BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zondag 27 augustus 2017 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 23:01 schreef NatjosFC het volgende:
Vreemd dat het dan toch is rondgekomen met Siem de Jong zonder weet van Keizer blijkbaar. Doet me vermoeden dat dit dan niet echt zijn aankoop is. Anders zeg je gewoon, ik weet of er nog bijkomt.

Maar als het nu officieel is, ben ik blij dat hij terug is.

WELKOM TERUG SIEM!
Jammer ik dacht dat we van hem af waren kutzooi
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 augustus 2017 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 23:40 schreef p111 het volgende:

[..]

Jammer ik dacht dat we van hem af waren kutzooi
Worden weer slapeloze nachten p111 ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Worden weer slapeloze nachten p111 ;-)
ook voor mij.. ff slaappil ala veltman
bahbah
 bahbah - maandag 28 augustus 2017 - 08:12   quote  deeplink  
'Ajax praat met Nigel de Jong over terugkeer' - Goal.com
http://m.goal.com/s/nl/news/786/transfers/2017/08/28/38137832/ajax-praat-met-nigel-de-jong-over-terugkeer?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl&utm_referrer=http%3A%2F%2Fajax.headliner.nl%2Fheadliner.php%3Fc%3Dnl%26id%3D235245%26abbr%3Dgoalcomnl

En Nigel nog erbij .....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2017 door bahbah --
p111
 p111 - maandag 28 augustus 2017 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Worden weer slapeloze nachten p111 ;-)
Ja helaas ik heb al weer een doos met slaap pillen besteld. Dan moet ik misschien naar wedstrijden kijken met Veltman-Viergever-Dijks en Siem pfff dat ga ik echt niet trekken.
Jaccio
 Jaccio - maandag 28 augustus 2017 - 09:05   quote  deeplink  
http://m.goal.com/s/nl/news/786/transfers/2017/08/28/38138782/zaakwaarnemer-de-jong-hij-wil-best-naar-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl&utm_referrer=http%3A%2F%2Fajax.headliner.nl%2Fheadliner.php%3Fc%3Dnl%26id%3D235247%26abbr%3Dgoalcomnl

Ze hebben al gesproken, maar er gebeurt niks van Ajax' kant. Dat is dan wel weer heel slordig. Erg jammer.
Zou heel erg blij zijn met N de Jong erbij.
Eide
 Eide - maandag 28 augustus 2017 - 09:17   quote  deeplink  
Dat schijnt toch weer iets anders te liggen. Ik denk dat de zaakwaarnemer er via de media wat druk op probeert te zetten. Het gerucht is dat het TH vandaag overleg voert over een eventuele terugkeer van Nigel de Jong. Nigel zou bereid zijn financieel fors in te leveren en, net als KJH, te starten als wissel.

Siem zet naar verluid vandaag een handtekening onder een 3-jarig contract.
Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 augustus 2017 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 08:34 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja helaas ik heb al weer een doos met slaap pillen besteld. Dan moet ik misschien naar wedstrijden kijken met Veltman-Viergever-Dijks en Siem pfff dat ga ik echt niet trekken.
Hahahaha maar aan de andere kant val je dan misschien juist heel makkelijk in slaap! ;-)

En ik lees nu ook nog voor 3 jaar! Hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - maandag 28 augustus 2017 - 09:25   quote  deeplink  
'Interesse Dortmund is misverstand'

De vermeende interesse van Borussia Dortmund in Kasper Dolberg (19) berust op een misverstand. Zo weet Voetbal International te melden. Peter Bosz reageerde eerder deze week op een vraag over Ousmane Dembélé. Een journalist van Sky dacht dat Bosz reageerde op Dolberg. Een woordvoerder van Dortmund bevestigt dat het om een misverstand ging.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2017 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 augustus 2017 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 09:25 schreef Eide het volgende:
'Interesse Dortmund is misverstand'

De vermeende interesse van Borussia Dortmund in Kasper Dolberg (19) berust op een misverstand. Zo weet Voetbal International te melden. Peter Bosz reageerde eerder deze week op een vraag over Ousmane Dembélé. Een journalist van Sky dacht dat Bosz reageerde op Dolberg. Een woordvoerder van Dortmund bevestigt dat het om een misverstand ging.

