BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Maar dat het zijn positie verdedigend is, betekend niet dat hij niet aanvallende speler is.

Kritiek was op mijn selectie dat er te veel aanvallende spelers inzaten.

Maar ik zie niet het verschil tussen Frenkie, Donny en Lasse. Ze hebben allemaal een aanvallende intenties, de 1 is daar goed in, de ander daarin. de ander is daar minder in en de ander weer daarin.

Vervolgens werd er gezegd dat Veltman vaker op moest komen en nu is dat opeens een pre omdat we anders te veel aanvallende spelers zouden hebben. Beetje vreemd vind je niet?

Vervolgens is met een 10 spelen meer verdedigend dan met een 6. Hangt van de rol af. En frenkie en Donny kunnen die rollen prima invullen.
Waar het mij om ging in je opstelling..

Onana
Orejuela De ligt Wober Viergever
Frenkie van Beek
Siem
Ziyech Klaas Dolberg

Erg aanvallend en geen body. Wie moet de beuk erin gooien bij balverlies?

En dan lees ik argumenten dat vorig jaar bijna eenzelfde opstelling de finale heeft bereikt..
Een terechte opmerking, maar die finale hebben we kansloos verloren. Op fysiek.
Dan moet je dus uit een ander vaatje gaan tappen en niet juist meer van hetzelfde gaan proberen.

In de ED kom je tegen de meeste ploegen misschien wel weg met zo een opstelling, maar in Europa wordt dat toch echt een ander verhaal.. Lange bal en je bent gezien.

Bouw wat zekerheid in door er een echte 6 neer te zetten ipv Frenkie of Siem. Iemand die fysiek wat kan. Ziyech op de plaats van Siem.

Bijvoorbeeld:

Onana
Orejuela - De ligt - Wober - Dijks
N. de Jong
Vd Beek - Ziyech
Neres - Klaas - Dolberg

2 backs die eroverheen kunnen voor een voorzet. En een beest die hun positie dan over kan nemen.
vd Beek zakt dan een linie en je hebt weer voldoende zekerheid.

En dat is als je perse met Klaas en Dolberg wilt beginnen. Zie persoonlijk liever Kluivert op links
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 16:02 schreef p111 het volgende:

[..]

Brandje ze willen het niet inzien,ze hadden gisteren even naar Napels moeten kijken lopende spelers goede techniek en handelingssnelheid.Dit alles mist Schone en Siem kan wel lopen maarst handelingssnelheid en techn/matig.Wat is de ktacht van Ayoub vechtlust lopend vermogen techn/vaardig dus wat moeten we met Siem in godsnaam.Dan hebben we ook nog Frenkie de Jong die alles in huis heeft techn/handelingssnelheid hij is snel creatief en een goed schot,Dan gaan wij Siem weer kopen die overal mislukt is.
Nee jij wilt niet inzien dat je ook op een andere manier wil en kan voetballen.

Bergkamp was een prima schaduwspits, kon op 10 kon in de spits.
Maar rechtshalf niet.

Zo is Siem ook. Siem is geen rechter middenvelder, juist omdat hij de dingen ontbreken wat jij zegt.
Maar hij kan prima uit te voeten als nummer 10 of als spits.

Hij word gehaald als mogelijk het plan b, wat Ajax niet heeft. En mijn opstelling is plan b.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:57 schreef bahbah het volgende:

[..]

Ja oke ,dat is een goed punt.

Maar de visie van Ajax begint dus wel achterhaald te worden.
Laten we dan ook maar vadt accepteren dan dat we internationaal voorlopig niks meer in te brengen hebben.
Want het mazzeltje dat Dolberg heel ff op een flow zat is ook zeldzaam voor een tiener.
Dat heb ik al een tijd geleden geaccepteerd haha. Overmars en co ook hoor, geloof me maar.
Af en toe een sportieve uitschieter vinden ze prima.
We kunnen helaas gewoon niet tegen het grote geld op.
p111
 p111 - woensdag 23 augustus 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Maar dat het zijn positie verdedigend is, betekend niet dat hij niet aanvallende speler is.

Kritiek was op mijn selectie dat er te veel aanvallende spelers inzaten.

