BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 14 april 2018 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2018 - 09:05 schreef hjf het volgende:

[..]

Kunnen ze naar hun vakantie fluiten.
Precies. Dacht ik ook al aan.
Vreemd om dan toch zo een tripje te plannen.
remco k
 remco k - zaterdag 14 april 2018 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 19:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nog 3 weken eerder dan normaal als het goed is. Voorheen was het 3e voorronde. De eerste 2 voorrondes zijn om de week en dan zit er geloof ik 2 weken tussen.
Pff. Dan wordt het seizoen straks wel weer heel erg lang. En volgens mij zullen er dan misschien wel internationals zijn die nog niet eens terug zijn.
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 april 2018 - 11:17   quote  deeplink  
Nouja, paar weken zitten er wel in en geen dubbele wedstrijden gehad zoals vorig jaar.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 14 april 2018 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2018 - 11:17 schreef Loetje het volgende:
Nouja, paar weken zitten er wel in en geen dubbele wedstrijden gehad zoals vorig jaar.
Ze doen maar. Als ze maar Europa halen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 april 2018 - 12:05   quote  deeplink  
Precies!
remco k
 remco k - dinsdag 17 april 2018 - 21:01   quote  deeplink  
Ik zou als ik Ajax was eens informeren bij sergi samper. Zou een prima optie voor de zes positie zijn.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 17 april 2018 - 21:24   quote  deeplink  
Liever een stevige, ervaren man voor op 6
Mits haalbaar
Ajax30
 Ajax30 - dinsdag 17 april 2018 - 22:26   quote  deeplink  
Ik kan (SERGI SAMPER) niet
Ajax30
 Ajax30 - dinsdag 17 april 2018 - 22:27   quote  deeplink  
Haal blind terug
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 17 april 2018 - 22:36   quote  deeplink  
Blind heeft al aangegeven dat hij het te vroeg vind voor een terugkeer
Loetje
 Loetje - woensdag 18 april 2018 - 00:50   quote  deeplink  
Ard van Peppen!!!!!!!!
Jaccio
 Jaccio - woensdag 18 april 2018 - 07:28   quote  deeplink  
Die heeft de clubs voor het uitkiezen, komt echt nog niet afbouwen bij Ajax
Loetje
 Loetje - woensdag 18 april 2018 - 12:20   quote  deeplink  
Whahahahaa ;-)
Jaccio
 Jaccio - woensdag 18 april 2018 - 14:53   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=327442

Jammer dat je zo weinig leest dat Ajax interesse heeft in een ervaren speler. Een directe versterking. Altijd maar die jonkies
remco k
 remco k - woensdag 18 april 2018 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2018 - 14:53 schreef Jaccio het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=327442

Jammer dat je zo weinig leest dat Ajax interesse heeft in een ervaren speler. Een directe versterking. Altijd maar die jonkies
Huntelaar siem de jong tagliafico gehaald afgelopen seizoen.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 18 april 2018 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2018 - 19:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Huntelaar siem de jong tagliafico gehaald afgelopen seizoen.
Zou dat voldoende zijn voor volgend seizoen? Ik denk dat we toch nog echt wel versterking kunnen gebruiken. Ervaren.
Spelers die het elftal direct sterker maken is wat we nu nodig hebben willen we die volgende stap gaan maken.
aaadjuh
 aaadjuh - woensdag 18 april 2018 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2018 - 19:54 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zou dat voldoende zijn voor volgend seizoen? Ik denk dat we toch nog echt wel versterking kunnen gebruiken. Ervaren.
Spelers die het elftal direct sterker maken is wat we nu nodig hebben willen we die volgende stap gaan maken.
Veltman, Viergever, Huntelaar, Schone,S de Jong ,Tagliafico en Ziyech zijn allemaal ervaren.
Die eerste 5 kan je nu al opvangen met jeugd die nu al beter zijn dan hen.

