BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 juni 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 09:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maxwell, De Jong en Vermaelen
En Stekelenburg ipv Boer haha
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 juni 2017 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 13:50 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Salaris Kunnen we nu al niet meer betalen, maar ik vind hem echt goed bij Ajax op die plek. Daardoor werd Ajax zo vaak kampioen
Tekengeld en een leuk loon zo populair is hij op het moment toch niet?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 juni 2017 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 08:58 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik vind dat het heel belangrijk is dat je iemand voor het middenveld hebt die een kopduel kan winnen.
Zeker nu heel de wereld heeft gezien hoe je het 'jeugdige wonderteam' van Ajax moet bestrijden.
Strooien met hoge ballen richting het middenveld en je beheerst het hele middenveld en dus de wedstrijd, aangezien dat de achilleshiel van Ajax is.

Appie, Frenkie, Ziyech, vd Beek.. Voetballend perfect, maar geef een hoge bal en je wint hem 9,5 van de 10x tegen deze jongens.

Overigens pleit ik voor iemand die sterk is en een kopduel kan winnen. Niet voor iemand die alleen een kopduel kan winnen. Gewoon iemand die zijn mannetje kan staan in de fysieke wedstrijden.
Snap wel wat je bedoelt maar daar heb je toch gewoon verdedigers voor? Al vind ik een grotere sterkere speler dus niet Schöne op 6 zo ie zo wel een aanrader. Vd Beek is niet groot maar die wint daar eerder een duel, Klaassen kan ook prima koppen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 02 juni 2017 - 16:14   quote  deeplink  
zou balen zijn als Bosz nu alweer vertrekt
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 02 juni 2017 - 16:58   quote  deeplink  
Ik denk dat bosz vertrekt als ze een trainer vind die op dezelfde voet verder wil gaan.

Anders laat Ajax hem niet gaan, tenzij hij echt perse wil. Daarvoor heeft hij wel een betere reden voor nodig dan enkel een hoger salaris.
Eide
 Eide - vrijdag 02 juni 2017 - 17:07   quote  deeplink  
Dortmund zou wel een mooie stap zijn. Ik denk dat er weinig trainers zijn die nee zouden zeggen. Ik hoop dat het slechts een gerucht is, en als het dat niet is dat Bosz er niet op in gaat. Ik weet ook niet wie Bosz dan op zou moeten volgen eigenlijk.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 juni 2017 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 17:07 schreef Eide het volgende:
Dortmund zou wel een mooie stap zijn. Ik denk dat er weinig trainers zijn die nee zouden zeggen. Ik hoop dat het slechts een gerucht is, en als het dat niet is dat Bosz er niet op in gaat. Ik weet ook niet wie Bosz dan op zou moeten volgen eigenlijk.
Tuurlijk is Dortmund een mooie stap. Hoger niveau competitie en een spelersgroep die wel zijn spel kan spelen en financieel meer mogelijkheden heeft. Als hij dan ook nog eens meer salaris kan vangen zou hij gek zijn als hij het niet deed.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 juni 2017 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 16:14 schreef Ajax we love you het volgende:
zou balen zijn als Bosz nu alweer vertrekt
Inderdaad jammer maar aan de andere kant heeft Bosz ook tekortkomingen vooral op tactisch vlak.
Schöne op 6 houden, Sinkgraven linksback ook niet bijzonder, Veltman ipv van Tete. En redelijk naïef geweest in de beker, Europa en competitie daardoor geen prijzen gepakt.
Hopelijk heeft hij hiervan wel geleerd en de selectie op tijd in orde dan zie ik hem liever ook blijven.
AkaS
 AkaS - vrijdag 02 juni 2017 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 15:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heel snel je mond spoelen we zijn het FDB spelletje net een beetje kwijt. Hoezo had Frank geen goede selectie dan? Het spel werd slechter onder hem en daar is hij mede verantwoordelijk voor. Als we lang geen prijzen pakken mag hij terugkomen maar voor nu kies ik voor het voetbal.
Ik heb mijn mond gespoeld hahahaha
FdB had idd geen goede selectie vergeleken bij nu. Jeetje wat vergeten we toch snel als we in de gloria zijn.

