BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 20 april 2014 - 20:18   quote  deeplink  
Alle lof voor PEC Zwolle!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 april 2014 - 20:19   quote  deeplink  
Gelukkig is het zwolle en geen Feijenoord of psv......
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2014 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:14 schreef pth het volgende:
Ik blijf supporter tot aan mijn dood, maar de twijfels die er ooit waren om na het kampioenschap van 2011 mijn seizoenskaart te beƫindigen zijn er op geen enkele manier meer. Elk seizoen wordt het minder, met het geluk dat de rest nog sneller achteruit holt.
Ik ook maar het moet echt anders. Steeds vaker wordt Ajax volledig afgetroefd.
En op deze manier is het zorgwekkend. Het spel wordt steeds matiger.

Wat schaam ik me. Ajax wilde gewoon niet. Volgende week wordt al lastig
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 20 april 2014 - 20:21   quote  deeplink  
Maar nogmaals: Wat een MAFKEZEN die het vuurwerk het veld in gooide/schoten!!!!
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 19:24 schreef pth het volgende:

[..]

Waarschijnlijk op je Playstation of Xbox, maar dat is niet echt hoor ... -:)
Nee hoor. Ik heb dit seizoen goede wedstrijden gezien van Ajax..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 20 april 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ook maar het moet echt anders. Steeds vaker wordt Ajax volledig afgetroefd.
En op deze manier is het zorgwekkend. Het spel wordt steeds matiger.

Wat schaam ik me. Ajax wilde gewoon niet. Volgende week wordt al lastig
ik schaam mij ook. niet vanwege het spel maar vanwege het gedrag van de supporters.

ajax wilde wel maar het mocht niet. je zag gewoon dat ze met lood in hun schoenen speelde.

supporters hebben ajax pijn gedaan
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 19:41 schreef Bobby1972 het volgende:
Voor het eerst dit jaar dat ik het minder erg vind dat we verliezen. Dit mag Zwolle van mij afstraffen.

Laat het maar een goede les zijn voor de spelers en ook voor de aanwezige supporters die zich misdragen hebben.
Met name voor die supporters..
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 20 april 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Dat soort mensen mag je van mij per direct hun seizoenskaart afnemen.

Ajax zal moeten renoveren voor het nieuwe seizoen. En er moet veel kwaliteit bij!!
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 19:43 schreef sebas1 het volgende:
En die uitsla heeft natuurlijk niks met dat vuurwerk te maken, de boer zal natuurlijk zeggen van wel hahahaa
Ben je blind ofzo?? Geen verschil gezien tussen de eerste 5 minuten en alles wat er daarna is gebeurd??

Natuurlijk speelt dat een flinke rol van betekenis..

Doet overigens niets af aan de prestaties van Zwolle..

