BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 15 mei 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Goeie zaak, erg goede links back met ervaring. Zou dit te maken hebben met een mogelijk vertrek van Willems?
Roboer
 Roboer - vrijdag 15 mei 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Die Michel Kramer van De Haag is toch veel beter dan die flapdrol van een luuk de jong, die 1 keer in de 3 wedstrijdjes scoort, das echt geen spits.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 16 mei 2015 - 14:32   quote  deeplink  
Wat een gelul zeg. Heb je gedronken ofzo mafkees?
Roboer
 Roboer - zaterdag 16 mei 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 14:32 schreef psveindhoven123 het volgende:
Wat een gelul zeg. Heb je gedronken ofzo mafkees?
Hoezo?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 16 mei 2015 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 20:56 schreef Roboer het volgende:

[..]

Hoezo?
Kijk naar de topscorerslijst lol
remco k
 remco k - zaterdag 16 mei 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 16:02 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Desalniettemin was Honda toen een van de grote uitblinkers in de eredivisie. Naar redelijkheid en billijkheid beoordeeld een stuk beter dan de hedendaagse betere spelers van h veen en zo.
Ach, ik vind dat wel meevallen.. Hij was een leuke speler bij VVV, speelde leuk in Rusland, maar bakt er bij Milan weer geen ene reet van..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 16 mei 2015 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 23:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach, ik vind dat wel meevallen.. Hij was een leuke speler bij VVV, speelde leuk in Rusland, maar bakt er bij Milan weer geen ene reet van..
Zoals torres er bij Chelsea geen reet van bakte. Kan altijd gebeuren hé
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 17 mei 2015 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 20:56 schreef Roboer het volgende:

[..]

Hoezo?
Luuk de Jong is de beste spits van de eredivisie!
Pieter08
 Pieter08 - zondag 17 mei 2015 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 10:10 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Luuk de Jong is de beste spits van de eredivisie!
En daar is 020 heel erg jaloers op😝
Roboer
 Roboer - zondag 17 mei 2015 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 10:10 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Luuk de Jong is de beste spits van de eredivisie!
Ja maar scoort ie elke wedstrijd? hij is te wisselvallig mijn inziens, maar goed als Willems volgend jaar weg, is zal ik hem goed kunnen beoordelen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 mei 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 12:12 schreef Roboer het volgende:

[..]

Ja maar scoort ie elke wedstrijd? hij is te wisselvallig mijn inziens, maar goed als Willems volgend jaar weg, is zal ik hem goed kunnen beoordelen.
Wat een domme koe ben jij. Zelfs Ronaldo scoort niet iedere wedstrijd.
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 23:21 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Zoals torres er bij Chelsea geen reet van bakte. Kan altijd gebeuren hé
Ja en er nu nog steeds niks van bakt..

Overigens was Torres heel erg zwaar geblesseerd en er heel lang uitgeweest, en was hij zijn startsnelheid kwijt, juist dat wat hem groot maakte bij Liverpool..
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 11:46 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

En daar is 020 heel erg jaloers op😝
Op Luuk de Jong niet bepaald..
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 12:27 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Wat een domme koe ben jij. Zelfs Ronaldo scoort niet iedere wedstrijd.
Is dan ook niet de beste speler van de wereld.. Matige linksbuiten..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 mei 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 13:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Is dan ook niet de beste speler van de wereld.. Matige linksbuiten..
Ja dus...?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 17 mei 2015 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 13:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Op Luuk de Jong niet bepaald..
Nou lijkt me wel. Nee grapje. Ik zou ook liever Arek Milik en Kolbeinn Sightorsson😝😂
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 14:47 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja dus...?
Jij zegt zelfs Ronaldo, dan zijn er wel betere spelers te vinden als je er "zelfs" bij zet..
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 15:04 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Nou lijkt me wel. Nee grapje. Ik zou ook liever Arek Milik en Kolbeinn Sightorsson😝😂
Ik vind Millik inderdaad beter..

Maar dat terzijde. wat heeft mijn niet goed vinden van de Jong te maken met de spelers van Ajax dan?

Heel benieuwd naar die uitleg.
Roboer
 Roboer - zondag 17 mei 2015 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 12:27 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Wat een domme koe ben jij. Zelfs Ronaldo scoort niet iedere wedstrijd.
Kom mijn uiers maar likken, ajakkes jood
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 17 mei 2015 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 15:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Millik inderdaad beter..

Maar dat terzijde. wat heeft mijn niet goed vinden van de Jong te maken met de spelers van Ajax dan?

