BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 januari 2017 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2017 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja ware het niet dat ieder jaar de halve selectie veranderd.
Kern bleef vaak hetzelfde hoor en jeugd die doorkomt ken je al omdat je op de club aanwezig bent. Nieuwe trainer moet de club nog leren kennen..
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2017 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2017 - 20:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja dat is jezelf tegen spreken en dat weet je ook wel.
Nee dat is het niet. En dat is wat ik zelf prima weet. En ik motiveer het prima.
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2017 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2017 - 20:38 schreef JOOD het volgende:
Deulofeu is naar Milan dus.. Het net begint zich weer te sluiten.
Volgens mij heeft Ajax ook prima en netjes aangegeven graag een buitenspeler aan de selectie toe te willen voegen. Maar dat ze dit alleen doen als ze een directe versterking kunnen halen en dat ze anders net zo lief met de huidige selectie verder willen.
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2017 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2017 - 20:42 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nou, het spel is veel sneller geworden in de omschakeling. Dat is positief. Maar het grootste verschil in tactiek is gewoon Ziyech. Die heeft iets speciaals wat we al jaren niet gezien hebben. Creativiteit. Meer dan zijn laatste echt goede voorganger Eriksen.
Nou sorry maar ik vond eriksen echt nog wel een klasse beter.
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2017 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2017 - 21:37 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dan heeft Remcotju dat mooi van mij gepikt, kijk en dat mag natuurlijk niet zomaar.
Ik heb helemaal niets van jou gestolen mafkees. Dat zijn uitspraken van Overmars. Maar ja. Jij hebt alleen maar een nietszeggende mening over het bestuur terwijl je helemaal niet weet wat daar gebeurt of gezegd wordt. Je zou je eens moeten verdiepen in de club die je constant af loopt te zeiken.
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2017 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 00:45 schreef Bobby1972 het volgende:
Weet je wat het is, Remco draait met regelmaat met de wind mee. Ik ben veel rechtlijniger. Ik neem hem daarom ook niet serieus. Dat ik dan sarcastisch ga reageren hoort bij het spel.

En als Ajacied maak ik me zorgen voor hoe het gaat momenteel, omdat ik mijn hart vasthoudt. Natuurlijk ben ik ook blij met het spel wat aantrekkelijker is. Maar daarnaast zie je ook opnieuw weer diverse dingen die duidelijk een beperking hebben op het spel en de resultaten.

Mocht Ajax El Gahzi laten gaan, dan ga je in de breedte erop achteruit. En wanneer je dan voor 31 januari je niet weet te versterken zie ik dat als falen. Ik kan daar niks anders van maken.

Juist dat zijn de details wat uiteindelijk je een kampioenschap kan gaan kosten. En dan kan Ajax achteraf opnieuw weer van alles gaan aanvoeren. Maar het blijft dan helaas een feit dat je door je houding en keuzes je niet hebt weten te versterken. En de spelers die vertrekken niet hebt weten te behouden.
Kerel rot toch eens op man. Jij roept inderdaad altijd hetzelfde. En het is altijd nikszeggende alleen maar in de lucht schreeuwen met containerbegrippen.

Inhoudelijke echt met grote afstand de zwakste forum bezoeker van allemaal.
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2017 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 08:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kern bleef vaak hetzelfde hoor en jeugd die doorkomt ken je al omdat je op de club aanwezig bent. Nieuwe trainer moet de club nog leren kennen..
Ik zie daar geen verschil in. En juist de kern vertrok meestal.
JOOD
 JOOD - zaterdag 21 januari 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 16:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Ajax ook prima en netjes aangegeven graag een buitenspeler aan de selectie toe te willen voegen. Maar dat ze dit alleen doen als ze een directe versterking kunnen halen en dat ze anders net zo lief met de huidige selectie verder willen.
Ja, voordat El Ghazi op het punt stond om te vertrekken. En wat is niet haalbaar?

Ik ga niet nogmaals de discussie met je aan, maar hierin verschillen wij dus gruwelijk qua mening. Ik wil een kwalitatief beter Ajax zien. En dan bedoel ik de voetballers op het veld. Jij vind het wel prima zo.
JOOD
 JOOD - zaterdag 21 januari 2017 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 16:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou sorry maar ik vond eriksen echt nog wel een klasse beter.
Verschillen we wederom van mening. Eriksen was heel goed, maar heeft zijn constantheid geleerd in 3-4 jaar Ajax. Ziyech zit al op dat niveau.
Eide
 Eide - zaterdag 21 januari 2017 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 16:29 schreef JOOD het volgende:

[..]

