BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juni 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch hanteert ie deze speelwijze al jaren, en heeft eigenlijk nog geen fatsoenlijke prijs gewonnen..
tjah die hebben we vaker gehoord.. wou je zeggen dat je met heracles en vitesse uberhaubt denkt de titel te pakken ? en jl gewoon kampioen met heracles, handhaving met winst op ajax en psv..... 2de termijn 8ste eindigen en finale knvb beker.. en met wat ? heracles gewoon toen de club met het minste geld maar wel goed en verzorgd voetbal.. mede dankzij bosz is heracles zo gegroeit en hebben ze een mooi nieuw stadion.. ps en onderschat kruzen niet wat hij allemaal doet en als je ziet hoehij met de jongens werkt en omgaat is hij echt een belangrijke pion qua speelstijl.. ook de enige van woe bosz wat aanneemt trouwens
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 14 juni 2017 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 16:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Juist wel goed voor zijn cv hij heeft de Europa league gehaald met een piepjong Ajax. Hoe hij vertrokken is zullen ze in het buitenland echt niet wakker van liggen.

Ik had hem aankomend seizoen ook graag met deze selectie aan de gang gezien. Heeft hij de boel naar zijn hand gezet, gaat hij weg. Blijft jammer
KLopt dat hij idd geen fatsoenlijke club heeft gehad om prijzen mee te pakken, maar hij had na zo'n seizoen nu echte prijzen kunnen pakken en laten zien wat hij echt kan. Aan de andere kant is het ook een risico, want gaat het weeer klote in het begin, dan wil niemand hem meer hebben.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juni 2017 - 18:01   quote  deeplink  
8 ton vs 4 mil... met beter materiaal werken.. en een TH die joi bepaalde dingen ook wil opdragen of door je strotdrukken.. kwist het ook wel
Eide
 Eide - woensdag 14 juni 2017 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 18:01 schreef nummer10 het volgende:
8 ton vs 4 mil... met beter materiaal werken.. en een TH die joi bepaalde dingen ook wil opdragen of door je strotdrukken.. kwist het ook wel
Dat laatste is wel precies wat Cruijff voor ogen had. Het beleid mocht niet langer bepaald worden door passanten. De trainer bestaat om het beleid van de club uit te voeren. Dit is precies waar de hele fluwelen revolutie om draaide. Om oud-topsporters met een Ajax hart of Ajax verleden beleid te laten bepalen en de trainer puur een uitvoerende rol te geven.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juni 2017 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 18:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat laatste is wel precies wat Cruijff voor ogen had. Het beleid mocht niet langer bepaald worden door passanten. De trainer bestaat om het beleid van de club uit te voeren. Dit is precies waar de hele fluwelen revolutie om draaide. Om oud-topsporters met een Ajax hart of Ajax verleden beleid te laten bepalen en de trainer puur een uitvoerende rol te geven.
dat snap ik, maar nu blijkt dat bosz keizer erbij wou.. iemand die nu hoofdtrainer word.. dus de gedachte van bosz was zo slecht niet en paste dus in het plaatje.. totaal dus niet zomaar iemand van buiten af.. bosz na dat seizoen weg en keizer eerste trainer..
remco k
 remco k - woensdag 14 juni 2017 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 16:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah die hebben we vaker gehoord.. wou je zeggen dat je met heracles en vitesse uberhaubt denkt de titel te pakken ? en jl gewoon kampioen met heracles, handhaving met winst op ajax en psv..... 2de termijn 8ste eindigen en finale knvb beker.. en met wat ? heracles gewoon toen de club met het minste geld maar wel goed en verzorgd voetbal.. mede dankzij bosz is heracles zo gegroeit en hebben ze een mooi nieuw stadion.. ps en onderschat kruzen niet wat hij allemaal doet en als je ziet hoehij met de jongens werkt en omgaat is hij echt een belangrijke pion qua speelstijl.. ook de enige van woe bosz wat aanneemt trouwens
4 grote kansen op een echte prijs gehad en alle 4 niet gewonnen.
remco k
 remco k - woensdag 14 juni 2017 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 18:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat snap ik, maar nu blijkt dat bosz keizer erbij wou.. iemand die nu hoofdtrainer word.. dus de gedachte van bosz was zo slecht niet en paste dus in het plaatje.. totaal dus niet zomaar iemand van buiten af.. bosz na dat seizoen weg en keizer eerste trainer..
Ronald de Boer die zegt Bosz zou hem erbij genomen hebben. Verder helemaal niemand. Hoe verklaar je dat ineens als de waarheid.

