BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 13:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Remco, we hadden laatst over dat ik twijfel over de hoogte van het bedrag wat de telegraaf noemde.
Jij zei dat klopt wel omdat ze vaak wel goed zaten.

Ik zei enkel dat de telegraaf melden bij Sanchez dat ze een bod van 40 mil hadden afgewezen en vervolgens melden engelse media dat ze een veel lagere bod hadden gedaan. Gezien dat Ajax akkoord ging met 40+2, lijkt het erop dat het eerste bod ook niet klopte wat de telegraaf melden.

Nu zie je dat opnieuw. Bod van 50 mil afgewezen volgens de telegraaf maar blijkt bij de Franse media, dat bedrag veel lager is.

Dus gewoon ff afwachten wat nou daadwerkelijke bod was of is, als er überhaupt een bod uit is gebracht!
Ja en dus heeft de Franse media gelijk? Overigens berichten equippe dat ze 65 miljoen zouden hebben geboden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 augustus 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja en dus heeft de Franse media gelijk? Overigens berichten equippe dat ze 65 miljoen zouden hebben geboden.
Ik zeg niet wie er gelijk heeft. Ik zeg enkel dat het valt te betwiste of het verhaal wel klopt.

Omdat er verschillende verhalen worden gesproken. De enige waar ze mee eens zijn is dat er een interesse is. Of er een bod is uitgebracht word al betwist door een krant. Is daar ook eenstemmige conclusie dan is de vraag voor hoeveel is er geboden.

Ik geef niet zomaar een krant of nieuwszender gelijk, ook al hebben zij informatie van binnen uit. Ik sla het op en komt er van de andere kant ook exact de zelfde mededeling dan zal het wel waar zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 augustus 2017 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 14:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja dat is zo. Al zo vaak aan gerefereerd in de media in het verleden.
Die verhalen in de media interpreteer ik anders.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 13:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

een kakkerlak die ajax zijn gezicht terug gaf.. daarbij heeft hij de rug niet toegekeerd.. js gewoon weggaan uit de slangenkuil ook wel het TH genoemt.. iedereen weet hoe bosz en kruzen zijn.. geen blad voor de mond en eigenwijs.. en daar kunnen ze niet zo goed tegen in amsterdam.. helaas.. overkwam co ook al eens die ik als trainer ook hoog had zitten dus ben ik ook co geil ? nee ik hou van de manier van spelen van zulk soort trainers. thats all.. dus tjah of dat nu het TH is of gewoon hoe ajax is mag jezelf invullen.. daarbij ik hoop dat het wat word ook al is spijkerman hoofd trainer.. want gaat om ajax niet ok welke trainer. maar ik ben er gewoon bang voor en daarom moet keizer het maar ontgelden ;) 1 ding moet ik keizer nageven hij is een echte vriend van de jongens.. maar weet niet of dit wel goed is voor zoon groep..
Weer een hoop blabla maar Bosz heeft wel degelijk Ajax de rug toegekeerd. En op een slinkse manier. En hij gaf Ajax helemaal niet zijn gezicht terug want hoeveel wedstrijden waren er nu werkelijk om over naar huis te schrijven?? En ik vertel jou dat Bosz verder meer kapot heeft gemaakt!
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 14:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weer een hoop blabla maar Bosz heeft wel degelijk Ajax de rug toegekeerd. En op een slinkse manier. En hij gaf Ajax helemaal niet zijn gezicht terug want hoeveel wedstrijden waren er nu werkelijk om over naar huis te schrijven?? En ik vertel jou dat Bosz verder meer kapot heeft gemaakt!
hahaha dat vind je al vanaf dag 1.. want is een kakkerlak.. rvc en th maken ajax kapot.. wel vrremd dat grotendeel van de spelers met bosz en kruzen weg liepen.. behalve de rotte appels die al wegmochten voordat bosz kwam ;) iedereen wist bij bosz waar die aan toe was en wat wel en niet kon.. en hoop dat keizer de groep naar zijn hand kan zetten en dat meen ik echt.. bosz kreeg een mooie aanbieding en het th behalve marc want die wou bosz behouden wouden niet meewerken.. dan is de keus voor dortmund niet zo gek.. bosz had een aantal trainers telicht bevonden en wou doorgroeien.. maar laten we maar ophouden over bosz want die zit er niet meer.. we gaan kijken hoe het met keizer/spijkerman uitpakt.. en nogmaals geen europees is een dikke fail..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 15:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha dat vind je al vanaf dag 1.. want is een kakkerlak.. rvc en th maken ajax kapot.. wel vrremd dat grotendeel van de spelers met bosz en kruzen weg liepen.. behalve de rotte appels die al wegmochten voordat bosz kwam ;) iedereen wist bij bosz waar die aan toe was en wat wel en niet kon.. en hoop dat keizer de groep naar zijn hand kan zetten en dat meen ik echt.. bosz kreeg een mooie aanbieding en het th behalve marc want die wou bosz behouden wouden niet meewerken.. dan is de keus voor dortmund niet zo gek.. bosz had een aantal trainers telicht bevonden en wou doorgroeien.. maar laten we maar ophouden over bosz want die zit er niet meer.. we gaan kijken hoe het met keizer/spijkerman uitpakt.. en nogmaals geen europees is een dikke fail..
............. gaap!
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 15:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

