BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zondag 04 juni 2017 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 12:12 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Overigens ook opvallend dat Ajax niks doet om hem tegen te houden, mocht hij gaan..
Andere doelwit van Dortmund wordt gewoon aan zijn contract gehouden, dus richten ze de pijlen op Bosz
Ja die club houd zijn trainer aan zijn contract dat kan Ajax ook doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 11:24 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja die club houd zijn trainer aan zijn contract dat kan Ajax ook doen.
Weleens bij stilgestaan dat het ook kan zijn dat Bosz heeft aangegeven zelf te willen vertrekken? En dan? Wil je een ongemotiveerde trainer voor de groep hebben staan???
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 04 juni 2017 - 11:27   quote  deeplink  
Dat valt ook wel mee vind ik.

Hij pakt de grootste kans van zijn leven.
Denk niet dat hij ooit iets beters krijgt als hij deze kans niet pakt. Finaleplaats gaat ie ook niet meer overtreffen.
p111
 p111 - zondag 04 juni 2017 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 11:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weleens bij stilgestaan dat het ook kan zijn dat Bosz heeft aangegeven zelf te willen vertrekken? En dan? Wil je een ongemotiveerde trainer voor de groep hebben staan???
Ja laten merken dat de club de baas is en een contract een contract is,en hem eventueel bij jong Ajax neer zetten en een werkloze trainer in dienst nemen voor Ajax 1 ondanks het geld wat dit kost.Maar als hij echt weg wil zou ik hem een (vuile bloedgluiper) op die manier terug pakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juni 2017 door p111 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 11:31 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja laten merken dat de club de baas is en een contract een contract is,en hem eventueel bij jong Ajax neer zetten en een werkloze trainer in dienst nemen voor Ajax 1 ondanks het geld wat dit kost.Maar als hij echt weg wil zou ik hem een (vuile bloedgluiper) op die manier terug pakken.
Ik snap je punt, maar uiteindelijk bereik je er helemaal niets mee! Dit is uiteindelijk het beste.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 04 juni 2017 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 11:27 schreef NatjosFC het volgende:
Dat valt ook wel mee vind ik.

Hij pakt de grootste kans van zijn leven.
Denk niet dat hij ooit iets beters krijgt als hij deze kans niet pakt. Finaleplaats gaat ie ook niet meer overtreffen.
Klaar was hij zeker niet maar als je 3 jaar geleden zei dat Bosz trainer van Dortmund werd dan werd je waarschijnlijk hard uit gelachen. Dortmund is gewoon een droomclub voor Bosz en dan gun ik hem dat wel. Ajax krijgt mogelijk 5 miljoen en vind het volgens mij ook prima..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 04 juni 2017 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 11:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar uiteindelijk bereik je er helemaal niets mee! Dit is uiteindelijk het beste.
Ajax heeft met vertrek Bosz ook gelijk Cassierra terugverdiend prima toch?
Eide
 Eide - zondag 04 juni 2017 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 11:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar uiteindelijk bereik je er helemaal niets mee! Dit is uiteindelijk het beste.
Ajax heeft al eens een trainer aan z'n contract willen houden. Martin Jol kon destijds naar Fulham maar Ajax werkte niet mee. Zowel Ajax als Jol werden niet gelukkig van die beslissing. Als Bosz er perse wil is het beste voor Ajax hem gewoon laten vertrekken, maar dan wel voor de hoofdprijs.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 11:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax heeft al eens een trainer aan z'n contract willen houden. Martin Jol kon destijds naar Fulham maar Ajax werkte niet mee. Zowel Ajax als Jol werden niet gelukkig van die beslissing. Als Bosz er perse wil is het beste voor Ajax hem gewoon laten vertrekken, maar dan wel voor de hoofdprijs.
Dat bedoel ik ook Eide, en snap het dan ook helemaal.
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 juni 2017 - 13:28   quote  deeplink  
Grappig. Er was iemand hier op het forum die dit vanaf het begin aankaartte over Bosz. Diegene had het heel goed gezien.
Remko als ik me niet vergis
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 13:28 schreef Jaccio het volgende:
Grappig. Er was iemand hier op het forum die dit vanaf het begin aankaartte over Bosz. Diegene had het heel goed gezien.
Remko als ik me niet vergis
Nee dat waren Loetje, Nenam en ik! En vervolgens werden wij neergezet als kakkerlakken-haters en meer van dat soort onzin!
Loetje
 Loetje - zondag 04 juni 2017 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 14:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee dat waren Loetje, Nenam en ik! En vervolgens werden wij neergezet als kakkerlakken-haters en meer van dat soort onzin!
Het is helaas, (dat meen ik oprecht) ook allemaal uitgekomen. Behalve dat het op het einde minder zou gaan niet. Maar alles klopte gewoon en overal flikt deze gast hetzelfde.
AkaS
 AkaS - zondag 04 juni 2017 - 19:57   quote  deeplink  
Eens kijken of hij Veltman, Schöne en Youness meeneemt die vuile kakkerlak!

