BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 19 juni 2017 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 10:17 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dan lees eerst maar eens goed wat ik allemaal 'roep'.
Sorry, maar dat over Veltman dat ie weg moet is een post van je, evenals de vraag om alle aankopen..

Maar goed, zinloze discussie dit, en daar is het te warm voor, ondanks de airco in mn kantoor.
Peterhs
 Peterhs - maandag 19 juni 2017 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 juni 2017 - 08:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat je überhaupt die discussie hier wilde voeren haha denk dat hier 98% van de forumleden hem erbij zou willen hebben. Warrior niet omdat hij het een homo vind en Remco omdat hij dwars wilt zijn. Van de rest mag hij waarschijnlijk wel komen haha.
Nee hoor, ik ook niet. Dezelfde reden als die jij aangaf bij warrior plus het feit dat het gewoon een grote arrogante klootzak is.
remco k
 remco k - maandag 19 juni 2017 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 12:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt maar gaat moeizaam en zoeken financiering. Ajax kan hem zonder moeite aftikken op dit moment.
Ook bij Ajax zou zoiets lang duren.. Hier toestemming, daar onderhandelingen enz. enz..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 juni 2017 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 13:04 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ook niet. Dezelfde reden als die jij aangaf bij warrior plus het feit dat het gewoon een grote arrogante klootzak is.
Remco wilde hem wel dus 98% jij en Warrior niet.. :p
Robinho
 Robinho - maandag 19 juni 2017 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 14:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Remco wilde hem wel dus 98% jij en Warrior niet.. :p
maak er maar 97% van.
JOOD
 JOOD - maandag 19 juni 2017 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 13:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar dat over Veltman dat ie weg moet is een post van je, evenals de vraag om alle aankopen..

Maar goed, zinloze discussie dit, en daar is het te warm voor, ondanks de airco in mn kantoor.
Ik vraag helemaal niet om aankopen. Ik vraag je alleen welke spelers er fantastisch zijn in jouw ogen, met daarbij de posities waarvan ik denk dat ze helemaal niet fantastisch zijn.

En dat Veltman weg moet, inderdaad. Liever vandaag dan morgen.
Eide
 Eide - maandag 19 juni 2017 - 19:53   quote  deeplink  
Unieke deal levert Ajax de komende drie jaar in totaal 1,2 miljoen op

Ajax heeft er een sponsor bij. De runner-up van het voorbije seizoen in de Eredivisie heeft een contract getekend met KB88. Het Chinese gokbedrijf is nu een officiële Asian Betting Partner van de Amsterdammers, zo valt er op de clubwebsite te lezen.

“Ajax is er als eerste Nederlandse club in geslaagd om een sponsor aan zich te binden die zich alleen op Chinese social media zal ontplooien”, schrijft De Telegraaf. De krant voergt eraan toe dat de samenwerking Ajax een bedrag van vier ton per jaar oplevert. Door de contractduur van drie seizoenen zal Ajax straks dus 1,2 miljoen kunnen bijschrijven.

KB88, tot dit seizoen sponsor van West Bromwich Albion, mag zich vooralsnog enkel op Weibo laten gelden, want de gokmarkt is in Nederland nog niet is vrijgegeven. Wie in Nederland wil gokken, kan dat nu officieel alleen doen bij een paar bedrijven met een vergunning, zoals de Staatsloterij en de Lotto.

"We zijn verheugd ons nieuwe partnership met KB88 bekend te maken. We kijken voortdurend naar de mogelijkheden om onze groeiende Aziatische fanschare verder te enthousiasmeren en de club wereldwijd te promoten. Na eerdere samenwerkingen met Aziatische bedrijven als CST en Huawei, voelt dit partnerschap heel goed en zien we uit naar deze pan-Aziatische samenwerking", aldus directeur Edwin van der Sar.

Bron

-----------------------

Of je blij moet zijn met de intrede van gokbedrijven in de sponsoring weet ik niet. Wel toont Ajax weer aan creatief te zijn in het aanboren van sponsorinkomsten en is Van der Sar de Nederlandse concurrentie weer lichtjaren voor.

