BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 mei 2014 - 16:03   quote  deeplink  
Speelt bij Norwich toch..?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 mei 2014 - 00:49   quote  deeplink  
Van Hanegem begint aan officieuze functie

600x400-WvHHH.jpg

Willem van Hanegem is begonnen aan zijn officieuze functie als klankbord bij Feyenoord. De legendarische middenvelder van weleer heeft al meerdere gesprekken met directeuren, spelers en andere mensen binnen de club gevoerd, vertelt VI-journalist Martijn Krabbendam in Voetbal International.

Er was lange tijd onduidelijkheid over de rol van Van Hanegem bij Feyenoord. De icoon wilde zijn cluppie graag helpen en technisch directeur Martin van Geel ging met de Kromme om de tafel om over een (officieuze) functie te spreken. Dat onderhoud leek te leiden tot een akkoord, maar Van Hanegem bleef dat ontkennen.

Volgens Voetbal International is Van Hanegem nu al enkele weken op de achtergrond bezig in zijn nieuwe rol bij de club.
Bron:VI
tomson
 tomson - dinsdag 20 mei 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2014 - 16:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

À okay, dom van mij..
Tuurlijk ! :p
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 mei 2014 - 19:14   quote  deeplink  
Gesprek Willem van Hanegem
http://youtu.be/ewjs0dEjczY
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 11:44   quote  deeplink  
Van Hanegem zag WK: 'Die tweede plek kon dus echt niet'

600x400-WvHHH.jpg

De eredivisie wordt wel eens belachelijk gemaakt. Een Mickey Mouse-competitie wordt er dan gezegd. Op het WK in Brazilië heeft Oranje, dat voornamelijk aantrad met speler uit de vaderlandse competitie, afgerekend met die neerbuigende houding.

Er heerst echter ook verbazing. Want wie de jonge Feyenoorders zag dartelen tegen Brazilië (3-0) en daar even Pellè bij dacht, snapte opeens niet meer dat de Rotterdammers geen kampioen zijn geworden. Willem van Hanegem begreep dat in het voorjaar al niet. 'Maar nu zal iedereen beamen dat het gewoon niet kón, die tweede plek met 34 verliespunten', vertelt hij in het Algemeen Dagblad.

Met name Stefan de Vrij heeft De Kromme verrast. 'Zo'n De Vrij. Dat was in de competitie soms een angsthaas in het veld. Je zag hem aan de bal denken 'wat zal ik doen? Naar achteren of naar voren?' Maar nu zag je op het WK opeens wel iemand met vertrouwen. Dan zie je pas hoe goed iemand echt is.'
Bron: AD
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 16 juli 2014 - 17:01   quote  deeplink  
Van Hanegem doet ook weer lekker positief: http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/26947-willem-van-hanegem-ziet-af-van-rol-bij-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
quote:
Willem van Hanegem gaat niet in een adviserende rol aan de slag bij Feyenoord. Dat heeft het clubicoon maandag laten weten aan technisch directeur Martin van Geel.
Feyenoord benaderde de Kromme in maart, nadat Van Hanegem op zijn zeventigste verjaardag in februari, toen in De Kuip een tribune naar hem werd vernoemd, een balletje had opgegooid. Hij gaf toen aan 'graag nog iets voor de club te willen betekenen'.
Een klein halfjaar later ziet Van Hanegem af van een adviserende rol. 'Ik heb altijd gezegd dat ik niet op het veld hoefde te staan, maar een rol als adviseur zag ik wel zitten. De laatste weken heb ik er echter geen goed gevoel bij. Ik heb niet het idee dat iedereen bij Feyenoord achter dit plan staat. Het werd niet serieus opgepakt. Ik heb meer het idee dat we de voorbije maanden wat visites over en weer hebben gedaan, maar er is dus niets concreet geworden. Zelfs niet dat ik klankbord zou worden.'
Van Hanegem maakt zijn besluit vanavond ook bekend aan Fred Rutten, die hij persoonlijk nog niet heeft gesproken. De opvolger van Ronald Koeman was een groot voorstander van een samenwerking met Van Hanegem, die voor veel Feyenoorders een levende legende is.
Ben wel een beetje klaar met die gozert. Wat jullie?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 16 juli 2014 - 17:11   quote  deeplink  
maak er ff een apart topic over:

http://forum.headliner.nl/topic-28321/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juli 2014 door Boudewijn --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 17:19   quote  deeplink  
Willem///Held..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 juli 2014 - 18:38   quote  deeplink  
En nuje klep dicht houden als je niks voor Feyenoord wil betekenen ... of zou ie al vernomen hebben dat er meer Feyenoorders weg gaan en dat hij er geen heil meer in zie?
Dan is het een lafaard ... Niks is groter dan Feyenoord , ook WvH niet !!!
feyelinde
 feyelinde - woensdag 16 juli 2014 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 18:38 schreef lijdensweg het volgende:
En nuje klep dicht houden als je niks voor Feyenoord wil betekenen ... of zou ie al vernomen hebben dat er meer Feyenoorders weg gaan en dat hij er geen heil meer in zie?
Dan is het een lafaard ... Niks is groter dan Feyenoord , ook WvH niet !!!
ik snap gewoon totaal niet waarom je op deze manier over zo'n groot Feyenoord icoon praat
je mag nog niet naar hem kijken man
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 juli 2014 - 19:17   quote  deeplink  
Ben er wel een beetje klaar mee
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 18:38 schreef lijdensweg het volgende:
En nuje klep dicht houden als je niks voor Feyenoord wil betekenen ... of zou ie al vernomen hebben dat er meer Feyenoorders weg gaan en dat hij er geen heil meer in zie?
Dan is het een lafaard ... Niks is groter dan Feyenoord , ook WvH niet !!!
Willem een lafaard, gaat het wel goed met je L..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 juli 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 19:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Willem een lafaard, gaat het wel goed met je L..
Als het waar is , is hij in mijn ogen een lafaard ja ... Als je iets toezegt moet je het doen en dan pas oordelen !!! Nu loopt ie op voorhand alweer weg.
feyelinde
 feyelinde - woensdag 16 juli 2014 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:
Ben er wel een beetje klaar mee
dit komt anders uit een strot maar jammer dat je het niet onderbouwd
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 19:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als het waar is , is hij in mijn ogen een lafaard ja ... Als je iets toezegt moet je het doen en dan pas oordelen !!! Nu loopt ie op voorhand alweer weg.
Wij weten toch niet en zullen wel nooit weten wat er precies speelt, dus vind je oordeel wat voorbarig..
TheMenace
 TheMenace - woensdag 16 juli 2014 - 19:57   quote  deeplink  
aardige man maar hij moet af en toe zijn mond open doen voor de entertainment maar echt serieus moet je de man niet meer nemen.........maar blijft wel een echte....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juli 2014 door TheMenace --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 juli 2014 - 19:59   quote  deeplink  
Eens, Menace.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 juli 2014 - 19:59   quote  deeplink  
Eens, Menace.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 juli 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 19:56 schreef feyelinde het volgende:

[..]

dit komt anders uit een strot maar jammer dat je het niet onderbouwd
vrij eenvoudig, als je wat voor Feyenoord wilt betekenen, dan ga je dat doen.
Ook al heb je t idee dat er mensen niet op zitten te wachten, de leiding blijkbaar wel.
Zelfs de trainer is positief, dan schakel je toch alleen met de mensen waarvan je weet dat ze achter je staan. De rest volgt wel.