Bron
En dat is media! ;-)
Jaccio
 Jaccio - maandag 28 augustus 2017 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 09:17 schreef Eide het volgende:
Dat schijnt toch weer iets anders te liggen. Ik denk dat de zaakwaarnemer er via de media wat druk op probeert te zetten. Het gerucht is dat het TH vandaag overleg voert over een eventuele terugkeer van Nigel de Jong. Nigel zou bereid zijn financieel fors in te leveren en, net als KJH, te starten als wissel.

Siem zet naar verluid vandaag een handtekening onder een 3-jarig contract.
Bron
Als Nigel maar komt. Zo een type had ons erdoorheen gesleept tegen Nice en Rosenborg
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 23:06 schreef NatjosFC het volgende:
Ben nog jong, veel vlug vingerwerk.

Vat het op zoals je wil. ;)
Ik neem er liever de tijd voor.. Vinden de vrouwen vaak ook leuker als zon snel konijntje...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 28 augustus 2017 - 10:22   quote  deeplink  
Nu hoef je niet meer Siem en Nigel te halen? Voor welke wedstrijd is dat nodig?

Misschien enkel tegen Psv en Feyenoord? Maar daarna kan je met dit elftal prima mee uit te voeten.
Jaccio
 Jaccio - maandag 28 augustus 2017 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 10:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Nu hoef je niet meer Siem en Nigel te halen? Voor welke wedstrijd is dat nodig?

Misschien enkel tegen Psv en Feyenoord? Maar daarna kan je met dit elftal prima mee uit te voeten.
Ze kunnen die jongens helpen klaarstomen voor volgend seizoen Europees.
Eide
 Eide - maandag 28 augustus 2017 - 10:52   quote  deeplink  
De Telegraaf meldt dat de transfer van Siem de Jong definitief is en hij vanmiddag een handtekening zet onder een driejarige verbinding.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 11:17   quote  deeplink  
nu nigel nog en dan ben ik wel tevreden.. en dat is puur om de boel op scherp tezetten in het veld.. zoon type missen we gewoon, tis allemaal lief leuk en aardig..
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 11:17 schreef nummer10 het volgende:
nu nigel nog en dan ben ik wel tevreden.. en dat is puur om de boel op scherp tezetten in het veld.. zoon type missen we gewoon, tis allemaal lief leuk en aardig..
Als ze Nigel halen, vind ik echt dat de club dit jaar gefaald heeft in de zomer. Want die was namelijk transfervrij en gewoon veel eerder op te halen..
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 11:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ze Nigel halen, vind ik echt dat de club dit jaar gefaald heeft in de zomer. Want die was namelijk transfervrij en gewoon veel eerder op te halen..
beter laat dan nooit.. hahahaha en halen ze hem niet binnen falen ze ook.. aangezien hij genoegen neemt met debank.. juist zo iemand met zoon staat van dienst moeten we hebben.. en niet een gefaalde speler zoals siem..
Jaccio
 Jaccio - maandag 28 augustus 2017 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 11:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ze Nigel halen, vind ik echt dat de club dit jaar gefaald heeft in de zomer. Want die was namelijk transfervrij en gewoon veel eerder op te halen..
Absoluut mee eens
JOOD
 JOOD - maandag 28 augustus 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 11:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ze Nigel halen, vind ik echt dat de club dit jaar gefaald heeft in de zomer. Want die was namelijk transfervrij en gewoon veel eerder op te halen..
Hetzelfde geld voor Siem.

Nogmaals, ik verwacht niet dat Ajax er alles aan doet om spelers binnen te halen. Je moet er vol voor gaan. Regelen, schakelen, bieden, onderhandelen, tekenen. Binnen max 1 week. Lijkt me niet zo heel moeilijk. Als ze dat beter hadden uitgespeeld stonden we nu in de CL met Sneijder, Nigel de Jong, Richarlison en El Haddaddi. Maarja, de trage geldmachine gooit roet in het eten.. wederom...
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 12:41 schreef JOOD het volgende:

[..]

Hetzelfde geld voor Siem.

