BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 04 maart 2014 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:52 schreef freakie het volgende:

[..]

Ook, zijn beide spelers die heel veel talent hebben.
Ik moet dat met Karlson nog even afwachten. Is er net een half jaar en heeft nog niet zo veel laten zien. Is volgens mij ook geblesseerd.
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Staat er bij, 700.000 op basis van de Deense Ekstra Bladet (wat overigens niet een heel betrouwbare bron is maar voorruit)
Nee bedoel met de Assists en goals haha
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik moet dat met Karlson nog even afwachten. Is er net een half jaar en heeft nog niet zo veel laten zien. Is volgens mij ook geblesseerd.
Klopt maar dat moet je van Walian ook, maar allebei even grote talenten met een beetje dezelfde kwaliteiten. Menig heb je ook nog lopen en moet ook een keer komen alleen meer een buitenspeler

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door freakie --
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:57 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee bedoel met de Assists en goals haha
Ook ruk, 24 wedstrijden, 3 goals, 2 assists. Alle goals en assists als basisspeler, vanaf de bank helemaal niets.
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Ook ruk, 24 wedstrijden, 3 goals, 2 assists. Alle goals en assists als basisspeler, vanaf de bank helemaal niets.
Tsja dat is wat ik een beetje wil zeggen, Fischer is een talent, waarom Bojan niet dan?

En een bentner of batshuayi kosten niet minder en zijn waarschijnlijk ook niet gelijk van waarden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door freakie --
Brandje
 Brandje - dinsdag 04 maart 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 06:31 schreef Hummel10 het volgende:
Er van uitgaande dat we weer kampioen worden en Champions league spelen.
(Geen gekke gedachte maar we zijn er nog niet natuurlijk)
Wie zie je graag vertrekken/komen/spelen?
Gaan we stappen maken naar het niveau wat we graag willen zien en hoe?
Ik denk dat we sinds jaren niet onze vedettes gaan verkopen. Om de hele simpele reden dat we die niet hebben. De Jong zal gaan. Ik ben daar niet echt rouwig om. Hij is bruikbaar maar niet veel meer. Op het middenveld hebben we inmiddels betere en als we een echte spit zouden hebben dan zou hij bij zelfs naar de bank verhuizen. Moisander kan ook vetrekken maar ook die moet op te vangen zijn.
Linksbacks hebben we voldoende dus ik zou eerder een CVM halen of iemand doorschuiven vanuit de jeugd/jong ajax.
Daarom maar gewoon zeggen wie ze moeten halen en in mij ogen is dat Ziyech. Ik vind dat echt een ajaxspeler. Gave techniek maar is niet te beroerd om meters te maken.
Een spits willen we allemaal maar er zijn maar weinig spelers die er meteen het eerst jaar stonden dus om daar nu veel geld voor uit te geven?? Haal Zivkovich.
remco k
 remco k - dinsdag 04 maart 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:58 schreef freakie het volgende:

[..]

Klopt maar dat moet je van Walian ook, maar allebei even grote talenten met een beetje dezelfde kwaliteiten. Menig heb je ook nog lopen en moet ook een keer komen alleen meer een buitenspeler
Ik denk dat Walian echt veel meer talent heeft. Menig speelt overigens voornamelijk als spits. En niet zo veel meer op de flanken.
Brandje
 Brandje - dinsdag 04 maart 2014 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 07:15 schreef nummer10 het volgende:
Waarom loopt iedereen over een spits.. Met Huntelaar zijn we ook geen kampioen geworden...
Je kan ook zeggen dat we met een spits als KJH nu al kampioen zouden zijn geweest. Bij ajax hoort gewoon een spits die er minimaal 20 inlegt.
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Walian echt veel meer talent heeft. Menig speelt overigens voornamelijk als spits. En niet zo veel meer op de flanken.
Dat is dan speculeren want ik denk het zeker niet haha we zullen het zien ! Over een jaar of 3/4 kijken we weer!
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:02 schreef freakie het volgende:

[..]

