BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2015-2016

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
riveco
 riveco - vrijdag 22 mei 2015 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 22:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weer zo een mooie term een golf in de branding. Slechte spelers kunnen toch ook goede wedstrijden spelen? ER zitten gewoon teveel middelmatige spelers bij deze selectie zo moeilijk is het toch niet? Als je er dan teveel opsteld en dat aanvult met grillige talenten dan krijg je precies wat ons week in week uit voorgeschoteld is.
Zo moeilijk is dat toch niet? Dan krijg je nog wat randzaken zoals overtraind, inbreng trainer ect ect. De basis is toch de eerste elf? Daar begint het namelijk.

Wat jullie blijkbaar niet kunnen of Willen begrijpen is dat deze selectie gewoon niet goed genoeg is. En blijkbaar is het moeilijk omdat dat toe Te geven.
En de verkoop van Blind heeft dat nog duidelijker gemaakt dit was namelijk het laatste beetje balans in he selectie.
Kunnen die spelers het nu wel of niet? Slechte voetballers kunnen geen goeie wedstrijd spelen ( daar moet je kwaliteit voor hebben )Maar je geeft je eigen al antwoord Matige spelers plus grillige talenten ( is dus het hele team en niet 1 of 2 spelers ) want ook die matige spelers kunnen het alleen als er goeie spelers tussen lopen. Hmmm één probleem uit de wereld. En nu waarom er zo onzeker gespeeld word? lees een paar stukjes terug!!!! En je bent zo aan het drammen dat je niet eens ziet dat ik ook niet tevreden ben over het seizoen, maar wat wil je dat ik toe geef, want dan zijn we van die onzin af ( jij moet en zal gelijk hebben en woorden verdraaien ) DUS bij deze HUMMEL je hebt helemaal gelijk en je bent een gigant als het over voetbal gaat, ook krijg je een 10 voor discussiëren! zo pfffffffff nu blij? slaap zacht en tot de volgende domme antwoorden van jou.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 mei 2015 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 23:33 schreef riveco het volgende:

[..]

