BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Veltmannetje van de week..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 14:02   quote  deeplink  
http://goalhighlights.com/rapid-wien-2-2-ajax-highlights/

Kijk er nog eens rustig naar Tete had gekund of een peer naar voren/stadion uit.
Deze pass slaat gewoon nergens op. En iedereen stond te ver naar voren eens maar niemand verwacht deze bal dus dan wordt reageren vrij lastig.
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 12:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zo ken ik je weer. Een stukje uit een reactie halen en daar een conclusie aan verbinden. Jij geeft toch aan da iedereen verkeerd stond??!! Reageer daar eens op.
Simpelweg omdat de rest van jouw post de reactie niet waard is..

Daar heb ik op gereageerd. Maar wou jij zeggen dat het elftal wel lekker stond, dat Veltman wel die bal fijn kwijt kon op een andere CV, middenvelder of openen op een back..
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 12:24 schreef JOOD het volgende:

[..]

Probeer je mij nou iets wijs te maken?
Nee hoor. Waarom zou ik, doe ermee wat je wil..
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 13:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Uiteindelijk doe je jezelf toch flink te kort met deze 2-2.
Zo goed is 2-2 nou ook weer niet ook niet in Europa.
Scoren zij nu eerst in de Arena loop je direct achter de feiten aan.
Dus geweldig nee maar kon nog slechter.
Hahahahah, . Iedere trainer en speler zou direct tekenen voor een 2-2 uitslag in een uitwedstrijd in Europa bij knock out wedstrijden..

Dat het beeld een ander resultaat had moeten opleveren doet daar niets aan af ondanks dat je daar gelijk in hebt, maar dat beweert ook helemaal niemand.
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 13:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Milik moet toch aangeven waar hij de bal wilt hebben? Hij kwam gewoon niet goed los daardoor een minder interessante optie.
Kijk eens hoe onzeker Ghazi daar aan de bal is, geen enkele overtuiging om wat dan ook te doen.. En het ligt ook aan Millik, dat heb ik direct al gezegd..
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 13:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gezeik? Het is toch gewoon een topic over Veltman?
gewoon een topic?

Volgens mij is het niet een gewoon topic. het is wederom een speler helemaal met de grond gelijk maken, iets waar sommige kutsupporters nogal goed in zijn..
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 13:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij zit zich weer vast te lullen dan gaat ie op deze tour.
Ouwe draaikont is het..
Kom nou eens met feiten dan, waar luk ik me vast. Wat klopt er feitelijk niet aan wat ik zeg??

En kijken of jij nou niet weer met een of ander kutverhaal aankomt zoals gewoonlijk..

Kerel man, ga uberhaubt eens een keer een echte voetbalwedstrijd kijken man, kan je nog een hoop van leren..

2-2 niet zon goed resultaat in Europa... Whahahahahahahahah wat lachewekkend ben je..
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 14:02 schreef Hummel10 het volgende:
http://goalhighlights.com/rapid-wien-2-2-ajax-highlights/

Kijk er nog eens rustig naar Tete had gekund of een peer naar voren/stadion uit.
Deze pass slaat gewoon nergens op. En iedereen stond te ver naar voren eens maar niemand verwacht deze bal dus dan wordt reageren vrij lastig.
Kerel, er is toch geen mens die zegt dat het wel een goede pass is of ontkent dat Veltman daar verschrikkelijk de fout in gaat??

Of is er iemand die dat wel ontkent???
JOOD
 JOOD - vrijdag 31 juli 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 14:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, er is toch geen mens die zegt dat het wel een goede pass is of ontkent dat Veltman daar verschrikkelijk de fout in gaat??

Of is er iemand die dat wel ontkent???
Daar gaat t toch ook niet om wel dan? Dit topic benadrukt juist dat het niet meer mag gebeuren.

Je moet het toch ook met me eens zijn dat Veltman vooruitgang moet boeken? Deze fouten niet meer mag maken?

Daarom heb ik dit topic geopend, niet om iemand zwart te maken of door het slijk te halen.