Maar ik zie niet het verschil tussen Frenkie, Donny en Lasse. Ze hebben allemaal een aanvallende intenties, de 1 is daar goed in, de ander daarin. de ander is daar minder in en de ander weer daarin.

Vervolgens werd er gezegd dat Veltman vaker op moest komen en nu is dat opeens een pre omdat we anders te veel aanvallende spelers zouden hebben. Beetje vreemd vind je niet?

Vervolgens is met een 10 spelen meer verdedigend dan met een 6. Hangt van de rol af. En frenkie en Donny kunnen die rollen prima invullen.
Het verschil tussen Frenkie/Schone/Beek is de kwaliteit,en die valt volgens mij in het voordeel van Frenkie en v/d Beek uit.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 16:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee jij wilt niet inzien dat je ook op een andere manier wil en kan voetballen.

Bergkamp was een prima schaduwspits, kon op 10 kon in de spits.
Maar rechtshalf niet.

Zo is Siem ook. Siem is geen rechter middenvelder, juist omdat hij de dingen ontbreken wat jij zegt.
Maar hij kan prima uit te voeten als nummer 10 of als spits.

Hij word gehaald als mogelijk het plan b, wat Ajax niet heeft. En mijn opstelling is plan b.
Aha, negeer mijn op- en aanmerkingen dan maar op je opstelling.
Wist niet dat het om een plan B ging.
p111
 p111 - woensdag 23 augustus 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:52 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik zou hem ook wegdoen hoor als ik Overmars was.
Deze waarde hebben die gasten alleen door die EL finale. Profiteer ervan.
Volgend jaar is die jongen een stuk minder waard.

En ja, wat je zegt. Het voetbal is verrot, maar zolang dat zo is kun je er maar beter van profiteren.
50 miljoen kan je gewoon niet weigeren.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 16:06 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Waar het mij om ging in je opstelling..

Onana
Orejuela De ligt Wober Viergever
Frenkie van Beek
Siem
Ziyech Klaas Dolberg

Erg aanvallend en geen body. Wie moet de beuk erin gooien bij balverlies?

En dan lees ik argumenten dat vorig jaar bijna eenzelfde opstelling de finale heeft bereikt..
Een terechte opmerking, maar die finale hebben we kansloos verloren. Op fysiek.
Dan moet je dus uit een ander vaatje gaan tappen en niet juist meer van hetzelfde gaan proberen.

In de ED kom je tegen de meeste ploegen misschien wel weg met zo een opstelling, maar in Europa wordt dat toch echt een ander verhaal.. Lange bal en je bent gezien.

Bouw wat zekerheid in door er een echte 6 neer te zetten ipv Frenkie of Siem. Iemand die fysiek wat kan. Ziyech op de plaats van Siem.

Bijvoorbeeld:

Onana
Orejuela - De ligt - Wober - Dijks
N. de Jong
Vd Beek - Ziyech
Neres - Klaas - Dolberg

2 backs die eroverheen kunnen voor een voorzet. En een beest die hun positie dan over kan nemen.
vd Beek zakt dan een linie en je hebt weer voldoende zekerheid.

En dat is als je perse met Klaas en Dolberg wilt beginnen. Zie persoonlijk liever Kluivert op links
Sorry maar refereren aan de finale is een beetje misplaats. Want met dit elftal zouden we ook verliezen van hun.
Puur omdat ze betere kwaliteiten hebben. Vergeet niet dat ze de rijkste club van de wereld zijn. Dat we daar maar 1-0 van verloren is al goed te noemen. Met schone die geen body heeft.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 16:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Sorry maar refereren aan de finale is een beetje misplaats. Want met dit elftal zouden we ook verliezen van hun.
Puur omdat ze betere kwaliteiten hebben. Vergeet niet dat ze de rijkste club van de wereld zijn. Dat we daar maar 1-0 van verloren is al goed te noemen. Met schone die geen body heeft.
We kunnen er 10 spelen en verliezen er 9 en spelen er 1 gelijk.
En dat komt omdat je volgens mij gewoon meer body en agressiviteit nodig hebt ipv wat schooljongetjes met een aardige techniek. Zeker in Europa.