Ervaren word je door veel te spelen als je ervaren spelers koopt, wordt jouw jeugd nooit ervaren.
p111
 p111 - woensdag 18 april 2018 - 22:57   quote  deeplink  
kwaliteit kopen en ja dat kost geld,2 goede spelers en je bent binnen voor a.s seizoen.Verkopen Dijks en Veltman en Viergever en Schone en Siem .En uiteraard gaat Ziyech weg.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 18 april 2018 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2018 - 22:40 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Veltman, Viergever, Huntelaar, Schone,S de Jong ,Tagliafico en Ziyech zijn allemaal ervaren.
Die eerste 5 kan je nu al opvangen met jeugd die nu al beter zijn dan hen.

Ervaren word je door veel te spelen als je ervaren spelers koopt, wordt jouw jeugd nooit ervaren.
Maar gaat die eigen jeugd ons naar of in Europa helpen?
En als we daar zijn, weten zij ermee om te gaan en met de druk?

Jeugd is allemaal leuk en ok, maar willen we niet een keer die stap zetten naar een hoger niveau?
Of is de lijn waar ons nu op bevinden goed genoeg?
Loetje
 Loetje - donderdag 19 april 2018 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2018 - 23:30 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Maar gaat die eigen jeugd ons naar of in Europa helpen?
En als we daar zijn, weten zij ermee om te gaan en met de druk?

Jeugd is allemaal leuk en ok, maar willen we niet een keer die stap zetten naar een hoger niveau?
Of is de lijn waar ons nu op bevinden goed genoeg?
Feit is dat we 1 jaar goed gepresteerd hebben en buiten dat jaar al 15 jaar niks neer hebben gezet. Dus daarvan is sowieso geen sprake en is gewoon niet rieel. Tenzij je alle geluk van de wereld hebt.

De enige kans om potentiële toppers te halen voor Ajax is ze al vroeg te scouten en daarvan hopen dat de 1 of 2 jaar in je eerste elftal spelen zoals met Sanchez. En verder is het onmogelijk om spelers aan te trekken om je direct richting (sub)top te helpen.
remco k
 remco k - donderdag 19 april 2018 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2018 - 19:54 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zou dat voldoende zijn voor volgend seizoen? Ik denk dat we toch nog echt wel versterking kunnen gebruiken. Ervaren.
Spelers die het elftal direct sterker maken is wat we nu nodig hebben willen we die volgende stap gaan maken.
Ik heb heel weinig de echte toegevoegde waarde gezien van de ervaren jongens bij Ajax.

Kijk eens wat er aan ervaring stond met Jaap Stam en Edgar Davids. Toen wonnen we ook niet.

Natuurlijk moet je kijken naar wat er vertrekt en zorgen dat je elftal in balans is, maar Ajax behoort ook jeugdig te zijn, zo boeken wij onze successen.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 19 april 2018 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb heel weinig de echte toegevoegde waarde gezien van de ervaren jongens bij Ajax.

Kijk eens wat er aan ervaring stond met Jaap Stam en Edgar Davids. Toen wonnen we ook niet.

Natuurlijk moet je kijken naar wat er vertrekt en zorgen dat je elftal in balans is, maar Ajax behoort ook jeugdig te zijn, zo boeken wij onze successen.
We hoeven niet ineens allemaal oudere spelers aan te trekken, maar is goed dat je het benoemt, want dat was het woord waar ik naar zocht. Balans.

Nu is het voornamelijk jeugdig, frivool en onervaren waardoor we onnodig veel weggeven en puntenverlies lijden. Ik denk dat je op zoek moet naar de juiste balans.

Dus niet ervaren spelers die eigenlijk al over hun top zijn en komen afbouwen. Huntelaar en Siem.
Maar spelers die Europa hebben gezien en die sterke competities van dichtbij meegemaakt hebben, maar daar net voor tekortkomen of misschien een andere uitdaging zoeken.

Ik kijk dan bijv naar PSV, en dan niet omdat zij kampioen zijn geworden maar omdat ik vind dat ze het daar kwa balans wel goed voor elkaar hebben met jongens als bijvoorbeeld Luuk de Jong, v Ginkel, Schwaab.

Naar mijn mening mag Ajax wat meer naar dat soort spelers uitkijken.

