clubliefde? Only in it for the money .
de bluffer
 de bluffer - maandag 11 augustus 2014 - 20:29   quote  deeplink  
Nu Willem niet gekomen is (reden onbekend) deugd hij nu niet meer
Willem blijft voor mij nog steeds een hele grote voetbal KENNER
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 augustus 2014 - 20:29   quote  deeplink  
Rutten zei het al, de motivatie van de hedendaagse spelers is anders dan de spelers van zijn generatie. Willem heeft dat blijkbaar gemist....
de bluffer
 de bluffer - maandag 11 augustus 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 10:25 schreef Dipablo het volgende:
Ik vind dat Willen als een "echte Rotterdammer" de Kuip moet binnenlopen en zeggen: "Hier ben ik, zeg maar wat ik moet doen." En niet zijn goed bedoelde kritiek moet spuien in zijn columns. GEEN WOORDEN MAAR DADEN WILLEM
SUPER
Fart
 Fart - maandag 11 augustus 2014 - 20:30   quote  deeplink  
Zit Willem niet gewoon stiekem van de Ketel1 te nippen de oude snoepert
Ik hou dr wel van, van die dronkenmanspraatjes
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 augustus 2014 - 20:35   quote  deeplink  
Is hij al lid van het forum?
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 11 augustus 2014 - 20:37   quote  deeplink  
O ja Bluffer Willem is ingewijde ! Geen woorden maar daden : vooral veel woorden in de media
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 augustus 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 20:35 schreef hotjumper het volgende:
Is hij al lid van het forum?
TonZuur
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 augustus 2014 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 - 17:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ons Zeeuwen bienen zuunig heej!!!
Waar heb jij Zeeuws leren lullen dan..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 13:11   quote  deeplink  
Van Hanegem: 'Ik vind dat hij nog veel tekortkomt'

600x400-01706557.jpg

Hoewel Feyenoord met vier punten uit twee wedstrijden een competitiestart meemaakt die stukken beter is dan vorig seizoen, is Willem van Hanegem van mening dat het elftal van trainer Fred Rutten niet sterk genoeg is om de prestatie van de afgelopen jaargang, toen de Rotterdammers onder leiding van Ronald Koeman de tweede plaats in de Eredivisie bereikten, te herhalen.

Driekwart van de verdediging is vertrokken na de transfers van Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat en ook aanvalsleider Graziano Pellè is er niet meer. Aanvoerder Jordy Clasie wordt bovendien in verband gebracht met FC Porto en het mogelijk verlies van de middenvelder zou volgens de Kromme rampzalig zijn. Als Clasie nou ook nog eens vertrekt, dan zijn ze vier internationals en een topscorer kwijt.

En er is nog niks voor terug dat Feyenoord op dezelfde hoogte kan brengen als vorig jaar, vervolgt Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad. Mitchell te Vrede neemt in de voorhoede voorlopig de plaats van Pellè in, maar de oud-international is niet van hem gecharmeerd. Ik geloof dat Te Vrede zichzelf de eerste spits vindt. Dat mag hij vinden en dat hij ambitieus is, is niet erg. Maar ik vind dat hij nog veel tekortkomt. Hij is sterk, staat vaak op de goede plaats, maar heeft te veel tijd nodig om van de kansen die hij krijgt iets te maken.
Bron: Voetbalzone
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 13:16   quote  deeplink  
Eens met Willem. Te Vrede is te houterig.
Gaat ook niet beter worden, is al 23.
Els
 Els - maandag 18 augustus 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Pelle is na z'n 23ste ook beter geworden.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:18 schreef Els het volgende:
Pelle is na z'n 23ste ook beter geworden.
In betere balbehandeling? Pelle had dat al.
Baltechniek is niet substantieel meer met training te verbeteren.
sportverteller
 sportverteller - maandag 18 augustus 2014 - 13:31   quote  deeplink  
Ik vind Te Vrede een jeugdspeler met potentie.

De harde opmerkingen van Van Hanegem zijn bijzonder omdat hij een jeugdspeler afkraakt, terwijl juist hij vaak roept dat jeugdspelers een kans moeten krijgen. Natuurlijk is Te Vrede nog niet volleerd. Daarvoor is het ook een jeugdspeler.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:31 schreef sportverteller het volgende:
Ik vind Te Vrede een jeugdspeler met potentie.