Ik ben het spel onder Bosz vóór de aankopen niet vergeten!!!

Maar eerlijk is eerlijk het voetbal onder Frank was vele malen minder attractief al moet hierbij de kwaliteit van de spelers ook niet worden genegeerd.

Uit bij Milan zonder Elhamlap was super! Tegen Barca en Man.U hebben we ook prachtige wedstrijden gezien...Maar de selectie onder Frank werd ook ieder jaar minder... Eerlijk is eerlijk....
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 02 juni 2017 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 15:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Snap wel wat je bedoelt maar daar heb je toch gewoon verdedigers voor? Al vind ik een grotere sterkere speler dus niet Schöne op 6 zo ie zo wel een aanrader. Vd Beek is niet groot maar die wint daar eerder een duel, Klaassen kan ook prima koppen.
Iets meer fysiek en lengte kan nooit kwaad op het middenveld. Sommige wedstrijden vragen daar gewoon om en dan is het noodzakelijk dat je dan iemand in kan brengen om die strijd op het middenveld te winnen.

Gewoon laten staan zoals het nu staat (wel met vd Beek ipv Schone dan) en als de situatie erom vraagt iemand als Nigel de Jong in kunnen brengen is toch gewoon ideaal?

We hebben nu Huntelaar erbij die ingebracht kan worden als het moet. Waarom dan ook niet zo iemand voor op het middenveld? Een speler met fysiek en ervaring.
remco k
 remco k - vrijdag 02 juni 2017 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 15:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk aan de aanleiding en mate van zelfreflectie van zo'n baas in dat geval.

Bosz kan trouwens mogelijk een stap naar Dortmund maken. Hahaha is dit top of flop? En welke trainer zou de ontstane vacature kunnen invullen..

Misschien een return van FdB?

Ben benieuwd naar zijn kunnen met een goede selectie en wellicht blijft Tete dan ook wel???
Slechts een gerucht.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 juni 2017 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 18:55 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik heb mijn mond gespoeld hahahaha
FdB had idd geen goede selectie vergeleken bij nu. Jeetje wat vergeten we toch snel als we in de gloria zijn.

Ik ben het spel onder Bosz vóór de aankopen niet vergeten!!!

Maar eerlijk is eerlijk het voetbal onder Frank was vele malen minder attractief al moet hierbij de kwaliteit van de spelers ook niet worden genegeerd.

Uit bij Milan zonder Elhamlap was super! Tegen Barca en Man.U hebben we ook prachtige wedstrijden gezien...Maar de selectie onder Frank werd ook ieder jaar minder... Eerlijk is eerlijk....
Er kwam toen ook zat geld binnen toen heeft Frank ook niet op tafel geslagen dat hij extra kwaliteit nodig had. Het werd ook niet beter onder Frank nu moeten we ook niet doen of dat Bosz opeens een wereldselectie heeft tov Frank zijn laatste jaar.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2015/16

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juni 2017 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 juni 2017 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 19:22 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Iets meer fysiek en lengte kan nooit kwaad op het middenveld. Sommige wedstrijden vragen daar gewoon om en dan is het noodzakelijk dat je dan iemand in kan brengen om die strijd op het middenveld te winnen.

Gewoon laten staan zoals het nu staat (wel met vd Beek ipv Schone dan) en als de situatie erom vraagt iemand als Nigel de Jong in kunnen brengen is toch gewoon ideaal?

We hebben nu Huntelaar erbij die ingebracht kan worden als het moet. Waarom dan ook niet zo iemand voor op het middenveld? Een speler met fysiek en ervaring.
Ik ben het met je eens hoor Schöne is daar in grote wedstrijden compleet door de mand gevallen. Met vd Beek ging het al beter.
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Slechts een gerucht.
Nope, een gerucht waar heel veel waarheid in zit.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 juni 2017 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 00:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nope, een gerucht waar heel veel waarheid in zit.
Waar blijkt dat uit?
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 01:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waar blijkt dat uit?
Telegraaf bij monde van Mike Verweij. Dortmund wil Bosz heel graag. Nu is Ajax aan zet. Ik denk dat die pleite gaat
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 03 juni 2017 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 08:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Telegraaf bij monde van Mike Verweij. Dortmund wil Bosz heel graag. Nu is Ajax aan zet. Ik denk dat die pleite gaat
Nee joh, Bosz gaat niet.
Die wilt wat bereiken met deze jongens.
En als hij dat heeft gedaan komt er volgend seizoen een mooiere club langs met dan gaat hij
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 10:29   quote  deeplink  
Als Bosz gaat toont hij wederom zijn status! Altijd 2e en ergens de deur dichttrekken en de club in de steek laten. Doet hij ook niet voor het eerst!
Eide
 Eide - zaterdag 03 juni 2017 - 10:32   quote  deeplink  
Bosz niet bepaald honkvast