Tsja dat is wat ik een beetje wil zeggen, Fischer is een talent, waarom Bojan niet dan?

En een bentner of batshuayi kosten niet minder en zijn waarschijnlijk ook niet gelijk van waarden.
Omdat Fischer een Ajaxcontract heeft en Bojan niet, en omdat Bojan nog 30% duurder is ook.

Bedoel je Nicklas Bendtner? Ik vrees onbetaalbaar qua salariseisen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 04 maart 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je kan ook zeggen dat we met een spits als KJH nu al kampioen zouden zijn geweest. Bij ajax hoort gewoon een spits die er minimaal 20 inlegt.
Er moet in ieder geval iemand staan die onomstreden is. Dat is bij ajax onder de Boer niemand geweest. Hoog tijd dus.
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je kan ook zeggen dat we met een spits als KJH nu al kampioen zouden zijn geweest. Bij ajax hoort gewoon een spits die er minimaal 20 inlegt.
Das niet helemaal waar, Ajax is nooit echt een club geweest van de scorende spitsen, zit er wel eens eentje bij maar in principe zoals het nu 4 jaar gaat is het niet perse dat een spits er 20 in moet leggen.
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je kan ook zeggen dat we met een spits als KJH nu al kampioen zouden zijn geweest. Bij ajax hoort gewoon een spits die er minimaal 20 inlegt.
Weet ik niet, Stefan Petterson legde er ook geen 20 in maar was een ideale Ajax spits die mensen om hem heen echt beter liet voetballen. Het gaat om een spits die past in spelletje, die goals kan maken maar ook voetballend iets mee brengt.
remco k
 remco k - dinsdag 04 maart 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Omdat Fischer een Ajaxcontract heeft en Bojan niet, en omdat Bojan nog 30% duurder is ook.

Bedoel je Nicklas Bendtner? Ik vrees onbetaalbaar qua salariseisen.
Zon arrogante kwakbol wil je ook niet in je selectie hebben. 167 wedstrijden 37 goals. Daar hebben we helemaal niks aan. En die vind het nu ook nog eens belachelijk dat ie niet aan spelen toekomt omdat ie zelf vind bij de beteren van de planeet te horen.
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Zon arrogante kwakbol wil je ook niet in je selectie hebben. 167 wedstrijden 37 goals. Daar hebben we helemaal niks aan. En die vind het nu ook nog eens belachelijk dat ie niet aan spelen toekomt omdat ie zelf vind bij de beteren van de planeet te horen.
Ik vind Bendter in potentie echt wel een hele goede spits maar z'n mentaliteit is niet overal even goed geweest... zeg het maar even netjes. Of je daar nu e centjes aan wil uitgeven weet ik niet.
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Zon arrogante kwakbol wil je ook niet in je selectie hebben. 167 wedstrijden 37 goals. Daar hebben we helemaal niks aan. En die vind het nu ook nog eens belachelijk dat ie niet aan spelen toekomt omdat ie zelf vind bij de beteren van de planeet te horen.
Jup maar die werd net wel geroepen haha
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Omdat Fischer een Ajaxcontract heeft en Bojan niet, en omdat Bojan nog 30% duurder is ook.

Bedoel je Nicklas Bendtner? Ik vrees onbetaalbaar qua salariseisen.
Jup nou zei ik ook dat Ajax met Bojan zou verder kunnen gaan, alleen hem nog een keer huren lijkt mij niet echt een optie. En als Bojan wil spelen moet hij ook wat salaris inleveren. Ik denk dat hij namelijk echt een prima speler is en voor ajax best van waarde kan zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 04 maart 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind Bendter in potentie echt wel een hele goede spits maar z'n mentaliteit is niet overal even goed geweest... zeg het maar even netjes. Of je daar nu e centjes aan wil uitgeven weet ik niet.
In potentie vond ik hem ook prima . Maar dat had ie nu dan al eens waar moeten maken ergens.
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:36 schreef remco k het volgende:

[..]

