BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:13 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Liever iemand die de beuk erin durft te gooien en een beslissende pass kan geven zodat onze aanvallers kunnen gaan scoren.

Ben geen fan van Ayoub, maar zou hem wel de betere optie vinden.

We hebben alleen maar lichtgewichtjes lopen die, zodra het fysieker wordt, alles verliezen (zie Schalke uit, Lyon uit, ManU). Laat ze daar maar wat aan doen eerst, zodat het middenveld wat steviger en venijniger is.
Ayoub is nou ook niet bepaald fysiek sterk. Siem brengt dan nog ervaring en kan ook best een beuk uitdelen. Bovendien geeft Ayoub ook niet meer assists dan Siem normaal gesproken. Daarnaast hebben we in mijn optiek met Ziyech al een middenvelder die de aanvallers instelling brengt, de Jong is dan weer meer voor de combinatie rond de 16.

En overigens, een middenvelder die Kluivert en Younes 5x per wedstrijd instelling brengt eindigt het seizoen nog steeds op 6 assists totaal. Want die jongens hebben gewoon geen rendement.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Mijn opstelling zou zijn:
Onana
Orejuela De ligt Wober Viergever
Frenkie van Beek
Siem
Ziyech Klaas Dolberg
Dan hou je helemaal geen vleugels meer over. Ziyech en Dolberg die allebei naar binnen komen, nee dat wordt niks naar mijn mening. Erg aanvallend middenvled ook, allemaal AM's van nature.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:14 schreef Loetje het volgende:
Ik meen het gappies, met wat Keizer zei, nu gewoon 4-4-2. Je hebt alles om geweldig te voetballen.
Volgens mij was Keizer niet van plan om op korte termijn iets in die richting te gaan doen en was het pas voor later in het seizoen dat hij wou kijken waar Dolberg en Huntelaar samen konden spelen. Sws gaan we geen 442 voetballen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:14 schreef Loetje het volgende:
Ik meen het gappies, met wat Keizer zei, nu gewoon 4-4-2. Je hebt alles om geweldig te voetballen.
Mijn opstelling is dezelfde spelers als die jij opstelde.

Maar Ziyech heeft bij Twente hangend rechtsbuiten gespeeld, met een vrije rol. Dat ging prima.
Veel meer rendement dan alle andere rechtsbuiten laten zien.

Dolberg heeft in de jeugd linksbuiten gespeeld.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Mijn opstelling zou zijn:
Onana
Orejuela De ligt Wober Viergever
Frenkie van Beek
Siem
Ziyech Klaas Dolberg
Wel heel erg aanvallend. Dat redt je niet in Europa.
Dat zijn 7 aanvallend ingestelde spelers.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dan hou je helemaal geen vleugels meer over. Ziyech en Dolberg die allebei naar binnen komen, nee dat wordt niks naar mijn mening. Erg aanvallend middenvled ook, allemaal AM's van nature.
Als of de vleugels nu niet naar binnen komen wou je zeggen? Younes doet niet anders dan naar binnen komen en als hij naar buitenom gaat, kan hij geen voorzet geven en moet hij eerst weer draaien naar de goede been.

En dolberg is volgens mij linksbenig dus lastig om dan via de linkerkant naar binnen te komen.

En hoe was het ook alweer aan de rechterkant en het rendement daarvan? Daar komt zo weinig vanaf dat je net zo goed zonder kan spelen.

Overigens het middenveld van nu met Schone, Ziyech, Frenkie, van der Beek wie daarvan is verdedigend van nature?? OF vorig jaar met Klaassen, Schone en Ziyech is dat niet aanvallend dan?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:24 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Wel heel erg aanvallend. Dat redt je niet in Europa.
Dat zijn 7 aanvallend ingestelde spelers.
Kijk de opstelling van Vorig jaar maar terug.

Onana
Veltman, Sanchez, de Ligt, Viergever
Schone
Klaassen, Ziyech
Traore, Dolberg, Younes

Finale van de EL gehaald. Met hoeveel aanvallende spelers?
Brandje
 Brandje - woensdag 23 augustus 2017 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ayoub is nou ook niet bepaald fysiek sterk. Siem brengt dan nog ervaring en kan ook best een beuk uitdelen. Bovendien geeft Ayoub ook niet meer assists dan Siem normaal gesproken. Daarnaast hebben we in mijn optiek met Ziyech al een middenvelder die de aanvallers instelling brengt, de Jong is dan weer meer voor de combinatie rond de 16.

