BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 01:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ayoub...das Europese top...
Absoluut niet. En ik ben niet eens weg van Ayoub.
Moet je nagaan als ik hem al liever zie komen als Siem..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 07:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Versterken ze eerst enkel en alleen de breedte? Dus de betere spelers komen nog?
Van Leer, Lamprou, de Jong geen aankopen die je aanzag komen.
Weet ik niet. Heb Overmars gebeld maar die neemt niet op. Denk dat ie met zijn krent op de Bahamas ligt! ;-)
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 23:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zo niet mogen keizer spijkerman en het hele TH opdonderen... ook als het spel is zoals de boer de laatste tijd.. dat is AJAX ONWAARDIG
Dat is raar. Dus Bosz hoefde van je geen kampioen te worden. Maar als Keijzer geen kampioen wordt moet ineens alles opdonderden.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 01:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjag noem ne negatief.. ;) is een feit.. dat ziet iedereen behalve een aantal hier op het forum.. sla andere reactie buiten dit forum erop na.. merendeel denkt zo.. idem over keizer en het th overigens.. maar dan ben je bosz geil volgens pak em beet 4 man..
Helemaal niet het merendeel dat zo denkt kerel.

90% of meer van de supporters uit zich niet eens online over Ajax. Maar koken hun wedstrijdjes in hetbstadion of besloten kring en daarmee klaar.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 03:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je roept elke keer dat je Keizer de kans geeft. Tot nog toe heb ik enkel negativiteit over hem gelezen van je! Niets is goed, alles is fout. Dat noem ik nu geen kans geven. Net zo goed als ik Bosz afgelopen seizoen geen kans gaf doe jij hetzelfde met Keizer. Wees dan gewoon redelijk en zeg niet dat je hem een kans geeft. Je laat namelijk geen reactie onbetuigd om je afkeer jegens hem uit te spreken! Daarbij is het niet vreemd dat je Bosz-geil wordt genoemd als je zijn negatieve reacties niet wilt accepteren. Alles wat negatief wordt geuit over Bosz ga jij anderen binnen de organisatie de schuld van geven. Want ja, je kent hem en Kruzen en het zijn zulke fijne mensen!! Voor mij is het gewoon een smerige kakkerlak die middels een smerige truc Ajax de rug heeft toegekeerd en net als jou de schuld daarvan bij anderen neerlegt.
Helemaal eens. Jij zei tenminste op voorhand dat je hem geen kans zou geven. En je berichten waren identiek
Als die van nummer 10 nu. Maar hij zegt hem wel een kans te geven. Tsjaaa.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 10:21   quote  deeplink  
Ik krijg van diverse kennissen uit Parijs een berichtje dat equippe melding maakt van een bod van 65 miljoen op Dolberg. Ik kan het alleen nergens vinden maar vond het dusdanig veel dat ik het even wou delen.

Zijn overigens gewoon jongens die een krant lezen en geen ingewijden.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 augustus 2017 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 09:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet ik niet. Heb Overmars gebeld maar die neemt niet op. Denk dat ie met zijn krent op de Bahamas ligt! ;-)
Groot gelijk heeft ie! Wat moet hij anders doen? :p
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 09:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is raar. Dus Bosz hoefde van je geen kampioen te worden. Maar als Keijzer geen kampioen wordt moet ineens alles opdonderden.
bosz had iets neergezet waar keizer op voor kon borduren... die hoeft niet van niks iets temaken.. anyway ligt het niet aan keizer dus inprjncipe klopt het wat je zegt.. dat het TH maar weg incl spijkerman..
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 10:21 schreef remco k het volgende:
Ik krijg van diverse kennissen uit Parijs een berichtje dat equippe melding maakt van een bod van 65 miljoen op Dolberg. Ik kan het alleen nergens vinden maar vond het dusdanig veel dat ik het even wou delen.

Zijn overigens gewoon jongens die een krant lezen en geen ingewijden.
50+ moet je niet weigeren..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 augustus 2017 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 10:21 schreef remco k het volgende:
Ik krijg van diverse kennissen uit Parijs een berichtje dat equippe melding maakt van een bod van 65 miljoen op Dolberg. Ik kan het alleen nergens vinden maar vond het dusdanig veel dat ik het even wou delen.

