BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 09 juli 2017 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2017 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach zeikerd. Bosz vond juist dat er voor aanvang van het seizoen harder getraind diende te worden. Die wou in het seizoen de arbeid lager leggen. je bent al weer aan het slaan nog voordat het seizoen echt begonnen is. En dat alleen maar omdat er hier een paar geen fan van Bosz zijn. Kleinzielig man. Echt kleinzielig.
he Remko ik ruik een klein beetje frustratie die voorkomt uit het hele Nouri gebeuren. Ajax heeft genoeg fysiologen en inspannings meesters die alles in de gaten houden. Het is heel simpel, jonge jongens moet je beschermen net als de oudere. Iedereen heeft een andere intensiviteit nodig. Ik neem aan dat ajax dit meet en dus is deze discussie gewoon zinloos. Ik hoop dat iedereen fitter is dan de rest van de eredivisie en dat er niet veel blessures komen
Eide
 Eide - zondag 09 juli 2017 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2017 - 13:39 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja we zullen het zien, ik hoop wel dat ze alles goed in de gaten houden en hierdoor de blessures minimaal zullen zijn.
Natuurlijk doen ze dat. Alle spelers trainen met GPS, hartslagmeters en dergelijke. Er wordt aanhoudend getest en gecontroleerd. Ajax ziet dus precies hoe de fitheid er per individu voor staat en meten dat doorlopend gedurende het seizoen.

Om toch een zijstap naar Nouri te maken, sommige afwijkingen kan je met dergelijke testen gewoon niet zien. Dan moet je echt gericht met een MRI of iets dergelijks gaan kijken. Dat doe je niet tenzij daar een goede redenen voor is.

Verder is echter alles te meten en dat doet Ajax ook. In dit bericht van Ajax zie je goed hoe Ajax dat doet. Naast wat ze hier zeggen kan je hier ook tactische informatie uit herleiden, zoals looplijnen van spelers. Ajaxspelers dragen dergelijke uitrusting ook geregeld tijdens (oefen)wedstrijden.

Maar goed, het filmpje legt het uitstekend uit.
remco k
 remco k - zondag 09 juli 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2017 - 17:17 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

he Remko ik ruik een klein beetje frustratie die voorkomt uit het hele Nouri gebeuren. Ajax heeft genoeg fysiologen en inspannings meesters die alles in de gaten houden. Het is heel simpel, jonge jongens moet je beschermen net als de oudere. Iedereen heeft een andere intensiviteit nodig. Ik neem aan dat ajax dit meet en dus is deze discussie gewoon zinloos. Ik hoop dat iedereen fitter is dan de rest van de eredivisie en dat er niet veel blessures komen
Leuk dat je wat ruikt. Maar die dingen staan volledig los van elkaar.
nummer10
 nummer10 - maandag 10 juli 2017 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2017 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach zeikerd. Bosz vond juist dat er voor aanvang van het seizoen harder getraind diende te worden. Die wou in het seizoen de arbeid lager leggen. je bent al weer aan het slaan nog voordat het seizoen echt begonnen is. En dat alleen maar omdat er hier een paar geen fan van Bosz zijn. Kleinzielig man. Echt kleinzielig.
neehoor staat totaal los van bosz.. die is weg dus nieuwe kansen. dit is enkel mijn mening over de manier van trainen... jammer dat je zo reageert...
remco k
 remco k - dinsdag 11 juli 2017 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juli 2017 - 23:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

neehoor staat totaal los van bosz.. die is weg dus nieuwe kansen. dit is enkel mijn mening over de manier van trainen... jammer dat je zo reageert...
Je weet helemaal niet hoe er getraind wordt. Bosz deed het namelijk niet veel anders voor het seizoen.. Opbouwen noemt men dat...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 juli 2017 - 17:30   quote  deeplink  
opbouwen is niet gelijk in de voorbereiding 200.. je begint rustig en bouwt dit indd op.. snap best dat ajax er klaar voor moet zijn en ik ben er alleen geen voorstander van.. hoe bosz het deed boeit me ook niet en geen enkele trainer eigenlijk het is enk mijn mening.. of dat het beste is weet ik niet
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 11 juli 2017 - 18:23   quote  deeplink  
Flop! Slot!
remco k
 remco k - dinsdag 11 juli 2017 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2017 - 17:30 schreef nummer10 het volgende:
opbouwen is niet gelijk in de voorbereiding 200.. je begint rustig en bouwt dit indd op.. snap best dat ajax er klaar voor moet zijn en ik ben er alleen geen voorstander van.. hoe bosz het deed boeit me ook niet en geen enkele trainer eigenlijk het is enk mijn mening.. of dat het beste is weet ik niet
Ajax is rustig aan begonnen. Iedere speler heeft een programma meegekregen om op te trainen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 11 juli 2017 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2017 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax is rustig aan begonnen. Iedere speler heeft een programma meegekregen om op te trainen.
ok.. nahja we gaan het allemaal zien.. nieuwe ronde nieuwe kansen.. van mij mag er een slotje op..
remco k
 remco k - woensdag 12 juli 2017 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2017 - 22:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ok.. nahja we gaan het allemaal zien.. nieuwe ronde nieuwe kansen.. van mij mag er een slotje op..
Inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen.
remco k
 remco k - zaterdag 05 augustus 2017 - 23:12   quote  deeplink  
Bosz.