Nogmaals, ik verwacht niet dat Ajax er alles aan doet om spelers binnen te halen. Je moet er vol voor gaan. Regelen, schakelen, bieden, onderhandelen, tekenen. Binnen max 1 week. Lijkt me niet zo heel moeilijk. Als ze dat beter hadden uitgespeeld stonden we nu in de CL met Sneijder, Nigel de Jong, Richarlison en El Haddaddi. Maarja, de trage geldmachine gooit roet in het eten.. wederom...
Nou ja, je weet niet wat de achterliggende verhalen zijn he. Voor hetzelfde geldt hebben beide heren de Jong in eerste instantie aangegeven af te willen wachten welke clubs er nog meer voor ze zouden komen.. Zou zomaar een reden kunnen zijn..
Loetje
 Loetje - maandag 28 augustus 2017 - 13:25   quote  deeplink  
De Jong bouwt op, balletje breed op De Jong die naar voren passt. De Jong kan de actie maken en steekt mee op De Jong. Gaat die zelf of legt die af... Hij legt af op De Jong en De Jong scoort. Prima goal van De Jong....

Arme commentators
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 13:25 schreef Loetje het volgende:
De Jong bouwt op, balletje breed op De Jong die naar voren passt. De Jong kan de actie maken en steekt mee op De Jong. Gaat die zelf of legt die af... Hij legt af op De Jong en De Jong scoort. Prima goal van De Jong....

Arme commentators
hahaha
p111
 p111 - maandag 28 augustus 2017 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 09:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha maar aan de andere kant val je dan misschien juist heel makkelijk in slaap! ;-)

En ik lees nu ook nog voor 3 jaar! Hahahaha
Ja dit noemen ze gvd fans pesten zoiets doe je toch niet !!!!
p111
 p111 - maandag 28 augustus 2017 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 11:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ze Nigel halen, vind ik echt dat de club dit jaar gefaald heeft in de zomer. Want die was namelijk transfervrij en gewoon veel eerder op te halen..
Klopt net als Urby dan had ik me niet dood hoeven ergeren aan Dijks.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 28 augustus 2017 - 14:07   quote  deeplink  
Overigens kan ik nergens lezen over de terugkeer van Siem.
Leuk dat de telegraaf en nos het meld, maar de website meld daar niks over.

Ik wacht rustig af
JOOD
 JOOD - maandag 28 augustus 2017 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 14:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Overigens kan ik nergens lezen over de terugkeer van Siem.
Leuk dat de telegraaf en nos het meld, maar de website meld daar niks over.

Ik wacht rustig af
Inderdaad, weer lekker vlot allemaal. Zucht!

Zal wel eerst besproken moeten worden aan het eind van de week in het TH overleg. Daarna moet het voor goedkeuring nog langs de RvC een weekje later zodat Overmars daarna mag beginnen met onderhandelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2017 door JOOD --
Eide
 Eide - maandag 28 augustus 2017 - 16:55   quote  deeplink  
Ajax ziet af van De jong

Een middenveld met De Jong, De Jong en De Jong zit er dit jaar toch niet in bij Ajax. Waar de club op korte termijn Siem de Jong (28) als aanwinst presenteert, zette de technische leiding een streep door de naam van Nigel de Jong (32).

Afgelopen weekeinde voerde De Jongs zaakwaarnemer Rodger Linse een tweede gesprek met Ajax over de transfer van de routinier van Galatasaray naar de club waar hij als profvoetballer begon.

Edwin van der Sar zegde Linse toe de komst van De Jong te bespreken. Na het technisch overleg van maandagochtend werd de komst van de 81-voudig international toch niet nodig geacht.

Siem de Jong
Daartegenover staat dat de transfer van Siem de Jong is afgerond. De viervoudig landskampioen (onder Frank de Boer) tekent voor drie jaar.

Bron
Jaccio
 Jaccio - maandag 28 augustus 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 16:55 schreef Eide het volgende:
Ajax ziet af van De jong

Een middenveld met De Jong, De Jong en De Jong zit er dit jaar toch niet in bij Ajax. Waar de club op korte termijn Siem de Jong (28) als aanwinst presenteert, zette de technische leiding een streep door de naam van Nigel de Jong (32).

Afgelopen weekeinde voerde De Jongs zaakwaarnemer Rodger Linse een tweede gesprek met Ajax over de transfer van de routinier van Galatasaray naar de club waar hij als profvoetballer begon.

Edwin van der Sar zegde Linse toe de komst van De Jong te bespreken. Na het technisch overleg van maandagochtend werd de komst van de 81-voudig international toch niet nodig geacht.

Siem de Jong
Daartegenover staat dat de transfer van Siem de Jong is afgerond. De viervoudig landskampioen (onder Frank de Boer) tekent voor drie jaar.

