BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 27 december 2016 - 09:51   quote  deeplink  
Ik verwacht eerder verkopen als aankopen. De selectie is misschien wel te ruim op het moment. Ajax heeft wat dat betreft een luxeprobleem.

Ik hoop verder dat de winterstop deze Ajaxselectie van nieuwe energie voorziet. Dat het richting de kerst fors minder werd is toch overduidelijke trend. Waar het aan ligt is pure speculatie, maar vermoeidheid na een druk programma is wel een serieuze overweging, zeker omdat een aantal van de sterkhouders hele jonge jongens zijn.

Ik weet eigenlijk niet precies op wat voor intensiteit Bosz traint. Het zal wel interessant zijn het trainingskamp een beetje te volgen om een idee te krijgen of hij dingen anders doet als FdB, die vrij zwaar trainde, maar later in zijn Ajaxtijd de intensiteit wel afzwakte.
Eide
 Eide - dinsdag 27 december 2016 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 13:44 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik draai het altijd om: wat heeft Overmars nu echt betekend voor Ajax? En waarom is hij de juiste en beste man op zijn positie Remco?
Dat is een vrij eenvoudig antwoord. Kijk naar de bedrijfsresultaten van de afgelopen jaren en zie wat de transferinkomsten en uitgaves daarin doen. Dan heb je je antwoord meteen. Alleen al het afgelopen seizoen heeft Overmars zo'n 44.5 miljoen euro verdient voor Ajax in zijn functie als directeur spelerszaken. In totaal, over de afgelopen 5 seizoenen, heeft Ajax een positieve transferbalans van +99.6 miljoen (schatting op basis van Transfermarkt). In die tijd heeft Ajax zeg maar 60 miljoen euro aan spelers uitgegeven en voor ongeveer 160 miljoen aan spelers verkocht.

Wat doet Overmars dus voor Ajax? Hij onderhandeld met spelers en clubs waarvan het TH vindt dat ze gehaald moeten. Hij onderhandeld met spelers en clubs die spelers bij Ajax willen weghalen. Hij heeft in die hoedanigheid bijna 100 miljoen euro voor Ajax verdient in 5 jaar tijd. Dat is een uitstekend resultaat.

Nu gaat het in het voetbal niet om het behalen van een geweldig financieel resultaat. Ik ben de eerste die dat zegt. Echter, Overmars zit niet een een technische functie. Overmars zit in een directiefunctie die primair draait om het halen en verkopen van spelers en de onderhandelingen daarover. De afweging of Overmars functioneert of niet is dus niet het functioneren en de resultaten van Ajax 1, Jong Ajax en de jeugdopleiding. De maat waartegen Overmars gehouden dient te worden is of hij voldoende resultaat behaald in het invullen van de wensen van het Technisch Hart bij spelertransfers en contractonderhandelingen.

Ik zie daarin geen enkele reden om negatief te zijn over het functioneren van Marc Overmars. Dat is slechts mijn mening natuurlijk.

---------------------

Jij keert graag dingen om. Als je die richting op redeneert, waarom zou Jordy Cruijff dan een betere zijn als Marc Overmars? Jordy heeft geen band met Ajax, geen verleden met Ajax en is geen ervaren voetbalbestuurder. Jordy heeft de afgelopen seizoen een negatieve transferbalans behaald. Jordy Cruijff heeft geen achtergrond in de zakenwereld. Jordy Cruijff behaald als TD bij Maccabi Tel Aviv wel goede resultaten in de Isrealische competitie. Maccabi is daar, met grote afstand, de grootste club met het grootste budget. Het budget van Maccabi is bijna 2x zo groot als de 2e club van Israel, Hapoel Tel Aviv. Zijn die resultaten, gezien de budgettaire krachtsverhoudingen, dan representatief voor de prestaties van Jordy Cruijff?