Heel benieuwd naar die uitleg.
Dat Luuk de Jong gewoon vele malen beter is als Milik. Maar daar hadden we het helemaal niet over volgens mij.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 mei 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 15:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij zegt zelfs Ronaldo, dan zijn er wel betere spelers te vinden als je er "zelfs" bij zet..
Nee ik bedoel met het woord "zelfs" aan te geven dat het normaal is dat een goede speler niet iedere wedstrijd scoort. Dus ook een zeer goede speler (wereldster Ronaldo bijv. ZELFS) scoort niet iedere wedstrijd.
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 16:29 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Dat Luuk de Jong gewoon vele malen beter is als Milik. Maar daar hadden we het helemaal niet over volgens mij.
Op basis van wat? Want Milik is jonger en heeft dit seizoen in alle competities bij elkaar gewoon een hoger gemiddelde dan de Jong.
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 16:32 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nee ik bedoel met het woord "zelfs" aan te geven dat het normaal is dat een goede speler niet iedere wedstrijd scoort. Dus ook een zeer goede speler (wereldster Ronaldo bijv. ZELFS) scoort niet iedere wedstrijd.
Ronaldo wereldster?? Matige speler zeg ik toch.. Prima als je dat soort vergelijkingen plaatst. Maar noem dan wel een wereld speler..

Benzema, James, Modric, Kroos. Suarez, allemaal wereld spelers, en er zijn er nog wel meer, maar noem die dan, en dan niet een egoist die niet weet hoe je team schrijft..
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 mei 2015 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 12:12 schreef Roboer het volgende:

[..]

Ja maar scoort ie elke wedstrijd? hij is te wisselvallig mijn inziens, maar goed als Willems volgend jaar weg, is zal ik hem goed kunnen beoordelen.
Willems maakt De jong een goede spits en vice versa
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 mei 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 16:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ronaldo wereldster?? Matige speler zeg ik toch.. Prima als je dat soort vergelijkingen plaatst. Maar noem dan wel een wereld speler..

Benzema, James, Modric, Kroos. Suarez, allemaal wereld spelers, en er zijn er nog wel meer, maar noem die dan, en dan niet een egoist die niet weet hoe je team schrijft..
Ronaldo heeft er vandaag maar 3 gemaakt... echt matig.......
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 20:52 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ronaldo heeft er vandaag maar 3 gemaakt... echt matig.......
Ja, dat doet ie, zoals zovaak als het nergens meer om gaat.. Waar was ie afgelopen week tegen Juve?? of de afgelopen weken waar de punten verspeeld werden??

Nee joh, waardeloze team speler die er alleen is voor zijn eigen succes.. Kijk de beelden van de enige goal die Arbeloa in zijn carriere maakte maar terug, dat zegt alles..

Je kunt nog zo goed zijn met je voeten, het is en blijft een teamsport, en hoe je als persoon bent en overkomt vind ik in ieder geval heel erg belangrijk als er over de beste van allemaal gesproken wordt..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 17 mei 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 21:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, dat doet ie, zoals zovaak als het nergens meer om gaat.. Waar was ie afgelopen week tegen Juve?? of de afgelopen weken waar de punten verspeeld werden??

Nee joh, waardeloze team speler die er alleen is voor zijn eigen succes.. Kijk de beelden van de enige goal die Arbeloa in zijn carriere maakte maar terug, dat zegt alles..

Je kunt nog zo goed zijn met je voeten, het is en blijft een teamsport, en hoe je als persoon bent en overkomt vind ik in ieder geval heel erg belangrijk als er over de beste van allemaal gesproken wordt..
Wat bedoel je met arbeloa, wat was er dan gebeurd?

Ok hij heeft in beide wedstrijden tegen juve gescoord.. en hij blijft een wereld speler ook al bevalt zijn karakter sommige mensen niet. En idd hij had zich misschien beter moeten manifesteren. Maar vergeet niet, hij wilde heel graag... hij heeft niet voor niets gehuild in de kleedkamer.
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 21:18 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met arbeloa, wat was er dan gebeurd?

Ok hij heeft in beide wedstrijden tegen juve gescoord.. en hij blijft een wereld speler ook al bevalt zijn karakter sommige mensen niet. En idd hij had zich misschien beter moeten manifesteren. Maar vergeet niet, hij wilde heel graag... hij heeft niet voor niets gehuild in de kleedkamer.
Hij huilt omdat die homo is, dan gaat dat nu eenmaal wat sneller..