We verloren met 2-0 trouwens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door Jaccio --
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Overigens zeggen jullie dat mijn opstelling te aanvallend is. Maar Cruijff zei toch dat aanval de beste verdediging is.
Ik vind je opstelling niet te aanvallend. Ik vind hem nergens op slaan. Alles gaat zo de trechter in en op de belangrijke posities voor de omschakeling heb je jongens staan die daar te traag voor zijn. Daarnaast heb je geen lopende spelers zo en alleen maar jongens die er al staan. En dus geen enkele verrassing.

Je hebt het over Cruijff. Ik weet vrij zeker dat Cruijff nooit met deze opstelling zou gaan spelen.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:34 schreef bahbah het volgende:
Zal rond 60 miljoen worden.
Komt Overmars met verklaring dat hij inderdaad gezegd heeft dat er niemand meer verkocht zou worden,maar dat dit bedrag gewoonweg niet verantwoord is om te weigeren.

Ach voor 300.000 opgepikt....
Iedereen in bestuur in zijn nopjes.
Wat een mega kerstbonus word dat zeg.

En wat heb je aan talenten als je ze tegenwoordig al voor de bloei van hun leven
de tent uit laat gaan?
Sta je toch continu te spelen met jongens die niet op hun top zijn?
Dan beter maar 11 routiniers .
Het hele jeugd verhaal kan de prullenbak in zo.
Nooit zul je optimaal kunnen genieten van die gasten.

Daar gaan de ideeën van Cruijff.
Compleet verrot zo.
Denk dat ze meer in de mix moeten gaan zoeken voor stabieliteit. Dus een aantal schones en Viergever die meer dan goed genoeg zijn voor de eredivisies. Een aantal Huntelaars die op ervaren leeftijd terugkomen. En een constante stroom van talenten die gewoon per opbod verkocht worden aangevuld met de Zyechs van Nederland.

Die Huntelaars moet je proberen zo snel mogelijk terug te halen waarbij je een deel van het geld gebruikt dat je hebt verdient met de verkopen. Als je zo je selectie blijft onderhouden doe je ieder jaar mee in de landstitel. Ben je heel duidelijk naar je achterban en kan je incidenteel ver komen in Europa.

Een simpel cirkeltje dat maar blijft draaien.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:36 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik probeer niet te beweren dat hij niet op andere posities heeft gespeeld..
Ik zei alleen wat zijn favoriete positie is en waarom ik dat denk.

Het is bekend dat hij als 10 is begonnen, maar is nu toch echt een verdedigend middenvelder, omdat die positie hem ligt. (en wellicht ook omdat die positie te hoog gegrepen is voor hem..)
Die positie ligt hem juist niet. Alleen het deel aan de bal lijkt hem daar te liggen.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 16:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Die positie ligt hem juist niet. Alleen het deel aan de bal lijkt hem daar te liggen.
Ik bedoelde dat die defensieve positie hem ligt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door Jaccio --
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:27 schreef remco k het volgende:

[..]

O. Dus weer alleen het negatieve eruit gehaald.

Maar stel nu dat ie Vd beek uit de basis speelt. Zou dat misschien ook gewoon kunnen dat ie mocht dat gebeuren gewoon beter is op dat moment?

En ik hoef ook geen 442 te zien bij Ajax. Maar aangezien Bergkamp en Spijkerman altijd hebben gepleit boor 4-3-3 en een traditioneel Ajax dat door evolueert. Begrijp ik op geen enkele wijze jouw conclusie dat ie dan maar een spreekbuis is. Beetje denigrerend zelfs.
speelstijl.. let nu maar op.. daarbij beter dan vdbeek of dejong.. dan moet je een betere aankoop doen dan dit met al het geld wat je hebt en geen siem..
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Haha lol, Met veel geld is alles te koop. Zo werkt dat.

Als ik morgen bij jou op de stoep sta en ik bied het dubbele van jou aanschafprijs van je huis. Dan zal je toch ook gek zijn omdat te weigeren?

