BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Aartus
 Aartus - zondag 20 april 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Je mag het niet als excuus aanvoeren,maar na dat vuurwerk incident leek het wel of Ajax de concentratie helemaal kwijt was.Toch moet ik Pec zwolle een compliment maken.Die gekken die vuurwerk gooiden een levenslang stadion verbod.Weg ermee.Zouden die mafkezen wel beseffen dat je iemand levenslang invalide kunt gooien en dan ook nog hun eigen keeper.Tsjonge wat ziek.En het is zo als altijd een kleine minderheid die het voor de rest kapot maakt.Een echte voetballiefhebber doet zoiets niet.
pth
 pth - zondag 20 april 2014 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Mijn god, kijkt er dan helemaal niemand naar dat wat er gebeurt met dat vuurwerk??
Als er een ploeg van de leg had moeten zijn, dan is het Zwolle wel. Het ergste wat daar normaal in het stadion gebeurt is dat de steward zich niet geschoren heeft. Gewoon fucking middelmaat, wat in Nederland tot nu toe te camoufleren was (zegt overigens iets over de rest) en waarmee je geen stap verder komt. Een lachertje in Europa (met soms een fantastische uitschieter), maar wat wil je ook met prutsvoetballers als Sigthorsson, Bojan, Poulsen en zo zijn er nog wel een paar.
Joosti 1908
 Joosti 1908 - zondag 20 april 2014 - 21:52   quote  deeplink  
En dan nog vuurwerk gooien naar je eigen keeper pfff
Niet voor niks een roze shirt dit seizoen. Kippenborsten ontbloot en de hersens van een doorgesnoven tokkie.
jodocus
 jodocus - zondag 20 april 2014 - 21:55   quote  deeplink  
hebben we nog mazzel dat we volgende week tegen Heracles spelen,die kunnen er echt niks van
pth
 pth - zondag 20 april 2014 - 21:56   quote  deeplink  
Ben overigens een absolute voorstander van het inbrengen van eigen jeugd, maar die moeten wel bij de hand genomen worden door een paar ervaren goede voetballers en niet door grauwe middelmaat die zelf de grootst mogelijke moeite heeft om het hoofd enigszins boven water te houden. Bovendien is het systeem gewoon ruk: als kijkspel een aanslag op je ogen en zodra ploegen bedacht hebben hoe dit te bespelen sodemietert het als een kaartenhuis in elkaar (en dan blijkt er geen alternatief te zijn, noch een speler die de ploeg bij de hand neemt).
martymcfly
 martymcfly - zondag 20 april 2014 - 21:57   quote  deeplink  
Ik hoop trouwens dat dat gezeur over Vermeer nu afgelopen is, dat hij ook mee zou moeten naar Brazilië. Niks daarvan, het is gewoon een waardeloze keeper.
martymcfly
 martymcfly - zondag 20 april 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 21:55 schreef jodocus het volgende:
hebben we nog mazzel dat we volgende week tegen Heracles spelen,die kunnen er echt niks van
Mag je hopen, want dit ajax kan werkelijk van iedereen verliezen, zou maar niet te hard juichen.
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 21:51 schreef pth het volgende:

[..]

Als er een ploeg van de leg had moeten zijn, dan is het Zwolle wel. Het ergste wat daar normaal in het stadion gebeurt is dat de steward zich niet geschoren heeft. Gewoon fucking middelmaat, wat in Nederland tot nu toe te camoufleren was (zegt overigens iets over de rest) en waarmee je geen stap verder komt. Een lachertje in Europa (met soms een fantastische uitschieter), maar wat wil je ook met prutsvoetballers als Sigthorsson, Bojan, Poulsen en zo zijn er nog wel een paar.
Het werd niet naar Zwolle gegooid he, maar naar Ajax..
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 21:39 schreef Nenam_tiL het volgende:
Sms van Warrior.....Ajacieden worden vast gehouden bij stadion Rotterdam....de meeste bussen staan stil......tijd:21.34
En terecht, direct goed uitzoeken die handel... Erg vervelend voor de supporters, maar de neppers haal je er zo wel uit...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 20 april 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op [url=/topic-28111/p4/#1165227]zondag 20 april 201schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je iets ziet wat er niet is..
je kunt natuurlijk ook je ogen sluiten voor zo iets.