Als Peter Bosz daadwerkelijk naar Borussia Dortmund verkast, past dat redelijk goed in zijn trainerscarrière. Bosz is niet bepaald honkvast en daar weten zijn eerdere clubs alles van.

De Graafschap en Bosz namen in 2003 na één seizoen afscheid van elkaar, nadat de Superboeren roemloos achttiende waren geworden in de Eredivisie en degradeerden naar de Eerste Divisie. Aan zijn tijd in Doetinchem bewaart hij dan ook weinig goede herinneringen.

In Almelo verging het hem vanaf 2004 stukken beter. Bosz werd in zijn eerste jaar kampioen van de Eerste Divisie en handhaafde zich het daaropvolgende seizoen knap op het hoogste niveau. De lokroep van Feyenoord in 2006 kon hij niet weerstaan.

De functie van technisch manager in De Kuip werd geen onverdeeld succes. Wat heet, in het eerste jaar werd Feyenoord zevende, de laagste klassering sinds 1991. Bosz wist Dirk Kuyt en Salomon Kalou voor een recordbedrag te verkopen, maar kon door de slechte financiële positie van de Rotterdammers slechts een miniem deel herinvesteren. Ondanks het aantrekken van Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Kevin Hofland, Tim de Cler en Danny Landzaat werd Feyenoord zesde, maar werd wel de KNVB-beker gewonnen. Nadat de spelersgroep het vertrouwen in Gertjan Verbeek opzegde, was Bosz solidair met de trainer.

Bij Heracles herpakte Bosz zich tussen 2010 en 2013, werd hij verdienstelijk achtste en werd hij ook (opnieuw) genomineerd voor de titel Coach van het Jaar. Die prijs viel Ronald Koeman ten deel.

Ook bij Vitesse ging het tussen 2013 en 2016 crescendo, maar toen Maccabi Tel Aviv zich begin 2016 meldde, was hij weg. Net als bij Heracles maakte hij gebruik van de clausule in zijn contract die een vertrek mogelijk maakte. In Israël verloor Bosz, net als met Heracles in 2012, de nationale bekerfinale.

Bij Ajax heeft hij die clausule niet. En dus kan Ajax voor het twee jaar doorlopende contract van Bosz vragen wat het wil aan Dortmund. Op korte termijn zal meer duidelijk worden.

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 10:32 schreef Eide het volgende:
Bosz niet bepaald honkvast

Als Peter Bosz daadwerkelijk naar Borussia Dortmund verkast, past dat redelijk goed in zijn trainerscarrière. Bosz is niet bepaald honkvast en daar weten zijn eerdere clubs alles van.

De Graafschap en Bosz namen in 2003 na één seizoen afscheid van elkaar, nadat de Superboeren roemloos achttiende waren geworden in de Eredivisie en degradeerden naar de Eerste Divisie. Aan zijn tijd in Doetinchem bewaart hij dan ook weinig goede herinneringen.

In Almelo verging het hem vanaf 2004 stukken beter. Bosz werd in zijn eerste jaar kampioen van de Eerste Divisie en handhaafde zich het daaropvolgende seizoen knap op het hoogste niveau. De lokroep van Feyenoord in 2006 kon hij niet weerstaan.