............. gaap!
nee vanavond en in de loop van het seizoen :P *korrelzout* want hoop het echt niet !
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 15:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee vanavond en in de loop van het seizoen :P *korrelzout* want hoop het echt niet !
Dat heb ik nog nooit gehad bij Ajax, gewoonweg omdat ik er sta voor mijn club! Goed of slecht voetbal!
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 16:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit gehad bij Ajax, gewoonweg omdat ik er sta voor mijn club! Goed of slecht voetbal!
nee kan ik me niet invinden.. ben supporter van een club omdat die staat voor mooi aanvallend voetbal... niet de naam... waarom ? omdat ik een liefhebber ben.. word er niet mooi gevoetbalt baal ik als een idioot.. maar deze discussie hebben we eerder gehad.. jij wil prijzen in de kast op welke manier ook, ook al is het de bus parkeren en countervoetbal.. ben jij hebt ooit gekozen om supporter teworden van ajax.. waarom was dit als ik vragen mag, de manier van spelen of de prijzenkast ?
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 16:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit gehad bij Ajax, gewoonweg omdat ik er sta voor mijn club! Goed of slecht voetbal!
dus onder deboer dat saaie kutvoetbal genoot je.... wauw
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 17:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee kan ik me niet invinden.. ben supporter van een club omdat die staat voor mooi aanvallend voetbal... niet de naam... waarom ? omdat ik een liefhebber ben.. word er niet mooi gevoetbalt baal ik als een idioot.. maar deze discussie hebben we eerder gehad.. jij wil prijzen in de kast op welke manier ook, ook al is het de bus parkeren en countervoetbal.. ben jij hebt ooit gekozen om supporter teworden van ajax.. waarom was dit als ik vragen mag, de manier van spelen of de prijzenkast ?
Zijn meerdere redenen hè. Je kan er ook gewoon mee opgegroeid zijn zoals ik met mijn ooms. Je kan supporter zij om de simpele reden dat je in Amsterdam geboren het.

Of omdat je geïnteresseerd raakte in voetbal toen Ajax veel won. Mijn neefje uit Spijkenisse bijvoorbeeld is fan geworden van Ajax simpelweg door de prijzen die er onder de Boer werden gewonnen. Een jochie van 10 die graag voor de beste club wil zijn.

Vriendjes van mij vroeger toen ik 8 was waren het ene moment voor Ajax. Het andere moment voor Feyenoord en weer andersom, op de plekken buiten Amsterdam gewoon heel normaal bij kinderen.

En zo zijn er nog veel meer redenen.