Spijkerman zou namelijk assistent worden bij Keijzer bij jong Ajax.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juni 2017 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ronald de Boer die zegt Bosz zou hem erbij genomen hebben. Verder helemaal niemand. Hoe verklaar je dat ineens als de waarheid.

Spijkerman zou namelijk assistent worden bij Keijzer bij jong Ajax.
niet als de waarheid maar wel vreemd
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juni 2017 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

4 grote kansen op een echte prijs gehad en alle 4 niet gewonnen.
4 grotekansen ? dat je dit uberhaubt haalt met beperkte middelen vergeleken met de andere teams doe je het absoluut gewoon goed..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 juni 2017 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 17:42 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

KLopt dat hij idd geen fatsoenlijke club heeft gehad om prijzen mee te pakken, maar hij had na zo'n seizoen nu echte prijzen kunnen pakken en laten zien wat hij echt kan. Aan de andere kant is het ook een risico, want gaat het weeer klote in het begin, dan wil niemand hem meer hebben.
En dan kun je Dortmund maar even mooi meegepakt hebben. Dat verwijt ik hem ook niet.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 juni 2017 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 19:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

4 grotekansen ? dat je dit uberhaubt haalt met beperkte middelen vergeleken met de andere teams doe je het absoluut gewoon goed..
Zonder Bosz lukt het Vitesse toch ook? :p 1x in de 100 jaar maar toch haha
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juni 2017 - 22:37   quote  deeplink  
hahaha ja met veel geluk.. maar de speelstijl die wij dan graag bij ajax zien ? nee
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 14 juni 2017 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 22:37 schreef nummer10 het volgende:
hahaha ja met veel geluk.. maar de speelstijl die wij dan graag bij ajax zien ? nee
En Bosz had geen geluk bij Ajax????
remco k
 remco k - donderdag 15 juni 2017 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 19:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

4 grotekansen ? dat je dit uberhaubt haalt met beperkte middelen vergeleken met de andere teams doe je het absoluut gewoon goed..
Bij Maccabi gewoon een hele goede selectie met meer dan prima materiaal om die beide prijzen wel te pakken. Bij Ajax met afstand de beste selectie van de ED, voor het winnen van die drie prijzen dus helemaal geen beperkte materialen.

De EL is inderdaad erg knap geweest om uberhaubt zo ver te komen..
remco k
 remco k - donderdag 15 juni 2017 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 22:37 schreef nummer10 het volgende:
hahaha ja met veel geluk.. maar de speelstijl die wij dan graag bij ajax zien ? nee
Net zoals dat wij met extreem veel geluk de finale haalden..

Slechts 1 uitoverwinning in de EL dit seizoen, en twee keer door het oog van de naald..
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 juni 2017 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 09:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Maccabi gewoon een hele goede selectie met meer dan prima materiaal om die beide prijzen wel te pakken. Bij Ajax met afstand de beste selectie van de ED, voor het winnen van die drie prijzen dus helemaal geen beperkte materialen.