Maar het is geen toeval dat Ajax na het incident Ajax de slechtste wedstrijd van het seizoen speelt..
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - zondag 20 april 2014 - 20:28   quote  deeplink  
Dit is een logisch gevolg van een heel heel matig seizoen. Ze hebben een matige selectie wat erg autistisch maar 1 systeempje kan spelen. Heeft de tegenstander daar iets op gevonden dan is men in de war en wordt het niks. Die lantaarnpaal voorin is niks, Bojan weg doen, Moisander snel verkopen en zo misschien nog wel meer. Coronel heeft gelijk......met dit beleid zal je nooit 2e ronde CL halen. Het ergste is nog dat Ajax als ze verliezen altijd op passie en inzet afgetroefd wordt. Als
er meer teams zoals zwolle zouden durven spelen dan zou ajax zomaar eens 6e of 7e in de competitie kunnen worden.
Er zal echt geinvesteerd moeten worden. In ieder geval een killer van een verdediger, een echte creatieve goede middnvelder en een spits die er 25+ inlegt.
martymcfly
 martymcfly - zondag 20 april 2014 - 20:28   quote  deeplink  
Wat een ongelofelijk stel slappelingen zijn dat. Die spelers van ajax. Die spelers wilden gewoon niet winnen. En met die arrogante klote manier van spelen wel even denken dat je die beker komt ophalen. En maar balletje breed of terug blijven geven. Volkomen terecht dat oec zwolle gewonnen heeft. Daar zat passie, vuur, en vechtlust in. Ik hou ontzettend veel van ajax, maar misschien moesten ze maar eens geen kampioen worden dit jaar. Anders gaan die luie, arrogante eikels van ajax nog denken dat ze het goed hebben gedaan, maar alsjeblieft wordt tweede dit jaar en beseffen ze zich misschien dat het volgend. Jaar echt anders moet.
Stelletje slappe zakken
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 19:54 schreef pth het volgende:
Na dit seizoen in ieder geval Bojan, Sigthorsson, Denswil en Overmarsje af laten taaien. Voegen 0,0 toe.
Tikkie breed, tikkie terug Poulsen kan ook bij het oud vuil.
Jazeker.. Direct het grootste talent van de afgelopen jaren verdedigend gezien na 1 seizoen afschrijven...
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 20 april 2014 - 20:29   quote  deeplink  
Niemand wil toch nog een keer een seizoen als deze. Ik kan me niet herinneren dat ik me zo vaak aan Ajax heb zitten ergeren. Paar keer was ik mijn stem kwijt voor een paar dagen.

Ik hoop volgend jaar weer eens een sprankelend Ajax te zien wat overtuigender speelt. En waarbij meer wedstrijden genoten kan worden dan de paar wedstrijden die dit jaar goed waren.
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 19:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
ik zou het podium gaan afbreken.
volgende week gewoon geen huldiging, je leven is gewoon niet zeker.

geen huldiging bij het veroveren van de landstitel
+1... Gewoon geel huldiging.. En geen uitsupporters mee naar Almelo..
the artist
 the artist - zondag 20 april 2014 - 20:29   quote  deeplink  
een overwinning voor de echte VOETBAL supporters.Mensen die er een feest van maken en het kleine clubje wat een enorme stunt uithaald
Dat is het mooie aan bekervoetbal. Veel respect voor de manier waarop Zwolle gespeeld heeft nl om te winnen. Dat had gemakkelijk met veel grotere cijfers kunnen gebeuren. Echte kansen Ajax 0.0. Alleen een prachtig zondagsschot
sebas1
 sebas1 - zondag 20 april 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben je blind ofzo?? Geen verschil gezien tussen de eerste 5 minuten en alles wat er daarna is gebeurd??

Natuurlijk speelt dat een flinke rol van betekenis..

Doet overigens niets af aan de prestaties van Zwolle..

