BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding seizoen 2016/17

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
riveco
 riveco - dinsdag 12 juli 2016 - 11:01   quote  deeplink  
Dit is het bandje van Hummel10: Haal Ziyech, koop Ziyech, Binnenhalen van Ziyech bepaalt of we kampioen worden. Zonder Ziyech kunnen we niet. Ziyech is top onze jongens zijn flop. Waarom Ziyech niet halen? En misschien is Ziyech iets voor Ajax.
Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het graag.
JOOD
 JOOD - dinsdag 12 juli 2016 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 10:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als ik goed tel kom ik op 22 spelers. Volgens mij is de norm dat de selectie uit 23 spelers bestaat. Iedere positie dubbel bezet en 3 doelmannen in totaal.

Je bent wel een aantal spelers vergeten te noemen.
Een 3de doelman, 1ste doelman van Jong Ajax, Onanna.
Stand-in van Tete, Owusu.
Stand-in van Younes, Muric.
En Zivkovic

In de selectie heb je 3 rechtsbacks, daarom verkoopt Ajax ook Van rhijn. Er zijn maar 3 linksbenige verdedigers, daarom zoekt Ajax nog een verdediger.
Bij verkoop van Serero is er een mogelijkheid om Frenkie de jong toe te voegen.

Enkel een aankoop van een linksback, dan is iedere positie minimaal dubbel bezet.
Dat is toch echt wel de norm.

Kortom dat zijn 25 spelers en dus ruim voldoende.
Onana, Owusu, Muric en Zivkovic zijn talenten. Dat is nou precies wat ik bedoel. Je hebt helemaal niks, maar dan ook niks aan een elftal vol met talenten! Of denk jij dat ze iedereen onder de tafel gaan spelen?

Frenkie de Jong is leuk maar als je de komende twee jaar Sneijder op het middenveld hebt staan is Frenkie de jong veel beter en ook echt klaar voor zijn debuut. En je doet ook nog eens serieus mee in de voetbalwereld.
Vandaag speelt Pogba tegen Frenkie de Jong, ja daaaaag! Never, never, never nooit niet.

En waarom zou je een linksback aankopen? Je hebt een basisklant van Ajax op linksback, laat dan juist lekker een talent achter Dijks staan. Dat is anders echt kapitaalvernietiging.

Aankopen moet je doen voor de basis, niet voor de breedte. Geen Viergevers, Serero's, vd Hoorns e.d. meer. Sneijders en Huntelaars daar heb je iets aan.
p111
 p111 - dinsdag 12 juli 2016 - 14:14   quote  deeplink  
Helaas willen deze gasten niet meer terug naar Ajax !!
remco k
 remco k - dinsdag 12 juli 2016 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 11:11 schreef JOOD het volgende:

[..]

Onana, Owusu, Muric en Zivkovic zijn talenten. Dat is nou precies wat ik bedoel. Je hebt helemaal niks, maar dan ook niks aan een elftal vol met talenten! Of denk jij dat ze iedereen onder de tafel gaan spelen?

Frenkie de Jong is leuk maar als je de komende twee jaar Sneijder op het middenveld hebt staan is Frenkie de jong veel beter en ook echt klaar voor zijn debuut. En je doet ook nog eens serieus mee in de voetbalwereld.
Vandaag speelt Pogba tegen Frenkie de Jong, ja daaaaag! Never, never, never nooit niet.

En waarom zou je een linksback aankopen? Je hebt een basisklant van Ajax op linksback, laat dan juist lekker een talent achter Dijks staan. Dat is anders echt kapitaalvernietiging.

Aankopen moet je doen voor de basis, niet voor de breedte. Geen Viergevers, Serero's, vd Hoorns e.d. meer. Sneijders en Huntelaars daar heb je iets aan.
En hoeveel van die talenten staan er in de beoogde basis?
remco k
 remco k - dinsdag 12 juli 2016 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 14:14 schreef p111 het volgende:
Helaas willen deze gasten niet meer terug naar Ajax !!
Ik denk dat de supporters daar voor een groot deel debet aan zijn.
JOOD
 JOOD - dinsdag 12 juli 2016 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 14:30 schreef remco k het volgende:

[..]