Weer een kans op een prijs. Weer verloren.
nummer10
 nummer10 - zondag 06 augustus 2017 - 02:17   quote  deeplink  
bayern en panaltys... tja
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 02:17 schreef nummer10 het volgende:
bayern en panaltys... tja
Je hebt ook nog de rest van de wedstrijd hè. Bayern de twee echte sterkhouders niet meer bij de club.

Bosz gewoon geen echte winnaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 augustus 2017 - 10:45   quote  deeplink  
Iemand van jullie überhaupt de wedstrijd gezien? Ik moet zeggen dat het Bosz-spelletje enorm zichtbaar was bij Dortmund. Aanvallend enorm goed en gevaarlijk. Verdedigend enorm kwetsbaar in de tegenstoot. Ze kregen beiden enorme kansen. Overigens vond ik Bayern niet echt sterk gisteren. Wel genoten van Kimmich. Wat een talent is dat zeg.
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 10:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Iemand van jullie überhaupt de wedstrijd gezien? Ik moet zeggen dat het Bosz-spelletje enorm zichtbaar was bij Dortmund. Aanvallend enorm goed en gevaarlijk. Verdedigend enorm kwetsbaar in de tegenstoot. Ze kregen beiden enorme kansen. Overigens vond ik Bayern niet echt sterk gisteren. Wel genoten van Kimmich. Wat een talent is dat zeg.
Ja ik heb het gezien. Vol druk vooruit spelen met twee van de sloomste defensieve mannen uit de hele Bundesliga op de helft van de tegenstander

Overigens exact het spel dat Dortmund onder de twee vorige trainers speelde. Dus geen enkel excuus meer voor hem.

Ik vond beide teams niet goed spelen eerlijk gezegd. Een bizar hoog tempo maar iedere minuut wel twee fouten. Met name aan de bal was het vaak drama.

Kimmich is inderdaad een hele goede speler aan het worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 augustus 2017 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 11:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja ik heb het gezien. Vol druk vooruit spelen met twee van de sloomste defensieve mannen uit de hele Bundesliga op de helft van de tegenstander

Overigens exact het spel dat Dortmund onder de twee vorige trainers speelde. Dus geen enkel excuus meer voor hem.

Ik vond beide teams niet goed spelen eerlijk gezegd. Een bizar hoog tempo maar iedere minuut wel twee fouten. Met name aan de bal was het vaak drama.

Kimmich is inderdaad een hele goede speler aan het worden.
Klopt helemaal. Voor Bayern-begrippen was dit echt een hele slechte wedstrijd. Ik vind ze ook nog niet klaar ogen voor het seizoen.
nummer10
 nummer10 - zondag 06 augustus 2017 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 09:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt ook nog de rest van de wedstrijd hè. Bayern de twee echte sterkhouders niet meer bij de club.

Bosz gewoon geen echte winnaar.
omdat een speler een eigendoelpunt maakt lastminute en je de strafschoppen verliest ? heeft niet echt wat bosz temaken lijkt mij he..
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 15:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

omdat een speler een eigendoelpunt maakt lastminute en je de strafschoppen verliest ? heeft niet echt wat bosz temaken lijkt mij he..
Gewoon weer een finale verloren.
nummer10
 nummer10 - zondag 06 augustus 2017 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 16:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon weer een finale verloren.
dat je die verliest op deze manier ligt dus aan bosz.. hahaha ok
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 augustus 2017 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 15:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