De EL is inderdaad erg knap geweest om uberhaubt zo ver te komen..
maccabi kwam hij halverwege erin dus vind ik niet echt terecht.. met ajax als nieuwe trainer en nieuwe mensen zoveeel punten absoluut niet slecht.. EL oog van de naald ligt dit aan bosz of aan de spelers die denken er te zijn en met een hele andere instelling het veld op gaan ? kortom bosz heeft VOOR MIJ laten zien wat hij kan.. kan het beter ? ja bepaalde dingen zeker wel ! en had sat graag dit seizoen gezien... maarhelaas... en niet voor niks dat een club als dortmund hem aantrekt.. zegt wat over zijn kwaliteiten
Eide
 Eide - donderdag 15 juni 2017 - 10:27   quote  deeplink  
Overigens is Jordi Cruijff de nieuwe trainer van Maccabi
remco k
 remco k - donderdag 15 juni 2017 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 09:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maccabi kwam hij halverwege erin dus vind ik niet echt terecht.. met ajax als nieuwe trainer en nieuwe mensen zoveeel punten absoluut niet slecht.. EL oog van de naald ligt dit aan bosz of aan de spelers die denken er te zijn en met een hele andere instelling het veld op gaan ? kortom bosz heeft VOOR MIJ laten zien wat hij kan.. kan het beter ? ja bepaalde dingen zeker wel ! en had sat graag dit seizoen gezien... maarhelaas... en niet voor niks dat een club als dortmund hem aantrekt.. zegt wat over zijn kwaliteiten
Serieus. Alles wat hem niet gelukt is ligt aan iets of iemand anders, en al het positieve lag aan hem volgens jou.. Geen enkele nuance ook..

Ik ben er wel klaar mee, hij is weg, dat vind ik jammer want had graag gezien hoe het elftal zich verder had ontwikkeld met hem, maar weg is weg...
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 juni 2017 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 10:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus. Alles wat hem niet gelukt is ligt aan iets of iemand anders, en al het positieve lag aan hem volgens jou.. Geen enkele nuance ook..

Ik ben er wel klaar mee, hij is weg, dat vind ik jammer want had graag gezien hoe het elftal zich verder had ontwikkeld met hem, maar weg is weg...
neehoor ik geef aan dat het beter kan... ook bosz heeft nog zat te leren.. en indd weg is weg.. voor nu alleen nog niet zo blij met de keuze van keizer maar goed.. toekomst gaat het uitwijzen..
remco k
 remco k - donderdag 15 juni 2017 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 10:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

neehoor ik geef aan dat het beter kan... ook bosz heeft nog zat te leren.. en indd weg is weg.. voor nu alleen nog niet zo blij met de keuze van keizer maar goed.. toekomst gaat het uitwijzen..
Daarvan heb ik ook geen idee wat ik ervan moet verwachten..

1 ding is wel zeker.

Ik eis de titel komend jaar....
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 juni 2017 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 11:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarvan heb ik ook geen idee wat ik ervan moet verwachten..

1 ding is wel zeker.

Ik eis de titel komend jaar....
Gezien de selectie en middelen die er zijn moet dit inderdaad haalbaar zijn. Niet helemaal eerlijk naar de nieuwe trainer om het gelijk te verwachten maar hij kan mooi verder borduren op wat Bosz neer gezet heeft.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 15 juni 2017 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

4 grote kansen op een echte prijs gehad en alle 4 niet gewonnen.
Het is gewoon heel knap om dit te halen met zulke beperkte middelen, ook om met Ajax de EL finale te halen is heel knap. Een finale spelen is nu eenmaal anders, dan spelen er andere factoren.
Hoe ga je om met de druk als speler zijnde. In dat geval heeft Bosz tot nu toe altijd een achterstand op het andere team dat in de finale stond, omdat de spelers van de clubs tegen wie hij in de finale stond veel meer ervaring hadden met finales en de ploegen die hij coachte altijd de underdog waren. Dit kan je hem denk ik niet aanrekenen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 15 juni 2017 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 20:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En dan kun je Dortmund maar even mooi meegepakt hebben. Dat verwijt ik hem ook niet.
Ja idd, ik snap het wel op zijn leeftijd
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 15 juni 2017 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 20:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En dan kun je Dortmund maar even mooi meegepakt hebben. Dat verwijt ik hem ook niet.
Ja idd, ik snap het wel op zijn leeftijd
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 15 juni 2017 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 09:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Maccabi gewoon een hele goede selectie met meer dan prima materiaal om die beide prijzen wel te pakken. Bij Ajax met afstand de beste selectie van de ED, voor het winnen van die drie prijzen dus helemaal geen beperkte materialen.