De harde opmerkingen van Van Hanegem zijn bijzonder omdat hij een jeugdspeler afkraakt, terwijl juist hij vaak roept dat jeugdspelers een kans moeten krijgen. Natuurlijk is Te Vrede nog niet volleerd. Daarvoor is het ook een jeugdspeler.
Jeugdspeler..?
sportverteller
 sportverteller - maandag 18 augustus 2014 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jeugdspeler..?
Jeugdspeler in de zin van jonge speler.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:36 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Jeugdspeler in de zin van jonge speler.
Op zijn 23ste moet het er zo zachtjes aan wel uitkomen toch of je een topper bent of niet. Maar ik zie hem die stap echt niet maken. Pierre was gister ook al terughoudender over zijn eerdere uitspraken over Mitchell in gesprek met Kenneth Perez. Hij vond hem bij de beloftes wel goed en tegen Besiktas maar in de competitie heeft ie het nu absoluut niet laten zien..
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Willem heeft groot gelijk. Natuurlijk komt Mitchell tekort. Maar je zit ermee dus that's it..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Op zijn 23ste moet het er zo zachtjes aan wel uitkomen toch of je een topper bent of niet. Maar ik zie hem die stap echt niet maken. Pierre was gister ook al terughoudender over zijn eerdere uitspraken over Mitchell in gesprek met Kenneth Perez. Hij vond hem bij de beloftes wel goed en tegen Besiktas maar in de competitie heeft ie het nu absoluut niet laten zien..
Viel me ook op: Perez vroeg goed door: "Is hij volgens jou nou wel of geen basisspeler?"
Pierre draaide om het antwoord heen, maar Perez bleef doorgaan.
Uiteindelijk moest Pierre bekennen dat Te Vrede niet dé basisspeler is waar hij vertrouwen in stelt..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Viel me ook op: Perez vroeg goed door: "Is hij volgens jou nou wel of geen basisspeler?"
Pierre draaide om het antwoord heen, maar Perez bleef doorgaan.
Uiteindelijk moest Pierre bekennen dat Te Vrede niet dé basisspeler is waar hij vertrouwen in stelt..
Zo vatte ik het inderdaad ook op..
sportverteller
 sportverteller - maandag 18 augustus 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Op zijn 23ste moet het er zo zachtjes aan wel uitkomen toch of je een topper bent of niet. Maar ik zie hem die stap echt niet maken. Pierre was gister ook al terughoudender over zijn eerdere uitspraken over Mitchell in gesprek met Kenneth Perez. Hij vond hem bij de beloftes wel goed en tegen Besiktas maar in de competitie heeft ie het nu absoluut niet laten zien..
Eens dat je op die leeftijd wel moet kunnen zien waar zijn kwaliteiten liggen. En ik kan inderdaad niet zeggen dat hij over een uitstekende voetbaltechniek beschikt. Hij scoort echter wel en dat is dat ook een belangrijke vaardigheid, zeker voor een spits. :-)

Waar het mij in het artikel van Willem meer over ging waren de onnodig harde woorden. Daarin is mijn inziens geen sprake van opbouwend krtiek. En juist dat valt mij van Willem tegen. Die heeft vaak zijn mond vol over praten "met die jonge gasten" om ze op die manier wat bij te brengen. Dit is meer het niveau van het VI-café.

Overigens vind ik ook een vergelijking van Te Vrede met Pelle onjuist. Pelle was voor Feyenoord een speler in de buitencategorie. Elke spits die Feyenoord kan betalen gaat in een dergelijke vergelijking onderuit.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:50 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Eens dat je op die leeftijd wel moet kunnen zien waar zijn kwaliteiten liggen. En ik kan inderdaad niet zeggen dat hij over een uitstekende voetbaltechniek beschikt. Hij scoort echter wel en dat is dat ook een belangrijke vaardigheid, zeker voor een spits. :-)

Waar het mij in het artikel van Willem meer over ging waren de onnodig harde woorden. Daarin is mijn inziens geen sprake van opbouwend krtiek. En juist dat valt mij van Willem tegen. Die heeft vaak zijn mond vol over praten "met die jonge gasten" om ze op die manier wat bij te brengen. Dit is meer het niveau van het VI-café.

Overigens vind ik ook een vergelijking van Te Vrede met Pelle onjuist. Pelle was voor Feyenoord een speler in de buitencategorie. Elke spits die Feyenoord kan betalen gaat in een dergelijke vergelijking onderuit.
Scoren doet ie op zeker, deed ie dat niet was ie al afgeserveerd, en zolang hij blijft scoren op blijven stellen die jongen..d:-)

Willem spreekt toch geen harde woorden over Mitchell mijn inziens, hij zegt het zoals het is in deze..
Als Mitchell net zo blijft voetballen als tegen Besiktas zie ik de vergelijking met Pelle wel eigenlijk. Balvast en goede balletjes breed leggen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 september 2014 - 01:46   quote  deeplink  
Willem van Hanegem over Feyenoord

(http://youtu.be/_Q3FO869AlQ)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 05 september 2014 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 01:46 schreef RenatoBos het volgende:
Willem van Hanegem over Feyenoord
[ filmpje ]
(http://youtu.be/_Q3FO869AlQ)
Wat een zeikbal !! 2 kanten , 2 verhalen ... Dus wie oh wie zegt de waarheid?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem









0.1098899