En hoeveel van die talenten staan er in de beoogde basis?
Tete, Riedewald, Bazoer, en vd Beek/Sinkgraven/Nouri misschien.

Is prima! Helemaal perfect zelfs. Als je rest daaromheen nou van kwaliteit voorziet. Al is het maar 1 uitzonderlijk getalenteerde voetballer met ervaring.

Hoe denk je dat Nouri zich gaat ontwikkelen als hij iedere dag met Sneijder op het veld staat?
JOOD
 JOOD - dinsdag 12 juli 2016 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 14:14 schreef p111 het volgende:
Helaas willen deze gasten niet meer terug naar Ajax !!
Daar geloof ik dus helemaal geen zak van! Echt niet.

Ik denk dat het verschil in de centen zit. En ze hebben groot gelijk om daarom niet terug te keren. Als ze nou een voor goede voetballers 'normaal' salaris krijgen komen ze echt wel terug denk ik. En dat verdienen ze ook, daarom hebben ze een heel succesvolle carriere, dat is niet van 1 of 2 seizoenen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 juli 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 09:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is gewoon simpelweg niet waar wat je zegt. Spelers lopen nu in wedstrijden veel meer dan vroeger, dat is gewoon een bewezen feit.. En dat bewijst gewoon dat ze veel harder werken dan toendertijd.

Er is daarnaast gewoon veel concurrentie. Achterin op dit moment nog wat minder sinds het vertrek van vd Hoorn en van Rhijn dadelijk, maar daar komen ongetwijfeld mensen voor terug bij de selectie. Jongens als vd Beek, Cerny, Muric, Ghazi, Nouri, Sinkgraven, de Jong houden echt veel druk op de beoogde basispelers, dat is juist iets dat je afgelopen weekend erg goed kon zien..
Waarom lukt het dan vaak wel na een tegendoelpunt? Hoeveel wedstrijden werden nog spannend?
Ajax loopt misschien meer zoals jij beweert maar toch ze te gemakzuchtig geweest. Ik ben van dat deze jongens meer concurrentie nodig hebben om scherper te zijn.

Nu er grotere talenten op de deur kloppen ben ik met je eens dat er meer druk op komt.
Basis van Bosz is alweer zo goed als zeker zelfde als vorig seizoen. Druk van goede spelers is anders dan van jongens als Viergever of jonge talentjes.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 juli 2016 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 11:01 schreef riveco het volgende:
Dit is het bandje van Hummel10: Haal Ziyech, koop Ziyech, Binnenhalen van Ziyech bepaalt of we kampioen worden. Zonder Ziyech kunnen we niet. Ziyech is top onze jongens zijn flop. Waarom Ziyech niet halen? En misschien is Ziyech iets voor Ajax.
Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het graag.
Bedankt hoef ik het een keertje niet te typen.. Of toch wel: Wij zijn Ajax met Ziyech zijn wij de beste!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 juli 2016 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 11:11 schreef JOOD het volgende:

[..]

Onana, Owusu, Muric en Zivkovic zijn talenten. Dat is nou precies wat ik bedoel. Je hebt helemaal niks, maar dan ook niks aan een elftal vol met talenten! Of denk jij dat ze iedereen onder de tafel gaan spelen?

Viergevers, Serero's, vd Hoorns e.d. meer. Sneijders en Huntelaars daar heb je iets aan.
Wie is iedereen? Je denkt toch niet dat Ajax wint van Barca als we Sneijder en Hunterlaar hebben?

Je noemt Pogba een speler die voor 70 miljoen in belangstelling staat van Real. Niet voor niks lijkt mij. Is het eerlijk om Frenkie de jong dan met hem te vergelijken. Nee toch?

Je moet Ajax niet vergelijken met Real, Barca en alle andere clubs die in de top 20 staan.
Ajax staat niet voor niks zo laag op de ranglijst.
Ajax wint zonder aankopen met dit materiaal wel van de clubs die onder Ajax staan.
Met moeite zal Ajax winnen van clubs die tussen de 10 en 20 staan.
Dat zonder aankopen, maar ik ben van mening dat aankopen de prestaties niet verbeteren.

