BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 04 maart 2014 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 16:18 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ik sluit niet uit, dat er bij Ajax een flinke ommezwaai komt qua nieuwe selectie. Een selectie met nog betere spelers dan nu, dat zou wel de prioriteit moeten zijn.

Om nou het volgende seizoen in de Champions League weer op de derde plaats te eindigen, daar heeft Ajax geen zin meer in.

Daarom moet Ajax wel minimaal 3 goede investeringen doen, waaronder een hele goede linksback, aanvullend met nog twee hele goede spelers, daar Frank de Boer dat goed moet kiezen voor welke twee andere posities. Afwachten maar.
Boilesen Dijks Riedewald en Blind zijn niet goed genoeg????

En je zegt een hele flinke ommezwaai, en vervolgens heb je het over 3 posities..
remco k
 remco k - dinsdag 04 maart 2014 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 17:05 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ajax moet wel in zijn eigen filosofie blijven qua verdere ontwikkeling van hun eigen voetbal, maar de 3 zeer goede spelers aankopen blijft wel een prioriteit.

Denkelijk zal dat wel plaatsvinden, nadat er diverse ( matige ) spelers zijn vertrokken. Een type als Danny Blind sr, Stephan Petterson, en Mark Overmars zou denkelijk het allerbelangrijkste zijn / worden qua aankoop voor ons Ajax.
Volgens mij heb je Denswill en Veltman voor het centrum. Twee van de grotere talenten verdedigend gezien in Europa..
remco k
 remco k - dinsdag 04 maart 2014 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 17:48 schreef nora het volgende:
Ik hoop het maar ik vrees dat hij het niet gaat redden ook de Boer zet hem bijna niet in de selectie en die doet alle trainingen met hem, dat bevestigd mijn mening over hem is goed voor een subtopper maar niet voor de top.
Als dat wat de Boer met een speler jouw mening over een speler bevestigd.. Waarom is de Jong dan niet goed genoeg in jouw ogen.. De Boer vind hem dusdanig goed dat ie hem aanvoerder maakt en hem altijd opstelt..
nora
 nora - dinsdag 04 maart 2014 - 18:33   quote  deeplink  
Hallo Serero heeft punt 1 veel meer techniek daar kan je wat mee, maar de basis van v/d Hoorn is lengte kopkracht en inzet, zijn min punten techniek en handelingssnelheid en dat zijn de belangrijkste punten om een goede Ajax speler te worden dus vrees ik het ergste voor hem.
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 18:33 schreef nora het volgende:
Hallo Serero heeft punt 1 veel meer techniek daar kan je wat mee, maar de basis van v/d Hoorn is lengte kopkracht en inzet, zijn min punten techniek en handelingssnelheid en dat zijn de belangrijkste punten om een goede Ajax speler te worden dus vrees ik het ergste voor hem.
Is op een totaaal andere positie, V/d hoorn zit in precies dezelfde rol als dat Serero had, ook hij was niet onomstreden en is nu heel goed. Moisander gaat er nooit uit, same as Veltman dat niet uit de basis gaat. Dus krijgt er iemand een plek als Moisander weg gaat, is precies dezelfde situatie.. v/d Hoorn is gewoon een prima verdediger die ook net als Serero zich moet willen aanpassen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 04 maart 2014 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 16:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Wie dan? Ik vind Bazoer er eigenlijk nog niet klaar voor als ik eerlijk ben (maar die komt er wel), evenals v.d. Boomen. Of doel je op de verhuurde Joeri de Kamps
Blind is toch nummer 1 en bazoer is echt niet slechter dan poulsen dus wat is het probleem?
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 20:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Blind is toch nummer 1 en bazoer is echt niet slechter dan poulsen dus wat is het probleem?
Bazoer is op dit moment zeker wel minder dan Poulsen. Een jongen met heel veel talent maar ook een jongen die pas 17 is en ook volgend jaar nog A junior zou zijn. Nogmaals, hij komt er wel, maar of die volgend jaar al in staat is om als stand-in voor Blind te spelen... ik weet het niet.
remco k
 remco k - dinsdag 04 maart 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 18:48 schreef freakie het volgende:

[..]