Eerst de aparte sponsordeal voor Ajax en en de jeugd. Toen die hele creatieve deal voor het sponsoren van de eSports en nu dus deze toko.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 juni 2017 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 14:32 schreef Robinho het volgende:

[..]

maak er maar 97% van.
Blijft een klein percentage we kunnen niet iedereen tevreden hebben..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 19 juni 2017 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 22:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blijft een klein percentage we kunnen niet iedereen tevreden hebben..
Mij zou het geen reet interesseren eigenlijk, maar ik ga niet discussiëren over spelers die toch onhaalbaar zijn. Het salaris van Ronaldo enkel is al reden om te vinden dat dit een domme discussie is. Anders heb ik nog wel een aantal namen waarover we kunnen discussiëren. Daarnaast hebben wij een belastingstelsel die ook niet gunstig is voor dit soort spelers. Dus eigenlijk heb je al voor mij gesproken terwijl je niet eens mijn mening heb gevraagd!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 19 juni 2017 - 22:55   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 juni 2017 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 juni 2017 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2017 - 22:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mij zou het geen reet interesseren eigenlijk, maar ik ga niet discussiëren over spelers die toch onhaalbaar zijn. Het salaris van Ronaldo enkel is al reden om te vinden dat dit een domme discussie is. Anders heb ik nog wel een aantal namen waarover we kunnen discussiëren. Daarnaast hebben wij een belastingstelsel die ook niet gunstig is voor dit soort spelers. Dus eigenlijk heb je al voor mij gesproken terwijl je niet eens mijn mening heb gevraagd!
Sorry daarvoor hopelijk heb ik je niet gekwetst en zal ik volgende keer eerst even overleggen als ik jouw Nick gebruikt als reactie op een ander zijn nutteloze post. Als je Ronaldo gaat vragen geloof je duidelijk nog in sprookjes.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 juni 2017 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 07:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sorry daarvoor hopelijk heb ik je niet gekwetst en zal ik volgende keer eerst even overleggen als ik jouw Nick gebruikt als reactie op een ander zijn nutteloze post. Als je Ronaldo gaat vragen geloof je duidelijk nog in sprookjes.
Ach ja, ik ben enorm gekwetst. Heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie wegens het in diskrediet brengen van mij als forummer! ;-)

Dus eigenlijk zijn we het eens. Gewoon een domme en zinloze discussie over Ronaldo!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 juni 2017 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2017 - 12:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vind het toch raar? 4 vragen voor Dijks en met 3 tevreden zijn voor Tete???
Ze willen een statement afgeven aan Raiola en de spelers die met hem zaken willen doen. Tete is klaar en dat komt door Raiola
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 juni 2017 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2017 - 21:37 schreef JOOD het volgende:
Youness, willen ze hem echt kopen? Mooi, wegwezen dan.

Meteen Lozano halen. Daag PSV.. ;)
Lozano is wel een serieus goede voetballer, jammer dat Ajax die noet had gehaald destijds.
remco k
 remco k - dinsdag 20 juni 2017 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 09:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Lozano is wel een serieus goede voetballer, jammer dat Ajax die noet had gehaald destijds.
Naar verluid wou hij afgelopen winter niet naar Nederland, ook omdat ie er wat salaris betreft zeker niet op vooruit zou gaan, in Mexico verdient hij al 2 miljoen euro..

Wel zonde want een hele goede volwassen speler al voor zijn leeftijd..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 juni 2017 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 09:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ja, ik ben enorm gekwetst. Heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie wegens het in diskrediet brengen van mij als forummer! ;-)

Dus eigenlijk zijn we het eens. Gewoon een domme en zinloze discussie over Ronaldo!
Ja eens. Zal niet meer gebeuren mijn oprechte excuses!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 juni 2017 - 14:23   quote  deeplink  
Lees net dat Robben 2,5 miljoen moet kosten en 2 seizoenen voor 5 miljoen per jaar.
12,5 miljoen voor 2 seizoenen. Fenerbahçe en Galatasaray bieden dit.. Lijkt me haalbaarder dan Ronaldo haha.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 20 juni 2017 - 15:07   quote  deeplink  
Laten we ook meteen Messi, Bale en Zlatan losweken.
Pff waar gaat het over man....
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 20 juni 2017 - 16:09   quote  deeplink  
Ach noem me gek, gestoord of niet goed bij mijn hoofd.
Ik vind dat het geen kwaad kan om die Ronaldo gewoon te vragen. Al is de kans dat hij komt kleiner dan 0,2%.