Verschillen we wederom van mening. Eriksen was heel goed, maar heeft zijn constantheid geleerd in 3-4 jaar Ajax. Ziyech zit al op dat niveau.
Eriksen en Ziyech schelen minder als een jaar. Eriksen is slechts 11 maanden ouder. Ziyech speelt bij Ajax. Eriksen is de spelbepaler en beste speler van de nummer 2 van Engeland. Wat Ziyech nu bij Ajax doet kon Eriksen al met 19.
JOOD
 JOOD - zaterdag 21 januari 2017 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 16:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Eriksen en Ziyech schelen minder als een jaar. Eriksen is slechts 11 maanden ouder. Ziyech speelt bij Ajax. Eriksen is de spelbepaler en beste speler van de nummer 2 van Engeland. Wat Ziyech nu bij Ajax doet kon Eriksen al met 19.
Ok, jij hebt het over leeftijd. Prima.
Eide
 Eide - zaterdag 21 januari 2017 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 16:52 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ok, jij hebt het over leeftijd. Prima.
Nee, ik heb het over kwaliteit en ontwikkeling. Eriksen was met 19 al minstens net zo belangrijk voor Ajax als Ziyech dat nu is. Toen Eriksen vertrok was hij echt een volle klasse beter dan Ziyech nu is. Dat ben ik gewoon met Remco eens.

Ik vind Ziyech overigens niet eens heel creatief als speler. Ik vind hem alleen wel enorm doelgericht. Hakim scoort makkelijk en zoekt altijd de kortste route richting goal. Eriksen was als voetballer wel een stuk minder voorspelbaar. Lang zo doelgericht niet als Ziyech, maar wel met meer oog voor het voetbal om hem heen. Eriksen was met zijn positiespel en gevoel voor waar z'n teamgenoten bewogen ik voetballend opzicht belangrijker voor Ajax toen als Ziyech dat nu is vind ik.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 januari 2017 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 16:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie daar geen verschil in. En juist de kern vertrok meestal.
Prima denken we er niet hetzelfde over

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 januari 2017 door Hummel10 --
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2017 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 16:28 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ja, voordat El Ghazi op het punt stond om te vertrekken. En wat is niet haalbaar?

Ik ga niet nogmaals de discussie met je aan, maar hierin verschillen wij dus gruwelijk qua mening. Ik wil een kwalitatief beter Ajax zien. En dan bedoel ik de voetballers op het veld. Jij vind het wel prima zo.
Waar praat ik over haalbaar?

Overigens zijn veel spelers voor Ajax gewoon niet haalbaar.
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2017 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 16:29 schreef JOOD het volgende:

[..]

Verschillen we wederom van mening. Eriksen was heel goed, maar heeft zijn constantheid geleerd in 3-4 jaar Ajax. Ziyech zit al op dat niveau.
Dat zal de reden zijn dat eriksen op dezelfde leeftijd als zyech nu al de spelbepaler was van een topclub in Engeland.
JOOD
 JOOD - zaterdag 21 januari 2017 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 17:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, ik heb het over kwaliteit en ontwikkeling. Eriksen was met 19 al minstens net zo belangrijk voor Ajax als Ziyech dat nu is. Toen Eriksen vertrok was hij echt een volle klasse beter dan Ziyech nu is. Dat ben ik gewoon met Remco eens.

Ik vind Ziyech overigens niet eens heel creatief als speler. Ik vind hem alleen wel enorm doelgericht. Hakim scoort makkelijk en zoekt altijd de kortste route richting goal. Eriksen was als voetballer wel een stuk minder voorspelbaar. Lang zo doelgericht niet als Ziyech, maar wel met meer oog voor het voetbal om hem heen. Eriksen was met zijn positiespel en gevoel voor waar z'n teamgenoten bewogen ik voetballend opzicht belangrijker voor Ajax toen als Ziyech dat nu is vind ik.
Kwaliteit en ontwikkeling is prima, daarin zijn ze te vergelijken als je Eriksen pakt toen hij bij Ajax speelde.

