BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding seizoen 2016/17

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 05 juli 2016 - 05:15   quote  deeplink  
Zivko heeft echt wel kansen gehad bij FdB. En bij Streppel. En bij Stam/Ulderink. Maar misschien gaat het kwartje dit seizoen dan eindelijk vallen.
Eide
 Eide - dinsdag 05 juli 2016 - 19:52   quote  deeplink  
Andersen verkocht aan Grasshoppers.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 juli 2016 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 19:52 schreef Eide het volgende:
Andersen verkocht aan Grasshoppers.
Kut....
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2016 - 21:02   quote  deeplink  
Ja jammer..
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 05 juli 2016 - 21:16   quote  deeplink  
Had hem graag gehouden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 06 juli 2016 - 10:22   quote  deeplink  
Mooi zo, eindelijk worden die net niet voetballers verkocht. Goed doorgepakt van Ajax! Tijd van wijvenvoetbal is voorbij!
remco k
 remco k - woensdag 06 juli 2016 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 10:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Mooi zo, eindelijk worden die net niet voetballers verkocht. Goed doorgepakt van Ajax! Tijd van wijvenvoetbal is voorbij!
Prima beleid toch...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 06 juli 2016 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 11:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima beleid toch...
Tja dat zal de tijd moeten uitwijzen. Maar we moeten verder en niet blijven stil staan. Dus inderdaad de mindere goden verkopen.
remco k
 remco k - woensdag 06 juli 2016 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 11:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja dat zal de tijd moeten uitwijzen. Maar we moeten verder en niet blijven stil staan. Dus inderdaad de mindere goden verkopen.
Daar gaat het mij om..

Zelfs als later blijkt dat er een of twee wel heel goed worden vind ik het beleid nog steeds prima.. Alleen de beslissing valt dan te betwijfelen toch..

Prima..
Eide
 Eide - woensdag 06 juli 2016 - 13:22   quote  deeplink  
Het kan best zijn dat iemand als Andersen toch nog helemaal opbloeit ergens. Dat gebeurde Dijks ook. Ajax wilde Andersen ook niet kwijt begreep ik, maar Lucas wilde niet nog een keer verhuurd worden. En dan is dit voor club en speler de beste keuze denk ik.
Eide
 Eide - woensdag 06 juli 2016 - 13:36   quote  deeplink  
Van der Hoorn verkocht aan Swansea
Eide
 Eide - woensdag 06 juli 2016 - 13:37   quote  deeplink  
Open training op maandag 11 juli

De training van Ajax is maandag 11 juli open voor publiek. De oefensessie begint om 10:30 uur en wordt gehouden op de Toekomst. De deuren van het sportpark zijn al vanaf 9:30 uur geopend.

Rond de open training worden er diverse andere leuke activiteiten georganiseerd op de Toekomst. Na afloop is er natuurlijk een handtekeningensessie met spelers en staf van Ajax.

Gratis parkeren
Bezoekers kunnen gratis parkeren bij Borchland (let op: vol = vol).

Ajax.nl
Eide
 Eide - woensdag 06 juli 2016 - 13:40   quote  deeplink  
Bosz doet veel partijvormen in Oostenrijk. De basiself ziet er steeds als volgt uit:

Cillessen;
Tete, Veltman, Riedewald, Dijks;
Bazoer, Gudelj, Klaassen;
Cerny, Zivkovic, Younes

