BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 14 mei 2019 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 01:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het is overigens Bergwijn en niet Berghuis.

Ik geloof niet dat Ajax 30 mil of meer gaat overmaken aan PSV. PSV verwacht zelf meer te verdienen aan hem dan aan Lozano. Lozano is al rond de 40, althans dat zegt men.

Wellicht heeft Overmars gekeken naar deal van Neymar met PSG. Speler koopt zijn eigen contract vrij en tekent vervolgens voor miljoenen bij een andere club.
Ik bedoel buiten bergwijn zou berghuis dan ook een optie zijn denk dat hij met betere spelers om zich heen ook wel het gewenste rendament haalt.
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 08:06 schreef nummer10 het volgende:
ligt eraan wat ajax uitgeeft.. hij zou toch verkocht worden waarschijnlijk dus zouden ze er sws geld voor krijgen.. ajax gaat echt niet veel verder dan wat ze voor een tadic en blind hebben betaald, en dat zou psv ook krijgen van een buitenlandse club
En precies daarom wordt je met zo'n zet ook niet oppermachtig.
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 08:07 schreef nummer10 het volgende:
maar het feit dat bergwijn ervoor openstaat is al een tik in het gezicht van psv en hun supporters..
Dat is zeker waar. Maar heeft weinig waarde, daar worden de prestaties op het veld niet anders van tussen Ajax en PSV.

Het is leuk voor de supporters van Ajax in mijn beleving, meer niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 mei 2019 door remco k --
p111
 p111 - dinsdag 14 mei 2019 - 09:12   quote  deeplink  
Ik denk dat PSV de hoofdprijs gaat vragen aan Ajax,dat gaat hem echt niet worden.Als alternatief zou ik berghuis interessant vinden hij heeft een geweldig linkerpoot en is best een slimme speler,heeft echt alle asisten gegeven aan van Persie,en scoort ook nog aan de lopende band.
Robinho
 Robinho - dinsdag 14 mei 2019 - 11:58   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk. Zo drijf je de prijs ook nog lekker op. Er valt toch wel iets beters te krijgen voor dit geld? Ik las dat ze met Pavon gepraat hebben. Haal die lekker op ofzo.
Ik zie Bergwijn niet als versterking. Goede speler, maar echt geen buitencategorie.
Robinho
 Robinho - dinsdag 14 mei 2019 - 11:59   quote  deeplink  
Of zal het een pesterijtje zijn?
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 11:58 schreef Robinho het volgende:
Onbegrijpelijk. Zo drijf je de prijs ook nog lekker op. Er valt toch wel iets beters te krijgen voor dit geld? Ik las dat ze met Pavon gepraat hebben. Haal die lekker op ofzo.
Ik zie Bergwijn niet als versterking. Goede speler, maar echt geen buitencategorie.
Bergwijn is absoluut buitencategorie. Heeft alles, is jong, beste speler bij PSV en je verzwakt de concurrent enorm. Echter, Ajax gaat dat bedrag niet neerleggen.

Hoewel, ergens verwacht ik dat als Ajax dit vol gaat houden, er binnen 3 jaar een speler van 30/35 miljoen gaat komen.
Robinho
 Robinho - dinsdag 14 mei 2019 - 12:09   quote  deeplink  
Ik moet altijd aan die dikke Zeefuik denken als ik Bergwijn zie. Maar misschien kijk ik met verkeerde ogen naar hem.....
Eide
 Eide - dinsdag 14 mei 2019 - 13:01   quote  deeplink  
Ik vind Bergwijn echt wel goed. Samen met Berghuis en Odegaard kwalitatief eigenlijk de enige drie uit de Eredivisie die ik wel bij Ajax zou willen zien. Nu pas ik meteen voor Berghuis omdat het gewoon een kwal is, maar Berghuis en/of Odegaard zouden in mijn ogen goede versterkingen kunnen zijn ter vervanging van Ziyech.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 13:17   quote  deeplink  
Feyenoord heeft het geld trouwens wel nodig. Toch ben ik altijd wel fan van Vilhena geweest. Maar mijn idee heeft die ook een nieuwe uitdaging nodig
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 13:17   quote  deeplink  
Lozano zal bij ons ook niet misstaan hoor..
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 13:17 schreef Loetje het volgende:
Feyenoord heeft het geld trouwens wel nodig. Toch ben ik altijd wel fan van Vilhena geweest. Maar mijn idee heeft die ook een nieuwe uitdaging nodig
Eens, maar we hebben al een aardige selectie bij Jong Ajax..
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 13:17 schreef remco k het volgende:
Lozano zal bij ons ook niet misstaan hoor..
Dat vind ik echt de meest overschatte speler die er is. Laat hem eerst maar eens een grote wedstrijd goed spelen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 13:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens, maar we hebben al een aardige selectie bij Jong Ajax..
Whahahahahaha ;-)
Eide
 Eide - dinsdag 14 mei 2019 - 13:19   quote  deeplink  
Het internet gaat al wel los. :)

