BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - dinsdag 06 juni 2017 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 10:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Keihard feit is wel:

De beste wedstrijden met het mooiste voetbal is dit seizoen gespeeld wanneer de basis zoals Bosz het op dat preciese moment voor ogen had NIET kon spelen door een schorsing en of blessure !!!

Dit schijnen alle Bosz fans even te vergeten!!!

De kampioenswedstrijd uit tegen psv met een oververmoeid team en een aan zijn bovenbeen geblesseerde Traoŕe spelen en dus weggeven!!!

Deze feiten zijn feiten omdat ze onderbouwbaar en bewijsbaar zijn !!!
Bosz heeft zeker het voetbal weer terug gebracht bij Ajax hulde daar voor,maar wat hij ook heeft gedaan zijn de foutjes die jij hier aangeeft,waardoor ook in mijn ogen de wedstrijd tegen PSV en de uit wedstrijden bij Lyon en Schalke zo slecht waren,dus positief en negatief voor Bosz.Ik denk dat hij alles had kunnen winnen als hij die foutjes niet had gemaakt.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 06 juni 2017 - 17:50   quote  deeplink  
Laat ik er een rijmpje tegenaan gooien;

Zeg je een week geleden nog "ik heb een contract van 3 jaar"
Sta je nu ineens in Duitsland op het veld zonder haar...

Normaal heb ik een clausule in mijn contract, maar deze keer niet en dat zegt wel iets...
Een week later interesseert het me lekker niets!

Ik hoop dat ik mag blijven, "als ze me niet ontslaan"
Dortmund betaald meer?...jongens ik moest maar eens gaan!

Bosz, vieze eigenaardige gladde popnagel! Ik hoop dat je derde van onder eindigt met je treurige kutharses! Na 2 maanden witte zakdoeken lelijke grafstengel!

Mazzel he nepper!
p111
 p111 - dinsdag 06 juni 2017 - 17:54   quote  deeplink  
Hier ben ik het volledig mee eens,hopelijk wordt hij daar snel ontslagen vuile poepnagel.
Eide
 Eide - dinsdag 06 juni 2017 - 17:55   quote  deeplink  
Van der Sar erkent conflict in staf bij Ajax

Ajax had Peter Bosz aan zijn nog twee jaar doorlopende contract gehouden als er geen verschil van mening was geweest tussen leden van de technisch staf van het eerste elftal. Dat bekende algemeen directeur Edwin van der Sar na het vertrek van de oefenmeester naar Borussia Dortmund.

,,Ik heb hier en daar gelezen dat er een onwerkbare situatie was'', reageerde de doelman. ,,En dat er een knallende ruzie was. Dat was volgens mij niet het geval. Het is goed om met elkaar te discussiëren. We hebben na het seizoen ook alles geëvalueerd. Maar bij Ajax is het zo geregeld dat het technische hart uiteindelijk de beslissingen neemt. Met het plan-Cruijff in de hand willen we de club zo leiden.''

Bron
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 juni 2017 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 17:55 schreef Eide het volgende:
Van der Sar erkent conflict in staf bij Ajax

Ajax had Peter Bosz aan zijn nog twee jaar doorlopende contract gehouden als er geen verschil van mening was geweest tussen leden van de technisch staf van het eerste elftal. Dat bekende algemeen directeur Edwin van der Sar na het vertrek van de oefenmeester naar Borussia Dortmund.

,,Ik heb hier en daar gelezen dat er een onwerkbare situatie was'', reageerde de doelman. ,,En dat er een knallende ruzie was. Dat was volgens mij niet het geval. Het is goed om met elkaar te discussiëren. We hebben na het seizoen ook alles geëvalueerd. Maar bij Ajax is het zo geregeld dat het technische hart uiteindelijk de beslissingen neemt. Met het plan-Cruijff in de hand willen we de club zo leiden.''

Bron
Vervolgens kwam Dortmund en dat zorgde ervoor dat de discussie werd beëindigd door het vertrek van Bosz.