En overigens, een middenvelder die Kluivert en Younes 5x per wedstrijd instelling brengt eindigt het seizoen nog steeds op 6 assists totaal. Want die jongens hebben gewoon geen rendement.
Je moet kijken wat je mist op het middenveld en dat is zeker niet Siem de Jong ondanks dat het een aardige speler is maar het is teveel van hetzelfde. Net als Schöne vrij traag aan de bal. Komt pure snelheid te kort. Is geen vechter. Altijd geblesseerd.
Ayoub heeft wel het gif wat we nu te weinig hebben en is verder een prima voetballer.
Vorig jaar niet nodig/goed genoeg en nu ineens wel.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 13:35   quote  deeplink  
Hier moet je vind ik naartoe

Onana
Orejuela - De Ligt - Wober - Dijks
N. de Jong
V/d Beek - Ziyech
Neres - Huntelaar - Kluivert

-----------------
Met wissels

Onana
Orejuela - De Ligt - Wober - Viergever
F. de Jong - V/d Beek - Ziyech
Neres - Dolberg - Kluivert
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Kijk de opstelling van Vorig jaar maar terug.

Onana
Veltman, Sanchez, de Ligt, Viergever
Schone
Klaassen, Ziyech
Traore, Dolberg, Younes

Finale van de EL gehaald. Met hoeveel aanvallende spelers?
4,5

Ik denk dat je vergeet dat Orejuela ook een enorme drang naar voren heeft itt Veltman
Schone is een stuk defensiever ingesteld als F. de Jong en heeft meer power
Ziyech en Dolberg hebben (vind ik) niet de snelheid om mee te kunnen verdedigen als het nodig is en op tijd weer voorin te staan om deel te kunnen nemen aan de volgende aanval.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door Jaccio --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:35 schreef Jaccio het volgende:

[..]

4,5
Hoe kom je op 4,5?

En trouwens hoe kom je op 7 aanvallende spelers in mijn opstelling?
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hoe kom je op 4,5?

En trouwens hoe kom je op 7 aanvallende spelers in mijn opstelling?
4,5 omdat Klaassen wel aanvallend ingesteld is, maar een hoop verdedigend werk opknapte.
Hij had ook de conditie om dat te belopen. Maar 5 mag ook hoor. Laten we er maar 5 van maken.

Orejuela heeft een enorme drang naar voren en laat dus regelmatig gaten vallen achter zich. Tel ik daarom als aanvallend ingestelde speler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door Jaccio --
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Waarom zou het dan wel kloppen volgens jou?
Omdat ik alle grote transfers zo ongeveer wel volg en het veel vaker ongeveer wel klopt dan niet.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:51 schreef Loetje het volgende:
Jezus man, dat mensen het apart vinden kan ik inkomen, zag het zelf ook niet aankomen. Maar niet ineens doen alsof we een dramatische speler binnen halen
Het is een kleine gok. Maar slaagt hij, blijft ie waarschijnlijk echt wel tot zijn 31e ofzo. En dan misschien nog eens ergens wat stuivers verdienen.

Ik vond het iig een mooie en meer dan terechte aanvoerder.

En hè. Met hem werden we vaker kampioen dan niet.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 12:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Met afstand je beste middenvelder wil jij weer a la Bosz aan de buitenkant op stellen???
Eens. Dat moet je nooit doen. Zyech is nu je beste speler. Die moet je vol in zijn kracht laten spelen.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als of de vleugels nu niet naar binnen komen wou je zeggen? Younes doet niet anders dan naar binnen komen en als hij naar buitenom gaat, kan hij geen voorzet geven en moet hij eerst weer draaien naar de goede been.

En dolberg is volgens mij linksbenig dus lastig om dan via de linkerkant naar binnen te komen.

En hoe was het ook alweer aan de rechterkant en het rendement daarvan? Daar komt zo weinig vanaf dat je net zo goed zonder kan spelen.

Overigens het middenveld van nu met Schone, Ziyech, Frenkie, van der Beek wie daarvan is verdedigend van nature?? OF vorig jaar met Klaassen, Schone en Ziyech is dat niet aanvallend dan?
Dolberg is stijf rechts man.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 14:34   quote  deeplink  
Ik had overigens graag gezien dat Ajax voor sergi samper was gegaan. Mocht weg bij Barca, is al gewoon echt een goede en complete speler. En tekent nu op de Canarische eilanden. Die was haalbaar voor Ajax.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:35 schreef Jaccio het volgende:

[..]

