BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2015-2016

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Scout2
 Scout2 - maandag 25 mei 2015 - 13:30   quote  deeplink  
Zoals het er nu uitziet

cillessen

Tete veltman riedewald dijks

Klaasen gudelj sinkgraven

elghazi kisnha fisher
Scout2
 Scout2 - maandag 25 mei 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Top team in potentie
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 13:33   quote  deeplink  
Tete... ik twijfel nog steeds wat hem betreft. Verder vind ik het te aanvallend en te onervaren.
Bazoer? Milik?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 25 mei 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:30 schreef Scout2 het volgende:
Zoals het er nu uitziet

cillessen

Tete veltman riedewald dijks

Klaasen gudelj sinkgraven

elghazi kisnha fisher
Ik denk dat van Rhijn nog de voorkeur krijgt boven Tete, maar hij zal wel moeten verbeteren, anders kan het tij snel keren ten nadele van Van Rhijn... Ook denk ik dat Milik de eerste spits gaat worden...
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:56 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik denk dat van Rhijn nog de voorkeur krijgt boven Tete, maar hij zal wel moeten verbeteren, anders kan het tij snel keren ten nadele van Van Rhijn... Ook denk ik dat Milik de eerste spits gaat worden...
Ik heb Van Rhijn een aantal zeer goede wedstrijden zien spelen. Vervolgens raakte ook hij in een forse dip, maar dat was de algehele "Ajax-ziekte" van het afgelopen seizoen. Nogmaals, wat betreft Tete, ik heb nog steeds wat twijfels over hem. Ik opteer voor Van Rhijn als rechtsback. Mits in vorm uiteraard. Wat betreft Milik, denk ik dat je gelijk hebt. Hij wordt het komende seizoen eerste keus, tenzij Ajax een ervaren spits uit de hoge hoed tovert.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 mei 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 14:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb Van Rhijn een aantal zeer goede wedstrijden zien spelen. Vervolgens raakte ook hij in een forse dip, maar dat was de algehele "Ajax-ziekte" van het afgelopen seizoen. Nogmaals, wat betreft Tete, ik heb nog steeds wat twijfels over hem. Ik opteer voor Van Rhijn als rechtsback. Mits in vorm uiteraard. Wat betreft Milik, denk ik dat je gelijk hebt. Hij wordt het komende seizoen eerste keus, tenzij Ajax een ervaren spits uit de hoge hoed tovert.
Toch als je kritisch ben dan is van Rhijn ook nog niet top hoor.
Verdedigend zie ik hem te weinig echt op de bal/man verdedigen en zijn voorzet komt nog steeds maar zelden aan. Zijn toch best belangrijke punten voor een back van Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 mei 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:56 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik denk dat van Rhijn nog de voorkeur krijgt boven Tete, maar hij zal wel moeten verbeteren, anders kan het tij snel keren ten nadele van Van Rhijn... Ook denk ik dat Milik de eerste spits gaat worden...
Gezien de laatste wedstrijd was er toch een signaal naar van Rhijn.
Hij Zal snel moeten verbeteren. Milik Zal de spits Worden mocht ER geen bijkomen.
Loetje
 Loetje - maandag 25 mei 2015 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 14:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch als je kritisch ben dan is van Rhijn ook nog niet top hoor.
Verdedigend zie ik hem te weinig echt op de bal/man verdedigen en zijn voorzet komt nog steeds maar zelden aan. Zijn toch best belangrijke punten voor een back van Ajax.
Dan zegt ie ook hè. Van Rhijn begon dit seizoen zeker goed. Maar sinds halverwege is het enorm zwak. Maar dat geldt echt voor iedereen. Zelfs Bazoer die geweldig begon, speelde op het einde bar en barslecht. Maar ik denk dat iedereen elkaar daar in meeneemt
Eide
 Eide - maandag 25 mei 2015 - 15:23   quote  deeplink  
