BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding seizoen 2016/17

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - woensdag 13 juli 2016 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2016 - 17:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
In ieder geval is de doelsaldo 5-6 over 2 wedstrijden.

Als er nu wordt getraind om weer fit te worden. Hervatting van de fysieke traingingen.
En dat er nu wordt getraind om nu wat meer met de bal te doen, dan worden wel eens persoonlijke fouten gemaakt. Dat kan je beter nu doen dan wanneer het wel telt.

Laten we een ander doelstellen, niet de 0 houden maar sprankelend voetbal.
Zouden we niet het doel moeten stellen om eerst die voorrondes gewoon eens door te komen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juli 2016 door Jaccio --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 13 juli 2016 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2016 - 18:12 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zouden we niet het doel moeten stellen om eerst die voorrondes gewoon eens door te komen?
Lijkt me logische gedachte.. Zal lastig worden helaas.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 juli 2016 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2016 - 18:12 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zouden we niet het doel moeten stellen om eerst die voorrondes gewoon eens door te komen?
Waarom zou dat een doel moeten zijn?

CL voorronde neem ik aan dat je dat bedoelt.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 14 juli 2016 - 08:14   quote  deeplink  
Nog steeds vraag ik me af, waarom Ajax niet voor Ziyech is gegaan.
Het blijft nog steeds een raadsel, daar waar bij Ajax best geld voor aanwezig is.
Eide
 Eide - donderdag 14 juli 2016 - 09:32   quote  deeplink  
Ajax-aanwinst bereikt met 'oude' club finale van Copa Libertadores

De kersverse Ajax-aankoop Davinson Sanchez heeft met zijn 'oude' club Atletico Nacional de finale van de Copa Libertadores bereikt. Dat gebeurde na een 2-1 zege op een negental van Sao Paulo.

In de halve finale kwam de Colombiaanse ploeg van Sanchez de Brazilianen tweemaal tegen. Eerst werd met 2-0 gewonnen en ook de return eindigde in een overwinning: 2-1. Dat betekent dat er voor het derde jaar op rij geen Braziliaanse club in de finale van de Copa Libertadores staat, een unicum. Helemaal gezien het feit dat er in Brazilië veel meer wordt uitgegeven aan voetbal.

Miguel Borja was de grote man aan de kant van Atletico Nacional, want hij nam beide goals voor zijn rekening. Sao Paulo nam na negen minuten nog wel de leiding via Jonathan Calleri. Zeven minuten later stond het weer 1-1 via Borja. In de slotfase van de tweede helft liep het los. Niet alleen benutte Borja een penalty voor de 2-1, maar zowel Wesley als Diego Lugano pakte rood voor de Brazilianen, die met negen man eindigden.

Bron

-------------------------

Sanchez stond overigens in de basis. Hij speelt nu op 20 en 27 juli de finale.
JOOD
 JOOD - donderdag 14 juli 2016 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 08:14 schreef Onze Ajax het volgende:
Nog steeds vraag ik me af, waarom Ajax niet voor Ziyech is gegaan.
Het blijft nog steeds een raadsel, daar waar bij Ajax best geld voor aanwezig is.
Omdat hij een haantje is.
Eide
 Eide - donderdag 14 juli 2016 - 10:37   quote  deeplink  
Jong Ajax heeft een oefenduel met 2-1 gewonnen van HFC door goals van Zivkovic en Becker.
Verslag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2016 door Eide --
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 14 juli 2016 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2016 - 14:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee ik heb het niet over jou..
Jij bent overwegend positief..

Dat zijn over het algemeen altijd de berichten hier als het niet gaat zoals mensen willen..
OK. Sorry voor het misverstand. Je postte namelijk direct achter mijn bericht. Vandaar de verwarring bij mij :)
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 14 juli 2016 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juli 2016 - 17:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
In ieder geval is de doelsaldo 5-6 over 2 wedstrijden.

Als er nu wordt getraind om weer fit te worden. Hervatting van de fysieke traingingen.
En dat er nu wordt getraind om nu wat meer met de bal te doen, dan worden wel eens persoonlijke fouten gemaakt. Dat kan je beter nu doen dan wanneer het wel telt.

Laten we een ander doelstellen, niet de 0 houden maar sprankelend voetbal.
Of, om het Cruijffiaans te zeggen: zolang je maar meer doelpunten maakt als je tegenstander, dan win je altijd.

Ik ben er heilig van overtuigd dat het allemaal goed gaat komen. Nieuwe trainer, andere ideeën, de selectie die pas (ruim) een week in training is, nog niet alle beoogde selectiespelers aanwezig. Ht komt goed!