Bij de goal van Arbeloa was Ronaldo woendend op hem omdat Ronaldo er nog achter liep en zo een goal extra had kunnen maken. Echt te belachelijk voor woorden.. De cL finale van vorig seizoen juigde hij helemaal niet bij de gelijkmaker in de 92e minuut, niet bij de twee goal die daarna vielen maar ging helemaal uit zijn plaat bij de penalty die hij nog benutte. Ronaldo is gewoon geen teamspeler, ook nooit geweest.,.

Messi daarentegen laat andere spelers ook penalty's nemen, laat andere mensen vrije trappen nemen en als ze met twee man op de goal afgaan, geeft hij de bal wel af als die andere er beter voorstaat... En dat mijn lieve vriend is niet bijzonder, maar zo hoort dat in een teamsport.
infamous psv
 infamous psv - maandag 18 mei 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 13:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij huilt omdat die homo is, dan gaat dat nu eenmaal wat sneller..

Bij de goal van Arbeloa was Ronaldo woendend op hem omdat Ronaldo er nog achter liep en zo een goal extra had kunnen maken. Echt te belachelijk voor woorden.. De cL finale van vorig seizoen juigde hij helemaal niet bij de gelijkmaker in de 92e minuut, niet bij de twee goal die daarna vielen maar ging helemaal uit zijn plaat bij de penalty die hij nog benutte. Ronaldo is gewoon geen teamspeler, ook nooit geweest.,.

Messi daarentegen laat andere spelers ook penalty's nemen, laat andere mensen vrije trappen nemen en als ze met twee man op de goal afgaan, geeft hij de bal wel af als die andere er beter voorstaat... En dat mijn lieve vriend is niet bijzonder, maar zo hoort dat in een teamsport.
dat jij n Barcelona man bent maakt Ronaldo niet minder natuurlijk
Roboer
 Roboer - maandag 18 mei 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 13:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij huilt omdat die homo is, dan gaat dat nu eenmaal wat sneller..

In Amsterdam heb je een hele stad vol met homo's.
Amsterdam is z'on mooie stad, alleen jammer dat er Amsterdammers wonen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 16:32   quote  deeplink  
😂
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 15:00 schreef infamous psv het volgende:

[..]

dat jij n Barcelona man bent maakt Ronaldo niet minder natuurlijk
Ik ben een voetbal man en houd van Madrid, maar sinds hij daar is, vind ik het voetbal minder geworden..

Ik zou dan ook erg blij zijn dat ie weggaat... Madrid zal er ook een beter elftal van worden.. Door hem en zijn egoisme is het een elftal dat niet als team kan functioneren..
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 15:35 schreef Roboer het volgende:

[..]

Hij huilt omdat die homo is, dan gaat dat nu eenmaal wat sneller..

In Amsterdam heb je een hele stad vol met homo's.
Amsterdam is z'on mooie stad, alleen jammer dat er Amsterdammers wonen.

Ik ben namelijk zelf een homo en zou graag in de mooie stad Amsterdam andere mannen willen stokslobberen..
Kerel, wat jij in je vrije tijd wil doen moet je zelf weten.. Dat heeft niet zo veel met voetbal te maken toch??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door remco k --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, wat jij in je vrije tijd wil doen moet je zelf weten..
Ghehe..
Roboer
 Roboer - maandag 18 mei 2015 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 15:35 schreef Roboer het volgende:
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 13:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Remco huilt omdat die homo is, dan gaat dat nu eenmaal wat sneller..

In Amsterdam heb je een hele stad vol met homo's.
Amsterdam is z'on mooie stad, alleen jammer dat er Amsterdammers wonen.
Zie je nou Remco is een echte Amperdamer
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 21:36 schreef Roboer het volgende:

[..]

Zie je nou Remco is een echte Amperdamer
Niet doordraven, je bent in de hoek gezet als een klein jochie, nederlaag vergeten en weer doorleven.. En daarnaast, als je het dan doet, zorg dan in ieder geval dat je de eigen post goed plaatst..

Niet zielig doen en doorgaan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door remco k --
Baze
 Baze - dinsdag 19 mei 2015 - 01:26   quote  deeplink  
Zou het niet goed zijn om Alex van AC Milan een jaar te huren in plaats van Rekiki, Alex heeft champions league ervaring en was een rots in de branding bij PSV .. Rekiki is een matige verdediger.
Roboer
 Roboer - dinsdag 19 mei 2015 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 22:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet doordraven, je bent in de hoek gezet als een klein jochie, nederlaag vergeten en weer doorleven.. En daarnaast, als je het dan doet, zorg dan in ieder geval dat je de eigen post goed plaatst..

