BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 11 juli 2018 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 07:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je zou het haast denken. Had het ook constant over zwakbegaafden en dergelijke.
Vandaar dus ook.
p111
 p111 - woensdag 11 juli 2018 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 07:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En ik heb daarin een andere mening! Mag toch? Net zo goed als dat ik hier toen 1 van de weinigen was die blij was dat hij vertrok. Lees maar na op dat topic.
Geen probleem Warrior,ja ik heb daar in mijn mening en volgens mij is Blind er alleen maar sterker op geworden in Manchester.
p111
 p111 - woensdag 11 juli 2018 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 10:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sorry vriend, moet je teleurstellen. Ben nog even onderweg voordat ik mijn winterslaapje ga pakken.

Maar gezien de tijd van het jaar vraag ik me af, ben jij wel wakker dan?
ja Akas dat ben ik ,maar ik vind jou gewoon te negatief(of zoals jij dat noemt realistich) .Ik vind dat Ajax op dit moment goed bezig is met prima versterkingen en aanvullingen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 juli 2018 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 10:26 schreef AkaS het volgende:

[..]

Grappig hoor, eerst kwam er een schapio en nu een paulio. Lekker knallen en schelden. Helemaal prima. Maar we zijn op dit forum omdat we allemaal een Ajax hart hebben en het beste voor Ajax willen. Maar Ajax is de club, het fenomeen en de mensen die Ajax leiden zijn uiteindelijk allemaal passanten. Hetzelfde geldt voor de spelers.

Mijn Ajax hart is ontevreden over de mensen die in deze fase mijn favoriete club mogen leiden. Doen deze mensen dan nooit iets goed? Nee natuurlijk doen ze ook goede dingen maar het gaat om de finishing touch, dat bepaald of we succesvol zijn of niet. En je kan er een keertje naast zitten, maar ze zitten er nu wel weer een hele tijd naast.

Wat betreft de spelers en of spelersgroep... Het ligt voor de hand dat Blind o.b.v. zijn ervaring een toegevoegde waarde heeft. Maar als we het team van Ajax verder omhoog willen stuwen zijn de kwaliteiten van hem prima in de eredivisie maar in de fysiekere Europese topwedstrijden gaan we zijn beperkingen zien. Net zoals we dat bij Schöne zagen.. Dit zijn in grote lijnen dezelfde types, alleen scoort Schöne wat vaker en is de techniek van Blind verfijnder.

Maar voor een verdere stap hadden wij gewoon een goede centrale verdediger moeten pakken. En daarin heeft Overmars gefaald en strooid ons nu zand in de ogen door met Blind op onze emotie in te spelen... Oudspeler, Man.United, PL ervaring etc..

Maar als je alles afpelt is zijn komst prima, maar niet wat direct nodig is anders had de zoektocht wel naar het type Blind geweest, zou het niet!!!
+33! Maar ja, ik ben dan ook zwakbegaafd ....... ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 juli 2018 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 12:39 schreef p111 het volgende:

[..]

Geen probleem Warrior,ja ik heb daar in mijn mening en volgens mij is Blind er alleen maar sterker op geworden in Manchester.
Nooit fan geweest van hem en zal het ook nooit worden.
remco k
 remco k - woensdag 11 juli 2018 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 12:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vandaar dus ook.
Alleen valt hij nu juist de andere mensen aan..
Jaccio
 Jaccio - woensdag 11 juli 2018 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 10:26 schreef AkaS het volgende:

[..]

Grappig hoor, eerst kwam er een schapio en nu een paulio. Lekker knallen en schelden. Helemaal prima. Maar we zijn op dit forum omdat we allemaal een Ajax hart hebben en het beste voor Ajax willen. Maar Ajax is de club, het fenomeen en de mensen die Ajax leiden zijn uiteindelijk allemaal passanten. Hetzelfde geldt voor de spelers.

Mijn Ajax hart is ontevreden over de mensen die in deze fase mijn favoriete club mogen leiden. Doen deze mensen dan nooit iets goed? Nee natuurlijk doen ze ook goede dingen maar het gaat om de finishing touch, dat bepaald of we succesvol zijn of niet. En je kan er een keertje naast zitten, maar ze zitten er nu wel weer een hele tijd naast.