Zo ben ik jarenlang fan geweest van hibernian om de doodeenvoudige reden dat de toenmalige vriend van mijn zus omdat ie mij wou paaien aangezien ik hem niet mocht. Ik heb er zelfs ooit een wedstrijd van bezocht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door remco k --
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 24 augustus 2017 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 19:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn meerdere redenen hè. Je kan er ook gewoon mee opgegroeid zijn zoals ik met mijn ooms. Je kan supporter zij om de simpele reden dat je in Amsterdam geboren het.

Of omdat je geïnteresseerd raakte in voetbal toen Ajax veel won. Mijn neefje uit Spijkenisse bijvoorbeeld is fan geworden van Ajax simpelweg door de prijzen die er onder de Boer werden gewonnen. Een jochie van 10 die graag voor de beste club wil zijn.

Vriendjes van mij vroeger toen ik 8 was waren het ene moment voor Ajax. Het andere moment voor Feyenoord en weer andersom, op de plekken buiten Amsterdam gewoon heel normaal bij kinderen.

En zo zijn er nog veel meer redenen.

Zo ben ik jarenlang fan geweest van hibernian om de doodeenvoudige reden dat de toenmalige vriend van mijn zus omdat ie mij wou paaien aangezien ik hem niet mocht. Ik heb er zelfs ooit een wedstrijd van bezocht.
Omdat hij jouw wilde paaien werd jij fan van zijn club????
Nog een jonge Remco zeker.

Maar ik snap je punt. Er zijn meerdere redenen ,maar de beste reden is gewoon omdat Ajax Ajax is
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 24 augustus 2017 - 20:11   quote  deeplink  
Of was hij fan van Celtic ofzo????
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 17:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee kan ik me niet invinden.. ben supporter van een club omdat die staat voor mooi aanvallend voetbal... niet de naam... waarom ? omdat ik een liefhebber ben.. word er niet mooi gevoetbalt baal ik als een idioot.. maar deze discussie hebben we eerder gehad.. jij wil prijzen in de kast op welke manier ook, ook al is het de bus parkeren en countervoetbal.. ben jij hebt ooit gekozen om supporter teworden van ajax.. waarom was dit als ik vragen mag, de manier van spelen of de prijzenkast ?
Je bent niet meer als een gozer die alles overneemt van internet, 0 kennis heeft en nooit iets onderbouwd. En als ze kampioen worden sta je op de eerste rij... Hoe noem je zo iets ook alweer...
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:10 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Omdat hij jouw wilde paaien werd jij fan van zijn club????
Nog een jonge Remco zeker.

