BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 07 mei 2015 - 14:17   quote  deeplink  
Het klinkt misschien heel raar. Maar wat dachten jullie van pedro van Barcelona ??? Het geld hebben we nu en hij zit daar alleen maar op de bank. Al denk ik wel dat barca hem liever als stand-in wil.
Mike12345
 Mike12345 - donderdag 07 mei 2015 - 14:57   quote  deeplink  
Ja die wil denk ik heel graag naar PSV komen... Muhahahahaha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 07 mei 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 14:57 schreef Mike12345 het volgende:
Ja die wil denk ik heel graag naar PSV komen... Muhahahahaha
Bojan wilde ook naar ajax
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 07 mei 2015 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 14:14 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ik vind Antonia een goede voetballer. Misschien kan hij naar PSV komen ook al mag hij rekik blijkbaar niet haha. Of denken jullie dat hij tekort komt.
Die komt echt te kort voor de top van de eredivisie
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 07 mei 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 14:17 schreef patrickpsv15 het volgende:
Het klinkt misschien heel raar. Maar wat dachten jullie van pedro van Barcelona ??? Het geld hebben we nu en hij zit daar alleen maar op de bank. Al denk ik wel dat barca hem liever als stand-in wil.
Effe serieus Patrick
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 07 mei 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Vind dat er in de eredivisie niet meer zon hele goede spelers te halen vallen... eerst had je nog Mertens en zo... maar nu ? Larsson en corona de beste... daar wordje echt niet vet van. BrAnds heeft gelijk. Tijd om rond te kijken in het buitenland. Zon aankoop als guardado maar dan voor de flanken :)
remco k
 remco k - donderdag 07 mei 2015 - 20:10   quote  deeplink  
Hahahah. Pedro staat in de nadrukkelijke belangstelling van clubs als Arsenal en Tottenham. Als er dan ook maar iemand is die denkt dat die jongen naar PSV zou willen moet die zich ff laten opnemen.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 08 mei 2015 - 09:26   quote  deeplink  
Maar een speler als Mertens en Strootman dat soort jongens zijn ook via verschillende Nederlandse clubs doorontwikkeld. Strootman via Sparta en Utrecht naar PSV en vervolgens naar Roma. Mertens via ik dacht AGOVV en Utrecht naar PSV en nu naar Napoli. Waarom zou zo'n Larsson dat niet kunnen? PSV had toen ook vet betaald voor Mertens en Strootman, maar wel hele goede spelers aan gehad en ook nog eens flinke winst op financieel vlak.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 08 mei 2015 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2015 - 20:10 schreef remco k het volgende:
Hahahah. Pedro staat in de nadrukkelijke belangstelling van clubs als Arsenal en Tottenham. Als er dan ook maar iemand is die denkt dat die jongen naar PSV zou willen moet die zich ff laten opnemen.
Nope. Wat je nu zegt gaat te ver. Je mag het best geen hele reeele optie vinden. Maar zo heel veel meer dan Bojan is Pedro nou ook al weer niet. En ajax haalde Bojan.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 08 mei 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 09:26 schreef psveindhoven123 het volgende:
Maar een speler als Mertens en Strootman dat soort jongens zijn ook via verschillende Nederlandse clubs doorontwikkeld. Strootman via Sparta en Utrecht naar PSV en vervolgens naar Roma. Mertens via ik dacht AGOVV en Utrecht naar PSV en nu naar Napoli. Waarom zou zo'n Larsson dat niet kunnen? PSV had toen ook vet betaald voor Mertens en Strootman, maar wel hele goede spelers aan gehad en ook nog eens flinke winst op financieel vlak.
Klopt. Maar ik was toch wat meer onder de indruk van Mertens dan Larsson.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 08 mei 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 11:48 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik was toch wat meer onder de indruk van Mertens dan Larsson.
Larsson lijkt een goede speler te worden. Mi lastig te beoordelen aangezien hij pas een half jaar bij Heerenveen heeft gespeeld. Heerenveen verwacht desondanks wel meteen de zilvervloot.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 08 mei 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 13:30 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Larsson lijkt een goede speler te worden. Mi lastig te beoordelen aangezien hij pas een half jaar bij Heerenveen heeft gespeeld. Heerenveen verwacht desondanks wel meteen de zilvervloot.
Haha ja. Maar h veen levert altijd goed materiaal. Die hebben goede scoutingsapparatuur.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 08 mei 2015 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 13:45 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Haha ja. Maar h veen levert altijd goed materiaal. Die hebben goede scoutingsapparatuur.
Maar ze moeten ook reëel blijven. 6 miljoen wat nu circuleert is belachelijk.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 08 mei 2015 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 13:47 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Maar ze moeten ook reëel blijven. 6 miljoen wat nu circuleert is belachelijk.