Simpel en heel logisch!
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 juni 2017 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 17:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

De grootste zakkenvuller is nu bondscoach van Oranje. Dat is veel erger dan dat Bosz naar Dortmund gaat.
Die had zijn naam al. Maar met wat Bosz tegen de spelers gezegd heeft vind ik dit precies hetzelfde. Maar het verbaasde me ook niet
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 juni 2017 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 17:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Laat ik er een rijmpje tegenaan gooien;

Zeg je een week geleden nog "ik heb een contract van 3 jaar"
Sta je nu ineens in Duitsland op het veld zonder haar...

Normaal heb ik een clausule in mijn contract, maar deze keer niet en dat zegt wel iets...
Een week later interesseert het me lekker niets!

Ik hoop dat ik mag blijven, "als ze me niet ontslaan"
Dortmund betaald meer?...jongens ik moest maar eens gaan!

Bosz, vieze eigenaardige gladde popnagel! Ik hoop dat je derde van onder eindigt met je treurige kutharses! Na 2 maanden witte zakdoeken lelijke grafstengel!

Mazzel he nepper!
Whahahahahahahaha!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 juni 2017 - 21:43   quote  deeplink  
spelers stonden achter het spel van bosz.. maar bergkamp en spijkerman niet... zouden dr spelers bergkamp en spijkerman nog willen ?
morkanne
 morkanne - dinsdag 06 juni 2017 - 21:51   quote  deeplink  
Bosz had grote problemen met de rest van de Ajax staf.
Hij denkt: als het zo moet doe ik wel een stapje terug [:)]
Ik ga maar naar Dortmund.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 juni 2017 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 21:43 schreef nummer10 het volgende:
spelers stonden achter het spel van bosz.. maar bergkamp en spijkerman niet... zouden dr spelers bergkamp en spijkerman nog willen ?
Dat is niet aan hen aangezien zij niet direct daarmee te maken hebben. Dit is iets voor de staf op zich zelf. Spelers geven enkel aan dat ze het jammer vinden dat hij vertrekt, dat zegt verder niks over een kant kiezen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 juni 2017 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 21:43 schreef nummer10 het volgende:
spelers stonden achter het spel van bosz.. maar bergkamp en spijkerman niet... zouden dr spelers bergkamp en spijkerman nog willen ?
Lijkt mij wel ja. En ook duidelijk niet iedereen die er achter stond. En terecht
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 juni 2017 - 22:30   quote  deeplink  
En het is heel simpel, als Ajax een aantal cultuurbewakers aanstelt in het Technisch Hart en zij zijn verantwoordelijk voor het hele gebeuren rondom het eerste elftal, dien je daarmee samen te werken of je wil of niet. Anders is het oprotten. Dat beleid is al jaren zeer duidelijk bij Ajax
remco k
 remco k - dinsdag 06 juni 2017 - 23:05   quote  deeplink  
Bosz wou zelf bepalen wie zijn nieuwe assistent wed terwijl volgens procedure het th dat beslist. Dan gaat hij dus tegen de regels in en zit hij fout
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 07 juni 2017 - 00:01   quote  deeplink  
Het wordt niet geaccepteerd, dat is wat anders dan fout. Fout in de ogen van de leiding bij Ajax. Vorig jaar hadden we ook al de discussie of Bosz wel paste bij Ajax. En dat het niet zijn fout was dat Ajax hem heeft aangenomen, maar eerder de fout van de mensen die hem hebben aangenomen.

Want Overmars en van der Sar waren verantwoordelijk voor zijn aanstelling en zijn dat deels nu ook weer voor het feit dat hij weg is gegaan. Ik vind dat geen sterk optreden van deze leden van de 'klaverjas club'binnen Ajax.

Ik denk dat zolang zij mede aan de touwtjes trekken je dit soort zaken vaker zult gaan zien.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 juni 2017 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 23:05 schreef remco k het volgende:
Bosz wou zelf bepalen wie zijn nieuwe assistent wed terwijl volgens procedure het th dat beslist. Dan gaat hij dus tegen de regels in en zit hij fout
Beter kun je het niet verwoorden denk ik...
Loetje
 Loetje - woensdag 07 juni 2017 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 00:01 schreef Bobby1972 het volgende:
Het wordt niet geaccepteerd, dat is wat anders dan fout. Fout in de ogen van de leiding bij Ajax. Vorig jaar hadden we ook al de discussie of Bosz wel paste bij Ajax. En dat het niet zijn fout was dat Ajax hem heeft aangenomen, maar eerder de fout van de mensen die hem hebben aangenomen.