Overigens had ik het over een aankoop van een talent.
Aankopen van talenten mag als de talent niet te vinden is in de opleiding.
Afgezien dat Ajax zelf vind dat Ajax opzoek moet naar een verdediger, zijn ze van mening dat die talent er niet is.
Overigens kun je ook een ervaren verdediger halen (centraal of linksback), dan zal in mijn ogen Dijks het slachtoffer worden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 juli 2016 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 14:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat de supporters daar voor een groot deel debet aan zijn.
Ik denk dat ze voor zich zelf geen rol zien binnen Ajax.

Hunterlaar is afhankelijk van aanvoer, wat als hij die niet krijgt.
Sneijder speelt niet box to box, als dat wel gevraagd word van een middenvelder.

En hoe goed kunnen zij de andere motiveren.

Het zegt natuurlijk wel wat dat Sneijder en Hunterlaar het niet voor elkaar hebben gekregen dat we naar het EK gingen.

Het zijn niet de personen die Ajax naar een hoger plan tillen.
JOOD
 JOOD - dinsdag 12 juli 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 16:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze voor zich zelf geen rol zien binnen Ajax.

Hunterlaar is afhankelijk van aanvoer, wat als hij die niet krijgt.
Sneijder speelt niet box to box, als dat wel gevraagd word van een middenvelder.

En hoe goed kunnen zij de andere motiveren.

Het zegt natuurlijk wel wat dat Sneijder en Hunterlaar het niet voor elkaar hebben gekregen dat we naar het EK gingen.

Het zijn niet de personen die Ajax naar een hoger plan tillen.
Ok, je hebt me. Gewoon lekker aan blijven frotten, talenten opstellen en met enige regelmaat helemaal weggetikt worden. Beloven dat we ambitieus zijn en genoegen nemen met helemaal niks. Helemaal niks in Amsterdam, net zoals de afgelopen 4-5 seizoenen. We hebben gewoon geluk gehad dat PSV en Feyenoord hebben zitten slapen, maar let op die zijn wakker hoor.

Ik wil gewoon vuur zien en een club die kracht uitstraalt. Zojuist een heel duidelijk statement op de website: Milik blijft, geen medewerking aan een transfer. Boem! Dat hebben we al een tijdje niet meer gezien.. Ik verwacht nog steeds 1 of 2 toppers erbij, dan zijn we klaar voor het seizoen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 12 juli 2016 - 17:36   quote  deeplink  
Lekker!! Milik blijft!!
http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/673507/ajax-komt-met-verrassend-statement-over-milk-spits-blijft-in-amsterdam.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2016 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
JOOD
 JOOD - dinsdag 12 juli 2016 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 15:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wie is iedereen? Je denkt toch niet dat Ajax wint van Barca als we Sneijder en Hunterlaar hebben?

Je noemt Pogba een speler die voor 70 miljoen in belangstelling staat van Real. Niet voor niks lijkt mij. Is het eerlijk om Frenkie de jong dan met hem te vergelijken. Nee toch?

Je moet Ajax niet vergelijken met Real, Barca en alle andere clubs die in de top 20 staan.
Ajax staat niet voor niks zo laag op de ranglijst.
Ajax wint zonder aankopen met dit materiaal wel van de clubs die onder Ajax staan.
Met moeite zal Ajax winnen van clubs die tussen de 10 en 20 staan.
Dat zonder aankopen, maar ik ben van mening dat aankopen de prestaties niet verbeteren.

Overigens had ik het over een aankoop van een talent.
Aankopen van talenten mag als de talent niet te vinden is in de opleiding.
Afgezien dat Ajax zelf vind dat Ajax opzoek moet naar een verdediger, zijn ze van mening dat die talent er niet is.
Overigens kun je ook een ervaren verdediger halen (centraal of linksback), dan zal in mijn ogen Dijks het slachtoffer worden.
Ik vergelijk hem helemaal niet met Pogba, zou ook niet helemaal eerlijk zijn lijkt me. Maar als we CL spelen kan het zomaar zijn dat hij in de Arena tegenover hem staat, of Fabregas of Iniesta of misschien wel allemaal. Dat bedoel ik ermee.