4,5

Ik denk dat je vergeet dat Orejuela ook een enorme drang naar voren heeft itt Veltman
Schone is een stuk defensiever ingesteld als F. de Jong en heeft meer power
Ziyech en Dolberg hebben (vind ik) niet de snelheid om mee te kunnen verdedigen als het nodig is en op tijd weer voorin te staan om deel te kunnen nemen aan de volgende aanval.
Oh maar dat maakt mij niet uit of Orejuela drang naar voren heeft, neemt als het goed is de linksbuiten mee. Die moet maar zien of bij de volgende aanval op tijd terug is. Anders is hij zelf ook wel terug.

Schone heeft altijd aanvallende middenvelder gespeeld, vervolgens rechtsbuiten. Sinds vorig jaar staat hij regelmatig op de 6 positie. Nu is hij opeens meer verdedigend ingesteld dan Frenkie?

En dolberg en ziyech niet de snelheid hebben maakt opzich niet uit omdat we de druk naar voren zetten.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 augustus 2017 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als of de vleugels nu niet naar binnen komen wou je zeggen? Younes doet niet anders dan naar binnen komen en als hij naar buitenom gaat, kan hij geen voorzet geven en moet hij eerst weer draaien naar de goede been.

En dolberg is volgens mij linksbenig dus lastig om dan via de linkerkant naar binnen te komen.

En hoe was het ook alweer aan de rechterkant en het rendement daarvan? Daar komt zo weinig vanaf dat je net zo goed zonder kan spelen.

Overigens het middenveld van nu met Schone, Ziyech, Frenkie, van der Beek wie daarvan is verdedigend van nature?? OF vorig jaar met Klaassen, Schone en Ziyech is dat niet aanvallend dan?
Schöne heeft zich gepast in zijn rol. En Dolberg is overduidelijk rechtsbenig, dus die uitspraak doet me bijna denken dat je hem niet eens volgt. De vleugels komen nu inderdaad ook naar binnen, maar ik vind dat anders want hierbij komen ze naar binnen met een actie, die vaak niet lukt, en in jouw opstelling ben ik bang dat ze al te ver naar binnen staan waardoor iedereen op een kluitje komt.

Maar goed, ik zou er voor open staan want de vleugels laten nu ook weinig zien. Denk alleen dat Ziyech niet rendeert in een rol op de vleugels. Hij heeft daar begin vorig jaar ook gespeeld.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 14:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh maar dat maakt mij niet uit of Orejuela drang naar voren heeft, neemt als het goed is de linksbuiten mee. Die moet maar zien of bij de volgende aanval op tijd terug is. Anders is hij zelf ook wel terug.

Schone heeft altijd aanvallende middenvelder gespeeld, vervolgens rechtsbuiten. Sinds vorig jaar staat hij regelmatig op de 6 positie. Nu is hij opeens meer verdedigend ingesteld dan Frenkie?

En dolberg en ziyech niet de snelheid hebben maakt opzich niet uit omdat we de druk naar voren zetten.
Schone heeft in zijn tijd bij Ajax amper aanvallend op het middenveld gespeeld.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 14:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh maar dat maakt mij niet uit of Orejuela drang naar voren heeft, neemt als het goed is de linksbuiten mee. Die moet maar zien of bij de volgende aanval op tijd terug is. Anders is hij zelf ook wel terug.

Schone heeft altijd aanvallende middenvelder gespeeld, vervolgens rechtsbuiten. Sinds vorig jaar staat hij regelmatig op de 6 positie. Nu is hij opeens meer verdedigend ingesteld dan Frenkie?