Zijn overigens gewoon jongens die een krant lezen en geen ingewijden.
Dan moet je hem laten gaan...wat een geld!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 24 augustus 2017 - 10:48   quote  deeplink  
35eb01582f.jpg
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 24 augustus 2017 - 10:48   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door Hasjkoph --
hjf
 hjf - donderdag 24 augustus 2017 - 10:51   quote  deeplink  
Het staat voor mij wel vast, dat Kasper Dolberg wordt verkocht en dat de prijs ergens richting de € 60 mln. gaat. Kun je gewoon niet weigeren. Na de transfer van Neymar is de voetbalwereld knettergek geworden. Clubs op het tweede niveau in Engeland smijten met miljoenen alsof het niets is. De charme van het spelletje wat voetbal was, is wel enigszins verdwenen. Ik ben overigens benieuwd wat de gevolgen van de Brexit gaan worden bij de Engelse clubs. Hebben jullie daar al ideeën over? Kan zomaar zijn dat de transferwaarde van de spelers gaan kelderen, omdat de Engelse regering mogelijk een maximum van buitenlandse spelers gaat opleggen.
hjf
 hjf - donderdag 24 augustus 2017 - 10:52   quote  deeplink  
Als Dolberg wordt verkocht, dan zeg ik Pavon halen!!!
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 10:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bosz had iets neergezet waar keizer op voor kon borduren... die hoeft niet van niks iets temaken.. anyway ligt het niet aan keizer dus inprjncipe klopt het wat je zegt.. dat het TH maar weg incl spijkerman..
Vrijwel de gehele selectie stond al voor afgelopen seizoen. Juist Bosz kon voortborduren. En kreeg er uiteindelijk alleen maar fantastische aankopen jij in de vorm van Sanchez zyech en volgens jou fantastische Traore.

Nu is vrijwel de hele selectie uitgekleed. Is bijna 25% van de oude selectie weggegaan en dus moet juist Keijzer opnieuw beginnen. Zeker aangezien de twee beste spelers van afgelopen jaar verkocht zijn
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 10:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

50+ moet je niet weigeren..
Eens. Dat kan niet als Ajax zijnde.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 10:52 schreef hjf het volgende:
Als Dolberg wordt verkocht, dan zeg ik Pavon halen!!!
Dat is een fantastische speler. Maar ze hebben een bid van 23 miljoen euro geweigerd en we hebben concurrentie van clubs als Bayern psg en Monaco. Normaal gesproken ben je dan kansloos
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 11:07   quote  deeplink  
Die wober is toch een baasje hoor. Zag net filmpje dat ie het contract tekende in Arena en rondleiding kreeg.
Die heeft de meeste persoonlijke duels gewonnen afgelopen jaar in Oostenrijk (70%).
En had al snel de leiding in de verdediging daar.
Voetbalt graag vooruit .
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 10:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Vrijwel de gehele selectie stond al voor afgelopen seizoen. Juist Bosz kon voortborduren. En kreeg er uiteindelijk alleen maar fantastische aankopen jij in de vorm van Sanchez zyech en volgens jou fantastische Traore.

Nu is vrijwel de hele selectie uitgekleed. Is bijna 25% van de oude selectie weggegaan en dus moet juist Keijzer opnieuw beginnen. Zeker aangezien de twee beste spelers van afgelopen jaar verkocht zijn
de selectie wat hij had paste niet bij het soort voetbal die ajax dient tespelen.. keizer wou het zelfde zonder al teveel te wijzigen.. dus kon hij door.. tuurlijk ben je sanchez en klaassen kwijt, maar is het dan niet aan het TH om ervoor tezorgen dat er wel betere aankopen gedaan worden met het geld van sanchez en klaassen ? daarbij is hij trainer van jong ajax, speelde top.. wie zijn er doorgeschoven nu onder keizer vanuit jong ?
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 11:07 schreef bahbah het volgende:
Die wober is toch een baasje hoor. Zag net filmpje dat ie het contract tekende in Arena en rondleiding kreeg.
Die heeft de meeste persoonlijke duels gewonnen afgelopen jaar in Oostenrijk (70%).
En had al snel de leiding in de verdediging daar.
Voetbalt graag vooruit .
ben benieuwd..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 11:30   quote  deeplink  
Emi Rigoni heeft voor vier jaar getekend en in zijn arbeidsovereenkomst zou een gelimiteerde transfersom van zestig miljoen zijn opgenomen. “Ik ben blij om hier te zijn. De eerste training ging goed en ik ben blij dat ik met mijn Argentijnse vrienden ga spelen. Roberto Mancini heeft mij ervan overtuigd om naar Zenit te komen. Dit is een grote club en ik hoop dat de resultaten dit seizoen goed zullen zijn”, aldus de flankspeler.