De EL is inderdaad erg knap geweest om uberhaubt zo ver te komen..
Bij Ajax heeft hij het tweede ingezet in de beker, die hebben gefaald. Ik denk dat Ajax de beker had gewonnen als je gewoon met je eigen team had gespeeld. Maar wie intereseerd het nou of je die KNVB beker wint of niet in NL.
Je mist 1 punt voor de titel. Kan ik hem niet aanrekenen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 juni 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 12:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gezien de selectie en middelen die er zijn moet dit inderdaad haalbaar zijn. Niet helemaal eerlijk naar de nieuwe trainer om het gelijk te verwachten maar hij kan mooi verder borduren op wat Bosz neer gezet heeft.
indd, bosz van niets iets maken.. nu heb je iets dus moet je dat kunnen veranderen in goud..
remco k
 remco k - donderdag 15 juni 2017 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 14:05 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het is gewoon heel knap om dit te halen met zulke beperkte middelen, ook om met Ajax de EL finale te halen is heel knap. Een finale spelen is nu eenmaal anders, dan spelen er andere factoren.
Hoe ga je om met de druk als speler zijnde. In dat geval heeft Bosz tot nu toe altijd een achterstand op het andere team dat in de finale stond, omdat de spelers van de clubs tegen wie hij in de finale stond veel meer ervaring hadden met finales en de ploegen die hij coachte altijd de underdog waren. Dit kan je hem denk ik niet aanrekenen.
De El is het enige waar hij met beperkte middelen ver is gekomen. Bij maccabi gewoon een hele goede selectie. En voor de eredivisie zelfs met grote afstand de beste selectie tot zn beschikking. De El is zeker knap. De andere drie prijzen niet winnen is niets om trots op te zijn.
remco k
 remco k - donderdag 15 juni 2017 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 14:08 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Bij Ajax heeft hij het tweede ingezet in de beker, die hebben gefaald. Ik denk dat Ajax de beker had gewonnen als je gewoon met je eigen team had gespeeld. Maar wie intereseerd het nou of je die KNVB beker wint of niet in NL.
Je mist 1 punt voor de titel. Kan ik hem niet aanrekenen.
Ik heb het helemaal niet over de knvb beker. Ik heb het over 4 grote prijzen waar hij alle uiteindelijke finales verloor.
remco k
 remco k - donderdag 15 juni 2017 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 15:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

indd, bosz van niets iets maken.. nu heb je iets dus moet je dat kunnen veranderen in goud..
Van niets. Tering man toen hij kwam had hij al een fantastische selectie tot zijn beschikking.
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 juni 2017 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 17:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Van niets. Tering man toen hij kwam had hij al een fantastische selectie tot zijn beschikking.
met rotte appels en jaren een speelstijl om in slaap te vallen
remco k
 remco k - donderdag 15 juni 2017 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 18:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

met rotte appels en jaren een speelstijl om in slaap te vallen
ik vind dat wel meevallen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 juni 2017 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 15:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

indd, bosz van niets iets maken.. nu heb je iets dus moet je dat kunnen veranderen in goud..
Dat idee had ik wel daarom jammer dat je dan weer iemand anders voor de groep krijgt. Hopelijk lijden we er niet teveel onder.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 16 juni 2017 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 - 17:27 schreef remco k het volgende:

[..]