De functie van technisch manager in De Kuip werd geen onverdeeld succes. Wat heet, in het eerste jaar werd Feyenoord zevende, de laagste klassering sinds 1991. Bosz wist Dirk Kuyt en Salomon Kalou voor een recordbedrag te verkopen, maar kon door de slechte financiële positie van de Rotterdammers slechts een miniem deel herinvesteren. Ondanks het aantrekken van Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Kevin Hofland, Tim de Cler en Danny Landzaat werd Feyenoord zesde, maar werd wel de KNVB-beker gewonnen. Nadat de spelersgroep het vertrouwen in Gertjan Verbeek opzegde, was Bosz solidair met de trainer.

Bij Heracles herpakte Bosz zich tussen 2010 en 2013, werd hij verdienstelijk achtste en werd hij ook (opnieuw) genomineerd voor de titel Coach van het Jaar. Die prijs viel Ronald Koeman ten deel.

Ook bij Vitesse ging het tussen 2013 en 2016 crescendo, maar toen Maccabi Tel Aviv zich begin 2016 meldde, was hij weg. Net als bij Heracles maakte hij gebruik van de clausule in zijn contract die een vertrek mogelijk maakte. In Israël verloor Bosz, net als met Heracles in 2012, de nationale bekerfinale.

Bij Ajax heeft hij die clausule niet. En dus kan Ajax voor het twee jaar doorlopende contract van Bosz vragen wat het wil aan Dortmund. Op korte termijn zal meer duidelijk worden.

Bron
Precies zoals ik net daarvoor al refereerde! Wegloper is het!!
Eide
 Eide - zaterdag 03 juni 2017 - 10:47   quote  deeplink  
Er zijn best veel trainers die snel vertrekken bij clubs. Dat FdB, Van Bronckhorst en Cocu dat niet doen heeft misschien wel te maken met het uitblijven van interesse uit het buitenland. Laten we wel wezen, kampioen worden in Nederland trekt echt niet de aandacht in Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Een Europese finale halen doet dat wel.

In dat licht vind ik de interesse uit het buitenland, zeker van clubs die net niet absolute top zijn maar wel de potentie hebben tegen dat niveau aan te zitten, logisch. Bosz heeft steeds stappen naar boven gemaakt in zijn trainerscarrière. Ik acht de kans ook nu dus aanzienlijk dat Bosz in gesprek gaat met Dortmund.

Aan de andere kant staat het Ajax vrij Bosz aan z'n contract te houden en weten we niet hoe Bosz in deze wedstrijd staat. Het is makkelijk van alles te roepen maar vooralsnog zijn dit geruchten en weten we van zowel Ajax als Bosz niet hoe de kaarten liggen en weten we niet hoe ver Dortmund bereis is te gaan. Het is dus afwachten, maar ik krijg toch wel het idee dat Bosz 1. een serieuze kandidaat is en 2. hier misschien wel oren naar heeft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 10:47 schreef Eide het volgende:
Er zijn best veel trainers die snel vertrekken bij clubs. Dat FdB, Van Bronckhorst en Cocu dat niet doen heeft misschien wel te maken met het uitblijven van interesse uit het buitenland. Laten we wel wezen, kampioen worden in Nederland trekt echt niet de aandacht in Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Een Europese finale halen doet dat wel.

In dat licht vind ik de interesse uit het buitenland, zeker van clubs die net niet absolute top zijn maar wel de potentie hebben tegen dat niveau aan te zitten, logisch. Bosz heeft steeds stappen naar boven gemaakt in zijn trainerscarrière. Ik acht de kans ook nu dus aanzienlijk dat Bosz in gesprek gaat met Dortmund.

Aan de andere kant staat het Ajax vrij Bosz aan z'n contract te houden en weten we niet hoe Bosz in deze wedstrijd staat. Het is makkelijk van alles te roepen maar vooralsnog zijn dit geruchten en weten we van zowel Ajax als Bosz niet hoe de kaarten liggen en weten we niet hoe ver Dortmund bereis is te gaan. Het is dus afwachten, maar ik krijg toch wel het idee dat Bosz 1. een serieuze kandidaat is en 2. hier misschien wel oren naar heeft.
Laten we wel wezen dat het meer dan een gerucht is nu! Ajax ontwijkt de pers en ook Bosz heeft zich niet ertegen uitgesproken! Ik ga er vanuit dat we dinsdag of woensdag op zoek kunnen naar een nieuwe trainer!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 10:52   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juni 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 03 juni 2017 - 11:44   quote  deeplink  
Lees op steeds meer sites dat Bosz al in Dortmund is en ze een afkoopsom vak 5m betalen..
Vind het wel een rat als hij vertrekt. Maargoed, voor een jaarsalaris van 4m bel ik ook direct mijn baas om te zeggen dat ik per vandaag ontslag neem.