Ik wil overigens best geloven van Jordy Cruijff het bij Ajax ook goed zou kunnen doen. Ajax heeft geen TD, maar ik geloof zeker dat hij als directeur spelerszaken uit de voeten zou kunnen. Ik zie alleen geen aanleiding om aan te nemen dat hij per definitie beter zou zijn als Marc Overmars.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 december 2016 door Eide --
p111
 p111 - dinsdag 27 december 2016 - 12:09   quote  deeplink  
Totaal niet aan de orde laat Jordy gewwon zijn ding doen,hij heeft gewoon niks met Ajax en Overmars doet het goed.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 27 december 2016 - 16:13   quote  deeplink  
odegaard in gesprek met ajax ?
Eide
 Eide - dinsdag 27 december 2016 - 16:36   quote  deeplink  
Lijkt eerder op hengelen naar intresse. Wat moet Ajax met nog een middenvelder en al helemaal met een huurling?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 27 december 2016 - 17:22   quote  deeplink  
was het geen jongen die ook op de linkerflank kon spelen ?
p111
 p111 - dinsdag 27 december 2016 - 17:36   quote  deeplink  
klopt niet
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 27 december 2016 - 17:54   quote  deeplink  
Over het algemeen gezegd: DE JEUGD HEEFT DE TOEKOMST. Normaal is dat helemaal waar, maar niet de eerste twee of drie jaar als ze in de eerste elftal spelen omdat deze jongere spelers dan nog niet gerijpt zijn en te weinig ervaring hebben voor topwedstrijden.

Heel vaak gebeurd het pas na hun 23e jaar dat ze heel goed beginnen te voetballen, daar ze dan vaak op deze leeftijd in het eerste jaar in het buitenland zitten. Ja, dan pas hebben ze een goede toekomst. In de eredivisie is dat een stuk moeilijker. Een feit is dat wel, in de praktijk. Desalniettemin blijft het erg fijn om naar goede jeugdspelers te kijken, zolang ze niet worden weggekocht.
remco k
 remco k - dinsdag 27 december 2016 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2016 - 17:22 schreef nummer10 het volgende:
was het geen jongen die ook op de linkerflank kon spelen ?
Een talentvolle middenvelder die ook weleens op de linksbuiten plek speelt.

Ajax moet zon jongen niet halen. Soennah tien keer liever onze eigen Nouri die net zo ver is.
remco k
 remco k - dinsdag 27 december 2016 - 19:28   quote  deeplink  
Als je de geruchten moet geloven. Schijnt hij voor een half jaar naar Heerenveen te gaan.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 27 december 2016 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2016 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Een talentvolle middenvelder die ook weleens op de linksbuiten plek speelt.

Ajax moet zon jongen niet halen. Soennah tien keer liever onze eigen Nouri die net zo ver is.
hoeft van mij ook niet hoor... odegaard had de kans om naar ajax tekomen maar wou liever cashen bij real..
p111
 p111 - dinsdag 27 december 2016 - 21:54   quote  deeplink  
Inderdaad jammer voor Odegaard,maar niet specifiek een linker spits.Neem Larsson maar mijn mening een slimme en goede speler.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 27 december 2016 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2016 - 21:54 schreef p111 het volgende:
Inderdaad jammer voor Odegaard,maar niet specifiek een linker spits.Neem Larsson maar mijn mening een slimme en goede speler.
dat kan natuurlijk ook... zou odegaard een vervanger zijn voor larsson ? en dat de friesjes al rekening houden met een vertrek ? want eerlijk gezegt denk ik niet dat een odegaard anders bij de mentaliteit van herenveen past..
JOOD
 JOOD - dinsdag 27 december 2016 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2016 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Een talentvolle middenvelder die ook weleens op de linksbuiten plek speelt.

Ajax moet zon jongen niet halen. Soennah tien keer liever onze eigen Nouri die net zo ver is.
Eens, alleen denk ik dat Nouri een super middenvelder is/wordt en dus niet op een 'vreemde' plek moet spelen.