In potentie vond ik hem ook prima . Maar dat had ie nu dan al eens waar moeten maken ergens.
Hij heeft best goede periodes gehad, maar wisselt die te vaak af met periodes waar hij geen pepernoot raakt.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 04 maart 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Trouwens, Linksback is met 2 spelers ingevuld toch? Een andere speler kan ik me niet bedenken. .........
Is Buttner niet iets voor AJAX? Volgens mij komt hij bij Man United niet aan spelen, maar is het wel een leuke/ goede opkomende back.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door Eindhovense Ajaxfan --
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:55 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Is die speler niets die naar Man. United is gegaan? Kwam hij niet van Vitesse?
Volgens mij komt hij daar niet aan spelen, maar was het wel een leuke/ goede opkomende back.
Nu gaat Evra daar aan het eind van het seizoen weg, dus misschien komt dan het moment van Alexander Buttner. Er gaan daar trouwens veel spelers weg.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 04 maart 2014 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Nu gaat Evra daar aan het eind van het seizoen weg, dus misschien komt dan het moment van Alexander Buttner. Er gaan daar trouwens veel spelers weg.
Ik heb mijn post aangepast, kon even niet op zijn naam komen.-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door Eindhovense Ajaxfan --
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 04 maart 2014 - 15:09   quote  deeplink  
Ajax kwam fysiek duidelijk te kort t.o.v. Salzburg. Redbull heeft voor al haar sporters ( formule 1 coureurs, skiërs en voetballers) speciaal een kliniek en faciliteiten die gericht zijn op de fysieke gesteldheid van sporters. Denk dat het geen kwaad kan om dit naar een hoger niveau te tillen. T.a.v. het geestelijke aspect denk ik dat iedere voetbal club iemand in dienst zou moeten hebben die zich alleen bezig houdt met de dingen die los staan van het voetbal. Je hebt naast het voetballen ook nog een ander ( sociaal) leven. Kijk eens naar al die spelers die niet goed kunnen omgaan met geld en roem. Verkeerde beslissingen nemen door naar de verkeerde clubs te gaan. Spelers die hun talenten niet optimaal benutten door randzaken buiten het voetballen. Rendement kun je van spelers op zoveel manieren nog vergroten.
remco k
 remco k - dinsdag 04 maart 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 14:55 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Is Buttner niet iets voor AJAX? Volgens mij komt hij bij Man United niet aan spelen, maar is het wel een leuke/ goede opkomende back.
Waarom? je hebt al 4 opties voor die plek
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom? je hebt al 4 opties voor die plek
Ik zou Blind daar echt weghalen, als nood heb je hem maar je moet hem niet meerekenen. 3 opties lijkt mij ook wel prima, alleen heb echt geen vertrouwen in Boilesen als je het mij vraagt.
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 15:09 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax kwam fysiek duidelijk te kort t.o.v. Salzburg.
Deels fysiek, ik denk dat het echter meer tactisch en voetbaltechnisch was. Heel die ploeg loopt vooruit en durft 1 op 1 te spelen. Als je onder die druk kan voetballen loopt ook Salzburg zich de vernieling in. Dus zeker fysiek sterker, maar de oplossing tegen Salzburg lag toch met name in het voetbal technische deel en tactisch goed lopen.
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 15:45   quote  deeplink  
Hou maar op!!!! Ik heb de oplossing, laten we saviola opzoeken hahahah
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 15:45 schreef freakie het volgende:
Hou maar op!!!! Ik heb de oplossing, laten we saviola opzoeken hahahah
Wel een mooie voetballer, onbetaalbaar maar erg goed :)
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 15:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Wel een mooie voetballer, onbetaalbaar maar erg goed :)
Zou die onbetaalbaar zijn? Speelt hij Olympiakos en speelt nauwelijks haha

Edit, dat laatste is niet waar, 16 wedstrijden, 10 goals!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door freakie --
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 15:52   quote  deeplink  
Anders gek doen, Luca Toni is transfervrij aan het einde van het seizoen, gewoon ook een Italiaan halen :)
nora
 nora - dinsdag 04 maart 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 11:04 schreef freakie het volgende:

[..]