En ik neem geen genoegen met ok. Goed=goed, wat een bullshit. Stilstand is achteruitgang. Talenten aankopen is altijd prima, maar die ontwikkelen zich sneller met goede spelers om zich heen en betere tegenstanders.
enough
 enough - dinsdag 12 juli 2016 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Proost !!

Moeten ze met tete ed (""dragende spelers"") ook doen
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 juli 2016 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Klinkt leuk maar iedereen bij Ajax is te koop voor de juiste prijs..
Is al vaker gebeurt in het verleden helaas.
Eide
 Eide - dinsdag 12 juli 2016 - 18:13   quote  deeplink  
Owusu is verhuurd aan Excelsior
sebas1
 sebas1 - dinsdag 12 juli 2016 - 18:28   quote  deeplink  
Is de wedstrijd ergens te zien vanavond? Niet op Fox zag ik
JOOD
 JOOD - dinsdag 12 juli 2016 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 18:28 schreef sebas1 het volgende:
Is de wedstrijd ergens te zien vanavond? Niet op Fox zag ik
Ben een streampje aan het kijken. 1-0 voor AFC... Fout van Veltman
remco k
 remco k - dinsdag 12 juli 2016 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 15:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wie is iedereen? Je denkt toch niet dat Ajax wint van Barca als we Sneijder en Hunterlaar hebben?

Je noemt Pogba een speler die voor 70 miljoen in belangstelling staat van Real. Niet voor niks lijkt mij. Is het eerlijk om Frenkie de jong dan met hem te vergelijken. Nee toch?

Je moet Ajax niet vergelijken met Real, Barca en alle andere clubs die in de top 20 staan.
Ajax staat niet voor niks zo laag op de ranglijst.
Ajax wint zonder aankopen met dit materiaal wel van de clubs die onder Ajax staan.
Met moeite zal Ajax winnen van clubs die tussen de 10 en 20 staan.
Dat zonder aankopen, maar ik ben van mening dat aankopen de prestaties niet verbeteren.

Overigens had ik het over een aankoop van een talent.
Aankopen van talenten mag als de talent niet te vinden is in de opleiding.
Afgezien dat Ajax zelf vind dat Ajax opzoek moet naar een verdediger, zijn ze van mening dat die talent er niet is.
Overigens kun je ook een ervaren verdediger halen (centraal of linksback), dan zal in mijn ogen Dijks het slachtoffer worden.
Pogba moet 125 miljoen kosten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 juli 2016 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Pogba moet 125 miljoen kosten.
Wat hij bij lange na niet waard is.....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 12 juli 2016 - 20:04   quote  deeplink  
125 miljoen dubbeltjes zeker...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 12 juli 2016 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 17:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klinkt leuk maar iedereen bij Ajax is te koop voor de juiste prijs..
Is al vaker gebeurt in het verleden helaas.
Milik blijft gewoon hoor, al bieden ze 40 miljoen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 juli 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 20:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
125 miljoen dubbeltjes zeker...
Nee..... bubbeltjes(hoeveel zitten er in een biertje)...proost vriend ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 juli 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 17:37 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik vergelijk hem helemaal niet met Pogba, zou ook niet helemaal eerlijk zijn lijkt me. Maar als we CL spelen kan het zomaar zijn dat hij in de Arena tegenover hem staat, of Fabregas of Iniesta of misschien wel allemaal. Dat bedoel ik ermee.

En ik neem geen genoegen met ok. Goed=goed, wat een bullshit. Stilstand is achteruitgang. Talenten aankopen is altijd prima, maar die ontwikkelen zich sneller met goede spelers om zich heen en betere tegenstanders.
Oké je vergelijkt hem niet. Maar waarom noem je hem dan? Is het erg dat Ajax verliest van Juventus of van Real. Je weet dat het nu gewoon te groot is. Zelfs met sneijder en hunterlaar is het klasse verschil te groot. Dan kan je beter met de jonge jongens spelen, daar leren ze immers van.