Maar het is geen toeval dat Ajax na het incident Ajax de slechtste wedstrijd van het seizoen speelt..
Hahaha en jij weet met zekerheid te zeggen dat het door het vuurwerk komt, heb Ajax dit jaar wel vaker moeite zien hebben met Zwolle, zonder vuurwerk. Gewoon zielig Zwolle was gewoon beter en scherper. Maar jij mag geloven wat je wil
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 20 april 2014 - 20:30   quote  deeplink  
Bojan heeft vandaag laten zien dat Ajax hem niet weer zal vragen voor het nieuwe seizoen.
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:03 schreef pth het volgende:
Helemaal eens ... niks huldigen. Dit seizoen gewoon uit laten gaan als een nachtkaars, is helaas toch nooit meer dan een waakvlammetje geweest (met een paar positieve uitschieters).
Jij wil het alleen om andere redenen dan dat terecht zou zijn..
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:04 schreef Hummel10 het volgende:
Die klaassen trouwens ook aardig terug gevallen laatste weken..
Die voorhoede vind ik nog wel het ergste drama van alles..
Ik de achterhoede.... Die hebben 12 100% kansen weggegeven..
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 20 april 2014 - 20:31   quote  deeplink  
Remco heeft weer eens een roze bril op....:)
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:28 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:
Dit is een logisch gevolg van een heel heel matig seizoen. Ze hebben een matige selectie wat erg autistisch maar 1 systeempje kan spelen. Heeft de tegenstander daar iets op gevonden dan is men in de war en wordt het niks. Die lantaarnpaal voorin is niks, Bojan weg doen, Moisander snel verkopen en zo misschien nog wel meer. Coronel heeft gelijk......met dit beleid zal je nooit 2e ronde CL halen. Het ergste is nog dat Ajax als ze verliezen altijd op passie en inzet afgetroefd wordt. Als
er meer teams zoals zwolle zouden durven spelen dan zou ajax zomaar eens 6e of 7e in de competitie kunnen worden.
Er zal echt geinvesteerd moeten worden. In ieder geval een killer van een verdediger, een echte creatieve goede middnvelder en een spits die er 25+ inlegt.
Als die bal van Klaassen er wel in was gegaan had je die tweede ronde gewoon al gehaald, dus dat is echt dikke onzin..
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:29 schreef Bobby1972 het volgende:
Niemand wil toch nog een keer een seizoen als deze. Ik kan me niet herinneren dat ik me zo vaak aan Ajax heb zitten ergeren. Paar keer was ik mijn stem kwijt voor een paar dagen.

Ik hoop volgend jaar weer eens een sprankelend Ajax te zien wat overtuigender speelt. En waarbij meer wedstrijden genoten kan worden dan de paar wedstrijden die dit jaar goed waren.
Ik kan me nog wel 7 van die seizoenen bedenken. En toen wonnen we helemaal niets.. En speelden we niet 1 goede wedstrijd..

het was dit seizoen weinig sprankelend, maar wel gewoon terecht kampioen..
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 20 april 2014 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb dit seizoen goede wedstrijden gezien van Ajax..
Vond ze tegen Barcelona toch vrij aardig spelen.... ;)
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:29 schreef sebas1 het volgende:

[..]

Hahaha en jij weet met zekerheid te zeggen dat het door het vuurwerk komt, heb Ajax dit jaar wel vaker moeite zien hebben met Zwolle, zonder vuurwerk. Gewoon zielig Zwolle was gewoon beter en scherper. Maar jij mag geloven wat je wil
Ja inderdaad, en toen verloren we ook met 4 goals verschil... Nee man, toen was Zwolle ook goed en misschien wel beter, maar niet zoals dit.. En Ajax heeft ook geen enkele wedstrijd zo slecht gespeeld als dit..

Maar goed, jij mag geloven wat je wilt..
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:30 schreef Bobby1972 het volgende:
Bojan heeft vandaag laten zien dat Ajax hem niet weer zal vragen voor het nieuwe seizoen.
Ik zou niet weten waarom niet. Zelfs met 1 schot nog de gevaarlijkste aanvaller.. Daarnaast was iedereen compleet slecht vandaag.. Geen enkele uitzondering dus ik zou niet weten waarom alleen hij dan niet goed genoeg zou zijn..
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:31 schreef Bobby1972 het volgende:
Remco heeft weer eens een roze bril op....:)
Gelul.. Ik zie een andere oorzaak voor vandaag.. En kijk verder weg dan de net gespeelde wedstrijd..

Zou je ook eens moeten proberen.
martymcfly
 martymcfly - zondag 20 april 2014 - 20:36   quote  deeplink  
Nogmaals ik hoop dat ze geen kampioen worden, anders gaan die slappe zakken van ajax nog denken dat ze het gied hebben gedaan, nee lekker tweede worden en dan worden ze misschien een keer wakker en beseffen ze dat het echt anders moet
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zondag 20 april 2014 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Als die bal van Klaassen er wel in was gegaan had je die tweede ronde gewoon al gehaald, dus dat is echt dikke onzin..
ALS telt niet in de topsport!!!
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Vond ze tegen Barcelona toch vrij aardig spelen.... ;)
Jep, en tegen Milan twee keer prima, tegen Celtic uit en thuis goed alleen moet je eerder de kansen afmaken..
Ook in de eredivisie en de beker goede wedstrijden gezien..