Odegaard heeft gegokt en verloren, jammer voor hem. Maar zoals mr Wonderfull zou zeggen; 'you are dead to me.'

Evenals alle oud Ajax spelers die zich nog veeeel te goed vinden. Jammer maar helaas. Next.

Een paar goede aankopen in combinatie met goede jeugd zoals Nouri, de Ligt, Dolberg vd Beek en we gaan weer geschiedenis schrijven! Maar wel met echt goede gerichtte aankopen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 december 2016 - 01:14   quote  deeplink  
Hahahaha Odegaard, paar jaar geleden hier al voorspeld dat hij uiteindelijk continu zal worden verhuurd. Van een toptalent naar een kneusje! En dat allemaal vanwege geld!
Eide
 Eide - donderdag 29 december 2016 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2016 - 01:14 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahahaha Odegaard, paar jaar geleden hier al voorspeld dat hij uiteindelijk continu zal worden verhuurd. Van een toptalent naar een kneusje! En dat allemaal vanwege geld!
Nou ja. Hij is bij Real Madrid Castilla (Real Madrid 2 zeg maar) een hele belangrijke speler. Zij hebben echter een dusdanig brede selectie dat de hoofdmacht niet hoeft te putten uit het tweede elftal. En dus komt hij niet aan wedstrijden op het hoogste niveau. Daarnaast was natuurlijk altijd duidelijk dat het om publiciteit ging. Dat, veel geld en waarschijnlijk de overtuiging van die jongen zelf dat hij dat klusje wel ging klaren.

Lekker ergens anders laten voetballen. Ajax hoeft niet gratis de talenten van andere clubs op te leiden.
JOOD
 JOOD - zondag 01 januari 2017 - 20:08   quote  deeplink  
Cerny blessure, Traore Afrika cup. Ghazi in de belangstelling van Italië. Ben benieuwd welke speler(s) erbij gaan komen. Met Pelle Clement winnen we de oorlog in ieder geval niet helaas.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 januari 2017 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2017 - 20:08 schreef JOOD het volgende:
Cerny blessure, Traore Afrika cup. Ghazi in de belangstelling van Italië. Ben benieuwd welke speler(s) erbij gaan komen. Met Pelle Clement winnen we de oorlog in ieder geval niet helaas.
met die anderen ook niet.. denk zelf dat we met clement wel iemand hebben die diepte zoekt.. en da ziyech de balletjes mooi achter de verdediging kan leggen.. en wellicht kluivert ? weet niet goed hoe hij speelt.. maar extra buitenspeler lijkt me een prima idee...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2017 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 02 januari 2017 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2017 - 20:08 schreef JOOD het volgende:
Cerny blessure, Traore Afrika cup. Ghazi in de belangstelling van Italië. Ben benieuwd welke speler(s) erbij gaan komen. Met Pelle Clement winnen we de oorlog in ieder geval niet helaas.
Iedere speler van Ajax staat altijd in de balngstelling van clubs. 99 van de 100 x gebeurt daar echter niets mee. Ik ga er niet van uit dat Ghazi vertrekt. Sterker nog, ik heb het gevoel dat ie de tweede seizoenshelft belangrijk gaat zijn voor Ajax in de race om de titel.
remco k
 remco k - maandag 02 januari 2017 - 09:10   quote  deeplink  
Maar Ajax heeft al aangegeven 1 buitenspeler aan te willen trekken, dus je krijgt wat je graag wilt...
JOOD
 JOOD - maandag 02 januari 2017 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 09:10 schreef remco k het volgende:
Maar Ajax heeft al aangegeven 1 buitenspeler aan te willen trekken, dus je krijgt wat je graag wilt...
Ben wel benieuwd wie.. het zou echt een aanwinst moeten zijn, anders krijgt van mij ook de jeugd voorrang hoor. Voetbalzone heeft het over Mertens, pakje zout erbij?
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 02 januari 2017 - 17:33   quote  deeplink  
Na mijn mening moet het een speler zijn die minimaal 30% beter is dan elk vorige / voormalige speler.