Want Overmars en van der Sar waren verantwoordelijk voor zijn aanstelling en zijn dat deels nu ook weer voor het feit dat hij weg is gegaan. Ik vind dat geen sterk optreden van deze leden van de 'klaverjas club'binnen Ajax.

Ik denk dat zolang zij mede aan de touwtjes trekken je dit soort zaken vaker zult gaan zien.
Dit zijn richtlijnen die vanaf moment 1 duidelijk zijn en worden meegegeven aan de trainer. Die is wel degelijk goed fout
remco k
 remco k - woensdag 07 juni 2017 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 00:01 schreef Bobby1972 het volgende:
Het wordt niet geaccepteerd, dat is wat anders dan fout. Fout in de ogen van de leiding bij Ajax. Vorig jaar hadden we ook al de discussie of Bosz wel paste bij Ajax. En dat het niet zijn fout was dat Ajax hem heeft aangenomen, maar eerder de fout van de mensen die hem hebben aangenomen.

Want Overmars en van der Sar waren verantwoordelijk voor zijn aanstelling en zijn dat deels nu ook weer voor het feit dat hij weg is gegaan. Ik vind dat geen sterk optreden van deze leden van de 'klaverjas club'binnen Ajax.

Ik denk dat zolang zij mede aan de touwtjes trekken je dit soort zaken vaker zult gaan zien.
Uiteindelijk bleek gezien de prestaties afgelopen jaar dat Bosz een juiste keuze is geweest
AkaS
 AkaS - woensdag 07 juni 2017 - 13:44   quote  deeplink  
Je hebt trainers die een garantie voor succes zijn.
En je hebt er die een garantie voor gezeik zijn!

Echt ongelovelijk dit...

Lees zojuist een artikel op headliner waarin de suggestie wordt gewekt dat het conflict zou gaan over dat Bosz El-Ghazi en Bazoer tegen de wens van de leiding heeft willen behouden....!

En dat Bosz de Ligt eerder moest laten doorstromen...!!!

Dit is volgens mij een eentweetje tussen Bosz en een bevriende journalist...

Of het hart van onze leiding spoort echt van geen kant.

Wie heeft dan Westermann gehaald....

Nee volgens mij is Bosz zijn hand aan het overspelen en mocht het toch waar zijn. Dan iedereen eruit sodemieteren!
Loetje
 Loetje - woensdag 07 juni 2017 - 13:48   quote  deeplink  
Floppie....
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 juni 2017 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 23:05 schreef remco k het volgende:
Bosz wou zelf bepalen wie zijn nieuwe assistent wed terwijl volgens procedure het th dat beslist. Dan gaat hij dus tegen de regels in en zit hij fout
inzovere fout dat hij dat niet wou... en terecht ! zulke beslissingen neem je samen lijkt me anders is de goeie samenwerking bijvoorbaad al gedoemd te mislukken
remco k
 remco k - woensdag 07 juni 2017 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 14:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

inzovere fout dat hij dat niet wou... en terecht ! zulke beslissingen neem je samen lijkt me anders is de goeie samenwerking bijvoorbaad al gedoemd te mislukken
Dan had hij op voorhand niet bij Ajax moeten instappen, dit is een procedure die gewoon bekend is, dat wist ik zelfs..

De hoofdtrainer kiest 1 assistent, de rest wordt door het TH bepaald..

Dus dan had hij vorig jaar niet bij Ajax moeten gaan werken als dat een punt is waar hij over valt..
Loetje
 Loetje - woensdag 07 juni 2017 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 14:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