Maar ik snap je punt. Er zijn meerdere redenen ,maar de beste reden is gewoon omdat Ajax Ajax is
Ik was 12 toen. Als iemand van een jaar of twintig die met je zie gaat je dan allerlei cadeautjes geeft. Ga je hem vanzelf aardiger vinden. En uiteraard vertelde hij toen veel over die club en dan gaat het vrij snel hè.
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 24 augustus 2017 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 17:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee kan ik me niet invinden.. ben supporter van een club omdat die staat voor mooi aanvallend voetbal... niet de naam... waarom ? omdat ik een liefhebber ben.. word er niet mooi gevoetbalt baal ik als een idioot.. maar deze discussie hebben we eerder gehad.. jij wil prijzen in de kast op welke manier ook, ook al is het de bus parkeren en countervoetbal.. ben jij hebt ooit gekozen om supporter teworden van ajax.. waarom was dit als ik vragen mag, de manier van spelen of de prijzenkast ?
Nee nummer10 , je kiest geen club om fan van te zijn. Hoort je meegegeven te worden van huis uit!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je bent niet meer als een gozer die alles overneemt van internet, 0 kennis heeft en nooit iets onderbouwd. En als ze kampioen worden sta je op de eerste rij... Hoe noem je zo iets ook alweer...
je kent me niet dus oordeel niet.. finale nederlands elftal.. heb me kapot geirrtiteerd aan het spel en was niet eens trots.. en neem juist niks over van inet.. heb mijn mening over hoe ik voetbal wil zien.. en 0 procent kennis... hahahaha ... daarbij ben geen glory hunter, want anders was ik al weg als supporter na tig jaar geen titels.. nogmaals wil titels met mooi voetbal waarbij we domineren zoals tegen schalke en lyon...
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:19 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Nee nummer10 , je kiest geen club om fan van te zijn. Hoort je meegegeven te worden van huis uit!!
Mijn vader keek geen voetbal. Hoe moet je dat dan vanhuis uit meekrijgen?
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je kent me niet dus oordeel niet.. finale nederlands elftal.. heb me kapot geirrtiteerd aan het spel en was niet eens trots.. en neem juist niks over van inet.. heb mijn mening over hoe ik voetbal wil zien.. en 0 procent kennis... hahahaha ... daarbij ben geen glory hunter, want anders was ik al weg als supporter na tig jaar geen titels.. nogmaals wil titels met mooi voetbal waarbij we domineren zoals tegen schalke en lyon...
En we hadden vorig jaar die ultieme aanvallende trainer. En hoeveel van die fantastische aanvallende potjes heb je gezien? Ik totaal maximaal 7.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 19:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn meerdere redenen hè. Je kan er ook gewoon mee opgegroeid zijn zoals ik met mijn ooms. Je kan supporter zij om de simpele reden dat je in Amsterdam geboren het.

Of omdat je geïnteresseerd raakte in voetbal toen Ajax veel won. Mijn neefje uit Spijkenisse bijvoorbeeld is fan geworden van Ajax simpelweg door de prijzen die er onder de Boer werden gewonnen. Een jochie van 10 die graag voor de beste club wil zijn.

Vriendjes van mij vroeger toen ik 8 was waren het ene moment voor Ajax. Het andere moment voor Feyenoord en weer andersom, op de plekken buiten Amsterdam gewoon heel normaal bij kinderen.

En zo zijn er nog veel meer redenen.

Zo ben ik jarenlang fan geweest van hibernian om de doodeenvoudige reden dat de toenmalige vriend van mijn zus omdat ie mij wou paaien aangezien ik hem niet mocht. Ik heb er zelfs ooit een wedstrijd van bezocht.
ja en ik om het mooie dominerende voetbal.. misschien als feyenoord vroeger zo voetbalde was ik wel een kakkerlak.. voetbal liefhebber.. geen prijzen jager.. die boeien me namelijk niet zoveel..
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 24 augustus 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Mijn vader keek geen voetbal. Hoe moet je dat dan vanhuis uit meekrijgen?
Je moeder, je opa, je broer etc. Bij de meeste mensen is er geen keuze. Je hebt nu eenmaal veel Ajax of Feyenoord families.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:22 schreef remco k het volgende:

[..]