En dolberg en ziyech niet de snelheid hebben maakt opzich niet uit omdat we de druk naar voren zetten.
Schone zijn favoriete positie is defensief middenveld.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook een fan van aanvallend voetbal. Maar het moet wel gecontroleerd zijn en niet te naief. Als je met zo een aanvallend ingestelde ploeg (die ook nog eens allemaal lichtgewichten zijn) het veld inloopt, hanteert de tegenstander gewoon de lange bal en ben je gezien.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 14:44 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Schone zijn favoriete positie is defensief middenveld.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook een fan van aanvallend voetbal. Maar het moet wel gecontroleerd zijn en niet te naief. Als je met zo een aanvallend ingestelde ploeg (die ook nog eens allemaal lichtgewichten zijn) het veld inloopt, hanteert de tegenstander gewoon de lange bal en ben je gezien.
siem zijn kwaliteiten indd mee verdedigen wat ze verwachten van een schone en ziyech en tekort komt.. maar dan wel siem in het veld willen hebben hahahaha.. lach me slap hier
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 14:57   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=311594

dus dat..
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 14:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

siem zijn kwaliteiten indd mee verdedigen wat ze verwachten van een schone en ziyech en tekort komt.. maar dan wel siem in het veld willen hebben hahahaha.. lach me slap hier
Tja, mensen hebben verwachtingen van Siem.
Nogmaals, ik heb niks tegen die jongen, maar ik zie de meerwaarde niet echt en denk dat er iets beters gehaald kan worden.

Maargoed, ik laat me graag verrassen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 14:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Schöne heeft zich gepast in zijn rol. En Dolberg is overduidelijk rechtsbenig, dus die uitspraak doet me bijna denken dat je hem niet eens volgt. De vleugels komen nu inderdaad ook naar binnen, maar ik vind dat anders want hierbij komen ze naar binnen met een actie, die vaak niet lukt, en in jouw opstelling ben ik bang dat ze al te ver naar binnen staan waardoor iedereen op een kluitje komt.

Maar goed, ik zou er voor open staan want de vleugels laten nu ook weinig zien. Denk alleen dat Ziyech niet rendeert in een rol op de vleugels. Hij heeft daar begin vorig jaar ook gespeeld.
Hij is zo weinig aan de bal dat je dat niet erg merkt haha. nee ff serieus. ik kan natuurlijk ook een foutje maken toch?

Maar Dolberg heeft in de jeugd linksbuiten gespeeld, vulde dat prima in wat dat was de reden dat ze hem haalde. Vervolgens bleek hij ook prima in de spits te kunnen. Dus ik snap niet echt een probleem om Dolberg vanaf links te laten spelen? Overigens bij een voorzet vanaf rechts, staat de linksbuiten bij de 2de paal in het algemeen.
Andersom zou dat ook gelden. want dat heet goede bezetting voor de goal.

Ziyech rendeerde wel bij Twente, omdat hij daar de vrije rol kreeg, mocht zwerven enzo.
Prima cijfers kunnen halen.
Dat hij bij Bosz niet uit te voeten kon, was omdat hij aan de lijn gekleefd zat. Hij kreeg niet de vrije rol die hij bij Twente had.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 14:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Schone heeft in zijn tijd bij Ajax amper aanvallend op het middenveld gespeeld.
Ja, maar dat betekend niet dat hij dat niet is? Bij Nec en bij Heerenveen heeft hij dat wel gedaan.
Overigens ook bij Denenmarken.

En bij Ajax was er altijd iemand beter dan schone voor die plek. Dus ja, hij speelde daar vaak niet.
Betekend niet dat hij dat niet is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 14:44 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Schone zijn favoriete positie is defensief middenveld.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook een fan van aanvallend voetbal. Maar het moet wel gecontroleerd zijn en niet te naief. Als je met zo een aanvallend ingestelde ploeg (die ook nog eens allemaal lichtgewichten zijn) het veld inloopt, hanteert de tegenstander gewoon de lange bal en ben je gezien.
Oh jij weet wat zijn favoriete positie is?

Sinds een jaar speelt hij op 6 met daarvoor een paar keer eerder gedaan.

Dan zeggen dat dit zijn favoriete positie is. Dat heet gelul.
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Je vindt het dus een goede aankoop voor de breedte die als wissel en met zijn ervaring belangrijk kan zijn voor het elftal.

Maar niet de WoW aankoop die iedereen verwacht.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 14:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. Dat moet je nooit doen. Zyech is nu je beste speler. Die moet je vol in zijn kracht laten spelen.
Oh wat is zijn kracht volgens jouw?
en dat kan niet vanaf rechts met een vrije rol?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Haha, dat die man überhaupt iets te zeggen heeft over voetbal. Lol

De man is baas over Studio Sport. Betekend niet dat hij verstand heeft van voetbal.

