BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 10:39   quote  deeplink  
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/261628/ajax-klopt-na-vertrek-blind-in-friesland-aan-voor-andere-daley/
nora
 nora - zondag 31 augustus 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Heerenveen-coach Dwight Lodeweges hoopt, zowel voor de speler als de club uit Friesland dat Sinkgraven blijft: "Misschien moet ik wel met twee vuisten op tafel slaan. Ik spreek ook uit eigen belang, maar als hij een of twee seizoenen blijft, is hij sterker en ervarener en klaar voor de volgende stap. Bang dat hij geen nieuwe kansen krijgt, hoeft Daley niet te zijn. Hij is zo goed, dat hij altijd kansen krijgt."
Als Ajax te lang wacht is deze gozer in de winter weg ben ik van overtuigd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:57 schreef nora het volgende:
Heerenveen-coach Dwight Lodeweges hoopt, zowel voor de speler als de club uit Friesland dat Sinkgraven blijft: "Misschien moet ik wel met twee vuisten op tafel slaan. Ik spreek ook uit eigen belang, maar als hij een of twee seizoenen blijft, is hij sterker en ervarener en klaar voor de volgende stap. Bang dat hij geen nieuwe kansen krijgt, hoeft Daley niet te zijn. Hij is zo goed, dat hij altijd kansen krijgt."
Als Ajax te lang wacht is deze gozer in de winter weg ben ik van overtuigd.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik die gozer niet ken, ik las het toevallig
nora
 nora - zondag 31 augustus 2014 - 11:51   quote  deeplink  
Tja hij is mij opgevallen eind afgelopen seizoen toen hij langzaam aan in de basis kwam bij Herenveen, en wat mij opviel is het geweldige overzicht hij heeft zijn handelings snelheid heel veel spelers hebben veel tijd nodig voor dat zij een pas kunnen geven of om te zien wie er vrij staan, een type als Eriksen die helaas weg is kon je aanspelen wanneer je wilde al stonden er 3 spelers om hem heen, dan had hij altijd een oplossing in een split seconde was de bal bij een medespeler en die handelingssnelheid zag ik ook toen al bij de toen nog 18 jarige Sinkgrave. Ook gisteravond weer speciaal op hem gelet bijna geen bal verlies goede techniek en goede handelingssnelheid hij moet alleen nog wat body krijgen maar hij is nu pas 19 dus ik denk dat Ajax hem zeker moet nemen al is het alleen maar als talent die heel goed gaat worden.
drik
 drik - zondag 31 augustus 2014 - 11:57   quote  deeplink  
Waarom koopt Ajax geen spelers een of twee Ajax is toch geen spaarclub en je kan toch ook niet verlangen dat Ajax ook met deze ploeg zomaar kampioen wordt jen kijkt toch wel naar een veredeld jeugd elftal is wel mooi hoor maar de supporters willen wel vooruit gang zien maar als de beste weggaan kan je met eigen spelers niet opvangen. Ps Sinkgraven is wel een prachtige voetballer
Eide
 Eide - zondag 31 augustus 2014 - 12:04   quote  deeplink  
Uhm Drik... Ajax heeft Viergever, Zivkovic en Muric gehaald en dan Milik gehuurd. Hoe veel spelers wil jij dan dat Ajax koopt voordat jou koopverlangen gestild is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 00:33 schreef NatjosFC het volgende:
Klich was een goede opvolger geweest! Pröpper lijkt me de ideale man, maar die zal wel onhaalbaar zijn. van Ginkel kun je huren maar is beetje hetzelfde type als Klaassen. Ik weet niet of die Lucas Piazon al weer verhuurd is, maar hij kan ook op 10 spelen en dan heb je een echte spelmaker die ook een goal kan maken. Dan wordt de creativiteit van Eriksen ook eindenlijk weer terug gebracht.
Ik vind Propper ook een meer aanvallende speler zonder echte verdedigende duel power..
Klich is een prima speler, maar goed genoeg voor Ajax?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 augustus 2014 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Propper ook een meer aanvallende speler zonder echte verdedigende duel power..
Klich is een prima speler, maar goed genoeg voor Ajax?
Klich is inmiddels verkocht aan Wolfsburg, ik denk dat hij het wel inzich heeft om het Ajax niveau aan te kunnen. maar hij is nu geen optie meer.