inzovere fout dat hij dat niet wou... en terecht ! zulke beslissingen neem je samen lijkt me anders is de goeie samenwerking bijvoorbaad al gedoemd te mislukken
Gaat daar niet om jongen, er zijn gewoon hele vaste en duidelijke lijnen in het TH. Iedere trainer bij ons weet dat. Als jij vervolgens van die lijn wil afwijken terwijl dat gewoon heilige en duidelijke regels zijn, zit hij wel degelijk goed fout. Dan moet je er niet instappen.
Brandje
 Brandje - woensdag 07 juni 2017 - 15:08   quote  deeplink  
Volgens VI wilde ajax al veel eerder van El Ghazi en Bazoer af maar wilde Bosz ze nog een kans geven. Dit staat volledig haaks of wat velen dachten dunkt mij.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 juni 2017 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 15:08 schreef Brandje het volgende:
Volgens VI wilde ajax al veel eerder van El Ghazi en Bazoer af maar wilde Bosz ze nog een kans geven. Dit staat volledig haaks of wat velen dachten dunkt mij.
Ik heb geen idee, dat ligt heel ver uit elkaar die verhalen
Brandje
 Brandje - woensdag 07 juni 2017 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 14:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gaat daar niet om jongen, er zijn gewoon hele vaste en duidelijke lijnen in het TH. Iedere trainer bij ons weet dat. Als jij vervolgens van die lijn wil afwijken terwijl dat gewoon heilige en duidelijke regels zijn, zit hij wel degelijk goed fout. Dan moet je er niet instappen.
Helaas komt er steeds meer naar buiten dat er van die regels geen klote klopt. Zo kreeg Bosz de schuld van velen dat hij Bazoer en El ghazi weg wilde hebben. Volgens VI wilde Bosz ze juist nog een kans geven en wilde Ajax al van deze twee af.
Sorry Loetje maar ook jij moet nu gaan toegeven dat er geen ene ruk klopt zoals het allemaal gegaan is en dat de verkeerde mensen nog bij Ajax werken!
AkaS
 AkaS - woensdag 07 juni 2017 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 15:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Helaas komt er steeds meer naar buiten dat er van die regels geen klote klopt. Zo kreeg Bosz de schuld van velen dat hij Bazoer en El ghazi weg wilde hebben. Volgens VI wilde Bosz ze juist nog een kans geven en wilde Ajax al van deze twee af.
Sorry Loetje maar ook jij moet nu gaan toegeven dat er geen ene ruk klopt zoals het allemaal gegaan is en dat de verkeerde mensen nog bij Ajax werken!
Brandje, als dit waar is heb je helemaal gelijk.
Zelf kan ik het niet uitsluiten maar het lijkt me wel een sterk verhaal...
Loetje
 Loetje - woensdag 07 juni 2017 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 15:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Helaas komt er steeds meer naar buiten dat er van die regels geen klote klopt. Zo kreeg Bosz de schuld van velen dat hij Bazoer en El ghazi weg wilde hebben. Volgens VI wilde Bosz ze juist nog een kans geven en wilde Ajax al van deze twee af.
Sorry Loetje maar ook jij moet nu gaan toegeven dat er geen ene ruk klopt zoals het allemaal gegaan is en dat de verkeerde mensen nog bij Ajax werken!
Dat eerste staat voor mij daar los van gap, want ook iemand als Tête wordt verneukt. Los daarvan was ik nooit fan van hem maar vind ik het gewoon schande als je naar je spelers uitspreekt te willen blijven en een project wil afmaken, je zo snel bezwijkt en pleite bent.

Of Bergkamp de juiste cultuurbewaker is weet ik niet, dat is een ander verhaal. Wat ik wel denk, en al meermaals vorig jaar heb gezegd, is dat ik denk dat er bij Ajax nog altijd 2 kapteins zijn en het beleid niet door iedereen hetzelfde uitgevoerd wordt. Dat is echter aan de RvC om daar wat mee te doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 juni 2017 - 15:59   quote  deeplink  
Ik vraag me af hoe het kan dat die verhalen "ineens" allemaal naar buiten komen!
Loetje
 Loetje - woensdag 07 juni 2017 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 15:59 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik vraag me af hoe het kan dat die verhalen "ineens" allemaal naar buiten komen!
Dat is altijd gap
Robinho
 Robinho - woensdag 07 juni 2017 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 15:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Helaas komt er steeds meer naar buiten dat er van die regels geen klote klopt. Zo kreeg Bosz de schuld van velen dat hij Bazoer en El ghazi weg wilde hebben. Volgens VI wilde Bosz ze juist nog een kans geven en wilde Ajax al van deze twee af.
Sorry Loetje maar ook jij moet nu gaan toegeven dat er geen ene ruk klopt zoals het allemaal gegaan is en dat de verkeerde mensen nog bij Ajax werken!
Als je iets verder denkt is dit kapitaalvernietiging gebleken.
Bazoer en El Ghazi waren in de zomer 4 keer meer waard geweest en er is zelfs fors geboden op Bazoer.
Denk dat de kritiek is: "We hadden je nog zo gewaarschuwd voor het feit dat het rotte appels waren en je was zo eigenwijs te denken dit te kunnen veranderen. Dit heeft ons tientallen miljoenen gekost, omdat we in de zomer flink hadden kunnen cashen" Iets in die trend.
Brandje
 Brandje - woensdag 07 juni 2017 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 17:17 schreef Robinho het volgende:

[..]

Als je iets verder denkt is dit kapitaalvernietiging gebleken.
Bazoer en El Ghazi waren in de zomer 4 keer meer waard geweest en er is zelfs fors geboden op Bazoer.
Denk dat de kritiek is: "We hadden je nog zo gewaarschuwd voor het feit dat het rotte appels waren en je was zo eigenwijs te denken dit te kunnen veranderen. Dit heeft ons tientallen miljoenen gekost, omdat we in de zomer flink hadden kunnen cashen" Iets in die trend.
Feitelijk klopt er weinig van je verhaal want die zogenaamde kapitaalvernietiging is al onder de Boer begonnen want beide eindigden op de bank. Dat kan je dus Bosz nóóit aanrekenen.
AkaS
 AkaS - woensdag 07 juni 2017 - 17:49   quote  deeplink  
Ohw Ajax ohw Ajax.....

Sar versus Overmars.....

Dennis Zowel assistent als beslisser in het technisch hart.....

Wat een poppenakast en idd Warrior waar komt al dat nieuws toch vandaan ineens.

Wie is dat lek, waarom niet een duidelijk statement?
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 juni 2017 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 15:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Helaas komt er steeds meer naar buiten dat er van die regels geen klote klopt. Zo kreeg Bosz de schuld van velen dat hij Bazoer en El ghazi weg wilde hebben. Volgens VI wilde Bosz ze juist nog een kans geven en wilde Ajax al van deze twee af.
Sorry Loetje maar ook jij moet nu gaan toegeven dat er geen ene ruk klopt zoals het allemaal gegaan is en dat de verkeerde mensen nog bij Ajax werken!
eens... het enige waar ajax aan denkt is jonge spelers zo duur en snel mogelijk te verkopen.. daar had bosz lak aan enwou ze nog een kans geven.. toen bleek dus waarschijnlijk dat het indd de rotte appels waren en kreeg zo blijkt nu de schuld van kapitaal vernietiging..
Robinho
 Robinho - woensdag 07 juni 2017 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 17:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Feitelijk klopt er weinig van je verhaal want die zogenaamde kapitaalvernietiging is al onder de Boer begonnen want beide eindigden op de bank. Dat kan je dus Bosz nóóit aanrekenen.
klopt, maar toen waren ze nog wel tientallen miljoenen meer waard.
Maar mijn verhaal klopt zeker wel, het bewijs is dat ze samen voor 20 miljoen zijn gegaan in de winterstop. Dat is een feit.
En dat Ghazi en Bosz ruzie hebben gehad is ook een feit. Dus was de waarschuwing vanuit het TH zeker gerechtvaardigd. Als die er is geweest natuurlijk.
remco k
 remco k - donderdag 08 juni 2017 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 15:08 schreef Brandje het volgende:
Volgens VI wilde ajax al veel eerder van El Ghazi en Bazoer af maar wilde Bosz ze nog een kans geven. Dit staat volledig haaks of wat velen dachten dunkt mij.
Geen idee, je weet gewoon niet wat je moet geloven, overal komen andere berichten weg.. En VI staat nu ook nit bekend om het altijd melden van de juiste berichten..
remco k
 remco k - donderdag 08 juni 2017 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 15:59 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik vraag me af hoe het kan dat die verhalen "ineens" allemaal naar buiten komen!
95% allemaal verzonnen verhalen door de media... Net zoals altijd..
Loetje
 Loetje - donderdag 08 juni 2017 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 08:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen idee, je weet gewoon niet wat je moet geloven, overal komen andere berichten weg.. En VI staat nu ook nit bekend om het altijd melden van de juiste berichten..
In de periode toen Simon Zwartkruis nog Ajax-watcher was, was het vrij betrouwbaar. Tegenwoordig is het Freek Jansen en daar heb ik echt geen hoge pet van op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2017 door Loetje --
Brandje
 Brandje - donderdag 08 juni 2017 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 18:48 schreef Robinho het volgende:

[..]

klopt, maar toen waren ze nog wel tientallen miljoenen meer waard.
Maar mijn verhaal klopt zeker wel, het bewijs is dat ze samen voor 20 miljoen zijn gegaan in de winterstop. Dat is een feit.
En dat Ghazi en Bosz ruzie hebben gehad is ook een feit. Dus was de waarschuwing vanuit het TH zeker gerechtvaardigd. Als die er is geweest natuurlijk.
Nope want Ajax wilde al van ze af en op dat moment waren ze dus al bankzitter. Namelijk onder de Boer al. Bosz wilde ze nog een kans geven dus Bosz kan je dit niet aanrekenen. Hoe graag velen op dit forum dat ook willen doen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 09 juni 2017 - 13:44   quote  deeplink  
Ik ben er gewoon helemal klaar mee. Elke keer dat gezeik en de ego's. Ik snap nu ook als spelers gewoon lekker hun eigen gang gaan om alleen hun zkken tevullen.

Als assistenten kan je dingen aangeven bij Bosz, maar Bosz is eindverandwoordelijk. Als Bosz hoort dat hij speler x en Y moet bekijken, dan doet hij dat, maar hij bepaald de speelwijze. Net als iedereen op dit forum hadden mensen zo hun bedenkingen bij kuezes van Bosz en dat is natuurlijk niet anders bij de assistenten. Je kan ermee eens zijn of niet maar Bosz bepaald. Als ik dan hoor dat de sfeer zo verziekt was dat men geen gedag meer zei tegen elkeer, tja.... Dat vind ik dan kinderachtig. Ik kreeg al midden in het jaar te horen dat Bosz moest wennnen aan al die stromingen binnen Ajax. Het is natuurlijk wel vervelend als je steeds intern ook je moet verdedigen als buitenstander. Toch was zijn speelwijze wel zoals Cruijff het wil zien en ook zoals wij het willen zien. Wat gaan we dit jaar zien??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juni 2017 door Ajax we love you --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 juni 2017 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 13:44 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik ben er gewoon helemal klaar mee. Elke keer dat gezeik en de ego's. Ik snap nu ook als spelers gewoon lekker hun eigen gang gaan om alleen hun zkken tevullen.

Als assistenten kan je dingen aangeven bij Bosz, maar Bosz is eindverandwoordelijk. Als Bosz hoort dat hij speler x en Y moet bekijken, dan doet hij dat, maar hij bepaald de speelwijze. Net als iedereen op dit forum hadden mensen zo hun bedenkingen bij kuezes van Bosz en dat is natuurlijk niet anders bij de assistenten. Je kan ermee eens zijn of niet maar Bosz bepaald. Als ik dan hoor dat de sfeer zo verziekt was dat men geen gedag meer zei tegen elkeer, tja.... Dat vind ik dan kinderachtig. Ik kreeg al midden in het jaar te horen dat Bosz moest wennnen aan al die stromingen binnen Ajax. Het is natuurlijk wel vervelend als je steeds intern ook je moet verdedigen als buitenstander. Toch was zijn speelwijze wel zoals Cruijff het wil zien en ook zoals wij het willen zien. Wat gaan we dit jaar zien??
eens...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 juni 2017 - 13:23   quote  deeplink  
Cruijff geeft even een sneer naar Ajax :)

Bosz is een beetje als Guardiola, trots op Bosz.

Tja men was het oneens met de speelstijl van Bosz, tja dat saaie voetbal van de Boer was namelijk geweldig, daar had je ook echt succes mee in Europa en je vermaakte je publiek. (Kampioen van de armoede worden 4x)
Nee als een trainer zijn eigen visie heeft en daar success mee heeft, dat kan niet bij Ajax. Dan moet je snel afscheid nemen van zo'n iemand.