Is op een totaaal andere positie, V/d hoorn zit in precies dezelfde rol als dat Serero had, ook hij was niet onomstreden en is nu heel goed. Moisander gaat er nooit uit, same as Veltman dat niet uit de basis gaat. Dus krijgt er iemand een plek als Moisander weg gaat, is precies dezelfde situatie.. v/d Hoorn is gewoon een prima verdediger die ook net als Serero zich moet willen aanpassen.
Heel goed vind ik bij Serrero wel wat ver gaan, hij speelt prima maar niet heel goed, en is in mijn optiek ook niet onomstreden.

En de Boer zal echt Denswill naast Veltman gaan zetten.. Hij wil een links en rechtsbenige CV..
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel goed vind ik bij Serrero wel wat ver gaan, hij speelt prima maar niet heel goed, en is in mijn optiek ook niet onomstreden.

En de Boer zal echt Denswill naast Veltman gaan zetten.. Hij wil een links en rechtsbenige CV..
hahaha jij kan zo goed alles onder een vergrootglas leggen he;) Hij is op dit moment bij Frank de Boer zeker wel onomstreden. Als Duarte 2 keer scoort en als Serero fit is en direct weer speelt noem ik dat wel onomstreden ja.

Denk ook wel dat hij Denswil, wil gaan inzetten maar v/d Hoorn is ook gewoon een prima speler en denk niet dat hij gaat floppen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 maart 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 20:42 schreef freakie het volgende:

[..]

hahaha jij kan zo goed alles onder een vergrootglas leggen he;) Hij is op dit moment bij Frank de Boer zeker wel onomstreden. Als Duarte 2 keer scoort en als Serero fit is en direct weer speelt noem ik dat wel onomstreden ja.

Denk ook wel dat hij Denswil, wil gaan inzetten maar v/d Hoorn is ook gewoon een prima speler en denk niet dat hij gaat floppen.
Het is jammer dat Serero niet zo beslissend is want ik vind het zeker wel een nuttige speler.
Duarte vind ik juist voetballend iets minder maar weer sterker in voorzet, schot..
Ziyech is de ideale mix van beide.
Van der Hoorn moeten we wat geduld mee hebben maar helemaal afschrijven is te vroeg
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 21:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het is jammer dat Serero niet zo beslissend is want ik vind het zeker wel een nuttige speler.
Duarte vind ik juist voetballend iets minder maar weer sterker in voorzet, schot..
Ziyech is de ideale mix van beide.
Van der Hoorn moeten we wat geduld mee hebben maar helemaal afschrijven is te vroeg
Klopt, ook Duarte krijgt zijn kans. Frank de Boer laat deze spelers, merk ik, gewoon rustig meespelen. Schone ging wat sneller maar ook bij hem was het in principe niet direct een basis speler.
remco k
 remco k - dinsdag 04 maart 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 20:42 schreef freakie het volgende:

[..]

hahaha jij kan zo goed alles onder een vergrootglas leggen he;) Hij is op dit moment bij Frank de Boer zeker wel onomstreden. Als Duarte 2 keer scoort en als Serero fit is en direct weer speelt noem ik dat wel onomstreden ja.