En we hadden vorig jaar die ultieme aanvallende trainer. En hoeveel van die fantastische aanvallende potjes heb je gezien? Ik totaal maximaal 7.
intentie was elke week het zelfde.. daarbik vaker aangegeven het boeit me nie wie er zit.. dat is wat ik wil zien.. en verwacht dit okk van keizer.. maar vrees gewoon van niet.. we zullen het zien wat rr gebeurt
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je kent me niet dus oordeel niet.. finale nederlands elftal.. heb me kapot geirrtiteerd aan het spel en was niet eens trots.. en neem juist niks over van inet.. heb mijn mening over hoe ik voetbal wil zien.. en 0 procent kennis... hahahaha ... daarbij ben geen glory hunter, want anders was ik al weg als supporter na tig jaar geen titels.. nogmaals wil titels met mooi voetbal waarbij we domineren zoals tegen schalke en lyon...
Ik oordeel op wat ik zie en wat je post. Dus op hoe je op het forum bent en veel meer dan dat kan ik er niet van maken. En als je in het echt heel anders bent, ben je een schizofreen ouwe ;-)
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:25 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Je moeder, je opa, je broer etc. Bij de meeste mensen is er geen keuze. Je hebt nu eenmaal veel Ajax of Feyenoord families.
heb heracles meegekregen vanuit huis.. woon er practisch naast.. en nog steeds aangezien al me vrienden bij bianconero zitten en zelfs daar het kampioenschap gevierd samen met hun.. maar ben eigenwijs ajax en niks anders maar wil gewoon mooi verzorgt aanvallend voetbal zien.. of we nu winnen of niet, prijzen boeien me echt niet...
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik oordeel op wat ik zie en wat je post. Dus op hoe je op het forum bent en veel meer dan dat kan ik er niet van maken. En als je in het echt heel anders bent, ben je een schizofreen ouwe ;-)
hahahaha kom maar keer naar almelo gaan we samen heracles hahhaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahaha kom maar keer naar almelo gaan we samen heracles hahhaha
Ik denk dat Loetje nog liever naar ballet gaat kijken dan naar Heracles. En over de vraag van jou reageer ik morgen. Ga nu eerst Ajax kijken!
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahaha kom maar keer naar almelo gaan we samen heracles hahhaha
Wat is dat? Een moskee?
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:25 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Je moeder, je opa, je broer etc. Bij de meeste mensen is er geen keuze. Je hebt nu eenmaal veel Ajax of Feyenoord families.
Dat valt uiteindelijk wel mee. Lang niet iedereen is zo fanatiek. Het merendeel niet zelfs.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat is dat? Een moskee?
4 km ervanaf is er wel 1 hahaha
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 18:48   quote  deeplink  
Keizer: ‘Ik denk niet dat er nog nieuwe spelers bij gaan komen

Ajax won zondagmiddag met 0-2 van VVV-Venlo en na afloop was Marcel Keizer content met het resultaat. De trainer van de Amsterdammers gaf echter tevens aan dat hij geen aanwinsten meer verwacht in de komende paar dagen en spreekt daarbij ook de hoop uit dat er niemand meer vertrekt bij de club.

Onder anderen Kasper Dolberg en Hakim Ziyech worden in verband gebracht met een buitenlandse transfer, maar Keizer verwacht dat het team intact blijft. "Ik denk dat er niemand meer weggaat. Maar dat zei ik een aantal weken geleden voor het vertrek van Davinson Sánchez (die is vertrokken naar Tottenham Hotspur, red.) ook. Dus daar waag ik me niet meer aan. Ik hoop het in ieder geval niet", zegt de trainer in gesprek met FOX Sports.

Eerder opperde zowel Keizer als de clubleiding van Ajax nog dat er hoogstwaarschijnlijk versterkingen op komst zijn. De club zou onder anderen zeer geïnteresseerd zijn in Siem de Jong van Newcastle United, maar de oefenmeester laat na het duel met VVV een ander geluid horen. Op de vraag of er nog spelers bijkomen, antwoordt Keizer stellig: "Nee, dat denk ik niet."

____________________________________________________________________________________

Lijkt er dus op dat ook Siem de Jong niet meer deze kant op komt. Misschien omdat ze denken die extra luxe niet meer nodig te zijn na uitschakeling Europees, of toch te hoge transfersom?

Wel erg jammer, denk dat we nog wel wat kunnen gebruiken, met name op het middenveld en in de verdediging. Maar goed, dan is de selectie dus rond en kunnen we weer opstellingen gaan maken.