Bron
Niet nodig geacht. Pf
Jaccio
 Jaccio - maandag 28 augustus 2017 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 14:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Overigens kan ik nergens lezen over de terugkeer van Siem.
Leuk dat de telegraaf en nos het meld, maar de website meld daar niks over.

Ik wacht rustig af
Hier

http://www.ajax.nl/streams/ajax-actueel/siem-de-jong-keert-terug-bij-ajax.htm
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 17:06   quote  deeplink  
nigel niet nodig volgens het TH... en dan wel siem.. terwijl we veel aanvallende moddenvelders hebben.. juist een siem was niet nodig maar een goeie ervaren cvm !! hahahaha wat een grap het TH..
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 17:23   quote  deeplink  
achja nigel zal wel een gesprek hebben gehad met keizer en spijkerman.. en siem is natuurlijk de ideale schoonzoon zoals die dat ook was bij deboer... ik snap er echt geen fuck van, zoon beperkte voetballer aantrekken terwijl er geld genoeg is.. manmanman
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 18:05   quote  deeplink  
siem.. 4 mil pond... word steeds gekker....
Jaccio
 Jaccio - maandag 28 augustus 2017 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 18:05 schreef nummer10 het volgende:
siem.. 4 mil pond... word steeds gekker....
Budget was zeker op, daarom geen Nigel
Jaccio
 Jaccio - maandag 28 augustus 2017 - 18:25   quote  deeplink  
Volgend seizoen komen ze met vd Hoorn en Sigthorsson aanzetten
bahbah
 bahbah - maandag 28 augustus 2017 - 18:37   quote  deeplink  
Siem de Jong welkome versterking,en Nigel de Jong niet nodig?

Wie belt het Pieter Baan Centrum?

Laat ze een ruim busje meenemen.
Als het technisch hart er maar in past.
Mijn god wat een gekkigheid.

87 voudig international, beest op het middenveld niet nodig.

Maar wel siem de Jong die 23 wedstrijden incl.invalbeurten heeft gespeeld in Engeland in 3!!!!jaar...En de rest GEBLESSEERD !!!!!
Ik kots van die Bergkamp.Die denkt net als v.Basten omdat ze konden voetvallen dat ze ook in een functie walhalla zijn.
Nou dat hebben we ook gezien.

Ik ben in geen jaar sinds 1970 zo boos geweest op die kleuters .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2017 door bahbah --
Eide
 Eide - maandag 28 augustus 2017 - 18:52   quote  deeplink  
Dat men in Siem niet de ideale versterking ziet kan ik me wel in vinden. Die hype over Nigel kan ik alleen niet plaatsen. Gala was de 3e club in een jaar tijd die z'n contract wilde ontbinden. Dat doe je niet als het zo lekker gaat met een speler.

Ik denk dat CVM meer versterking kon gebruiken als nog een aanvallende middenvelder, maar om Nigel de Jong dan als HET antwoord weg te zetten gaat mij erg ver. Nigel presteerd net zo goed al jaren geen fluit meer.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 18:52 schreef Eide het volgende:
Dat men in Siem niet de ideale versterking ziet kan ik me wel in vinden. Die hype over Nigel kan ik alleen niet plaatsen. Gala was de 3e club in een jaar tijd die z'n contract wilde ontbinden. Dat doe je niet als het zo lekker gaat met een speler.

Ik denk dat CVM meer versterking kon gebruiken als nog een aanvallende middenvelder, maar om Nigel de Jong dan als HET antwoord weg te zetten gaat mij erg ver. Nigel presteerd net zo goed al jaren geen fluit meer.
siem ook niet... en hoef nie perse nigel maar wel een CVM.. en daar doelde ik op
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 18:37 schreef bahbah het volgende:
Siem de Jong welkome versterking,en Nigel de Jong niet nodig?

Wie belt het Pieter Baan Centrum?

Laat ze een ruim busje meenemen.
Als het technisch hart er maar in past.
Mijn god wat een gekkigheid.

87 voudig international, beest op het middenveld niet nodig.

Maar wel siem de Jong die 23 wedstrijden incl.invalbeurten heeft gespeeld in Engeland in 3!!!!jaar...En de rest GEBLESSEERD !!!!!
Ik kots van die Bergkamp.Die denkt net als v.Basten omdat ze konden voetvallen dat ze ook in een functie walhalla zijn.
Nou dat hebben we ook gezien.