Denk ook wel dat hij Denswil, wil gaan inzetten maar v/d Hoorn is ook gewoon een prima speler en denk niet dat hij gaat floppen.
Ik heb het over bij de supporters, er zijn er veel die daar liever Duarte zien spelen. Ook hier heb ik er voldoende voorbij zien komen..
remco k
 remco k - dinsdag 04 maart 2014 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 21:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het is jammer dat Serero niet zo beslissend is want ik vind het zeker wel een nuttige speler.
Duarte vind ik juist voetballend iets minder maar weer sterker in voorzet, schot..
Ziyech is de ideale mix van beide.
Van der Hoorn moeten we wat geduld mee hebben maar helemaal afschrijven is te vroeg
Die verdedigd alleen niet mee..
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 21:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het over bij de supporters, er zijn er veel die daar liever Duarte zien spelen. Ook hier heb ik er voldoende voorbij zien komen..
Ja dat snap ik ja, en dat klopt ook. Duarte komt ook vast wel maar op dit moment zorgt Serero(niet op de manier zoals Eriksen deed) voor snelheid in de aanval etc. Je kan Eriksen nooit vervangen maar hij heeft de rol goed opgepakt.
nora
 nora - dinsdag 04 maart 2014 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 18:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Als dat wat de Boer met een speler jouw mening over een speler bevestigd.. Waarom is de Jong dan niet goed genoeg in jouw ogen.. De Boer vind hem dusdanig goed dat ie hem aanvoerder maakt en hem altijd opstelt..
Misschien staat de Jong er in voor zijn mentale steun en ervaring en beste Remco jij weet net zo goed als ik dat v/d Hoorn niet vergelijkbaar is met de Jong die al jaren in het eerste speelt en v/d Hoorn zich nog moet bewijzen, ik ga zelfs zo ver dat als de Jong afgelopen zomer gekocht was door Ajax en hij zo voetbalde als op dit moment hij samen met v/d Hoorn in jong Ajax had gespeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door nora --
nora
 nora - dinsdag 04 maart 2014 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 18:48 schreef freakie het volgende:

[..]

Is op een totaaal andere positie, V/d hoorn zit in precies dezelfde rol als dat Serero had, ook hij was niet onomstreden en is nu heel goed. Moisander gaat er nooit uit, same as Veltman dat niet uit de basis gaat. Dus krijgt er iemand een plek als Moisander weg gaat, is precies dezelfde situatie.. v/d Hoorn is gewoon een prima verdediger die ook net als Serero zich moet willen aanpassen.
Je kan je alleen aanpassen als je de kwaliteiten bezit die bij Ajax gevraagd wordt, maar in mijn ogen heeft hij die niet en zal hij zich ook niet kunnen aanpassen.Is mijn mening he de tijd zal het leren.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 04 maart 2014 - 23:10   quote  deeplink  
hoop dat Ziyech komt, die vind ik beter dan Serero.
daarnaast hoop ik dat er een goede spits komt en dan Sigthorsson en Hoesen vertrekken, Zivkovic als 2e spits gebruiken.

voor de rest kan alles intern worden opgevangen denk ik.
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 23:10 schreef NatjosFC het volgende:
hoop dat Ziyech komt, die vind ik beter dan Serero.
Dat hoop ik niet. Zou ik zonde vinden van zowel het geld als spelers als Andersen, Lobotka, en Duarte. Ajax heeft die vent niet nodig. Prachtige voetballer maar als je keuzes moet maken, moet je daar niet voor kiezen in mijn ogen.

Daarnaast vind ik Ziyech verdedigend zeer matig terwijl dat wel iets is dat je moet kunnen bij Ajax.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 maart 2014 - 23:36   quote  deeplink  
Ziyech past niet bij Ajax.....lekker laten zitten waar hij zit
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 maart 2014 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 21:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het over bij de supporters, er zijn er veel die daar liever Duarte zien spelen. Ook hier heb ik er voldoende voorbij zien komen..
Ik.... Weet wat hij kan.. en aanvallend veel sterker en een zeer mooie traptechniek.. daarbij ook nog eens veel feller
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 maart 2014 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 23:04 schreef nora het volgende:

[..]