Business is business

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juni 2017 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 11:44 schreef Jaccio het volgende:
Lees op steeds meer sites dat Bosz al in Dortmund is en ze een afkoopsom vak 5m betalen..
Vind het wel een rat als hij vertrekt. Maargoed, voor een jaarsalaris van 4m bel ik ook direct mijn baas om te zeggen dat ik per vandaag ontslag neem.

Business is business
Jep en zo zie je maar dat succes hebben ook een keerzijde heeft!
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 03 juni 2017 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 11:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep en zo zie je maar dat succes hebben ook een keerzijde heeft!
Overigens ook opvallend dat Ajax niks doet om hem tegen te houden, mocht hij gaan..
Andere doelwit van Dortmund wordt gewoon aan zijn contract gehouden, dus richten ze de pijlen op Bosz
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 12:12 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Overigens ook opvallend dat Ajax niks doet om hem tegen te houden, mocht hij gaan..
Andere doelwit van Dortmund wordt gewoon aan zijn contract gehouden, dus richten ze de pijlen op Bosz
Waarschijnlijk wil Ajax de carrière van Bosz niet tegen alles in de weg staan. Met een salaris van 4 miljoen zou ik ook weg wezen. Daarnaast is Dortmund verder een enorm mooie en grote club!
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 03 juni 2017 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 12:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wil Ajax de carrière van Bosz niet tegen alles in de weg staan. Met een salaris van 4 miljoen zou ik ook weg wezen. Daarnaast is Dortmund verder een enorm mooie en grote club!
Zou het maar zwak vinden van Ajax als dat de reden is.
Wil je nou prijzen winnen of het braafste jongetje van de klas zijn?
Lekker signaal ook naar de spelers. Bah

(als hij gaat tenminste)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 14:17 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zou het maar zwak vinden van Ajax als dat de reden is.
Wil je nou prijzen winnen of het braafste jongetje van de klas zijn?
Lekker signaal ook naar de spelers. Bah

(als hij gaat tenminste)
Wat wil je dan als Ajax zijnde? Ik denk dat het eerder zwak is van Bosz zelf! Hij zal bij Ajax wel hebben aangegeven dat hij deze kans wil grijpen. Moet je een trainer dan maar aan zijn contract houden en daarna een trainer hebben staan die er eigenlijk niet wil staan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 15:49   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juni 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 03 juni 2017 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 15:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat wil je dan als Ajax zijnde? Ik denk dat het eerder zwak is van Bosz zelf! Hij zal bij Ajax wel hebben aangegeven dat hij deze kans wil grijpen. Moet je een trainer dan maar aan zijn contract houden en daarna een trainer hebben staan die er eigenlijk niet wil staan?
Na de verloren eindstrijd tegen Manchester United (0-2) was Bosz nog stellig over zijn toekomst. ,,Ik heb hier een driejarig contract getekend. Bij andere clubs liet ik vaak clausules in mijn contract opnemen. Dat heb ik bij Ajax niet gedaan. Dat zegt wel iets. Ik heb het bij Ajax prima naar mijn zin.''

Het zou zeer zwak van Bosz zijn idd.
Ik zou hem nog 1 seizoen aan zijn contract houden.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 03 juni 2017 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 15:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat wil je dan als Ajax zijnde? Ik denk dat het eerder zwak is van Bosz zelf! Hij zal bij Ajax wel hebben aangegeven dat hij deze kans wil grijpen. Moet je een trainer dan maar aan zijn contract houden en daarna een trainer hebben staan die er eigenlijk niet wil staan?
hoezo zwak ? je geeft net zelf aan dat je het zelfde zou doen ? met 4 mil per jaar en 1 van de mooiste clubs en aanhang van de wereld ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juni 2017 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 16:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoezo zwak ? je geeft net zelf aan dat je het zelfde zou doen ? met 4 mil per jaar en 1 van de mooiste clubs en aanhang van de wereld ??
Zwak omdat hij nog geen 2 weken verkondigde te blijven! Dat zal ik nooit doen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 03 juni 2017 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 17:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zwak omdat hij nog geen 2 weken verkondigde te blijven! Dat zal ik nooit doen.
Hij heeft nooit letterlijk gezegd dat hij zou blijven.