D6gPD_QWwAE1fkA.jpg
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 13:22   quote  deeplink  
Ik blijf zeggen dat dit nog onmogelijk is. Zou me wel echt kapot lachen hoor
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 13:50   quote  deeplink  
Als je hem voor Tadic/Blind achtige bedragen kan halen, waarom niet, maar met 40 miljoen mag hij niet gehaald worden..
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 13:50 schreef remco k het volgende:
Als je hem voor Tadic/Blind achtige bedragen kan halen, waarom niet, maar met 40 miljoen mag hij niet gehaald worden..
Bergwijn gaat niet voor 20 miljoen gehaald kunnen worden. Zelfs niet met nog 5 miljoen aan bonussen.

Wel denk ik dat het absoluut een directe versterking is en je PSV helemaal afzwakt.
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 13:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bergwijn gaat niet voor 20 miljoen gehaald kunnen worden. Zelfs niet met nog 5 miljoen aan bonussen.

Wel denk ik dat het absoluut een directe versterking is en je PSV helemaal afzwakt.
Voor dat geld kan PSV nog een type Lozano kopen, Ajax kan echt beter verder kijken...
Eide
 Eide - dinsdag 14 mei 2019 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 13:50 schreef remco k het volgende:
Als je hem voor Tadic/Blind achtige bedragen kan halen, waarom niet, maar met 40 miljoen mag hij niet gehaald worden..
Ik denk eerlijk gezegd dat PSV gewoon weigert mee te werken aan het vertrek van een bepalende speler naar een concurrent. Ze kunnen gewoon weigeren in onderhandeling te gaan.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 14:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat PSV gewoon weigert mee te werken aan het vertrek van een bepalende speler naar een concurrent. Ze kunnen gewoon weigeren in onderhandeling te gaan.
Tot een Bergwijn het vertikt om nog voor PSV te spelen omdat die ergens anders heen wilt. Dan zijn ze hem sowieso alsnog kwijt, ongeacht aan wie en is PSV zwakker.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor dat geld kan PSV nog een type Lozano kopen, Ajax kan echt beter verder kijken...
PSV moet jaarlijks 1 a 2 grote transfers uitgaand hebben he. Dus zeg dat 10/15 miljoen daarvan geïnvesteerd kan worden. Die hebben wel meer nodig dan een type Lozano denk ik. Dat middenveld bijvoorbeeld waar geen druppel creativiteit in zit.
Eide
 Eide - dinsdag 14 mei 2019 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 14:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tot een Bergwijn het vertikt om nog voor PSV te spelen omdat die ergens anders heen wilt. Dan zijn ze hem sowieso alsnog kwijt, ongeacht aan wie en is PSV zwakker.
Dat kan, maar misschien eerder voor een overstap naar het buitenland dan intern Nederland. Ik zie eerder een gevaar voor PSV dat ze nu eigenlijk serieus werk moeten maken van onderhandelingen, en niet kunnen lsuhen op de hoofdprijs, omdat de speler nu een drukmiddeln heeft in onderhandelingen.
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 14:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

PSV moet jaarlijks 1 a 2 grote transfers uitgaand hebben he. Dus zeg dat 10/15 miljoen daarvan geïnvesteerd kan worden. Die hebben wel meer nodig dan een type Lozano denk ik. Dat middenveld bijvoorbeeld waar geen druppel creativiteit in zit.
Die hebben Perreiro en Guti, beiden zouden bij ons meer tot uiting komen. Daar zit echt een hoop kwaliteit hoor wat er gewoon niet uitgehaald wordt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 14 mei 2019 - 14:48   quote  deeplink  
Kan Bergwijn niet het contract opzeggen of afkopen. Net als dat de broertjes de Boer deden toen Ajax niet meewerkte met hun transfer naar Barça?