Zou Zlatan ook gewoon vragen (las ergens dat hij weg moet bij ManU)

Vragen, gewoon omdat het kan. Ga je niet dood aan
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 juni 2017 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 16:09 schreef Jaccio het volgende:
Ach noem me gek, gestoord of niet goed bij mijn hoofd.
Ik vind dat het geen kwaad kan om die Ronaldo gewoon te vragen. Al is de kans dat hij komt kleiner dan 0,2%.

Zou Zlatan ook gewoon vragen (las ergens dat hij weg moet bij ManU)

Vragen, gewoon omdat het kan. Ga je niet dood aan
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ja wij kunnen de afkoopsom van 450m betalen en ja we kunnen die 40m per jaar betalen aan salaris en ja hij wil op kunstgras spelen in de Nederlandse competitie in stadions waar net een koen en een halve paardekop in kunnen en ja wat een onzin is dit.
Eide
 Eide - dinsdag 20 juni 2017 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 16:09 schreef Jaccio het volgende:
Ach noem me gek, gestoord of niet goed bij mijn hoofd.
Okay.

:)
p111
 p111 - dinsdag 20 juni 2017 - 18:03   quote  deeplink  
Wat een onzin allemaal pfff
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 20 juni 2017 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 17:10 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja wij kunnen de afkoopsom van 450m betalen en ja we kunnen die 40m per jaar betalen aan salaris en ja hij wil op kunstgras spelen in de Nederlandse competitie in stadions waar net een koen en een halve paardekop in kunnen en ja wat een onzin is dit.
ach als hij daar weg wilt betaal je die afkoopsom niet.
Ik heb hem overigens nooit horen zeggen dat hij niet voor Ajax zou willen spelen.
Zolang hij dat niet zegt kun je het dus gewoon vragen. Je kan altijd alles vragen. Helemaal niks mis mee.
Ik zeg niet dat hij komt, ik zeg dat er niks mis is met vragen.
remco k
 remco k - dinsdag 20 juni 2017 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 18:37 schreef Jaccio het volgende:

[..]

ach als hij daar weg wilt betaal je die afkoopsom niet.
Ik heb hem overigens nooit horen zeggen dat hij niet voor Ajax zou willen spelen.
Zolang hij dat niet zegt kun je het dus gewoon vragen. Je kan altijd alles vragen. Helemaal niks mis mee.
Ik zeg niet dat hij komt, ik zeg dat er niks mis is met vragen.
Ajax zou zichzelf belachelijk maken als ze dat zouden vragen. Daarnaast is het complete tijdsverspilling.
Eide
 Eide - dinsdag 20 juni 2017 - 20:59   quote  deeplink  
Update: 'Ajax handelt snel en stelt Keizer-opvolger aan, Meulensteen ook in beeld'

Ajax heeft Michael Reiziger aangewezen als topkandidaat om Marcel Keizer op te volgen bij de beloften. Dat meldt RTV Rijnmond dinsdag.

Reiziger is momenteel de assistent-trainer van Alex Pastoor bij Sparta en is op termijn de aangewezen opvolger van Pastoor. Een terugkeer naar zijn oude club Ajax lonkt echter ook. Volgens RTV Rijnmond wordt er al onderhandeld tussen de coach en de Amsterdammers.

Mogelijk dat een transfer van Reiziger ook gevolgen heeft voor Pastoor, die de assistent-trainer heel hoog heeft zitten en zelf al opperde om in de toekomst in een ander model Reiziger als eindverantwoordelijke aan te stellen. In een reactie aan het Algemeen Dagblad laat Reiziger weten: "Ik kan er nog niets op zeggen. Maar het spreekt voor zich dat het kriebelt wanneer je genoemd wordt bij je oude club", aldus de oud-speler van Ajax.

