BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - maandag 07 mei 2018 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 07:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Het contract van Tadic loopt af in 2020. Belangrijker, Ajax heeft geld zat. Dit initiatief toont in ieder geval (alweer) dat Ajax echt anders naar de wereld kijkt dan de afgelopen jaren.
Want? Jaren terug wilde men ook Eto'o en Balotelli halen.
Brandje
 Brandje - maandag 07 mei 2018 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 10:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens. Dolberg en KJH blijven nog. Sierhuis klopt bij Jong aan de deur. Het beste voor Mateo is een jaar Eredivisie.
Sierhuis zal nooit het eerste van Ajax halen. Ik schat Casseirra echt stukken hoger in.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 10:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Want? Jaren terug wilde men ook Eto'o en Balotelli halen.
Wacht maar tot het nieuws verschijnt dat alle seizoenkaarten weer zijn vergeven. Dan is ineens niets meer mogelijk. Of hebben ze alles gedaan wat ze konden! ;-)
Eide
 Eide - maandag 07 mei 2018 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 10:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Want? Jaren terug wilde men ook Eto'o en Balotelli halen.
Hoe kom je daan nou bij? Het management van Eto'o was met hem aan het leuren en ze zijn aangeboden bij Ajax. Ajax heeft aangegeven best te willen praten maar er is nooit meer gereageerd.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 10:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wacht maar tot het nieuws verschijnt dat alle seizoenkaarten weer zijn vergeven. Dan is ineens niets meer mogelijk. Of hebben ze alles gedaan wat ze konden! ;-)
Ik denk dat ze meer seizoenskaarten verkopen zodra Ten Hag aan kant wordt gezet.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 07 mei 2018 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 10:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wacht maar tot het nieuws verschijnt dat alle seizoenkaarten weer zijn vergeven. Dan is ineens niets meer mogelijk. Of hebben ze alles gedaan wat ze konden! ;-)
Haha standaard
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 12:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha standaard
Jep inderdaad. Of we verkopen er nog 1 of 2 net voor het einde van de transfermarkt.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 07 mei 2018 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 12:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep inderdaad. Of we verkopen er nog 1 of 2 net voor het einde van de transfermarkt.
En dan zeggen ja we hebben alles geprobeerd maar helaas..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 mei 2018 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 12:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En dan zeggen ja we hebben alles geprobeerd maar helaas..
Hahaha inderdaad. Zeer herkenbaar!
Loetje
 Loetje - dinsdag 08 mei 2018 - 23:20   quote  deeplink  
Tadic is denk ik niet meer haalbaar nu, al hoop ik het stiekem wel. Southampton vanavond de cruciale wedstrijd tegen Swansea gewonnen en lijken veilig.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 09 mei 2018 - 01:24   quote  deeplink  
Labyad voor 4 jaar naar Ajax
Kort na de play-offs om Europees voetbal van FC Utrecht zullen de domstedelingen en Ajax bekend maken dat Zakaria Labyad (25) komend seizoen voor de Amsterdamse club speelt. 
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 09 mei 2018 - 01:25   quote  deeplink  
Erik ten Hag kent Labyad maar al te goed van zijn tijd bij FC Utrecht. Ondanks een negatief advies van de scouting en twijfel bij Marc Overmars bleef hij hameren op de komst van de middenvelder.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 09 mei 2018 - 01:27   quote  deeplink  
M.i. uiterst merkwaardig. Ondanks negatief advies.....
Eide
 Eide - woensdag 09 mei 2018 - 08:37   quote  deeplink  
De Boer gepolst voor terugkeer bij Ajax

Opvallend: Frank de Boer is door Ajax gepolst of hij openstaat voor een terugkeer. De viervoudig kampioen heeft daar positief op gereageerd. De directie hoopt dat de rentree nog even op zich laat wachten. Het zou betekenen dat Erik ten Hag de boel komend seizoen op de rit krijgt. Mocht het in de voorronden van de Champions League (en Europa League) misgaan, dan heeft Ajax een plan B.

Gezien de gevoeligheid van dit onderwerp zal het door betrokkenen in alle toonaarden worden ontkend.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2018 door Eide --
Jaccio
 Jaccio - woensdag 09 mei 2018 - 08:39   quote  deeplink  
'Grote domper voor Ajax: De Ligt dient via Raiola vertrekwens in bij Ajax-leiding'

Matthijs de Ligt heeft bij de clubleiding van Ajax aangegeven dat hij wil vertrekken, meldt De Telegraaf. Dat heeft hij volgens de ochtendkrant via zijn adviseur Mino Raiola gedaan.