Als die man baas zou zijn van een bordeel maar zelf nog nooit een vrouw heeft gehad, heeft hij dan verstand over sex hebben en hoe lekker of vies het is? Nee toch?
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh jij weet wat zijn favoriete positie is?

Sinds een jaar speelt hij op 6 met daarvoor een paar keer eerder gedaan.

Dan zeggen dat dit zijn favoriete positie is. Dat heet gelul.
Dat baseer ik op dit:

Ondanks dat Schöne dit seizoen weer een vaste waarde is bij Ajax heeft ook een tijd achter de rug waarin zijn naam niet vanzelfsprekend op het wedstrijdformulier stond. Dit seizoen heeft de middenvelder een iets andere rol gekregen die hem prima past en trainer Peter Bosz uitstekend bevalt.
"Natuurlijk speelt ook mijn huidige rol mee. Op een nieuwe positie als controlerende middenvelder voel ik me lekker en voel ik het vertrouwen. Ik ben fit, voel me sterk en wil mezelf verder ontwikkelen op deze positie. Dat kan bij Ajax, maar het is nog te vroeg om daar nu al een beslissing over te nemen."

En dit:

https://www.transfermarkt.nl/lasse-schone/profil/spieler/34784

En het feit dat hij zijn interlands op die positie speelt.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 15:21   quote  deeplink  
"Maar je weet ook zeker dat hij niet de sterren van de hemel gaat spelen. Het getuigt niet van creativiteit in de scouting. Het is een realistische, risicoloze actie. Je mag aannemen dat hij niet duur is en past in het salarishuis. Het is een pragmatische keuze, maar je gaat er niet door op het puntje van je stoel zitten."

nee dat remco.. en wil hem met geen mogelijkheid frenkie of vdbeek eruit zien spelen.. en ook geen 442.. gebeurt dit wel is keizer nog meer een buikspreekpop.. toen jol wat anders deed was het huis te klein.. terwijl die de meeste doelpunten in jaren heeft gemaakt
Brandje
 Brandje - woensdag 23 augustus 2017 - 15:21   quote  deeplink  
Volgens Franse Media gaat Monaco het bod verhogen op Dolberg.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/469947_as-monaco-gaat-nog-verder-om-akkoord-over-dolberg-te-krijgen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op diezelfde site lees ik ook dit

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/469909_as-monaco-richt-pijlen-op-spits-torino
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:21 schreef nummer10 het volgende:
"Maar je weet ook zeker dat hij niet de sterren van de hemel gaat spelen. Het getuigt niet van creativiteit in de scouting. Het is een realistische, risicoloze actie. Je mag aannemen dat hij niet duur is en past in het salarishuis. Het is een pragmatische keuze, maar je gaat er niet door op het puntje van je stoel zitten."

nee dat remco.. en wil hem met geen mogelijkheid frenkie of vdbeek eruit zien spelen.. en ook geen 442.. gebeurt dit wel is keizer nog meer een buikspreekpop.. toen jol wat anders deed was het huis te klein.. terwijl die de meeste doelpunten in jaren heeft gemaakt
O. Dus weer alleen het negatieve eruit gehaald.

Maar stel nu dat ie Vd beek uit de basis speelt. Zou dat misschien ook gewoon kunnen dat ie mocht dat gebeuren gewoon beter is op dat moment?

En ik hoef ook geen 442 te zien bij Ajax. Maar aangezien Bergkamp en Spijkerman altijd hebben gepleit boor 4-3-3 en een traditioneel Ajax dat door evolueert. Begrijp ik op geen enkele wijze jouw conclusie dat ie dan maar een spreekbuis is. Beetje denigrerend zelfs.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:20 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Dat baseer ik op dit:

Ondanks dat Schöne dit seizoen weer een vaste waarde is bij Ajax heeft ook een tijd achter de rug waarin zijn naam niet vanzelfsprekend op het wedstrijdformulier stond. Dit seizoen heeft de middenvelder een iets andere rol gekregen die hem prima past en trainer Peter Bosz uitstekend bevalt.
"Natuurlijk speelt ook mijn huidige rol mee. Op een nieuwe positie als controlerende middenvelder voel ik me lekker en voel ik het vertrouwen. Ik ben fit, voel me sterk en wil mezelf verder ontwikkelen op deze positie. Dat kan bij Ajax, maar het is nog te vroeg om daar nu al een beslissing over te nemen."

