BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - woensdag 24 januari 2018 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 18:02 schreef Ajax Warrior het volgende:
Let op mijn woorden, die gaat daar de sterren van de hemel spelen!
Ik hoop het voor die jongen. De laatste tijd was hij uit vorm, nogal eens geveld door blessures, maar zijn eerste jaar bij Ajax vergeet ik nooit: ik heb van hem genoten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 januari 2018 door Pietje --
Eide
 Eide - woensdag 24 januari 2018 - 18:32   quote  deeplink  
Ik vind Younes een heerlijke voetballer. Kan vanuit stilstand op de achterlijn passeren. Dat is een zeldzame kwaliteit. Zijn rendement is alleen zo matig... Dan is Kluivert toch een betere op dit moment.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 24 januari 2018 - 18:36   quote  deeplink  
Perfect. Half jaar salaris bespaard. Redelijke transfersom aan over gehouden, bovendien was zijn marktwaarde er toch niet van omhoog gegaan als hij nog een half jaar op de bank zat.

Ben benieuwd of Ajax nog een vervanger aantrekt en zo ja, wie dan. Zie zo in de Eredivisie niet echt goede opties lopen. Of je moet het proberen met een Kuwas of een Rashica. Maar die moet je zelf ook nog wel op kunnen leiden.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 24 januari 2018 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 18:02 schreef Ajax Warrior het volgende:
Let op mijn woorden, die gaat daar de sterren van de hemel spelen!
Ik zal het in de gaten houden. Basis is hij sowieso niet goed genoeg voor met de toppers die ze daar hebben lopen op zijn posities.

Maar als jij een voorspelling doet kan ik er ook alvast eentje doen.
Ik voorspel dat ie er helemaal niks van gaat bakken. Misschien een leuk beginnend half jaartje met wat geluk daarna bergafwaarts en uiteindelijk na een mislukt avontuur in Napels eindigt bij een Duits degradatie clubje.
remco k
 remco k - woensdag 24 januari 2018 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 18:02 schreef Ajax Warrior het volgende:
Let op mijn woorden, die gaat daar de sterren van de hemel spelen!
Ik hoop het voor hem.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 januari 2018 - 22:38   quote  deeplink  
3199915d3c.png
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 24 januari 2018 - 22:44   quote  deeplink  
Netjes gehandeld van Ajax.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 25 januari 2018 - 08:54   quote  deeplink  
Overmars waagt nieuwe poging voor vervroegde transfer
KV Mechelen heeft opnieuw ‘nee’ gezegd tegen een vervroegde transfer van Hassane Bandé, zo melden Het Nieuwsblad en De Telegraaf. Desondanks geeft directeur spelersbeleid Marc Overmars niet op, want hij is bereid om extra geld te bieden om de Burkinees deze maand al naar de Johan Cruijff ArenA te halen. Hij acht de komst van de negentienjarige Bandé noodzakelijk omdat Amin Younes vertrekt naar Napoli.

bron : http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=320607&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
p111
 p111 - donderdag 25 januari 2018 - 09:17   quote  deeplink  
Gewoon labyat halen
AkaS
 AkaS - donderdag 25 januari 2018 - 11:57   quote  deeplink  
Ik gun Younes het beste..Voetballen in Napoli is geen straf.
Echter denk ik dat zijn succes niet verder dan de trainingen
zal reiken. Geloof niet dat hij succesvol gaat zijn in de
serie A.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 25 januari 2018 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 januari 2018 - 11:57 schreef AkaS het volgende:
Ik gun Younes het beste..Voetballen in Napoli is geen straf.
Echter denk ik dat zijn succes niet verder dan de trainingen
zal reiken. Geloof niet dat hij succesvol gaat zijn in de
serie A.
Ik denk er hetzelfde over.
Hoop dat hij slaagt, maar ik denk dat Ajax echt dat Napoli te hoog gegrepen is.
Denk dat hij in Spanje meer kans had gehad overigens.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 januari 2018 - 15:24   quote  deeplink  
Younes is hopeloos uit vorm maar het neemt niet weg dat hij een voortreffelijk eerste jaar speelde. Hij was erg ongelukkig de laatste tijd en dat zal allemaal niet helpen. Wanneer hij zijn vorm terug zou vinden, is het een meer dan prima aanwinst voor Napoli. Heeft namelijk bewezen uitstekend in de kleine ruimte te kunnen spelen en de nodige assists en goals kan maken. Want hij heeft echt wel laten zien wat hij kan, alleen helaas uit vorm. Toch ook veel belangrijke goals gemaakt.