Tsja denk dat het dan zonde is van Denswil of Van der Hoorn
Voor Denswil wel maar v/d Hoorn met een rotgang proberen te verkopen is geen Ajax voetballer.
nora
 nora - dinsdag 04 maart 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 12:33 schreef Ronald 1960 het volgende:
Het valt mij op dat de meeste Sigthorson liever zien vertrekken, maar als je de Sa en Kishna aan de buitenkant zet, zou het zomaar kunnen gebeuren dat deze jongens vaker de achterlijn gaan halen en daardoor Sigthorson heel goed in stelling kunnen brengen.
hoewel over het algemeen Sigthorson niet bijster sterk speelt, is hij op dit moment al wel onze clubtopscoorder en zeker door mij nog niet afgeschreven.
+ 1 Siggi is nog steeds de man die de doelpunten moet maken !!!
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 15:52 schreef nora het volgende:

[..]

Voor Denswil wel maar v/d Hoorn met een rotgang proberen te verkopen is geen Ajax voetballer.
Hoe weet je dat v/d hoorn niet past dan?
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 15:52 schreef Eide het volgende:
Anders gek doen, Luca Toni is transfervrij aan het einde van het seizoen, gewoon ook een Italiaan halen :)
Niet bepaald een Ajax speler he haha, wel iets voor feyenoord.. Saviola is een speler die Ajax in het combinatie spel alleen maar helpt haha, jammer dat er geen cm/amc's nodig zijn, riquelme en aimar halen hahahaha
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 04 maart 2014 - 16:18   quote  deeplink  
Ik sluit niet uit, dat er bij Ajax een flinke ommezwaai komt qua nieuwe selectie. Een selectie met nog betere spelers dan nu, dat zou wel de prioriteit moeten zijn.

Om nou het volgende seizoen in de Champions League weer op de derde plaats te eindigen, daar heeft Ajax geen zin meer in.

Daarom moet Ajax wel minimaal 3 goede investeringen doen, waaronder een hele goede linksback, aanvullend met nog twee hele goede spelers, daar Frank de Boer dat goed moet kiezen voor welke twee andere posities. Afwachten maar.
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 16:18 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ik sluit niet uit, dat er bij Ajax een flinke ommezwaai komt qua nieuwe selectie. Een selectie met nog betere spelers dan nu, dat zou wel de prioriteit moeten zijn.

Om nou het volgende seizoen in de Champions League weer op de derde plaats te eindigen, daar heeft Ajax geen zin meer in.

Daarom moet Ajax wel minimaal 3 goede investeringen doen, waaronder een hele goede linksback, aanvullend met nog twee hele goede spelers, daar Frank de Boer dat goed moet kiezen voor welke twee andere posities. Afwachten maar.
Ik sluit dat wel uit, een ommezwaai in de filosofie zou dan net zo zwak zijn als wat PSV heeft gedaan. Zwak omdat je niet blijft spelen en volhoud aan je spel en ideeën. Veel nieuwe spelers wil zeggen dat je ook je hele spel weer opnieuw moet leren aan je spelers en ze dus niet echt op kwaliteit vooruit gaan.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 04 maart 2014 - 16:23   quote  deeplink  
Bojan en De Jong gaan denk ik weg. Zivkovic staat op het punt te vertrekken naar Ajax.
Dan vind ik dat we Sigthorsson moeten verkopen aangezien die het niet meer gaat maken en ik neem aan datie zelf niet te wachten zit op een bankplaats.