Kunnen die spelers het nu wel of niet? Slechte voetballers kunnen geen goeie wedstrijd spelen ( daar moet je kwaliteit voor hebben )Maar je geeft je eigen al antwoord Matige spelers plus grillige talenten ( is dus het hele team en niet 1 of 2 spelers ) want ook die matige spelers kunnen het alleen als er goeie spelers tussen lopen. Hmmm één probleem uit de wereld. En nu waarom er zo onzeker gespeeld word? lees een paar stukjes terug!!!! En je bent zo aan het drammen dat je niet eens ziet dat ik ook niet tevreden ben over het seizoen, maar wat wil je dat ik toe geef, want dan zijn we van die onzin af ( jij moet en zal gelijk hebben en woorden verdraaien ) DUS bij deze HUMMEL je hebt helemaal gelijk en je bent een gigant als het over voetbal gaat, ook krijg je een 10 voor discussiëren! zo pfffffffff nu blij? slaap zacht en tot de volgende domme antwoorden van jou.
En weer op de man spelen goed hoor klap klap!
Slechte spelers kunnen best een goede wedstrijd spelen. Daarna ben ik gestopt met lezen.
Schone is toch ook belangrijk geweest? Maakt dat hem een goede voetballer?
Topclubs staan in de rij? Moisander heeft goede wedstrijden gespeeld is hij goed? Zelfs Sana heeft goede wedstrijden gespeeld jaja een toppertje! Dan zeggen ze dat ik zwart/wit denk haha. Nog steeds maak ik het niet persoonlijk naar je omdat ik daar helemaal niet mee bezig wil zijn zegt ook meer over jou denk ik.
riveco
 riveco - zaterdag 23 mei 2015 - 08:50   quote  deeplink  
Nog even het aller laatste, want je komt weer met iets doms. Misschien zijn de spelers beter als jij denkt, maar welke spelers staan er wel in de belangstelling dan van een Topclub? Over Sana kun jij niets zeggen, ten eerste heeft hij niet veel kansen gehad en ten tweede was hij in de trainingen beter als wat we in de de wedstrijden hebben gezien ( reden body en misschien de druk die op hem stond? )
En voor Schone waren wel degelijk europese middenmoters met belangstelling, dus ook bruikbaar in Nederland. En dat je zogenaamd niet verder hebt gelezen zegt inderdaad meer over jou als over mijn, haha ( daar dat de vaardigheid is van discussiëren )
Succes ik spreek je wel weer bij een andere Quote, deze is voor mijn klaar met jou.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 mei 2015 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 08:50 schreef riveco het volgende:
Nog even het aller laatste, want je komt weer met iets doms. Misschien zijn de spelers beter als jij denkt, maar welke spelers staan er wel in de belangstelling dan van een Topclub? Over Sana kun jij niets zeggen, ten eerste heeft hij niet veel kansen gehad en ten tweede was hij in de trainingen beter als wat we in de de wedstrijden hebben gezien ( reden body en misschien de druk die op hem stond? )
En voor Schone waren wel degelijk europese middenmoters met belangstelling, dus ook bruikbaar in Nederland. En dat je zogenaamd niet verder hebt gelezen zegt inderdaad meer over jou als over mijn, haha ( daar dat de vaardigheid is van discussiëren )
Succes ik spreek je wel weer bij een andere Quote, deze is voor mijn klaar met jou.
Spelers zijn beter Dan dat ik denk? Tja ze doen het echt geweldig haha
Je komt echt niet slimmer over als je mij Dom blijft noemen hoor... Over Sana kun jij niks zeggen haha hij is toch weg omdat hij niet goed genoeg was? Slimme opmerking hoor.
En omdat er europese subtoppers interesse hadden is Schone opeens goed genoeg? Hij is ook niet van niveau waar je maar toe wil. Man jij bent echt geniaal. Jongen kijk eens goed naar de spelers en zeg Dan nog eens dat ze goed zijn. En Dan vooral waarom. Ben zeer benieuwd. Dat ik al 2 seizoenen wil dat de middelmaat vertrekt in de vorm van een Moisander, Sigthorsson, Serero enz daar is niks geks aan gebleken. Niks meer Niks minder. En negatief valt ook allemaal mee zeg alleen wat jij niet wilt zien/horen. Tja ook dat is niet mijn probleem. En nee ik hoef geen gelijk ik zeg alleen hoe ik het zie en blijkbaar Ben je het daar niet mee eens. Prima Niks mis mee. Alleen hoe ver ik ook teruglees zie ik jouw mening ook niet erg terug maar zit je meer interessant Te doen op mijn reacties. Als je jou inzicht wilt delen en een idee hebt hoe het beter kan/moet wil ik best de discussie met je aangaan op een volwassen manier zonder je Dom Te noemen. Helaas is dat blijkbaar Te moeilijk voor je.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 23 mei 2015 - 09:55   quote  deeplink  
Eens... je moet elk jaar doorselecteren je 3/4 slechste spelers verkopen..
Je moet aanvoelen wanneer een speler zijn beste jaar gehad heeft .. (schone)
Die heeft gewoon geen enkele meerwaarde meer..enz
Scout2
 Scout2 - zaterdag 23 mei 2015 - 10:07   quote  deeplink  
Cillessen

Tete veltman dijks riedewald

Klaasen gudelj sinkgraven

elghazi millik kisnha

Verkopen: boillesen duarte schone siggi

kopen: zyiech rechtsbuiten spits

verhuren andersen zivko...