Wat betreft de spelers en of spelersgroep... Het ligt voor de hand dat Blind o.b.v. zijn ervaring een toegevoegde waarde heeft. Maar als we het team van Ajax verder omhoog willen stuwen zijn de kwaliteiten van hem prima in de eredivisie maar in de fysiekere Europese topwedstrijden gaan we zijn beperkingen zien. Net zoals we dat bij Schöne zagen.. Dit zijn in grote lijnen dezelfde types, alleen scoort Schöne wat vaker en is de techniek van Blind verfijnder.

Maar voor een verdere stap hadden wij gewoon een goede centrale verdediger moeten pakken. En daarin heeft Overmars gefaald en strooid ons nu zand in de ogen door met Blind op onze emotie in te spelen... Oudspeler, Man.United, PL ervaring etc..

Maar als je alles afpelt is zijn komst prima, maar niet wat direct nodig is anders had de zoektocht wel naar het type Blind geweest, zou het niet!!!
Moeten we ook niet gewoon reeel blijven en inzien dat Blind (die ik overigens een meer dan prima aanwinst zou vinden) het best haalbare is?
Het is nou ook niet zo dat we de toppers voor het uitkiezen hebben..

Met Sanchez hadden we een flinke dosis geluk, maar die toppers zijn dus na een seizoen ook alweer gewoon weg. Dan heb ik liever Blind die gelijk ervaring brengt en niet veel trek meer heeft om toch weer die stap hogerop te maken in het buitenland.
Eide
 Eide - woensdag 11 juli 2018 - 15:26   quote  deeplink  
Ik denk dat Bind in Europees opzicht een prima subtopper is. Hij zal altijd tekort komen voor de topploegen in Europa maar zou bij verreweg de meeste elftallen dit WK gewoon basisspeler zijn. Als je dat kan binnenhalen, met zijn ervaring en voetballende vermogen, denk ik dat je als Ajax absoluut niet mag klagen.

Het past bovendien in het huidige transferbeleid. Jonge jongens vooral uit de eigen opleiding of als er echt toekomstmuziek in zit (lees financiële winst) aangevuld met oudere jongens voor meer stabiliteit. Als je Blind en Tadic binnen haalt, en Tagliafico ook nog hebt, voldoe je in ieder geval aan de doelstelling van meer ervaring in de ploeg. Dan kan je misschien ook eindelijk zonder Schone af die steeds weer basisspeler was omdat hij de elementen ervaring en stabiliteit bracht.
AkaS
 AkaS - woensdag 11 juli 2018 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 12:43 schreef p111 het volgende:

[..]

ja Akas dat ben ik ,maar ik vind jou gewoon te negatief(of zoals jij dat noemt realistich) .Ik vind dat Ajax op dit moment goed bezig is met prima versterkingen en aanvullingen.
Als jij vindt dat Ajax goed bezig is dan snap ik heel goed dat jij mij negatief vindt. En je bent niet alleen p111. Daarnaast vind ik het niet erg zoals jij dit verwoord.

Maar ik zie niet hoe Ajax goed bezig is...

Ik denk dat we allemaal aan het wegzakken zijn... Iedereen is in de gloria omdat Tadic, een oud-speler van Twente en Southampton bij ons komt spelen... Iedereen doet alsof Messi is gecontracteerd. En nu doen we hetzelfde met Blind... We, wij beschuldigen andere clubs van calimero gedrag naar ons toe... Maar we zijn zelf calimero's geworden.

Maar zoals zo vaak gezegd, we gaan het zien en ik hoop dat ik met schaamrood op de kaken hier op dit forum moet toegeven dat ik te negatief was en dat ik het allemaal fout heb ingeschat...
AkaS
 AkaS - woensdag 11 juli 2018 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 13:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

+33! Maar ja, ik ben dan ook zwakbegaafd ....... ;-)
Ha

Hahahaha, ja wij zijn niet helemaal goed bij ons hoofd, zag ook al het woord downie voorbij komen. Maar we gaan het zien... Ben benieuwd wie van de positivo's het hard gaan schreeuwen straks hahaha
AkaS
 AkaS - woensdag 11 juli 2018 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 14:32 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Moeten we ook niet gewoon reeel blijven en inzien dat Blind (die ik overigens een meer dan prima aanwinst zou vinden) het best haalbare is?
Het is nou ook niet zo dat we de toppers voor het uitkiezen hebben..