omdat een speler een eigendoelpunt maakt lastminute en je de strafschoppen verliest ? heeft niet echt wat bosz temaken lijkt mij he..
Eigen doelpunt?? Pff als de speler zijn voet er niet had ingezet ging hij er sowieso in. Was een scrimmage alom.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 augustus 2017 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat je die verliest op deze manier ligt dus aan bosz.. hahaha ok
Dat niet helemaal, maar het toont wel dat Bosz meer finales verliest dan wint. ;-)
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat je die verliest op deze manier ligt dus aan bosz.. hahaha ok
Ik zeg niet dat het aan hem ligt. Ik denk dat hij gewoon niet zo goed in staat is zijn ploegen boor te breiden op finales.
Ik vind het dom om zo hoog te staan met zulke slome cv's.

Maar noem het maar toeval. Gewoon weer een finale verloren. De zoveelste.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 augustus 2017 - 16:15   quote  deeplink  
Het is wel idd weer een verloren finale. Ik zou toch gek worden als ik bosz was.
Loetje
 Loetje - maandag 07 augustus 2017 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 11:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Voor Bayern-begrippen was dit echt een hele slechte wedstrijd. Ik vind ze ook nog niet klaar ogen voor het seizoen.
Het was weer zo herkenbaar. Minuut 87 en een 2-1 voorsprong. Dan heb je het dus weer, pot dood maken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 augustus 2017 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 16:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het was weer zo herkenbaar. Minuut 87 en een 2-1 voorsprong. Dan heb je het dus weer, pot dood maken
Klopt, al was die 2-2 wel een hele rare tegengoal. Behoorlijke scrimmage die toevallig goed valt. Raar trouwens dat die scheids nog videoassistentie nodig had. Ik zag al direct dat het een geldige goal was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - maandag 07 augustus 2017 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 18:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt, al was die 2-2 wel een hele rare tegengoal. Behoorlijke scrimmage die toevallig goed valt. Raar trouwens dat die scheids nog videoassistentie nodig had. Ik zag al direct dat het een geldige goal was.
Ging me meer om de intentie van voetballen al voor die 2-2. Gewoon niet de boel op slot kunnen gooien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 augustus 2017 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 20:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ging me meer om de intentie van voetballen al voor die 2-2. Gewoon niet de boel op slot kunnen gooien.
Ow zo. Ja dat klopt, maar dat lag deels ook aan het feit dat Dortmund kansen zag. Uiteindelijk kregen ze net als Ajax de deksel op de neus.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 augustus 2017 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 21:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ow zo. Ja dat klopt, maar dat lag deels ook aan het feit dat Dortmund kansen zag. Uiteindelijk kregen ze net als Ajax de deksel op de neus.
ja wij vd week ook weer...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 augustus 2017 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 22:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja wij vd week ook weer...
Dat bedoelde ik. Doordat Dortmund net als Ajax zag dat er wat te halen viel gingen ze vol voor de 3e en kregen ze daardoor de klap!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 augustus 2017 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 23:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik. Doordat Dortmund net als Ajax zag dat er wat te halen viel gingen ze vol voor de 3e en kregen ze daardoor de klap!
klopt... maar is dit dan de trainer of het team/materiaal.. want bosz word ervan verweten maar keizer doet het dus idem.. beiden maar flop dan ? ;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 augustus 2017 - 09:50   quote  deeplink  
Ja eigenlijk beiden faalden hier. Het is meer dan alleen vol gas erop geven. Je moet iook je momenten kiezen en een spel doodmaken indien nodig.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 augustus 2017 - 10:08   quote  deeplink  
ja maar de spelers moeten dit uitvoeren.. en dat is het jeugdige.. niet de trainers.. zowel bosz niet en keizer niet..
remco k
 remco k - dinsdag 08 augustus 2017 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 00:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt... maar is dit dan de trainer of het team/materiaal.. want bosz word ervan verweten maar keizer doet het dus idem.. beiden maar flop dan ? ;)
Ajax kreeg helemaal niet de deksel door te veel aanvallen. Je verweet keijzer zelfs nog dat ie zijn ploeg terug liet lopen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 augustus 2017 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 13:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax kreeg helemaal niet de deksel door te veel aanvallen. Je verweet keijzer zelfs nog dat ie zijn ploeg terug liet lopen.
deed die ook.. doelde op dat hij de wedstrijd dus ook niet dood kon maken... keizer probeerde dit door in te zakken in mijn ogen maar als je het materiaal er niet voor hebt kan je dit simpelweg niet doen.. dat overkwam deboer dat overkwam bosz en nu dus ook keizer.. is gewoon een materiaal kwestie en geen trainers kwestie
remco k
 remco k - dinsdag 08 augustus 2017 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 14:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