Dat De Ligt (18) wil vertrekken, is een forse tegenvaller voor Ajax. De Amsterdammers hoopten de jonge revelatie juist binnenboord te houden. Vooralsnog zit dat er niet in. De Ligt heeft aan directeur voetbalzaken Marc Overmars en algemeen directeur Edwin van der Sar laten weten dat hij zijn heil deze zomer ergens anders wil zoeken.

Ajax zag voor De Ligt een belangrijke rol weggelegd voor komend seizoen, schrijft De Telegraaf. Van der Sar liet zondag nog bij Rondo weten dat Ajax niet van plan is om spelers van de leeftijd van De Ligt te laten vertrekken, omdat dat niet bij de filosofie van Ajax zou passen.

Naast De Ligt is ook Justin Kluivert (19) hard op weg om te vertrekken bij Ajax. Volgens Voetbal International en het Algemeen Dagblad staat de jonge aanvaller in de belangstelling van diverse Italiaanse clubs. AS Roma is naar verluidt het meest concreet. Detail: Kluivert heeft Raiola als zaakwaarnemer. De Italiaan is niet de zaakwaarnemer van De Ligt, maar wel zijn adviseur.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/813880/telegraaf-de-ligt-dient-via-raiola-vertrekwens-in-bij-overmars-en-van-der-sar.html

https://www.telegraaf.nl/sport/2014353/ajax-verdediger-de-ligt-heeft-vertrekwens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2018 door Jaccio --
Eide
 Eide - woensdag 09 mei 2018 - 08:46   quote  deeplink  
Ajax-verdediger De Ligt heeft vertrekwens

De Ajax-directie krijgt er een zware kluif aan om de selectie intact te houden. Naast David Neres hebben ook doelman André Onana en Matthijs de Ligt intern hun vertrekwens kenbaar gemaakt.

Vooral de mededeling van De Ligt aan Edwin van der Sar en Marc Overmars is een hard gelag voor de directie, die de international van Oranje als een van de pijlers voor komend seizoen ziet.

De Ligt, die met zijn zaakwaarnemer Barry Hulshoff een samenwerking met Mino Raiola is aangegaan, heeft een contract tot de zomer van 2021 en trainer Erik ten Hag wil hem voor geen goud kwijt.

Bayern, Tottenham, City, Barcelona
Van der Sar en Overmars moeten nu bepalen of zij de Bronzen Schoen-winnaar tegen zijn zin in Amsterdam willen houden. Bayern München, Tottenham Hotspur, Manchester City en FC Barcelona vechten elkaar de tent uit om het grootste talent van Nederland in te lijven.

Hetzelfde geldt voor Onana. Het ideale scenario voor Ajax is dat de keeper nog (minimaal) één seizoen in Amsterdam blijft, zodat zijn beoogde opvolger Dominik Kotarski (18) verder kan worden klaargestoomd voor Ajax 1. De Kroatische doelman keepte de laatste wedstrijden in Jong Ajax en zal in het elftal van Michael Reiziger en Winston Bogarde komend seizoen nog meer vlieguren maken.

Op strepen staan
Onana is net als De Ligt teleurgesteld over afgelopen seizoen en ziet (vooralsnog) te weinig perspectief voor nog een jaar onder Ten Hag. Net als De Ligt heeft de keeper uit Kameroen een doorlopend contract, waardoor Overmars op zijn strepen kan gaan staan.

Bron
Jaccio
 Jaccio - woensdag 09 mei 2018 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 01:27 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
M.i. uiterst merkwaardig. Ondanks negatief advies.....
Ze moeten wel vind ik..
Je moet de trainer wel zijn visie uit laten voeren. Mits dit binnen het budget past uiteraard.
hjf
 hjf - woensdag 09 mei 2018 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 08:54 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ze moeten wel vind ik..
Je moet de trainer wel zijn visie uit laten voeren. Mits dit binnen het budget past uiteraard.
Inderdaad. Maar niet deze trainer, want die is eind augustus ontslagen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 09 mei 2018 - 09:10   quote  deeplink  
dus: of halve selectie weg (lees sterkhouders), of weer een nieuwe trainer met trainersstaf.....
Jaccio
 Jaccio - woensdag 09 mei 2018 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 09:08 schreef hjf het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar niet deze trainer, want die is eind augustus ontslagen.
Tja, dat stuk zoeken ze maar uit met zn allen..