Dan zoek je daarna toch ook naar een goedkopere alternatief. Waar ik een jaar later weer op de stoep sta om het te kopen en vervolgens ga het maar door en door!

Ik snap niet echt waarom je nu opeens naar oudere mensen moeten gaan kijken, waar je weet dat ze er niet beter op gaan worden.
voor veel geld alles tekoop.. en dan koop je siem :P
bahbah
 bahbah - woensdag 23 augustus 2017 - 18:08   quote  deeplink  
Jongens luister,die heeft in Eindhoven een paar belangrijke goals gemaakt.Dus dat stukje geloof ik wel.
Hij is alleen heel veel geblesseerd geweest dus daarom begrijp ik deze keuze niet.

Maar jongens kom op geef hem een beetje krediet.
Ik denk dat ie ook zo is weg gegaan toen bij ons.
Als ie fit blijft denk ik wel dat we er een positioneel sterke speler bij hebben met ook nog veel scorend vermogen.
Eide
 Eide - woensdag 23 augustus 2017 - 18:11   quote  deeplink  
Voor mij blijft Siem altijd de man van 05-05-2011. Ik weet niet of hij nu de man is die Ajax zoekt, maar hij is voor altijd de held van het 30e kampioenschap.
Pietje
 Pietje - woensdag 23 augustus 2017 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 17:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

voor veel geld alles tekoop.. en dan koop je siem :P
Waarom nou zo negatief over Siem de Jong? Jammer dat hij een half jaartje voor PSV heeft gespeeld, maar verder niets dan lof hoor. Zijn strijdlust, zijn belangrijke doelpunten, zijn mentaliteit. Ik hoop oprecht dat hij komt. Ook al door zijn ervaring waardoor hij de jongste spelers kan opvangen en sturen. Niks mis mee!
Pietje
 Pietje - woensdag 23 augustus 2017 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 18:11 schreef Eide het volgende:
Voor mij blijft Siem altijd de man van 05-05-2011. Ik weet niet of hij nu de man is die Ajax zoekt, maar hij is voor altijd de held van het 30e kampioenschap.
Juist! Dat schreef ik eerder vandaag ook
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 18:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Waarom nou zo negatief over Siem de Jong? Jammer dat hij een half jaartje voor PSV heeft gespeeld, maar verder niets dan lof hoor. Zijn strijdlust, zijn belangrijke doelpunten, zijn mentaliteit. Ik hoop oprecht dat hij komt. Ook al door zijn ervaring waardoor hij de jongste spelers kan opvangen en sturen. Niks mis mee!
Perfect omschreven.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 augustus 2017 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 16:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk dat ze meer in de mix moeten gaan zoeken voor stabieliteit. Dus een aantal schones en Viergever die meer dan goed genoeg zijn voor de eredivisies. Een aantal Huntelaars die op ervaren leeftijd terugkomen. En een constante stroom van talenten die gewoon per opbod verkocht worden aangevuld met de Zyechs van Nederland.

Die Huntelaars moet je proberen zo snel mogelijk terug te halen waarbij je een deel van het geld gebruikt dat je hebt verdient met de verkopen. Als je zo je selectie blijft onderhouden doe je ieder jaar mee in de landstitel. Ben je heel duidelijk naar je achterban en kan je incidenteel ver komen in Europa.

Een simpel cirkeltje dat maar blijft draaien.
Goedemorgen dat roep ik hier al jaren..
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 18:41   quote  deeplink  
tjah jullie zien hem graag... ondanks zijn doelpunten en zogenaamd een titel door hem vind ik het niks meer dsn een beperkte voetballer die de snelheid van het spel ophoud.. het is geen eredivisie top en al helema waardeloos europees, dus wat doe je ermee ? als larsson te slecht vind (wat marc dus zegt) dan haal je ook geen dejong... lekker geloofwaardig.. daarbij waren ze toch alleen aan het zoeken naar een buiten speler een cvm en backs ? dit is wat ze constant hebben gezegt.. dus vanwaar die ommekeer ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 16:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk dat ze meer in de mix moeten gaan zoeken voor stabieliteit. Dus een aantal schones en Viergever die meer dan goed genoeg zijn voor de eredivisies. Een aantal Huntelaars die op ervaren leeftijd terugkomen. En een constante stroom van talenten die gewoon per opbod verkocht worden aangevuld met de Zyechs van Nederland.