-------------------------------------

Nu gaat het mij niet om die speler, maar op dat stuk dat er direct een gelimiteerde transfersom is opgenomen in zijn contract. Waarom doet Ajax niet zoiets? Aan elke speler een gelimiteerde transfersom van 50 of 60M hangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door Jaccio --
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 11:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de selectie wat hij had paste niet bij het soort voetbal die ajax dient tespelen.. keizer wou het zelfde zonder al teveel te wijzigen.. dus kon hij door.. tuurlijk ben je sanchez en klaassen kwijt, maar is het dan niet aan het TH om ervoor tezorgen dat er wel betere aankopen gedaan worden met het geld van sanchez en klaassen ? daarbij is hij trainer van jong ajax, speelde top.. wie zijn er doorgeschoven nu onder keizer vanuit jong ?
Veel van de jongens die vorig jaar onder Keijzer speelden zaten al vaker bij de selectie richting einde seizoen. Dus ik zie jongens als vd beek de jong Cerny eiting doorgeschoven. Daarnaast zijn we net begonnen.

En leuk hoor dat ie verder wil metbhet type spel. Maar als je halve selectie weg is en je een aantal nieuwe spelers moet inpassen begin je gewoon opnieuw. Kan jij wel roepen dat dit niet zo is. Maar dat is klinkklare onzin en dat weet je zelf ook.

Wat je zegt over die spelers is al helemaal onzin. Allemaal jongens die juist met de manier van spelen van Bosz hun halve leven zijn opgeleid en op die manier het profvoetbal gehaald hebben.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 11:30 schreef Jaccio het volgende:
Emi Rigoni heeft voor vier jaar getekend en in zijn arbeidsovereenkomst zou een gelimiteerde transfersom van zestig miljoen zijn opgenomen. “Ik ben blij om hier te zijn. De eerste training ging goed en ik ben blij dat ik met mijn Argentijnse vrienden ga spelen. Roberto Mancini heeft mij ervan overtuigd om naar Zenit te komen. Dit is een grote club en ik hoop dat de resultaten dit seizoen goed zullen zijn”, aldus de flankspeler.

-------------------------------------

Nu gaat het mij niet om die speler, maar op dat stuk dat er direct een gelimiteerde transfersom is opgenomen in zijn contract. Waarom doet Ajax niet zoiets? Aan elke speler een gelimiteerde transfersom van 50 of 60M hangen.
Ik weet niet of dat überhaupt mag in Nederland. In Engeland mag het volgens mij niet. Maar ik kan me vergissen.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 11:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat überhaupt mag in Nederland. In Engeland mag het volgens mij niet. Maar ik kan me vergissen.
Als ik me niet vergis had Gudelj bij AZ toendertijd een gelimiteerde transfersom in zijn contract van 5 of 6M, waardoor hij zonder problemen naar Ajax kon.

Moet het even opzoeken, maar ben er vrij zeker van dat dit het geval was.

Edit : http://www.nu.nl/voetbal/4044188/nemanja-gudelj-tekent-vijf-jaar-bij-ajax.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door Jaccio --
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 11:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Veel van de jongens die vorig jaar onder Keijzer speelden zaten al vaker bij de selectie richting einde seizoen. Dus ik zie jongens als vd beek de jong Cerny eiting doorgeschoven. Daarnaast zijn we net begonnen.

En leuk hoor dat ie verder wil metbhet type spel. Maar als je halve selectie weg is en je een aantal nieuwe spelers moet inpassen begin je gewoon opnieuw. Kan jij wel roepen dat dit niet zo is. Maar dat is klinkklare onzin en dat weet je zelf ook.

Wat je zegt over die spelers is al helemaal onzin. Allemaal jongens die juist met de manier van spelen van Bosz hun halve leven zijn opgeleid en op die manier het profvoetbal gehaald hebben.
en toch voldeden ze niet.. tete wellicht wel.. de rest komt tekort.. bazoer zien spelen ? riedewald ook bij deboer weer terug op de bank.. gudelj.. allemaal terechte beslissingen geweest
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 augustus 2017 - 12:18   quote  deeplink  
Ik zou niet weten waarom je een bod van 50+ mil niet kan weigeren?