Maar je kunt niet enerzijds zeggen dat je een trainer aanstelt voor de lange termijn en alle vertrouwen in hem hebt, maar niet dat vertrouwen aan de buitenwereld laten zien. Dat bedoel ik er meer mee.
Eide
 Eide - woensdag 09 mei 2018 - 09:14   quote  deeplink  
Ik weet niet of een nieuwe trainer en staf nu nog veel verschil zal maken. Ajax kan zich natuurlijk hard opstellen richting De Ligt of hem beloven volgende zomer mee te werken. Van Onana en Ziyech wisten we al langer dat het heel moeilijk werd. Ik ben benieuwd of Tadic gaat lukken.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 09 mei 2018 - 09:24   quote  deeplink  
Eén ding is zeker: dit gaat een hele hete zomer worden voor ons.......
AkaS
 AkaS - woensdag 09 mei 2018 - 09:32   quote  deeplink  
Al geruime tijd ben ik van mening dat onze directie er een zooitje van maakt. En al geruime tijd is dit voer voor discussie met sommigen die het oneens zijn of waren met mij.

Maar je moet toch wel heel blind zijn dat er een aaneenschakeling van verkeerde keuzes wordt gemaakt door deze heren.

Chaos en middelmaat regeert.

Ten Hag is hier uit voortgekomen en vanuit het ego belang om niet af te gaan moet deze schorre debiel blijven zitten. ( sorry voor mijn taalgebruik, maar ik vind het dus echt een debiel.)

Vorig jaar al Sanchez die weinig perspectief zag en daarom na 1 seizoen alweer weg was.

Dit is verder verkloot door onervaren trainers aan te stellen. En door al het gekloot en gezeik is de sfeer verder gedaald. En nu ...

Neres...30 mln = niet te houden.
Kluiver = raiola = niet te houden.
Ziyech = niet te houden.
de Ligt = niet te houden.
Onana = niet te houden

In de pen... Trage Tadic en Labyad...

Dus samengevat hebben onze capabele heren van de directie elkaar de tent uitgevochten en de mogelijkheden om een klimaat van prijzen winnen eigenhandig de nek omgedraaid!

De middelmaat gaat weer verder regeren met een dikke bankrekening en dan weer wachten op een goede lichting...

Die deze heren dan vast ook weer kunnen verneuken!

Langleve volgend seizoen met in de hoofdrollen Overmars-Ten Hag en Labyad
hjf
 hjf - woensdag 09 mei 2018 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 09:24 schreef Ronald 1960 het volgende:
Eén ding is zeker: dit gaat een hele hete zomer worden voor ons.......
Een hittegolf
hjf
 hjf - woensdag 09 mei 2018 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 09:32 schreef AkaS het volgende:
Al geruime tijd ben ik van mening dat onze directie er een zooitje van maakt. En al geruime tijd is dit voer voor discussie met sommigen die het oneens zijn of waren met mij.

Maar je moet toch wel heel blind zijn dat er een aaneenschakeling van verkeerde keuzes wordt gemaakt door deze heren.

Chaos en middelmaat regeert.

Ten Hag is hier uit voortgekomen en vanuit het ego belang om niet af te gaan moet deze schorre debiel blijven zitten. ( sorry voor mijn taalgebruik, maar ik vind het dus echt een debiel.)

Vorig jaar al Sanchez die weinig perspectief zag en daarom na 1 seizoen alweer weg was.

Dit is verder verkloot door onervaren trainers aan te stellen. En door al het gekloot en gezeik is de sfeer verder gedaald. En nu ...

Neres...30 mln = niet te houden.
Kluiver = raiola = niet te houden.
Ziyech = niet te houden.
de Ligt = niet te houden.
Onana = niet te houden

In de pen... Trage Tadic en Labyad...

Dus samengevat hebben onze capabele heren van de directie elkaar de tent uitgevochten en de mogelijkheden om een klimaat van prijzen winnen eigenhandig de nek omgedraaid!

De middelmaat gaat weer verder regeren met een dikke bankrekening en dan weer wachten op een goede lichting...

Die deze heren dan vast ook weer kunnen verneuken!