Overigens zie ik Ajax liever met 4-3 winnen in een sprankelende wedstrijd, dan slechts met 1-0 in een bloedeloze tikkie-breed, tikkie-terug wedstrijd.
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 14 juli 2016 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 08:14 schreef Onze Ajax het volgende:
Nog steeds vraag ik me af, waarom Ajax niet voor Ziyech is gegaan.
Het blijft nog steeds een raadsel, daar waar bij Ajax best geld voor aanwezig is.
Omdat Ajax voldoende alternatieven heeft op die positie.
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 14 juli 2016 - 12:23   quote  deeplink  
Een vraagje...

Wie zou Westermann uit de basis gaan spelen? Ik denk toch echt dat Heiko Westermann voor de basis is gehaald. Verder heb ik Peter Bosz openlijk horen zeggen, dat hij bepaald ontevreden was over Joël Veltman...
JOOD
 JOOD - donderdag 14 juli 2016 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 12:23 schreef Pavlov14 het volgende:
Een vraagje...

Wie zou Westermann uit de basis gaan spelen? Ik denk toch echt dat Heiko Westermann voor de basis is gehaald. Verder heb ik Peter Bosz openlijk horen zeggen, dat hij bepaald ontevreden was over Joël Veltman...
Ik hoop het. Ben wel een beetje klaar met die mooi weer voetballers. Zet er maar een grote sterke Duitse beer en een sterke zwarte Colombiaan neer. Geen Veltmannetjes meer. Weer zo'n oliedomme terugspeelbal in de oefenwedstrijd tegen de amateurs.. :( ik heb het idee dat we meer mannen gaan zien de komende jaren bij Ajax
3sterren
 3sterren - donderdag 14 juli 2016 - 13:16   quote  deeplink  
Frenkie de jong en muric gaan denk ik aanhaken bij het eerste kunnen makkelijk mee van de jongens die nu meedoen de ligt doet het ook goed maar zijn tijd komt nog wel. Wie denken jullie dat gaan doorbreken dan wel niet aanhaken dit seizoen????
remco k
 remco k - donderdag 14 juli 2016 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 12:23 schreef Pavlov14 het volgende:
Een vraagje...

Wie zou Westermann uit de basis gaan spelen? Ik denk toch echt dat Heiko Westermann voor de basis is gehaald. Verder heb ik Peter Bosz openlijk horen zeggen, dat hij bepaald ontevreden was over Joël Veltman...
Ik hoorde hem alleen zeggen dat de fout op het hoogste niveau niet gemaakt mag worden. Veder hoorde ik hem in dat intervieuw ook zeggen dat hij juist erg gecharmeerd is van zijn manier van spelen..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 juli 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 12:49 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik hoop het. Ben wel een beetje klaar met die mooi weer voetballers. Zet er maar een grote sterke Duitse beer en een sterke zwarte Colombiaan neer. Geen Veltmannetjes meer. Weer zo'n oliedomme terugspeelbal in de oefenwedstrijd tegen de amateurs.. :( ik heb het idee dat we meer mannen gaan zien de komende jaren bij Ajax
Zal een keer tijd worden..
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 14 juli 2016 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 13:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoorde hem alleen zeggen dat de fout op het hoogste niveau niet gemaakt mag worden. Veder hoorde ik hem in dat intervieuw ook zeggen dat hij juist erg gecharmeerd is van zijn manier van spelen..
Ik weet natuurlijk niet of wij over hetzelfde interview praten, Remco. Op dit moment worden er erg veel interviews gegeven. Wat jij schrijft heb ik weer niet gehoord.