Ja is te veel. Maarja als je het met nijland en sulejmani vergelijkt....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 13:30 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Larsson lijkt een goede speler te worden. Mi lastig te beoordelen aangezien hij pas een half jaar bij Heerenveen heeft gespeeld. Heerenveen verwacht desondanks wel meteen de zilvervloot.
En terecht dat Heerenveen dit verwacht wetende waarvoor Depay is verkocht..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 08 mei 2015 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 15:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En terecht dat Heerenveen dit verwacht wetende waarvoor Depay is verkocht..
Yep . In nl moeten ze altijd voor de hoofdprijs verkocht worden. Dus beter om in het buitenland te zoeken.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 15:49   quote  deeplink  
Maar ook daar is het nieuws doorgedrongen wat Depay heeft opgeleverd. Welke speler dan ook gaat voor jullie derhalve meer moeten kosten..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 08 mei 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 15:49 schreef RenatoBos het volgende:
Maar ook daar is het nieuws doorgedrongen wat Depay heeft opgeleverd. Welke speler dan ook gaat voor jullie derhalve meer moeten kosten..
Ik geloof niet helemaal in die redenatie. Guardado kostte toch ook maar 3 miljoen... en ook al werd depay daarna pas verkocht het viel te voorspellen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 16:22   quote  deeplink  
Mag, maar verplaats je eens zelf in die situatie als je iets te verkopen hebt en je weet dat de geïnteresseerde een flinke zakgeld hebt..
Ik zou het wel weten..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 08 mei 2015 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 16:22 schreef RenatoBos het volgende:
Mag, maar verplaats je eens zelf in die situatie als je iets te verkopen hebt en je weet dat de geïnteresseerde een flinke zakgeld hebt..
Ik zou het wel weten..
Zoals meneer krabs die alle hamburgers duurder maakt als de koning op bezoekt komt. Oké dan.
remco k
 remco k - vrijdag 08 mei 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 11:46 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nope. Wat je nu zegt gaat te ver. Je mag het best geen hele reeele optie vinden. Maar zo heel veel meer dan Bojan is Pedro nou ook al weer niet. En ajax haalde Bojan.
Pedro stond in het veld bij 3 championsleugue finales. Bojan is daar niet meer dan een talent geweest. Pedro is tot aan het begin van dit seizoen gewoon basisspeler geweest. En is wat leeftijd betreft in de bloei van zijn carrière. Daarnaast azen er hele grote clubs op hem en zijn jullie dusdanig kansloos dat je inderdaad knettergek bent s je denkt dat ie komt.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 08 mei 2015 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 15:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En terecht dat Heerenveen dit verwacht wetende waarvoor Depay is verkocht..
Dus een miljonair moet bij de bakker ook 10 keer zoveel betalen als een werkloos? Nederlandse clubs moeten hun hand niet overspelen. PSV betaalt echt niet meer dan de reële marktwaarde. Zo niet dan zal men in het buitenland gaan shoppen. Gemiddeld genomen betaalt PSV daar toch al minder en het niveau bij goed scouten (zie Guardado) is vaak hoger.
tomson
 tomson - vrijdag 08 mei 2015 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 15:46 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Yep . In nl moeten ze altijd voor de hoofdprijs verkocht worden. Dus beter om in het buitenland te zoeken.
Binnenlandse verkoop staat ook gelijk aan de concurrentie sterker maken.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 20:22 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dus een miljonair moet bij de bakker ook 10 keer zoveel betalen als een werkloos? Nederlandse clubs moeten hun hand niet overspelen. PSV betaalt echt niet meer dan de reële marktwaarde. Zo niet dan zal men in het buitenland gaan shoppen. Gemiddeld genomen betaalt PSV daar toch al minder en het niveau bij goed scouten (zie Guardado) is vaak hoger.
Die trekken zich niks aan van de verwachtingen van hun achterban..(?)
tomson
 tomson - vrijdag 08 mei 2015 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 20:22 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dus een miljonair moet bij de bakker ook 10 keer zoveel betalen als een werkloos? Nederlandse clubs moeten hun hand niet overspelen. PSV betaalt echt niet meer dan de reële marktwaarde. Zo niet dan zal men in het buitenland gaan shoppen. Gemiddeld genomen betaalt PSV daar toch al minder en het niveau bij goed scouten (zie Guardado) is vaak hoger.
Zie mijn bovenstaande post. Geldt eigenlijk hetzelfde voor. Naar het buitenland is altijd beter want als een speler slaagt kan er veel grover gecasht worden, onder andere omdat in deals rond spelers meestal doorverkoop percentages afgesproken worden. Of allerlei andere deals gemaakt worden. Niet zo gek als je ziet om hehoeveel geld het gaat. Dat is vaak het probleem. Iedereen rekent zich rijk terwijl in werkelijkheid het bedrag nooit in 1 keer of volledig in liquide middelen afgerekend wordt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 09 mei 2015 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 22:22 schreef tomson het volgende:

[..]

Binnenlandse verkoop staat ook gelijk aan de concurrentie sterker maken.
Ja.. maar wij zijn geen concurrenten van h veen en zo
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 09 mei 2015 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 17:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Pedro stond in het veld bij 3 championsleugue finales. Bojan is daar niet meer dan een talent geweest. Pedro is tot aan het begin van dit seizoen gewoon basisspeler geweest. En is wat leeftijd betreft in de bloei van zijn carrière. Daarnaast azen er hele grote clubs op hem en zijn jullie dusdanig kansloos dat je inderdaad knettergek bent s je denkt dat ie komt.
Tja. In de toekomst moeten we ons wel meer gaan focussen op spelers van het kaliber dat hem nadert willen we als NL zijnde in de champions league presteren. Hij zal idd vast niet komen deze zomer :(
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 09 mei 2015 - 10:20   quote  deeplink  
Volgens VoetbalPrimeur verlangt Heerenveen € 8 miljoen voor Larsson. Ze zijn werkelijk helemaal gek geworden in het noorden daar. Ik hoop dat PSV ze lekker laat zitten met die Larsson als ze dit soort absurde bedragen verlangen.
remco k
 remco k - zaterdag 09 mei 2015 - 11:23   quote  deeplink  
Vrij normaal bedrag toch voor spelers die 1 seizoen iets hebben laten zien.. Als je twee seizoenen iets laat zien lever je al rap 25 miljoen op..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 09 mei 2015 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 11:23 schreef remco k het volgende:
Vrij normaal bedrag toch voor spelers die 1 seizoen iets hebben laten zien.. Als je twee seizoenen iets laat zien lever je al rap 25 miljoen op..
Larsson mag nog niet de veters van de schoenen van Depay vastmaken.
remco k
 remco k - zaterdag 09 mei 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 17:29 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Larsson mag nog niet de veters van de schoenen van Depay vastmaken.
En daarom kost die 8 miljoen en geen 25 of meer..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 09 mei 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 10:20 schreef Pieter08 het volgende:
Volgens VoetbalPrimeur verlangt Heerenveen € 8 miljoen voor Larsson. Ze zijn werkelijk helemaal gek geworden in het noorden daar. Ik hoop dat PSV ze lekker laat zitten met die Larsson als ze dit soort absurde bedragen verlangen.
Schandalig. Absoluut niet kopen!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 09 mei 2015 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 11:23 schreef remco k het volgende:
Vrij normaal bedrag toch voor spelers die 1 seizoen iets hebben laten zien.. Als je twee seizoenen iets laat zien lever je al rap 25 miljoen op..
Wijnaldum was goedkoper...
remco k
 remco k - zaterdag 09 mei 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 20:14 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Wijnaldum was goedkoper...
Heel ander verhaal toch, die had geen lang contract meer, Feyenoord had de centen nodig..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 09 mei 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 20:05 schreef remco k het volgende:

[..]

En daarom kost die 8 miljoen en geen 25 of meer..
Wij zijn niet zo maf als jullie. Jullie kopen na 1 goed seizoen Sulemani voor ruim € 16 miljoen. Afgelopen winter Sinkgraven voor € 9 miljoen. Absurd. Heerenveen moet niet denken dat wij net zo gek zijn als 020.
remco k
 remco k - zondag 10 mei 2015 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 20:46 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Wij zijn niet zo maf als jullie. Jullie kopen na 1 goed seizoen Sulemani voor ruim € 16 miljoen. Afgelopen winter Sinkgraven voor € 9 miljoen. Absurd. Heerenveen moet niet denken dat wij net zo gek zijn als 020.
Kezman op de gok gekocht voor 14 miljoen Euro.

Kone gekocht voor 9 miljoen Euro van Roda.

Mertens 8.5 miljoen van Utrecht..

Matavsz 7 miljoen

Koevermans 7.5 miljoen.