Volgens mij botert het niet tussen Bergwijn en Lozano. Laatst stond Bergwijn vrij en Lozano had de mogelijkheid om hem de bal te geven. Dat deed hij niet. Lozano verloor de bal, Bergwijn vertrok geen spier en negeerde Lozano. Net als dat Lozano Bergwijn negeerde. Toen zei men al dat het op zich best een vreemde actie van beide was. Nu Bergwijn open sollicteerd naar Ajax dat is net zo vreemd.

De vraag is of Lozano vertrekt bij PSV. Zaakwaarnemer die geschorst is, hij zelf geblesseerd. Tot dat allemaal weer voorbij is, zijn ze al bezig met de voorbereiding van het nieuwe seizoen. Heel veel clubs staan er niet voor hem in de rij, vermoed ik.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Die hebben Perreiro en Guti, beiden zouden bij ons meer tot uiting komen. Daar zit echt een hoop kwaliteit hoor wat er gewoon niet uitgehaald wordt.
Met name Pereiro. Maar dat is in mijn beleving een vleugel en geen 10. Daarbij krijgt hij geen enkel vertrouwen en zijn zijn grootste ontwikkelingsjaren al een heel eind gezien. Die moet nu echt ergens gaan spelen.

Guti vind ik dat ik te weinig van gezien heb voor een echt oordeel. Maar 10 potten laten banken terwijl de rest faalt is wel echt raar.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 14:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Kan Bergwijn niet het contract opzeggen of afkopen. Net als dat de broertjes de Boer deden toen Ajax niet meewerkte met hun transfer naar Barça?

Volgens mij botert het niet tussen Bergwijn en Lozano. Laatst stond Bergwijn vrij en Lozano had de mogelijkheid om hem de bal te geven. Dat deed hij niet. Lozano verloor de bal, Bergwijn vertrok geen spier en negeerde Lozano. Net als dat Lozano Bergwijn negeerde. Toen zei men al dat het op zich best een vreemde actie van beide was. Nu Bergwijn open sollicteerd naar Ajax dat is net zo vreemd.

De vraag is of Lozano vertrekt bij PSV. Zaakwaarnemer die geschorst is, hij zelf geblesseerd. Tot dat allemaal weer voorbij is, zijn ze al bezig met de voorbereiding van het nieuwe seizoen. Heel veel clubs staan er niet voor hem in de rij, vermoed ik.
Want Bergwijn heeft al 20/30 miljoen verdiend wil je zeggen?

En ondanks ik geen fan van Lozano ben, ja, de clubs staan wel in de rij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 mei 2019 door Loetje --
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 15:46   quote  deeplink  
PSv met een heel duidelijk statement.

"Al bieden ze 50, 60 of 70 miljoen, Bergwijn gaat niet naar Ajax".

Hoe mooi zou het zijn als Bergwijn nu zegt, prima dan dien ik mijn contract uit en ga ik alsnog.

Utopie in deze tijd, maar zou wel leuk zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 15:47   quote  deeplink  
Contract tot medio 2022, hmmm dan moet ie wel lang wachten.
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 15:48   quote  deeplink  
Wel lekker dat het ze zo bezig houd...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 14 mei 2019 - 17:26   quote  deeplink  
Geweldige powerplay van Ajax. Je weet dat het kansloos is, maar toch even lijntje opgooien, dat zet kwaad bloed en angst bij PSV. Gewoon omdat het kan, geweldige actie van Ajax.

Natuurlijk gaat hij niet naar Ajax, dat kan PSV niet maken bij de achterban. Ik hoop wel dat Ajax Vermeer terughaald als 2de doelman.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 14 mei 2019 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 14:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Want Bergwijn heeft al 20/30 miljoen verdiend wil je zeggen?

En ondanks ik geen fan van Lozano ben, ja, de clubs staan wel in de rij.
Volgens mij is zijn contract waarde niet de waarde die PSV voor hem wil.

Hij heeft een contract voor 3 jaar met een jaarsalaris wat niet hoger ligt dan 1,5 mil.
4,5 tot 6 mil zou wellicht zijn contract waarde zijn.
Als de club een speler wilt ontslaan dan moeten ze dat ook betalen.
Andersom geld dat ook.