Langleve volgend seizoen met in de hoofdrollen Overmars-Ten Hag en Labyad
We zijn de rijkste club qua banksaldo en straatarm als je kijkt wat er komend seizoen op het veld staat als alle geruchten de waarheid gaat worden. Ik vrees met je mee. Aan de andere kant moet ik wel zeggen, dat het voetbal compleet naar de klote wordt geholpen door FIFA en uefa, die maar niet willen inzien, dat de competitie oneerlijk is geworden.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 09 mei 2018 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 10:02 schreef hjf het volgende:

[..]

We zijn de rijkste club qua banksaldo en straatarm als je kijkt wat er komend seizoen op het veld staat als alle geruchten de waarheid gaat worden. Ik vrees met je mee. Aan de andere kant moet ik wel zeggen, dat het voetbal compleet naar de klote wordt geholpen door FIFA en uefa, die maar niet willen inzien, dat de competitie oneerlijk is geworden.
Denk dat de Fifa en Uefa het best inzien hoor..
Maar het verdient zo goed he.. dus waarom veranderingen doorvoeren?
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 09 mei 2018 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 08:37 schreef Eide het volgende:
De Boer gepolst voor terugkeer bij Ajax

Opvallend: Frank de Boer is door Ajax gepolst of hij openstaat voor een terugkeer. De viervoudig kampioen heeft daar positief op gereageerd. De directie hoopt dat de rentree nog even op zich laat wachten. Het zou betekenen dat Erik ten Hag de boel komend seizoen op de rit krijgt. Mocht het in de voorronden van de Champions League (en Europa League) misgaan, dan heeft Ajax een plan B.

Gezien de gevoeligheid van dit onderwerp zal het door betrokkenen in alle toonaarden worden ontkend.

Bron
Tja iedereen is weg en de Boer mag weer met middelmaat werken... Het is diep triest dat Ajax aan zijn eigen succes en geweldige talenten eigenlijk verkracht wordt. Ik denk dat we moeten stoppen met talenten opleiden en gewoon lekker een oliesjeik aan het roer moeten hebben en dan Messi aantrekken en Ronaldo en dan lekker knallen.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 09 mei 2018 - 11:55   quote  deeplink  
Ach aan de andere kant weten we, in tegenstelling tot voorgaande seizoenen, nu al welke belangrijke spelers weggaan.
Er is dus wat tijd om vervangers op te halen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 09 mei 2018 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 11:55 schreef Jaccio het volgende:
Ach aan de andere kant weten we, in tegenstelling tot voorgaande seizoenen, nu al welke belangrijke spelers weggaan.
Er is dus wat tijd om vervangers op te halen.
Ten Hag kan zijn team bouwen, we hebben geld zat als we Kluivert 30m, Neres 30m, De ligt 60m, Onana 20m, verkopen. Genoeg geld om wat spelertjes aan te trekken uit zuid Amerika.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 09 mei 2018 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 11:39 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja iedereen is weg en de Boer mag weer met middelmaat werken... Het is diep triest dat Ajax aan zijn eigen succes en geweldige talenten eigenlijk verkracht wordt. Ik denk dat we moeten stoppen met talenten opleiden en gewoon lekker een oliesjeik aan het roer moeten hebben en dan Messi aantrekken en Ronaldo en dan lekker knallen.
Dan blijf je alsnog met ons geweldige belasting systeem zitten..... Hoe meer je verdient, des te meer moet je afdragen. Als dit naar rato gebeurd is het niet erg, maar als Nederlandse topsporters hier buiten gaan vallen, dan komen er altijd wel weer partijen tegen in opstand. Dat is toch wel het voordeel (of nadeel) van een democratie-stelsel.....

ten slotte heb elk voordeel z'n nadeel en heb elk nadeel z'n voordeel.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2018 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2018 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 08:37 schreef Eide het volgende:
De Boer gepolst voor terugkeer bij Ajax

Opvallend: Frank de Boer is door Ajax gepolst of hij openstaat voor een terugkeer. De viervoudig kampioen heeft daar positief op gereageerd. De directie hoopt dat de rentree nog even op zich laat wachten. Het zou betekenen dat Erik ten Hag de boel komend seizoen op de rit krijgt. Mocht het in de voorronden van de Champions League (en Europa League) misgaan, dan heeft Ajax een plan B.

Gezien de gevoeligheid van dit onderwerp zal het door betrokkenen in alle toonaarden worden ontkend.