En dit:

https://www.transfermarkt.nl/lasse-schone/profil/spieler/34784

En het feit dat hij zijn interlands op die positie speelt.
Oh die quote.
Ieder speler zal willen spelen, al zou Bosz hem op doel hebben gezet en hij deed het perfect dan nog had hij dit gezegd. dus dat zegt niks.
ook die website zegt niks, want als men rechtsbuiten laten spelen veranderd men zijn positie naar rechtsbuiten. Dus wat zegt dat?

Hij zegt zelf dat hij daar in zich nog moet ontwikkelen, een man van 30 die al 20 jaar voetbal speelt moet zich nog ontwikkelen. dat betekend dat hij daarvoor op een andere positie heeft gespeeld.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:21 schreef nummer10 het volgende:
"Maar je weet ook zeker dat hij niet de sterren van de hemel gaat spelen. Het getuigt niet van creativiteit in de scouting. Het is een realistische, risicoloze actie. Je mag aannemen dat hij niet duur is en past in het salarishuis. Het is een pragmatische keuze, maar je gaat er niet door op het puntje van je stoel zitten."

nee dat remco.. en wil hem met geen mogelijkheid frenkie of vdbeek eruit zien spelen.. en ook geen 442.. gebeurt dit wel is keizer nog meer een buikspreekpop.. toen jol wat anders deed was het huis te klein.. terwijl die de meeste doelpunten in jaren heeft gemaakt
Het word tijd dat NOS die man ontslaat. Want wat hij zegt kan ook opzich zelf kunnen projecteren.
Ik ga ook niet op het puntje van mijn stoel zitten als hij praat, ik zap weg! man voegt niets toe en praat enkel open deuren in.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 15:34   quote  deeplink  
Overigens zeggen jullie dat mijn opstelling te aanvallend is. Maar Cruijff zei toch dat aanval de beste verdediging is.
bahbah
 bahbah - woensdag 23 augustus 2017 - 15:34   quote  deeplink  
Zal rond 60 miljoen worden.
Komt Overmars met verklaring dat hij inderdaad gezegd heeft dat er niemand meer verkocht zou worden,maar dat dit bedrag gewoonweg niet verantwoord is om te weigeren.

Ach voor 300.000 opgepikt....
Iedereen in bestuur in zijn nopjes.
Wat een mega kerstbonus word dat zeg.

En wat heb je aan talenten als je ze tegenwoordig al voor de bloei van hun leven
de tent uit laat gaan?
Sta je toch continu te spelen met jongens die niet op hun top zijn?
Dan beter maar 11 routiniers .
Het hele jeugd verhaal kan de prullenbak in zo.
Nooit zul je optimaal kunnen genieten van die gasten.

Daar gaan de ideeën van Cruijff.
Compleet verrot zo.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh die quote.
Ieder speler zal willen spelen, al zou Bosz hem op doel hebben gezet en hij deed het perfect dan nog had hij dit gezegd. dus dat zegt niks.
ook die website zegt niks, want als men rechtsbuiten laten spelen veranderd men zijn positie naar rechtsbuiten. Dus wat zegt dat?

Hij zegt zelf dat hij daar in zich nog moet ontwikkelen, een man van 30 die al 20 jaar voetbal speelt moet zich nog ontwikkelen. dat betekend dat hij daarvoor op een andere positie heeft gespeeld.
Ik probeer niet te beweren dat hij niet op andere posities heeft gespeeld..
Ik zei alleen wat zijn favoriete positie is en waarom ik dat denk.

Het is bekend dat hij als 10 is begonnen, maar is nu toch echt een verdedigend middenvelder, omdat die positie hem ligt. (en wellicht ook omdat die positie te hoog gegrepen is voor hem..)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:34 schreef bahbah het volgende:
Zal rond 60 miljoen worden.
Komt Overmars met verklaring dat hij inderdaad gezegd heeft dat er niemand meer verkocht zou worden,maar dat dit bedrag gewoonweg niet verantwoord is om te weigeren.

Ach voor 300.000 opgepikt....
Iedereen in bestuur in zijn nopjes.
Wat een mega kerstbonus word dat zeg.

En wat heb je aan talenten als je ze tegenwoordig al voor de bloei van hun leven
de tent uit laat gaan?
Sta je toch continu te spelen met jongens die niet op hun top zijn?
Dan beter maar 11 routiniers .
Het hele jeugd verhaal kan de prullenbak in zo.
Nooit zul je optimaal kunnen genieten van die gasten.