Weet wel zeker van niet!!!
Jaccio
 Jaccio - zondag 04 juni 2017 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 19:57 schreef AkaS het volgende:
Eens kijken of hij Veltman, Schöne en Youness meeneemt die vuile kakkerlak!

Weet wel zeker van niet!!!
Zal wel flink aan Dolberg gaan trekken waarschijnlijk en nog een paar talenten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 19:58 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zal wel flink aan Dolberg gaan trekken waarschijnlijk en nog een paar talenten
Denk eerder aan Sanchez
Loetje
 Loetje - zondag 04 juni 2017 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juni 2017 - 20:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Denk eerder aan Sanchez
Sanchez, Dolberg en Klaassen zal die in ieder geval proberen te verleiden. Gewoon een galbak
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 05 juni 2017 - 21:57   quote  deeplink  
Zal geen van de drie worden.

Schanez verkoopt Ajax niet, niet nu
Dolberg geldt het zelfde.

Klaassen gaat waarschijnlijk ergens anders heen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 juni 2017 - 00:15   quote  deeplink  
Ik denk dat Klaassen wel mee wil met Bosz, hij heeft voorlopig nog geen keuze gemaakt en ik denk ook dat Dortmund perfect bij hem past.
remco k
 remco k - dinsdag 06 juni 2017 - 09:07   quote  deeplink  
Van Ajax een logische beslissing om hem te laten gaan.

Bosz is voor mij helemaal klaar, wat een droplul van een vent zeg..

Voor mij een FLOP!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 juni 2017 - 09:09   quote  deeplink  
lees je het nieuws remco ?? denk dat je toch iets verder moet kijken.. dit is namelijk de zoveelste naam die de cruijff visie wou doorvoeren.. net zoals jonk en trustfull en botsten met bergkamp en spijkerman... denk dat het tijd word om die de laan uit testuren, hebben in mijn ogen ook nooit iets bij gedragen..
remco k
 remco k - dinsdag 06 juni 2017 - 09:15   quote  deeplink  
Ja ik lees het nieuws. Net zoals al het andere nieuws, met een flinke korrel zout..

Als de pers Ajax op welke manier dan ook negatief in het nieuws kan brengen doen ze dat altijd..

Maar goed, blijf jij er lekker in geloven..
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 juni 2017 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 09:07 schreef remco k het volgende:
Van Ajax een logische beslissing om hem te laten gaan.

Bosz is voor mij helemaal klaar, wat een droplul van een vent zeg..

Voor mij een FLOP!
Sorry maar je leest nu weer andere verhalen waarin wederom Bergkamp een hele vreemde rol schijnt te spelen. Bergkamp die zogenaamd de cultuurbewaker moet zijn maar met iedereen die JC-lijn volgt ruzie heeft. Dan Spijkerman die toch al naar JA zou gaan die zich gepasseerd voelt en meer inspraak zou willen hebben. L'ami waarvan ik niks kan verzinnen dat hij iets heeft toegevoegd.
Nee onze club wordt geleid door een paar hele enge mannetjes die elkaar ten alle tijde de hand boven het hoofd houden. Vd Sar die wederom faalt om mensen bij elkaar te brengen. Ajax is door en door verrot en de fans zijn weer de dupe. Hoe kan je gvd een paar nietszeggende assistenten boven je hoofdtrainer zetten. Onbegrijpelijk
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 juni 2017 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 09:15 schreef remco k het volgende:
Ja ik lees het nieuws. Net zoals al het andere nieuws, met een flinke korrel zout..