Wie heeft het over achteruitgang en wie heeft het over stilstaan?

Spelers zijn niet belangrijk, de ploeg is belangrijk. Hoe beter de ploeg in zijn geheel speelt, hoe sneller de vooruitgang. Niemand weet of deze spelers Ajax beter maken. Spelers kunnen individueel beter zijn, maar als ze niet passen passen ze niet
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 12 juli 2016 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 20:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee..... bubbeltjes(hoeveel zitten er in een biertje)...proost vriend ;-)
Ongeveer 125 miljoen....hoezo?
sebas1
 sebas1 - dinsdag 12 juli 2016 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 19:51 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ben een streampje aan het kijken. 1-0 voor AFC... Fout van Veltman
Thanks
Eide
 Eide - dinsdag 12 juli 2016 - 20:52   quote  deeplink  
Eindstand Ajax - AFC : 2-2
remco k
 remco k - dinsdag 12 juli 2016 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 20:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat hij bij lange na niet waard is.....
Is er uberhaubt een persoon een miljoen waard..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 juli 2016 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Is er uberhaubt een persoon een miljoen waard..
Nathan....need i say more Remco
remco k
 remco k - dinsdag 12 juli 2016 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 21:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nathan....need i say more Remco
Die is niet in geld uit te drukken.. En je begrijpt prima wat ik bedoel..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 12 juli 2016 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 21:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Die is niet in geld uit te drukken.. En je begrijpt prima wat ik bedoel..
Ja duh....ben nog niet seniel
Brandje
 Brandje - dinsdag 12 juli 2016 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 20:52 schreef Eide het volgende:
Eindstand Ajax - AFC : 2-2
De lijn omhoog is ingezet na het verlies van zaterdag;)
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 12 juli 2016 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 20:52 schreef Eide het volgende:
Eindstand Ajax - AFC : 2-2
Ik heb het zojuist gelezen op teletekst. (Ik kwam net pas thuis).
Hoewel het maar een oefenwedstrijd is, moet je te allen tijde van (goedwillende) amateurs winnen. Dit resultaat kan simpelweg niet.
remco k
 remco k - dinsdag 12 juli 2016 - 22:30   quote  deeplink  
Nou. Bosz weg. Overmars weg vd sar weg. Alle spelers weg.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 juli 2016 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 21:53 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik heb het zojuist gelezen op teletekst. (Ik kwam net pas thuis).
Hoewel het maar een oefenwedstrijd is, moet je te allen tijde van (goedwillende) amateurs winnen. Dit resultaat kan simpelweg niet.
En toch blijven we positief 😃
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 12 juli 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 11:01 schreef riveco het volgende:
Dit is het bandje van Hummel10: Haal Ziyech, koop Ziyech, Binnenhalen van Ziyech bepaalt of we kampioen worden. Zonder Ziyech kunnen we niet. Ziyech is top onze jongens zijn flop. Waarom Ziyech niet halen? En misschien is Ziyech iets voor Ajax.
Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het graag.
Tja maar het is en blijft een toppertje hoor, en die kan ook weer weg gekocht worden voor 25 a 30 euro als hij het bij Ajax ook laat zien....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 12 juli 2016 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 21:53 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik heb het zojuist gelezen op teletekst. (Ik kwam net pas thuis).
Hoewel het maar een oefenwedstrijd is, moet je te allen tijde van (goedwillende) amateurs winnen. Dit resultaat kan simpelweg niet.
Niet in paniek raken kerel...amateurs gooien zich voor de leeuwen en Ajax is nooit top tegen dit soort tegenstanders...we zitten nog in de voorbereiding en onze trainer kan al vertrekken hahahahaha...let wel verschillende spelers nog niet inzetbaar zoals bijv. onze spits Milik...
enough
 enough - dinsdag 12 juli 2016 - 22:53   quote  deeplink  
Kut generale ..goeie uitvoering
Proost gap !! ;-)
JOOD
 JOOD - dinsdag 12 juli 2016 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 20:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oké je vergelijkt hem niet. Maar waarom noem je hem dan? Is het erg dat Ajax verliest van Juventus of van Real. Je weet dat het nu gewoon te groot is. Zelfs met sneijder en hunterlaar is het klasse verschil te groot. Dan kan je beter met de jonge jongens spelen, daar leren ze immers van.