Update 17.15: Michael Reiziger wordt de nieuwe trainer van Jong Ajax. Dat meldt De Telegraaf. Volgens de krant heeft de club een akkoord bereikt met de assistent-trainer van Sparta om volgend seizoen de beloften onder zijn hoede te nemen. René Meulensteen, oud-assistent-trainer van Manchester United, was ook in beeld voor de functie.

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 juni 2017 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 15:07 schreef Peterhs het volgende:
Laten we ook meteen Messi, Bale en Zlatan losweken.
Pff waar gaat het over man....
Ach, sommigen hebben een zonnesteek opgelopen waarschijnlijk! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 juni 2017 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 18:37 schreef Jaccio het volgende:

[..]

ach als hij daar weg wilt betaal je die afkoopsom niet.
Ik heb hem overigens nooit horen zeggen dat hij niet voor Ajax zou willen spelen.
Zolang hij dat niet zegt kun je het dus gewoon vragen. Je kan altijd alles vragen. Helemaal niks mis mee.
Ik zeg niet dat hij komt, ik zeg dat er niks mis is met vragen.
Als hij weg wilt betaal je nog steeds de afkoopsom aangezien Real degene is die beslist! Niet 1 of andere kut die denkt dat hij de belastingregels kan omzeilen om vervolgens als hij moet boeten te gaan janken als een kleine baby dat hij wil vertrekken uit Spanje!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 juni 2017 - 22:17   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juni 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 juni 2017 - 08:57   quote  deeplink  
ronaldo is een prachtvoetballer maar hoef hem niet bij ajax die galbak.. dan liever een iets mindere speler als rooney :)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 juni 2017 - 16:27   quote  deeplink  
Feyenoord informeert naar Nigel de Jong :(
p111
 p111 - woensdag 21 juni 2017 - 20:18   quote  deeplink  
Gaat Nigel echt niet doen een ras mokummer naar die kakkerlakken.
remco k
 remco k - woensdag 21 juni 2017 - 20:58   quote  deeplink  
Dacht iedereen ook van Cruijff.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 21 juni 2017 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 20:18 schreef p111 het volgende:
Gaat Nigel echt niet doen een ras mokummer naar die kakkerlakken.
Dacht iedereen ook over Siem naar PSV
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 juni 2017 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 16:27 schreef Hummel10 het volgende:
Feyenoord informeert naar Nigel de Jong :(
Turkse Media! Gelijk gestopt met lezen!
Peterhs
 Peterhs - woensdag 21 juni 2017 - 23:13   quote  deeplink  
Dan breek ik persoonlijk allebei zijn poten...
p111
 p111 - woensdag 21 juni 2017 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 21:19 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dacht iedereen ook over Siem naar PSV
Siem was geen ras Mokummer,en PSV is geen kakkerlakken een graatje minder erg.
p111
 p111 - woensdag 21 juni 2017 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 20:58 schreef remco k het volgende:
Dacht iedereen ook van Cruijff.
Was persoonlijke wraak van Cruijff naar Ajax !!!
Jaccio
 Jaccio - donderdag 22 juni 2017 - 12:10   quote  deeplink  
‘Ajax krijgt Sneijder aangeboden als ruilmiddel in transfervoorstel Tete’

Galatasaray wil Kenny Tete deze zomer graag naar Turkije halen en heeft een opvallende constructie bedacht om Ajax over te halen. Volgens Habertürk heeft Cimbom Wesley Sneijder in Amsterdam aangeboden als ruilmiddel in een eventuele transfer van Tete naar Istanbul.

Overigens zou Ajax, naast Tete, ook nog een transfersom van 4,5 miljoen euro moeten overmaken naar Galatasaray. Trainer Igor Tudor kan niet met Sneijder door één deur en zou de middenvelder daarom deze zomer willen lozen. Door een ruildeal met Ajax te realiseren zou Cimbom twee vliegen in één klap slaan: het slijt Sneijder en haalt Tete binnen, die Galatasaray erg graag wil hebben.