Als de pers Ajax op welke manier dan ook negatief in het nieuws kan brengen doen ze dat altijd..

Maar goed, blijf jij er lekker in geloven..
Net zoals als jij geloofd dat alles aan Bosz ligt. Mooi gevalletje van dr pot en de ketel
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 juni 2017 - 09:55   quote  deeplink  
Ik ben erg benieuwd naar de reden van het conflict...

Het is idd wel al de 2e keer in korte tijd dat Bergkamp, de stille Bergkamp betrokken is bij een conflict binnen de gelederen...

Maar waarom?

Wilde Bosz volledig eigen koers varen met Krüzen en sloot hij de rest buiten?

Zagen Bergkamp en Spijkerman net als de rest van de wereld dat je met Tete, van de Beek en eventueel Kluivert voor Youness een veel grotere kans had om prijzen te winnen.... Kampioenschap en EL...?!

Hoe heeft Bosz het nu werkelijk gedaan en hoe is zijn " succes" tot stand gekomen en welke spelers hebben in dit succes een bepalende rol gespeeld?

En zijn deze spelers bewuste keuzes van Bosz geweest vanuit zijn visie en tactische know-how?

Wie het weet mag het zeggen....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 09:55 schreef AkaS het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de reden van het conflict...

Het is idd wel al de 2e keer in korte tijd dat Bergkamp, de stille Bergkamp betrokken is bij een conflict binnen de gelederen...

Maar waarom?

Wilde Bosz volledig eigen koers varen met Krüzen en sloot hij de rest buiten?

Zagen Bergkamp en Spijkerman net als de rest van de wereld dat je met Tete, van de Beek en eventueel Kluivert voor Youness een veel grotere kans had om prijzen te winnen.... Kampioenschap en EL...?!

Hoe heeft Bosz het nu werkelijk gedaan en hoe is zijn " succes" tot stand gekomen en welke spelers hebben in dit succes een bepalende rol gespeeld?

En zijn deze spelers bewuste keuzes van Bosz geweest vanuit zijn visie en tactische know-how?

Wie het weet mag het zeggen....
Ik vind dit hele gegronde vragen! We horen nu de verhalen vanaf zijde 1! Er zal ook wel een verklaring komen vanaf zijde 2! Maar inderdaad zou je haast hierom kunnen verklaren waarom sommige spelers zo lang het hand boven het hoofd is gehouden!
remco k
 remco k - dinsdag 06 juni 2017 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 09:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Net zoals als jij geloofd dat alles aan Bosz ligt. Mooi gevalletje van dr pot en de ketel
Ik zeg helemaal nergens dat de "ruzie" aan Bosz ligt, ik zeg dat ik denk dat die hele ruzie wel mee zal vallen..

En ja de pers, tering man, als we alles moeten geloven wat daar geschreven wordt.. Of is dat nu ineens allemaal wel waar?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 juni 2017 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 10:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal nergens dat de "ruzie" aan Bosz ligt, ik zeg dat ik denk dat die hele ruzie wel mee zal vallen..

En ja de pers, tering man, als we alles moeten geloven wat daar geschreven wordt.. Of is dat nu ineens allemaal wel waar?
Ze schrijven dat er ruzie is en niet zozeer wie daar schuldig van is.
Ze schrijven verder dat die ruzie de reden van vertrek is en niet zozeer dat hij zelf weg wilde.

Je kan de ruzie groot of klein maken, feit blijft dat hij vertrekt.
Afgezien dat het nog niet officieel is, maar een weg terug lijkt nu al niet meer mogelijk.
Komt omdat ze weer eens de vuile was buiten hebben laten hangen.