Die Huntelaars moet je proberen zo snel mogelijk terug te halen waarbij je een deel van het geld gebruikt dat je hebt verdient met de verkopen. Als je zo je selectie blijft onderhouden doe je ieder jaar mee in de landstitel. Ben je heel duidelijk naar je achterban en kan je incidenteel ver komen in Europa.

Een simpel cirkeltje dat maar blijft draaien.
hier heb je een punt, kzie het alleen niet zittrn in siem.. nooit gevonden.. vaker gevloekt en getergt op hem dan dat ik blij was met hem.. zelfs met de 3de ster.. daarbij willen we hoger op.. dat gaat hem niet worden met hem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 19:02   quote  deeplink  
Ik heb een gesprek met hem gehad. Dat was puur informatief van beide kanten. Ik gaf aan hoe ik het zie, hij hoe hij het ziet. Meer is er niet gebeurd. Zulke gesprekken heb ik vaker met spelers. Ik kan ook met hem praten en niet met hem op één lijn zitten.

"Ik wilde dingen weten over zijn fitheid. Hoe hij er mentaal voor staat. Hij wilde weten hoe we trainen en waar Ajax op dit moment mee bezig is. Dan is het afwachten wat er gaat gebeuren. Het zal niet zo makkelijk zijn om hem uit Engeland weg te halen. Wat ons betreft komt hij naar Ajax."", zegt Keizer

hoe ik het lees staan hier 2 verschillende dingen.. ene kant was er nog niks alleen informatief en misschien dacht hjj wel anders dan siem, andere kant hij mag komen van ons.. wie is ons ? JIJ bent verantwoordelijk keizer !! ..
Brandje
 Brandje - woensdag 23 augustus 2017 - 19:03   quote  deeplink  
"Bod Monaco nu 70 miljoen" Volgens eurosport. Heb het nog niet kunnen vindend dus vandaar even tussen haakjes.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 19:03 schreef Brandje het volgende:
"Bod Monaco nu 70 miljoen" Volgens eurosport. Heb het nog niet kunnen vindend dus vandaar even tussen haakjes.
snel van de hand doen dan..
Brandje
 Brandje - woensdag 23 augustus 2017 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 19:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

snel van de hand doen dan..
Tuurlijk moet dat. Kan je 30 miljoen investeren en hou je nog net zo veel over als van sanchez. Ik ben zeker niet van het verkopen maar dit is een bod wat je gewoon niet mag weigeren als Ajax zijnde.
bahbah
 bahbah - woensdag 23 augustus 2017 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 19:03 schreef Brandje het volgende:
"Bod Monaco nu 70 miljoen" Volgens eurosport. Heb het nog niet kunnen vindend dus vandaar even tussen haakjes.
Kunnen we wel Veerman halen..wahahahaha
bahbah
 bahbah - woensdag 23 augustus 2017 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 19:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tuurlijk moet dat. Kan je 30 miljoen investeren en hou je nog net zo veel over als van sanchez. Ik ben zeker niet van het verkopen maar dit is een bod wat je gewoon niet mag weigeren als Ajax zijnde.
En waarom niet als ik vragen mag?
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 19:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tuurlijk moet dat. Kan je 30 miljoen investeren en hou je nog net zo veel over als van sanchez. Ik ben zeker niet van het verkopen maar dit is een bod wat je gewoon niet mag weigeren als Ajax zijnde.
kunnen ze heel wat siempjes van halen.. whehehe.. echt ajax pls investeer is een keer in wat beters
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 19:10 schreef bahbah het volgende:

[..]