Dit topic is om onszelf (de supporters) scherp te houden op veel voorkomende fouten (Veltmannetjes), van welke speler dan ook.
Pietje
 Pietje - vrijdag 31 juli 2015 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 15:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar staat dat ik het onken? Ik erken het zelfs...

Ik vind niet dat daar verschil tussen zit trouwens, een bal van je voet laten springen is op dat niveau ook gewoon nonchalant of gebrek aan concentratie. En kan leiden tot het niet scoren van een makkelijke goal. Gister moet die bal van Ghazi gewoon 100% goal zijn, dat doen zowel Ghazi als Millik gewoon fout.. ALs ze die goal wel maken ga je de rust in met 3-0 en is het klaar.. Dan kom je niet eens meer in de situatie zoals Veltman dat kwam.. Simpelweg omdat het geloof er dan niet meer is bij de tegenstander..

En zoals ik al zei, de Boer maakte dit soort foutjes ook met regelmaat, zowel bij Ajax als Barca als in Oranje, en die is er nog niet half zo op aangevallen als Veltman dat wordt..
En natuurlijk moet Veltman gewoon beter en dit soort foutjes moeten eruit..

Maar bedenk tegelijkertijd ook dat als hij geen fouten meer maakt hij niks bij Ajax te zoeken heeft..
Sorry Remco, ik kon niet eerder reageren i.v.m. verplichtingen bij de voedselbank.

Met je laatste zin ben ik het uiteraard 100% met je eens. Iemand die volledig foutloos speelt, zal binnen de kortste keren worden opgehaald door Bracelona, Real Madrid, ManU etc. Terwijl zelfs binnen die clubs ook het nodige fout kan gaan.

Maar het was mijnerzijds ook niet echt kritiek op Veltman. De oorspronkelijke stelling was slechts om Veltman een keer te laten "banken" en dat kan volgens mij zeker geen kwaad.

Al met al mogen we met z'n allen trots op dit superjonge team zijn. Zelfs de Oostenrijkse pers was het daarover eens.
Pietje
 Pietje - vrijdag 31 juli 2015 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben blij dat hij er is....en ja azijnpissers ik meen het
Ik ook hoor!!
riveco
 riveco - vrijdag 31 juli 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 13:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ow het kontenkruipsel is ook weer wakker.. Zie jij nog wel voetbal door al die stront in je ogen? Ouwe likkert! Gaat er toch om dat die bal een peer naar voren mag krijgen als het niet anders kan. Maar goed jij hebt blijkbaar een halve zachte kut pass..
Als ik stront in mijn ogen heb, hebben ze bij jou zeker het nageboorte gehouden en het kind weggegooid, want als er iemand laat zien dat hij totaal verkeerd naar voetbal kijkt ben jij het wel klootviool. Ik merk aan alles dat je zelf nooit hoog gevoetbald hebt, dus moet je ook eens ophouden andere belachelijk te maken.
En kontkruipen is het dus niet want ik verkondig altijd de kijk op voetbal zoals het hoort, en dat is de spelers van de club waar je aanhanger van bent met respect benaderen.
Respect is iets wat jij dus totaal niet hebt, niet voor de voetballers maar ook niet voor de mensen op het forum. Je vergeet één belangrijk iets, en is dat het geen kunst is om af te geven op een fout van een ander (maar waar ik jou wel eens over hoorde) zelfkritiek is jou volkomen onbekend. Ga je eens verdiepen in het spel voor dat je die grote domme kop open trekt. Zo veeg je kont nu maar af, ik ben klaar.
riveco
 riveco - vrijdag 31 juli 2015 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 13:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Uiteindelijk doe je jezelf toch flink te kort met deze 2-2.
Zo goed is 2-2 nou ook weer niet ook niet in Europa.
Scoren zij nu eerst in de Arena loop je direct achter de feiten aan.
Dus geweldig nee maar kon nog slechter.
Hoezo dombo, dan hoef je ook maar ene keer te scoren hoor, ja natuurlijk winnen had beter geweest maar ja het is zoals het is.
Pietje
 Pietje - vrijdag 31 juli 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 15:07 schreef riveco het volgende:

[..]