Daar gaan de ideeën van Cruijff.
Compleet verrot zo.
Haha lol, Met veel geld is alles te koop. Zo werkt dat.

Als ik morgen bij jou op de stoep sta en ik bied het dubbele van jou aanschafprijs van je huis. Dan zal je toch ook gek zijn omdat te weigeren?

Dan zoek je daarna toch ook naar een goedkopere alternatief. Waar ik een jaar later weer op de stoep sta om het te kopen en vervolgens ga het maar door en door!

Ik snap niet echt waarom je nu opeens naar oudere mensen moeten gaan kijken, waar je weet dat ze er niet beter op gaan worden.
bahbah
 bahbah - woensdag 23 augustus 2017 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Haha lol, Met veel geld is alles te koop. Zo werkt dat.

Als ik morgen bij jou op de stoep sta en ik bied het dubbele van jou aanschafprijs van je huis. Dan zal je toch ook gek zijn omdat te weigeren?

Dan zoek je daarna toch ook naar een goedkopere alternatief. Waar ik een jaar later weer op de stoep sta om het te kopen en vervolgens ga het maar door en door!

Ik snap niet echt waarom je nu opeens naar oudere mensen moeten gaan kijken, waar je weet dat ze er niet beter op gaan worden.
Huizen of voetbal.
Oke.
Begrijp je wel wat ik wil zeggen?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:36 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik probeer niet te beweren dat hij niet op andere posities heeft gespeeld..
Ik zei alleen wat zijn favoriete positie is en waarom ik dat denk.

Het is bekend dat hij als 10 is begonnen, maar is nu toch echt een verdedigend middenvelder, omdat die positie hem ligt. (en wellicht ook omdat die positie te hoog gegrepen is voor hem..)
Maar dat het zijn positie verdedigend is, betekend niet dat hij niet aanvallende speler is.

Kritiek was op mijn selectie dat er te veel aanvallende spelers inzaten.

Maar ik zie niet het verschil tussen Frenkie, Donny en Lasse. Ze hebben allemaal een aanvallende intenties, de 1 is daar goed in, de ander daarin. de ander is daar minder in en de ander weer daarin.

Vervolgens werd er gezegd dat Veltman vaker op moest komen en nu is dat opeens een pre omdat we anders te veel aanvallende spelers zouden hebben. Beetje vreemd vind je niet?

Vervolgens is met een 10 spelen meer verdedigend dan met een 6. Hangt van de rol af. En frenkie en Donny kunnen die rollen prima invullen.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:34 schreef bahbah het volgende:
Zal rond 60 miljoen worden.
Komt Overmars met verklaring dat hij inderdaad gezegd heeft dat er niemand meer verkocht zou worden,maar dat dit bedrag gewoonweg niet verantwoord is om te weigeren.

Ach voor 300.000 opgepikt....
Iedereen in bestuur in zijn nopjes.
Wat een mega kerstbonus word dat zeg.

En wat heb je aan talenten als je ze tegenwoordig al voor de bloei van hun leven
de tent uit laat gaan?
Sta je toch continu te spelen met jongens die niet op hun top zijn?
Dan beter maar 11 routiniers .
Het hele jeugd verhaal kan de prullenbak in zo.
Nooit zul je optimaal kunnen genieten van die gasten.

Daar gaan de ideeën van Cruijff.
Compleet verrot zo.
Ik zou hem ook wegdoen hoor als ik Overmars was.
Deze waarde hebben die gasten alleen door die EL finale. Profiteer ervan.
Volgend jaar is die jongen een stuk minder waard.

En ja, wat je zegt. Het voetbal is verrot, maar zolang dat zo is kun je er maar beter van profiteren.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:48 schreef bahbah het volgende:

[..]

Huizen of voetbal.
Oke.
Begrijp je wel wat ik wil zeggen?
Ja dat we moeten stoppen met jeugd opleiden omdat we er zelf niet van profiteren, sportief gezien.

Maar een goede routinier gaat hier niet voetballen met 7 kunstgrasvelden. Dus krijg je spelers als Viergever en Schone en Zimling. Klaasjan die niet meer goed genoeg is voor Schalke
bahbah
 bahbah - woensdag 23 augustus 2017 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:52 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik zou hem ook wegdoen hoor als ik Overmars was.
Deze waarde hebben die gasten alleen door die EL finale. Profiteer ervan.
Volgend jaar is die jongen een stuk minder waard.