Misschien staat de Jong er in voor zijn mentale steun en ervaring en beste Remco jij weet net zo goed als ik dat v/d Hoorn niet vergelijkbaar is met de Jong die al jaren in het eerste speelt en v/d Hoorn zich nog moet bewijzen, ik ga zelfs zo ver dat als de Jong afgelopen zomer gekocht was door Ajax en hij zo voetbalde als op dit moment hij samen met v/d Hoorn in jong Ajax had gespeeld.
Als hij zo voetbalde bij elke andere club was hij nooit gekocht..
Loetje
 Loetje - woensdag 05 maart 2014 - 02:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:52 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Dan moet ie wel deze zomer komen, anders hoeft ook johnny niet meer.
Laat zitten. Weliswaar ervaring maar speelt nu al nooit. Zo goed is hij niet meer. Bovendien geen speler die op het niveau zit of kan groeien waar Ajax heen wil
Loetje
 Loetje - woensdag 05 maart 2014 - 02:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Die verdedigd alleen niet mee..
Dat flik je bij Frank 2x en anders ben je buiten beeld
Loetje
 Loetje - woensdag 05 maart 2014 - 02:48   quote  deeplink  
Het nadeel is nu dat er geen echte uitblinkers zijn en daardoor elkaar ook niet naar een veel hoger niveau zullen tillen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 maart 2014 - 06:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2014 - 02:48 schreef Loetje het volgende:
Het nadeel is nu dat er geen echte uitblinkers zijn en daardoor elkaar ook niet naar een veel hoger niveau zullen tillen.
Het voordeel daar van is dat je deze groep makkelijker bij elkaar kunt houden..
Toch vind ik het jammer dat er zulke spelers ontbreken want die tillen je wel naar een hoger niveau
wat denk je als je Erikssen dit seizoen nog had..
remco k
 remco k - woensdag 05 maart 2014 - 13:35   quote  deeplink  
Kishna is zon speler. Ook een Fischer kan niet nog zon seizoen draaien. Ik denk dat we volgend seizoen met een betere aanval als nu beginnen.
freakie
 freakie - woensdag 05 maart 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2014 - 13:35 schreef remco k het volgende:
Kishna is zon speler. Ook een Fischer kan niet nog zon seizoen draaien. Ik denk dat we volgend seizoen met een betere aanval als nu beginnen.
Zeker zeker! :)
freakie
 freakie - woensdag 05 maart 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2014 - 06:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het voordeel daar van is dat je deze groep makkelijker bij elkaar kunt houden..
Toch vind ik het jammer dat er zulke spelers ontbreken want die tillen je wel naar een hoger niveau
wat denk je als je Erikssen dit seizoen nog had..
Jup wat als we Suarez, Vertonghen, Eriksen en Anita nog hadden gehad..
Peterhs
 Peterhs - woensdag 05 maart 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2014 - 13:59 schreef freakie het volgende:

[..]

Jup wat als we Suarez, Vertonghen, Eriksen en Anita nog hadden gehad..
Wat als je eens stopte met op die manier praten. Gedane zaken bieden geen garanties voor de toekomst, dus heeft geen zin om zo te denken.
freakie
 freakie - woensdag 05 maart 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2014 - 14:03 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Wat als je eens stopte met op die manier praten. Gedane zaken bieden geen garanties voor de toekomst, dus heeft geen zin om zo te denken.
Ik reageerde op iemand he;)
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - woensdag 05 maart 2014 - 14:09   quote  deeplink  
Als Ajax twee hele goede topspelers zou kopen, dan dragen die de rest van de selectie vanzelf wel naar een nog hoger niveau. Het ene heeft met een ander te maken, daar niet alles op één punt gericht kan worden.
remco k
 remco k - woensdag 05 maart 2014 - 22:58   quote  deeplink  
Je spreekt echt wartaal
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 maart 2014 - 23:04   quote  deeplink  
Mocht Stam (Milan) en Bergkamp (Arsenal) weggaan zie ik graag Meulensteen bij de TS komen.....spelers halen vind ik altijd moeilijk inschatten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2014 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - woensdag 05 maart 2014 - 23:06   quote  deeplink  
Meulensteen een prima veldtrainer. Maar daar moet ie dan ook blijven.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 maart 2014 - 23:06   quote  deeplink  
idd slaapverwekkend...;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 maart 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2014 - 23:06 schreef Ronald 1960 het volgende:
idd slaapverwekkend...;-)
Truste gap ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 maart 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 maart 2014 - 23:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Truste gap ;-)
de mazzel ;-)
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 maart 2014 - 23:51   quote  deeplink  
Gewoon pyol halen jo.. kan dan wel 35 zijn maar kan nog best mee (y)
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 06 maart 2014 - 08:54   quote  deeplink  
Wat dacht jij remco, wat voor taal jij spreekt ? Zeker geen goede en begrijpelijke Nederlands.
remco k
 remco k - donderdag 06 maart 2014 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 08:54 schreef nieuwe ajax het volgende:
Wat dacht jij remco, wat voor taal jij spreekt ? Zeker geen goede en begrijpelijke Nederlands.
Je snapt er echt werkelijk niets van he..
Brandje
 Brandje - donderdag 06 maart 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 23:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet. Zou ik zonde vinden van zowel het geld als spelers als Andersen, Lobotka, en Duarte. Ajax heeft die vent niet nodig. Prachtige voetballer maar als je keuzes moet maken, moet je daar niet voor kiezen in mijn ogen.