Ervaring is een heel ander verhaal. Eriksen uit de 'jeugd' van Ajax. Netjes alles doorlopen en doorgestroomd naar het 1e. Goed debuutjaar, dipje, pieken, dipje, stabiele pieken, verkoop.
Ziyech heeft al aardig wat meegemaakt in de voetballerij. Krijgt ook gruwelijk veel shit over zich heen, terecht of onterecht is niet van toepassing. Twente (niet de kleinste club van NL) op sleeptouw nemen is ook niet het minste wat je kunt meemaken als je jong bent. Marokko, NL elftal discussie, een bondscoach die je niet selecteerd voor het belangrijkste Marrokaanse toernooi.. Een half jaar bij Ajax en hij speelt nu al de sterren van de hemel. Serieus, we kunnen hem op dit moment echt niet missen hoor.

Dus al met al, misschien had Eriksen meer talent en voetbal op dat moment. Ziyecht heeft al een flinke zak ervaring en het belangrijkste van alles een gruwelijke schijt aan alles winnaarsmentaliteit. Vuur.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 januari 2017 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 16:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Eriksen en Ziyech schelen minder als een jaar. Eriksen is slechts 11 maanden ouder. Ziyech speelt bij Ajax. Eriksen is de spelbepaler en beste speler van de nummer 2 van Engeland. Wat Ziyech nu bij Ajax doet kon Eriksen al met 19.
vond ik niet.. vond eriksen nooit super eerlijk gezegt en daarbij vind ik het totaal verschillende stijlen.. en leeftijd zegt me ook niet zoveel.. als ziyech bijv bij de ajax jeugd had gezeten zat hij wss ook al bij een grotere club.. en ziyech heeft zich bewezen ook bij ploegen (twente) waar van alles aan de hand was en toch heeft hij nooit zijn kop laten hangen..
JOOD
 JOOD - zaterdag 21 januari 2017 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 17:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar praat ik over haalbaar?

Overigens zijn veel spelers voor Ajax gewoon niet haalbaar.
Ik zal het stap voor stap uitleggen als je alles letterlijk neemt en niet de moeite doet om mee te denken.

Je hebt het over een directe versterking. Duidelijk. Die zijn volgens jou dus niet haalbaar, anders kwamen ze wel toch?
JOOD
 JOOD - zaterdag 21 januari 2017 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 17:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zal de reden zijn dat eriksen op dezelfde leeftijd als zyech nu al de spelbepaler was van een topclub in Engeland.
En om dezelfde reden zal Ziyech dat over een aantal jaren zijn als hij zo doorgaat.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 januari 2017 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 17:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zal de reden zijn dat eriksen op dezelfde leeftijd als zyech nu al de spelbepaler was van een topclub in Engeland.
verschillende wegen gevolgt.. zegt dus helemaal niks.. sommigen breken gewoon wat later door..
Eide
 Eide - zaterdag 21 januari 2017 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 18:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond ik niet.. vond eriksen nooit super eerlijk gezegt en daarbij vind ik het totaal verschillende stijlen.. en leeftijd zegt me ook niet zoveel.. als ziyech bijv bij de ajax jeugd had gezeten zat hij wss ook al bij een grotere club.. en ziyech heeft zich bewezen ook bij ploegen (twente) waar van alles aan de hand was en toch heeft hij nooit zijn kop laten hangen..
Of Ziyech dan verder was geweest is niet te zeggen. Misschien was in de luwte starten juist heel belangrijk voor hem. Neemt niet weg dat Eriksen ondertussen een van de beste voetballers van de Premier League is terwijl Ziyech net aan de Nederlandse top komt kijken.

Ik vind Ziyech een hele goede voetballer hoor en ik ben blij dat we hem hebben, maar niet van het kaliber Eriksen. Hoe hij zich verder ontwikkeld wordt wel mooi om te zien. Niet iedere speler is met 19 jaar al top. Misschien dat we over 6 jaar wel zien dat Ziyech zich veel beter heeft ontwikkeld.

Maar hier en nu is Ziyech niets beter als Eriksen als Jong broekie met vlas onder z'n neus was.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 januari 2017 - 21:14   quote  deeplink  
ja en ik vond eriksen toen niet echt wat.. komt misschien door de speelstijl van beiden..
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2017 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 18:52 schreef JOOD het volgende:

[..]