Lazovic 7 miljoen
Maher 7 miljoen

En zo kan ik nog wel even doorgaan.. PSV geeft net zo makkelijk geld uit voor spelers die nog niet bijzonder veel hebben laten zien in de ED..

Check dus eerst even je eigen clubje voordat je ons aanvalt..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 10 mei 2015 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 20:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Kezman op de gok gekocht voor 14 miljoen Euro.

Kone gekocht voor 9 miljoen Euro van Roda.

Mertens 8.5 miljoen van Utrecht..

Matavsz 7 miljoen

Koevermans 7.5 miljoen.

Lazovic 7 miljoen
Maher 7 miljoen

En zo kan ik nog wel even doorgaan.. PSV geeft net zo makkelijk geld uit voor spelers die nog niet bijzonder veel hebben laten zien in de ED..

Check dus eerst even je eigen clubje voordat je ons aanvalt..
tja, toch heb ik nog niet zo geweldig veel gezien van die larsson. Toen waren spelers in de eredivisie kwalitatief beter. Van die spelers waren de meesten ook hun geld waard. Matavz niet uiteraard haha. Tenzij die deal naar Dynamo Moskou doorging natuurlijk. Kijk, als we nou een goede speler van feyenoord of ajax zouden kopen. Maar PSV is champions league niveau. 8 miljoen voor zo´n gemiddelde speler.. nee geef dan maar meer uit voor een betere speler uit een betere competitie gehaald. Die Honda van VVV bijvoorbeeld kostte ook maar 10 of 11 miljoen. Nou ik zou zeggen haal zo iemand. Dan maar 2 of 3 miljoen meer. Maar geen larsson voor 8 miljoen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2015 door patrickpsv15 --
remco k
 remco k - zondag 10 mei 2015 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 20:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

tja, toch heb ik nog niet zo geweldig veel gezien van die larsson. Toen waren spelers in de eredivisie kwalitatief beter. Van die spelers waren de meesten ook hun geld waard. Matavz niet uiteraard haha. Tenzij die deal naar Dynamo Moskou doorging natuurlijk. Kijk, als we nou een goede speler van feyenoord of ajax zouden kopen. Maar PSV is champions league niveau. 8 miljoen voor zo´n gemiddelde speler.. nee geef dan maar meer uit voor een betere speler uit een betere competitie gehaald. Die Honda van VVV bijvoorbeeld kostte ook maar 10 of 11 miljoen. Nou ik zou zeggen haal zo iemand. Dan maar 2 of 3 miljoen meer. Maar geen larsson voor 8 miljoen...
En wat had Honda toen bereikt dan?? Ook nog niks toch.. En ie koste CSKA ook gewoon 8 tot 10 miljoen

Een speler die het stempel groot talent meekrijgt, is al gauw 8 miljoen waard.

En PSV gaat Champions League spelen, dat betekend niet dat je Champions league niveau bent.. Dat is namelijk geen enkele club in Nederland op dit moment..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 10 mei 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 21:15 schreef remco k het volgende:

[..]

En wat had Honda toen bereikt dan?? Ook nog niks toch.. En ie koste CSKA ook gewoon 8 tot 10 miljoen

Een speler die het stempel groot talent meekrijgt, is al gauw 8 miljoen waard.

En PSV gaat Champions League spelen, dat betekend niet dat je Champions league niveau bent.. Dat is namelijk geen enkele club in Nederland op dit moment..
hahah van dat laatste wist ik dat je dat ging zeggen. En ik had er eigenlijk achter gezet dat PSV er naar streeft om Champions league niveau te halen. Maar ik dacht zeg eens dat PSV champions league niveau is, daar zal Remco vast wel weer commentaar op hebben. Maar goed, Honda niks bereikt zeg je.. Ik geloof dat hij op twee WK´s heeft gespeeld en bij AC Milan. En ik vond hem best goed spelen op die WK´s... Honda vond ik ook erg veel indruk maken in de eredivisie. Kan ik van Larsson niet zeggen... althans niet zoveel dat het voor PSV een ECHTE versterking is.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 11 mei 2015 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 20:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Kezman op de gok gekocht voor 14 miljoen Euro.

Kone gekocht voor 9 miljoen Euro van Roda.

Mertens 8.5 miljoen van Utrecht..

Matavsz 7 miljoen

Koevermans 7.5 miljoen.

Lazovic 7 miljoen
Maher 7 miljoen

En zo kan ik nog wel even doorgaan.. PSV geeft net zo makkelijk geld uit voor spelers die nog niet bijzonder veel hebben laten zien in de ED..