Ik ben in geen jaar sinds 1970 zo boos geweest op die kleuters .
sluit ik me bij aan.. alleen van mij is vanaf 1982 haha
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 19:20   quote  deeplink  
keizer wil met 2 spitsen spelen.. dus wellicht 442 352 ? waar is onze cultuurbewaker ? en wie gaat keize tegen zichzelf in bescherming nemen ?
bahbah
 bahbah - maandag 28 augustus 2017 - 19:44   quote  deeplink  
Toevallig iemand al gebeld?
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 19:20 schreef nummer10 het volgende:
keizer wil met 2 spitsen spelen.. dus wellicht 442 352 ? waar is onze cultuurbewaker ? en wie gaat keize tegen zichzelf in bescherming nemen ?
https://youtu.be/az9MNBqICMI
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 20:12   quote  deeplink  
En gied opletten hè.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 20:21   quote  deeplink  
dat weet ik remco, maar ik word simpel van dat gelul van hem dat dolberg zijn eerste spits is.. in vorm prima, maar dat is hij niet dus stel jeje beste spits op en niet omdat je dit zo hebt gezegt maar blijve opstellen
bahbah
 bahbah - maandag 28 augustus 2017 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 20:12 schreef remco k het volgende:
En gied opletten hè.
Mooi stukje Remco.
Maar wat is je punt,waar doel je op?
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 20:21 schreef nummer10 het volgende:
dat weet ik remco, maar ik word simpel van dat gelul van hem dat dolberg zijn eerste spits is.. in vorm prima, maar dat is hij niet dus stel jeje beste spits op en niet omdat je dit zo hebt gezegt maar blijve opstellen
Bosman was destijds ook compleet uit vorm. Maar met van basten erbij kwam hij goed in vorm en werd er goed en leuk gespeeld.

het standaard Ajax spelletje is niet een bepaald systeem. Het is juist anders denken, verrassend zijn, aanvallend met een goede veldbezetting en attractief. Zoals jc hier ook aangeeft is er jarenlang zo gespeeld.

Ik denk dat keijzer zoekt naar de beste 11 spelers en dat hij daar een aanvallend goed werkend systeem mee probeert te bedenken.

En eerlijk is eerlijk. Afgelopen weekend was de tweede helft redelijk goed. Datzelfde geld voor de periode met Huntelaar en Dolberg tegen rosenborg.
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 20:49 schreef bahbah het volgende:

[..]

Mooi stukje Remco.
Maar wat is je punt,waar doel je op?
Wat ik hierboven beschrijf.
p111
 p111 - maandag 28 augustus 2017 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 18:52 schreef Eide het volgende:
Dat men in Siem niet de ideale versterking ziet kan ik me wel in vinden. Die hype over Nigel kan ik alleen niet plaatsen. Gala was de 3e club in een jaar tijd die z'n contract wilde ontbinden. Dat doe je niet als het zo lekker gaat met een speler.

Ik denk dat CVM meer versterking kon gebruiken als nog een aanvallende middenvelder, maar om Nigel de Jong dan als HET antwoord weg te zetten gaat mij erg ver. Nigel presteerd net zo goed al jaren geen fluit meer.
Eide de meesten hebben nog het beeld voor hun van Nigel 10 jaar geleden,niemand wil hem meer is over en sluiten voor hem.
p111
 p111 - maandag 28 augustus 2017 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Bosman was destijds ook compleet uit vorm. Maar met van basten erbij kwam hij goed in vorm en werd er goed en leuk gespeeld.

het standaard Ajax spelletje is niet een bepaald systeem. Het is juist anders denken, verrassend zijn, aanvallend met een goede veldbezetting en attractief. Zoals jc hier ook aangeeft is er jarenlang zo gespeeld.

Ik denk dat keijzer zoekt naar de beste 11 spelers en dat hij daar een aanvallend goed werkend systeem mee probeert te bedenken.

En eerlijk is eerlijk. Afgelopen weekend was de tweede helft redelijk goed. Datzelfde geld voor de periode met Huntelaar en Dolberg tegen rosenborg.
Inderdaad als iets loopt moet je daar op door gaan lijkt mij.
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 21:22   quote  deeplink  
En 3-4-3 met een inzakkend middenveld bij balverlies is echt een mooi aanvallend systeem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1375970