De El is het enige waar hij met beperkte middelen ver is gekomen. Bij maccabi gewoon een hele goede selectie. En voor de eredivisie zelfs met grote afstand de beste selectie tot zn beschikking. De El is zeker knap. De andere drie prijzen niet winnen is niets om trots op te zijn.
Verget de selectie van PSV niet, die was ook wel heel sterk en zelfs meer waard dat die van Ajax. Tweede seizoenshelft meer punten gepakt ondanks de EL waar de rest zich vol kon storten op de competitie. Maar welke 3 andere prijzen heb je het hier over? Je hebt de beker, de competitie en de EL. Het jaar daarvoor wonnen we helemaal niets, dus JC schaal konden we sowiezo niet winnen
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 16 juni 2017 - 12:22   quote  deeplink  
Ik moet wel toegeven dat Bosz een geweldige selectie had, zeker toen Ziyech er ook nog eens bij kwam. Afgelopen jaar hadden ze natuurlijk gewoon kampioen moeten worden.
remco k
 remco k - vrijdag 16 juni 2017 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juni 2017 - 12:20 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Verget de selectie van PSV niet, die was ook wel heel sterk en zelfs meer waard dat die van Ajax. Tweede seizoenshelft meer punten gepakt ondanks de EL waar de rest zich vol kon storten op de competitie. Maar welke 3 andere prijzen heb je het hier over? Je hebt de beker, de competitie en de EL. Het jaar daarvoor wonnen we helemaal niets, dus JC schaal konden we sowiezo niet winnen
Ik heb het over Bosz en zijn oude clubs. Vorig jaar stond hij in de finale van twee competities en won er geen. Dit seizoen twee finales en geen van beide gewonnen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 juni 2017 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juni 2017 - 14:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het over Bosz en zijn oude clubs. Vorig jaar stond hij in de finale van twee competities en won er geen. Dit seizoen twee finales en geen van beide gewonnen.
Welke 2 finales heeft hij gespeels dan, ik kan me alleen de EL voor de geest halen?
remco k
 remco k - dinsdag 20 juni 2017 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 09:56 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Welke 2 finales heeft hij gespeels dan, ik kan me alleen de EL voor de geest halen?
Als je tot de laatste ronde van de competitie nog meedoet noem ik dat tot de finale meedoen.

Bekerfinale bij Maccabi, en daar de titel verspeeld in de laatste ronde, dus ook in de finale..

Lees het iets anders, 4 keer een prijs kunnen pakken de laatste twee seizoenen, en er niet 1 weten te winnen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 juni 2017 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 12:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je tot de laatste ronde van de competitie nog meedoet noem ik dat tot de finale meedoen.

Bekerfinale bij Maccabi, en daar de titel verspeeld in de laatste ronde, dus ook in de finale..

Lees het iets anders, 4 keer een prijs kunnen pakken de laatste twee seizoenen, en er niet 1 weten te winnen.
Je had het al heel lang niet meer in eigen hand, dus zo zie ik dat niet. Desalnietemin had Ajax met deze selectie wel kampieon mogen en moeten worden en dat is hem niet gelukt idd. Toch denk ik dat hij dit jaar wel kampioen zou zijn geworden. Ik denk ook dat als wij niet in de EL zo ver waren gekomen we gewoon kampieon waren geworden.
remco k
 remco k - dinsdag 20 juni 2017 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 13:38 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Je had het al heel lang niet meer in eigen hand, dus zo zie ik dat niet. Desalnietemin had Ajax met deze selectie wel kampieon mogen en moeten worden en dat is hem niet gelukt idd. Toch denk ik dat hij dit jaar wel kampioen zou zijn geworden. Ik denk ook dat als wij niet in de EL zo ver waren gekomen we gewoon kampieon waren geworden.
Bij Psv uit had je het in eigen hand kunnen hebben..

Ik denk dat de EL heeft gezorgd voor een versneld leerproces binnen de groep, ik denk dat het resultaat niet anders was geweest.

Bosz had tegen Excelsior en PSV andere jongens op moeten stellen..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 juni 2017 - 21:29   quote  deeplink  
tjah tegen willem2 en roda ook...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 20 juni 2017 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:
tjah tegen willem2 en roda ook...
Tja, of hij had beter op moeten letten in de voorbereiding want toen zag hij ook al dat het niet goed stond gezien de resultaten!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 juni 2017 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 22:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, of hij had beter op moeten letten in de voorbereiding want toen zag hij ook al dat het niet goed stond gezien de resultaten!
Ze hadden Ziyech eerder aan moeten trekken..
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 juni 2017 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2017 - 22:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, of hij had beter op moeten letten in de voorbereiding want toen zag hij ook al dat het niet goed stond gezien de resultaten!
wou vertrouwen houden in de jongens maar hebben dat beschaamd... en indd de ziyech tranfer had eerder plaats moeten vinden..
remco k
 remco k - woensdag 21 juni 2017 - 09:22   quote  deeplink  
Hahahah. Helemaal niks is de schuld van Bosz.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 juni 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 09:22 schreef remco k het volgende:
Hahahah. Helemaal niks is de schuld van Bosz.
Niet alleen Bosz. We worden al langer geen kampioen hoor..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 21 juni 2017 - 15:11   quote  deeplink  
Ik heb net met iemand gesproken die Bosz van dichtbij heeft meegemaakt bij zijn club (zeg even geen namen) Die persoon gaf aan dat Bosz echt een vreselijke lul is om mee te werken en dat hij totaal geen loyaliteit heeft naar geen enkele club toe, behalve zichzelf.