Je mag aannemen dat Zivko daar alleen speelt tot Milik aansluit. Dit is ook nog zonder Casseirra en Sanchez. In algemene zin kan je stellen dat vooralsnog alleen El Ghazi kind van de rekening lijkt te worden van het aanstellen van Peter Bosz.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 06 juli 2016 - 13:43   quote  deeplink  
Of omdat die misschien gewoon verkocht gaat worden voor de start van het seizoen.
Eide
 Eide - woensdag 06 juli 2016 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 13:43 schreef Peterhs het volgende:
Of omdat die misschien gewoon verkocht gaat worden voor de start van het seizoen.
Maar dan komt er waarschijnlijk een vervanger. Ajax is niet voor niets nog altijd bezig met KJH.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 06 juli 2016 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 13:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar dan komt er waarschijnlijk een vervanger. Ajax is niet voor niets nog altijd bezig met KJH.
Eerst zien dan geloven. Kan die gekke Huntelaar hier niet ff uitsluitsel geven :-)
Eide
 Eide - woensdag 06 juli 2016 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 14:07 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Eerst zien dan geloven. Kan die gekke Huntelaar hier niet ff uitsluitsel geven :-)
Wat ik via "insiders" als Mike Verweij en Simon Zwartkruis begrijp staat KJH niet afwijzend tegen een overgang naar Ajax en is hij bereid ook fors salaris in te leveren. Hij wil echter pas praten als Milik vertrekt omdat hij gewoon veel wil spelen en niet stuivertje wil wisselen voorin.
remco k
 remco k - woensdag 06 juli 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 14:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Wat ik via "insiders" als Mike Verweij en Simon Zwartkruis begrijp staat KJH niet afwijzend tegen een overgang naar Ajax en is hij bereid ook fors salaris in te leveren. Hij wil echter pas praten als Milik vertrekt omdat hij gewoon veel wil spelen en niet stuivertje wil wisselen voorin.
En terecht..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 juli 2016 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 13:40 schreef Eide het volgende:
Bosz doet veel partijvormen in Oostenrijk. De basiself ziet er steeds als volgt uit:

Cillessen;
Tete, Veltman, Riedewald, Dijks;
Bazoer, Gudelj, Klaassen;
Cerny, Zivkovic, Younes

Je mag aannemen dat Zivko daar alleen speelt tot Milik aansluit. Dit is ook nog zonder Casseirra en Sanchez. In algemene zin kan je stellen dat vooralsnog alleen El Ghazi kind van de rekening lijkt te worden van het aanstellen van Peter Bosz.
Ghazi zal zich net als veel van de rest moeten bewijzen.
Zijn vorm tweede helft van het seizoen was om te huilen.
De rest staat zoals het moet wat er ter beschikking staat.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 06 juli 2016 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 14:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Wat ik via "insiders" als Mike Verweij en Simon Zwartkruis begrijp staat KJH niet afwijzend tegen een overgang naar Ajax en is hij bereid ook fors salaris in te leveren. Hij wil echter pas praten als Milik vertrekt omdat hij gewoon veel wil spelen en niet stuivertje wil wisselen voorin.
Dat begrijp ik wel ja. Huntelaar haal je simpelweg voor de basis of je haalt hem niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 06 juli 2016 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 13:40 schreef Eide het volgende:
Bosz doet veel partijvormen in Oostenrijk. De basiself ziet er steeds als volgt uit:

Cillessen;
Tete, Veltman, Riedewald, Dijks;
Bazoer, Gudelj, Klaassen;
Cerny, Zivkovic, Younes

Je mag aannemen dat Zivko daar alleen speelt tot Milik aansluit. Dit is ook nog zonder Casseirra en Sanchez. In algemene zin kan je stellen dat vooralsnog alleen El Ghazi kind van de rekening lijkt te worden van het aanstellen van Peter Bosz.
Is dit met punt naar voren of naar achteren?
Eide
 Eide - woensdag 06 juli 2016 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 21:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Is dit met punt naar voren of naar achteren?
Punt naar achter natuurlijk.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 06 juli 2016 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 21:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Punt naar achter natuurlijk.
ben benieuwd of bosz met de zelfde formatie (4-3-3 met punt naar achteren) en met de zelfde spelers het wel lukt wat de boer zegde wat hij wilde, aanvallend en attractief spelen.

de boer lukte het niet en ging daarom met de punt naar voren spelen, althans dat zei hij.
Eide
 Eide - woensdag 06 juli 2016 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 22:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ben benieuwd of bosz met de zelfde formatie (4-3-3 met punt naar achteren) en met de zelfde spelers het wel lukt wat de boer zegde wat hij wilde, aanvallend en attractief spelen.

de boer lukte het niet en ging daarom met de punt naar voren spelen, althans dat zei hij.
Nee, FdB heeft dat een paar wedstrijden geprobeerd maar ging al heel snel weer terug naar het vertrouwde systeem.