Als ik stront in mijn ogen heb, hebben ze bij jou zeker het nageboorte gehouden en het kind weggegooid, want als er iemand laat zien dat hij totaal verkeerd naar voetbal kijkt ben jij het wel klootviool. Ik merk aan alles dat je zelf nooit hoog gevoetbald hebt, dus moet je ook eens ophouden andere belachelijk te maken.
En kontkruipen is het dus niet want ik verkondig altijd de kijk op voetbal zoals het hoort, en dat is de spelers van de club waar je aanhanger van bent met respect benaderen.
Respect is iets wat jij dus totaal niet hebt, niet voor de voetballers maar ook niet voor de mensen op het forum. Je vergeet één belangrijk iets, en is dat het geen kunst is om af te geven op een fout van een ander (maar waar ik jou wel eens over hoorde) zelfkritiek is jou volkomen onbekend. Ga je eens verdiepen in het spel voor dat je die grote domme kop open trekt. Zo veeg je kont nu maar af, ik ben klaar.
Zo, daar zat geen woord Frans of Engels bij... ;)
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 14:29 schreef JOOD het volgende:

[..]

Daar gaat t toch ook niet om wel dan? Dit topic benadrukt juist dat het niet meer mag gebeuren.

Je moet het toch ook met me eens zijn dat Veltman vooruitgang moet boeken? Deze fouten niet meer mag maken?

Daarom heb ik dit topic geopend, niet om iemand zwart te maken of door het slijk te halen.

Dit topic is om onszelf (de supporters) scherp te houden op veel voorkomende fouten (Veltmannetjes), van welke speler dan ook.
Het is een utopie om te zeggen dat het niet meer mag gebeuren.

Natuurlijk moet zo'n jongen beter worden, en of die dat nu wel of niet wordt kan ik zo niet beoordelen, dan zou ik eens wat oude wedstrijden van hem terug moeten kijken. Wij werken namelijk niet dagelijks met die jongens..

Maar denk jij dat de supporters niet scherp zijn dan? Ik denk dat er geen scherpere supporters in de wereld zijn op hun eigen clupje..
Pietje
 Pietje - vrijdag 31 juli 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is een utopie om te zeggen dat het niet meer mag gebeuren.

Natuurlijk moet zo'n jongen beter worden, en of die dat nu wel of niet wordt kan ik zo niet beoordelen, dan zou ik eens wat oude wedstrijden van hem terug moeten kijken. Wij werken namelijk niet dagelijks met die jongens..

Maar denk jij dat de supporters niet scherp zijn dan? Ik denk dat er geen scherpere supporters in de wereld zijn op hun eigen clupje..
Dat ben ik beslist met je eens.
eddy99
 eddy99 - vrijdag 31 juli 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 08:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja inderdaad, een teamsport waarin een ieder zijn eigen kwaliteiten moet hebben, en iedereen zijn werk moet doen..

Maar jij vind dus dat een Veltman beter moet zijn dan een Pique? Want daar hebben ze geen goede verdedigers nodig gezien de aanval die ze hebben?
In absolute zin moet Veltman niet beter zijn dan Pique, al is dat een mooie ambitie. Maar Veltman moet wel relatief beter zijn dan Pique. En dat komt omdat de NL competitie vele malen zwakker is dan de Spaanse, dus als je op dat niveau al grossiert in fouten met dodelijke afloop (tegendoelpunt) dan heb je in bijvoorbeeld de Spaanse competitie nooit iets te zoeken.
riveco
 riveco - vrijdag 31 juli 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 15:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo, daar zat geen woord Frans of Engels bij... ;)
sorry, maar sommige moeten even wakker geschut worden.
Pietje
 Pietje - vrijdag 31 juli 2015 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 16:32 schreef riveco het volgende:

[..]

sorry, maar sommige moeten even wakker geschut worden.
Haha. Het was me redelijk duidelijk, hoor ;)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 14:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Kom nou eens met feiten dan, waar luk ik me vast. Wat klopt er feitelijk niet aan wat ik zeg??