Ik denk dat Pröpper een hele goede voor Ajax zou zijn, naast Klaassen kan hij denk ik prima uit de voeten en ik denk dat hij genoeg meters maakt om ook verdedigend zijn steentje bij te dragen. maar Vitesse verkoopt niet aan ons dus hij is ook geen optie.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 09:30 schreef Hummel10 het volgende:
Lange termijn middelmaat eruit werken met de 100 miljoen je grote
talenten behouden (zie Psv Depay). Die worden dan je ervaren spelers aanvullen
met grote talenten. Klinkt prima resultaten komen binnen nu en aantal jaar.
Hopen dat je nu niet te ver terug valt waardoor je inkomsten misloopt (Champions League)

Korte termijn van alles en nog wat kopen(Psv) en hopen dat je weer kampioen wordt
en misschien een ronde verder komt. Hoge kosten maar waarschijnlijk
eerder resultaten.

Mijn visie is een combinatie van beide om nu resultaten te kunnen halen dus wel iets
uitgeven. Nu sterker, Financieel hoef je niet te gek te doen maar meer kans op resultaat.
Financieel dus sterker in de toekomst dus lange termijn wordt ook gedekt ook omdat je niet
alles investeert. Haalbare spelers lijken mij op dit moment:
(Niet allemaal tegelijk natuurlijk)

Ruiz (handenbinder creëert meer ruimte voor de rest)
Vd Vaart (Ervaring, nog steeds een goede voetballer)
Altidore (Goede concurrent voor Sigthorsson)
Saymak(niet dure creatieve speler)
Chadli (linksmidden veel meer dreiging dan nu)
Pröper (goede voetballer/ steekpass)
Mane (Salzburg)
Kampl (Salzburg)

Scouts/ connecties moeten toch ook wel versterkingen kunnen vinden?
Transfervrij ala Poulsen
22/ 23 jarige Zuid Amerikaanse topper

Ronaldinho is transfervrij ;-)
Depay heeft nog niets laten zien, is pas dit seizoen goed begonnen. En zal volgend jaar ook gewoon verkocht worden als ie zo doorgaat.. Doe nu niet alsof dit iets is dat Ajax niet doet of lukt.. Beetje hetzelfde verhaal als Eriksen Vertonghen en ga zo maar door..

Chadli haalbaar?? Is gewoon basis bij Tottenham de laatste wedtrijden en scoort daar ook nog eens.. Compleet onhaalbaar op dit moment. Proper ook onhaalbaar, Vitesse verkoopt gewoon niet aan Ajax.

Ruiz had ik graag zien komen, maar we hebben 3 spitsen voor komend seizoen..

Een 22 of 23 jarige zuidamerikaanse topper?? Whahaha, en jij denkt dat dit voor ons haalbaar zijn??
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 09:34 schreef Hummel10 het volgende:
Dan zitten ze maar een enkele keer een talent in de weg.
Als je dan direct sterker bent is dat ook wat waard. Een lekker draaiend team is
ook makkelijker ingespeeld raken voor talent. Plus dat je grote talenten toch wel doorbreken
De tijd voor dit tijperk heeft wel uitgewezen dat talenten niet altijd doorbraken, zelfs gewoon geen kans kregen.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 09:46 schreef Hummel10 het volgende:
En dan Bazoer en Sinkgraven erachter ook best maar ik zie het liever anders ingevuld.
We maken niet echt stappen( ja vier keer kampioen ik weet het)
Toch zie ik nog steeds dat je je betere spelers (Blind) niet kan behouden en er ook
niet echt stappen gemaakt kunnen worden.
Die betere spelers ga je ieder jaar verliezen. Ook komend seizoen, en ook de 10 seizoenen daarna.. Inherent aan het grote geld dat er is in het buitenland..
Eide
 Eide - zondag 31 augustus 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Propper ook een meer aanvallende speler zonder echte verdedigende duel power..
Klich is een prima speler, maar goed genoeg voor Ajax?
Weer die eredivisie namen... Op het middenveld vind ik alleen Wijnaldum beter dan de aanvallende spelers van Ajax. Verdedigend mogelijk Clasie beter dan Viergever maar verder durf ik niemand echt beter te noemen dan dat Ajax nu heeft.