En om dezelfde reden zal Ziyech dat over een aantal jaren zijn als hij zo doorgaat.
Moeten we nog maar zien. Maar voorlopig ligt eriksen mijlenver voor
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2017 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 18:51 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik zal het stap voor stap uitleggen als je alles letterlijk neemt en niet de moeite doet om mee te denken.

Je hebt het over een directe versterking. Duidelijk. Die zijn volgens jou dus niet haalbaar, anders kwamen ze wel toch?
Benieuwd naar je stap voor stap uitleg.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 januari 2017 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Moeten we nog maar zien. Maar voorlopig ligt eriksen mijlenver voor
denk dat ziyech ook wel mee zou kunnen eerlijk gezegt.. maar nogmaals vind dat je die 2 ook totaal niet met elkaar kan vergelijken qua speelstijl
Eide
 Eide - zaterdag 21 januari 2017 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 21:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk dat ziyech ook wel mee zou kunnen eerlijk gezegt.. maar nogmaals vind dat je die 2 ook totaal niet met elkaar kan vergelijken qua speelstijl
Dat maakt niet uit. Wat uit maakt is dat Eriksen dat week na week bij een Europese topploeg laat zien, terwijl Ziyech dat doet in de Europese middenmoot. Speelstijl maakt daarin weinig uit. Feit is dat Eriksen op een heel ander niveau speelt, en dat al jaren doet terwijl Ziyech pas net aan de Nederlandse top komt snuffelen.

Of je dan fan bent van een speler of niet... feit is simpelweg dat Eriksen al veel verder is in zijn carrière als Ziyech. Er lopen zat spelers rond bij topploegen waar ik geen fan van ben. Toch zijn ze over het algemeen wel een toefje beter als de meeste spelers die we momenteel bij Ajax hebben (helaas).
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 januari 2017 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 21:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Wat uit maakt is dat Eriksen dat week na week bij een Europese topploeg laat zien, terwijl Ziyech dat doet in de Europese middenmoot. Speelstijl maakt daarin weinig uit. Feit is dat Eriksen op een heel ander niveau speelt, en dat al jaren doet terwijl Ziyech pas net aan de Nederlandse top komt snuffelen.

Of je dan fan bent van een speler of niet... feit is simpelweg dat Eriksen al veel verder is in zijn carrière als Ziyech. Er lopen zat spelers rond bij topploegen waar ik geen fan van ben. Toch zijn ze over het algemeen wel een toefje beter als de meeste spelers die we momenteel bij Ajax hebben (helaas).
en toch denk ik dat als je ziyech in de spurs neer zou zetten hij net zo goed zal presteren.. puur ook door de spelers om je heen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 21 januari 2017 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 16:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel rot toch eens op man. Jij roept inderdaad altijd hetzelfde. En het is altijd nikszeggende alleen maar in de lucht schreeuwen met containerbegrippen.

Inhoudelijke echt met grote afstand de zwakste forum bezoeker van allemaal.
Dit is een indirect compliment aan mij! :)

Remco, bedankt gabber!
JOOD
 JOOD - zaterdag 21 januari 2017 - 22:19   quote  deeplink  
En weer een dag voorbij...
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2017 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 21:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dit is een indirect compliment aan mij! :)