Niet zielig doen en doorgaan..
Hahahaha Mokumse humor alweer verloren, Remco huilie huilie huilie, het is de laatste tijd alleen maar huilie huilie huilie in Amperdam valt me op.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 19 mei 2015 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 01:26 schreef Baze het volgende:
Zou het niet goed zijn om Alex van AC Milan een jaar te huren in plaats van Rekiki, Alex heeft champions league ervaring en was een rots in de branding bij PSV .. Rekiki is een matige verdediger.
Alex terug bij PSV, als dat zou kunnen. Weet alleen niet of dat salaristechnisch haalbaar is.
Roboer
 Roboer - dinsdag 19 mei 2015 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 08:01 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Alex terug bij PSV, als dat zou kunnen. Weet alleen niet of dat salaristechnisch haalbaar is.
Daar zou niemand bezwaar tegen hebben,
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 07:42 schreef Roboer het volgende:

[..]

Hahahaha Mokumse humor alweer verloren, Remco huilie huilie huilie, het is de laatste tijd alleen maar huilie huilie huilie in Amperdam valt me op.
Wat valt je op dan? Noem me 1 post waar dat naar voren komt.. Volgens mij zie je door het kampioenschap dingen die er helemaal niet zijn..

Ben je weer in de pot marihuana gevallen van moeders??
Roboer
 Roboer - dinsdag 19 mei 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 12:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat valt je op dan? Noem me 1 post waar dat naar voren komt.. Volgens mij zie je door het kampioenschap dingen die er helemaal niet zijn..

Ben je weer in de pot marihuana gevallen van moeders??
Ben inderdaad gisteren bij je moeder op de zeedijk geweest, man man man ze wou me 250 euro bijbetalen, maar ja heb toch bedankt voor de eer, je weet wel met de aids epidemie die ze onder de lede heeft. Nou Oz kampioen en ajakkes amateurs gedegradeerd, kun je moeilijk over amperdams top seizoen spreken, droom voor de rest lekker verder, gefrustreerde ego
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 12:35 schreef Roboer het volgende:

[..]

Ben inderdaad gisteren bij je moeder op de zeedijk geweest, man man man ze wou me 250 euro bijbetalen, maar ja heb toch bedankt voor de eer, je weet wel met de aids epidemie die ze onder de lede heeft. Nou Oz kampioen en ajakkes amateurs gedegradeerd, kun je moeilijk over amperdams top seizoen spreken, droom voor de rest lekker verder, gefrustreerde ego
Grappig, mn moeder is al een paar jaar niet meer in leven.. Maar goed.
Roboer
 Roboer - dinsdag 19 mei 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Grappig, mn moeder is al een paar jaar niet meer in leven.. Maar goed.
Ja ben ook niet echt necrofiel, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 13:22 schreef Roboer het volgende:

[..]

Ja ben ook niet echt necrofiel, maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Klein verschil maar in de tonatie van de post kerel..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 19 mei 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Ok, we weten nu wel wie de grootste heeft. Back to the topic. Wie kan iets zinnigs zeggen over aan te trekken spelers voor PSV?
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 13:31 schreef Pieter08 het volgende:
Ok, we weten nu wel wie de grootste heeft. Back to the topic. Wie kan iets zinnigs zeggen over aan te trekken spelers voor PSV?
Ik vermoed helemaal niemand, net als voor de rest van de clubs in Nederland komen de meeste transfers als een verassing.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 19 mei 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vermoed helemaal niemand, net als voor de rest van de clubs in Nederland komen de meeste transfers als een verassing.
Een transfer is in iedergeval zeker. PSV zal een opvolger aantrekken voor Depay. Diverse namen circuleren in de media en heel Nederland roept deze namen na. Wordt een van deze namen de opvolger voor Depay of komt PSV met een verrassing uit de hoge hoed?
Roboer
 Roboer - dinsdag 19 mei 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 13:40 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Een transfer is in iedergeval zeker. PSV zal een opvolger aantrekken voor Depay. Diverse namen circuleren in de media en heel Nederland roept deze namen na. Wordt een van deze namen de opvolger voor Depay of komt PSV met een verrassing uit de hoge hoed?
Ik weet niet of je de vervanger wel nl moet zoeken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 12:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben je weer in de pot marihuana gevallen van moeders??
Indien zo, INLEVEREN..!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?









0.0108990