Met Sanchez hadden we een flinke dosis geluk, maar die toppers zijn dus na een seizoen ook alweer gewoon weg. Dan heb ik liever Blind die gelijk ervaring brengt en niet veel trek meer heeft om toch weer die stap hogerop te maken in het buitenland.
Ja met Sanchez hadden we zeker geluk en god wat heeft Overmars hem gekoesterd....Not!
Brandje
 Brandje - woensdag 11 juli 2018 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 17:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja met Sanchez hadden we zeker geluk en god wat heeft Overmars hem gekoesterd....Not!
Je bent nog steeds even triest al einde van het seizoen merk ik. Overmars heeft Sanchez een salaris geboden van 3 miljoen en als je de reacties van Sanchez zelf leest dan weet je dat hij hoe dan ook weg wilde.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 juli 2018 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 08:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, maar dan zie ik liever iemand anders als Blind die balans brengen. Ben gewoon geen fan van hem en ook nog nooit geweest!
Mag ook hoor! Fan van hem nee ik ook niet maar liever Blind daar dan Schöne..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 juli 2018 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 15:26 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Bind in Europees opzicht een prima subtopper is. Hij zal altijd tekort komen voor de topploegen in Europa maar zou bij verreweg de meeste elftallen dit WK gewoon basisspeler zijn. Als je dat kan binnenhalen, met zijn ervaring en voetballende vermogen, denk ik dat je als Ajax absoluut niet mag klagen.

Het past bovendien in het huidige transferbeleid. Jonge jongens vooral uit de eigen opleiding of als er echt toekomstmuziek in zit (lees financiële winst) aangevuld met oudere jongens voor meer stabiliteit. Als je Blind en Tadic binnen haalt, en Tagliafico ook nog hebt, voldoe je in ieder geval aan de doelstelling van meer ervaring in de ploeg. Dan kan je misschien ook eindelijk zonder Schone af die steeds weer basisspeler was omdat hij de elementen ervaring en stabiliteit bracht.
Zonder Schöne lijkt mij al een heerlijk vooruitzicht! Blind is een prima Europese subtopper meer zijn we ook niet dus zou er prima bij passen..

Tadic verwacht ik wel wat van. Mooie speler
Eide
 Eide - woensdag 11 juli 2018 - 20:59   quote  deeplink  
Ook Tadic is hooguit een Europese subtopper hoor.
Eide
 Eide - woensdag 11 juli 2018 - 21:02   quote  deeplink  
Man United Source
@1ManUnitedNews

Daley Blind to Ajax is nearly done. Fee agreed. Personal terms left. #MUFC #1MUN

Bron

Het betreft een populair fan acount (60k volgers). Betrouwbaarheid onbekend.
AkaS
 AkaS - woensdag 11 juli 2018 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 18:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je bent nog steeds even triest al einde van het seizoen merk ik. Overmars heeft Sanchez een salaris geboden van 3 miljoen en als je de reacties van Sanchez zelf leest dan weet je dat hij hoe dan ook weg wilde.
Heej, leuk weer van je te horen. Vorig jaar vond je me net zo triest en weet je wat nog triester is... Alles wat ik zei wat jij en anderen zo triest vonden is toch uitgekomen.

En je blijft maar roepen dat wat ik roep triest is, misschien ben je zelf wel triest, blind of negatief over mij.

Maar zoek het lekker uit en we gaan het vanzelf zien, topper!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 juli 2018 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 20:59 schreef Eide het volgende:
Ook Tadic is hooguit een Europese subtopper hoor.
Ow dat ontken ik ook niet maar het zijn wel spelers die zich redelijk staande hielden in de PL. Schat ik toch even hoger in dan de gemiddelde die wij hebben lopen op dit moment.
AkaS
 AkaS - woensdag 11 juli 2018 - 22:50   quote  deeplink  
Oja, en als je het zogenaamd toch allemaal zo goed weet, weet je ook dat Sanchez niet om het geld wegging.