Dan denk ik aan spelers zoals, maar niet perse deze : Anita, Affelay, vd Wiel, Janssen, Klaassen, Ola John, Zeegelaar, van Aanholt, Tete, Douglas, Cillessen, Janssen, Lens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2018 door Jaccio --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 19 april 2018 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 12:47 schreef Jaccio het volgende:

[..]

We hoeven niet ineens allemaal oudere spelers aan te trekken, maar is goed dat je het benoemt, want dat was het woord waar ik naar zocht. Balans.

Nu is het voornamelijk jeugdig, frivool en onervaren waardoor we onnodig veel weggeven en puntenverlies lijden. Ik denk dat je op zoek moet naar de juiste balans.

Dus niet ervaren spelers die eigenlijk al over hun top zijn en komen afbouwen. Huntelaar en Siem.
Maar spelers die Europa hebben gezien en die sterke competities van dichtbij meegemaakt hebben, maar daar net voor tekortkomen of misschien een andere uitdaging zoeken.

Ik kijk dan bijv naar PSV, en dan niet omdat zij kampioen zijn geworden maar omdat ik vind dat ze het daar kwa balans wel goed voor elkaar hebben met jongens als bijvoorbeeld Luuk de Jong, v Ginkel, Schwaab.

Naar mijn mening mag Ajax wat meer naar dat soort spelers uitkijken.

Dan denk ik aan spelers zoals, maar niet perse deze : Anita, Affelay, vd Wiel, Janssen, Klaassen, Ola John, Zeegelaar, van Aanholt, Tete, Douglas, Cillessen, Janssen, Lens.
Ook niks nieuws roepen we al seizoenen lang..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 19 april 2018 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 14:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ook niks nieuws roepen we al seizoenen lang..
Ik beweer niks nieuws te zeggen, ik geef slechts aan dat ik het jammer vind dat ze het kennelijk nog steeds niet zien en blijven gokken op talenten
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 19 april 2018 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 14:13 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik beweer niks nieuws te zeggen, ik geef slechts aan dat ik het jammer vind dat ze het kennelijk nog steeds niet zien en blijven gokken op talenten
Klopt en ook die vallen nu weer door de mand.
Maar ik denk dat de oudere spelers iets meer kwaliteit/Europese ervaring mogen hebben. Dus dan geen Schöne, Veltman types opstellen maar met iets meer kwaliteit.

Ziyech heeft wel de kwaliteiten(al komt het er niet altijd uit en veel te geforceerd) maar ook hij zorgt niet voor een goede balans.

Er moeten gewoon wat bij spelers die alles gezien hebben en toch nog van nut kunnen zijn. Bv. Huntelaar kan wel iets overbrengen op de groep(jammer dat hij zoveel gemist heeft anders was hij echt belangrijk geweest).

We missen natuurlijke leiders die voor die balans kunnen zorgen. Als je dan een Veltman met aanvoerdersband ziet en hoe geforceerd het allemaal gaat zie je gelijk wat er mis is.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 19 april 2018 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 14:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt en ook die vallen nu weer door de mand.
Maar ik denk dat de oudere spelers iets meer kwaliteit/Europese ervaring mogen hebben. Dus dan geen Schöne, Veltman types opstellen maar met iets meer kwaliteit.

Ziyech heeft wel de kwaliteiten(al komt het er niet altijd uit en veel te geforceerd) maar ook hij zorgt niet voor een goede balans.

Er moeten gewoon wat bij spelers die alles gezien hebben en toch nog van nut kunnen zijn. Bv. Huntelaar kan wel iets overbrengen op de groep(jammer dat hij zoveel gemist heeft anders was hij echt belangrijk geweest).

We missen natuurlijke leiders die voor die balans kunnen zorgen. Als je dan een Veltman met aanvoerdersband ziet en hoe geforceerd het allemaal gaat zie je gelijk wat er mis is.
Dat is exact wat ik bedoel.
Huntelaar mist nog net teveel scherpte. Dit soort spelers moeten echt 1-2 jaar eerder terugkomen.
remco k
 remco k - donderdag 19 april 2018 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 12:47 schreef Jaccio het volgende:

[..]