vertel wie hier de verliezers van is?

je hebt geen problemen met jc schaal volgend jaar.

neutrale toeschouwers hebben genoten want na dat vuurwerk wou iedereen ajax ging verliezen.
zwolle heeft genoten, 1 ste prijs.

enige die verloren heeft zijn de ajax supporters en dat hebben ze zelf te verwijten.

spelers de schuld geven voor hun metaliteit en inzet.
ik zou ook niet meer willen spelen voor die debielen.
dit noemen ze ondersteuning. nou voor pec misschien.
hoe fukking dom kun je zijn om vuurwerk te gooien.
maar ja, je hoeft een camera een straat in te sturen en dan zie je genoeg debielen op tv.

ik vind het jammer dat het geen 10-1 is geworden want dat hadden de supporters wel verdiend.
ajax heeft er alles aan gedaan, het is dat zwolle onzorgvuldig omsprong met de kansen.

arena gewoon een jaar dicht gooien, geen publiek. verhuur de arena aan derde, speel de wedstrijden af op de toekomst.
desnoods verbouw de arena. voor mij hoeft er geen supporters meer aanwezig te zijn, zulk dom volk.

niet allemaal natuurlijk, het is maar een kleine groep maar waarom is die dan dominant. volgens mij geld er nog altijd de wet van de meerdere. of zijn die domme gasten in de meerderheid. waarom zegt de gewone supporter er niks van.
kom op. ga in opstand want die domoren brengt onze club in gevaar.
door die klootzakken is de finale verziekt. ook al zouden we winnen.
ik zou altijd een zure vieze smaak houden van deze wedstrijd.

bedankt supporters bedankt(aghum)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2014 door Positieve Arrogantie --
Aartus
 Aartus - zondag 20 april 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Het werd niet naar Zwolle gegooid he, maar naar Ajax..
Dat bedoel ik.Ik denk dat je als keeper niet meer zo ontspannen in de goal staat,in dit geval Vermeer.
pth
 pth - zondag 20 april 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Het werd niet naar Zwolle gegooid he, maar naar Ajax..
't waren ook wel angstaanjagende projectielen, zag de spelers staan rillen als rietjes en bij sommigen liep de pies langs de benen ... Keur dit gedrag voor 1000% af en schaam mij als supporter diep voor dit walgelijke gedrag. Echter daarmee de wanprestatie van Ajax verklaren gaat mij een beetje ver. Ik blijf dan (helaas) bij mijn eigen mening, een chronisch gebrek aan kwaliteit en een seniel spelsysteem.
Joosti 1908
 Joosti 1908 - zondag 20 april 2014 - 22:04   quote  deeplink  
Warrior stuurt deze foto

http://lockerz.com/u/boutthebigcity/decalz/17080320/nerd_warrior_
jodocus
 jodocus - zondag 20 april 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 21:59 schreef martymcfly het volgende:

[..]

Mag je hopen, want dit ajax kan werkelijk van iedereen verliezen, zou maar niet te hard juichen.
nou een puntje halen we wel
pth
 pth - zondag 20 april 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:03 schreef Aartus het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.Ik denk dat je als keeper niet meer zo ontspannen in de goal staat,in dit geval Vermeer.
Even het interview met Vermeer terugkijken. Voelde zich geen seconde bedreigt. Overigens denk ik dat Vermeer erg weinig aan de tegentreffers kon doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2014 door pth --
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:04 schreef pth het volgende:

[..]