Anders heeft het ( voor mijn gevoel ) zeker geen meerwaarde voor Ajax. Ajax wil Europees beter worden, toch ? Dat kan alleen bereikt worden om te investeren, en niet het geld op de planken te laten liggen.
Eide
 Eide - maandag 02 januari 2017 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 17:33 schreef Onze Ajax het volgende:
Na mijn mening moet het een speler zijn die minimaal 30% beter is dan elk vorige / voormalige speler.
Elke voormalige speler? Dat wordt een knappe transfer dan. ;) En maar liefst 30%. Ik denk dat Ronaldo komt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2017 door Eide --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 januari 2017 - 19:08   quote  deeplink  
Ik accepteer alleen die Racink Genk Jamaicaan. Dat kan een echte aanwinst zijn (Leon Bailey)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2017 door Ajax we love you --
Eide
 Eide - maandag 02 januari 2017 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 19:08 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik accepteer alleen die Racink Genk Jamaicaan. Dat kan een echte aanwinst zijn (Leon Bailey)
Die met 1 goals en 6 assists in de Belgische competitie? Speelt met name opvallend in Europa. Of die nu echt zo veel beter is als wat we nu hebben weet ik niet hoor. In ieder geval niet op basis van zijn rendement in de Jupiler League. Ik zie zijn wedstrijden overigens niet, misschien speelt hij wel geweldig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2017 door Eide --
Brandje
 Brandje - maandag 02 januari 2017 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 19:08 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik accepteer alleen die Racink Genk Jamaicaan. Dat kan een echte aanwinst zijn (Leon Bailey)
Pffff jij accepteert hahaha. Ten eerste vind ik hem helemaal niet zo heel geweldig en ten tweede kost hij een godsvermogen dus ik zal maar vast gaan beginnen met andere spelers te accepteren.
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 januari 2017 - 09:14   quote  deeplink  
Weet iemand hoe Tadic het doet? Ik volg geen Engels voetbal..
Eide
 Eide - dinsdag 03 januari 2017 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 09:14 schreef JOOD het volgende:
Weet iemand hoe Tadic het doet? Ik volg geen Engels voetbal..
Speelt nauwelijks hele wedstrijden (26 gespeeld, slechts 3x 90 minuten), maar speelt wel regelmatig. 1 goal en 2 assists voor zijn club. Hij heeft de laatste tijd wat blessures gehad (gebroken teen en neus meen ik)
remco k
 remco k - dinsdag 03 januari 2017 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 17:21 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wie.. het zou echt een aanwinst moeten zijn, anders krijgt van mij ook de jeugd voorrang hoor. Voetbalzone heeft het over Mertens, pakje zout erbij?
Ik denk een heel dikje pakje. Die jongen doet het gewoon goed bij Napoli
p111
 p111 - dinsdag 03 januari 2017 - 09:35   quote  deeplink  
Altijd een fan van Tadic geweest een prachtige voetballer maar niet haalbaar qua salaris.
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 januari 2017 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 09:35 schreef p111 het volgende:
Altijd een fan van Tadic geweest een prachtige voetballer maar niet haalbaar qua salaris.
Toch het proberen waard lijkt me. Als je niet schiet, kun je ook niet scoren.
p111
 p111 - dinsdag 03 januari 2017 - 11:17   quote  deeplink  
klopt
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 januari 2017 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 21:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Pffff jij accepteert hahaha. Ten eerste vind ik hem helemaal niet zo heel geweldig en ten tweede kost hij een godsvermogen dus ik zal maar vast gaan beginnen met andere spelers te accepteren.
Die jongen is 19 en kost idd veel te veel. Rendement zegt me niet zo veel, maar als ik zie hoe technisch die jongen is, hoe snel hij is, dan doet hij me denken aan de begin jaren van Ronaldo bij Manchester. Kijk maar eens die acties van hem. Die zijn soms onnovolgbaar. Daarbij zullen de spelers van Ajax hem beter begrijpen en wel op de juiste plek staan.