Ik denk dat we zo gaan spelen als iedereen fit is:
Onana
Veltman - de Ligt - Wöber - Viergever
---------- vd Beek -------------
------Schöne --- Ziyech--------
Kluivert-- Dolberg -- Younes

Schone en de Jong zullen veel afwisselen en uiteindelijk wordt de Jong basis.
Kluivert zal wel weer onterecht de voorkeur krijgen op rechtsbuiten. Persoonlijk lijkt me dit ook een goede opstelling, alhoewel ik toch graag zie dat Kluivert eruit gaat en dat Huntelaar ergens ingepast wordt.
bahbah
 bahbah - zondag 27 augustus 2017 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 18:48 schreef NatjosFC het volgende:
Keizer: ‘Ik denk niet dat er nog nieuwe spelers bij gaan komen

Ajax won zondagmiddag met 0-2 van VVV-Venlo en na afloop was Marcel Keizer content met het resultaat. De trainer van de Amsterdammers gaf echter tevens aan dat hij geen aanwinsten meer verwacht in de komende paar dagen en spreekt daarbij ook de hoop uit dat er niemand meer vertrekt bij de club.

Onder anderen Kasper Dolberg en Hakim Ziyech worden in verband gebracht met een buitenlandse transfer, maar Keizer verwacht dat het team intact blijft. "Ik denk dat er niemand meer weggaat. Maar dat zei ik een aantal weken geleden voor het vertrek van Davinson Sánchez (die is vertrokken naar Tottenham Hotspur, red.) ook. Dus daar waag ik me niet meer aan. Ik hoop het in ieder geval niet", zegt de trainer in gesprek met FOX Sports.

Eerder opperde zowel Keizer als de clubleiding van Ajax nog dat er hoogstwaarschijnlijk versterkingen op komst zijn. De club zou onder anderen zeer geïnteresseerd zijn in Siem de Jong van Newcastle United, maar de oefenmeester laat na het duel met VVV een ander geluid horen. Op de vraag of er nog spelers bijkomen, antwoordt Keizer stellig: "Nee, dat denk ik niet."

____________________________________________________________________________________

Lijkt er dus op dat ook Siem de Jong niet meer deze kant op komt. Misschien omdat ze denken die extra luxe niet meer nodig te zijn na uitschakeling Europees, of toch te hoge transfersom?

Wel erg jammer, denk dat we nog wel wat kunnen gebruiken, met name op het middenveld en in de verdediging. Maar goed, dan is de selectie dus rond en kunnen we weer opstellingen gaan maken.

Ik denk dat we zo gaan spelen als iedereen fit is:
Onana
Veltman - de Ligt - Wöber - Viergever
---------- vd Beek -------------
------Schöne --- Ziyech--------
Kluivert-- Dolberg -- Younes

Schone en de Jong zullen veel afwisselen en uiteindelijk wordt de Jong basis.
Kluivert zal wel weer onterecht de voorkeur krijgen op rechtsbuiten. Persoonlijk lijkt me dit ook een goede opstelling, alhoewel ik toch graag zie dat Kluivert eruit gaat en dat Huntelaar ergens ingepast wordt.
Orueleja voor Veltman.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 19:40   quote  deeplink  
Dat gaat niet gebeuren, het is dan ook niet mijn opstelling, maar de basis die ik verwacht.

Veltman gaat er gewoon niet uit voor Orejuela, dat kun je gewoon uit je hoofd zetten. Tete kon Veltman niet uit de basis krijgen, dus dat jochie helemaal niet lijkt me. Eerste indruk die ik van hem kreeg lijkt het me ook geen sterke verdediger, maar laat het maar zien.
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 27 augustus 2017 - 19:46   quote  deeplink  
Onana
Veltman De Ligt Viergever
De Jong Ziyech
Dolberg
Neres Huntelaar Younes

Speelden ze zo vanmiddag?? 2e helft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door aaadjuh --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 19:46 schreef aaadjuh het volgende:
Onana
Veltman De Ligt Viergever
De Jong Ziyech
Dolberg
Neres Huntelaar Younes

Speelden ze zo vanmiddag?? 2e helft
hahaha, ja Keizer dacht van joh... laat ik eens met 10 man gaan spelen. xD

Onana
Veltman De Ligt Viergever
De Jong
Van de Beek Ziyech
Dolberg
Neres Huntelaar Younes
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 27 augustus 2017 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 20:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hahaha, ja Keizer dacht van joh... laat ik eens met 10 man gaan spelen. xD