En waarom niet als ik vragen mag?
omdat het nie gezegt is dat hij het daadwerkelijk gaat halen.. stel hij draait een kut seizoen ia die niks meer waard.. daarbij hoe hij eind vorigseizoen speelde en begin dit seizoen moet je hem gewoon vdhand doen.. maybe is daarom dus siem inbeeld.. zowel invaller achter hunter en backup op het middenveld...
Eide
 Eide - woensdag 23 augustus 2017 - 19:27   quote  deeplink  
Keizer over Siem de Jong: Wat mij betreft komt hij

Als het aan Marcel Keizer ligt, speelt Siem de Jong komend seizoen bij Ajax. De coach van Ajax liet op de persconferentie in aanloop naar de return in de voorronde van de Europa League tegen Rosenborg weten een gesprek te hebben gehad met de voormalig Ajacied.

,,Ik heb een informatief gesprek gehad met Siem. Ik wilde weten hoe hij er fysiek en mentaal voor stond. Wat mij betreft komt hij er bij", aldus Keizer. ,,Een oud-Ajacied die weet hoe de club in elkaar steekt. We moeten bovendien zes middenvelders hebben zodat ze goed met elkaar kunnen concurreren. We moeten nu kijken of we er ook met Newcastle United uit gaan komen."

Dolberg
Over het andere transfergerucht bij Ajax, namelijk dat AS Monaco een bod van meer dan 50 miljoen dat AS Monaco heeft uitgebracht op Kasper Dolberg, kon Keizer weinig zeggen: ,,Ik heb Kasper er nog niet over gesproken dus ik weet niet wat het hem doet. We kennen hem als een stoïcijnse jongen, dus hij kan gewoon spelen. De perikelen hebben in ieder geval geen invloed op mijn keuzes."

Ajax speelt morgen om 20:45 uur tegen Rosenborg de return in de voorronde van de Europa.

Bron:
bahbah
 bahbah - woensdag 23 augustus 2017 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 19:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

omdat het nie gezegt is dat hij het daadwerkelijk gaat halen.. stel hij draait een kut seizoen ia die niks meer waard.. daarbij hoe hij eind vorigseizoen speelde en begin dit seizoen moet je hem gewoon vdhand doen.. maybe is daarom dus siem inbeeld.. zowel invaller achter hunter en backup op het middenveld...
Ben het wel met je eens hoor.
Hij heeft vorig seizoen een paar hele leuke wedstrijden gespeeld maar dit seizoen heb ik echt eerlijk waar nog helemaal niets gezien van zijn klasse..
Continu presteren is ook onderdeel van klasse.
Volgend jaar gaat ie zowiezo dus waarom nu dan niet voor 50 plus miljoen.
We hebben er niet veel aan die miljoenen maar ach,
voorlopig komende jaren ook geen financiële zorgen.

Want fatsoenlijk herbesteden zit er gewoon niet meer in..
Pas als de uefa die oliesjeiks gaat aanpakken.
En die volgevreten albert van Monaco.
Vieze nepclubs.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 19:02 schreef nummer10 het volgende:
Ik heb een gesprek met hem gehad. Dat was puur informatief van beide kanten. Ik gaf aan hoe ik het zie, hij hoe hij het ziet. Meer is er niet gebeurd. Zulke gesprekken heb ik vaker met spelers. Ik kan ook met hem praten en niet met hem op één lijn zitten.

"Ik wilde dingen weten over zijn fitheid. Hoe hij er mentaal voor staat. Hij wilde weten hoe we trainen en waar Ajax op dit moment mee bezig is. Dan is het afwachten wat er gaat gebeuren. Het zal niet zo makkelijk zijn om hem uit Engeland weg te halen. Wat ons betreft komt hij naar Ajax."", zegt Keizer

hoe ik het lees staan hier 2 verschillende dingen.. ene kant was er nog niks alleen informatief en misschien dacht hjj wel anders dan siem, andere kant hij mag komen van ons.. wie is ons ? JIJ bent verantwoordelijk keizer !! ..
Nee dat is hij niet voor de selectie. Wat ons betreft is prima uitbreiding leggen als dagboek en het th en de staf hem graag zien komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 augustus 2017 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 19:03 schreef Brandje het volgende:
"Bod Monaco nu 70 miljoen" Volgens eurosport. Heb het nog niet kunnen vindend dus vandaar even tussen haakjes.
Mocht dat waar zijn dan gelijk verkopen. Met alle respect voor wat Marc eerder zei maar zo'n bedrag is gewoon niet te weigeren!!
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 20:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat is hij niet voor de selectie. Wat ons betreft is prima uitbreiding leggen als dagboek en het th en de staf hem graag zien komen.
haha staf.. spijkermannetje ja.. wat is winter zijn rol overigens ? die a1 zo mooi liet spelen.. anyway kzie het wel.. toekomst gaat het uitwijzen.. laat het vanaf nu chill op me afkomen.. en zie geen ECHTE naam meer komen, zoveel geld en er gebeurt niks..
bahbah
 bahbah - woensdag 23 augustus 2017 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 22:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