Als Kishna de spits wordt hebben we met Hoessen de backup. Zo niet, hebben we denk ik wel een spits nodig. Voor de rest zie ik niet echt problemen.
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 16:23 schreef Hasjkoph het volgende:
Bojan en De Jong gaan denk ik weg. Zivkovic staat op het punt te vertrekken naar Ajax.
Dan vind ik dat we Sigthorsson moeten verkopen aangezien die het niet meer gaat maken en ik neem aan datie zelf niet te wachten zit op een bankplaats.

Als Kishna de spits wordt hebben we met Hoessen de backup. Zo niet, hebben we denk ik wel een spits nodig. Voor de rest zie ik niet echt problemen.
Del Piero halen hahahahaah
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 04 maart 2014 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom? je hebt al 4 opties voor die plek
Ik zelf zie die 4 opties niet. Boilesen is de helft van het seizoen geblesseerd. Blind wordt verkocht en als hij blijft de ideale persoon als CVM. Riedewald heeft nog niet veel laten zien en ik vraag me af of Dijks wel wekelijks speeld.
Zijn dit je 4 opties of heb ik nog een speler over het hoofd gezien? Overigens blijf ik erbij dat Boilessen wel eens de nieuwe Moisander gaat worden. Moisander staat ook op de nominatie om verkocht te worden deze zomer. Mij zou het totaal niets verbazen als Boilesen zijn plek gaat overnemen. Boilessen is (mits hij fit is) mi. een betere verdediger dan Denswil. Uiteindelijk Frank de Boer is ook ooit begonnen als LB.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door Eindhovense Ajaxfan --
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 16:32 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Ik zelf zie die 4 opties niet. Boilesen is de helft van het seizoen geblesseerd. Blind wordt verkocht en als hij blijft de ideale persoon als CVM. Riedewald heeft nog niet veel laten zien en ik vraag me af of Dijks wel wekelijks speeld.
Dijks speelt zeker wekelijks. Is ook wel beter geworden maar ik vind zijn zwakke punten niet beter worden. Hij gebruikt dat grote lichaam goed, is best sterk in de duels maar opbouwend en koppend is en blijft het zwak. Ik mis daarin wel progressie bij Dijks. Dan vind ik dat De Kamps aanzienlijk grotere stappen heeft gemaakt bij Heerenveen dan Dijks.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 maart 2014 - 16:41   quote  deeplink  
Wat in de zomer gaat gebeuren ik weet het niet.

Blind speelt goed en heeft nog een meerderjarige contract bij ajax, dat betekend dat hij best duur zal zijn.
Ik denk dat er geen club komt die het juiste bedrag op tafel legt. Dus volgend jaar is blind nog ajacied.

De jong heeft na dit seizoen nog 1 jaar contract. Heeft vorig jaar clubs afgewezen die ten min waren voor hem.
Hij wil liever naar een grotere club zei toen. De vraag is of zulke clubs wel terug willen komen. Hij is dit seizoen vaak gebleseerd of mist hij wedstrijd ritme. Maar is hij nou een middenvelder of een spits of een speler op 10 positie die we al 4 jaar niet meer hebben. Ik weet niet of hij blijft. Denk dat hij een keuze moet gaan maken. Veel meer geld verdienen en op de bank zitten(chelsea en dortmund dat soort clubs). Of iets meer geld verdienen en geen europees spelen (Evian of norwich). Of gewoon het zelfde verdienen en bijna zeker zijn van een basisplek en ieder jaar cl voetbal. Ben benieuwd wat hij gaat doen.

Moisander heeft aangegeven dat hij graag naar een andere competie wil.
Een vervanger is niet nodig. Gravenberg bij jong ajax is een beest van een vent.
En anders kan frankie zelf nog in deze compitie mee.

Poulsen zal waarschijnlijk een punt achter zijn carrière zetten.
Vervanger is niet nodig. Doorstromen van jong ajax.