Binnen de Eredivise is voor Ajax geen versterking voor het middenveld te halen. Mijn mening dan. Als je daarvoor echt wil versterken moet je naar het buitenland kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 10:36 schreef nora het volgende:
Ja het is een bedrijf geworden die hier en daar wat steekjes laten vallen jammer.
Overigens vind ik Sinkgraven een geweldig talent die ze moeten kopen is een goede investering centjes Marc
Goh, dat duurde even voordat het kwartje viel..

Is pas een paar jaartjes zo dat het een bedrijf is.. En de laatste jaren staat het voetbal wel weer centraal..
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klich is inmiddels verkocht aan Wolfsburg, ik denk dat hij het wel inzich heeft om het Ajax niveau aan te kunnen. maar hij is nu geen optie meer.

Ik denk dat Pröpper een hele goede voor Ajax zou zijn, naast Klaassen kan hij denk ik prima uit de voeten en ik denk dat hij genoeg meters maakt om ook verdedigend zijn steentje bij te dragen. maar Vitesse verkoopt niet aan ons dus hij is ook geen optie.
Naast Klaassen zou inderdaad wel kunnen. Maar is hij zoveel beter dan wat we hebben??
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Weer die eredivisie namen... Op het middenveld vind ik alleen Wijnaldum beter dan de aanvallende spelers van Ajax. Verdedigend mogelijk Clasie beter dan Viergever maar verder durf ik niemand echt beter te noemen dan dat Ajax nu heeft.

Binnen de Eredivise is voor Ajax geen versterking voor het middenveld te halen. Mijn mening dan. Als je daarvoor echt wil versterken moet je naar het buitenland kijken.
Daar ben ik het wel mee eens..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 augustus 2014 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Naast Klaassen zou inderdaad wel kunnen. Maar is hij zoveel beter dan wat we hebben??
Ik denk het wel, is een stuk beter dan Duarte en Serero en denk ook dat hij veel potentie heeft, maar ik denk ook dat hij onhaalbaar is en dat vind ik jammer. Volgens mij heeft Ajax een aantal jaar geleden al eens interesse in hem getoond toen hij net was doorgebroken, toen wou Vitesse 7 miljoen hebben ofzo.

Maar als ik nu in Engeland rond kijk, misschien zeg ik wel iets heel geks. Maar bijvoorbeeld Cleverly, dat is een echte CM met een goede pass en hij verricht zowel verdedigend als aanvallend veel arbeid. Hij moet vertrekken bij United, hij lijkt me echt een goede optie. Hij is 25 en heeft al ervaring op het hoogste niveau en kent de druk van een topclub, hij lijkt me echt een goede speler voor naast Klaassen. We kunnen die jongen CL bieden en hij kan zijn carriere weer oppakken hierin Nederland. Hij lijkt me echt een goede optie! (alhoewel ik de kans heel klein schat dat hij komt) maar is hij haalbaar denk je?

mag overigens Sergi Roberto nog weg bij Barca? als je die kan huren of kopen ben je ook klaar. Geweldige speler is dat, veel potentie.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 12:44   quote  deeplink  
Volgens mij mag hij weg, dat vind ik een geweldenaar, volgens mij alleen verhuurd worden. Maar Milan heeft ook interesse.