Ik gun hem oprecht het beste, Napoli speelt ook lekker aanvallend en wanneer die zich herpakt, voorzie ik wel mooie jaren voor hem. In de kleine ruimte voetballen daar zou die moeten kunnen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 januari 2018 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 januari 2018 - 12:01 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik denk er hetzelfde over.
Hoop dat hij slaagt, maar ik denk dat Ajax echt dat Napoli te hoog gegrepen is.
Denk dat hij in Spanje meer kans had gehad overigens.
Ajax is al te hoog gegrepen voor hem. Een buitenspeler met zijn rendement is gewoon waardeloos. Hij is ook al 1.5 jaar uit vorm en gedroeg zich op het einde als een vedette. Vrees dat we niet veel meer van hem gaan horen. Blij dat hij weg is.
remco k
 remco k - donderdag 25 januari 2018 - 16:11   quote  deeplink  
Ik vind het jammer dat Youness op deze manier eigenlijk via de achterdeur verdwijnt.

Vind het ook jammer dat hij niet voor zijn kans vecht en bij de eerste de beste tegenslag weg wil..
Eide
 Eide - donderdag 25 januari 2018 - 16:28   quote  deeplink  
Ik vind dit geen vertrek door de achterdeur. Ik vind dit een mooi gebaar van Ajax waarbij Younes door de voordeur weg mag en Ajax nog een mooi bedrag vangt ook.
Pietje
 Pietje - donderdag 25 januari 2018 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 januari 2018 - 16:11 schreef remco k het volgende:
Ik vind het jammer dat Youness op deze manier eigenlijk via de achterdeur verdwijnt.

Vind het ook jammer dat hij niet voor zijn kans vecht en bij de eerste de beste tegenslag weg wil..
Dit is toch niet via de achterdeur?
Amin Younes heeft zelf om een transfer gevraagd en Ajax was bereid daaraan mee te werken. Prima toch?
Loetje
 Loetje - donderdag 25 januari 2018 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 januari 2018 - 16:11 schreef remco k het volgende:
Ik vind het jammer dat Youness op deze manier eigenlijk via de achterdeur verdwijnt.

Vind het ook jammer dat hij niet voor zijn kans vecht en bij de eerste de beste tegenslag weg wil..
Ik denk dat het dat niet is. Zouden bepaalde aanvaringen met het bestuur zijn geweest. Het is natuurlijk wel dat als dat niet lekker loopt, je vorm er niet is en je je plekkie verliest dat je erg ongelukkig wordt en dan is een nieuwe weg vaak het beste.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 januari 2018 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 januari 2018 - 17:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dit is toch niet via de achterdeur?
Amin Younes heeft zelf om een transfer gevraagd en Ajax was bereid daaraan mee te werken. Prima toch?
In zekere zin natuurlijk wel. Ajax bied hem deze kans, maar als je ziet dat hij zijn laatste pot al lang geleden heeft gehad en sindsdien ongelukkig is, is het toch niet helemaal een vertrek door de voordeur.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 januari 2018 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 januari 2018 - 16:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ajax is al te hoog gegrepen voor hem. Een buitenspeler met zijn rendement is gewoon waardeloos. Hij is ook al 1.5 jaar uit vorm en gedroeg zich op het einde als een vedette. Vrees dat we niet veel meer van hem gaan horen. Blij dat hij weg is.
Nogmaals, vergeet nooit wat Younes kan. In dat geval slaagt hij daar hoor.
remco k
 remco k - donderdag 25 januari 2018 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 januari 2018 - 17:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dit is toch niet via de achterdeur?
Amin Younes heeft zelf om een transfer gevraagd en Ajax was bereid daaraan mee te werken. Prima toch?
Je basis plaats verliezen en anderhalve maand later weg willen is in nijn optiek via de achterdeur.
AkaS
 AkaS - vrijdag 26 januari 2018 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 januari 2018 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Je basis plaats verliezen en anderhalve maand later weg willen is in nijn optiek via de achterdeur.
Als je hem nu hoort wilde hij van de zomer al weg... Had hij 15mln opgeleverd... Dus in een half jaar 10 mln verdampt... Krijg je ervan als je in Younes gelooft ;-)

In mijn optiek heeft hij leuke momenten gehad en slechts 1 wedstrijd echt als een baas gespeeld en dat was tegen Schalke. Maar Schalke zal nu ook wel blij zijn dat die transfer niet is doorgegaan!