Het zijn inderdaad dezelfde spelers maar wel weer een jaar ouder. Ajax lijkt nu de basis min of meer compleet te kunnen houden, hooguit met uitzondering van Milik. Maar met je eens, als er een verschil komt zal het interessant zijn of de tactische invulling (niet opstelling) is die anders is of dat de spelers toch gegroeid blijken te zijn.
Eide
 Eide - donderdag 07 juli 2016 - 19:43   quote  deeplink  
Bosz schept duidelijkheid over Klaassen: 'Goede dingen niet veranderen'

De komst van Peter Bosz als nieuwe trainer van Ajax, verandert niets aan de rol van Davy Klaassen. Ook onder de opvolger van Frank de Boer blijft de middenvelder aanvoerder van de Amsterdammers.

Op zijn eerste officiële persconferentie eind juni liet Bosz in het midden wie de aanvoerdersband in het nieuwe seizoen zou dragen. In het Oostenrijkse Mayrhofen, waar Ajax op trainingskamp is, maakte de nieuwe Ajax-trainer donderdag aan speculaties een einde.

"Ik ben pas anderhalve week met de groep samen, dus kan nog niet te diep ingaan op spelers individueel", zegt Bosz tegen Voetbal International. "Maar goede dingen moet je zeker niet veranderen als je ergens nieuw bent. Daarom zal Davy Klaassen ook komend seizoen aanvoerder zijn."

Klaassen werd een jaar geleden benoemd tot aanvoerder van Ajax. De 23-jarige international volgde Niklas Moisander op, die vertrok naar het Italiaanse Sampdoria.

Bron
Eide
 Eide - donderdag 07 juli 2016 - 19:44   quote  deeplink  
Zowel Veltman als Cerny vandaag met een enkelblessure uitgevallen op de training. Van beide is nog geen informatie bekend over de ernst.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 juli 2016 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2016 - 19:44 schreef Eide het volgende:
Zowel Veltman als Cerny vandaag met een enkelblessure uitgevallen op de training. Van beide is nog geen informatie bekend over de ernst.
Veltman schijnt mee te vallen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 08 juli 2016 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2016 - 21:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Punt naar achter natuurlijk.
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=282614&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Bosz: Als we zon speler missen, gaan we met een nummer tien spelen

Vrijdag, 8 juli 2016 om 10:39

Het is nog onduidelijk met welk systeem Ajax het nieuwe seizoen gaat beginnen. De Amsterdammers speelden vorig seizoen vaak met Davy Klaassen als vooruitgeschoven middenvelder en Peter Bosz sluit in gesprek met Ajax TV niet uit dat hij ook zijn middenveld met de punt naar voren laat opereren.

We zijn nog naar de spelers aan het kijken en spelen met een echte nummer tien is zeker een mogelijkheid. Dat heeft er ook mee te maken of we een echte nummer zes hebben. We hebben in ieder geval spelers die kunnen lopen, van 'box tot box' kunnen spelen: Davy, Nemanja Gudelj, Daley Sinkgraven, Donny van de Beek, Riechedly Bazoer.

We zijn nu aan het kijken of we een specifieke zes hebben die op die positie kan spelen. Hebben we die, dan gaan we verder met twee lopers spelen. Hebben we die niet, dan zal je toch met een tien moeten spelen, aldus Bosz, die eraan toevoegt dat Klaassen waarschijnlijk de aanvoerder blijft. Wat goed is, dat moet ik niet willen veranderen. Ik zie geen reden waarom hij het niet zou kunnen blijven.