We hoeven niet ineens allemaal oudere spelers aan te trekken, maar is goed dat je het benoemt, want dat was het woord waar ik naar zocht. Balans.

Nu is het voornamelijk jeugdig, frivool en onervaren waardoor we onnodig veel weggeven en puntenverlies lijden. Ik denk dat je op zoek moet naar de juiste balans.

Dus niet ervaren spelers die eigenlijk al over hun top zijn en komen afbouwen. Huntelaar en Siem.
Maar spelers die Europa hebben gezien en die sterke competities van dichtbij meegemaakt hebben, maar daar net voor tekortkomen of misschien een andere uitdaging zoeken.

Ik kijk dan bijv naar PSV, en dan niet omdat zij kampioen zijn geworden maar omdat ik vind dat ze het daar kwa balans wel goed voor elkaar hebben met jongens als bijvoorbeeld Luuk de Jong, v Ginkel, Schwaab.

Naar mijn mening mag Ajax wat meer naar dat soort spelers uitkijken.

Dan denk ik aan spelers zoals, maar niet perse deze : Anita, Affelay, vd Wiel, Janssen, Klaassen, Ola John, Zeegelaar, van Aanholt, Tete, Douglas, Cillessen, Janssen, Lens.
Ik snap goed at je bedoelt. Maar de Jong en schwaab die je benoemt van psv hadden na zon seizoen as vorig jaar bij psv al lang en breed uitgekotst geweest.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 19 april 2018 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 14:58 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Dat is exact wat ik bedoel.
Huntelaar mist nog net teveel scherpte. Dit soort spelers moeten echt 1-2 jaar eerder terugkomen.
Ja inderdaad vond hem best van waarde alleen jammer dag de echte scherpte er niet meer is. Dit soort types zijn wel nodig. Nemen de ploeg wel bij de hand en weten waar ze mee bezig zijn. Bij Ziyech, Veltman, Schöne heb ik niet het gevoel dat ze de ploeg kunnen leiden.

Onana en de Ligt stralen meer zekerheid uit. Hopelijk komt er nog iets bij wat wel die balans brengt.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 19 april 2018 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 17:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap goed at je bedoelt. Maar de Jong en schwaab die je benoemt van psv hadden na zon seizoen as vorig jaar bij psv al lang en breed uitgekotst geweest.
Klopt maar dit PSV was niet alleen Schwaab en de Jong. Het stond daar gewoon beter als collectief. En met een Lozano, Bergwijn,van Ginkel en Pereiro creëer je altijd wel iets.

Ik denk dat wij van Ginkel er ook goed bij hadden kunnen hebben op het middenveld.
remco k
 remco k - donderdag 19 april 2018 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 18:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt maar dit PSV was niet alleen Schwaab en de Jong. Het stond daar gewoon beter als collectief. En met een Lozano, Bergwijn,van Ginkel en Pereiro creëer je altijd wel iets.

Ik denk dat wij van Ginkel er ook goed bij hadden kunnen hebben op het middenveld.
Ik vind psv een heel armoedig elftal. Kampioen worden van Nederland met cattenacio spel. Nou poehoe. Dan echt liever geen kampioen. Ze spelen dit hele seizoen een hele hoede helft en dat is de tweede helft tegen Ajax. Voor de rest was het niet om aan te zien en laten we dan aub niet gaan doen alsof psv het zo goed voor elkaar heeft dit seizoen.

Ajax heeft de titel echt zelf weggeven.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 19 april 2018 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 18:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind psv een heel armoedig elftal. Kampioen worden van Nederland met cattenacio spel. Nou poehoe. Dan echt liever geen kampioen. Ze spelen dit hele seizoen een hele hoede helft en dat is de tweede helft tegen Ajax. Voor de rest was het niet om aan te zien en laten we dan aub niet gaan doen alsof psv het zo goed voor elkaar heeft dit seizoen.