En ja, wat je zegt. Het voetbal is verrot, maar zolang dat zo is kun je er maar beter van profiteren.
Ja oke ,dat is een goed punt.

Maar de visie van Ajax begint dus wel achterhaald te worden.
Laten we dan ook maar vadt accepteren dan dat we internationaal voorlopig niks meer in te brengen hebben.
Want het mazzeltje dat Dolberg heel ff op een flow zat is ook zeldzaam voor een tiener.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:57 schreef bahbah het volgende:

[..]

Ja oke ,dat is een goed punt.

Maar de visie van Ajax begint dus wel achterhaald te worden.
Laten we dan ook maar vadt accepteren dan dat we internationaal voorlopig niks meer in te brengen hebben.
Want het mazzeltje dat Dolberg heel ff op een flow zat is ook zeldzaam voor een tiener.
Dat werd toch ook 5 jaar geleden gezegd? Toen we Suarez hadden verkocht en Hunterlaar en Sneijder.

Toch zijn er altijd wel spelers te vinden, die jong en goed zijn en veel belovend zijn.
Probleem is dat nu zelfs Watford ons voor gaat dringen wat 5 jaar geleden niet het geval was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door Positieve Arrogantie --
bahbah
 bahbah - woensdag 23 augustus 2017 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 15:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja dat we moeten stoppen met jeugd opleiden omdat we er zelf niet van profiteren, sportief gezien.

Maar een goede routinier gaat hier niet voetballen met 7 kunstgrasvelden. Dus krijg je spelers als Viergever en Schone en Zimling. Klaasjan die niet meer goed genoeg is voor Schalke
Haha Klaas Jan.......moet je opletten dit seizoen.
Zet maar weg deze quote...tot einde seizoen.
Zondag was nummer 1.
Ik zeg niet dat we moeten stoppen met jeugd opleiden,maar dat we wel moeten accepteren dat we het beste van die spelers nooit in het Ajax shirt zullen zien.Waar we dus ook geen baat bij hebben en dus spelers moeten halen om dat gat weer op te vullen.
p111
 p111 - woensdag 23 augustus 2017 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 13:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je moet kijken wat je mist op het middenveld en dat is zeker niet Siem de Jong ondanks dat het een aardige speler is maar het is teveel van hetzelfde. Net als Schöne vrij traag aan de bal. Komt pure snelheid te kort. Is geen vechter. Altijd geblesseerd.
Ayoub heeft wel het gif wat we nu te weinig hebben en is verder een prima voetballer.
Vorig jaar niet nodig/goed genoeg en nu ineens wel.
Brandje ze willen het niet inzien,ze hadden gisteren even naar Napels moeten kijken lopende spelers goede techniek en handelingssnelheid.Dit alles mist Schone en Siem kan wel lopen maarst handelingssnelheid en techn/matig.Wat is de ktacht van Ayoub vechtlust lopend vermogen techn/vaardig dus wat moeten we met Siem in godsnaam.Dan hebben we ook nog Frenkie de Jong die alles in huis heeft techn/handelingssnelheid hij is snel creatief en een goed schot,Dan gaan wij Siem weer kopen die overal mislukt is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 augustus 2017 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 16:01 schreef bahbah het volgende:

[..]

Haha Klaas Jan.......moet je opletten dit seizoen.
Zet maar weg deze quote...tot einde seizoen.
Zondag was nummer 1.
Ik zeg niet dat we moeten stoppen met jeugd opleiden,maar dat we wel moeten accepteren dat we het beste van die spelers nooit in het Ajax shirt zullen zien.Waar we dus ook geen baat bij hebben en dus spelers moeten halen om dat gat weer op te vullen.
Nee maar dat was 5 jaar geleden toch ook al het geval. Sneijder heeft ook niet zijn beste periode bij Ajax gehad.
Zlatan niet, Suarez niet en zo zijn er nog wel een aantal die de stap hoger op hebben gemaakt.

En zo zijn er ook die dat niet hebben gedaan maar die gingen ook niet voor het grote geld weg. Misschien alleen Babel die voor 19 mil vertrok heeft het niet waar gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 augustus 2017 door Positieve Arrogantie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1720030