Daarnaast vind ik Ziyech verdedigend zeer matig terwijl dat wel iets is dat je moet kunnen bij Ajax.
Meeverdedigen is heel wat anders dan kunnen verdedigen. Onze aanvallers kunnen ook niet verdedigen maar lopen wel met hun man mee dus een Ziyech hoeft niet te kunnen verdedigen zo lang hij zijn man maar niet laat lopen en dat doet hij bij Heerenveen nooit want hij loopt overal op het veld.
Ik kan er echt met mijn kop niet bij dat men in Serero een ajax-1 speler zien. Zeker niet als je hem gaat vergelijken met Ziyech die echt op elk vlak beter is.
Een waterdrager als aanvallende middenvelder bij Ajax dat kan toch niet mensen!
Eide
 Eide - donderdag 06 maart 2014 - 10:56   quote  deeplink  
Klaassen is echter wel een natuurlijke voetballer. Klaassen en Ziyech naast elkaar ga je veel andere kwaliteiten inleveren. Als je effectief gebruik wil maken van spelers als Klaassen en Ziyech zal daar altijd een waterdrager bij moeten zitten.

Bij Ajax is Blind de passende speler met overzicht, Klaassen brengt diepgang en Serero beloopt de ruimtes daar tussen. Zo'n type heb je dus keihard nodig. Als je naast Klaassen nog een diepgaande spelers als Ziyech zet krijg je gigantische ruimtes op het middenveld die Blind nooit alleen kan bespelen.
Eide
 Eide - donderdag 06 maart 2014 - 10:58   quote  deeplink  
Waarbij ik overigens denk dat Serero tekort komt voor het niveau waar Ajax naar toe wil, maar het type heb je wel nodig als met Blind en klaassen op een middenveld speelt.
Brandje
 Brandje - donderdag 06 maart 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 10:56 schreef Eide het volgende:
Klaassen is echter wel een natuurlijke voetballer. Klaassen en Ziyech naast elkaar ga je veel andere kwaliteiten inleveren. Als je effectief gebruik wil maken van spelers als Klaassen en Ziyech zal daar altijd een waterdrager bij moeten zitten.