Vermeer zal waarschijnlijk vragen of hij naar een andere club mag uitkijken.
We zullem moeten inleveren op een 2de doelman. Komt niet vaak voor dat je een 2de doelman moet inzetten

Verder denk ik niet dat er intresse is in ajax spelers.

Wel in de staf van ajax. Kan bergkamp een aanbod van arsenal weigeren?
Kan ajax stam tevreden houden?
4de landstittel op een rij. Dat bekend dat de clubs in een rij staan voor de boer. Kan ajax hem binnen houden.
Denk dat dat belangrijker is dan die lapzwansen die elke week spelen en in El eruit worden gespeeld door de aanstaande kampioen van Oostenrijk
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 16:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende: Gravenberg bij jong ajax
Is verhuurd aan NEC en speelt niet. Inderdaad heel groot en sterk maar kan beter aan bodybuilden gaan doen want voetballend komt hij heel erg veel te kort.
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 16:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Poulsen zal waarschijnlijk een punt achter zijn carrière zetten.
Vervanger is niet nodig. Doorstromen van jong ajax.
Wie dan? Ik vind Bazoer er eigenlijk nog niet klaar voor als ik eerlijk ben (maar die komt er wel), evenals v.d. Boomen. Of doel je op de verhuurde Joeri de Kamps
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 04 maart 2014 - 17:05   quote  deeplink  
Ajax moet wel in zijn eigen filosofie blijven qua verdere ontwikkeling van hun eigen voetbal, maar de 3 zeer goede spelers aankopen blijft wel een prioriteit.

Denkelijk zal dat wel plaatsvinden, nadat er diverse ( matige ) spelers zijn vertrokken. Een type als Danny Blind sr, Stephan Petterson, en Mark Overmars zou denkelijk het allerbelangrijkste zijn / worden qua aankoop voor ons Ajax.
nora
 nora - dinsdag 04 maart 2014 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 15:55 schreef freakie het volgende:

[..]

Hoe weet je dat v/d hoorn niet past dan?
Nou volgens mij voldoende gezien in jong Ajax in Ajax 1 en in Nederland onder de 21 enz en in alle teams is hij drama geweest.
nora
 nora - dinsdag 04 maart 2014 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 16:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Dijks speelt zeker wekelijks. Is ook wel beter geworden maar ik vind zijn zwakke punten niet beter worden. Hij gebruikt dat grote lichaam goed, is best sterk in de duels maar opbouwend en koppend is en blijft het zwak. Ik mis daarin wel progressie bij Dijks. Dan vind ik dat De Kamps aanzienlijk grotere stappen heeft gemaakt bij Heerenveen dan Dijks.
Klopt maar de Kamps is een breker geen opbouwer matige techniek wel een goede instelling.
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 17:32 schreef nora het volgende:

[..]

Nou volgens mij voldoende gezien in jong Ajax in Ajax 1 en in Nederland onder de 21 enz en in alle teams is hij drama geweest.
Ik vind hem niet drama hoor;) Bij Ajax heeft hij moeite met het spel en lullige foutjes;)
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 17:39   quote  deeplink  
V.d. Hoorn heeft wel potentie. Het is ongelukkig geweest tot nu toe maar het is wel iemand waar best nog veel rek in zit. Het is iemand die ik nog niet wil afschrijven.
nora
 nora - dinsdag 04 maart 2014 - 17:48   quote  deeplink  
Ik hoop het maar ik vrees dat hij het niet gaat redden ook de Boer zet hem bijna niet in de selectie en die doet alle trainingen met hem, dat bevestigd mijn mening over hem is goed voor een subtopper maar niet voor de top.
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 17:48 schreef nora het volgende:
Ik hoop het maar ik vrees dat hij het niet gaat redden ook de Boer zet hem bijna niet in de selectie en die doet alle trainingen met hem, dat bevestigd mijn mening over hem is goed voor een subtopper maar niet voor de top.
Dat verhaal was met Serero ook zo;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers









0.0068328