Van Rhijn krijgt zeker nog de voorkeur boven Tete. Maar Tete heeft de kans gehad zich te laten zien en Van Rhijn weet dat er weer serieuze concurrentie is. En dat is altijd prima.
nora
 nora - maandag 25 mei 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:33 schreef Pietje het volgende:
Tete... ik twijfel nog steeds wat hem betreft. Verder vind ik het te aanvallend en te onervaren.
Bazoer? Milik?
Pietje eindelijk aanvallend we hebben genoeg van tikkie terug toch ?
JOOD
 JOOD - maandag 25 mei 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 15:23 schreef Eide het volgende:
Van Rhijn krijgt zeker nog de voorkeur boven Tete. Maar Tete heeft de kans gehad zich te laten zien en Van Rhijn weet dat er weer serieuze concurrentie is. En dat is altijd prima.
Ligeon was toch ook beter dan van Rhijn? Die heeft een kleine kans gehad, en gepakt naar mijn mening. Maar het was van Rhijn die mocht blijven. Zelfde verhaal met Veltman en vd Hoorn aan het begin van het seizoen. Dus Tete kun je niet serieus opstellen lijkt me.
Eide
 Eide - maandag 25 mei 2015 - 16:01   quote  deeplink  
Ligeon beter dan Van Rhijn? Toen niet, nu niet en nooit niet.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 mei 2015 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 15:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan zegt ie ook hè. Van Rhijn begon dit seizoen zeker goed. Maar sinds halverwege is het enorm zwak. Maar dat geldt echt voor iedereen. Zelfs Bazoer die geweldig begon, speelde op het einde bar en barslecht. Maar ik denk dat iedereen elkaar daar in meeneemt
Ja klopt daarom nieuwe ronde nieuwe kansen.
Voor een aantal spelers Zal het alles of niets Worden denk ik.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 mei 2015 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 16:01 schreef Eide het volgende:
Ligeon beter dan Van Rhijn? Toen niet, nu niet en nooit niet.
Kan een laatbloeier zijn? Kopen we hem na volgend seizoen wel terug! ;)
Eide
 Eide - maandag 25 mei 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 16:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kan een laatbloeier zijn? Kopen we hem na volgend seizoen wel terug! ;)
Haha, zeg nooit nooit inderdaad. :)
Loetje
 Loetje - maandag 25 mei 2015 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 16:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja klopt daarom nieuwe ronde nieuwe kansen.
Voor een aantal spelers Zal het alles of niets Worden denk ik.
Absoluut. En ook voor iemand als Andersen. Vaak zat gehoord dat ie talent heeft, nu moet het gewoon continu worden laten zien. Serero is het al helaas net niet. Maar had hetzelfdr bij Boilesen verwacht. Nu moet het. Geld overigens ook voor Kishna. Ben benieuwd
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 mei 2015 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 16:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Absoluut. En ook voor iemand als Andersen. Vaak zat gehoord dat ie talent heeft, nu moet het gewoon continu worden laten zien. Serero is het al helaas net niet. Maar had hetzelfdr bij Boilesen verwacht. Nu moet het. Geld overigens ook voor Kishna. Ben benieuwd
Klopt er dit seizoen teveel die niet thuis gaven..
Hopelijk krijgen ze het snel op de rit.
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 15:23 schreef Eide het volgende:
Van Rhijn krijgt zeker nog de voorkeur boven Tete. Maar Tete heeft de kans gehad zich te laten zien en Van Rhijn weet dat er weer serieuze concurrentie is. En dat is altijd prima.
Dat eerste verwacht ik ook. Ik vermoed, dat Van Rhijn goed uit de zomervakantie komt. Hij ziet die concurrentie ook wel.
Eide
 Eide - maandag 25 mei 2015 - 18:08   quote  deeplink  
Andersen vind ik een kandidaat voor een jaar verhuur. Jaartje hard werken voor de centen en veel spelen. NEC misschien als gepromoveerde ploeg waar toch geshopt gaat worden.
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 15:50 schreef nora het volgende:

[..]