Man, je verkoopt niet klaar. Al bieden ze 223 mil dan weiger je dat als je hem niet wil verkopen.

Geef mij 1 goeie reden waarom je een speler zou moeten verkopen als ze 65 mil zouden bieden?
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik zou niet weten waarom je een bod van 50+ mil niet kan weigeren?

Man, je verkoopt niet klaar. Al bieden ze 223 mil dan weiger je dat als je hem niet wil verkopen.

Geef mij 1 goeie reden waarom je een speler zou moeten verkopen als ze 65 mil zouden bieden?
In dit geval omdat hij volgend jaar een stuk minder waard is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 augustus 2017 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:21 schreef Jaccio het volgende:

[..]

In dit geval omdat hij volgend jaar een stuk minder waard is.
Omdat? Weet jij al hoeveel doelpunten hij maakt dit seizoen?
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Omdat? Weet jij al hoeveel doelpunten hij maakt dit seizoen?
Omdat ik weet dat ze niet zo ver komen in de EL dit seizoen. Misschien zelfs helemaal geen Europees spelen en omdat hij volgend seizoen een jaar minder vastligt.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik zou niet weten waarom je een bod van 50+ mil niet kan weigeren?

Man, je verkoopt niet klaar. Al bieden ze 223 mil dan weiger je dat als je hem niet wil verkopen.

Geef mij 1 goeie reden waarom je een speler zou moeten verkopen als ze 65 mil zouden bieden?
Aandeelhouders
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 augustus 2017 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:25 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Omdat ik weet dat ze niet zo ver komen in de EL dit seizoen. Misschien zelfs helemaal geen Europees spelen en omdat hij volgend seizoen een jaar minder vastligt.
Volgens mij zit hij nog niet aan de top wat Ajax kan bieden dus is er ruimte om zijn contract te verlengen.
Zeker gezien als hij een minder goed seizoen zou draaien is er ook geen reden om hem te laten gaan, want dan is hij er nog niet klaar voor.

Iemand die tussen Oktober en december iedere wedstrijd er 2 in legt word niet perse goedkoper, omdat hij geen europees speelt.

Dus hij hoeft niet goedkoper te worden, de kans bestaat dat het gebeurd. Maar dat kan ook dat hij duurde word omdat hij dingen laat zien dat hij er klaar voor is. Voor de volgende stap
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 12:32   quote  deeplink  
Overigens duiken er nu in de Franse pers allemaal berichten op dat Monaco niet verder wil gaan dan 30 miljoen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 augustus 2017 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Aandeelhouders
Oh geeft ajax dividend uit dan? Oh dat wist ik niet.

Overigens staat in de richtlijnen van de aandeelhouders dat ajax geen enorme winst hoeft te maken.
Enkel dat ze een kleine plus moeten hebben. Sorry maar 40 mil dekt de mogelijke uitschakeling wel.
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:32 schreef remco k het volgende:
Overigens duiken er nu in de Franse pers allemaal berichten op dat Monaco niet verder wil gaan dan 30 miljoen.
Ik las het ja.
Dan gaat Dolberg dus daar niet naar toe.
Financieel onafhankelijk dus ik geloof dan wel dat ze gem niet laten gaan.
Dat is het risico wel waard.
Stomme kutfransen.Met die volgevreten Albert.
Wat denken ze nou?
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh geeft ajax dividend uit dan? Oh dat wist ik niet.

Overigens staat in de richtlijnen van de aandeelhouders dat ajax geen enorme winst hoeft te maken.
Enkel dat ze een kleine plus moeten hebben. Sorry maar 40 mil dekt de mogelijke uitschakeling wel.
Nee maar die oefenen echt wel druk uit en dat is ook logisch.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens mij zit hij nog niet aan de top wat Ajax kan bieden dus is er ruimte om zijn contract te verlengen.
Zeker gezien als hij een minder goed seizoen zou draaien is er ook geen reden om hem te laten gaan, want dan is hij er nog niet klaar voor.

Iemand die tussen Oktober en december iedere wedstrijd er 2 in legt word niet perse goedkoper, omdat hij geen europees speelt.