Wie heeft het over achteruitgang en wie heeft het over stilstaan?

Spelers zijn niet belangrijk, de ploeg is belangrijk. Hoe beter de ploeg in zijn geheel speelt, hoe sneller de vooruitgang. Niemand weet of deze spelers Ajax beter maken. Spelers kunnen individueel beter zijn, maar als ze niet passen passen ze niet
Ik noem hem omdat hij zomaar de tegenstander kan zijn. Dit heb ik in mijn vorige post ook duidelijk aangegeven. Ik wil best discussieren met je, maar dan moet je wel lezen en ook willen begrijpen wat ik zeg.

Sneijder en Huntelaar laten ons echt geen CL winnen, maak je geen illusies. Maar met hun is de kans groter om door te gaan dan zonder hun.

En de spelers zijn individueel belangrijk. Het team op de tweede plaats. Dat hebben we de afgelopen 5 jaar toch gezien? Goede spelers komen altijd bovendrijven. Goede teams maken geen verschil.
remco k
 remco k - woensdag 13 juli 2016 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 23:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik noem hem omdat hij zomaar de tegenstander kan zijn. Dit heb ik in mijn vorige post ook duidelijk aangegeven. Ik wil best discussieren met je, maar dan moet je wel lezen en ook willen begrijpen wat ik zeg.

Sneijder en Huntelaar laten ons echt geen CL winnen, maak je geen illusies. Maar met hun is de kans groter om door te gaan dan zonder hun.

En de spelers zijn individueel belangrijk. Het team op de tweede plaats. Dat hebben we de afgelopen 5 jaar toch gezien? Goede spelers komen altijd bovendrijven. Goede teams maken geen verschil.
Goede teams maken juist het verschil.. Een goede speler in dat goede team komt dan vaak pas echt boven drijven..
hjf
 hjf - woensdag 13 juli 2016 - 12:08   quote  deeplink  
Ajax is in gesprek met een ex-Duitse international, Heiko Westermann, die mag vertrekken bij Betis Sevilla. Hij heeft onder meer gespeeld bij Schalke 04 en HSV. Is dit de verdediger met ballen, waar ik eerder om gevraagd heb? Wellicht ken jij hem Remco?
remco k
 remco k - woensdag 13 juli 2016 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2016 - 12:08 schreef hjf het volgende:
Ajax is in gesprek met een ex-Duitse international, Heiko Westermann, die mag vertrekken bij Betis Sevilla. Hij heeft onder meer gespeeld bij Schalke 04 en HSV. Is dit de verdediger met ballen, waar ik eerder om gevraagd heb? Wellicht ken jij hem Remco?
Goede verdediger, denk alleen dat ie niet alles uit zijn carriere heeft gehaald.

Is amper geblesseerd geweest in zijn carriere, afgelopen seizoen wel een blessure gehad, daardoor afgelopen seizoen wel minder gespeeld..

Wel een heel ervaren jongen..
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 13 juli 2016 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 22:30 schreef remco k het volgende:
Nou. Bosz weg. Overmars weg vd sar weg. Alle spelers weg.
Tegen wie heb jij het kerel?

Mocht je mij bedoelen, dan zou ik zeggen (om jouw eigen taal te bezigen): even teruglezen in diverse topics. Als er hier iemand is die positief is over de nieuwe trainer en de huidige selectie, dan ben ik dat wel!