't waren ook wel angstaanjagende projectielen, zag de spelers staan rillen als rietjes en bij sommigen liep de pies langs de benen ... Keur dit gedrag voor 1000% af en schaam mij als supporter diep voor dit walgelijke gedrag. Echter daarmee de wanprestatie van Ajax verklaren gaat mij een beetje ver. Ik blijf dan (helaas) bij mijn eigen mening, een chronisch gebrek aan kwaliteit en een seniel spelsysteem.
Ach ja, praat het maar kleiner dan het is..

En een seniel spelsysteem??? Ben je niet goed ofzo??
martymcfly
 martymcfly - zondag 20 april 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:04 schreef jodocus het volgende:

[..]

nou een puntje halen we wel
Net zoals we dachten dat we wel even de beker zouden winnen. Ik moet het nog zien.
Heracles moet punten halen om niet nacompetitie te hoeven spelen en ajax is aangeschoten wild, omdat iedereen nu weet hoe ze ze moeten bestrijden.
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:05 schreef pth het volgende:

[..]

Even het interview met Vermeer terugkijken. Voelde zich geen seconde bedreigt. Overigens denk ik dat Vermeer erg weinig aan de tegentreffers kon doen.
Gaat het alleen om Vermeer?? Nee, het gaat om alles wat er gebeurt. Als je van 100% focus en concentratie naar 80% gaat, dan heeft dat immense invloed op je prestaties en kom je simpelweg overal te kort..
pth
 pth - zondag 20 april 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

En terecht, direct goed uitzoeken die handel... Erg vervelend voor de supporters, maar de neppers haal je er zo wel uit...
Gewoon vragen om eerst je bivakmuts in te leveren voor je de bus in mag. Hebben de hersenlozen waarschijnlijk gewoon nog in hun zak.
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:11 schreef martymcfly het volgende:

[..]

Net zoals we dachten dat we wel even de beker zouden winnen. Ik moet het nog zien.
Heracles moet punten halen om niet nacompetitie te hoeven spelen en ajax is aangeschoten wild, omdat iedereen nu weet hoe ze ze moeten bestrijden.
Dat wist iedereen ook na Salszburg, dat wist iedereen ook na PSV uit.. Toch heeft Ajax daarna vrijwel alles gewonnen..
pth
 pth - zondag 20 april 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat het alleen om Vermeer?? Nee, het gaat om alles wat er gebeurt. Als je van 100% focus en concentratie naar 80% gaat, dan heeft dat immense invloed op je prestaties en kom je simpelweg overal te kort..
En 100% concentratie is wel het minste wat je mag verwachten van professionele topvoetballers. Maar dat wordt erg lastig met grauwe grijze middelmaat.
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:12 schreef pth het volgende:

[..]

Gewoon vragen om eerst je bivakmuts in te leveren voor je de bus in mag. Hebben de hersenlozen waarschijnlijk gewoon nog in hun zak.
Triest... Buiten de wedstrijd om heeft dat mijn weekend naar de kloten geholpen.
pth
 pth - zondag 20 april 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja, praat het maar kleiner dan het is..

En een seniel spelsysteem??? Ben je niet goed ofzo??
Vanavond lekker verder genieten van weer een fantastische wedstrijd van Ajax op je Xbox. En ja inderdaad een seniel spelsysteem, zoals eerder aangegeven vaker niet dan wel om aan te gluren, Ajax onwaardig en kennelijk ook niet zo heel moeilijk te ontregelen (vreemd dat meer ploegen niet door hebben hoe Ajax in de problemen te brengen).
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:14 schreef pth het volgende:

[..]

En 100% concentratie is wel het minste wat je mag verwachten van professionele topvoetballers. Maar dat wordt erg lastig met grauwe grijze middelmaat.
We hebben gewoon een goede selectie... Met een slechte selectie kun je onmogelijk kampioen worden..

Maar normaal mag je dat verwachten, bij dit soort gebeurtenissen wordt je daar gewoon uitgehaald..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 20 april 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Kom op jongens, Je gaat de boer en de selectie niet de schuld geven van het verlies?