Dit is een beetje Cruijffiaans.
feyelinde
 feyelinde - woensdag 16 juli 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 20:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

vrij eenvoudig, als je wat voor Feyenoord wilt betekenen, dan ga je dat doen.
Ook al heb je t idee dat er mensen niet op zitten te wachten, de leiding blijkbaar wel.
Zelfs de trainer is positief, dan schakel je toch alleen met de mensen waarvan je weet dat ze achter je staan. De rest volgt wel.

Dit is een beetje Cruijffiaans.
daar zal een menigeen nog wel achter staan,maar waarschijnlijk heeft hij dit zinnetje niet gelezen en vanuit het verleden mag ik alleen maar hopen dat zijn gedachtegang hetzelfde is en dat de media toch het verhaal anders neerpent dan wanneer het in werkelijkheid is
Barabas
 Barabas - woensdag 16 juli 2014 - 20:43   quote  deeplink  
Gemiste kans... Ik had hem graag zien rondlopen op Varkenoord alsook als praatpaal voor de selectie. Geheel vrijblijvend uiteraard...

In tegenstelling tot wat hierboven wordt aangevoerd denk ik dat iedereen wat over voetbal kan leren van Willem van Hanegem!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 juli 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 20:43 schreef Barabas het volgende:
Gemiste kans... Ik had hem graag zien rondlopen op Varkenoord alsook als praatpaal voor de selectie. Geheel vrijblijvend uiteraard...

In tegenstelling tot wat hierboven wordt aangevoerd denk ik dat iedereen wat over voetbal kan leren van Willem van Hanegem!
ja, moet ie niet weglopen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 juli 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 19:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wij weten toch niet en zullen wel nooit weten wat er precies speelt, dus vind je oordeel wat voorbarig..
Het feit blijft dat ie weg loopt voor dat ie eraan begint ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Wie zegt dan dat ie wegloopt..
tomson
 tomson - woensdag 16 juli 2014 - 22:54   quote  deeplink  
Ik denk dat het gewoon niet botert tussen Willem en de beleidsbepalers binnen de club. Ik ben niet vergeten hoe lang ze hem aan het lijntje hielden. Dit verhaal is al op de verkeerde voet begonnen. Maar wat heer lijdensweg nu weer uitkraamt raakt echt kant nog wal. Zo praat je gewoon niet over iemand die zoveel voor de club betekend heeft. Zegt meer over jou dan over Van Hanegem heer L...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juli 2014 door tomson --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 23:07   quote  deeplink  
EENSERT
van geil
 van geil - woensdag 16 juli 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 20:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

vrij eenvoudig, als je wat voor Feyenoord wilt betekenen, dan ga je dat doen.
Ook al heb je t idee dat er mensen niet op zitten te wachten, de leiding blijkbaar wel.
Zelfs de trainer is positief, dan schakel je toch alleen met de mensen waarvan je weet dat ze achter je staan. De rest volgt wel.

Dit is een beetje Cruijffiaans.
meer mijn mening ook ja.
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 17 juli 2014 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 20:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

vrij eenvoudig, als je wat voor Feyenoord wilt betekenen, dan ga je dat doen.
Ook al heb je t idee dat er mensen niet op zitten te wachten, de leiding blijkbaar wel.
Zelfs de trainer is positief, dan schakel je toch alleen met de mensen waarvan je weet dat ze achter je staan. De rest volgt wel.

Dit is een beetje Cruijffiaans.
Helemaal eens. Willem is echt een icoon, maar heeft continu zijn mond open en het ligt nooit aan hem. Als hij echt wil doet hij het gewoon. Het wordt een beetje een oude zeurende man, en dat vind ik zonde..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 09:27   quote  deeplink  
Van Hanegem: 'Directie wil Feyenoord voor zichzelf houden'

600x400-willem5.jpg

Willem van Hanegem vindt het jammer dat zijn wens om op structurele wijze iets te betekenen voor Feyenoord halfslachtig is opgepakt. Na zijn zeventigste verjaardag bracht De Kromme diverse bezoeken aan De Kuip, maar hij voelde zich niet serieus genomen.