Maar men is verwend, en snapt simpelweg niet dat als je Eriksen en Alderweireld verkoopt, en gemiddeld dit seizoen 3 basisspelers geblesseerd zijn. Dat je dan bezig bent met een "tussenjaar" Als je in dat tussenjaar kampioen wordt, de bekerfinale speelt en de Johan Cruijff schaal wint.. Dan heb je gewoon een prima seizoen gedraaid....

En natuurlijk is het spel niet heel vaak echt heel goed geweest, maar die magische ondergrens waar men het altijd over heeft is Ajax ook zelden door heen gezakt..
sebas1
 sebas1 - zondag 20 april 2014 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja inderdaad, en toen verloren we ook met 4 goals verschil... Nee man, toen was Zwolle ook goed en misschien wel beter, maar niet zoals dit.. En Ajax heeft ook geen enkele wedstrijd zo slecht gespeeld als dit..

Maar goed, jij mag geloven wat je wilt..
Ja, dat klinkt echt logisch. Dus dat Zwolle de eerste 4 kansen scoort komt door het vuurwerk, en elke x dat Ajax tegen Zwolle speelt moet de uitslag hetzelfde zijn?
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:36 schreef echte ajaxfan! het volgende:

[..]

ALS telt niet in de topsport!!!
Is dat echt serieus je reactie???

Het is namelijk om aan te tonen dat Ajax zelfs in een tussenjaar dicht bij de tweede ronde is geweest, dus kan het met de selectie op volle toeren gewoon meedoen om de plek na de winterstop..
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:38 schreef sebas1 het volgende:

[..]

Ja, dat klinkt echt logisch. Dus dat Zwolle de eerste 4 kansen scoort komt door het vuurwerk, en elke x dat Ajax tegen Zwolle speelt moet de uitslag hetzelfde zijn?
Waar staat dat?? helemaal nergens, je leest niet..

Ajax wint van Zwolle en speelt gelijk, toen was het verschil erg klein, ook in kwaliteit op het veld van de ploegen..

Nu is dat verschil wel heel erg groot.. En heel toevallig na het vuurwerk incident.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 april 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Is dat echt serieus je reactie???

Het is namelijk om aan te tonen dat Ajax zelfs in een tussenjaar dicht bij de tweede ronde is geweest, dus kan het met de selectie op volle toeren gewoon meedoen om de plek na de winterstop..
Dus volgend seizoen gaat het gebeuren denk je?
Dan moet er van de zomer toch echt iets gebeuren hoor..
Met deze selectie ga je het namelijk niet redden
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zondag 20 april 2014 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Is dat echt serieus je reactie???

Het is namelijk om aan te tonen dat Ajax zelfs in een tussenjaar dicht bij de tweede ronde is geweest, dus kan het met de selectie op volle toeren gewoon meedoen om de plek na de winterstop..
Beste meneer de allesweter.........als me tante een pik had gehad dan was het mijn oom geweest! Het gaat nou juist om die details of je wel of geen topper bent. Ik heb 1 goede wedstrijd van Ajax gezien dit jaar........Barcelona thuis
sebas1
 sebas1 - zondag 20 april 2014 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar staat dat?? helemaal nergens, je leest niet..

Ajax wint van Zwolle en speelt gelijk, toen was het verschil erg klein, ook in kwaliteit op het veld van de ploegen..