ben ook niet weg van van der hoorn en viergever maar kan leven met hen als tweede keus al is het wel riskant stel je eens voor dat veltman in een cl wedstrijd geblesseerd raakt lol ..einde cl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 mei 2015 door Scout2 --
Eide
 Eide - zaterdag 23 mei 2015 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 09:55 schreef Scout2 het volgende:
Eens... je moet elk jaar doorselecteren je 3/4 slechste spelers verkopen.
Doet Ajax toch ook gewoon. Ligeon, Lukoki en Dijks bijvoorbeeld afgelopen seizoen. Vervelend natuurlijk als er dan een bij zit die zich plots goed ontwikkeld zoals nu met Dijks...
Scout2
 Scout2 - zaterdag 23 mei 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Bank: van Rhijn. Viergever. Serero.
bazoer ..zyiech. ..fisher. .rb.. spits
Scout2
 Scout2 - zaterdag 23 mei 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 meent 15 - 10:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Doet Ajax toch ook gewoon. Ligeon, Lukoki en Dijks bijvoorbeeld afgelopen seizoen. Vervelend natuurlijk als er dan een bij zit die zich plots goed ontwikkeld zoals nu met Dijks...
ok waar maar, kan nog beter... dijks inwisselen voor een blessuregevoelige speler had niet gehoeven
plus waarom speelt schone nog( niet altijd maar goed, zonde van het plekie o de bank)Voorheen kon hij nog weleens een vrije trap erin schieten. ..
En waarom koop je viergever en van der hoorn ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 mei 2015 door Scout2 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 mei 2015 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 10:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Doet Ajax toch ook gewoon. Ligeon, Lukoki en Dijks bijvoorbeeld afgelopen seizoen. Vervelend natuurlijk als er dan een bij zit die zich plots goed ontwikkeld zoals nu met Dijks...
Ajax doet dat wel gewoon? Sturen jonge jongens met potentie Dijks,Ligeon en lukoki weg om spelers als Zimling terug Te halen. Daarbij houden ze ook veel Te Lang vast aan spelers zoals Sigthorsson, Moisander en Schone. Spelers zonder al teveel potentie en in veel gevallen lage restwaarde. Aankoop als Viergever kun je alleen maar als nuttig bestempelen want echt belangrijk zullen ze nooit Worden. Duarte bewijst ook dat goedkoop duurkoop is..
Vd Hoorn kan nog wel groeien maar ziet er ook dikwijls niet goed uit.
Spelers met potentie Langer verhuren en spelers zonder potentie verkopen..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 mei 2015 - 11:09   quote  deeplink  
Imo Moet je nog steeds gewoon doorpakken en dat kan ook gewoon in de stijl van Ajax dus met jeugd. Grote talenten van jong en A bij de selectie, twijfel spelers verhuur, spelers zonder potentie verkoop/huur.
Dan heb je dus in ieder geval een kern met:
Cilissen, Klaassen, Gudelj, Tete, Dijks(?), Veltman,Bazoer, Ghazi,
Sinkgraven, Fischer, Milik, Khisna, Riedewald.

Vul dit aan met A spelers Nouri, Donny enz
Jong Zivkovic, Becker, Menig, Muric enz.

Verhuur Andersen, Serero , v Rhijn, Hoorn

Verkoop Siggie, Schone, Boilesen, Duarte

Doe nog gerichte aankopen vd Vaart, Cardozo, Vlaar(zijn voorbeelden die gelinkt worden aan Ajax) en het ziet er volgend seizoen prima uit.
Eide
 Eide - zaterdag 23 mei 2015 - 11:41   quote  deeplink  
Het lijkt wel de Twilight Zone hier. Plots noemen mensen Lukoki iemand met potentie terwijl hij vorig seizoen tot op het bot werd afgezaagd. Dit is wel heel opportunistisch allemaal en is meer jezelf wijs maken dat je gelijk hebt dan dat dit een serieuze inhoudelijke discussie oplevert.

Kom op zeg, wel eerlijk blijven alsjeblieft.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 mei 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 11:41 schreef Eide het volgende:
Het lijkt wel de Twilight Zone hier. Plots noemen mensen Lukoki iemand met potentie terwijl hij vorig seizoen tot op het bot werd afgezaagd. Dit is wel heel opportunistisch allemaal en is meer jezelf wijs maken dat je gelijk hebt dan dat dit een serieuze inhoudelijke discussie oplevert.