Altijd moeilijk te zeggen of zo'n speler als Cleverly zou willen..

Ik zit trouwens Vitesse te kijken, maar Proper is wel goed inderdaad, voetbalt heel makkelijk..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:44 schreef remco k het volgende:
Volgens mij mag hij weg, dat vind ik een geweldenaar, volgens mij alleen verhuurd worden. Maar Milan heeft ook interesse.

Altijd moeilijk te zeggen of zo'n speler als Cleverly zou willen..

Ik zit trouwens Vitesse te kijken, maar Proper is wel goed inderdaad, voetbalt heel makkelijk..
Traore ook wel...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 augustus 2014 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:44 schreef remco k het volgende:
Volgens mij mag hij weg, dat vind ik een geweldenaar, volgens mij alleen verhuurd worden. Maar Milan heeft ook interesse.

Altijd moeilijk te zeggen of zo'n speler als Cleverly zou willen..

Ik zit trouwens Vitesse te kijken, maar Proper is wel goed inderdaad, voetbalt heel makkelijk..
Milan kan hem geen CL bieden, wij wel. Misschien dat onze goede relatie met Barca helpt?

Ik kijk ook naar Vitesse en naar aanleiding van de naam van het topic is Leerdam misschien wel zijn ideale opvolger hahaha. bij Feyenoord rechtsback en verdedigende Middenvelder en nu bij Vitesse als LCM hahaha.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Milan kan hem geen CL bieden, wij wel. Misschien dat onze goede relatie met Barca helpt?

Ik kijk ook naar Vitesse en naar aanleiding van de naam van het topic is Leerdam misschien wel zijn ideale opvolger hahaha. bij Feyenoord rechtsback en verdedigende Middenvelder en nu bij Vitesse als LCM hahaha.
Laatstgenoemde vind ik de zwakste schakel op het middenveld bij Vitesse.. Whahahahaha..

Misschien dat Ajax ook wel met zo'n naam op de proppen komt..
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Traore ook wel...
Prima voetballer.. Sterke man..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 augustus 2014 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Laatstgenoemde vind ik de zwakste schakel op het middenveld bij Vitesse.. Whahahahaha..

Misschien dat Ajax ook wel met zo'n naam op de proppen komt..
Vind hem ook geen sterke speler, maar vind het wel opmerkelijk dat hij net als Blind als Back cvm en CM uit de voeten kan.

Denk niet dat Ajax nog iemand haalt, of het moet die Sinkgraven zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vind hem ook geen sterke speler, maar vind het wel opmerkelijk dat hij net als Blind als Back cvm en CM uit de voeten kan.

Denk niet dat Ajax nog iemand haalt, of het moet die Sinkgraven zijn.
Sinkgraven....minimaal 5 miljoen denk ik
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 augustus 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sinkgraven....minimaal 5 miljoen denk ik
Nee joh, Bilal ging voor 3.5 miljoen, deze gozer kost echt niet meer.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sinkgraven....minimaal 5 miljoen denk ik
Zou een prima aankoop zijn. Vraag me dan alleen of of het dit seizoen een verrijking kan zijn..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Ik zit sinds het WK met die Campbell in mijn kop, die Costaricaan, waar is tie......is dat niets voor ons, zomaar een vraagje hoor
hjf
 hjf - zondag 31 augustus 2014 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens..
Ik had niet anders verwacht. Maar waarom reageer je niet op feit, dat Eide Schone op 6 wil posteren? Jij wil dat absoluut niet ik vind dat je daar zeer moverende redenen voor hebt).
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 13:01 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht. Maar waarom reageer je niet op feit, dat Eide Schone op 6 wil posteren? Jij wil dat absoluut niet ik vind dat je daar zeer moverende redenen voor hebt).
Omdat ik die discussie al eerder gevoerd heb met Eide, we weten van elkaar hoe we daar over denken..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 augustus 2014 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 13:01 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik zit sinds het WK met die Campbell in mijn kop, die Costaricaan, waar is tie......is dat niets voor ons, zomaar een vraagje hoor
Arsene Wenger had gister persconferentie en toen vroegen ze naar hem, omdat Benfica interesse had. Wenger zei dat hij veel aanbiedingen had gekregen voor Campbell, maar dat hij niet kon zeggen hoeveel omdat hij na de wedstrijd tegen Benfica aan zijn assistenten had verteld dat ze hem niet hoefden te informeren als een club Campbell wou hueren omdat hij hem niet kwijt wil. Alleen kopen is dus een optie voor Arsenal, maar hij moet 10miljoen pond kosten.
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Weer die eredivisie namen... Op het middenveld vind ik alleen Wijnaldum beter dan de aanvallende spelers van Ajax. Verdedigend mogelijk Clasie beter dan Viergever maar verder durf ik niemand echt beter te noemen dan dat Ajax nu heeft.