haha staf.. spijkermannetje ja.. wat is winter zijn rol overigens ? die a1 zo mooi liet spelen.. anyway kzie het wel.. toekomst gaat het uitwijzen.. laat het vanaf nu chill op me afkomen.. en zie geen ECHTE naam meer komen, zoveel geld en er gebeurt niks..
Nou als ze echt 70 miljoen kunnen krijgen dan behoord veerman misschien net tot de mogelijkheden.
Maarja dat salarisplafond he?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door bahbah --
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 22:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

haha staf.. spijkermannetje ja.. wat is winter zijn rol overigens ? die a1 zo mooi liet spelen.. anyway kzie het wel.. toekomst gaat het uitwijzen.. laat het vanaf nu chill op me afkomen.. en zie geen ECHTE naam meer komen, zoveel geld en er gebeurt niks..
Als je een echte naam had verwacht dan heb je echt geen idee van het beleid binnen de club.
bahbah
 bahbah - woensdag 23 augustus 2017 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 23:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je een echte naam had verwacht dan heb je echt geen idee van het beleid binnen de club.
10 punten.
bahbah
 bahbah - woensdag 23 augustus 2017 - 23:14   quote  deeplink  
Maar met de begroting die Ajax heeft en de mijlenverre voorsprong financieel op de rest ben je toch wel verplicht om tenminste kampioen te worden.......

Anders gaat er ergens toch echt iets niet goed.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 23:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je een echte naam had verwacht dan heb je echt geen idee van het beleid binnen de club.
heb het niet over een messi.. een psv kan een lozano halen, van ginkel.. feyenoord haps (niet top is maar beter als dijks).. en wij halen onze verloren zoon die ons het kampioenschap heeft gekost die top klasse zaalvoetbal nog tekort komt hahaha.. dus VERSTERKINGEN willen we zien.... geld is er.. word alleen geen fuck mee gedaan.. salaris kan omhoog om spelers langer te verbinden aan ajax.. maar we staan stil.. we doen weinig.. we kopen een afdanker bij newcastle.. tis om te gieren..
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 23:14 schreef bahbah het volgende:
Maar met de begroting die Ajax heeft en de mijlenverre voorsprong financieel op de rest ben je toch wel verplicht om tenminste kampioen te worden.......

Anders gaat er ergens toch echt iets niet goed.
zo niet mogen keizer spijkerman en het hele TH opdonderen... ook als het spel is zoals de boer de laatste tijd.. dat is AJAX ONWAARDIG
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 23:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb het niet over een messi.. een psv kan een lozano halen, van ginkel.. feyenoord haps (niet top is maar beter als dijks).. en wij halen onze verloren zoon die ons het kampioenschap heeft gekost die top klasse zaalvoetbal nog tekort komt hahaha.. dus VERSTERKINGEN willen we zien.... geld is er.. word alleen geen fuck mee gedaan.. salaris kan omhoog om spelers langer te verbinden aan ajax.. maar we staan stil.. we doen weinig.. we kopen een afdanker bij newcastle.. tis om te gieren..
tja .. eens...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door bahbah --
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 01:02 schreef bahbah het volgende:

[..]

tja .. eens...
tjag noem ne negatief.. ;) is een feit.. dat ziet iedereen behalve een aantal hier op het forum.. sla andere reactie buiten dit forum erop na.. merendeel denkt zo.. idem over keizer en het th overigens.. maar dan ben je bosz geil volgens pak em beet 4 man..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door nummer10 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 augustus 2017 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 11:31 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Prima hoor dat hij weer thuis is.
Maar om dit de ideale versterking te noemen die we nodig hebben, gaat me veel en veel te ver.
Breedte aankoop, prima. Maar we hebben ook echte versterking nodig.