De vraag is of de succes van dit seizoen aan hem toe te schrijven is of juist niet.
Dat zullen we volgend seizoen wel merken!!
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 juni 2017 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 10:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ze schrijven dat er ruzie is en niet zozeer wie daar schuldig van is.
Ze schrijven verder dat die ruzie de reden van vertrek is en niet zozeer dat hij zelf weg wilde.

Je kan de ruzie groot of klein maken, feit blijft dat hij vertrekt.
Afgezien dat het nog niet officieel is, maar een weg terug lijkt nu al niet meer mogelijk.
Komt omdat ze weer eens de vuile was buiten hebben laten hangen.

De vraag is of de succes van dit seizoen aan hem toe te schrijven is of juist niet.
Dat zullen we volgend seizoen wel merken!!
Keihard feit is wel:

De beste wedstrijden met het mooiste voetbal is dit seizoen gespeeld wanneer de basis zoals Bosz het op dat preciese moment voor ogen had NIET kon spelen door een schorsing en of blessure !!!

Dit schijnen alle Bosz fans even te vergeten!!!

De kampioenswedstrijd uit tegen psv met een oververmoeid team en een aan zijn bovenbeen geblesseerde Traoŕe spelen en dus weggeven!!!

Deze feiten zijn feiten omdat ze onderbouwbaar en bewijsbaar zijn !!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 11:09   quote  deeplink  
Toch blijft mij nog 1 ding hangen en dat is die Krüzen. Dat moet toch echt een billenlikker eerste klas zijn om overal waar het baasje gaat maar als een schoothondje achteraan te lopen! Gadverdamme man, zulke gasten vind ik echt onbetrouwbaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 11:09   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 06 juni 2017 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 11:09 schreef Ajax Warrior het volgende:
Toch blijft mij nog 1 ding hangen en dat is die Krüzen. Dat moet toch echt een billenlikker eerste klas zijn om overal waar het baasje gaat maar als een schoothondje achteraan te lopen! Gadverdamme man, zulke gasten vind ik echt onbetrouwbaar.
Tsjaa.....Ik zeg maar niets meer....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 11:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsjaa.....Ik zeg maar niets meer....
Kom op Remco, ik wacht op een passende reactie.

Maar Bergkamp wordt veel verweten nu, maar die Krüzen lijkt me ook geen betrouwbaar mannetje. Eentje die bij het groepje gaat staan en als ze klaar zijn met praten alles doorverteld aan zijn baasje! Dat gevoel heb ik namelijk van hem!
remco k
 remco k - dinsdag 06 juni 2017 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 11:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kom op Remco, ik wacht op een passende reactie.

Maar Bergkamp wordt veel verweten nu, maar die Krüzen lijkt me ook geen betrouwbaar mannetje. Eentje die bij het groepje gaat staan en als ze klaar zijn met praten alles doorverteld aan zijn baasje! Dat gevoel heb ik namelijk van hem!
Als ik moet kiezen tussen Bergkamp en Bosz, zal ik altijd voor de echte Ajacied kiezen..

Ik heb geen idee of het de mensen zijn zoals jij ze nu beschrijft.

Ik ben alleen door het jaar heen minder fan van Bosz geworden als ervoor, en ik stond al niet te springen, ik wist echt niet wat ik moest verwachten, en misschien is dat een beetje naief..

Maar stel dat er ruzie's zijn geweest..

Zijn dit dan ruzie's waarbij Bergamp de jongens als Bazoer, Ghazi Tete Riedewald beschermde omdat het "eigen" jongens zijn, en wou hij bijvoorbeeld een vd Beek voor Schone of vond hij het belachelijk dat Traore/Youness zoveel mochten spelen en falen..

We weten dat Bosz een kort lontje heeft, dat daar afspraken over gemaakt zijn, wie zegt dat dit korte lontje niet juist voor de problemen heeft gezorgd..

Allemaal aannames en veronderstellingen die we niet kunnen staven, net als dat de pers niks tastbaars heeft..

Hij is nu weg, dus klaar, zand erover en weer verder, want zoals we beiden al zeggen, duidelijkheid is nu het aller belangrijkste..
remco k
 remco k - dinsdag 06 juni 2017 - 12:27   quote  deeplink  
En zo zie je, de pers in Nederland verzint het waar je bij staat. Het is maar net welke pers je wilt geloven..

https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/105414/parool-bosz-isoleerde-zichzelf-bij-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 juni 2017 - 13:22   quote  deeplink  
Deze topic kan gesloten worden...