Zou jij willen winnen voor zulke randdebielen?
Wat was er gebeurd als ajax weer op voorsprong was gekomen, dan was het toch wel weer gebeurd en dan had je alsnog verloren.

Na die supporters actie hadden we al verloren.
Het is dat van rhijn een prachtig doelpunt scoorde.
Toen konden we naar binnen na weer vuurwerk.
Toen was het over.

Niemand had er nog zin in.
Ajax niet, de scheidsrechter niet, Zwolle niet.
Wedstrijd moest reglementair worden uitgespeeld.
Zwolle zou en moest winnen.
Ik krijg nooit gelijk maar het is zo!!
pth
 pth - zondag 20 april 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Triest... Buiten de wedstrijd om heeft dat mijn weekend naar de kloten geholpen.
Mijn weekend was na 3 minuten al naar de kloten. Hele week verheugd op een bekerfinale en dan kon eigenlijk na 3 minuten de TV al uit.
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:18 schreef pth het volgende:

[..]

Vanavond lekker verder genieten van weer een fantastische wedstrijd van Ajax op je Xbox. En ja inderdaad een seniel spelsysteem, zoals eerder aangegeven vaker niet dan wel om aan te gluren, Ajax onwaardig en kennelijk ook niet zo heel moeilijk te ontregelen (vreemd dat meer ploegen niet door hebben hoe Ajax in de problemen te brengen).
Wat zit je toch over een Xbox te zeuren man kleuter..

Maar inderdaad wel vreemd he, of zou het heel misschien wel zo zijn dat Ajax niet zo slecht is als dat jij blijft roepen..

Niet sprankelend is wat anders dan altijd slecht..
martymcfly
 martymcfly - zondag 20 april 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat wist iedereen ook na Salszburg, dat wist iedereen ook na PSV uit.. Toch heeft Ajax daarna vrijwel alles gewonnen..
Ik hoop echt dat het goed gaat, maar heb er gewoon een ontzettend slecht gevoel over. En dat we van Feyenoord, PSV, Vitesse en Twente niet verloren hebben is pure mazzel en dankzij cillessen, want die discussie is nu wel over. Cillessen is 1000 x beter dan Vermeer
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:19 schreef pth het volgende:

[..]

Mijn weekend was na 3 minuten al naar de kloten. Hele week verheugd op een bekerfinale en dan kon eigenlijk na 3 minuten de TV al uit.
Inderdaad, en als wij dat al zo voelen is het onmogelijk zo dat het geen enkel invloed heeft op de spelers..

I rest my case..
pth
 pth - zondag 20 april 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

We hebben gewoon een goede selectie... Met een slechte selectie kun je onmogelijk kampioen worden..

Maar normaal mag je dat verwachten, bij dit soort gebeurtenissen wordt je daar gewoon uitgehaald..
Daarin verschillen we dan van mening. Je zou wel kunnen zeggen dat ze de minst slechte selectie hebben en daarmee dus kampioen worden. Voor mij echt te veel grijze grauwe middelmaat.
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:20 schreef martymcfly het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat het goed gaat, maar heb er gewoon een ontzettend slecht gevoel over. En dat we van Feyenoord, PSV, Vitesse en Twente niet verloren hebben is pure mazzel en dankzij cillessen, want die discussie is nu wel over. Cillessen is 1000 x beter dan Vermeer
Ik vind het terecht dat Cilissen in de goal staat.. Maar dankzij Vermeer stonden we in de finale.. En mede dank zijn Vermeer hebben we de laatste 3 titels gepakt..

Vermeer is ook gewoon een hele goede keeper die een mindere periode heeft gehad aan het begin van dit seizoen..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 20 april 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:20 schreef martymcfly het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat het goed gaat, maar heb er gewoon een ontzettend slecht gevoel over. En dat we van Feyenoord, PSV, Vitesse en Twente niet verloren hebben is pure mazzel en dankzij cillessen, want die discussie is nu wel over. Cillessen is 1000 x beter dan Vermeer
Volgensmij ging de verdediging steeds in de fout...
pth
 pth - zondag 20 april 2014 - 22:23   quote  deeplink  
Vermeer kan helemaal niets aan dit debacle doen. Echter Cillissen is voor mij rustiger en zekerder in zijn spel.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 20 april 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:21 schreef pth het volgende:

[..]