Bron
Dit krijg je dus door zulke uitspraken van Edwin en frank.
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2018 - 19:08   quote  deeplink  
Ajax komt de laatste jaren met regelmaat met aankopen die we niet verwachten. Bande en schuurs zijn al gehaald ter versterking van komend jaar en alleen Viergever is vertrokken. En iedereen heeft zijn mening al weer klaar wat negativiteit betreft. Ik vind het nogal suggestief.
Loetje
 Loetje - woensdag 09 mei 2018 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 19:08 schreef remco k het volgende:
Ajax komt de laatste jaren met regelmaat met aankopen die we niet verwachten. Bande en schuurs zijn al gehaald ter versterking van komend jaar en alleen Viergever is vertrokken. En iedereen heeft zijn mening al weer klaar wat negativiteit betreft. Ik vind het nogal suggestief.
Misschien omdat mensen sommige spelers al lang hebben zien spelen? Jij hebt ook meningen over spelers die je ziet spelen, dus allesbehalve suggestief.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 09 mei 2018 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 19:08 schreef remco k het volgende:
Ajax komt de laatste jaren met regelmaat met aankopen die we niet verwachten. Bande en schuurs zijn al gehaald ter versterking van komend jaar en alleen Viergever is vertrokken. En iedereen heeft zijn mening al weer klaar wat negativiteit betreft. Ik vind het nogal suggestief.
In hoeverre je de geruchten moet geloven is natuurlijk altijd een discussiepunt. Echter ziet het er behoorlijk somber uit als de sterkhouders Ziyech, Onana, Neres, Kluivert en De Ligt allemaal vertrekken, naast het feit dat Younes, Viergever en Dijks ook weg zijn en er nu ook geruchten over Frenkie de Jong opduiken. Dan vraag je je toch af in hoeverre de spelers denken over de trainersstaf of de eventuele interne spanning.

Naast dat kun je van Schuurs nog niet direct wonderen verwachten, Bandé had een slecht tweede seizoenshelft en ik zie de eventuele aankoop van Labyad ook niet zitten.

Natuurlijk blijft het allemaal afwachten wat de zomer ons brengt, maar veel hoop in ieder geval niet.
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2018 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 20:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Misschien omdat mensen sommige spelers al lang hebben zien spelen? Jij hebt ook meningen over spelers die je ziet spelen, dus allesbehalve suggestief.
Suggestief dat men roept wie er allemaal weggaat en wat men er voor terughaalt. Het is dus wel degelijk suggestief om daar nu al een oordeel over te hebben en niet zon klein beetje ook.
Loetje
 Loetje - woensdag 09 mei 2018 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Suggestief dat men roept wie er allemaal weggaat en wat men er voor terughaalt. Het is dus wel degelijk suggestief om daar nu al een oordeel over te hebben en niet zon klein beetje ook.
Hoevaak heb jij zelf bij voorstellen van gasten hier over spelers gezegd dat dat niks is? Dus om het suggestieve maar weer eens te bekrachtigen/ontkrachten. Is namelijk iets wat iedereen hier doet.
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2018 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 23:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoevaak heb jij zelf bij voorstellen van gasten hier over spelers gezegd dat dat niks is? Dus om het suggestieve maar weer eens te bekrachtigen/ontkrachten. Is namelijk iets wat iedereen hier doet.
Lees nou eens man. Het veroordelen van het bestuur over spelers die men al dan noet haalt. En nee dat heb ik nooit gedaan.
Loetje
 Loetje - donderdag 10 mei 2018 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 23:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees nou eens man. Het veroordelen van het bestuur over spelers die men al dan noet haalt. En nee dat heb ik nooit gedaan.
En of! Talloze keren noemde je spelers of je het wel of niks vond. Maar geloof jezelf vooral, want het wordt steeds grappiger. Over toon gesproken trouwens... Oh wacht dat doe je niet toch?
Eide
 Eide - donderdag 10 mei 2018 - 07:57   quote  deeplink  
Verander-plan Eredivisie wordt vandaag gepresenteerd aan clubs:

-Competitie van 16
-Play-offs om kampioenschap
-Zwaardere degradatie
-Kunstgras weg in 2021
-Herverdeling tv-geld
-Hogere vergoeding jeugdtransfers
-Internationale beloftencompetitie

Zie ook vi.nl

Bron
Loetje
 Loetje - donderdag 10 mei 2018 - 08:26   quote  deeplink  
Voor het meeste ben ik wel voor trouwens, alleen ben ik zwaar tegen die Play-offs. Als je iedereen 2x hebt gehad, ben je terecht kampioen.