En kijken of jij nou niet weer met een of ander kutverhaal aankomt zoals gewoonlijk..

Kerel man, ga uberhaubt eens een keer een echte voetbalwedstrijd kijken man, kan je nog een hoop van leren..

2-2 niet zon goed resultaat in Europa... Whahahahahahahahah wat lachewekkend ben je..
Grapjas. . 2-2 is prima kan inderdaad zat slechter. Maar denk niet dat de Boer er trots of blij mee is. Ja dat hij 2 uit doelpunten heeft is prima maar 1-2 had 10x beter geweest. Dus noem jij 2-2 maar geweldig ik vind van niet.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 14:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, er is toch geen mens die zegt dat het wel een goede pass is of ontkent dat Veltman daar verschrikkelijk de fout in gaat??

Of is er iemand die dat wel ontkent???
Je zegt zelf maar de rest staat verkeerd dus niet alleen Veltman zijn schuld.
A hij kon afspelen of weg schieten
B hij zet de rest van zijn team buitenspel omdat niemand die bal verwachtte.

Dat loop je constant de verdedigen en af te schuiven aan andere spelers en nu ga je op deze tour.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 15:07 schreef riveco het volgende:

[..]

Als ik stront in mijn ogen heb, hebben ze bij jou zeker het nageboorte gehouden en het kind weggegooid, want als er iemand laat zien dat hij totaal verkeerd naar voetbal kijkt ben jij het wel klootviool. Ik merk aan alles dat je zelf nooit hoog gevoetbald hebt, dus moet je ook eens ophouden andere belachelijk te maken.
En kontkruipen is het dus niet want ik verkondig altijd de kijk op voetbal zoals het hoort, en dat is de spelers van de club waar je aanhanger van bent met respect benaderen.
Respect is iets wat jij dus totaal niet hebt, niet voor de voetballers maar ook niet voor de mensen op het forum. Je vergeet één belangrijk iets, en is dat het geen kunst is om af te geven op een fout van een ander (maar waar ik jou wel eens over hoorde) zelfkritiek is jou volkomen onbekend. Ga je eens verdiepen in het spel voor dat je die grote domme kop open trekt. Zo veeg je kont nu maar af, ik ben klaar.
Lik mijn bolle reet maar dan hoef ik niet meer te vegen. Respect voor jou? Iemand die constant naampjes bedenkt om maar interessant over te komen? Kritisch zijn is iets anders hoor maar dat begrijp je niet omdat je niks van het spelletje snapt. Waar brand ik Veltman af? Scheld ik hem uit? Hij maakt toch fouten? Mag je toch iets van zeggen? Moeten eruit toch?

Nageboorte heeft nog meer hersencellen dan jou gefrustreerd ventje..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 15:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo, daar zat geen woord Frans of Engels bij... ;)
Poep of shit het ruikt allemaal naar Riveco zijn adem..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 16:32 schreef riveco het volgende:

[..]

sorry, maar sommige moeten even wakker geschut worden.
Ja daar ben jij de gewezen man voor pff praat ook nog over respect bla bla.
Als iemand een andere mening heeft ga je maar zitten schelden. Erg volwassen ook.
riveco
 riveco - vrijdag 31 juli 2015 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 17:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lik mijn bolle reet maar dan hoef ik niet meer te vegen. Respect voor jou? Iemand die constant naampjes bedenkt om maar interessant over te komen? Kritisch zijn is iets anders hoor maar dat begrijp je niet omdat je niks van het spelletje snapt. Waar brand ik Veltman af? Scheld ik hem uit? Hij maakt toch fouten? Mag je toch iets van zeggen? Moeten eruit toch?