'Ik heb best vertrouwen in de trainers en de opleiders, daar gaat het niet om. Maar ik hou ervan om de lat steeds structureel weer wat hoger te leggen. Op dat vlak had ik op structurele basis willen helpen. Ik wil het best eens over een trainingskamp hebben, of over het aantrekken van Boulahrouz, of eens praten met Jordy Clasie. Zou je daar slechter van worden als club? Ik weet het niet', aldus een teleurgestelde Van Hanegem.

'Maar de directie, zo voel ik dat, houdt Feyenoord liever voor zichzelf. Dat vind ik jammer. Ik zit voortaan gewoon op de tribune, ook goed. Prima zelfs. Maar ik ben teleurgesteld, dat een duidelijk uitgesproken voornemen, tijdens mijn verjaardag in de Kuip toen er een tribune naar me genoemd is, zo halfslachtig is opgepakt. Het voelt gewoon heel slechts.'

'Ik wilde serieus meedoen in het verder ontwikkelen van de club, in het nadenken over het voetbal in het beter maken van spelers die de stap naar de top aan het maken zijn. Net die extra stap naar een klimaat waarin je weer elk jaar kampioen wil worden, waarin Feyenoord baas over zichzelf is. Om dat te bereiken moet je alle voetbalknowhow aan je binden, voor lange tijd. Ik vind dat ik op dat gebied een rol kon spelen, de directie blijkbaar niet.'
Bron:AD
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 juli 2014 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 09:27 schreef RenatoBos het volgende:
Van Hanegem: 'Directie wil Feyenoord voor zichzelf houden'

[ afbeelding ]

Willem van Hanegem vindt het jammer dat zijn wens om op structurele wijze iets te betekenen voor Feyenoord halfslachtig is opgepakt. Na zijn zeventigste verjaardag bracht De Kromme diverse bezoeken aan De Kuip, maar hij voelde zich niet serieus genomen.

'Ik heb best vertrouwen in de trainers en de opleiders, daar gaat het niet om. Maar ik hou ervan om de lat steeds structureel weer wat hoger te leggen. Op dat vlak had ik op structurele basis willen helpen. Ik wil het best eens over een trainingskamp hebben, of over het aantrekken van Boulahrouz, of eens praten met Jordy Clasie. Zou je daar slechter van worden als club? Ik weet het niet', aldus een teleurgestelde Van Hanegem.

'Maar de directie, zo voel ik dat, houdt Feyenoord liever voor zichzelf. Dat vind ik jammer. Ik zit voortaan gewoon op de tribune, ook goed. Prima zelfs. Maar ik ben teleurgesteld, dat een duidelijk uitgesproken voornemen, tijdens mijn verjaardag in de Kuip toen er een tribune naar me genoemd is, zo halfslachtig is opgepakt. Het voelt gewoon heel slechts.'

'Ik wilde serieus meedoen in het verder ontwikkelen van de club, in het nadenken over het voetbal in het beter maken van spelers die de stap naar de top aan het maken zijn. Net die extra stap naar een klimaat waarin je weer elk jaar kampioen wil worden, waarin Feyenoord baas over zichzelf is. Om dat te bereiken moet je alle voetbalknowhow aan je binden, voor lange tijd. Ik vind dat ik op dat gebied een rol kon spelen, de directie blijkbaar niet.'
Bron:AD
Jammer van Willem , je kan niet OVERAL een vinger in de pap hebben ... Je moest er zijn voor de spelers en trainers! Niet je advies betreft Boulahrouz .