Hij zei dat nog een contract heeft en dat hij niet verwacht dat hij ontslagen zou worden.

En zei dat er altijd wat onverwachte dingen kunnen gebeuren.
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 19:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij heeft nooit letterlijk gezegd dat hij zou blijven.

Hij zei dat nog een contract heeft en dat hij niet verwacht dat hij ontslagen zou worden.

En zei dat er altijd wat onverwachte dingen kunnen gebeuren.
Hij heeft gezegd verwacht drie jaar trainer van Ajax te blijven tenzij hij ontslagen zou worden. Bosz moet gewoon normaal doen en volgend seizoen met deze groep fluitend kampioen worden. Dan nog heeft hij de clubs voor het uitkiezen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 03 juni 2017 - 20:01   quote  deeplink  
Ik zou het jammer vinden, maar ik zou zijn keuze voor Dortmund volledig begrijpen. Valt ook niet te houden dan.
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 20:01 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik zou het jammer vinden, maar ik zou zijn keuze voor Dortmund volledig begrijpen. Valt ook niet te houden dan.
Wat is er zo bijzonder aan Dortmund vraag ik mij af. Ja het is een mooie club in een mooie competitie. Toch is Dortmund de eeuwige twee van Duitsland, niet goed genoeg om de CL te winnen maar ik ben er echt va overtuigd dat er bij Ajax met deze groep "wonderen" kunnen gebeuren. De titel kunnen we haast wel schriftelijk af doen denk ik. Nee Bosz moet dit afamaken. Ajax heeft hem de kans gegeven dus volgend seizoen gaan we oogsten
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 03 juni 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 20:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat is er zo bijzonder aan Dortmund vraag ik mij af. Ja het is een mooie club in een mooie competitie. Toch is Dortmund de eeuwige twee van Duitsland, niet goed genoeg om de CL te winnen maar ik ben er echt va overtuigd dat er bij Ajax met deze groep "wonderen" kunnen gebeuren. De titel kunnen we haast wel schriftelijk af doen denk ik. Nee Bosz moet dit afamaken. Ajax heeft hem de kans gegeven dus volgend seizoen gaan we oogsten
Eens met alles, behalve dat we de titel haast wel schriftelijk kunnen afdoen. Hoogmoed komt voor de val, dus ik blijf liever bescheiden
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 juni 2017 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 20:25 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Eens met alles, behalve dat we de titel haast wel schriftelijk kunnen afdoen. Hoogmoed komt voor de val, dus ik blijf liever bescheiden
Je begrijpt wat ik bedoel hahahaha. Ajax heeft echt een geweldige slectie waar alles in zit. Zelfs als Klaassen weg gaat hebben we zon topselectie. Is geen hoogmoed maar realisme hahaha
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 03 juni 2017 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 20:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je begrijpt wat ik bedoel hahahaha. Ajax heeft echt een geweldige slectie waar alles in zit. Zelfs als Klaassen weg gaat hebben we zon topselectie. Is geen hoogmoed maar realisme hahaha
Hahaha ik begrijp wat je bedoelt. Ik denk exact hetzelfde, spreek het alleen liever niet hardop uit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 19:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij heeft nooit letterlijk gezegd dat hij zou blijven.

Hij zei dat nog een contract heeft en dat hij niet verwacht dat hij ontslagen zou worden.