Nu is dat verschil wel heel erg groot.. En heel toevallig na het vuurwerk incident.
Ja, dat is voetbal.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 20 april 2014 - 20:56   quote  deeplink  
Jongens kijk de wedstrijd zagreb-lyon na. daarna kijken naar de deze wedstrijd.

allebei de wedstrijden gaven de verdedigingen duidelijk open huis

de wedstrijd is verkocht vanwege de problemen die daarna zou ontstaan als ajax zou winnen.

geen huldiging. geen uit supporters naar heracles. geen supporters bij de laatste wedstrijd.
geen supporters bij de jc schaal, enkel pec supporters.

gewoon hard straffen.
nora
 nora - zondag 20 april 2014 - 21:00   quote  deeplink  
Mijn god kijk dan helemaal niemand naar de inzet van dit team het waren vandaag een stelletje nietsnutten en ik hoop dat dit gevolgen gaat krijgen voor die gassies effe laten zien wat ze zijn opflikkeren.Het verschil vandaag is arrogantie tegen pure passie een dikke pluim voor Zwolle en van mij mogen die scheidzakken lopend naar huis.
Peter1956
 Peter1956 - zondag 20 april 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb dit seizoen goede wedstrijden gezien van Ajax..
Ik heb respect voor je immer positieve kijk op Ajax, jammer dat ik het niet met je kan delen
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus volgend seizoen gaat het gebeuren denk je?
Dan moet er van de zomer toch echt iets gebeuren hoor..
Met deze selectie ga je het namelijk niet redden
Ik denk het wel. En er zal ook echt wel iets gebeuren, Zivkovic is er namelijk al he..:-)

Maar ff serieus.. Ik denk dat Ajax een tussenjaar heeft gehad, en als iemand me ervan wil beschuldigen dat dit achteraf makkelijk zeggen is verwijs ik ze even naar de topics voor de start van dit seizoen, dat zei ik toen namelijk ook al..

Ajax heeft dus een tussenjaar gehad, dat is ook niet raar als je heel veel nieuwe spelers hebt moeten inpassen. Als je dan kampioen gaat worden, je bijna plaatst voor de tweede ronde CL. de JC schaal wint, en je de finale haalt van de beker.. Je hele goede wedstrijden hebt gespeeld. Ja dan doe je het in dat tussenjaar gewoon goed in mijn optiek..

Cilissen gaat volgend jaar zijn tweede seizoen in, dat zal dus alleen maar beter gaan. van Rhijn lijkt zijn betere lijn weer te pakken te hebben. Veltman en Denswill kunnen ook alleen maar beter worden, al hebben die ook best een goed seizoen gedraaid. Moisander denk ik zal vertrekken. Boilesen is een groot talent maar speelt dit seizoen slecht, ik denk dat dit mede komt door de vele blessures die hij gehad heeft, toch heb je daarachter ook Dijks en Riedewald..

Verdedigend is het ook zoiezo wel best goed, de minste tegengoals in de ED, met een relatief jonge en veel wisselende verdediging..

Blind speelt relatief kort op de CVM plek en zal daar komend seizoen blijven spelen.. Ook die zal dus doorgroeien, dat heeft ie namelijk bewezen..

Klaassen lijkt me een zekerheidje, die is al goed en zal nog beter worden.. De plek van Serrero is wel een plek die anders ingevuld zou kunnen worden, ik zou daar misschien wel met een Andersen gaan spelen..

Voorin zal er nog wel iets gebeuren, en dan met name op 9.. Fischer is terecht onomstreden ondanks zijn slechte seizoen. Die kan alleen maar beter gaan spelen.. Kishna lijkt me een geweldige aanvulling op een van de vleugels.. Natuurlijk moet daar wat omheen staan, ik hoop echt dat een Bojan blijft, misschien dat een de Jong alsnog een seizoen blijft, die kan dan prima als spits spelen, ook hij kan niet slechter dan dit seizoen..