Hij zag gewoon geen perspectief bij Ajax..De sfeer en o.a de voorkeur van sommigen t.o.v..anderen... Denk Veldman vs Tete... Denk aan het trainersgezeik...

En als je wilt weten hoe ik dat weet... dan is dit mijn geheim van de smid.
remco k
 remco k - woensdag 11 juli 2018 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 22:50 schreef AkaS het volgende:
Oja, en als je het zogenaamd toch allemaal zo goed weet, weet je ook dat Sanchez niet om het geld wegging.

Hij zag gewoon geen perspectief bij Ajax..De sfeer en o.a de voorkeur van sommigen t.o.v..anderen... Denk Veldman vs Tete... Denk aan het trainersgezeik...

En als je wilt weten hoe ik dat weet... dan is dit mijn geheim van de smid.
Tsjaaa. Nog zo 1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 juli 2018 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsjaaa. Nog zo 1
Tja, ze bestaan! Moeilijk te geloven he!
Eide
 Eide - donderdag 12 juli 2018 - 05:10   quote  deeplink  
Ook Mike Verweij meldt nu dat United en Ajax dicht bij een akkoord zijn over Daley Blind. De deal moet liefst rond komen voor United maandag naar de VS vertrekt voor oefen- en commerciële doeleinden.
Eide
 Eide - donderdag 12 juli 2018 - 05:14   quote  deeplink  
Ajax en Man. United naderen akkoord over Blind

Ajax is er alles aan gelegen om Daley Blind (28) in de komende 48 uur in te lijven. De Amsterdammers hebben niet alleen haast omdat de voorronde van de Champions League met rasse schreden nadert (25 juli), maar ook vanwege de trip van Manchester United naar de Verenigde Staten.

De Engelsen stappen maandagochtend in het vliegtuig naar Amerika en doen dat in principe nog mét Blind, die bij de Premier League-club tot de zomer van 2019 onder contract staat. Iedereen beseft echter dat het beter is dat er zo snel mogelijk duidelijkheid komt over de sportieve toekomst van de Nederlander.

Bron
Eide
 Eide - donderdag 12 juli 2018 - 07:15   quote  deeplink  
Spaanse bronnen melden dat Overmars zijn tegenhanger bij Barcelona heeft gebeld met de melding dat er niet te onderhandelen is over Frenkie de Jong. Ajax werkt onder geen enkele voorwaarde mee aan een transfer.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 12 juli 2018 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 07:15 schreef Eide het volgende:
Spaanse bronnen melden dat Overmars zijn tegenhanger bij Barcelona heeft gebeld met de melding dat er niet te onderhandelen is over Frenkie de Jong. Ajax werkt onder geen enkele voorwaarde mee aan een transfer.
Ben benieuwd wat er waar van is aangezien Frenkie nog niet fit is en eigenlijk nog geen rol van betekenis voor Ajax gehad heeft. Als Barcelona echt met een bod van 30/40 miljoen concreet wordt is hij gewoon weg denk ik.
riveco
 riveco - donderdag 12 juli 2018 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 22:50 schreef AkaS het volgende:
Oja, en als je het zogenaamd toch allemaal zo goed weet, weet je ook dat Sanchez niet om het geld wegging.

Hij zag gewoon geen perspectief bij Ajax..De sfeer en o.a de voorkeur van sommigen t.o.v..anderen... Denk Veldman vs Tete... Denk aan het trainersgezeik...

En als je wilt weten hoe ik dat weet... dan is dit mijn geheim van de smid.
Haha, dit is weer 1 van je opmerkingen om andere te laten reageren. Ik ken jou bron ook, dat is namelijk de zus van de zwager van een vriend die altijd bij die bron aan de bar hangt toch?
AkaS
 AkaS - donderdag 12 juli 2018 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 00:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, ze bestaan! Moeilijk te geloven he!
Kan het zelf ook bijna niet geloven hahaha
AkaS
 AkaS - donderdag 12 juli 2018 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 07:47 schreef riveco het volgende:

[..]

Haha, dit is weer 1 van je opmerkingen om andere te laten reageren. Ik ken jou bron ook, dat is namelijk de zus van de zwager van een vriend die altijd bij die bron aan de bar hangt toch?
Nee joh, dat soort mensen die jij kent, ken ik niet.