Als ik nu kijk in België, Club wordt met iets van 12 punten verschil eerste, punten worden gehalveerd terwijl ze netjes iedereen verslagen hebben. Nu spelen ze een iets mindere play offs en ze staan nog maar 2 puntjes voor terwijl de voorsprong op basis van de competitie nog 8 punten zou moeten zijn, aangezien Anderlecht 4 punten is ingelopen.
Eide
 Eide - donderdag 10 mei 2018 - 08:38   quote  deeplink  
Ik ben ook geen voorstander van die play-off variant. Ik zie niet wat het aan toegevoegde waarde brengt eerlijk gezegd.
Loetje
 Loetje - donderdag 10 mei 2018 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 08:38 schreef Eide het volgende:
Ik ben ook geen voorstander van die play-off variant. Ik zie niet wat het aan toegevoegde waarde brengt eerlijk gezegd.
Je hebt een aantal meer topwedstrijden, maar daar lijkt me echt alles mee gezegd.
p111
 p111 - donderdag 10 mei 2018 - 10:26   quote  deeplink  
Inderdaad alleen wat meer top wedstrijden.Enige voordeel de rest is allemaal nadeel in play off.
Loetje
 Loetje - donderdag 10 mei 2018 - 10:37   quote  deeplink  
Vooral als je er als nummer 1 in gaat.
Pietje
 Pietje - donderdag 10 mei 2018 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 08:26 schreef Loetje het volgende:
Voor het meeste ben ik wel voor trouwens, alleen ben ik zwaar tegen die Play-offs. Als je iedereen 2x hebt gehad, ben je terecht kampioen.

Als ik nu kijk in België, Club wordt met iets van 12 punten verschil eerste, punten worden gehalveerd terwijl ze netjes iedereen verslagen hebben. Nu spelen ze een iets mindere play offs en ze staan nog maar 2 puntjes voor terwijl de voorsprong op basis van de competitie nog 8 punten zou moeten zijn, aangezien Anderlecht 4 punten is ingelopen.
Je hebt helemaal gelijk. Play-offs zijn een groot misbaksel: willekeur, pech, momentopname. En bepaald geen afspiegeling van een compleet seizoen. Waardeloos.
Pietje
 Pietje - donderdag 10 mei 2018 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 08:38 schreef Eide het volgende:
Ik ben ook geen voorstander van die play-off variant. Ik zie niet wat het aan toegevoegde waarde brengt eerlijk gezegd.
Geld... geld... geld. Pure commercie en niks anders.
remco k
 remco k - donderdag 10 mei 2018 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 00:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

En of! Talloze keren noemde je spelers of je het wel of niks vond. Maar geloof jezelf vooral, want het wordt steeds grappiger. Over toon gesproken trouwens... Oh wacht dat doe je niet toch?
Kerel nogmaals. Het gaat niet over de mening die we allemaal over spelers hebben. Het gaat om het veroordelen van het bestuur over de komende transferperiode terwijl die nog niet eens begonnen is.
Loetje
 Loetje - donderdag 10 mei 2018 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 14:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel nogmaals. Het gaat niet over de mening die we allemaal over spelers hebben. Het gaat om het veroordelen van het bestuur over de komende transferperiode terwijl die nog niet eens begonnen is.
Ik oordeel niet over het bestuur. Maar we waren beiden van mening dat er in de Eredivisie eigenlijk geen spelers rondlopen die Ajax een niveau hoger tillen, toch? Iets wat eigenlijk iedereen hier wel vond. Dan oordelen we dus ALLEMAAL dat het niet goed genoeg is.
AkaS
 AkaS - donderdag 10 mei 2018 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 23:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees nou eens man. Het veroordelen van het bestuur over spelers die men al dan noet haalt. En nee dat heb ik nooit gedaan.
Als je vanaf de EL finale kijkt van vorig jaar waarin Overmars op tv vertelde trots te zijn op de contractverlenging van Veltman....Tot aan nu... Hoe kan je dan in godsnaam tevreden zijn over deze directie?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 mei 2018 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 07:57 schreef Eide het volgende:
Verander-plan Eredivisie wordt vandaag gepresenteerd aan clubs:

-Competitie van 16
-Play-offs om kampioenschap
-Zwaardere degradatie
-Kunstgras weg in 2021
-Herverdeling tv-geld
-Hogere vergoeding jeugdtransfers
-Internationale beloftencompetitie

Zie ook vi.nl

Bron
Opbokken met die klote play-offs!!

AGAINST MODERN FOOTBALL!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1779198