Kom op zeg, wel eerlijk blijven alsjeblieft.
Aub lees het nog eens rustig door. Haal diep adem tel tot 10 en probeer het Dan nog een keer. Ik zeg namelijk nergens dat Lukoki nu goed is of ooit goed zal Worden. Noem hem alleen als voorbeeld dat jonge jongens zich met 21 jaar al bewezen moeten hebben en Anders weggestuurd worden en er wel vastgehouden wordt aan spelers die weinig toevoegen Schone,Moissander Sigthorsson enz. Dus stel je niet zo aan met je twilight zone en eerlijk blijven enz. Ik houd Dan liever jonge jongens met potentie binnenboord Dan middelmatige oudere spelers.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 mei 2015 - 12:21   quote  deeplink  
En ik zal nog een voorbeeld geven Sigthorsson week in week uit zien tobben Dan zie ik liever Menig of Zivkovic. Meer talent en dus voor de toekomst interessanter.
Schone zelfde verhaal hield vaak Kisna of Ghazi op de bank.
Van Rhijn werkt tete tegen en Boilesen zit Riedewald in de weg.
Denswil met meer potentie vertrok en Dijks wil je nu zelfs terugkopen.
Begrijp je het nu?
Eide
 Eide - zaterdag 23 mei 2015 - 12:34   quote  deeplink  
Leuk verhaal. Iemand stelt hier dat je de minste 3 a 4 weg moet sturen. En ik haal aan dat Ajax dat doet. Betrokkene zegt nergens dat hij naar potentie kijkt. Iets wat ik specifiek wel aanhaal in bijvoorbeeld het geval Dijks.

Daarnaast, ik heb jou vorig jaar over Lukoki zien posten. Toen zag ik jou echt nergens over potentie spreken hoor. Dit is opportunisme van de bovenste plank, stokjes zoeken. Maar als jij Lukoki wil bestempelen als een jongen met potentie moet je dat vooral doen. Ik denk dat Lukoki bij Zwolle op z'n plek en voorlopig op z'n maximum is. En dus is zo'n jongen wegsturen de juiste stap. Want Ajax kan niet 40 man tussen de leeftijden van 18 tot 22 binnenboord houden is de hoop dat ze maar doorbreken. Dat is volslagen waanzin.

Evenals de suggestie dat Ajax dan maar mannen als Moisander en Schone moet wegsturen. Dan stuur je echt alle ervaring weg. En hoewel ik geen fan ben van Moisander waren hij en Schone bepaald niet de minsten dit seizoen. Ze brachten niet wat ze van je hoopten maar dat is een andere discussie. En in het kader van het hopeloze opportunisme: Schone was in de eerste seizoenhelft topscorer en aanvallend meest bepalende speler bij Ajax. Dus hoezo "middelmatig".

Feit is dat Ajax precies doet wat scout zegt; namelijk elk jaar een man of 5 a 6 wegsturen omdat ze waarschijnlijk de potentie niet hebben. De Eredivisie is overlopen met dat soort spelers want Ajax is hoofdleverancier voor de Eredivisie. Letterlijke elke ploeg van Nederland heeft oud-Ajax spelers in de gelederen. Kortom; Ajax dat precies dat wat Scout om vraagt.
Eide
 Eide - zaterdag 23 mei 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 12:21 schreef Hummel10 het volgende:
Begrijp je het nu?
Ja, want dit helpt je punt te maken. Kinderachtig gewauwel.
riveco
 riveco - zaterdag 23 mei 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 11:41 schreef Eide het volgende:
Het lijkt wel de Twilight Zone hier. Plots noemen mensen Lukoki iemand met potentie terwijl hij vorig seizoen tot op het bot werd afgezaagd. Dit is wel heel opportunistisch allemaal en is meer jezelf wijs maken dat je gelijk hebt dan dat dit een serieuze inhoudelijke discussie oplevert.

Kom op zeg, wel eerlijk blijven alsjeblieft.
eens
riveco
 riveco - zaterdag 23 mei 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 12:34 schreef Eide het volgende:
Leuk verhaal. Iemand stelt hier dat je de minste 3 a 4 weg moet sturen. En ik haal aan dat Ajax dat doet. Betrokkene zegt nergens dat hij naar potentie kijkt. Iets wat ik specifiek wel aanhaal in bijvoorbeeld het geval Dijks.

Daarnaast, ik heb jou vorig jaar over Lukoki zien posten. Toen zag ik jou echt nergens over potentie spreken hoor. Dit is opportunisme van de bovenste plank, stokjes zoeken. Maar als jij Lukoki wil bestempelen als een jongen met potentie moet je dat vooral doen. Ik denk dat Lukoki bij Zwolle op z'n plek en voorlopig op z'n maximum is. En dus is zo'n jongen wegsturen de juiste stap. Want Ajax kan niet 40 man tussen de leeftijden van 18 tot 22 binnenboord houden is de hoop dat ze maar doorbreken. Dat is volslagen waanzin.