Laten we met z'n allen maar gewoon afwachten. Ik ben er van overtuigd dat het allemaal meer dan goed gaat komen. De spelers moeten wennen aan de offensieve intenties van Peter Bosz en dat zijn ze natuurlijk jarenlang niet gewend geweest onder Frank de Boer, bij wie balbezit heilig was om "de vrije man" te zoeken.
enough
 enough - donderdag 14 juli 2016 - 17:46   quote  deeplink  
Hoe snel is die westermann met 40m in z'n rug ? Hopelijk geen gevalletje kibbeling ..had ook zo'n status.
Cv zou denk gewoon veltman Riedewald worden/blijven ..Westermann kan beiden ,maar zou voor vcl wedstr en dan voor Riedewald/veldman( als die lul zulke ballen blijft geven) gehaald zijn en wat gezeik in de kleedkamer.
Zie die columbiaan/Riedewald hem al gauw voorbij stuiven op snelheid en zeker als we zo hoog gaan verdedigen. Oke wat ervaring is ook nodig.
remco k
 remco k - donderdag 14 juli 2016 - 17:51   quote  deeplink  
Goed verhaal man.
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 14 juli 2016 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 17:46 schreef enough het volgende:
Hoe snel is die westermann met 40m in z'n rug ? Hopelijk geen gevalletje kibbeling ..had ook zo'n status.
Cv zou denk gewoon veltman Riedewald worden/blijven ..Westermann kan beiden ,maar zou voor vcl wedstr en dan voor Riedewald/veldman( als die lul zulke ballen blijft geven) gehaald zijn en wat gezeik in de kleedkamer.
Zie die columbiaan/Riedewald hem al gauw voorbij stuiven op snelheid en zeker als we zo hoog gaan verdedigen. Oke wat ervaring is ook nodig.
Ik ben er (bijna) zeker van dat Heiko Westermann voor de basis is gehaald. Hij schijnt superfit te zijn en iedereen die hem (goed) kent heeft alleen maar lovende woorden voor hem. Ik vrees voor de basisplaats van OF Joël Veltman OF Jaïro Riedewald. Zoals ik het vermoed raakt één van die twee z'n basisplek kwijt.
enough
 enough - donderdag 14 juli 2016 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 17:51 schreef remco k het volgende:
Goed verhaal man.
Alweer ja!! ..ja ik Blijf ze eruit gooien gap.

leuk dat jij ER weer op reageer ..ook niets te doen zeker hahaha

IK dacht dat Apik scherp was ,maar ......

Hup WESTERMANN ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 14 juli 2016 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 17:58 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik ben er (bijna) zeker van dat Heiko Westermann voor de basis is gehaald. Hij schijnt superfit te zijn en iedereen die hem (goed) kent heeft alleen maar lovende woorden voor hem. Ik vrees voor de basisplaats van OF Joël Veltman OF Jaïro Riedewald. Zoals ik het vermoed raakt één van die twee z'n basisplek kwijt.
Dijks kan ook zijn basisplek kwijt raken he;) Voorzet is al niet geweldig van hem, om maar te zwijgen over zijn verdedigende kwaliteiten.
Eide
 Eide - donderdag 14 juli 2016 - 18:08   quote  deeplink  
Wat ik lees is dat Westermann sterk en snel is, maar opbouwend zwak. Een typische verdediger oude stijl zeg maar.
enough
 enough - donderdag 14 juli 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 17:58 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik ben er (bijna) zeker van dat Heiko Westermann voor de basis is gehaald. Hij schijnt superfit te zijn en iedereen die hem (goed) kent heeft alleen maar lovende woorden voor hem. Ik vrees voor de basisplaats van OF Joël Veltman OF Jaïro Riedewald. Zoals ik het vermoed raakt één van die twee z'n basisplek kwijt.
Was van mij kant ook niet zozeer negatief bedoeld ,maar ik hoop ook dat hij Ajax mede naar een hoger plan kan stuwen .
Ik vroeg me alleen af hoe snel dat ie is met zoveel ruimte in z'n rug .
enough
 enough - donderdag 14 juli 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 18:08 schreef Eide het volgende:
Wat ik lees is dat Westermann sterk en snel is, maar opbouwend zwak. Een typische verdediger oude stijl zeg maar.
Thanks Eide
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 14 juli 2016 - 18:13   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/786/transfers/2016/07/14/25593392/ajax-neemt-groot-risico-met-westermann?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

citaat:
Of Westermann zal slagen bij Ajax is natuurlijk afwachten, want zijn kenmerken spreken zowel in zijn voor- als nadeel. "Hij kan het van achteruit goed neerzetten, dus voor het nieuwe Ajax zou hij wel een versterking zijn", zegt Betis-watcher Rico. "Maar het is wel zaak dat hij fit blijft, want in de tweede seizoenshelft kreeg hij het moeilijk toen hij met blessures kampte."