Pietje eindelijk aanvallend we hebben genoeg van tikkie terug toch ?
Dat laatste klopt zeker, nora, maar de opgegeven opstelling is wat al te aanvallend (en nog jeugdiger dan we het afgelopen seizoen hadden). Dat kan nooit goed gaan. We moeten niet naïef worden.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 mei 2015 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 18:08 schreef Eide het volgende:
Andersen vind ik een kandidaat voor een jaar verhuur. Jaartje hard werken voor de centen en veel spelen. NEC misschien als gepromoveerde ploeg waar toch geshopt gaat worden.
Die jahanbakasz of zoiets halen en Dan verhuur Andersen aan Nec.
Win win
Eide
 Eide - maandag 25 mei 2015 - 20:50   quote  deeplink  
Ik zou niet weten wat Ajax met nog een buitenspeler moet... maar NEC gaat leeg gekocht worden en is dus een kandidaat club om 1 of 2 spelers te stallen.
JOOD
 JOOD - maandag 25 mei 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 16:01 schreef Eide het volgende:
Ligeon beter dan Van Rhijn? Toen niet, nu niet en nooit niet.
Nou, hij heeft een wedstrijd of 3 achter elkaar van Rhijn vervangen. Dat deed hij beter als van Rhijn zelf.
JOOD
 JOOD - maandag 25 mei 2015 - 23:09   quote  deeplink  
Net zoals op het begin van het seizoen vd Hoorn goed stond te voetballen. Maar daar kwam het lieverdje van de trainer weer te staan. (onterecht naar mijn mening, laat namelijk ook te weinig zien.)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 mei 2015 - 23:38   quote  deeplink  
Ideale opstelling bestaat niet....wat een wouzen topic
Is voor iedereen anders ...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 mei 2015 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 20:50 schreef Eide het volgende:
Ik zou niet weten wat Ajax met nog een buitenspeler moet... maar NEC gaat leeg gekocht worden en is dus een kandidaat club om 1 of 2 spelers te stallen.
Zo goed is rechtsbuiten niet bezet toch? Als ik mag kiezen tussen Jahanbakhsh of Schone Dan weet ik het wel.. Inderdaad Nec Zal nog wel wat kwijt raken ja. Mooi moment om een past spelers Te stallen misschien Andersen, Serero, Muric of Becker enz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 mei 2015 door Hummel10 --
Eide
 Eide - dinsdag 26 mei 2015 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 22:35 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nou, hij heeft een wedstrijd of 3 achter elkaar van Rhijn vervangen. Dat deed hij beter als van Rhijn zelf.
Dan verschillen we daar ernstig over van mening. Ligeon heeft nooit kunnen overtuigen bij Ajax 1. Van Rhijn is internationals met 8 caps. Ik mag toch hoop dat dat alleen al voldoende is eventuele denkbeelden dat Ligeon misschien beter is al naar de prullenbak verwijst. Ik vond Tete, bij een heel slecht Ajax, al beter dan Ligeon destijds bij een Ajax wat redelijk liep. En Tete is ook nog niet zo ver dat hij Van Rhijn structureel uit de basis gaat houden.

Ik hoop serieus dat hem dat wel lukt. Niet omdat ik geen vertrouwen heb in Van Rhijn maar omdat meer kwaliteit nooit weg is. En als je een 8-voudig itnernational uit de basis kan spelen kan je heel wat. Maar voorlopig is Van Rhijn gewoon de beste op die plek bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 mei 2015 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 26 mei 2015 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 23:38 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ideale opstelling bestaat niet....wat een wouzen topic
Is voor iedereen anders ...
Bestaat wel, maar is van je lang zal ze leven niet meer haalbaar ;-)
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 mei 2015 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 23:38 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ideale opstelling bestaat niet....wat een wouzen topic
Is voor iedereen anders ...
Dan krijg je juist meningsverschillen en misschien komen we er wel uit!
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 mei 2015 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 07:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Dan verschillen we daar ernstig over van mening. Ligeon heeft nooit kunnen overtuigen bij Ajax 1. Van Rhijn is internationals met 8 caps. Ik mag toch hoop dat dat alleen al voldoende is eventuele denkbeelden dat Ligeon misschien beter is al naar de prullenbak verwijst. Ik vond Tete, bij een heel slecht Ajax, al beter dan Ligeon destijds bij een Ajax wat redelijk liep. En Tete is ook nog niet zo ver dat hij Van Rhijn structureel uit de basis gaat houden.