Nageboorte heeft nog meer hersencellen dan jou gefrustreerd ventje..
Haha ja ik ben gefrustreerd en jij bent de normale haha Nou mijn kleindochter van 4 heeft meer verstand van voetbal als jou VRIEND! En jou kont lik ik niet want daar zit te veel poep aan net als in je spraak. Vind je het nou niet raar dat er meer zijn bij wie de haren overeind komen als ze iets zien staan van MENEER HUMMEL, haha slaap zacht!
riveco
 riveco - vrijdag 31 juli 2015 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 17:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Poep of shit het ruikt allemaal naar Riveco zijn adem..
Oohhhh hebben we gezoend, je weet het zo goed!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 31 juli 2015 - 18:52   quote  deeplink  
Gezellig hiero....
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 16:31 schreef eddy99 het volgende:

[..]

In absolute zin moet Veltman niet beter zijn dan Pique, al is dat een mooie ambitie. Maar Veltman moet wel relatief beter zijn dan Pique. En dat komt omdat de NL competitie vele malen zwakker is dan de Spaanse, dus als je op dat niveau al grossiert in fouten met dodelijke afloop (tegendoelpunt) dan heb je in bijvoorbeeld de Spaanse competitie nooit iets te zoeken.
Bijzondere redenatie..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 18:33 schreef riveco het volgende:

[..]

Haha ja ik ben gefrustreerd en jij bent de normale haha Nou mijn kleindochter van 4 heeft meer verstand van voetbal als jou VRIEND! En jou kont lik ik niet want daar zit te veel poep aan net als in je spraak. Vind je het nou niet raar dat er meer zijn bij wie de haren overeind komen als ze iets zien staan van MENEER HUMMEL, haha slaap zacht!
Volgens mij ben jij de enige hoor.. Sorry daarvoor we hoeven het ook niet eens te zijn.
Misschien dat je kleindochter van 4 je dan nog iets kan leren. Er zijn er wel meer die durven toegeven dat het voetbal gewoon al een paar seizoenen niet denderend zijn. Meer doe ik ook niet af en toe wat namen roepen van leuke spelers poeh poeh daar kwets je iemand mee.
Maar goed zoals ik al zei we hoeven helemaal niet op elkaar te reageren maar blijkbaar kun je het niet laten. Dan kom je weer met je krachtige termen en je persoonlijke gelul en daarmee kom je helemaal als een lulletje over.
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 17:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je zegt zelf maar de rest staat verkeerd dus niet alleen Veltman zijn schuld.
A hij kon afspelen of weg schieten
B hij zet de rest van zijn team buitenspel omdat niemand die bal verwachtte.

Dat loop je constant de verdedigen en af te schuiven aan andere spelers en nu ga je op deze tour.
Kijk nou gewoon eens alle berichten terug, ik heb niet anders gedaan dan Veltman daar de schuld van te geven. Maar dat neemt niet weg dat er na die pass nog meer dingen verkeerd gaan, evenals dat er bij ploeggenoten dingen verkeerd gingen voorafgaand aan die pass.

Maar nogmaals, die fout is voor 100% aan Veltman toe te schrijven..

Je moet dus eens lezen en ophouden te zeggen dat ik de fout op anderen afschuif, dat is namelijk gewoon niet waar en dom gelul..

Het enige waar ik het niet mee eens ben is dat hij nu aangevallen wordt zoals dat nu gebeurt..

Een nieuw seizoen, nieuwe ronde nieuwe kansen en iedereen begint op 0 in mijn optiek.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 18:34 schreef riveco het volgende:

[..]

Oohhhh hebben we gezoend, je weet het zo goed!
Man ik ruik je al van heinde en verre
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 17:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja daar ben jij de gewezen man voor pff praat ook nog over respect bla bla.
Als iemand een andere mening heeft ga je maar zitten schelden. Erg volwassen ook.
Sorry, maar je stelt jezelf ook niet bepaald heel volwassen op..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk nou gewoon eens alle berichten terug, ik heb niet anders gedaan dan Veltman daar de schuld van te geven. Maar dat neemt niet weg dat er na die pass nog meer dingen verkeerd gaan, evenals dat er bij ploeggenoten dingen verkeerd gingen voorafgaand aan die pass.