De prijs wordt opgedreven door zaakwaarnemers die zo'n hoog mogelijk bedrag willen en de speler wordt anders wel bij een andere club ondergebracht.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 14 mei 2019 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 17:26 schreef Ajax we love you het volgende:
Geweldige powerplay van Ajax. Je weet dat het kansloos is, maar toch even lijntje opgooien, dat zet kwaad bloed en angst bij PSV. Gewoon omdat het kan, geweldige actie van Ajax.

Natuurlijk gaat hij niet naar Ajax, dat kan PSV niet maken bij de achterban. Ik hoop wel dat Ajax Vermeer terughaald als 2de doelman.
Wie zei eigenlijk dat Ajax contact zocht met zaakwaarnemer van Bergwijn?

Misschien de gedachten dat hij zelf contact heeft laten zoeken?
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 17:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens mij is zijn contract waarde niet de waarde die PSV voor hem wil.

Hij heeft een contract voor 3 jaar met een jaarsalaris wat niet hoger ligt dan 1,5 mil.
4,5 tot 6 mil zou wellicht zijn contract waarde zijn.
Als de club een speler wilt ontslaan dan moeten ze dat ook betalen.
Andersom geld dat ook.

De prijs wordt opgedreven door zaakwaarnemers die zo'n hoog mogelijk bedrag willen en de speler wordt anders wel bij een andere club ondergebracht.
Dan zou iedere club die een speler wil kopen toch gewoon 6 miljoen naar de speler over kunnen maken om zichzelf vrij te kopen en zou geen club nog 40 miljoen gaan betalen toch...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 14 mei 2019 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 20:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan zou iedere club die een speler wil kopen toch gewoon 6 miljoen naar de speler over kunnen maken om zichzelf vrij te kopen en zou geen club nog 40 miljoen gaan betalen toch...
Nee, sommige hebben een clausule in hun contract staan. Waardoor de waarde van de speler vast staat.

Veel spelers hebben in hun contract vast gelegd dat ze een deel van de transferbedrag krijgen.
Waardoor spelers geld mislopen als een club er niet geld voor wil betalen.

Daarnaast wil de makelaar ook een deel van transferbedrag krijgen. Dus er zijn constructies bedacht om dit eigenlijk niet populair te maken.

Je zal de speler moeten overtuigen om zijn eigen contract af te kopen. Meeste spelers doen dat de huidige club niet aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 mei 2019 door Positieve Arrogantie --
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 22:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, sommige hebben een clausule in hun contract staan. Waardoor de waarde van de speler vast staat.

Veel spelers hebben in hun contract vast gelegd dat ze een deel van de transferbedrag krijgen.
Waardoor spelers geld mislopen als een club er niet geld voor wil betalen.

Daarnaast wil de makelaar ook een deel van transferbedrag krijgen. Dus er zijn constructies bedacht om dit eigenlijk niet populair te maken.

Je zal de speler moeten overtuigen om zijn eigen contract af te kopen. Meeste spelers doen dat de huidige club niet aan.
Hij heeft dat niet. Is al bevestigd. Maar zo makkelijk was het sowieso niet geworden. En dat gaat hij ook niet doen.

Wat ik gister al zei, onmogelijk nog. Misschien als Ajax 3 van dit soort jaren heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 mei 2019 door Loetje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 14 mei 2019 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 22:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij heeft dat niet. Is al bevestigd. Maar zo makkelijk was het sowieso niet geworden. En dat gaat hij ook niet doen.

Wat ik gister al zei, onmogelijk nog. Misschien als Ajax 3 van dit soort jaren heeft.
Clausule was meer bedoeld voor de vraag van waarom andere clubs niet 6 mil zouden overmaken.

Zover ik weet lijkt het mij ook niet dat hij dat zou gaan doen, maar wellicht speelt er wel iets tussen hem en spelers, staf of directie.
Ik wis ook niet dat hij er voor open zou staan om naar Ajax te gaan en dat Ajax met zaakwaarnemer heeft gesproken.
remco k
 remco k - woensdag 15 mei 2019 - 08:30   quote  deeplink  
Ik vraag me ook af wat daar van waar is. Ajax mag uiteindelijk ook de speler niet benaderen zonder toestemming van de club.

Denk meer dat het iets is geweest tussen de spelers. Beetje appen. Een van de jongens die dan roept waarom kom je niet lekker hier ballen. En zo een beetje verder.