Binnen de Eredivise is voor Ajax geen versterking voor het middenveld te halen. Mijn mening dan. Als je daarvoor echt wil versterken moet je naar het buitenland kijken.
Binnen de eredivisie is er inderdaad geen versterking te vinden.
Maar er zijn voor Ajax echt wel mogelijkheden in het buitenland, alleen men wilt geen echte ervaren spelers kopen, enkele voorbeelden Nigel de Jong en Sadio Mané hun clubs spelen geen CL of Stéphane Mbia transfervrij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Ztjes --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 13:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Arsene Wenger had gister persconferentie en toen vroegen ze naar hem, omdat Benfica interesse had. Wenger zei dat hij veel aanbiedingen had gekregen voor Campbell, maar dat hij niet kon zeggen hoeveel omdat hij na de wedstrijd tegen Benfica aan zijn assistenten had verteld dat ze hem niet hoefden te informeren als een club Campbell wou hueren omdat hij hem niet kwijt wil. Alleen kopen is dus een optie voor Arsenal, maar hij moet 10miljoen pond kosten.
Koopje toch ;-)
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 13:09 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Binnen de eredivisie is er inderdaad geen versterking te vinden.
Maar er zijn voor Ajax echt wel mogelijkheden in het buitenland, alleen men wilt geen echte ervaren spelers kopen, enkele voorbeelden Nigel de Jong en Sadio Mané hun clubs spelen geen CL of Stéphane Mbia transfervrij.
Spelers die op dit moment nog transfervrij zijn. Zullen dat echt versterkingen zijn voor Ajax??

van Milan terug naar Ajax is een flinke stap terug..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 augustus 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 13:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Spelers die op dit moment nog transfervrij zijn. Zullen dat echt versterkingen zijn voor Ajax??

van Milan terug naar Ajax is een flinke stap terug..
Die MBia wel denk ik, maar is geen voetballer. past niet in het systeem. Kan wel beuken.
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 13:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Spelers die op dit moment nog transfervrij zijn. Zullen dat echt versterkingen zijn voor Ajax??

van Milan terug naar Ajax is een flinke stap terug..
Remco, daar mag en moet de scouting zich druk om maken, maar alleen in de eredivisie kweekvijver blijven zoeken, is voor Ajax eigenlijk ook geen optie, als men direct inzetbare versterking wilt contracteren. Je kent mijn pleidooi voor ervaren spelers en NIET uit de eredivisie, maar met internationale ervaring.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 13:21 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Remco, daar mag en moet de scouting zich druk om maken, maar alleen in de eredivisie kweekvijver blijven zoeken, is voor Ajax eigenlijk ook geen optie, als men direct inzetbare versterking wilt contracteren. Je kent mijn pleidooi voor ervaren spelers en NIET uit de eredivisie, maar met internationale ervaring.
Dan moeten die er wel zijn die een meerwaarde kunnen zijn voor ons..
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 13:20 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Die MBia wel denk ik, maar is geen voetballer. past niet in het systeem. Kan wel beuken.
Was Poulsen ook niet en heeft ons in een hele hoop wedstrijden er doorheen gesleept.
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 13:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan moeten die er wel zijn die een meerwaarde kunnen zijn voor ons..
Zeg ik iets anders dan.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 13:23   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door remco k --
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 13:23 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Zeg ik iets anders dan.
Over het eerste deel heb je het niet..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 31 augustus 2014 - 13:29   quote  deeplink  
hahaha een vervanger dat is lastig