Daarin verschillen we dan van mening. Je zou wel kunnen zeggen dat ze de minst slechte selectie hebben en daarmee dus kampioen worden. Voor mij echt te veel grijze grauwe middelmaat.
Wanneer was dat niet dan in de afgelopen 10 jaar als je dat vergelijkt met nu?
Volgensmij zijn we in die tijd alleen kampioen geworden met onze o zo slechte selectie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2014 door Hasjkoph --
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:21 schreef pth het volgende:

[..]

Daarin verschillen we dan van mening. Je zou wel kunnen zeggen dat ze de minst slechte selectie hebben en daarmee dus kampioen worden. Voor mij echt te veel grijze grauwe middelmaat.
Mag je vinden.. Ik vind dat Ajax dit seizoen eigenlijk redelijk conctant net boven de ondergrens heeft gespeeld, maar daar zelden of niet door heen is gezakt..

En ja er waren veel spelers dit seizoen niet in hun goede doen..

Maar volgend seizoen met een Kishna, Zivkovic, Klaassen, Blind en Fischer verwacht ik wel wat..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 20 april 2014 - 22:25   quote  deeplink  
De enige die je de schuld moet geven zijn die supporters.

Zij zingen Geef Ajax zijn gezicht terug, Is dit Ajax zijn gezicht?
Ik hoop het van niet dat ze dat bedoelen.

Kom op. Het is een kleine groep die verantwoordelijk is.

Laat de grootste groep zijn stem eens horen, dat we dit niet willen.
moa
 moa - zondag 20 april 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 19:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
kom on jongens. Uefa zou een onderzoek moeten instellen.

DEZE WEDSTRIJD IS VERKOCHT!!!!
KNVB WIL GEEN KLASSIEKKER BIJ EEN JC SCHAAL.
LULLIG VOOR 010 DAT ZE WEER GEEN PRIJS KRIJGEN.

DEZE WEDSTRIJD IS VERKOCHT!!!
SUPPORTERS KRIJGEN ZO STRAF!!

lullig voor ajax spelers maar dit is door hoger hand bepaald.
burgemeester bellen en ivo opstelten belde.
bert van oosterveen is in kleedkamer gezien

duidelijker kan het niet zijn.
DEZE WEDSTRIJD IS VERKOCHT.
calimero_12395439822-273x300.gif
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:27 schreef moa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom ben je hier..

Zouden wij bij jullie moeten doen Moa.. Is het hek van de dam..
moa
 moa - zondag 20 april 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom ben je hier..

Zouden wij bij jullie moeten doen Moa.. Is het hek van de dam..
Ik ben hier veel vaker dan alleen bij deze mooiste wedstrijd (sorry) van het jaar, ook als er wat te vieren valt voor Ajax ben ik hier netjes om jullie te feliciteren.
pth
 pth - zondag 20 april 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:24 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wanneer was dat niet dan in de afgelopen 10 jaar als je dat vergelijkt met nu?
Volgensmij zijn we in die tijd alleen kampioen geworden met onze o zo slechte selectie.
Daar heb je een punt en als levenslange supporter sta ik ook op de bank als er een titel gewonnen wordt. Misschien ben ik wel naïef en te veel een romanticus, maar ik blijf hopen op het sprankelende spel dat er ooit wel was en zo'n voetballer die als alles mis gaat dingen laat zien waarvan je denkt dat kan helemaal niet. Dus nee, ik kan niet echt genieten van tikkie breed, tikkie terug met een tempo uit de bejaardensoos.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 20 april 2014 - 22:32   quote  deeplink  
Ajax had gewonnen als ze dit niet hadden gedaan.

We hadden zeker niet met 5-1 verloren.