Dus hij hoeft niet goedkoper te worden, de kans bestaat dat het gebeurd. Maar dat kan ook dat hij duurde word omdat hij dingen laat zien dat hij er klaar voor is. Voor de volgende stap
Laat me het zo zeggen, ik verwacht dat hij volgend seizoen een stuk minder waard is dan 50 of 65.
Om de redenen die ik heb genoemd.
Alleen daarom al zou ik hem direct verkopen voor dat bedrag. Ik geloof niet dat er volgend seizoen een club komt die hetzelfde gaat bieden.
Die Mbappe gaat nu weg voor 150. Geld binnen. Beetje paniek daar misschien. Gewoon lekker wegdoen.

Daarbij komt ook dat ik er heilig in geloof dat de waarde alleen maar zo hoog is doordat ze de EL finale hebben gehaald. Van Sanchez ook.

edit:
De club uit het prinsdom zet in op een bedrag van tussen de twintig en dertig miljoen. Dat meldt L'Equipe donderdag. Monaco wacht bewust tot na Rosenborg - Ajax, omdat de kans aanwezig is dat de Amsterdammers dit seizoen geen Europees voetbal spelen. Monaco denkt dat de vraagprijs daardoor lager zal worden. SFR Sport meldt zelfs dat er tot op heden helemaal geen bod gedaan is.

Dat is wat ik bedoel met wel of geen Europees voetbal spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door Jaccio --
Eide
 Eide - donderdag 24 augustus 2017 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 09:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet ik niet. Heb Overmars gebeld maar die neemt niet op. Denk dat ie met zijn krent op de Bahamas ligt! ;-)
Volgens het nieuws is hij in Amsterdam met Slop. Het is dusdanig druk op de transfermarkt dat alleen Vd Sar en Geelen naar Noorwegen zijn afgereisd. Overmars is druk op kantoor.
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 11:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat überhaupt mag in Nederland. In Engeland mag het volgens mij niet. Maar ik kan me vergissen.
Gelijke rechten gelijke plichten binnen de eu...
Eide
 Eide - donderdag 24 augustus 2017 - 12:41   quote  deeplink  
En voor 30 mio neem ik aan dat Ajax lachend nee zegt op de huidige markt. 50+ denk ik dat je geen nee kan zeggen maar voor minder hoef je het natuurlijk niet te doen.
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Volgens het nieuws is hij in Amsterdam met Slop. Het is dusdanig druk op de transfermarkt dat alleen Vd Sar en Geelen naar Noorwegen zijn afgereisd. Overmars is druk op kantoor.
Ach die zijn gewoon aan het bezuinigen joh...
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 12:42   quote  deeplink  
vind 30 anddrs ook een mooi bedrag.. als we europess niks halen en dolberg komt niet uit het dal leverd die niks meer op..
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:41 schreef Eide het volgende:
En voor 30 mio neem ik aan dat Ajax lachend nee zegt op de huidige markt. 50+ denk ik dat je geen nee kan zeggen maar voor minder hoef je het natuurlijk niet te doen.
Om zo een bod kan zelfs Marc inmiddels lachen.
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:42 schreef nummer10 het volgende:
vind 30 anddrs ook een mooi bedrag.. als we europess niks halen en dolberg komt niet uit het dal leverd die niks meer op..
Als Huntelaar er vanavond 1 of 2 inschiet word het wel lastig voor hem.

En dat gaat ie doen ook.....tja....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 augustus 2017 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee maar die oefenen echt wel druk uit en dat is ook logisch.
Oh is dat zo? De regels die de aandeelhouders hebben opgesteld, dat is voornamelijk de amateurtak. Daaraan voldoet de leiding ook.

Dat overmars niet te veel geld mag uitgeven komt omdat ze dat geld ook ergens weer vandaan moeten halen, met het verkoop van spelers. Dat wil de RVC voorkomen, dat we verplicht zijn om spelers te verkopen om zwarte cijfers te presenteren.

Enige eis wat aandeelhouders willen is dat ze niet verlies draaien. We hebben het geld van Klaassen niet eens opgemaakt dus we raken die 40 mil van Sanchez niet eens aan. In principe was het ook niet nodig geweest enkel wilde de speler zelf al weg.