Ajax heeft de titel echt zelf weggeven.
PSV heeft absoluut geen wereldelftal, maar wel een goed uitgebalanceerd elftal dat op elkaar is afgestemd. Daar ben ik op momenten wel jaloers op geweest dit seizoen. Ze zijn veel volwassener.

Ajax is in potentie een veel en veel beter elftal, maar het past ergens gewoon niet. Ik denk dat een gebrek aan ervaring en het ontbreken van een echte leider de oorzaak ik. Het zou evengoed iets anders kunnen zijn, maar wat ik net opnoemde valt mij op.

Je gaf in een eerdere post al aan dat jongens als de Jong en Schwaab bij ons allang uitgekotst zouden worden en dat klopt als een bus.
Zou ook een heel belangrijke reden kunnen zijn van het succes van PSV. Spelers krijgen meer ruimte om zichzelf te ontwikkelen en men raakt niet zo snel in paniek.

Dat Ajax de titel zelf heeft weggegeven klopt ook vind ik. Ik denk echter wel dat dat zo makkelijk is gegaan door een gebrek aan ervaring en het ontbreken van een echte leider.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2018 door Jaccio --
remco k
 remco k - donderdag 19 april 2018 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2018 - 19:25 schreef Jaccio het volgende:

[..]

PSV heeft absoluut geen wereldelftal, maar wel een goed uitgebalanceerd elftal dat op elkaar is afgestemd. Daar ben ik op momenten wel jaloers op geweest dit seizoen. Ze zijn veel volwassener.

Ajax is in potentie een veel en veel beter elftal, maar het past ergens gewoon niet. Ik denk dat een gebrek aan ervaring en het ontbreken van een echte leider de oorzaak ik. Het zou evengoed iets anders kunnen zijn, maar wat ik net opnoemde valt mij op.

Je gaf in een eerdere post al aan dat jongens als de Jong en Schwaab bij ons allang uitgekotst zouden worden en dat klopt als een bus.
Zou ook een heel belangrijke reden kunnen zijn van het succes van PSV. Spelers krijgen meer ruimte om zichzelf te ontwikkelen en men raakt niet zo snel in paniek.