Het is net een klein kind dat een deel van de koek krijgt in plaats van de hele koek !!!
daan limbos
 daan limbos - donderdag 17 juli 2014 - 09:43   quote  deeplink  
Iedereen die even nadenkt weet dat Willem gelijk heeft. Gudde dult niemand naast zich. Dat heeft hij al diverse keren bewezen. Toen wij als supporters tijdens die kritieke fase in de recente geschiedenis een grote actie op wilden starten om veel geld in te zamelen, kapte hij dat direct af. Ook het verhaal omtrent het eventuele nieuwe trainingsveld is toch algemeen bekend. Deze man zit daar alleen voor eigen eer en glorie en zal niet toelaten dat een icoon als Willem hem overschaduwt. Ieder bestuur in Nedeerland zou blij zijn wanneer iemand met de uitstraling van Willem iets voor hunn club zou willen doen.
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 17 juli 2014 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 09:43 schreef daan limbos het volgende:
Iedereen die even nadenkt weet dat Willem gelijk heeft. Gudde dult niemand naast zich. Dat heeft hij al diverse keren bewezen. Toen wij als supporters tijdens die kritieke fase in de recente geschiedenis een grote actie op wilden starten om veel geld in te zamelen, kapte hij dat direct af. Ook het verhaal omtrent het eventuele nieuwe trainingsveld is toch algemeen bekend. Deze man zit daar alleen voor eigen eer en glorie en zal niet toelaten dat een icoon als Willem hem overschaduwt. Ieder bestuur in Nedeerland zou blij zijn wanneer iemand met de uitstraling van Willem iets voor hunn club zou willen doen.
Zal allemaal wel, maar ben tot op heden heel blij met wat de directie tot nu toe gepresteerd heeft. Als dat wat jij zegt, waar is, zouden ze de VVF ook nooit toelaten.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 juli 2014 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 09:43 schreef daan limbos het volgende:
Iedereen die even nadenkt weet dat Willem gelijk heeft. Gudde dult niemand naast zich. Dat heeft hij al diverse keren bewezen. Toen wij als supporters tijdens die kritieke fase in de recente geschiedenis een grote actie op wilden starten om veel geld in te zamelen, kapte hij dat direct af. Ook het verhaal omtrent het eventuele nieuwe trainingsveld is toch algemeen bekend. Deze man zit daar alleen voor eigen eer en glorie en zal niet toelaten dat een icoon als Willem hem overschaduwt. Ieder bestuur in Nedeerland zou blij zijn wanneer iemand met de uitstraling van Willem iets voor hunn club zou willen doen.
Wissel namen Gudde en Willem eens om? Ga je ook van nadenken.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 juli 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 09:43 schreef daan limbos het volgende:
Iedereen die even nadenkt weet dat Willem gelijk heeft. Gudde dult niemand naast zich. Dat heeft hij al diverse keren bewezen. Toen wij als supporters tijdens die kritieke fase in de recente geschiedenis een grote actie op wilden starten om veel geld in te zamelen, kapte hij dat direct af. Ook het verhaal omtrent het eventuele nieuwe trainingsveld is toch algemeen bekend. Deze man zit daar alleen voor eigen eer en glorie en zal niet toelaten dat een icoon als Willem hem overschaduwt. Ieder bestuur in Nedeerland zou blij zijn wanneer iemand met de uitstraling van Willem iets voor hunn club zou willen doen.
Wissel namen Gudde en Willem eens om? Ga je ook van nadenken.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 12:09   quote  deeplink  
Hey bode..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 juli 2014 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 09:43 schreef daan limbos het volgende:
Iedereen die even nadenkt weet dat Willem gelijk heeft. Gudde dult niemand naast zich. Dat heeft hij al diverse keren bewezen. Toen wij als supporters tijdens die kritieke fase in de recente geschiedenis een grote actie op wilden starten om veel geld in te zamelen, kapte hij dat direct af. Ook het verhaal omtrent het eventuele nieuwe trainingsveld is toch algemeen bekend. Deze man zit daar alleen voor eigen eer en glorie en zal niet toelaten dat een icoon als Willem hem overschaduwt. Ieder bestuur in Nedeerland zou blij zijn wanneer iemand met de uitstraling van Willem iets voor hunn club zou willen doen.
Bullshit ... Eric Gudde heeft het beste met Feyenoord voor, dat kan ik nu van Willem van Hanegem niet meer zeggen !!! Nu krijgt ie zijn kans en grijpt ie hem niet ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 12:44   quote  deeplink  
O ja, Willem is ineens geen Feyenoorder meer natuurlijk..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 juli 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 12:44 schreef RenatoBos het volgende:
O ja, Willem is ineens geen Feyenoorder meer natuurlijk..
Dat zeg ik niet, alleen laat ie een kans liggen om wat te betekenen.
Daar ben ik teleurgesteld in ... Praatjes vullen geen gaatjes
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 13:59   quote  deeplink  
Iemand die niet het beste met Feyenoord voor heeft (zoals jij zegt) is in mijn ogen geen Feyenoorder. Iedere Feyenoorder heeft het beste met Feyenoord voor juist..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 juli 2014 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 13:59 schreef RenatoBos het volgende:
Iemand die niet het beste met Feyenoord voor heeft (zoals jij zegt) is in mijn ogen geen Feyenoorder. Iedere Feyenoorder heeft het beste met Feyenoord voor juist..
van Hanegem laat zich wel kennen , dat is wat ik er van vind ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 17:25   quote  deeplink  
Jij laat je anders ook vaak kennen, dus......(?)
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 17 juli 2014 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 17:25 schreef RenatoBos het volgende:
Jij laat je anders ook vaak kennen, dus......(?)
Ik ben in ieder geval geen draaitol zoals Willempie ...
Alexi
 Alexi - donderdag 17 juli 2014 - 18:41   quote  deeplink  
De film van ome Willem!
Hoe dan ook,
Willem is en blijft mijn held!!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 juli 2014 - 18:58   quote  deeplink  
Verstandig van Willem. Zijn keuze.
Kun je de club niet op aanvallen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 18:41 schreef Alexi het volgende:
De film van ome Willem!
Hoe dan ook,
Willem is en blijft mijn held!!
Eensert...
Barabas
 Barabas - donderdag 17 juli 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, moet ie niet weglopen.
Ik weet zeker dat de waarheid een stuk genuanceerder ligt; de hele directie heeft bij elkaar ongeveer evenveel charisma en voetbalverstand als Willem in zijn linker grote teen. ZE zijn volgens mij gewoon bang voor wat hij teweeg kan brengen. Misschien vrezen ze dat hij als een ongeleid projectiel te werk zal gaan. Er is hier gewoon politiek bedreven om ons een rad voor ogen te draaien...