Evenals de suggestie dat Ajax dan maar mannen als Moisander en Schone moet wegsturen. Dan stuur je echt alle ervaring weg. En hoewel ik geen fan ben van Moisander waren hij en Schone bepaald niet de minsten dit seizoen. Ze brachten niet wat ze van je hoopten maar dat is een andere discussie. En in het kader van het hopeloze opportunisme: Schone was in de eerste seizoenhelft topscorer en aanvallend meest bepalende speler bij Ajax. Dus hoezo "middelmatig".

Feit is dat Ajax precies doet wat scout zegt; namelijk elk jaar een man of 5 a 6 wegsturen omdat ze waarschijnlijk de potentie niet hebben. De Eredivisie is overlopen met dat soort spelers want Ajax is hoofdleverancier voor de Eredivisie. Letterlijke elke ploeg van Nederland heeft oud-Ajax spelers in de gelederen. Kortom; Ajax dat precies dat wat Scout om vraagt.
En nogmaals helemaal mee eens!!
Eide
 Eide - zaterdag 23 mei 2015 - 12:50   quote  deeplink  
Overigens ben ik het meteen eens met elke persoon die van mening is dat ervaren spelers te weinig hebben gebracht bij Ajax. Daar moet Ajax toch kijken hoe er meer kwaliteit kan worden binnen gebracht.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 mei 2015 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 12:34 schreef Eide het volgende:
Leuk verhaal. Iemand stelt hier dat je de minste 3 a 4 weg moet sturen. En ik haal aan dat Ajax dat doet. Betrokkene zegt nergens dat hij naar potentie kijkt. Iets wat ik specifiek wel aanhaal in bijvoorbeeld het geval Dijks.

Daarnaast, ik heb jou vorig jaar over Lukoki zien posten. Toen zag ik jou echt nergens over potentie spreken hoor. Dit is opportunisme van de bovenste plank, stokjes zoeken. Maar als jij Lukoki wil bestempelen als een jongen met potentie moet je dat vooral doen. Ik denk dat Lukoki bij Zwolle op z'n plek en voorlopig op z'n maximum is. En dus is zo'n jongen wegsturen de juiste stap. Want Ajax kan niet 40 man tussen de leeftijden van 18 tot 22 binnenboord houden is de hoop dat ze maar doorbreken. Dat is volslagen waanzin.

Evenals de suggestie dat Ajax dan maar mannen als Moisander en Schone moet wegsturen. Dan stuur je echt alle ervaring weg. En hoewel ik geen fan ben van Moisander waren hij en Schone bepaald niet de minsten dit seizoen. Ze brachten niet wat ze van je hoopten maar dat is een andere discussie. En in het kader van het hopeloze opportunisme: Schone was in de eerste seizoenhelft topscorer en aanvallend meest bepalende speler bij Ajax. Dus hoezo "middelmatig".

Feit is dat Ajax precies doet wat scout zegt; namelijk elk jaar een man of 5 a 6 wegsturen omdat ze waarschijnlijk de potentie niet hebben. De Eredivisie is overlopen met dat soort spelers want Ajax is hoofdleverancier voor de Eredivisie. Letterlijke elke ploeg van Nederland heeft oud-Ajax spelers in de gelederen. Kortom; Ajax dat precies dat wat Scout om vraagt.
Waarom blijf je Lukoki aanhalen? Ik zeg toch nergens dat ik hem nu goed genoeg vind?
Of dat ze in zijn geval het verkeerd gezien hebben? Zeg alleen dat ER op zulke jonge jongens meer rek zit Dan op een Moisander of een Schone.. En nee je kan ER geen 40 houden en tuurlijk maken ze Dan wel eens een inschattings fout ook dat is volkomen logisch.

En Moisander en Schone al brachten ze wel wat je van ze verwachtte dan nog zijn ze geen Ajax materiaal. Jij vind van wel prima.