Ik hoop serieus dat hem dat wel lukt. Niet omdat ik geen vertrouwen heb in Van Rhijn maar omdat meer kwaliteit nooit weg is. En als je een 8-voudig itnernational uit de basis kan spelen kan je heel wat. Maar voorlopig is Van Rhijn gewoon de beste op die plek bij Ajax.
Klopt, had Ligeon ook nooit volgehouden. Maar hij heeft daarna nooit meer een kans gekregen.

Hetzelfde geld voor vd Hoorn die sterk begon aan het seizoen, centraal achterin. Maar die werd vervangen door onze international Veltman. Valt ook niet helemaal goed te praten, maar is wel logisch.
remco k
 remco k - dinsdag 26 mei 2015 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 22:35 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nou, hij heeft een wedstrijd of 3 achter elkaar van Rhijn vervangen. Dat deed hij beter als van Rhijn zelf.
Hoeveel goede voorzetten heb jij die drie wedstrijden gezien?
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 mei 2015 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoeveel goede voorzetten heb jij die drie wedstrijden gezien?
Veel meer dan van v Rhijn in de rest van de competitie
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 mei 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoeveel goede voorzetten heb jij die drie wedstrijden gezien?
http://www.transfermarkt.nl/ricardo-van-rhijn/leistungsdaten/spieler/124883

2 goals en 1 assist in een heel seizoen. 41 wedstrijden en in totaal 3621 minuten.

Dat is best wel bar slecht. En zeker 1 goal is een vrije trap.

Je maakt mij niet wijs dat niemand dat beter kan, zelfs Ligeon kan dat beter.
Eide
 Eide - dinsdag 26 mei 2015 - 20:48   quote  deeplink  
Het probleem van Ligeon is dat hij voetballend en in de passing gewoon heel zwak is. En voorzetten trappen is hartstikke leuk, maar prioriteit 1 van een back is de tegenstander uitschakelen. En daarin was Van Rhijn de meest stabiele achterin bij Ajax dit seizoen.
EJC
 EJC - woensdag 27 mei 2015 - 00:09   quote  deeplink  
Mocht Dijks er bij komen is de selectie wat mij betreft, op een speler na, rond. Er moet dan alleen nog een speler bij die ervaring bezit en tevens voetballend het verschil kan maken. Het liefst een aanvaller of middenvelder.

Er van uitgaande dat Boillesen vertrekt en Dijks er bijkomt hoop ik dat het er ongeveer zo uit komt te zien:

-----------------------Cillessen--------------------
V Rhijn----Veltman-----Riedewald-----Dijks
------------Bazoer-------------Gudelj-----------
---------------------Klaassen---------------------
El Gazi-------------Milik-----------Kishna
Eide
 Eide - woensdag 27 mei 2015 - 06:36   quote  deeplink  
Met het verschil dat Gudelj waarschijnlijk naast Klaassen komt te spelen zal die opstelling wel eens de basis voor aankomend seizoen kunnen zijn. Misschien of zelfs waarschijnlijk zelfs Fischer in plaats van Kishna maar verder zou dit em kunnen zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2015 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 mei 2015 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 20:48 schreef Eide het volgende:
Het probleem van Ligeon is dat hij voetballend en in de passing gewoon heel zwak is. En voorzetten trappen is hartstikke leuk, maar prioriteit 1 van een back is de tegenstander uitschakelen. En daarin was Van Rhijn de meest stabiele achterin bij Ajax dit seizoen.
En toch dat tegenstander uitschakelen vind ik hem juist heel matig in. Daarbij zijn zijn voorzetten gewoon droevig en weet hij dat al 3 jaar niet te verbeteren. Misschien de beste die we hebben maar zeker niet zaligmakend.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 27 mei 2015 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2015 - 00:09 schreef EJC het volgende:
Mocht Dijks er bij komen is de selectie wat mij betreft, op een speler na, rond. Er moet dan alleen nog een speler bij die ervaring bezit en tevens voetballend het verschil kan maken. Het liefst een aanvaller of middenvelder.