deed die ook.. doelde op dat hij de wedstrijd dus ook niet dood kon maken... keizer probeerde dit door in te zakken in mijn ogen maar als je het materiaal er niet voor hebt kan je dit simpelweg niet doen.. dat overkwam deboer dat overkwam bosz en nu dus ook keizer.. is gewoon een materiaal kwestie en geen trainers kwestie
Nee niet eens. Ik vind dat je daar op moet trainen. Dus meerdere stijlen kunnen spelen. Zelfde als pompen bij een achterstand. En wat te trainen is ligt bij de verantwoordelijkheid bij de trainer.

Bij Keijzer gebeurt het 1 x. Dat is wat anders als onder de Boer en Bosz.

Overigens is het typisch Nederlands.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 augustus 2017 - 17:25   quote  deeplink  
dan hoop ik dat keizer het wel voor elkaar krijgt.. ik ben alleen van mening dat het ook aan de spelers/ervaring ligt wat je hebt
remco k
 remco k - dinsdag 08 augustus 2017 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 17:25 schreef nummer10 het volgende:
dan hoop ik dat keizer het wel voor elkaar krijgt.. ik ben alleen van mening dat het ook aan de spelers/ervaring ligt wat je hebt
Deels ben ik dat met je eens. Maar als je het niet traint.
Loetje
 Loetje - woensdag 09 augustus 2017 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 21:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ow zo. Ja dat klopt, maar dat lag deels ook aan het feit dat Dortmund kansen zag. Uiteindelijk kregen ze net als Ajax de deksel op de neus.
Terwijl je op de counter ook tot voldoende kansen kan komen. Dortmund heeft namelijk gigantisch veel snelheid
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 22 september 2017 - 12:51   quote  deeplink  
Bosz is bij Dortmund toch echt top. Hij heeft een nieuw record te pakken en staat voorlopig stijf bovenaan.

Keizer is iemand zonder ervaring en dat zie je op dit moment ook terug. Keizer heeft in mijn optiek een ervaren man nodig en dan bedoel ik niet zo'n pipo de clown van een spijkerman.
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 22:12   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2017 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 00:47   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=313891
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Ook dit is betrekkelijk. Als er straks een grote zak geld op tafel gelegd wordt voor Aubemayang ben je een rits doelpunten kwijt en kan je ineens ineenzakken. Dat is toch wel de grote ster daarzo. Ik verbaas me er echt over dat de grote clubs in Europa hem nog niet gekocht hebben!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 10:07   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 10:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ook dit is betrekkelijk. Als er straks een grote zak geld op tafel gelegd wordt voor Aubemayang ben je een rits doelpunten kwijt en kan je ineens ineenzakken. Dat is toch wel de grote ster daarzo. Ik verbaas me er echt over dat de grote clubs in Europa hem nog niet gekocht hebben!
klopt !! maar zijn wel dembele kwijt en een belangrijke speler er lang uit.. waf betreft aube heb je gelijk
remco k
 remco k - dinsdag 26 september 2017 - 21:30   quote  deeplink  
Een gatenkaas achterin bij Dortmund tegen real. Gewoon heel naïef alles op de aanval.
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 september 2017 - 21:33   quote  deeplink  
En worden aan banden gelegd in de omschakeling. Veel geluk dat het maar 0-1 is
remco k
 remco k - dinsdag 26 september 2017 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 21:33 schreef Loetje het volgende:
En worden aan banden gelegd in de omschakeling. Veel geluk dat het maar 0-1 is
Hadden er wel 4 of 5 moeten zijn.
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 september 2017 - 21:41   quote  deeplink  
En dat is het naïeve aan dat voetbal van hem. Sanchez verbloemde heel veel bij ons maar tegen een beetje kwaliteit wordt je gewoon ontmaskerd en dan is Real niet eens in goede doen
remco k
 remco k - dinsdag 26 september 2017 - 21:43   quote  deeplink  
Besiktas trouwens heel erg knap 2-0 voor zeg. Mooie goal van Babel
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 september 2017 - 21:44   quote  deeplink  
Jep. Al is Leipzig aanzienlijk minder dan afgelopen jaar. Nou is Besiktas een ploeg die al jaren behoorlijk presteert hoor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?









0.0233271