Kortom denk ik dat Ajax best veel potten net boven de ondergrens heeft gespeeld, en dus lang niet altijd even sprankelend. Maar als dat al genoeg is voor bovenstaande resultaten, dan kan het alleen maar beter worden komend seizoen..
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 20:48 schreef echte ajaxfan! het volgende:

[..]

Beste meneer de allesweter.........als me tante een pik had gehad dan was het mijn oom geweest! Het gaat nou juist om die details of je wel of geen topper bent. Ik heb 1 goede wedstrijd van Ajax gezien dit jaar........Barcelona thuis
Dat men er dicht bij is geweest is geen als. Dat is namelijk zo.. Ik heb er echt heel veel meer gezien..
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 21:00 schreef nora het volgende:
Mijn god kijk dan helemaal niemand naar de inzet van dit team het waren vandaag een stelletje nietsnutten en ik hoop dat dit gevolgen gaat krijgen voor die gassies effe laten zien wat ze zijn opflikkeren.Het verschil vandaag is arrogantie tegen pure passie een dikke pluim voor Zwolle en van mij mogen die scheidzakken lopend naar huis.
Mijn god, kijkt er dan helemaal niemand naar dat wat er gebeurt met dat vuurwerk??
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 20 april 2014 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 21:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk het wel. En er zal ook echt wel iets gebeuren, Zivkovic is er namelijk al he..:-)

Maar ff serieus.. Ik denk dat Ajax een tussenjaar heeft gehad, en als iemand me ervan wil beschuldigen dat dit achteraf makkelijk zeggen is verwijs ik ze even naar de topics voor de start van dit seizoen, dat zei ik toen namelijk ook al..

Ajax heeft dus een tussenjaar gehad, dat is ook niet raar als je heel veel nieuwe spelers hebt moeten inpassen. Als je dan kampioen gaat worden, je bijna plaatst voor de tweede ronde CL. de JC schaal wint, en je de finale haalt van de beker.. Je hele goede wedstrijden hebt gespeeld. Ja dan doe je het in dat tussenjaar gewoon goed in mijn optiek..

Cilissen gaat volgend jaar zijn tweede seizoen in, dat zal dus alleen maar beter gaan. van Rhijn lijkt zijn betere lijn weer te pakken te hebben. Veltman en Denswill kunnen ook alleen maar beter worden, al hebben die ook best een goed seizoen gedraaid. Moisander denk ik zal vertrekken. Boilesen is een groot talent maar speelt dit seizoen slecht, ik denk dat dit mede komt door de vele blessures die hij gehad heeft, toch heb je daarachter ook Dijks en Riedewald..

Verdedigend is het ook zoiezo wel best goed, de minste tegengoals in de ED, met een relatief jonge en veel wisselende verdediging..

Blind speelt relatief kort op de CVM plek en zal daar komend seizoen blijven spelen.. Ook die zal dus doorgroeien, dat heeft ie namelijk bewezen..

Klaassen lijkt me een zekerheidje, die is al goed en zal nog beter worden.. De plek van Serrero is wel een plek die anders ingevuld zou kunnen worden, ik zou daar misschien wel met een Andersen gaan spelen..

Voorin zal er nog wel iets gebeuren, en dan met name op 9.. Fischer is terecht onomstreden ondanks zijn slechte seizoen. Die kan alleen maar beter gaan spelen.. Kishna lijkt me een geweldige aanvulling op een van de vleugels.. Natuurlijk moet daar wat omheen staan, ik hoop echt dat een Bojan blijft, misschien dat een de Jong alsnog een seizoen blijft, die kan dan prima als spits spelen, ook hij kan niet slechter dan dit seizoen..