Was Johan er nog maar, die was er denk ik voorgesprongen en had weer stampij gemaakt, nu is er niemand die dat kan doen.

bij Ajax en het kan natuurlijk niet zo zijn, dat als je succes hebt, je hoger wordt aangeschreven
dan moet je weg bij Ajax.
Eide
 Eide - dinsdag 13 juni 2017 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 13:23 schreef Ajax we love you het volgende:
Cruijff geeft even een sneer naar Ajax :)

Bosz is een beetje als Guardiola, trots op Bosz.

Tja men was het oneens met de speelstijl van Bosz, tja dat saaie voetbal van de Boer was namelijk geweldig, daar had je ook echt succes mee in Europa en je vermaakte je publiek. (Kampioen van de armoede worden 4x)
Nee als een trainer zijn eigen visie heeft en daar success mee heeft, dat kan niet bij Ajax. Dan moet je snel afscheid nemen van zo'n iemand.

Was Johan er nog maar, die was er denk ik voorgesprongen en had weer stampij gemaakt, nu is er niemand die dat kan doen.

bij Ajax en het kan natuurlijk niet zo zijn, dat als je succes hebt, je hoger wordt aangeschreven
dan moet je weg bij Ajax.
Toch lijkt er iets heel anders plaats te hebben gevonden. Bosz heeft dit voorjaar nog een woning in Amsterdam gekocht... dat doe je toch niet als de sfeer echt verpest was geweest en je daarom een vertrek ambieert?

Ik geloof echt wel dat er spanning was tussen het vaste Ajax kader en Bosz/Kruzen maar het is wel heel opportuun dat zodra Dortmund om de hoek kwam er plotseling sprake was van een onwerkbare situatie bij Ajax. Dat Bergkamp zich niet welkom vulde in het "Team Bosz" was aan het begin van het seizoen al opgelost.

Verder blijkt uit niets dat de sfeer zo slecht was als in allerlei headlines werd gesuggereerd. Sterker nog, Bosz sprak expliciet uit dat hij bij Ajax wilde blijven om te bouwen aan iets moois en kocht een huis in Amsterdam.

Ik heb hoe langer hoe meer het idee dat Bosz de bestaande spanning heeft gebruikt als excuus om een breuk te forceren waardoor Ajax eigenlijk geen keuze had anders dan hem te laten gaan. En daar had Johan Cruijff ook niets aan veranderd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juni 2017 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 13 juni 2017 - 14:10   quote  deeplink  
Bosz is ook vertrokken, hij is niet door de leiding weggestuurd, integendeel zelfs, die waren gewoon komend seizoen met hem doorgegaan..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 juni 2017 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 13:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Toch lijkt er iets heel anders plaats te hebben gevonden. Bosz heeft dit voorjaar nog een woning in Amsterdam gekocht... dat doe je toch niet als de sfeer echt verpest was geweest en je daarom een vertrek ambieert?

Ik geloof echt wel dat er spanning was tussen het vaste Ajax kader en Bosz/Kruzen maar het is wel heel opportuun dat zodra Dortmund om de hoek kwam er plotseling sprake was van een onwerkbare situatie bij Ajax. Dat Bergkamp zich niet welkom vulde in het "Team Bosz" was aan het begin van het seizoen al opgelost.

Verder blijkt uit niets dat de sfeer zo slecht was als in allerlei headlines werd gesuggereerd. Sterker nog, Bosz sprak expliciet uit dat hij bij Ajax wilde blijven om te bouwen aan iets moois en kocht een huis in Amsterdam.

Ik heb hoe langer hoe meer het idee dat Bosz de bestaande spanning heeft gebruikt als excuus om een breuk te forceren waardoor Ajax eigenlijk geen keuze had anders dan hem te laten gaan. En daar had Johan Cruijff ook niets aan veranderd.
Het probleem is dat we het echte verhaal nooit zullen weten. Maar ik denk niet dat Bosz een huis koopt met de wetenschap dat hij na 1 jaar weg zou gaan. Ik heb wel het gevoel dat de directie maar al te graag Bosz wilde laten gaan. Ik kan me voorstellen dat Ajax moest gaan kiezen, tussen de oude garde en Bosz. Bosz had een andere visie dan Ajax. Bosz blijft een buitenstaander en er stond maar 1 persoon achter hem en dat is Overmars.