Ik vind zijn manier van spelen wel heel leuk, maar idd het is maar een eenling die eigenlijk geen band heeft met geen enkele club en ook niet met de spelers en al helemaal niet met de spelers die buiten de basis vallen.

Ik begin nu ook steeds beter te begrijpen wat de problemen zijn die de Ajax directie had met Bosz.
Als Barca straks langskomt is Bozs ook weer na 1 seizoen weg bij Dortmund omdat het geen werkbare situatie was voor hem.

Tja Bosz heeft Ajax top laten spelen, maar is in mijn ogen wel een Flop geworden kwa prijzen. Ajax is door Bosz wel voor even terug op de kaart gezet in europa.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 juni 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 15:11 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik heb net met iemand gesproken die Bosz van dichtbij heeft meegemaakt bij zijn club (zeg even geen namen) Die persoon gaf aan dat Bosz echt een vreselijke lul is om mee te werken en dat hij totaal geen loyaliteit heeft naar geen enkele club toe, behalve zichzelf.

Ik vind zijn manier van spelen wel heel leuk, maar idd het is maar een eenling die eigenlijk geen band heeft met geen enkele club en ook niet met de spelers en al helemaal niet met de spelers die buiten de basis vallen.

Ik begin nu ook steeds beter te begrijpen wat de problemen zijn die de Ajax directie had met Bosz.
Als Barca straks langskomt is Bozs ook weer na 1 seizoen weg bij Dortmund omdat het geen werkbare situatie was voor hem.

Tja Bosz heeft Ajax top laten spelen, maar is in mijn ogen wel een Flop geworden kwa prijzen. Ajax is door Bosz wel voor even terug op de kaart gezet in europa.
Daarvoor had je geen persoon hoeven te spreken die Bosz van dichtbij heeft meegemaakt. Dat weet namelijk voor zijn komst naar Ajax hier op het forum ook al genoemd!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 juni 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 08:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wou vertrouwen houden in de jongens maar hebben dat beschaamd... en indd de ziyech tranfer had eerder plaats moeten vinden..
Tuurlijk jongen! En het grappige was dat Bosz aangaf Ziyech helemaal niet nodig te hebben!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juni 2017 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 juni 2017 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juni 2017 - 22:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen! En het grappige was dat Bosz aangaf Ziyech helemaal niet nodig te hebben!
Dat was ook politiek.. Als Overmars aangeeft Ziyech niet te willen halen ga je als trainer ook niet zeggen in het volgende interview ik moet Ziyech hebben.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 juni 2017 - 07:10   quote  deeplink  
https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=/amp/www.goal.com/nl/amp/news/786/transfers/2016/08/19/26674742/overmars-ajax-gaat-ziyech-niet-halen&ved=0ahUKEwjTgtPC19DUAhXNLlAKHX2GA4wQFggeMAE&usg=AFQjCNEe-8IYRx_dWsZWRSI-Ah2PYMQAuw

8 dagen later eerste bod

https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=/amp/www.parool.nl/sport/ajax-maakt-werk-van-ziyech~a4365811/amp&ved=0ahUKEwjA49uV2NDUAhWJZFAKHedBBiIQFggoMAQ&usg=AFQjCNE4e7c5I5BprmOcmAWr_GCfNnTKWg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juni 2017 door Hummel10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?









0.0222690