Dat Ajax de titel zelf heeft weggegeven klopt ook vind ik. Ik denk echter wel dat dat zo makkelijk is gegaan door een gebrek aan ervaring en het ontbreken van een echte leider.
Ajax is in de voorbereiding alles kwijtgeraakt. Daar ligt het issue van dit seizoen.
Dat wij waardeloos publiek hebben is al wat langer bekend.
Eide
 Eide - vrijdag 20 april 2018 - 13:39   quote  deeplink  
Bande gaat trouwens vanaf aankomende maandag meetrainen bij Ajax. KV Mechelen is sinds vorige week klaar in België (en gedegradeerd). Er wordt nu gemeld dat Bande dus de rest van het seizoen met Ajax meetraint en dan meteen mee gaat in de zomerritmiek van de club.
guusje
 guusje - vrijdag 20 april 2018 - 13:50   quote  deeplink  
Ben, de laatste maanden eigenlijk al, erg gecharmeerd van Monteiro (PEC). Zou dat wat voor Ajax (kunnen) zijn als Ziyech vertrekt?
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 april 2018 - 13:52   quote  deeplink  
Neem aan dat je die van Heracles bedoeld? Nee, die is er niet klaar voor na 4 leuke wedstrijden bij een middenmotor.
guusje
 guusje - vrijdag 20 april 2018 - 13:55   quote  deeplink  
ja sorry Loetje, ik geef de hitte de schuld. In potentie? is nog jong en heeft het wel in zich.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 april 2018 - 13:56   quote  deeplink  
Maar meteen Ajax materiaal? Gokken is wel klaar met 4 jaar louter ellende he.
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2018 - 13:56 schreef Loetje het volgende:
Maar meteen Ajax materiaal? Gokken is wel klaar met 4 jaar louter ellende he.
Alles is uiteindelijk gokken.
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2018 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 00:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Alles is uiteindelijk gokken.
Hadden we het van de week volgens mij al over gehad
Gokken is een, maar je gokt wel met de grootste winkans en niet met iemand die 4 leuke wedstrijden in de Eredivisie speelt!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 21 april 2018 - 17:04   quote  deeplink  
cd3fd81814.png
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 april 2018 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 00:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Alles is uiteindelijk gokken.
Wat een slap gelul. Spelers uit Nederland kopen, dat is gokken. Net als talenten. Er zijn genoeg voorbeelden van spelers die geen gok zijn. Gewoonweg omdat ze zich al bewezen hebben. Maar die spelers komen niet zo snel naar Ajax toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 april 2018 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zondag 22 april 2018 - 22:23   quote  deeplink  
Die Perr Schuurs trouwens al 8 goals dit seizoen als CV. Goed, Eerste Divisie maar toch. Hij heeft een goede vrije trap toch?
remco k
 remco k - zondag 22 april 2018 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 22:23 schreef Eide het volgende:
Die Perr Schuurs trouwens al 8 goals dit seizoen als CV. Goed, Eerste Divisie maar toch. Hij heeft een goede vrije trap toch?
Een vrije trap weet ik niet. Maar heb wel een paar beneden gezien dat ie ze van afstand lekker binnen kegelende.
Brandje
 Brandje - woensdag 25 april 2018 - 07:39   quote  deeplink  
Volgens Freek Jansen van VI is Ajax in Argentinië om de transfer van Magalan af te ronden en wil men ook op korte termijn Jensen naar Amsterdam halen..
Jaccio
 Jaccio - woensdag 25 april 2018 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 07:39 schreef Brandje het volgende:
Volgens Freek Jansen van VI is Ajax in Argentinië om de transfer van Magalan af te ronden en wil men ook op korte termijn Jensen naar Amsterdam halen..
Zitten ze al een tijdje achteraan die Magallán.
Ik ben eigenlijk wel meer benieuwd naar de spelers die ten Hag graag bij de selectie heeft, ipv de spelers die Overmars graag heeft
remco k
 remco k - woensdag 25 april 2018 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 09:37 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zitten ze al een tijdje achteraan die Magallán.
Ik ben eigenlijk wel meer benieuwd naar de spelers die ten Hag graag bij de selectie heeft, ipv de spelers die Overmars graag heeft
Zijn het de spelers die Overmars graag ziet komen dan?
Jaccio
 Jaccio - woensdag 25 april 2018 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 13:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn het de spelers die Overmars graag ziet komen dan?
Ik ga er van uit van wel.
Gezien het feit ze er al best even achteraan zitten en Overmars niet zoveel moeite doet voor een speler als hij hem zelf niet interessant vind lijkt me?
Loetje
 Loetje - woensdag 25 april 2018 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 13:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn het de spelers die Overmars graag ziet komen dan?
Magallan wel, in ieder geval geen keuze van Ten Hag, wellicht in een later stadium. Maar de andere zou gewoon van Ten Hag moeten zijn.
remco k
 remco k - woensdag 25 april 2018 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 14:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Magallan wel, in ieder geval geen keuze van Ten Hag, wellicht in een later stadium. Maar de andere zou gewoon van Ten Hag moeten zijn.
Weet ik niet, natuurlijk moet een trainer iets van invloed hebben op de selectie, maar een trainer is misschien nog wel meer passant dan een speler.

Ik ben eigenlijk van mening dat de selectie moet worden samengesteld door de technische leiding van een club waar de trainer dan een van de stemmen is.
Loetje
 Loetje - woensdag 25 april 2018 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 15:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet ik niet, natuurlijk moet een trainer iets van invloed hebben op de selectie, maar een trainer is misschien nog wel meer passant dan een speler.

Ik ben eigenlijk van mening dat de selectie moet worden samengesteld door de technische leiding van een club waar de trainer dan een van de stemmen is.
Volgens mij ging dat onder Frank de Boer altijd zo. Daar was hij ook heel open in, dat Overmars een speler voorstelde...

Neemt niet weg dat een trainer eindverantwoordelijk is, dus van mij de grootste stem mag hebben.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.2915351