Ik lul gewoon slap uit mijn nek. Een beetje zoals jij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 juli 2018 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 09:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kan het zelf ook bijna niet geloven hahaha
Ach, ik laat ze hier maar geloven dat ze niet bestaan! ;-)
AkaS
 AkaS - donderdag 12 juli 2018 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 09:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach, ik laat ze hier maar geloven dat ze niet bestaan! ;-)
Is een top idee. :-)

Trouwens ik las een leuk artikel. Een beetje in het kader van een van mijn negatieve posts over waarom Overmars ten Hag graag wilde en Ten Hag Labyad... Niet omdat ze de beste keuze voor Ajax waren, maar omdat ze nodig waren om hun eigen houdbaarheid intern te versterken... Vriendjes:

http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=20159&abbr=ajaxlife

De lobby is begonnen en de marketing machine is op volle toeren..

Overmars pakt door..
Overmars is het zat en belt met Barcelona..
Ten Hag roemt Blind ( slijmen bij ...)
Ten Hag denkt niet dat beide haalbaar zijn op dit moment...
( alvast een beetje de meute masseren voor de definitieve berichtgeving.)
Labyad weerlegt beeldvorming Ten Hag....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2018 door AkaS --
remco k
 remco k - donderdag 12 juli 2018 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 00:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, ze bestaan! Moeilijk te geloven he!
Weet je wat zo grappig is, als hier ooit eens iemand kwam die hetzelfde beweerd werd die altijd met pek en veren de deur uit gejaagd en daar deed jij net zo hard aan mee.

En eerlijk is eerlijk, ik heb nog niks gezien waaruit blijkt dat het wel zo is.
remco k
 remco k - donderdag 12 juli 2018 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 09:11 schreef AkaS het volgende:

[..]

Is een top idee. :-)

Trouwens ik las een leuk artikel. Een beetje in het kader van een van mijn negatieve posts over waarom Overmars ten Hag graag wilde en Ten Hag Labyad... Niet omdat ze de beste keuze voor Ajax waren, maar omdat ze nodig waren om hun eigen houdbaarheid intern te versterken... Vriendjes:

http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=20159&abbr=ajaxlife
Bijzonder dat jij jouw strekking uit dit verhaal haalt..

Misschien kan jij je bij deze groep aansluiten?

https://www.kijkmagazine.nl/science/top-secret-platte-aarde/
Eide
 Eide - donderdag 12 juli 2018 - 10:34   quote  deeplink  
Dat bericht van Overmars over De Jong komt uit de Spaanse media. Het idee dat Ajax de Spaanse media kan bewegen tot het plaatsen van berichten om de Nederlandse opinie te beïnvloeden is mij wel een paar stations te ver om geloofwaardig te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2018 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 juli 2018 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 09:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat zo grappig is, als hier ooit eens iemand kwam die hetzelfde beweerd werd die altijd met pek en veren de deur uit gejaagd en daar deed jij net zo hard aan mee.

En eerlijk is eerlijk, ik heb nog niks gezien waaruit blijkt dat het wel zo is.
Waar heb jij het over????
remco k
 remco k - donderdag 12 juli 2018 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 10:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waar heb jij het over????
Over waar Akas over poste..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 juli 2018 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 11:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Over waar Akas over poste..
Je reageerde anders op mij toch??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2018 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 12 juli 2018 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 10:34 schreef Eide het volgende:
Dat bericht van Overmars over De Jong komt uit de Spaanse media. Het idee dat Ajax de Spaanse media kan bewegen tot het plaatsen van berichten om de Nederlandse opinie te beïnvloeden is mij wel een paar stations te ver om geloofwaardig te zijn.
Klopt ik zie daar ook geen complot in, eerder komkommertijd en de blaadjes moeten ook vol.
hjf
 hjf - donderdag 12 juli 2018 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 05:10 schreef Eide het volgende:
Ook Mike Verweij meldt nu dat United en Ajax dicht bij een akkoord zijn over Daley Blind. De deal moet liefst rond komen voor United maandag naar de VS vertrekt voor oefen- en commerciële doeleinden.
Je bent er vroeg bij Eide.
remco k
 remco k - donderdag 12 juli 2018 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 12:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je reageerde anders op mij toch??
Jup, omdat jij op datzelfde onderwerp reageerde.
Eide
 Eide - donderdag 12 juli 2018 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 14:44 schreef hjf het volgende:

[..]