Er van uitgaande dat Boillesen vertrekt en Dijks er bijkomt hoop ik dat het er ongeveer zo uit komt te zien:

-----------------------Cillessen--------------------
V Rhijn----Veltman-----Riedewald-----Dijks
------------Bazoer-------------Gudelj-----------
---------------------Klaassen---------------------
El Gazi-------------Milik-----------Kishna
Fischer met zijn drive naar voren? Heeft dit team denk ik harder nodig dan Khisna?
Verder ziet het er goed uit al zijn Dijks en Gudelj nog even afwachten hoe ze het gelijk oppakken. Voor Riedewald mag nog een ervaren bikkelaar komen en Tete/Rhijn mogen de concurrentie aangaan.
nora
 nora - woensdag 27 mei 2015 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 09:47 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt, had Ligeon ook nooit volgehouden. Maar hij heeft daarna nooit meer een kans gekregen.

Hetzelfde geld voor vd Hoorn die sterk begon aan het seizoen, centraal achterin. Maar die werd vervangen door onze international Veltman. Valt ook niet helemaal goed te praten, maar is wel logisch.
Zowel Ligeon als v/d Hoorn komen te kort voor Ajax dus logisch dat ze werden verhuurd en op de bank kwamen.
nora
 nora - woensdag 27 mei 2015 - 08:29   quote  deeplink  
Cillessen
v.Rhijn-Veltman-Riedewald-Dijks
Gudelj
Klaassen- Sinkgraven
El Gazi-Milik-Fischer
nora
 nora - woensdag 27 mei 2015 - 08:29   quote  deeplink  
Cillessen
v.Rhijn-Veltman-Riedewald-Dijks
Gudelj
Klaassen- Sinkgraven
El Gazi-Milik-Fischer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2015 door nora --
nora
 nora - woensdag 27 mei 2015 - 08:29   quote  deeplink  
Cillessen
v.Rhijn-Veltman-Riedewald-Dijks
Gudelj
Klaassen- Sinkgraven
El Gazi-Milik-Fischer
nora
 nora - woensdag 27 mei 2015 - 08:29   quote  deeplink  
Cillessen
v.Rhijn-Veltman-Riedewald-Dijks
Gudelj
Klaassen- Sinkgraven
El Gazi-Milik-Fischer
nora
 nora - woensdag 27 mei 2015 - 08:29   quote  deeplink  
Cillessen
v.Rhijn-Veltman-Riedewald-Dijks
Gudelj
Klaassen- Sinkgraven
El Gazi-Milik-Fischer
nora
 nora - woensdag 27 mei 2015 - 08:29   quote  deeplink  
Cillessen
v.Rhijn-Veltman-Riedewald-Dijks
Gudelj
Klaassen- Sinkgraven
El Gazi-Milik-Fischer
nora
 nora - woensdag 27 mei 2015 - 08:29   quote  deeplink  
Cillessen
v.Rhijn-Veltman-Riedewald-Dijks
Gudelj
Klaassen- Sinkgraven
El Gazi-Milik-Fischer
nora
 nora - woensdag 27 mei 2015 - 08:29   quote  deeplink  
Cillessen
v.Rhijn-Veltman-Riedewald-Dijks
Gudelj
Klaassen- Sinkgraven
El Gazi-Milik-Fischer
nora
 nora - woensdag 27 mei 2015 - 08:29   quote  deeplink  
Cillessen
v.Rhijn-Veltman-Riedewald-Dijks
Gudelj
Klaassen- Sinkgraven
El Gazi-Milik-Fischer
nora
 nora - woensdag 27 mei 2015 - 08:29   quote  deeplink  
Cillessen
v.Rhijn-Veltman-Riedewald-Dijks
Gudelj
Klaassen- Sinkgraven
El Gazi-Milik-Fischer
nora
 nora - woensdag 27 mei 2015 - 08:29   quote  deeplink  
Cillessen
v.Rhijn-Veltman-Riedewald-Dijks
Gudelj
Klaassen- Sinkgraven
El Gazi-Milik-Fischer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2015-2016









0.0095431