Ach ja. Het komt Ajax niet slecht uit.
Eide
 Eide - woensdag 15 mei 2019 - 08:52   quote  deeplink  
Het is de zaakwaarnemner van Bergwijn geweest die de media (Telegraaf) opzocht. Daar heeft PSV weer op gereageerd. Daar heeft Ajax geen moment tussen gezeten.

Ajax heeft vandaag pas gezegd dat Bergwijn een interesante speler is. Dat is logisch. Bergwijn is 21-jarige een international met 14 goals en 12 asists. Natuurlijk is hij interessant. Ajax stelt ook duidelijk dat zij geen contact hebben gehad met PSV of the speler.

Alle ophef is dus vooral speculatief en ophef vanuit de provincie.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 15 mei 2019 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 08:52 schreef Eide het volgende:
Het is de zaakwaarnemner van Bergwijn geweest die de media (Telegraaf) opzocht. Daar heeft PSV weer op gereageerd. Daar heeft Ajax geen moment tussen gezeten.

Ajax heeft vandaag pas gezegd dat Bergwijn een interesante speler is. Dat is logisch. Bergwijn is 21-jarige een international met 14 goals en 12 asists. Natuurlijk is hij interessant. Ajax stelt ook duidelijk dat zij geen contact hebben gehad met PSV of the speler.

Alle ophef is dus vooral speculatief en ophef vanuit de provincie.
Zei de zaakwaarnemer niet dat hij met Ajax had gesproken?
Eide
 Eide - woensdag 15 mei 2019 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 14:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zei de zaakwaarnemer niet dat hij met Ajax had gesproken?
Ja, maar dat mag. Clubs mogen altijd met zaakwaarnemers praten. je mag alleen niet met de speler praten zolag de werkgever daar geen toestemming voor heeft gegeven. Zaakwaarnemers zijn echter geen werknemers van de clubs.

Ik ben geen insider in de voetbalwereld, maar ik stel mij voor dat een club als Ajax (hetzelfde geldt voor PSV) met tientalle zaakwaarnemers contact heeft over evenzoveel of meer spelers. Aftasten, kijken of spelers ergens voor openstaan of bij voorbaat geen intresse hebben of gewoon aan het netwerk sleutelen door sociaal contact.

Gevoelsmatsig betekent contact met een zaaknemer niet zo heel erg veel. Het wordt pas interessant als een club zich bij een andere club meldt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 15 mei 2019 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2019 - 15:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja, maar dat mag. Clubs mogen altijd met zaakwaarnemers praten. je mag alleen niet met de speler praten zolag de werkgever daar geen toestemming voor heeft gegeven. Zaakwaarnemers zijn echter geen werknemers van de clubs.

Ik ben geen insider in de voetbalwereld, maar ik stel mij voor dat een club als Ajax (hetzelfde geldt voor PSV) met tientalle zaakwaarnemers contact heeft over evenzoveel of meer spelers. Aftasten, kijken of spelers ergens voor openstaan of bij voorbaat geen intresse hebben of gewoon aan het netwerk sleutelen door sociaal contact.

Gevoelsmatsig betekent contact met een zaaknemer niet zo heel erg veel. Het wordt pas interessant als een club zich bij een andere club meldt.
Maar zei hij in het interview niet dat tijdens het gesprek met Ajax wederzijdse interesse was. En dan bedoel ik het interview met de telegraaf.

Dat was ook de reden waarom PSV zo snel reageerde omdat de speler en de club wel oren hebben na zo'n transfer. Als de zaakwaarnemer had gezegd, nee Ajax of Bergwijn heeft de interesse niet dan had PSV ook niet reageert en was het ook niet als een bom ingeslagen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 mei 2019 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor dat geld kan PSV nog een type Lozano kopen, Ajax kan echt beter verder kijken...
Vind ik ook Bergwijn is een prima speler maar moet niet te duur worden. 25 heb je hem al niet meer voor vrees ik. Dan beter gokken op een type Neres en een Lozano ergens in Zuid Amerika.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 mei 2019 - 08:03   quote  deeplink  
Financiën weer keurig in orde er zijn nog wel wat plekken vrij of komen vrij. Ben echt zeer benieuwd.