Lees meer op www.voetbalzone.nl
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 08 juli 2016 - 10:56   quote  deeplink  
toch niet zo duidelijk, punt naar voren of met punt naar achteren.
p111
 p111 - vrijdag 08 juli 2016 - 12:57   quote  deeplink  
punt omhoog
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 08 juli 2016 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2016 - 12:57 schreef p111 het volgende:
punt omhoog
Kan nog weleens verrassend uitpakken 😊
enough
 enough - zaterdag 09 juli 2016 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2016 - 16:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Kan nog weleens verrassend uitpakken 😊
PUNT omlaag ;-)
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 09 juli 2016 - 14:02   quote  deeplink  
Hoe staat het met de blessures van Veltman en Cerny? Weet iemand dat?
JOOD
 JOOD - zaterdag 09 juli 2016 - 18:20   quote  deeplink  
Eerste helft viel me tegen. Je mag natuurlijk niet veel verwachten na een paar weken, maar veel verkeerde passes en slecht uitverdedigen.. Vooral Gudelj een minnetje. Tweede helft een stuk beter. De druk van de tegenstander was een heel stuk minder waardoor er lekkerder gevoetbald kon worden. Veel onbekende spelers en jeugd. Ik verwacht nog zeker een paar serieuze aankopen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 09 juli 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2016 - 18:20 schreef JOOD het volgende:
Eerste helft viel me tegen. Je mag natuurlijk niet veel verwachten na een paar weken, maar veel verkeerde passes en slecht uitverdedigen.. Vooral Gudelj een minnetje. Tweede helft een stuk beter. De druk van de tegenstander was een heel stuk minder waardoor er lekkerder gevoetbald kon worden. Veel onbekende spelers en jeugd. Ik verwacht nog zeker een paar serieuze aankopen..
Hoezo verwacht je nog een paar aankopen?
Wie verwacht je die ze gaan halen en voor wie is het dan einde bij Ajax?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 09 juli 2016 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2016 - 18:20 schreef JOOD het volgende:
Eerste helft viel me tegen. Je mag natuurlijk niet veel verwachten na een paar weken, maar veel verkeerde passes en slecht uitverdedigen.. Vooral Gudelj een minnetje. Tweede helft een stuk beter. De druk van de tegenstander was een heel stuk minder waardoor er lekkerder gevoetbald kon worden. Veel onbekende spelers en jeugd. Ik verwacht nog zeker een paar serieuze aankopen..
Heb er niets van gezien maar dit zegt nog helemaal niets. Wel lekker voor El Ghazi dat hij er twee scoort als hij zijn vorm hervindt hoort hij ook gewoon in de basis.
Las dat ze een talentvolle Roemeen op willen halen van 20 jaar. Aanvallend middenvelder zou denk ik verhuur voor Sinkgraven kunnen betekenen.
Van Rhijn mogelijk ook in onderhandeling. En Bosz gaf al aan dat het verdedigend mager wordt.
Milik ook nog niks zeker dus ja verwacht ook nog wel wat transfers zowel in als uitgaand.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 09 juli 2016 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2016 - 18:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hoezo verwacht je nog een paar aankopen?
Wie verwacht je die ze gaan halen en voor wie is het dan einde bij Ajax?
Denk jij dat de selectie zo blijft dan?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 09 juli 2016 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2016 - 18:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk jij dat de selectie zo blijft dan?
Basis ligt wel vast, ook met vertrek van Milik
Dus ja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2016 door Positieve Arrogantie --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 09 juli 2016 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2016 - 18:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Basis ligt wel vast, ook met vertrek van Milik
Dus ja
Heb het niet over de basis maar de gehele selectie.
Denk dat een nieuwe trainer ook nog wel inbreng heeft aangezien hij het team naar zijn hand wilt zetten dus ik denk nee. En zeker niet als Milik vertrekt.