Next ...:-)
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 26 januari 2018 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 januari 2018 - 09:11 schreef AkaS het volgende:

[..]

Als je hem nu hoort wilde hij van de zomer al weg... Had hij 15mln opgeleverd... Dus in een half jaar 10 mln verdampt... Krijg je ervan als je in Younes gelooft ;-)

In mijn optiek heeft hij leuke momenten gehad en slechts 1 wedstrijd echt als een baas gespeeld en dat was tegen Schalke. Maar Schalke zal nu ook wel blij zijn dat die transfer niet is doorgegaan!

Next ...:-)
Hij geeft ook wel aan waarom hij niet lekker in zijn vel zat/zit. And it makes sense..
Dus geloven in Younes is niet eens zo raar en kan je zelfs ook nog veel opleveren.

Maar al met al denk ik dat Napoli iets te hoog is voor hem. Maargoed, mijn inschattingsvermogen heet me wel vaker in de steek gelaten, want dat dacht ik van Mertens ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 januari 2018 - 11:35   quote  deeplink  
Ik denk dat Napoli zich een krul in de lul gaat lachen dat ze zo goedkoop zo'n speler hebben kunnen kopen.
Eide
 Eide - vrijdag 26 januari 2018 - 12:06   quote  deeplink  
Ach, 5 mio voor een speler die over 5 maanden gratis was geweest is een hoop geld.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 26 januari 2018 - 19:02   quote  deeplink  
Klopt. Ik denk dat Ajax hier heel blij mee kan zijn.

Ik gun het Younes ook van harte. Hij brak zijn vakantie af om weer bij de selectie te zijn na het drama rond Nouri, dat was echt klasse van hem als persoon.

Ook benieuwd of hij nog in aanmerking komt voor het WK als hij ook bij Napoli wisselspeler is straks en zo drama blijft spelen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 27 januari 2018 - 14:11   quote  deeplink  
Younes//held!!
p111
 p111 - dinsdag 30 januari 2018 - 12:15   quote  deeplink  
Waar blijft Labyad ? nog 1 dag Marcje !!!
remco k
 remco k - dinsdag 30 januari 2018 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 12:15 schreef p111 het volgende:
Waar blijft Labyad ? nog 1 dag Marcje !!!
Waarom toch dat Marcje?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 januari 2018 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 12:15 schreef p111 het volgende:
Waar blijft Labyad ? nog 1 dag Marcje !!!
Flikker toch op! Wat moeten we met die overgewaardeerde speler van Utrecht??
hjf
 hjf - dinsdag 30 januari 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 14:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Flikker toch op! Wat moeten we met die overgewaardeerde speler van Utrecht??
Er zijn wat tribuneplaatsen vrij.
hjf
 hjf - dinsdag 30 januari 2018 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom toch dat Marcje?
Wat Mark in zijn kleine teen heeft, heeft hij nog niet in zijn hele lichaam Remco.
p111
 p111 - dinsdag 30 januari 2018 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 14:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Flikker toch op! Wat moeten we met die overgewaardeerde speler van Utrecht??
Kijken hoe hij voetbalt en wat hij kan en zijn scoorend vermogen,en ja het was en is niet mijn vriend maar ik kan wel neutraal naar een voetballer kijken,en geloof me dit is gewoon een goede voetballer,Ik denk dat wij hem goed kunnen gebruiken,kijk maar even de wedstrijd tegen Ajax terug in de Arena,hij was de man en was ook afgelopen zondag de gevaarlijkste man,en zo zijn er nog meerdere goede wedstrijden van hem terug te vinden.
p111
 p111 - dinsdag 30 januari 2018 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 15:54 schreef hjf het volgende:

[..]

Wat Mark in zijn kleine teen heeft, heeft hij nog niet in zijn hele lichaam Remco.
Koosnaampje mannen ,gewoon grappig meer niet.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 30 januari 2018 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 17:03 schreef p111 het volgende:

[..]

Kijken hoe hij voetbalt en wat hij kan en zijn scoorend vermogen,en ja het was en is niet mijn vriend maar ik kan wel neutraal naar een voetballer kijken,en geloof me dit is gewoon een goede voetballer,Ik denk dat wij hem goed kunnen gebruiken,kijk maar even de wedstrijd tegen Ajax terug in de Arena,hij was de man en was ook afgelopen zondag de gevaarlijkste man,en zo zijn er nog meerdere goede wedstrijden van hem terug te vinden.
Totdat hij bij Ajax komt, absoluut geen ruimte meer krijgt en de zoveelste subtop-koop wordt die volledig flopt.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 januari 2018 - 18:15   quote  deeplink  
Transfer Younes lijkt voorlopig uitgesteld, dit meld Mike Verweij via zin. Twitteraccount. Zouden wat complicaties en privé omstandigheden zijn. 50x liever Younes als Labyrat
p111
 p111 - dinsdag 30 januari 2018 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 17:13 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Totdat hij bij Ajax komt, absoluut geen ruimte meer krijgt en de zoveelste subtop-koop wordt die volledig flopt.
Deze man heeft geen ruimte nodig geloof me
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 januari 2018 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 18:34 schreef p111 het volgende:

[..]