Geef de spelers niet de schuld maar de supporters.
Supporters zijn de schuldige, hang die supporters op die dit op hun geweten hebben.
Geef ze aan!
sebas1
 sebas1 - zondag 20 april 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Kom op is gewoon op geluk gebaseerd, hopen op een bevlieging, of standaard situatie. Tactiek is ver te zoeken
moa
 moa - zondag 20 april 2014 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ajax had gewonnen als ze dit niet hadden gedaan.

We hadden zeker niet met 5-1 verloren.

Geef de spelers niet de schuld maar de supporters.
Supporters zijn de schuldige, hang die supporters op die dit op hun geweten hebben.
Geef ze aan!
Je mag verwachten van de spelers van Ajax dat ze mentaal minimaal net zo weerbaar zijn als de spelers van Zwolle bij dit soort taferelen, alleen die actie de schuld geven of zeggen dat de wedstrijd verkocht is vind ik echt een zwaktebod. Heb dan gewoon het respect om PEC Zwolle de credits te geven voor een puike wedstrijd.
Joosti 1908
 Joosti 1908 - zondag 20 april 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Ajax had gewonnen als ze dit niet hadden gedaan. ???????????

Kom op alsof dit alleen negatief voor Ajax was.
Gewoon weggespeeld op mentaliteit.
Niet voor niks dit seizoen vier wedstrijden in blessure tijd nog net punten gepakt. Het geluk was nu niet aan uw zijde net al tegen Red Bull.
martymcfly
 martymcfly - zondag 20 april 2014 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:40 schreef sebas1 het volgende:
Kom op is gewoon op geluk gebaseerd, hopen op een bevlieging, of standaard situatie. Tactiek is ver te zoeken
Van ajax kant bedoel je neem ik aan
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 20 april 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:40 schreef sebas1 het volgende:
Kom op is gewoon op geluk gebaseerd, hopen op een bevlieging, of standaard situatie. Tactiek is ver te zoeken
Barcelona gezien? Milan gezien? Celtic gezien?

Verschil met vandaag en toen qua selectie?

Veltman was er niet, Cillissen niet, Fisher was er niet. Verder was iedereen er!

Kijk naar de wedstrijd maar na, ajax ging de strijd niet aan. Ajax wilde niet meer, zwolle wou niet meer spelen. Scheids had er geen zin meer in. De wedstrijd was en is verziekt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 20 april 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:31 schreef moa het volgende:

[..]

Ik ben hier veel vaker dan alleen bij deze mooiste wedstrijd (sorry) van het jaar, ook als er wat te vieren valt voor Ajax ben ik hier netjes om jullie te feliciteren.
Dat is wat anders dan mensen hier beledigen.
Één zo'n plaatje daar en je wordt gelijk voor vanalles uitgemaakt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 april 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:31 schreef moa het volgende:

[..]

Ik ben hier veel vaker dan alleen bij deze mooiste wedstrijd (sorry) van het jaar, ook als er wat te vieren valt voor Ajax ben ik hier netjes om jullie te feliciteren.
Bij jullie heb je mij wel eens afgebrand......zoals zo vele, maakt niet uit hoor....ben te soft de laatste tijd
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:31 schreef moa het volgende:

[..]

Ik ben hier veel vaker dan alleen bij deze mooiste wedstrijd (sorry) van het jaar, ook als er wat te vieren valt voor Ajax ben ik hier netjes om jullie te feliciteren.
Dat hoor je me ook niet zeggen.. Maar als wij ook maar iets bij jullie doen op een dag zoals deze is het hek van de dam, en dat weet je zelf ook..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 april 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ajax had gewonnen als ze dit niet hadden gedaan.

We hadden zeker niet met 5-1 verloren.

Geef de spelers niet de schuld maar de supporters.
Supporters zijn de schuldige, hang die supporters op die dit op hun geweten hebben.
Geef ze aan!
Dat gevoel heb ik ook PA

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)









0.0108120