1. kan een talent van buitenaf of intern zijn
2. kan een mislukte middenvelder zijn, die niet veel meer speelt en graag een boost wil hebben.
3. kan een speler zijn die graag zijn carrière bij ajax wil afsluiten

1. daar hebben we er genoeg van
2. willen ze naar nederland komen en laat de grote clubs hem naar ajax gaan? kan een mislukte speler in het buitenland ons naar een niveau brengen om juist in het buitenland te schitteren? lijkt mij niet.
3. dit gebeurd niet op de laatste dag, zo beslissing maak je al eerder
mees944
 mees944 - zondag 31 augustus 2014 - 13:31   quote  deeplink  
Ik ben wel een voorstander van Dost en de Zeeuw wat vinden jullie ervan?

gr,

mees
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 13:31   quote  deeplink  
Geen van beide goed genoeg.
Kokker
 Kokker - zondag 31 augustus 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Steven Berghuis en Marco van Ginkel
Eide
 Eide - zondag 31 augustus 2014 - 13:43   quote  deeplink  
Beide aanvallende middenvelders waarbij Berghuis ook weer iemand is die echt niet beter is dan Davy Klaassen. Van Ginkel zou absoluut welkom zijn trouwens.
martymcfly
 martymcfly - zondag 31 augustus 2014 - 13:44   quote  deeplink  
Nou sinkgraven wordt het dus niet

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/81334/de-boer-laat-daley-maar-bij-heerenveen-blijven-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Mar wie wordt. Het wel dan. Ik denk eerlijk gezegd niemand. Fdb zij al dat hij vindt dat de jongens van u het intern moeten oplossen en dat ze nu moeten opstaan. Maar morgenavond 24:00 weten we het.
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 31 augustus 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Nocerino van milan.. beetje een gatusso type. Ik denk ideaal voor dit ajax. En trouwens ons technische hart hebben bij de beste clubs van europa gespeeld hebben die geen connecties? Van mij hoeft er niemand bij te komen eerst hoe we er met de winter stop voorstaan.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 14:01   quote  deeplink  
Natuurlijk hebben die connecties, maar een speler moet 1 wel geschikt zijn, en 2 moet er uberhaubt wel wat te halen zijn..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 13:53 schreef jolanpalma het volgende:
Nocerino van milan.. beetje een gatusso type. Ik denk ideaal voor dit ajax. En trouwens ons technische hart hebben bij de beste clubs van europa gespeeld hebben die geen connecties? Van mij hoeft er niemand bij te komen eerst hoe we er met de winter stop voorstaan.
Hahahaha..... Gatusso///Held
f-side
 f-side - zondag 31 augustus 2014 - 14:04   quote  deeplink  
ik zit naar pisvee-vitesse te kijken maare die proper is wel een goeie waarom kopen we hem niet voor 10 miljoen of haal van ginkel wat vinden jullie dan van gudelj van az is ook wel een goeie en chery van groningen wat vinden jullie daarvan
martymcfly
 martymcfly - zondag 31 augustus 2014 - 14:06   quote  deeplink  
Chery van Groningen is leuk voor Groningen maar niks voor ajax. Van ginkel zou erg goed zijn. Pröpper zie ik graag komen en gudelj is denk te licht voor ajax

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?









0.0107200