En je kan wel zo in de verdediging schieten maar ik val jou of Ajax aan?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 mei 2015 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 12:50 schreef Eide het volgende:
Overigens ben ik het meteen eens met elke persoon die van mening is dat ervaren spelers te weinig hebben gebracht bij Ajax. Daar moet Ajax toch kijken hoe er meer kwaliteit kan worden binnen gebracht.
Dat zeg ik toch ook?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 mei 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 12:48 schreef riveco het volgende:

[..]

En nogmaals helemaal mee eens!!
Kruip er lekker in joh
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 mei 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 12:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja, want dit helpt je punt te maken. Kinderachtig gewauwel.
Pff en 2 posts later ben je het wel eens dat je ervaren spelers niet brachten wat ze zouden moeten. Dat is toch het hele punt? Ze brachten het niet omdat ze geen Ajax material zijn..
Eide
 Eide - zaterdag 23 mei 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 13:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Pff en 2 posts later ben je het wel eens dat je ervaren spelers niet brachten wat ze zouden moeten. Dat is toch het hele punt? Ze brachten het niet omdat ze geen Ajax material zijn..
Jij noemt ze daarom middelmatig en daarom moet Ajax de huidige ervaren spelers maar wegsturen. Dat ben ik niet met je eens, staat ook duidelijk in mijn post. En het kwaliteitsargument mag jij dan wel van overtuigd zijn, dat is niet iedereen met jou eens.
Eide
 Eide - zaterdag 23 mei 2015 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 13:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kruip er lekker in joh
Och och, iemand is het niet met je eens. Wat is er met jou aan de hand?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 mei 2015 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 mei 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 13:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Jij noemt ze daarom middelmatig en daarom moet Ajax de huidige ervaren spelers maar wegsturen. Dat ben ik niet met je eens, staat ook duidelijk in mijn post. En het kwaliteitsargument mag jij dan wel van overtuigd zijn, dat is niet iedereen met jou eens.
Dat hoeft ook niet.. Dat ik ze niet goed genoeg vind is mijn mening ook naar.
En daarbij staan de buitenlandse clubs ook niet on ze Te springen en dat zegt voor mij eigenlijk meer Dan genoeg..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 mei 2015 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 13:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Och och, iemand is het niet met je eens. Wat is er met jou aan de hand?
Haha heeft niks met een mening te maken. Ik hoef ook helemaal geen gelijk en iedereen mag lekker zijn eigen mening hebben. Het persoonlijk maken houd ik minder van(niet dat jij dat doet). Dat mannetje loopt gewoon zielig te doen ipv zijn visie te weergeven.
Dat jullie een Anders mening hebben boeit me eigenlijk geen Hol.
Het voetbal was slecht en hopelijk veranderd dat en hoe ze dat gaan doen boeit me eigenlijk ook geen Hol. Ik heb mijn ideeen jullie de jouwe en dat is prima.
riveco
 riveco - zaterdag 23 mei 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 13:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kruip er lekker in joh
Haha
sukkel
riveco
 riveco - zaterdag 23 mei 2015 - 16:26   quote  deeplink  
Ik heb mijn visie al 100x aan je duidelijk gemaakt en meer zeg ik niet meer ( je wil het alleen niet begrijpen )
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 mei 2015 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 16:26 schreef riveco het volgende:
Ik heb mijn visie al 100x aan je duidelijk gemaakt en meer zeg ik niet meer ( je wil het alleen niet begrijpen )
Gelul
Eide
 Eide - zaterdag 23 mei 2015 - 19:05   quote  deeplink  
2645c56ac4b92215fa45435674cf9eec71e5df5d76c75097ce5410d1a4f06de5.jpg

;)
remco k
 remco k - zaterdag 23 mei 2015 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 13:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kruip er lekker in joh
Dat is wel heel droevig. Je bent het zelf namelijk ook vaak zag met mensen eens en laat dat dan weten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 23 mei 2015 - 23:11   quote  deeplink  
Remco is een gekke lul