Je bent er vroeg bij Eide.
Ik sta dagelijks om 5 uur op ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 juli 2018 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 15:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Jup, omdat jij op datzelfde onderwerp reageerde.
Klopt, maar vervolgens roep je iets wat ik niet zeg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 juli 2018 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 15:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik sta dagelijks om 5 uur op ;)
En zo hoort het. Jij moet dan alle media doornemen zodat wij om in de ochtend direct alles in een gedetailleerd overzicht hebben!
Eide
 Eide - donderdag 12 juli 2018 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 15:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En zo hoort het. Jij moet dan alle media doornemen zodat wij om in de ochtend direct alles in een gedetailleerd overzicht hebben!
Nee, ik zit dan met m'n dikke reet op de porseleinen troon. Of eigenlijk wel, want ik blader dan inderdaad door het Ajax-, binnenlands en buitenlands nieuws.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 juli 2018 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 16:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, ik zit dan met m'n dikke reet op de porseleinen troon. Of eigenlijk wel, want ik blader dan inderdaad door het Ajax-, binnenlands en buitenlands nieuws.
Whahahaha onze headliner overzicht. Elke dag om 07.00 uur. Whahaha
Loetje
 Loetje - donderdag 12 juli 2018 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 16:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Whahahaha onze headliner overzicht. Elke dag om 07.00 uur. Whahaha
Ghehehe. Lees hem toch liever dan menig andere hier.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 juli 2018 - 17:06   quote  deeplink  
Maar Tadic én Blind. Dat zou wel een prestatie van jewelste zijn hoor.
AkaS
 AkaS - donderdag 12 juli 2018 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 09:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Bijzonder dat jij jouw strekking uit dit verhaal haalt..

Misschien kan jij je bij deze groep aansluiten?

https://www.kijkmagazine.nl/science/top-secret-platte-aarde/
Zo bijzonder is dit voor mij niet. Maar wel een teken dat jij geen verbanden kunt leggen. En intenties kunt doorzien.
remco k
 remco k - donderdag 12 juli 2018 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 15:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt, maar vervolgens roep je iets wat ik niet zeg.
Nou dan zal ik je wel verkeerd geïnterpreteerd hebben.
remco k
 remco k - donderdag 12 juli 2018 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 18:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zo bijzonder is dit voor mij niet. Maar wel een teken dat jij geen verbanden kunt leggen. En intenties kunt doorzien.
Ik leg wel degelijk verbanden. Maar weiger van mezelf een doemdenker te maken.

Wel mooi dat jij dat kan zonder de mensen zelf te spreken of te zien.
AkaS
 AkaS - donderdag 12 juli 2018 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 juli 2018 - 18:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik leg wel degelijk verbanden. Maar weiger van mezelf een doemdenker te maken.

Wel mooi dat jij dat kan zonder de mensen zelf te spreken of te zien.
Dat is weer een kwestie van kritisch kijken naar wat er gebeurd en begrijpen welke belangen er spelen. En dan is alles ineens heel doorzichtig en voorspelbaar. Maar om dergelijke zaken te zien moet je wellicht door een negatieve bril kijken ten aanzien van Overmars en zijn functioneren.

Enige wat je mij kunt kwalijk nemen is dat ik een complot zie waarin Overmars heel veel vieze spelletjes heeft gespeeld en speelt. Veel zien dit niet en ik neem jullie dit niet kwalijk, maar begrijpen dat het niet gezien wordt doe ik niet.

Maar ik zal jou en anderen blij maken en de in mijn ogen negatieve zaken niet meer benoemen en zo de verwarring beteugelen.

Je zou bijna vergeten dat ik Ajax fan ben. Alleen en zo wil ik besluiten, dat ik als Ajax fan geen supporter van types als Overmars hoef te zijn. Deze man doet mij pijn aan de ogen en oren.

Ook zo benieuwd naar de wedstrijd van morgen tegen Anderlecht, mogen we dan kritisch kijken of moeten we een slag om de arm houden, positief zijn ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1742799