Het contract van Sneijder bij Galatasaray loopt in 2018 af, waardoor de club hem graag deze zomer wil verkopen. Naar verluidt heeft de recordinternational geen trek in een avontuur in China. Hij zal wel echter flink in moeten leveren als hij besluit om terug te keren bij Ajax. Het salaris dat hij bij Galatasaray verdient, is voor de Amsterdammers niet op te hoesten.

Bron : http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=307546&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Interessant?
remco k
 remco k - donderdag 22 juni 2017 - 12:27   quote  deeplink  
Dat zou zeker niet verkeerd zijn. Ik vind Sneijder gewoon een hele goede voetballer, en goede spelers zijn eigenlijk altijd wel welkom.. Hij zal zich alleen wel moeten schikken in een rol waarin hij lang niet altijd basis speler zal zijn.
p111
 p111 - donderdag 22 juni 2017 - 12:29   quote  deeplink  
Nou als dat zo zou zijn is het denk ik zeker interessant,in de eredivisie en geen extra meters te maken voor Sneijder dan is hij in mijn ogen nog steeds een meerwaarde,alleen zou hij jongens als de Jong en Nouri in de weg zitten,maar met veel speelminuten voor hen kan je dit misschien oplossen,maar wat ook een probleem zou worden denk ik Ziyech met Sneijder samen 2 mannetjes pff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juni 2017 door p111 --
remco k
 remco k - donderdag 22 juni 2017 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2017 - 12:29 schreef p111 het volgende:
Nou als dat zo zou zijn is het denk ik zeker interessant,in de eredivisie en hoeft geen extra meters te maken is Sneijder in mijn ogen nog steeds een meerwaarde,alleen zou hij jongens als de Jong en Nouri in de weg zitten,maar met veel speelminuten voor hen kan je dit misschien oplossen,maar wat ook een probleem zou worden denk ik Ziyech met Sneijder samen 2 mannetjes pff
Hij moet juist wel die meters maken, anders kan je onmogelijk het spel van afgelopen jaar blijven spelen..
p111
 p111 - donderdag 22 juni 2017 - 12:49   quote  deeplink  
Dan zal het moeilijk worden vrees ik,hij is op zijn beste als hij veel aan de bal is en niet doodmoe van de extra meters.Maar goed het zal wel niet door gaan qua geld zijn wij niet interessant genoeg.
p111
 p111 - donderdag 22 juni 2017 - 13:39   quote  deeplink  
De km die Klaasen maakte zal Sneijder nooit kunnen maken dus ??
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 juni 2017 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2017 - 12:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij moet juist wel die meters maken, anders kan je onmogelijk het spel van afgelopen jaar blijven spelen..
Zet je hem op Schöne zijn plek..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 juni 2017 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2017 - 13:39 schreef p111 het volgende:
De km die Klaasen maakte zal Sneijder nooit kunnen maken dus ??
Vd Beek erachter
remco k
 remco k - donderdag 22 juni 2017 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2017 - 14:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zet je hem op Schöne zijn plek..
Nee want dat kan hij totaal niet..
remco k
 remco k - donderdag 22 juni 2017 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2017 - 13:39 schreef p111 het volgende:
De km die Klaasen maakte zal Sneijder nooit kunnen maken dus ??
Sommigen hier doen alsof het spel van Bosz hetzelfde was als dat van Guardiola wat stijl betreft.

Als dat zo is, hoe kan het dan dat de Zyech en Klaassen vaak de meeste kilometers maken, en dat Iniesta en Xavi juist de minste kilometers maakten van het hele elftal?
p111
 p111 - donderdag 22 juni 2017 - 17:18   quote  deeplink  
De kilometers zullen gemaakt worden door v/d Beek en Zyech dus zou Sneijder wel zijn klasse kunnen tonen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 juni 2017 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2017 - 14:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee want dat kan hij totaal niet..
Schöne nog minder
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 22 juni 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juni 2017 - 17:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schöne nog minder
Want de optie van de Beek valt ineens erbuiten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1170430