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 mei 2015 door Nenam_tiL --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 24 mei 2015 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 22:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is wel heel droevig. Je bent het zelf namelijk ook vaak zag met mensen eens en laat dat dan weten.
Maak ik het persoonlijk Dan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 mei 2015 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2015 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:
Remco is een gekke lul
Haha nog niks veranderd hier narreke....
Hummel10
 Hummel10 - zondag 24 mei 2015 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 10:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Haha nog niks veranderd hier narreke....
Weinig alleen qua voetbal verstand gaat het wel achteruit als jij er niet bent.. ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 mei 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 10:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weinig alleen qua voetbal verstand gaat het wel achteruit als jij er niet bent.. ;)
Valt wel mee hoor....doe net eender...hahaha...
riveco
 riveco - zondag 24 mei 2015 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 09:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maak ik het persoonlijk Dan?
Wie wel dan? Ik? Ik ken je niet eens ( en zal je ook nooit willen kennen ) dus kan ik het nooit persoonlijk maken.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 24 mei 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 11:25 schreef riveco het volgende:

[..]

Wie wel dan? Ik? Ik ken je niet eens ( en zal je ook nooit willen kennen ) dus kan ik het nooit persoonlijk maken.
Zelfs dat snap je niet..
riveco
 riveco - zondag 24 mei 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 12:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zelfs dat snap je niet..
Leg het dan uit slimme, want volgens mijn heb je een minderwaardigheidscompex
Hummel10
 Hummel10 - zondag 24 mei 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 12:24 schreef riveco het volgende:

[..]

Leg het dan uit slimme, want volgens mijn heb je een minderwaardigheidscompex
Je snapt het nog steeds niet?
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 12:04   quote  deeplink  
Hé Hummel en riveco, kunnen jullie ook normaal reageren? Stuur elkaar dan gewoon PB's om het "uit te vechten" in plaats van op het forum.
riveco
 riveco - maandag 25 mei 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Ik reageer gewoon hoor, ben niet grof in woorden of zo. Hij voelt zich persoonlijk geraakt en dat is zijn probleem, niet de mijne.
JOOD
 JOOD - maandag 25 mei 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 12:37 schreef JOOD het volgende:
Bij dezen de ideale opstelling topic voor volgend seizoen. Natuurlijk met contractspelers of haalbare versterkingen:

Cillessen

Van Rhijn - Vd Hoorn - Viergever - Riedewald

Bazoer - Gudelj

Klaassen

El Ghazi - Vd Vaart - Milik

Mooie tweede lijn achter de hand met: Veltman, Boilesen?, Sinkgraven, Heitinga?, Fisher, Kishna en de rest.
Vd Vaart gaat hem dus niet worden.. Geen probleem, spelers genoeg! Een goede ervaren spits of toch Milik in de spits en Fisher op linksbuiten dan?
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 12:28 schreef riveco het volgende:
Ik reageer gewoon hoor, ben niet grof in woorden of zo. Hij voelt zich persoonlijk geraakt en dat is zijn probleem, niet de mijne.
Oké, maar het leest gewoon niet zo lekker ;)
Ik ben echt geen dominee en ik kan het natuurlijk ook negeren... Maar stuur elkaar PB's dan ziet de rest van het forum het niet.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 mei 2015 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 12:04 schreef Pietje het volgende:
Hé Hummel en riveco, kunnen jullie ook normaal reageren? Stuur elkaar dan gewoon PB's om het "uit te vechten" in plaats van op het forum.
Hoef ook niks "uit Te vechten" voor mij is er genoeg gezegd.
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 12:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoef ook niks "uit Te vechten" voor mij is er genoeg gezegd.
Oké. Zie hierboven...
Brandje
 Brandje - maandag 25 mei 2015 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 12:45 schreef JOOD het volgende:

[..]

Vd Vaart gaat hem dus niet worden.. Geen probleem, spelers genoeg! Een goede ervaren spits of toch Milik in de spits en Fisher op linksbuiten dan?
Was te verwachten. Meneer de "ajacied" wil zijn zakken nog ergens vullen.
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 12:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Was te verwachten. Meneer de "ajacied" wil zijn zakken nog ergens vullen.
Je kunt het beter nu definitief weten, dan laat in de transferperiode. Van der Vaart gaan we dus lekker vergeten. Jammer, want ik had hem graag zien komen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 mei 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 12:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Was te verwachten. Meneer de "ajacied" wil zijn zakken nog ergens vullen.
Hij denkt dat hij nog een topper is en voelt zich Te groot voor Ajax

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2015-2016









0.0075490