Heeft geen zin om hier nog over te gaan hebben.

Ajax heeft inmiddels zelf verklaard dat Bosz naar Dortmund vertrekt.

Dus is het over en sluiten.

Over de opvolging is er al een topic en over de voorbereiding is ook al een topic.
Ook over de opstelling voor volgend seizoen is er een topic.

Maar deze kan gesloten worden, want praten over iemand die niet meer bij Ajax zit dat heeft geen zin.

Enige waar je het nog kan over hebben, is een evaluatie van het afgelopen seizoen. Dat is volgens mij al gebeurd tijdens de finale.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Dat is media ouwe! Verzinnen verhalen omdat ze een verhaal willen kweken! En zo gaan we nog wel even een paar dagen door!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 juni 2017 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 11:09 schreef Ajax Warrior het volgende:
Toch blijft mij nog 1 ding hangen en dat is die Krüzen. Dat moet toch echt een billenlikker eerste klas zijn om overal waar het baasje gaat maar als een schoothondje achteraan te lopen! Gadverdamme man, zulke gasten vind ik echt onbetrouwbaar.
hahaha heb je toch een verkeerd beeld van kruzen... maar geeft niet ;)
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 juni 2017 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 09:07 schreef remco k het volgende:
Van Ajax een logische beslissing om hem te laten gaan.

Bosz is voor mij helemaal klaar, wat een droplul van een vent zeg..

Voor mij een FLOP!
Dat klinkt best lekker die tekst...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 16:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat klinkt best lekker die tekst...
Hahahahaha wie is Bosz???
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 06 juni 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 21:20 schreef remco k het volgende:

[..]

En dus weer een club waar ie geen echte prijzenheeft gepakt
Nu moet ik je gelijk geven, zonde dat hij zo snel weggaat, maar ik heb toch het gevoelk dat er meer aan de hand is met Bosz en Ajax

Hij heeft totaal geen gevoel voor Ajax, dus van mij hoeft hij ook nooit meer terug te komen. Ajax kan weer opnieuw beginnen. Laten we Stam maar halen ofzo, iemand met eem Ajax hart.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Ajax we love you --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 16:12 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nu moet ik je gelijk geven, zonde dat hij zo snel weggaat, maar ik heb toch het gevoelk dat er meer aan de hand is met Bosz en Ajax
Nee echt??? Kranten staan er bol van! Hahaha ;-)
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 juni 2017 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Totaal ander stuk als van AD en TG. Talent krijgt onder Bosz geen kans?? Volgens mij hebben nooit zoveel debutanten in een seizoen gehad dus dat is al lulkoek van Parool. Verder staat erin dat Bosz de steun van de leiding kreeg. Iets wat ook in de andere kranten niet ontkend wordt. Daar gaat het juist om Bosz/Krüzen aan de ene kant en Bergkamp, Spijkerman en Lami aam de ándere kant. Het parool rept hier met geen woord over.
Nee Sar heeft de verkeerde beslissing genomen door hem te laten gaan. Bergkamp wordt al vanaf het begin belachelijk gemaakt wat hij nu precies bij ajax doet. Is verder bij elk conflict betrokken. Spijkerman en Lami zijn slechts twee assistenten waarvan de eerste al wilde afbouwen maar die worden weer in bescherming genomen. Die worden boven de trainer gezet die je europees weer de kaart heeft gezet, die zeer goed in de groep lag en veel jong talent de kans heeft geveven of laten doorbreken.
Ajax schaam je!!!! Zo zie je maar dat bepaalde figuren zich verheven boven alles voelen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 juni 2017 - 16:31   quote  deeplink  
Mij boeit het niet, wie ze opstellen en wie niet.

Met wie ze ruzie maken, vind het allemaal flauwekul.

Het gaat mij om dat ik als supporter vermaakt wil worden.
Dus met mooi voetbal en met mooie uitslagen.
0-10 in de kuip met Bergkamp die ruzie zoekt op de bank en met 11 nathan rutjes in het veld. Ik vind het prima!!