Bij Ajax is Blind de passende speler met overzicht, Klaassen brengt diepgang en Serero beloopt de ruimtes daar tussen. Zo'n type heb je dus keihard nodig. Als je naast Klaassen nog een diepgaande spelers als Ziyech zet krijg je gigantische ruimtes op het middenveld die Blind nooit alleen kan bespelen.
Ziyech loopt overal. Haalt de bal op eigen helft op, kan een man passeren, heeft een fluwelen pass in zijn benen en heeft een geweldig overzicht.
Ik zou het het geweldig vinden als zon speler bij ajax speelt want als je twee middenvelders hebt(Ziyech en Klaassen) die beide het moment kunnen kiezen om diep te gaan, weet je wel hoe moeilijk dat te verdedigen is. Het enige wat je moet doen is ervoor zorgen dat ze beide hun momenten gaan kiezen maar dat zit er vaak bij veel spelers al in. Als de ene speler "gaat" dan blijft de ander hangen. Dat leer je al in de jeugd
Als ik jou zo lees ga je altijd uit van de nadelen van een potentiele aankoop terwijl ik veel liever kijk naar wat een speler extra kan brengen en ik denk Ziyech een heleboel.
Brandje
 Brandje - donderdag 06 maart 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 10:58 schreef Eide het volgende:
Waarbij ik overigens denk dat Serero tekort komt voor het niveau waar Ajax naar toe wil, maar het type heb je wel nodig als met Blind en klaassen op een middenveld speelt.
Zo'n type heb je helemaal niet nodig. In de eredivisie ben je 33 van de 34 wedstrijden vaak al heer en meester. Dan blijft europees over en ook daar kan je zo spelen. Ik vond juist het punt van kritiek op ons middenveld dat het veel te statisch is en met ziyech zal dat voor een groot deel worden opgelost denk ik
Eide
 Eide - donderdag 06 maart 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 11:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als ik jou zo lees ga je altijd uit van de nadelen van een potentiele aankoop terwijl ik veel liever kijk naar wat een speler extra kan brengen en ik denk Ziyech een heleboel.
Nee, ik ga uit van de kwaliteiten die Ajax in huis heeft en welke kwaliteiten dus zinvol zijn om te halen. En Ajax heeft meer dan voldoende spelers van het type Ziyech, maar niet voldoende van het type Serero. Je moet wel zoeken naar de balans in je elftal.

Als je iemand voor linkshalf wil halen moet dat iemand zijn die als verbindingselement tussen Klaassen en Blind in kan spelen. En die persoon is in mijn ogen niet Ziyech.
Eide
 Eide - donderdag 06 maart 2014 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 maart 2014 - 11:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zo'n type heb je helemaal niet nodig. In de eredivisie ben je 33 van de 34 wedstrijden vaak al heer en meester. Dan blijft europees over en ook daar kan je zo spelen. Ik vond juist het punt van kritiek op ons middenveld dat het veel te statisch is en met ziyech zal dat voor een groot deel worden opgelost denk ik
Serero statisch? Huh? Dat is hij nu net niet. Hij is juist iemand die van box to box speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 maart 2014 door Eide --
Eide
 Eide - donderdag 06 maart 2014 - 11:20   quote  deeplink  
Anyways, laten we het eens zijn dat we het hierover oneens zijn want we overtuigen elkaar toch niet ;)
nora
 nora - donderdag 06 maart 2014 - 11:25   quote  deeplink  
Op dit moment met al die talenten op het middenveld in jong Ajax denk ik dat je alleen moet kopen als je echt een meerwaarde kan krijgen anders blijven vertrouwen op je talenten, behalve als er mensen weg gaan en je niet voldoende goede spelers op die positie hebt.
Stanley
 Stanley - donderdag 06 maart 2014 - 11:39   quote  deeplink  
Mijn idee:

Keeperspositie: uitstekend ingevuld.
Verdediging:Maar stekend ingevuld m.u.v. de linksback positie. Maar wel voldoende alternatieven.
Middenveld: technisch goed. Mist power!
Voorhoede: komt eraan plus aankoop spitspositie...

Ik verwacht weinig tot geen aankopen behalve dan onze talentvolle vriend uit Groningen!

Mogelijke verkoop:

Vermeer. Moisander. Blind en de Jong.
Bojan zal waarschijnlijk niet langer worden verhuurd.

Over 2 jaar wil ajax pieken met huidige pareltjes uit de jeugd!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers









0.0108351