RVC wil niet dat we te veel geld word uitgeven, wat bij de jaarcijfers te zien is dat ze een verlies hebben gemaakt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 augustus 2017 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:38 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Laat me het zo zeggen, ik verwacht dat hij volgend seizoen een stuk minder waard is dan 50 of 65.
Om de redenen die ik heb genoemd.
Alleen daarom al zou ik hem direct verkopen voor dat bedrag. Ik geloof niet dat er volgend seizoen een club komt die hetzelfde gaat bieden.
Die Mbappe gaat nu weg voor 150. Geld binnen. Beetje paniek daar misschien. Gewoon lekker wegdoen.

Daarbij komt ook dat ik er heilig in geloof dat de waarde alleen maar zo hoog is doordat ze de EL finale hebben gehaald. Van Sanchez ook.

edit:
De club uit het prinsdom zet in op een bedrag van tussen de twintig en dertig miljoen. Dat meldt L'Equipe donderdag. Monaco wacht bewust tot na Rosenborg - Ajax, omdat de kans aanwezig is dat de Amsterdammers dit seizoen geen Europees voetbal spelen. Monaco denkt dat de vraagprijs daardoor lager zal worden. SFR Sport meldt zelfs dat er tot op heden helemaal geen bod gedaan is.

Dat is wat ik bedoel met wel of geen Europees voetbal spelen.
Sorry maar het is enkel speculatie wat de waarde van Dolberg is. De waarde van dolberg is zo hoog omdat er word verwacht dat hij een hele grote gaat worden. Zo is ieder scoutingsrapport ook wel te lezen, niet wat hij nu laat zien. Ook niet omdat hij de EL finale heeft behaald. Nee, de verwachting zijn bij hem gewoon heel hoog. Dat is de reden van de hoge transferwaarde. Vergeet niet dat hij niet iedere wedstrijd geweldig speelde, dat hij ook geen topscorer van de eredivisie is geworden. Dus daarin zijn de mogelijkheden waarin hij nog kan groeien, hij heeft ook geen prijs gewonnen. Hij heeft 4 doelpunten gemaakt in EL, door af en toe een goede wedstrijd te spelen.

Dus als hij constant zou presteren dat hij bij Ajax onomstreden is, dat hij laat zien dat hij de eredivisie ontgroeit is. Dan zou ik zeggen ja. Dan is een verkoop wel logisch en dat de prijs niet verder zou stijgen.

Maar om nu te zeggen dat hij qua waarde gaat zakken, daar geloof ik niet in.
Alleen als hij een seizoen zou draaien als vorig seizoen, dan wel. Maar daar geloof ik ook niet in.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 augustus 2017 - 13:30   quote  deeplink  
Remco, we hadden laatst over dat ik twijfel over de hoogte van het bedrag wat de telegraaf noemde.
Jij zei dat klopt wel omdat ze vaak wel goed zaten.

Ik zei enkel dat de telegraaf melden bij Sanchez dat ze een bod van 40 mil hadden afgewezen en vervolgens melden engelse media dat ze een veel lagere bod hadden gedaan. Gezien dat Ajax akkoord ging met 40+2, lijkt het erop dat het eerste bod ook niet klopte wat de telegraaf melden.

Nu zie je dat opnieuw. Bod van 50 mil afgewezen volgens de telegraaf maar blijkt bij de Franse media, dat bedrag veel lager is.

Dus gewoon ff afwachten wat nou daadwerkelijke bod was of is, als er überhaupt een bod uit is gebracht!
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 13:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Sorry maar het is enkel speculatie wat de waarde van Dolberg is. De waarde van dolberg is zo hoog omdat er word verwacht dat hij een hele grote gaat worden. Zo is ieder scoutingsrapport ook wel te lezen, niet wat hij nu laat zien. Ook niet omdat hij de EL finale heeft behaald. Nee, de verwachting zijn bij hem gewoon heel hoog. Dat is de reden van de hoge transferwaarde. Vergeet niet dat hij niet iedere wedstrijd geweldig speelde, dat hij ook geen topscorer van de eredivisie is geworden. Dus daarin zijn de mogelijkheden waarin hij nog kan groeien, hij heeft ook geen prijs gewonnen. Hij heeft 4 doelpunten gemaakt in EL, door af en toe een goede wedstrijd te spelen.

Dus als hij constant zou presteren dat hij bij Ajax onomstreden is, dat hij laat zien dat hij de eredivisie ontgroeit is. Dan zou ik zeggen ja. Dan is een verkoop wel logisch en dat de prijs niet verder zou stijgen.