Hij is blessuregevoelig en is na de klaplong (2x !) niet meer teruggekomen op het gewenste niveau.
Deed het bij PSV ok, in de Eredivisie...
Wij willen Europees neem ik aan.

Niks tegen Siem hoor, maar dan had je beter Ayoub kunnen halen.
Ayoub...das Europese top...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 augustus 2017 - 01:42   quote  deeplink  
Ik hoor dat Eto'O weer benaderd is...
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 02:06   quote  deeplink  
Maargoed vooralsnog is nog niks definitief
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 03:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 01:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjag noem ne negatief.. ;) is een feit.. dat ziet iedereen behalve een aantal hier op het forum.. sla andere reactie buiten dit forum erop na.. merendeel denkt zo.. idem over keizer en het th overigens.. maar dan ben je bosz geil volgens pak em beet 4 man..
Je roept elke keer dat je Keizer de kans geeft. Tot nog toe heb ik enkel negativiteit over hem gelezen van je! Niets is goed, alles is fout. Dat noem ik nu geen kans geven. Net zo goed als ik Bosz afgelopen seizoen geen kans gaf doe jij hetzelfde met Keizer. Wees dan gewoon redelijk en zeg niet dat je hem een kans geeft. Je laat namelijk geen reactie onbetuigd om je afkeer jegens hem uit te spreken! Daarbij is het niet vreemd dat je Bosz-geil wordt genoemd als je zijn negatieve reacties niet wilt accepteren. Alles wat negatief wordt geuit over Bosz ga jij anderen binnen de organisatie de schuld van geven. Want ja, je kent hem en Kruzen en het zijn zulke fijne mensen!! Voor mij is het gewoon een smerige kakkerlak die middels een smerige truc Ajax de rug heeft toegekeerd en net als jou de schuld daarvan bij anderen neerlegt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 03:39   quote  deeplink  
En terugkomend op het Siem verhaal. Nergens wordt benoemd dat hij als basisspeler wordt gehaald. Iedereen klaagt over het feit dat er te weinig van waarde op de bank zit wat er direct kan staan als het nodig is. Ik schat daar Siem wel voor in. En als hij inderdaad een ander uit de basis gaat spelen, wat mij zeer onlogisch lijkt, dan heeft hij dat terecht gedaan want dan heeft de ander het gewoon niet goed gedaan! Dus lekker onnodig die hele discussie. Je koopt geen spelers met enorme bedragen om ze vervolgens op de bank te zetten lijkt mij??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 augustus 2017 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 23:14 schreef bahbah het volgende:
Maar met de begroting die Ajax heeft en de mijlenverre voorsprong financieel op de rest ben je toch wel verplicht om tenminste kampioen te worden.......

Anders gaat er ergens toch echt iets niet goed.
We hebben al een paar jaar meer dan de rest maar lukt het ook niet. Met huidige vertrekkende en inkomende spelers zie ik het helaas weer niet gebeuren. Vorig jaar werd ik hier nog uitgelachen dat ik Feyenoord concurrent noemde! Dit jaar doen ze weer gewoon mee vrees ik..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 augustus 2017 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 03:39 schreef Ajax Warrior het volgende:
En terugkomend op het Siem verhaal. Nergens wordt benoemd dat hij als basisspeler wordt gehaald. Iedereen klaagt over het feit dat er te weinig van waarde op de bank zit wat er direct kan staan als het nodig is. Ik schat daar Siem wel voor in. En als hij inderdaad een ander uit de basis gaat spelen, wat mij zeer onlogisch lijkt, dan heeft hij dat terecht gedaan want dan heeft de ander het gewoon niet goed gedaan! Dus lekker onnodig die hele discussie. Je koopt geen spelers met enorme bedragen om ze vervolgens op de bank te zetten lijkt mij??
Versterken ze eerst enkel en alleen de breedte? Dus de betere spelers komen nog?
Van Leer, Lamprou, de Jong geen aankopen die je aanzag komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.2532639