Maar nogmaals, die fout is voor 100% aan Veltman toe te schrijven..

Je moet dus eens lezen en ophouden te zeggen dat ik de fout op anderen afschuif, dat is namelijk gewoon niet waar en dom gelul..

Het enige waar ik het niet mee eens ben is dat hij nu aangevallen wordt zoals dat nu gebeurt..

Een nieuw seizoen, nieuwe ronde nieuwe kansen en iedereen begint op 0 in mijn optiek.
Val ik hem dan wel zo aan? Heb hem geen naampjes gegeven niks alleen gezegd dat het structureel begint te worden en dat dat eruit moet. In eerste instantie wilde ik niet eens op dit topic posten.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar je stelt jezelf ook niet bepaald heel volwassen op..
Van jou hoef ik dat helemaal niet te horen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 31 juli 2015 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Bijzondere redenatie..
Ik snap er geen reet van....maar heb ik wel vaker
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Val ik hem dan wel zo aan? Heb hem geen naampjes gegeven niks alleen gezegd dat het structureel begint te worden en dat dat eruit moet. In eerste instantie wilde ik niet eens op dit topic posten.
Ik heb het gewoon over dit topic...
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Van jou hoef ik dat helemaal niet te horen..
Fijn, maar dat interesseert me niet zo heel veel..
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik snap er geen reet van....maar heb ik wel vaker
Dat zeg je verkeerd, je doet jezelf wel vaker voor dat je dingen niet begrijpt omdat je geen zin meer hebt in die discussies..:-)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Fijn, maar dat interesseert me niet zo heel veel..
Weet ik. Wij zijn het ook zelden eens maar laten elkaar toch ook redelijk in elkaars waarde?
Hij kan dat blijkbaar niet. Dan komt ie met allemaal termpjes en naampjes tja sorry als ik het dan ook een keertje op de man terug doe. Mijn oprechte excuses
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon over dit topic...
Prima
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 31 juli 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zeg je verkeerd, je doet jezelf wel vaker voor dat je dingen niet begrijpt omdat je geen zin meer hebt in die discussies..:-)
Daarom meng ik mij er ook niet in...ik snap alleen die quote over Pique niet helemaal
riveco
 riveco - vrijdag 31 juli 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Wie zegt dat het afgelopen jaar goed was dan???
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij de enige hoor.. Sorry daarvoor we hoeven het ook niet eens te zijn.
Misschien dat je kleindochter van 4 je dan nog iets kan leren. Er zijn er wel meer die durven toegeven dat het voetbal gewoon al een paar seizoenen niet denderend zijn. Meer doe ik ook niet af en toe wat namen roepen van leuke spelers poeh poeh daar kwets je iemand mee.
Maar goed zoals ik al zei we hoeven helemaal niet op elkaar te reageren maar blijkbaar kun je het niet laten. Dan kom je weer met je krachtige termen en je persoonlijke gelul en daarmee kom je helemaal als een lulletje over.
Wie zegt dat het vorig jaar allemaal goed was?
Zelfs Joel de Korte zal het daar over eens zijn.
Hmm en ik kom met krachtige termen? Ik noemde jou een nono omdat je vast ook wel eens een fout maak (en dat mag in jou zienswijze) en toen was jij ( voor alle duidelijkheid) de gene die mijn kontenlikker noemden, dus draai het verhaal nu niet om vriend.
En ik ben graag een lulletje, alleen ben ik dan benieuwd wat jij dan bent hihi, ik noem het maar niet want dan verlaag ik me tot jou niveau.
riveco
 riveco - vrijdag 31 juli 2015 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Van jou hoef ik dat helemaal niet te horen..
Sorry, maar je stelt jezelf ook niet bepaald heel volwassen op..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 31 juli 2015 - 22:16   quote  deeplink  
Hoe kun je eigenlijk zo'n topic beginnen?
Wat het is eigenlijk niet heel bijzondere fout die hij maakte.
Als hij geen fouten zouden maken dan was hij al vertrokken.
Fouten maken hoort eenmaal bij Ajax.
Als je niet zo fout wil maken dan speel je zonder risico de na achter rond.
Oh, wacht dat mocht ook niet meer.