Check dus eerst even je eigen clubje voordat je ons aanvalt..
Remco, je vergeet dat het niveau van de ere-divisie aanzienlijk is afgenomen. Dat zie je terug in onze Europese prestaties. Daarnaast hoop ik dat PSV zich niet gek laat maken door al die absurde vraagprijzen van de ere-divisie spelers. Een keer een bijna faillissement lijkt me genoeg.
remco k
 remco k - maandag 11 mei 2015 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 22:03 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hahah van dat laatste wist ik dat je dat ging zeggen. En ik had er eigenlijk achter gezet dat PSV er naar streeft om Champions league niveau te halen. Maar ik dacht zeg eens dat PSV champions league niveau is, daar zal Remco vast wel weer commentaar op hebben. Maar goed, Honda niks bereikt zeg je.. Ik geloof dat hij op twee WK´s heeft gespeeld en bij AC Milan. En ik vond hem best goed spelen op die WK´s... Honda vond ik ook erg veel indruk maken in de eredivisie. Kan ik van Larsson niet zeggen... althans niet zoveel dat het voor PSV een ECHTE versterking is.
Lezen is een vak. Hij had nog niks bereikt voordat die naar CSKA ging voor een bedrag tussen de 8 en 10 miljoen.
remco k
 remco k - maandag 11 mei 2015 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 09:29 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Remco, je vergeet dat het niveau van de ere-divisie aanzienlijk is afgenomen. Dat zie je terug in onze Europese prestaties. Daarnaast hoop ik dat PSV zich niet gek laat maken door al die absurde vraagprijzen van de ere-divisie spelers. Een keer een bijna faillissement lijkt me genoeg.
Ik vind die prijzen oprecht niet zo heel bijzonder..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 11 mei 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 10:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind die prijzen oprecht niet zo heel bijzonder..
Ik vind 4 a 5 miljoen voor Larsson dik betaalt.
dynamite
 dynamite - dinsdag 12 mei 2015 - 06:56   quote  deeplink  
psv kan voor depay beter corona halen heeft meer ervaring dan larson op internationale niveau ik vind corona veel beter dan die van herenveen en dan ook beter dan die van az corona weet doelpunten te maken ook doelverdediger moet vervangen worden anders zijn we even ver als afgelopen jaar want zoet heeft ons punten gekost lasten ze zoet vervangen hij maakte veel fouten afgelopn jaar vooral tegen 020 neet zoet is blijven steken op ze niveau komt niet hoger meer of verkopen moeten ze hem gomes contract loop af gewoon halen heeft genoeg ervaring
Loetje
 Loetje - dinsdag 12 mei 2015 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 11:22 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ik vind 4 a 5 miljoen voor Larsson dik betaalt.
Prijs/kwaliteit verhouding is toch allang weg??? Elke speler kost vele male meer dan wat hij tot nu toe heeft laten zien. Heerenveen ruikt geld en vragen dat gewoon. Geef ze eens ongelijk Pieter. Vrijwel geen een speler is zijn uiteindelijke transferbedrag waard.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 12 mei 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 11:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Prijs/kwaliteit verhouding is toch allang weg??? Elke speler kost vele male meer dan wat hij tot nu toe heeft laten zien. Heerenveen ruikt geld en vragen dat gewoon. Geef ze eens ongelijk Pieter. Vrijwel geen een speler is zijn uiteindelijke transferbedrag waard.
Eens, alleen Heerenveen overdrijft in mijn ogen wel heel erg als die verhalen van €8 miljoen kloppen.
dynamite
 dynamite - vrijdag 15 mei 2015 - 14:28   quote  deeplink  
psv moet voor depay corona halen inoplaats die van herenveen en az corona vheeft veel meer ervarin op international gebied en is goedkoper dan die van herenveen
oook zoet moert vervangen worden omdat hij ons veel puntwen heeft gekost afgelopen seisoen dus kijk maar uit naar een andere keeper psv gomes heeft ervaring komt vrij gewoon halen
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 15 mei 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 10:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Lezen is een vak. Hij had nog niks bereikt voordat die naar CSKA ging voor een bedrag tussen de 8 en 10 miljoen.
Desalniettemin was Honda toen een van de grote uitblinkers in de eredivisie. Naar redelijkheid en billijkheid beoordeeld een stuk beter dan de hedendaagse betere spelers van h veen en zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2015 door patrickpsv15 --
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 15 mei 2015 - 16:57   quote  deeplink  
PSV heeft Poulsen transfervrij binnen, goed nieuws!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 15 mei 2015 - 17:02   quote  deeplink  
Mooi!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?









0.0121998