Vanuit Duitsland wordt hij vooral geroemd om zijn kopkracht. "In de duels is hij erg sterk en qua inzet valt er niets op hem aan te merken", aldus Blöding. "Maar hij was nooit de snelste en nu de jaren gaan tellen zal dat alleen maar afnemen. Technisch gezien is het ook geen grote, dus van een moderne centrale verdediger kunnen we niet spreken. Ook lijkt hij de laatste jaren steeds meer te klungelen in de defensie en dat heeft zijn reputatie in elk geval geen goed gedaan. Het verbaast mij in elk geval dat clubs als PSV en Ajax bij verdedigers als Daniel Schwaab en Westermann uitkomen!"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2016 door Positieve Arrogantie --
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 14 juli 2016 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 18:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dijks kan ook zijn basisplek kwijt raken he;) Voorzet is al niet geweldig van hem, om maar te zwijgen over zijn verdedigende kwaliteiten.
Misschien dat ik me vergis of dat ik het verkeerd gehoord/gelezen heb, maar ik had begrepen dat Heiko Wetsermann voor een plek centraal in de verdediging is gehaald, echter hij KAN op iedere plek in de verdediging uit de voeten. De tijd zal het leren...
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 14 juli 2016 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 18:09 schreef enough het volgende:

[..]

Was van mij kant ook niet zozeer negatief bedoeld ,maar ik hoop ook dat hij Ajax mede naar een hoger plan kan stuwen .
Ik vroeg me alleen af hoe snel dat ie is met zoveel ruimte in z'n rug .
Dan zijn we het eens :)
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 14 juli 2016 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 18:08 schreef Eide het volgende:
Wat ik lees is dat Westermann sterk en snel is, maar opbouwend zwak. Een typische verdediger oude stijl zeg maar.
We gaan snel genoeg meemaken wat zijn sterke en wat zijn zwakke kanten zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 14 juli 2016 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 18:16 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Misschien dat ik me vergis of dat ik het verkeerd gehoord/gelezen heb, maar ik had begrepen dat Heiko Wetsermann voor een plek centraal in de verdediging is gehaald, echter hij KAN op iedere plek in de verdediging uit de voeten. De tijd zal het leren...
Ik bedoelde dan ook dat Riedewald linksback ging spelen.

Dus Riedewald, Westerman, Veltman, Tete.

Maar ik vraag mij nu af, wat de rol van Sanchez wordt. Is hij niet de man die Barcelona B afzegde?

Edit: ik denk nu dat zowel Veltman en Dijks slachtoffer worden.
En dat de verdediging er nu zo uit komt te zien: Riedewald, Westerman, Sanchez, Tete

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2016 door Positieve Arrogantie --
enough
 enough - donderdag 14 juli 2016 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 18:16 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dan zijn we het eens :)
Altijd gap ;-)
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 14 juli 2016 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 18:26 schreef enough het volgende:

[..]

Altijd gap ;-)
Haha. Is goed man!
enough
 enough - donderdag 14 juli 2016 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 18:27 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Haha. Is goed man!
Okè DAN !!
enough
 enough - donderdag 14 juli 2016 - 18:38   quote  deeplink  
eeehhhh voor wie wil ..Westermann staat gebogen over de blessure tafel hahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 juli 2016 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 18:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dijks kan ook zijn basisplek kwijt raken he;) Voorzet is al niet geweldig van hem, om maar te zwijgen over zijn verdedigende kwaliteiten.
Zou het domste zijn wat ze kunnen doen
enough
 enough - donderdag 14 juli 2016 - 19:07   quote  deeplink  
Poten af van Schone en Dijks !!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 14 juli 2016 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 18:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zou het domste zijn wat ze kunnen doen
Want?

Ik denk dat zowel westerman als sanchez een basisplek krijgen.
Waarom zouden ze anders naar Ajax komen als ze elders meer geld kunnen verdienen door daar op de bank te zitten.
Dan moeten er 2 spelers hun basisplek kwijt raken.
Tete op de bank zetten, dat zou voor mij het aller domste zijn.
Dan is het dus 2 van de 3(riedewald dijks veltman). Van die 3 is voor mij riedewald het grootste talent.

Anders moet je mij even helpen met de logica?
enough
 enough - donderdag 14 juli 2016 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 17:51 schreef remco k het volgende:
Goed verhaal man.
Yep !!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 juli 2016 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 19:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Want?

Ik denk dat zowel westerman als sanchez een basisplek krijgen.
Waarom zouden ze anders naar Ajax komen als ze elders meer geld kunnen verdienen door daar op de bank te zitten.
Dan moeten er 2 spelers hun basisplek kwijt raken.
Tete op de bank zetten, dat zou voor mij het aller domste zijn.
Dan is het dus 2 van de 3(riedewald dijks veltman). Van die 3 is voor mij riedewald het grootste talent.