Dolberg verhuren --- Isak proberen
Ziyech vertrekt ---- Odengaard
Opvolger Tagliafico zijn ze mee bezig(gerucht)
Opvolger Neres --- Berghuis(vind hem persoonlijk niet zo kan wel voetballen)
Bergwijn --- Onhaalbaar denk ik
De Ligt --- denk niet dat je dit red met Veltman of Mallagan
Schöne De jong --- Marin
Eide
 Eide - donderdag 16 mei 2019 - 08:20   quote  deeplink  
Overmars heeft gisteren gezegd dat Dolberg aankomend seizoen z'n laatste kans krijgt. Magallan heeft een apart programma, vergelijkbaar met Neres, om hem naar het juiste niveau te brengen. Dat zit bij Magallan vooral in het tactische spelletje.
remco k
 remco k - donderdag 16 mei 2019 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2019 - 08:03 schreef Hummel10 het volgende:
Financiën weer keurig in orde er zijn nog wel wat plekken vrij of komen vrij. Ben echt zeer benieuwd.

Dolberg verhuren --- Isak proberen
Ziyech vertrekt ---- Odengaard
Opvolger Tagliafico zijn ze mee bezig(gerucht)
Opvolger Neres --- Berghuis(vind hem persoonlijk niet zo kan wel voetballen)
Bergwijn --- Onhaalbaar denk ik
De Ligt --- denk niet dat je dit red met Veltman of Mallagan
Schöne De jong --- Marin
Ajax gaat echt met andere namen komen, Ook afgelopen jaar was dat het geval.

Ajax heeft aangegeven de selectie ook Nederlands georiënteerd te willen houden.

Ik zou me goed kunnen voorstellen dat Ajax Vincent Janssen op zou halen bijvoorbeeld. Is helemaal niet duur naar het schijnt, is fit en heeft in de ED en het NL elftal laten het te kunnen, daarnaast met veel kansen bij Ajax gaat hij ze echt wel maken.

De Jong en de Ligt zijn voor Ajax onvervangbaar, tenminste als je een directe versterking of vergelijkbare kwaliteit wil hebben op die positie, daar moet je dus of naar ervaring gaan kijken, of naar potentie, maar in beide gevallen zullen andere spelers op moeten staan om de rollen over te gaan nemen.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 mei 2019 - 12:59   quote  deeplink  
Dolberg gaat een nieuwe kans krijgen, maar dat vind ik zo langzamerhand niet terecht meer

De Ligt en De Jong zijn onvervangbaar. Voor de rest zou het grotendeels aardig op te vangen zijn.

Ik verwacht dat Tagliafico, Onana, Tadic, Blind en dan of Neres, of Van de Beek blijft. Dan staat er echt nog wel wat.
Robinho
 Robinho - donderdag 16 mei 2019 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2019 - 08:03 schreef Hummel10 het volgende:
Financiën weer keurig in orde er zijn nog wel wat plekken vrij of komen vrij. Ben echt zeer benieuwd.

Dolberg verhuren --- Isak proberen
Ziyech vertrekt ---- Odengaard
Opvolger Tagliafico zijn ze mee bezig(gerucht)
Opvolger Neres --- Berghuis(vind hem persoonlijk niet zo kan wel voetballen)
Bergwijn --- Onhaalbaar denk ik
De Ligt --- denk niet dat je dit red met Veltman of Mallagan
Schöne De jong --- Marin
Denk dat je lijstje aardig klopt.
Ik denk trouwens dat dit wel het moment is om reservespelers te verkopen die het niet gaan redden. Daar zal in Europa flink voor betaald worden, puur op basis van de prestaties van afgelopen jaar. Kristensen, Sinkgraven en bijvoorbeeld Dolberg.
Gieteren die Isak van Willem2 trouwens wat moves zien maken. Meteen ophalen.....
Berghuis kun je wegstrepen denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 mei 2019 door Robinho --
Robinho
 Robinho - donderdag 16 mei 2019 - 13:29   quote  deeplink  
Concreet tot nu toe:
Scherpen ipv Lamprou
Marin ipv De Jong
Lisnadro Martinez (vrijwel rond) en Pierie voor linksachter en links centraal
p111
 p111 - donderdag 16 mei 2019 - 14:03   quote  deeplink  
Odegaard en Berghuis dat zijn een Noor en een Nederlander,hopen dat er niet te veel weg gaan.
Dan met Marin en Pirie en Martinez komen we aardig in de buurt van een top elftal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.3366930