En zei dat er altijd wat onverwachte dingen kunnen gebeuren.
Zie uitleg Brandje!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 20:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je begrijpt wat ik bedoel hahahaha. Ajax heeft echt een geweldige slectie waar alles in zit. Zelfs als Klaassen weg gaat hebben we zon topselectie. Is geen hoogmoed maar realisme hahaha
Zal ik anders trainer worden! Dan moet het mij ook wel lukken! ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 03 juni 2017 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 16:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoezo zwak ? je geeft net zelf aan dat je het zelfde zou doen ? met 4 mil per jaar en 1 van de mooiste clubs en aanhang van de wereld ??
En dus weer een club waar ie geen echte prijzenheeft gepakt
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 03 juni 2017 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 20:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat is er zo bijzonder aan Dortmund vraag ik mij af. Ja het is een mooie club in een mooie competitie. Toch is Dortmund de eeuwige twee van Duitsland, niet goed genoeg om de CL te winnen maar ik ben er echt va overtuigd dat er bij Ajax met deze groep "wonderen" kunnen gebeuren. De titel kunnen we haast wel schriftelijk af doen denk ik. Nee Bosz moet dit afamaken. Ajax heeft hem de kans gegeven dus volgend seizoen gaan we oogsten
Sorry hoor maar Dortmund is misschien eeuwige tweede maar dat zou voor Ajax een prima prestatie zijn als ze daar speelden. Bayern is gewoon oppermachtig. Dortmund is in alles een maatje groter dan Ajax hoor..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 03 juni 2017 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 12:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wil Ajax de carrière van Bosz niet tegen alles in de weg staan. Met een salaris van 4 miljoen zou ik ook weg wezen. Daarnaast is Dortmund verder een enorm mooie en grote club!
Daarom voor een trainer als Bosz is Dortmund gewoon zijn droomclub is het hoogst haalbare voor hem. Heeft met Ajax een leuk seizoen gedraaid maar had met deze selectie eigenlijk gewoon kampioen moeten worden. Tactisch vind ik hem niet erg sterk geweest. Jammer als hij weggaat maar het is niet het einde van de wereld. Ik hoop wel dat er een trainer komt met dezelfde intenties als Bosz.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 21:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom voor een trainer als Bosz is Dortmund gewoon zijn droomclub is het hoogst haalbare voor hem. Heeft met Ajax een leuk seizoen gedraaid maar had met deze selectie eigenlijk gewoon kampioen moeten worden. Tactisch vind ik hem niet erg sterk geweest. Jammer als hij weggaat maar het is niet het einde van de wereld. Ik hoop wel dat er een trainer komt met dezelfde intenties als Bosz.
Ik zal er ook geen traan om laten verder en hoop inderdaad hetzelfde als jij!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 04 juni 2017 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 22:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zal er ook geen traan om laten verder en hoop inderdaad hetzelfde als jij!
Ik heb Bosz gewoon een eerlijke kans gegeven aan het begin van het seizoen. Sinkgraven,Schöne en Veltman vind ik niet de beste keuzes geweest en hij bleef er aan vasthouden. LB had ik Viergever gehouden, Vd Beek op 6 en Tete voor Veltman. In de grote wedstrijden heeft Schöne ook aangetoond dit niet te kunnen belopen. Younes en Traore ook te lang laten tobben op de vleugels. Toch heeft Bosz hier aan vast gehouden en geen prijzen gepakt met de sterkste selectie van de Eredivisie. Tactisch vind ik hem niet zo dus.

Positief vind ik wel dat hij er weer voetbal in heeft weten te krijgen en de selectie lijkt meer een team te zijn. Ook veel jonge jongens een kans gegeven. En uiteindelijk een prima seizoen gedraaid. Ik hoop echt als hij vertrekt op een trainer met de zelfde insteek en iemand met een klik met de groep.
AkaS
 AkaS - zondag 04 juni 2017 - 09:59   quote  deeplink  
eens een kakkerlak altijd een kakkerlak!

Wat mij betreft geen traan om zijn vertrek,
wellicht dat hiermee onze echte talenten weer
een reden hebben om te blijven en te ontwikkelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juni 2017 door AkaS --
AkaS
 AkaS - zondag 04 juni 2017 - 10:01   quote  deeplink  
Peter Bosz top of flop...?

Dikke flop!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 juni 2017 - 11:09   quote  deeplink  
EN LAAT DE CLUB MAAR IN DE STEEK, EN LAAT DE CLUB MAAR IN DE STEEK, EN LAAT DE CLUB MAAR IN DE STEEK!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?









0.0228619