Anders moet je mij even helpen met de logica?
Ik vind Dijks een hele goede linksback en ik zou hem lekker laten staan....maar jij hebt een kijk op voetbal waar ik sowieso geen hol van begrijp.
Ik ben pragmatisch....de meeste van de tijd zweef jij
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 14 juli 2016 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 20:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vind Dijks een hele goede linksback en ik zou hem lekker laten staan....maar jij hebt een kijk op voetbal waar ik sowieso geen hol van begrijp.
Ik ben pragmatisch....de meeste van de tijd zweef jij
We zullen wel zien.

Ik ben benieuwd hoe bosz de aanwinsten gaat gebruiken.
JOOD
 JOOD - donderdag 14 juli 2016 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 18:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dijks kan ook zijn basisplek kwijt raken he;) Voorzet is al niet geweldig van hem, om maar te zwijgen over zijn verdedigende kwaliteiten.
Ben ik wederom niet met je eens. Ik ben fan van Dijks. Goede voorzet, kracht, snelheid, uitstraling.
enough
 enough - donderdag 14 juli 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 20:31 schreef Nenam_tiL het volgende:[/sowieso geen hol van begrijp.
Ik ben pragmatisch....de meeste van de tijd zweef jij
Zien is geloven ..

of verificationisme .. waar heb ik dat gvd weer vandaan hahahahah
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 14 juli 2016 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 21:42 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ben ik wederom niet met je eens. Ik ben fan van Dijks. Goede voorzet, kracht, snelheid, uitstraling.
als ik zou moeten kiezen tussen riedewald of dijks dan kies ik voor riedewald.
remco k
 remco k - donderdag 14 juli 2016 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 18:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dijks kan ook zijn basisplek kwijt raken he;) Voorzet is al niet geweldig van hem, om maar te zwijgen over zijn verdedigende kwaliteiten.
Ik vind zijn voorzet juist goed. Bezetting voor de goal was afgelopen seizoen vaak nog niet op orde.. Vind het als linksback na Willems gewoon de beste van NEderland en een hele goede ook..
remco k
 remco k - donderdag 14 juli 2016 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 18:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik bedoelde dan ook dat Riedewald linksback ging spelen.

Dus Riedewald, Westerman, Veltman, Tete.

Maar ik vraag mij nu af, wat de rol van Sanchez wordt. Is hij niet de man die Barcelona B afzegde?

Edit: ik denk nu dat zowel Veltman en Dijks slachtoffer worden.
En dat de verdediging er nu zo uit komt te zien: Riedewald, Westerman, Sanchez, Tete
Zowel Sanchez als Westerman gaan niet direct basis worden en gaan een hele flinke kluif krijgen om uberhaubt in de basis te komen..
remco k
 remco k - donderdag 14 juli 2016 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 21:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

als ik zou moeten kiezen tussen riedewald of dijks dan kies ik voor riedewald.
Maar het is niet kiezen tussen Riedewald en Dijks, want beiden gaan gewoon spelen..
enough
 enough - donderdag 14 juli 2016 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 21:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Zowel Sanchez als Westerman gaan niet direct basis worden en gaan een hele flinke kluif krijgen om uberhaubt in de basis te komen..
Daarom zei ik ook eerder ..zal 1 van de 2 (huidige cv) opgeofferd worden voor de cl poule te halen .. of ?,maar
over 3 wkn moeten ze er staan .
JOOD
 JOOD - donderdag 14 juli 2016 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 21:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

als ik zou moeten kiezen tussen riedewald of dijks dan kies ik voor riedewald.
Appels en peren.

Dijks is een linksback, Riedewald een centrale verdediger en misschien zelfs een 6.
JOOD
 JOOD - donderdag 14 juli 2016 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2016 - 21:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Zowel Sanchez als Westerman gaan niet direct basis worden en gaan een hele flinke kluif krijgen om uberhaubt in de basis te komen..
Denk het ook, maar verwacht toch dat Riedewald een zekerheidje is en dat Veltman uit de basis gespeeld gaat worden. Of dat direct bij de eerste wedstrijd is dat weet ik niet, hoop het wel dat zou namelijk betekenen dat Sanchez of Westermann beter is.
Eide
 Eide - donderdag 14 juli 2016 - 22:43   quote  deeplink  
Ik ben wel benieuwd naar die Sanchez hoor. De Copa Libertadores is ook geen toernooitje voor koekenbakkers. Als je met je team in de finale staat daar zit je bij een goede ploeg en kan je echt wel iets.
Eide
 Eide - donderdag 14 juli 2016 - 22:56   quote  deeplink  
Zomaar even een videotje. Assist van Nouri bij Oranje 019


Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding seizoen 2016/17









0.0167021