Onana
Veltman De Ligt Viergever
De Jong
Van de Beek Ziyech
Dolberg
Neres Huntelaar Younes
hahaha en nog winnen ook. Donny vergeten!! schandalig

maar ff serieus volgens mij wil Keizer zo vaker gaan spelen
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 20:54 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

hahaha en nog winnen ook. Donny vergeten!! schandalig

maar ff serieus volgens mij wil Keizer zo vaker gaan spelen
Hij gaf na de wedstrijd aan val inderdaad. Of in ieder geval qua voorhoede, Dolberg en Huntelaar plus twee vleugelflitsers. Of het middenveld en de verdediging dan ook zo staat vraag ik me wel af. Ga ervan uit dat Wöber wordt ingepast op LCV en Viergever of Sinkgraven linksback zal overnemen van Dijks.
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 27 augustus 2017 - 21:18   quote  deeplink  
Als hij 4 man achterin wil houden zal er dus 1 middenvelder uit moeten.
Maar dat hij zo gaat spelen is alleen als het stroef loopt hoop ik en niet tegen Feyenoord en PSV
Jaccio
 Jaccio - zondag 27 augustus 2017 - 22:33   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/nederlands-voetbal/siem-de-jong-keert-terug-bij-ajax~abad6589/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 23:01   quote  deeplink  
Vreemd dat het dan toch is rondgekomen met Siem de Jong zonder weet van Keizer blijkbaar. Doet me vermoeden dat dit dan niet echt zijn aankoop is. Anders zeg je gewoon, ik weet of er nog bijkomt.

Maar als het nu officieel is, ben ik blij dat hij terug is.

WELKOM TERUG SIEM!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 23:04   quote  deeplink  
'Ajax spreekt met Nigel de Jong over terugkeer; middenvelder spitst oren'

Een terugkeer van Nigel de Jong naar Amsterdam is een optie voor Ajax. Dat meldt De Telegraaf zondagavond. Er is dit weekend voor de tweede keer contact geweest tussen Ajax en het kamp van De Jong.

De 32-jarige middenvelder is transfervrij en kan met zijn ervaring van grote invloed zijn op het veld én in de kleedkamer. De routinier staat zelf open voor een terugkeer naar Amsterdam.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 23:05   quote  deeplink  
Zou ook een goede zijn. Wel een beetje laat, want dit is er dan wel typisch 1 die je allang binnen had kunnen hebben.

Maar dan mogen we ons blijkbaar toch opmaken voor het
---(N) De Jong--
(S) De Jong -- (F) De Jong

Middenveld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 23:06   quote  deeplink  
Hahaha wilde het net plaatsen Natjos, maar je bent net iets sneller! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 23:05 schreef NatjosFC het volgende:
Zou ook een goede zijn. Wel een beetje laat, want dit is er dan wel typisch 1 die je allang binnen had kunnen hebben.

Maar dan mogen we ons blijkbaar toch opmaken voor het
---(N) De Jong--
(S) De Jong -- (F) De Jong

Middenveld.
Zullen we Luuk de Jong dan halen voor de spits! ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 23:06   quote  deeplink  
Ben nog jong, veel vlug vingerwerk.

Vat het op zoals je wil. ;)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 23:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zullen we Luuk de Jong dan halen voor de spits! ;-)
En Boy de Jong voor op goal? :D
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 23:06 schreef NatjosFC het volgende:
Ben nog jong, veel vlug vingerwerk.

Vat het op zoals je wil. ;)
Hahaha viespeuk!! Wel eerst vingertje natmaken hoor! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 23:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

En Boy de Jong voor op goal? :D
Zijn er nog De Jongs voor de verdediging???
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 23:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha viespeuk!! Wel eerst vingertje natmaken hoor! ;-)
two-in-the-pink-one-in-the-stink.jpeg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 23:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Whahahahaha lekker hoor Natjos! ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 23:16   quote  deeplink  
;P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1435661