Maar om nu te zeggen dat hij qua waarde gaat zakken, daar geloof ik niet in.
Alleen als hij een seizoen zou draaien als vorig seizoen, dan wel. Maar daar geloof ik ook niet in.
We zullen het zien. Feit is dat het voor ons allemaal speculeren is.
Maar als je gelijk krijgt, stuur ik je een kratje van je favoriete bier toe. Bij deze
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 03:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je roept elke keer dat je Keizer de kans geeft. Tot nog toe heb ik enkel negativiteit over hem gelezen van je! Niets is goed, alles is fout. Dat noem ik nu geen kans geven. Net zo goed als ik Bosz afgelopen seizoen geen kans gaf doe jij hetzelfde met Keizer. Wees dan gewoon redelijk en zeg niet dat je hem een kans geeft. Je laat namelijk geen reactie onbetuigd om je afkeer jegens hem uit te spreken! Daarbij is het niet vreemd dat je Bosz-geil wordt genoemd als je zijn negatieve reacties niet wilt accepteren. Alles wat negatief wordt geuit over Bosz ga jij anderen binnen de organisatie de schuld van geven. Want ja, je kent hem en Kruzen en het zijn zulke fijne mensen!! Voor mij is het gewoon een smerige kakkerlak die middels een smerige truc Ajax de rug heeft toegekeerd en net als jou de schuld daarvan bij anderen neerlegt.
Haha, spijkertje op zijn kop.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 03:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je roept elke keer dat je Keizer de kans geeft. Tot nog toe heb ik enkel negativiteit over hem gelezen van je! Niets is goed, alles is fout. Dat noem ik nu geen kans geven. Net zo goed als ik Bosz afgelopen seizoen geen kans gaf doe jij hetzelfde met Keizer. Wees dan gewoon redelijk en zeg niet dat je hem een kans geeft. Je laat namelijk geen reactie onbetuigd om je afkeer jegens hem uit te spreken! Daarbij is het niet vreemd dat je Bosz-geil wordt genoemd als je zijn negatieve reacties niet wilt accepteren. Alles wat negatief wordt geuit over Bosz ga jij anderen binnen de organisatie de schuld van geven. Want ja, je kent hem en Kruzen en het zijn zulke fijne mensen!! Voor mij is het gewoon een smerige kakkerlak die middels een smerige truc Ajax de rug heeft toegekeerd en net als jou de schuld daarvan bij anderen neerlegt.
een kakkerlak die ajax zijn gezicht terug gaf.. daarbij heeft hij de rug niet toegekeerd.. js gewoon weggaan uit de slangenkuil ook wel het TH genoemt.. iedereen weet hoe bosz en kruzen zijn.. geen blad voor de mond en eigenwijs.. en daar kunnen ze niet zo goed tegen in amsterdam.. helaas.. overkwam co ook al eens die ik als trainer ook hoog had zitten dus ben ik ook co geil ? nee ik hou van de manier van spelen van zulk soort trainers. thats all.. dus tjah of dat nu het TH is of gewoon hoe ajax is mag jezelf invullen.. daarbij ik hoop dat het wat word ook al is spijkerman hoofd trainer.. want gaat om ajax niet ok welke trainer. maar ik ben er gewoon bang voor en daarom moet keizer het maar ontgelden ;) 1 ding moet ik keizer nageven hij is een echte vriend van de jongens.. maar weet niet of dit wel goed is voor zoon groep..
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 13:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh is dat zo? De regels die de aandeelhouders hebben opgesteld, dat is voornamelijk de amateurtak. Daaraan voldoet de leiding ook.

Dat overmars niet te veel geld mag uitgeven komt omdat ze dat geld ook ergens weer vandaan moeten halen, met het verkoop van spelers. Dat wil de RVC voorkomen, dat we verplicht zijn om spelers te verkopen om zwarte cijfers te presenteren.

Enige eis wat aandeelhouders willen is dat ze niet verlies draaien. We hebben het geld van Klaassen niet eens opgemaakt dus we raken die 40 mil van Sanchez niet eens aan. In principe was het ook niet nodig geweest enkel wilde de speler zelf al weg.

RVC wil niet dat we te veel geld word uitgeven, wat bij de jaarcijfers te zien is dat ze een verlies hebben gemaakt.
Ja dat is zo. Al zo vaak aan gerefereerd in de media in het verleden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.2502548