Als je goed voetbal wil zien dan moet je lekker niet naar Ajax kijken.
Kijk naar real of barca of bayern.
Maar dit is echt spijkers op laag water zoeken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 31 juli 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 22:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Hoe kun je eigenlijk zo'n topic beginnen?
Wat het is eigenlijk niet heel bijzondere fout die hij maakte.
Als hij geen fouten zouden maken dan was hij al vertrokken.
Fouten maken hoort eenmaal bij Ajax.
Als je niet zo fout wil maken dan speel je zonder risico de na achter rond.
Oh, wacht dat mocht ook niet meer.

Als je goed voetbal wil zien dan moet je lekker niet naar Ajax kijken.
Kijk naar real of barca of bayern.
Maar dit is echt spijkers op laag water zoeken.
2w7r0gn.gif
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 21:33 schreef riveco het volgende:
Wie zegt dat het afgelopen jaar goed was dan???
[..]

Wie zegt dat het vorig jaar allemaal goed was?
Zelfs Joel de Korte zal het daar over eens zijn.
Hmm en ik kom met krachtige termen? Ik noemde jou een nono omdat je vast ook wel eens een fout maak (en dat mag in jou zienswijze) en toen was jij ( voor alle duidelijkheid) de gene die mijn kontenlikker noemden, dus draai het verhaal nu niet om vriend.
En ik ben graag een lulletje, alleen ben ik dan benieuwd wat jij dan bent hihi, ik noem het maar niet want dan verlaag ik me tot jou niveau.
Man doe niet zo schijnheilig joh jij loopt al veel langer met dat soort termen te smijten.
Je merkt het zelfs niet eens meer want wat heeft Joel de korte er in vredesnaam mee te maken?
Zal wel zijn om je gezwam kracht bij te zetten zijn.
En verlagen tot mij niveau? Nee jij bent een geweldenaar! Omdat jij en nog een paar hier een mening delen hoef ik het daar toch niet mee eens te zijn? Jij ziet dingen op jou manier ik op de mijne deal with it!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 22:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ghehe je zat zeker al te wachten met je plaatje?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 31 juli 2015 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 22:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Man doe niet zo schijnheilig joh jij loopt al veel langer met dat soort termen te smijten.
Je merkt het zelfs niet eens meer want wat heeft Joel de korte er in vredesnaam mee te maken?
Zal wel zijn om je gezwam kracht bij te zetten zijn.
En verlagen tot mij niveau? Nee jij bent een geweldenaar! Omdat jij en nog een paar hier een mening delen hoef ik het daar toch niet mee eens te zijn? Jij ziet dingen op jou manier ik op de mijne deal with it!
sd3hfo.gif
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 31 juli 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 22:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ghehe je zat zeker al te wachten met je plaatje?
Ik heb er genoeg....lang geleden dat ik ze plaatste
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 31 juli 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 21:33 schreef riveco het volgende:
Wie zegt dat het afgelopen jaar goed was dan???
[..]

Wie zegt dat het vorig jaar allemaal goed was?
Zelfs Joel de Korte zal het daar over eens zijn.
Hmm en ik kom met krachtige termen? Ik noemde jou een nono omdat je vast ook wel eens een fout maak (en dat mag in jou zienswijze) en toen was jij ( voor alle duidelijkheid) de gene die mijn kontenlikker noemden, dus draai het verhaal nu niet om vriend.
En ik ben graag een lulletje, alleen ben ik dan benieuwd wat jij dan bent hihi, ik noem het maar niet want dan verlaag ik me tot jou niveau.
sd3hfo.gif

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Veltmannetje van de week..









0.0083811