Deze man heeft geen ruimte nodig geloof me
Vertel eens waar dat op gebasseerd is? PSV en Sporting speelde reactievoetbal en dus met ruimte, Vitesse speelde vol op de aanval en daar had hij zelden een geslaagde actie in de kleine ruimte en bij Utrecht is die alleen succesvol in de ruimte. Dus leg maar uit
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 30 januari 2018 - 19:52   quote  deeplink  
Lees weer een hoop spannende dingen. Younes, Zeefuik, Enoh terug in nl, PSV slaat toe in zuid amerika.
Mooi man.

Ik hoop dat wij Labyad er nog bij krijgen. Gifkikkertje, kan je er altijd bij hebben. Goede speler die Ziyech ook op scherp kan zetten
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 januari 2018 - 20:12   quote  deeplink  
IK zie helemaal niets in die Labyad
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 januari 2018 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 17:13 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Totdat hij bij Ajax komt, absoluut geen ruimte meer krijgt en de zoveelste subtop-koop wordt die volledig flopt.
Hehe eindelijk eens een gelijke.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 januari 2018 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 19:52 schreef Jaccio het volgende:
Lees weer een hoop spannende dingen. Younes, Zeefuik, Enoh terug in nl, PSV slaat toe in zuid amerika.
Mooi man.

Ik hoop dat wij Labyad er nog bij krijgen. Gifkikkertje, kan je er altijd bij hebben. Goede speler die Ziyech ook op scherp kan zetten
Billemaatjes van elkaar. Opflikkeren allebei.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 januari 2018 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 20:12 schreef Ajax we love you het volgende:
IK zie helemaal niets in die Labyad
Ik ook niet!
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 januari 2018 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 22:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Billemaatjes van elkaar. Opflikkeren allebei.
Nog even en ze staan voorafgaand aan de wedstrijd op het veld tot Allah te bidden. Alsjeblieft niet zeg.
p111
 p111 - dinsdag 30 januari 2018 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 18:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vertel eens waar dat op gebasseerd is? PSV en Sporting speelde reactievoetbal en dus met ruimte, Vitesse speelde vol op de aanval en daar had hij zelden een geslaagde actie in de kleine ruimte en bij Utrecht is die alleen succesvol in de ruimte. Dus leg maar uit
Toch wat beter kijken naar zijn acties,dan zie je zijn slimheid zijn geweldige traptechniek en zijn techn/bagage.
Maar het maakt allemaal niet meer uit Younes blijft dus geen aankoop.Misschien speelt Younes wel een top tweede seizoen helft.
Loetje
 Loetje - woensdag 31 januari 2018 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 23:42 schreef p111 het volgende:

[..]

Toch wat beter kijken naar zijn acties,dan zie je zijn slimheid zijn geweldige traptechniek en zijn techn/bagage.
Maar het maakt allemaal niet meer uit Younes blijft dus geen aankoop.Misschien speelt Younes wel een top tweede seizoen helft.
Whahaha en dan zeggen dat ik beter moet kijken. Ga je eerst nou een keer orienteren buiten Ajax
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 31 januari 2018 - 18:24   quote  deeplink  
Eyong Tarkang Enoh back in Nederland! :D

Oud-Ajax speler gaat naar Willem II.
remco k
 remco k - woensdag 31 januari 2018 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 22:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehe eindelijk eens een gelijke.
Zijn er meer he die dat denken.
remco k
 remco k - woensdag 31 januari 2018 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 22:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Billemaatjes van elkaar. Opflikkeren allebei.
Waarom Ziyech opflikkeren dan?
Loetje
 Loetje - woensdag 31 januari 2018 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 januari 2018 - 18:24 schreef NatjosFC het volgende:
Eyong Tarkang Enoh back in Nederland! :D

Oud-Ajax speler gaat naar Willem II.
Cultheld!
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 februari 2018 - 09:11   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=322376

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1449148