Fischer, Hoorn, Andersen, Boilessen ben je al kwijt daar heb je twee colombianen voor terug.
Serrero, van Rhijn mogen nog vertrekken dus je verliest nog wel wat.
Er zijn wel een aantal jonge spelers overgekomen die wat plekjes opvullen maar nee compleet ben je nog zeker niet.
p111
 p111 - zaterdag 09 juli 2016 - 19:48   quote  deeplink  
Wedstrijd gezien een copie van grote broer redburg en zelfde wedstrijd die gasten zaten er bovenop en daar had Tete/Dijks en Riedewalt vreselijk veel moeite mee,het leek wel of ze afgepeigerd waren niet vooruit te branden, de tweede helft jong Ajax met Sinkgraven en Viergever dit jonge team een stuk beter als de zg basis .Bazoer drama Gudelj drama Gerny drama en Schone drama eigenlijk de enige net voldoende was Younes.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 09 juli 2016 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2016 - 19:48 schreef p111 het volgende:
Wedstrijd gezien een copie van grote broer redburg en zelfde wedstrijd die gasten zaten er bovenop en daar had Tete/Dijks en Riedewalt vreselijk veel moeite mee,het leek wel of ze afgepeigerd waren niet vooruit te branden, de tweede helft jong Ajax met Sinkgraven en Viergever dit jonge team een stuk beter als de zg basis .Bazoer drama Gudelj drama Gerny drama en Schone drama eigenlijk de enige net voldoende was Younes.
Ok bedankt voor de update. Ghazi zijn spel wel ok?
Klaassen deed niet mee, Veltman wel? (Ff geen zin om op te zoeken haha)
Schone? Zivkovic?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2016 door Hummel10 --
enough
 enough - zaterdag 09 juli 2016 - 22:13   quote  deeplink  
Fc lievering uit altijd lastig !

KOMop als er nu al zoveel goals tegen krijgt...iets BOSZ ?

OKÈ ALS je er 1 meer scoort dan ... iets cruijffs !
enough
 enough - zaterdag 09 juli 2016 - 22:24   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/672699/-ajax-is-duidelijk-geweest-ik-hoef-niet-weg-en-ik-wil-ook-niet-weg-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

SLA ze voor der porum ouwe ..niet dollen met schone ;-)
p111
 p111 - zaterdag 09 juli 2016 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2016 - 20:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ok bedankt voor de update. Ghazi zijn spel wel ok?
Klaassen deed niet mee, Veltman wel? (Ff geen zin om op te zoeken haha)
Schone? Zivkovic?
Veltman deed mee en was de enige voldoende achterin.Schone ook matig en Zivkovic een bal aangeraakt het hele basis team werd weer eens overlopen ons wel bekend tegen Oostenrijkse ploegen.
JOOD
 JOOD - zaterdag 09 juli 2016 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2016 - 18:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hoezo verwacht je nog een paar aankopen?
Wie verwacht je die ze gaan halen en voor wie is het dan einde bij Ajax?
Spelers met kwaliteit verwacht ik bij Ajax. Geen tweede of derderangs spelers (met alle respect). Plus de selectie is echt veel kleiner geworden, lijkt wel een jeugdclub. Het grote Ajax van weleer is ver te zoeken als ze een basisklant van jong Ajax waar ik de naam niet eens van ken op gaan stellen. Dat is gewoon gebrek aan beter. Dat wil ik niet nog een jaar zien.

Dus ik verwacht inderdaad nog een paar goede aankopen voor de basis.

Ik verwacht minimaal 1 of 2 spelers van een categorie die we al 3-4 jaar niet meer gezien hebben. Talent is leuk, kwaliteit telt. En die kun je kopen. Toch maar voor Sneijder gaan?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 juli 2016 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2016 - 22:58 schreef p111 het volgende:

[..]