Wat een flauwe kul. Om deze heisa!!

Misschien worden we er zelfs beter van, misschien ook niet. Dat zien we dan wel!!
Nu iemand de schuld geven is zo voorbarig.

Er zijn vast mensen die blij zijn dat tie ophoepeld, maar die waren al in het begin niet positief.
Er zijn ook vast mensen die niet blij zijn maar die zijn bang dat ze volgend jaar niet meer worden vermaakt en dat ze weer naar het saaie voetbal van de boer gaan kijken. Wat trouwens wel tot prijzen leid.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 06 juni 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 16:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee echt??? Kranten staan er bol van! Hahaha ;-)
Ik lees dat niet, zit in het buitenland, dus geen idee
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 juni 2017 - 16:35   quote  deeplink  
Kan boudewijn deze topic niet gewoon op slot gooien. Bosz is weg, topic gesloten, anders kunnen we echt ouwe koeien uit de sloot gaan halen.

Niemand weet of Ajax hiermee op vooruit gaat of juist achteruit.
Niemand die het weet, omdat er meer factoren daar voor nodig zijn..
remco k
 remco k - dinsdag 06 juni 2017 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 16:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Totaal ander stuk als van AD en TG. Talent krijgt onder Bosz geen kans?? Volgens mij hebben nooit zoveel debutanten in een seizoen gehad dus dat is al lulkoek van Parool. Verder staat erin dat Bosz de steun van de leiding kreeg. Iets wat ook in de andere kranten niet ontkend wordt. Daar gaat het juist om Bosz/Krüzen aan de ene kant en Bergkamp, Spijkerman en Lami aam de ándere kant. Het parool rept hier met geen woord over.
Nee Sar heeft de verkeerde beslissing genomen door hem te laten gaan. Bergkamp wordt al vanaf het begin belachelijk gemaakt wat hij nu precies bij ajax doet. Is verder bij elk conflict betrokken. Spijkerman en Lami zijn slechts twee assistenten waarvan de eerste al wilde afbouwen maar die worden weer in bescherming genomen. Die worden boven de trainer gezet die je europees weer de kaart heeft gezet, die zeer goed in de groep lag en veel jong talent de kans heeft geveven of laten doorbreken.
Ajax schaam je!!!! Zo zie je maar dat bepaalde figuren zich verheven boven alles voelen.
Er staat niet dat talent geen kans kreeg.

Overigens denk ik dat wat Vd sar naar buiten brengt juist is. En daarbij denk ik dat ze verder zouden gaan met elkaar ondanks het meningsverschil.

Niet geheel toevallig pas ontploft nadat er interesse was van Dortmund. Als het echt zo erg was geweest. Dan zou hij een week geleden niet zeggen dat ie zeker zou blijven.
remco k
 remco k - dinsdag 06 juni 2017 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 16:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Kan boudewijn deze topic niet gewoon op slot gooien. Bosz is weg, topic gesloten, anders kunnen we echt ouwe koeien uit de sloot gaan halen.

Niemand weet of Ajax hiermee op vooruit gaat of juist achteruit.
Niemand die het weet, omdat er meer factoren daar voor nodig zijn..
Waarom. Het is volledig vers en blijkbaar zijn er mensen die er over willen discussiëren.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 juni 2017 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 17:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom. Het is volledig vers en blijkbaar zijn er mensen die er over willen discussiëren.
Omdat bosz vertrokken is.

Tja, ik snap de heisa niet! Misschien ligt dat aan mij.

Dat Bergkamp( bewaker van het langer termijn) onenigheid had met Bosz (korte termijn).
Dat kan wel eens gebeuren, dat vind ik niet zo raar.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 juni 2017 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 16:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahahaha wie is Bosz???
Een (z)vakkenvuller bij de AH ofzo?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 juni 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 17:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een (z)vakkenvuller bij de AH ofzo?
De grootste zakkenvuller is nu bondscoach van Oranje. Dat is veel erger dan dat Bosz naar Dortmund gaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5176
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?









0.0227699