Kortom denk ik dat Ajax best veel potten net boven de ondergrens heeft gespeeld, en dus lang niet altijd even sprankelend. Maar als dat al genoeg is voor bovenstaande resultaten, dan kan het alleen maar beter worden komend seizoen..
Volledig mee eens!
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zondag 20 april 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Mijn god, kijkt er dan helemaal niemand naar dat wat er gebeurt met dat vuurwerk??
Volgens de Boer zelf had dat geen invloed! Jammer dat de Boer (die overigens weer veel te mild was in zijn reactie) wel constateerde dat het veel te slap was maar dat er geen enkele journalist vraag hoe dat in Godsnaam kan in een finale. Zegt alles over de instelling van die jongens
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 21:16 schreef echte ajaxfan! het volgende:

[..]

Volgens de Boer zelf had dat geen invloed! Jammer dat de Boer (die overigens weer veel te mild was in zijn reactie) wel constateerde dat het veel te slap was maar dat er geen enkele journalist vraag hoe dat in Godsnaam kan in een finale. Zegt alles over de instelling van die jongens
Natuurlijk zegt de Boer dat niet.. Ik weet niet of je zijn reacties een beetje in de gaten hebt gehouden de laatste jaren, maar de Boer geeft nooit iets anders de schuld..

Ik vond de Boer trouwens prima reageren.... Wat moet ie dan doen, een week voordat je kampioen kan worden even je hele elftal afvallen.. Hij zegt dat Ajax heel slecht heeft gespeeld. Hij geeft aan dat ie daar boos om is, wat moet ie nog meer doen..

Zelfs Fernandeze geeft aan dat Zwolle er wel even bij gebaat was om de boel weer even goed recht te zetten..
Oceanu
 Oceanu - zondag 20 april 2014 - 21:21   quote  deeplink  
Kijk even naar de eerste post van me. Zei ik gelijk. Zwolle stond stijf van de stress en was gewoon rijp voor de slacht. Dan helpt het wel lekker als je weer effe een half uurtje naar binnen mag. Dan helpt het helemaal als je vrij snel de wedstrijd om kan buigen. Overigens ben ook ik van mening dat er volgend jaar weleens een prima ajax zou kunnen staan. En nee, Ajax moet geen dure spelers gaan halen. Daar is het nog nooit kampioen mee geworden, hoe vaak ze ook scoorden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 20 april 2014 - 21:25   quote  deeplink  
mensen, we gaan toch niet deze wedstrijd koppelen aan het gevoerde beleid ?

vergeet niet dat deze selectie bijna in zijn geheel barca versloeg.

ajax gaf open huis omdat dat de opdracht was, niet van de coach. maar van de knvb.

kijk naar zagreb lyon, gaf ook duidelijk open huis.
iedereen zei dat de wedstrijd verkocht is en nu?
remco k
 remco k - zondag 20 april 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 21:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
mensen, we gaan toch niet deze wedstrijd koppelen aan het gevoerde beleid ?

vergeet niet dat deze selectie bijna in zijn geheel barca versloeg.

ajax gaf open huis omdat dat de opdracht was, niet van de coach. maar van de knvb.

kijk naar zagreb lyon, gaf ook duidelijk open huis.
iedereen zei dat de wedstrijd verkocht is en nu?
Ik denk dat je iets ziet wat er niet is..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 april 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 21:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
mensen, we gaan toch niet deze wedstrijd koppelen aan het gevoerde beleid ?

vergeet niet dat deze selectie bijna in zijn geheel barca versloeg.

ajax gaf open huis omdat dat de opdracht was, niet van de coach. maar van de knvb.

kijk naar zagreb lyon, gaf ook duidelijk open huis.
iedereen zei dat de wedstrijd verkocht is en nu?
300f7yc.gif
nora
 nora - zondag 20 april 2014 - 21:35   quote  deeplink  
Sorry mijn dag is naar de klote ik kan hier echt niet om lachen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 april 2014 - 21:39   quote  deeplink  
Sms van Warrior.....Ajacieden worden vast gehouden bij stadion Rotterdam....de meeste bussen staan stil......tijd:21.34

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (eindstand niet voor plaatsing vatbaar!!)









0.0134081