Ik ben alleen van mening dat Ajax het aan zijn stand verplicht is om van elke willekeurige amateurclub te winnen. That's all.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 13 juli 2016 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 22:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet in paniek raken kerel...amateurs gooien zich voor de leeuwen en Ajax is nooit top tegen dit soort tegenstanders...we zitten nog in de voorbereiding en onze trainer kan al vertrekken hahahahaha...let wel verschillende spelers nog niet inzetbaar zoals bijv. onze spits Milik...
Nee hoor, Jack, ik ben beslist niet in paniek. In grote lijnen ben ik het zelfs volledig met je eens. Maar aan de andere kant, met veel respect voor AFC (een schitterende club!) ik vind dat Ajax te allen tijde van een amateurclub, van iedere amateurclub behoort te winnen. Hoe je dit ook wendt of keert, zo'n uitslag zal niet goed zijn voor het zelfvertrouwen van de spelers. De spelers van Ajax wel te verstaan.
hjf
 hjf - woensdag 13 juli 2016 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2016 - 12:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Goede verdediger, denk alleen dat ie niet alles uit zijn carriere heeft gehaald.

Is amper geblesseerd geweest in zijn carriere, afgelopen seizoen wel een blessure gehad, daardoor afgelopen seizoen wel minder gespeeld..

Wel een heel ervaren jongen..
Thanx Remco.
remco k
 remco k - woensdag 13 juli 2016 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2016 - 13:10 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Tegen wie heb jij het kerel?

Mocht je mij bedoelen, dan zou ik zeggen (om jouw eigen taal te bezigen): even teruglezen in diverse topics. Als er hier iemand is die positief is over de nieuwe trainer en de huidige selectie, dan ben ik dat wel!

Ik ben alleen van mening dat Ajax het aan zijn stand verplicht is om van elke willekeurige amateurclub te winnen. That's all.
Nee ik heb het niet over jou..
Jij bent overwegend positief..

Dat zijn over het algemeen altijd de berichten hier als het niet gaat zoals mensen willen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 juli 2016 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 - 23:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik noem hem omdat hij zomaar de tegenstander kan zijn. Dit heb ik in mijn vorige post ook duidelijk aangegeven. Ik wil best discussieren met je, maar dan moet je wel lezen en ook willen begrijpen wat ik zeg.

Sneijder en Huntelaar laten ons echt geen CL winnen, maak je geen illusies. Maar met hun is de kans groter om door te gaan dan zonder hun.

En de spelers zijn individueel belangrijk. Het team op de tweede plaats. Dat hebben we de afgelopen 5 jaar toch gezien? Goede spelers komen altijd bovendrijven. Goede teams maken geen verschil.
Ik denk niet dat de kans groter er op wordt, dat we doorgaan. Zeker als we zo blijven spelen. Met of zonder hun maakt dan geen verschil. Ik heb het dan niet over goed of slecht spelen, maar de manier waarop je speelt. Dus daar verschillen wij van mening.

Je vind het afgelopen 5 jaar het team goed maar het individu niet goed?

Waarom speelt Heracles en Zwolle beter voetbal dan Ajax deed of doet, terwijl ze individueel echt niet beter zijn.

FDB richten vooral op het voorkomen van balverlies en als team verdedigen. 0 houden is heilig, ipv aanvallend voetbal spelen.

Ik heb het idee dat spelers niet wisten wat ze met de bal moesten doen. Als team niet wisten hoe ze de verdediging kapot moesten spelen. In ieder geval ik kon er geen gedachten in zien, geen plan.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 juli 2016 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2016 - 07:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Goede teams maken juist het verschil.. Een goede speler in dat goede team komt dan vaak pas echt boven drijven..
Ben ik met je eens!!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 juli 2016 - 17:46   quote  deeplink  
In ieder geval is de doelsaldo 5-6 over 2 wedstrijden.

Als er nu wordt getraind om weer fit te worden. Hervatting van de fysieke traingingen.
En dat er nu wordt getraind om nu wat meer met de bal te doen, dan worden wel eens persoonlijke fouten gemaakt. Dat kan je beter nu doen dan wanneer het wel telt.

Laten we een ander doelstellen, niet de 0 houden maar sprankelend voetbal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding seizoen 2016/17









0.0097289