Veltman deed mee en was de enige voldoende achterin.Schone ook matig en Zivkovic een bal aangeraakt het hele basis team werd weer eens overlopen ons wel bekend tegen Oostenrijkse ploegen.
Wat is dat toch? De basisploeg lijkt het gewoon niet aan te kunnen als de tegenstander iets feller is. Bosz geeft wel aan dat het een zware week geweest is dus hopelijk is het een incident. Het wordt tijd dat er weer eens een echt team komt te staan met voldoende kwaliteit om die werkploegen zoek te spelen. Of in ieder geval een paar spelers opstaan en het voortouw gaan nemen.
Stanley
 Stanley - zondag 10 juli 2016 - 08:43   quote  deeplink  
En toch ben ik weer teleurgesteld in Overmars.
De spits die we nodig hebben is er nog steeds niet en ook komt Gudelj te kort en zou daar iemand anders voor moeten komen lijkt mij.

De jeugd laten inpassen is ook een optie maar dan wederom zero pogingen om iets in de CL te bewerkstelligen...

Dacht echt dat de heren gingen doorpakken nu...

Oja en ik lees dat we slecht zitten in de verdediging... maar wel v.der Hoorn verkopen en van Rhijn laten vertrekken... logisch???
Jaccio
 Jaccio - zondag 10 juli 2016 - 08:57   quote  deeplink  
Ik riep het al toen de euforie zo groot was toen duidelijk werd dat FdB ging stoppen.
Het ligt grotendeels aan de mannen met de hogere functies, niet aan de trainer. Ik verwacht dat Bosz hetzelfde zal overkomen als de Boer kwa kritiek.
Het aan- en verkoopbeleid is weer ondermaats. 2 kanonnen zouden er nog komen voorin bijvoorbeeld. Nu hoor ik al voorzichtig gezegd worden dat we het met deze spelers gaan doen. Hoeveel jaar horen we dit zelfde verhaal al?

Er worden wederom een boel jonkies aangekocht voor de jeugdelftallen zoals elk jaar, maar geen echte versterkingen.
En daarbij is de kans ook nog zeer reëel aanwezig dat Milik nog vertrekt.

Maargoed, we wachten af.
riveco
 riveco - zondag 10 juli 2016 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2016 - 08:57 schreef Jaccio het volgende:
Ik riep het al toen de euforie zo groot was toen duidelijk werd dat FdB ging stoppen.
Het ligt grotendeels aan de mannen met de hogere functies, niet aan de trainer. Ik verwacht dat Bosz hetzelfde zal overkomen als de Boer kwa kritiek.
Het aan- en verkoopbeleid is weer ondermaats. 2 kanonnen zouden er nog komen voorin bijvoorbeeld. Nu hoor ik al voorzichtig gezegd worden dat we het met deze spelers gaan doen. Hoeveel jaar horen we dit zelfde verhaal al?

Er worden wederom een boel jonkies aangekocht voor de jeugdelftallen zoals elk jaar, maar geen echte versterkingen.
En daarbij is de kans ook nog zeer reëel aanwezig dat Milik nog vertrekt.

Maargoed, we wachten af.
Weer een kwestie van slecht lezen, er stond in dat stukje: dan doen we het met de mensen die er DAN zijn. Dus niet met Huntelaar maar misschien andere spelers!
Jaccio
 Jaccio - zondag 10 juli 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2016 - 11:45 schreef riveco het volgende:

[..]

Weer een kwestie van slecht lezen, er stond in dat stukje: dan doen we het met de mensen die er DAN zijn. Dus niet met Huntelaar maar misschien andere spelers!
Slecht lezen of niet, het gaat mij niet specifiek om Huntelaar. Ik, en ik denk een heleboel met mij, wisten al dat hij niet zou komen. Had hij echt graag gewild, dan was hij al gekomen. We hebben weer veel tijd verloren door te wachten, terwijl we gewoon laatste keus waren weer.

Ik zie niet nog iemand anders komen van het kaliber Huntelaar. Ze zullen weer met een paniekaankoop aan komen zetten. Dat kan overigens ook goed uitpakken hoor, daar niet van, maar dat is meer geluk dan wijsheid.

Maar zoals ik al zei, we wachten het af. Ik persoonlijk verwacht er niet veel van iniedergeval.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding seizoen 2016/17









0.0116889