Remco, bedankt gabber!
Hahaha is goed pik.
hjf
 hjf - zondag 22 januari 2017 - 14:50   quote  deeplink  
Met de huidige bezetting van de vleugels gaat het lastig worden op de titel binnen te halen. Zeker na Utrecht uit, is deze conclusie wel gerechtvaardigd. Een positieve ontwikkeling wil ik wel duidelijk benoemen: Justin Kluivert.
nummer10
 nummer10 - zondag 22 januari 2017 - 16:36   quote  deeplink  
eens... elghazi heeft niet het niveau ondanks hwt vertrouwen en speelminuten.. younnes in de eredivisie is ook niks waard aangezien iedereen weet wat hij gaat doen..
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2017 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 16:36 schreef nummer10 het volgende:
eens... elghazi heeft niet het niveau ondanks hwt vertrouwen en speelminuten.. younnes in de eredivisie is ook niks waard aangezien iedereen weet wat hij gaat doen..
Wek vertrouwen? Dat ie weg mag als Ajax een vervanger heeft gekocht? Of het vertrouwen dat ie mag spelen omdat Traore er niet is?
nummer10
 nummer10 - zondag 22 januari 2017 - 17:00   quote  deeplink  
hij wil zelf weg dat is wat anders.. die jongen heeft genoeg kansen gehad zoals jij graag wou.. en blijkt niet goed genoeg.. helaas..
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2017 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 17:00 schreef nummer10 het volgende:
hij wil zelf weg dat is wat anders.. die jongen heeft genoeg kansen gehad zoals jij graag wou.. en blijkt niet goed genoeg.. helaas..
Nee hoor. Hij kreeg afgelopen zomer al te horen dat ie mocht vertrekken.
Brandje
 Brandje - zondag 22 januari 2017 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 18:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond ik niet.. vond eriksen nooit super eerlijk gezegt en daarbij vind ik het totaal verschillende stijlen.. en leeftijd zegt me ook niet zoveel.. als ziyech bijv bij de ajax jeugd had gezeten zat hij wss ook al bij een grotere club.. en ziyech heeft zich bewezen ook bij ploegen (twente) waar van alles aan de hand was en toch heeft hij nooit zijn kop laten hangen..
Eriksen was een geweldenaar maar kon ook als een pupil spelen. Maar oh wat was en is dat ventje goed zeg.
Brandje
 Brandje - zondag 22 januari 2017 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 17:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, ik heb het over kwaliteit en ontwikkeling. Eriksen was met 19 al minstens net zo belangrijk voor Ajax als Ziyech dat nu is. Toen Eriksen vertrok was hij echt een volle klasse beter dan Ziyech nu is. Dat ben ik gewoon met Remco eens.

Ik vind Ziyech overigens niet eens heel creatief als speler. Ik vind hem alleen wel enorm doelgericht. Hakim scoort makkelijk en zoekt altijd de kortste route richting goal. Eriksen was als voetballer wel een stuk minder voorspelbaar. Lang zo doelgericht niet als Ziyech, maar wel met meer oog voor het voetbal om hem heen. Eriksen was met zijn positiespel en gevoel voor waar z'n teamgenoten bewogen ik voetballend opzicht belangrijker voor Ajax toen als Ziyech dat nu is vind ik.
Ik vind het vergelijk niet eerlijk en de leeftijden ook niet. Je kan pas echt gaan vergelijken als Ziyech op dezelfde leeftijd als Eriksen bij Ajax kwam.
Zowel Eriksen als nu ook Ziyech ben ik groot fan van en zijn tot niet te vergelijken.
nummer10
 nummer10 - zondag 22 januari 2017 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 17:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Hij kreeg afgelopen zomer al te horen dat ie mocht vertrekken.
wie zegt dat.. volgens mij hele voorbereiding gewoon meegedaan
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 januari 2017 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 21:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind het vergelijk niet eerlijk en de leeftijden ook niet. Je kan pas echt gaan vergelijken als Ziyech op dezelfde leeftijd als Eriksen bij Ajax kwam.
Zowel Eriksen als nu ook Ziyech ben ik groot fan van en zijn tot niet te vergelijken.
Ziyech doet het hier prima maar toch vind ik hem nog niet zo goed als hij bij Twente speelde. Er zit nog rek in zijn spel toch is hij redelijk beslissend. Erikssen was een tijd lang wisselvallig maar was wel echt goed toen hij vertrok. Lastig vergelijken. Ziyech neemt gelijdelijke stappen ipv van gelijk Ajax en dan Tottenham. Beide mooie spelers
remco k
 remco k - maandag 23 januari 2017 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 22:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wie zegt dat.. volgens mij hele voorbereiding gewoon meegedaan
Dat kwam van de Telegraafs destijds nav een interview met Overmars
nummer10
 nummer10 - maandag 23 januari 2017 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2017 - 07:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ziyech doet het hier prima maar toch vind ik hem nog niet zo goed als hij bij Twente speelde. Er zit nog rek in zijn spel toch is hij redelijk beslissend. Erikssen was een tijd lang wisselvallig maar was wel echt goed toen hij vertrok. Lastig vergelijken. Ziyech neemt gelijdelijke stappen ipv van gelijk Ajax en dan Tottenham. Beide mooie spelers
ziyech speelt nu ook anders dan bij twente natuurlijk.. maar klopt wel wat je zegt...
nummer10
 nummer10 - maandag 23 januari 2017 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2017 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat kwam van de Telegraafs destijds nav een interview met Overmars
niet meegekregen..
p111
 p111 - maandag 23 januari 2017 - 14:57   quote  deeplink  
De 23-jarige Larsson heeft Sassuolo en Atalanta laten weten dat hij geen interesse heeft in een overstap naar één van de twee clubs. Dit schrijft Tuttomercatoweb. Beide Serie A-clubs zouden vergaande interesse in de buitenspeler hebben, maar lijken hem dus uit hun hoofd te kunnen zetten. Volgens het Italiaanse medium verkast Larsson liever naar Ajax en zouden beide partijen al met elkaar in gesprek zijn.
p111
 p111 - maandag 23 januari 2017 - 14:59   quote  deeplink  
Mocht het waar zijn ben ik daar niet tegen ook gisteren weer wat geweldige staaltjes voetbal van hem gezien tegen PSV maakt nog zijn foutjes maar kan gewoon heel goed voetballen.en younes mag wel wat meer gewisseld worden lijkt mij en Larsson is de man daar voor als de prijs daar tenminste naar is.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 januari 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2017 - 14:59 schreef p111 het volgende:
Mocht het waar zijn ben ik daar niet tegen ook gisteren weer wat geweldige staaltjes voetbal van hem gezien tegen PSV maakt nog zijn foutjes maar kan gewoon heel goed voetballen.en younes mag wel wat meer gewisseld worden lijkt mij en Larsson is de man daar voor als de prijs daar tenminste naar is.
Rond de 6 miljoen denk ik. Prima concurrent voor Younes.
JOOD
 JOOD - maandag 23 januari 2017 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2017 - 16:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Rond de 6 miljoen denk ik. Prima concurrent voor Younes.
Veel te duur voor een onzekere matige aankoop. Ghazi, Traore, Youness zijn veel beter als ze in vorm zijn. Ik zou het een slechte aankoop vinden. En dat het een directe versterking moet zijn is dus ook wanbeleid. Als hij gekocht gaat worden en er komt verder niemand bij ben ik helemaal klaar met dit beleid en is het in mijn ogen tijd om Louis van Gaal als technisch directeur aan te stellen. Overmars kan dan jeugd en contracten blijven doen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 23 januari 2017 - 17:23   quote  deeplink  
Larsson is n prima speler en zou m nu graag bij Ajax zien Echter straks zijn Nouri, Traore en Cerny terug en dan staat ie deze gasten wel in de weg.....niet doen dus.
p111
 p111 - maandag 23 januari 2017 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2017 - 17:16 schreef JOOD het volgende:

[..]

Veel te duur voor een onzekere matige aankoop. Ghazi, Traore, Youness zijn veel beter als ze in vorm zijn. Ik zou het een slechte aankoop vinden. En dat het een directe versterking moet zijn is dus ook wanbeleid. Als hij gekocht gaat worden en er komt verder niemand bij ben ik helemaal klaar met dit beleid en is het in mijn ogen tijd om Louis van Gaal als technisch directeur aan te stellen. Overmars kan dan jeugd en contracten blijven doen.
Ik zou maar is goed kijken naar Larsson hoe hij voetbalt wat hij kan en hoeveel overzicht heeft,en Traore is weg eind v/h seizoen, en ik denk dat Ajax er alleen maar beter van wordt,en het sprookje van een direkte versterking is in de winterstop bijna onmogelijk,alleen echte toppers en die zijn veel te duur voor Ajax,ik zie in Larsson zeker als gelijkwaardig in onze huidige voorhoede meer wissel mogelijk heden.Uiteraard mits de prijs redelijk is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2017 door p111 --
JOOD
 JOOD - maandag 23 januari 2017 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2017 - 17:29 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik zou maar is goed kijken naar Larsson hoe hij voetbalt wat hij kan en hoeveel overzicht heeft,en Traore is weg eind v/h seizoen, en ik denk dat Ajax er alleen maar beter van wordt,en het sprookje van een direkte versterking is in de winterstop bijna onmogelijk,alleen echte toppers en die zijn veel te duur voor Ajax,ik zie in Larsson zeker als gelijkwaardig in onze huidige voorhoede meer wissel mogelijk heden.Uiteraard mits de prijs redelijk is.
6 miljoen?!
p111
 p111 - maandag 23 januari 2017 - 17:59   quote  deeplink  
Geen idee meer als 5 dan wordt het twijfelachtig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers









0.0173950