De beste man is 70... die houdt zich wel in hoor. Angsthazengedrag van de leiding.
Barabas
 Barabas - donderdag 17 juli 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 18:58 schreef FR-Henk het volgende:
Verstandig van Willem. Zijn keuze.
Kun je de club niet op aanvallen.
Dit bedoel ik dus... Hier was men op voorhand op uit.

Er valt niemand iets kwalijk te nemen en hij is buiten de deur gehouden. Bah.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 17 juli 2014 - 20:27   quote  deeplink  
Willem heeft toch een goeie baan bij business class van Harry Mens?
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - donderdag 17 juli 2014 - 20:53   quote  deeplink  
Goed van Willem dat ie zich niet laat piepelen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 juli 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 19:40 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat de waarheid een stuk genuanceerder ligt; de hele directie heeft bij elkaar ongeveer evenveel charisma en voetbalverstand als Willem in zijn linker grote teen. ZE zijn volgens mij gewoon bang voor wat hij teweeg kan brengen. Misschien vrezen ze dat hij als een ongeleid projectiel te werk zal gaan. Er is hier gewoon politiek bedreven om ons een rad voor ogen te draaien...

De beste man is 70... die houdt zich wel in hoor. Angsthazengedrag van de leiding.
Heb dit gevoel ook min of meer..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem van Hanegem









0.0371129