Als je het heel erg naar je zin hebt, dan ga je niet weg, dus voor Bosz moet het een vervelende situatie zijn geweest en ook de andere kant vond het een vervelende situatie. Elke keer moest Bosz zich verdedigen voor zijn speelwijze/opstelling en hij blijft een buitenstaander, dat maakt het extra lastig.

Nu denk ik ook wel dat Bosz het zo kon spelen, omdat hij al een aanbieding op zak had. Anders zal ook Bosz wel wat water bij de wijn hebben gedaan en meer geaccepteerd hebben.

Ik had het mooi gevonden om hem nog 1 jaar te laten zitten met Keizer op de bank als opvolger. Dan kon hij laten zien dat hij echt een goede coach was, daarna mocht hij van mij weg. Bosz heeft niet alle wedstrijden goed voetbal laten zien en heeft te lang vastgehouden aan bepaalde personen. Maar zijn manier van druk zetten is wel geweldig en dat ging naarmate het seizoen vorderde steeds beter.

Ik hoop dat ik dat weer terug zie bij Keizer, maar dan in een betere versie....
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 juni 2017 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 14:10 schreef remco k het volgende:
Bosz is ook vertrokken, hij is niet door de leiding weggestuurd, integendeel zelfs, die waren gewoon komend seizoen met hem doorgegaan..
Niet dat ze het heel erg vonden. Alleen Overmars steunde hem las ik ergens. 5 miljoen toe krijgen is dan wel netjes. Omdat Bosz maar 1 seizoen gebleven is zeg ik Flop
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 14 juni 2017 - 12:48   quote  deeplink  
Tja ook Tonny Bruinslot was lyrisch over hem. Bosz was de enige trainer met wie hij samewerkte die het meest leek op de speelwijze die Cruijff hanteerde.

Ik hoop dat Bosz een keer het Nederlands elftal gaat coachen en dan gewoon de Wereld titel pakt met zijn manier van spelen, dat zou nog eens mooi zijn.
remco k
 remco k - woensdag 14 juni 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 12:48 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja ook Tonny Bruinslot was lyrisch over hem. Bosz was de enige trainer met wie hij samewerkte die het meest leek op de speelwijze die Cruijff hanteerde.

Ik hoop dat Bosz een keer het Nederlands elftal gaat coachen en dan gewoon de Wereld titel pakt met zijn manier van spelen, dat zou nog eens mooi zijn.
Toch hanteert ie deze speelwijze al jaren, en heeft eigenlijk nog geen fatsoenlijke prijs gewonnen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 14 juni 2017 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch hanteert ie deze speelwijze al jaren, en heeft eigenlijk nog geen fatsoenlijke prijs gewonnen..
Klopt,maar overal gaat hij weg of moet hij weg. Ik kan me ook voorstellen dat het geen makkelijk mannetje is. Ik had daarom ook graag gezien of hij dit jaar wel prijzen zou hebben gewonnen. DIt is ook niet handig voor zijn eigen cv, maar wel goed voor zijn portemonnee
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 juni 2017 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch hanteert ie deze speelwijze al jaren, en heeft eigenlijk nog geen fatsoenlijke prijs gewonnen..
Ook geen fatsoenlijke club gehad haha
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 juni 2017 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 13:55 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Klopt,maar overal gaat hij weg of moet hij weg. Ik kan me ook voorstellen dat het geen makkelijk mannetje is. Ik had daarom ook graag gezien of hij dit jaar wel prijzen zou hebben gewonnen. DIt is ook niet handig voor zijn eigen cv, maar wel goed voor zijn portemonnee
Juist wel goed voor zijn cv hij heeft de Europa league gehaald met een piepjong Ajax. Hoe hij vertrokken is zullen ze in het buitenland echt niet wakker van liggen.

Ik had hem aankomend seizoen ook graag met deze selectie aan de gang gezien. Heeft hij de boel naar zijn hand gezet, gaat hij weg. Blijft jammer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?









0.0217959