Ik accepteer verder niemand, omdat ik niemand van buiten Ajax beter vind, dan wat we al in huis hebben. Als hij niet komt, dan maar een speler uit de jeugd, want er zijn wel een paar talenten aanwezig en geef ze een kans
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 januari 2017 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 11:34 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Die jongen is 19 en kost idd veel te veel. Rendement zegt me niet zo veel, maar als ik zie hoe technisch die jongen is, hoe snel hij is, dan doet hij me denken aan de begin jaren van Ronaldo bij Manchester. Kijk maar eens die acties van hem. Die zijn soms onnovolgbaar. Daarbij zullen de spelers van Ajax hem beter begrijpen en wel op de juiste plek staan.

Ik accepteer verder niemand, omdat ik niemand van buiten Ajax beter vind, dan wat we al in huis hebben. Als hij niet komt, dan maar een speler uit de jeugd, want er zijn wel een paar talenten aanwezig en geef ze een kans
Als het goed is ligt er een flinke dikke map met Leon Bailey op de tafel bij besprekingen van het technisch hart. Als hij inderdaad zoveel talent heeft, weet Ajax ervan. Dan is hij ook veel geld waard. Liever een wonderkind van 19 voor 15-20 miljoen, dan een halfbakken middenvelder die niks toevoegd voor 5 miljoen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 januari 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 12:44 schreef JOOD het volgende:

[..]

Als het goed is ligt er een flinke dikke map met Leon Bailey op de tafel bij besprekingen van het technisch hart. Als hij inderdaad zoveel talent heeft, weet Ajax ervan. Dan is hij ook veel geld waard. Liever een wonderkind van 19 voor 15-20 miljoen, dan een halfbakken middenvelder die niks toevoegd voor 5 miljoen.
Ajax heeft het begin van het seizoen geprobeerd en hadden 11 miljoen geboden, maar voor RC Genk was het onbespreekbaar. De vader van Bailey wilde wel heel graag dat hij naar Ajax ging. Denk dat dit stuk is afgesloten en ik geloof dat ze zoeken in Brazilie.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 03 januari 2017 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 12:44 schreef JOOD het volgende:

[..]

Als het goed is ligt er een flinke dikke map met Leon Bailey op de tafel bij besprekingen van het technisch hart. Als hij inderdaad zoveel talent heeft, weet Ajax ervan. Dan is hij ook veel geld waard. Liever een wonderkind van 19 voor 15-20 miljoen, dan een halfbakken middenvelder die niks toevoegd voor 5 miljoen.
Ajax kan en gaat echt geen 20 miljoen voor een speler betalen. Voor 15 haal je Bailey waarschijnlijk niet op dus dat boek kan dicht. Larsson van Heerenveen zal je rond de 6 kosten lijkt mij meer waarschijnlijk.

Heeft goede cijfers bij Heerenveen maar of hij er bij Ajax gelijk staat weet ik niet. Vond hemet laatste wedstrijden daar ook niet geweldig.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 januari 2017 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 14:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ajax kan en gaat echt geen 20 miljoen voor een speler betalen. Voor 15 haal je Bailey waarschijnlijk niet op dus dat boek kan dicht. Larsson van Heerenveen zal je rond de 6 kosten lijkt mij meer waarschijnlijk.

Heeft goede cijfers bij Heerenveen maar of hij er bij Ajax gelijk staat weet ik niet. Vond hemet laatste wedstrijden daar ook niet geweldig.
Idd dat boek kan dicht, als Ajax een ander toptalentje kan oppikken zou dat geweldig zijn, maar anders zie ik liever iemand uit de eigen jeugd. Ik vind ze in de eredivisie allemaal niets.
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 januari 2017 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 14:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ajax kan en gaat echt geen 20 miljoen voor een speler betalen. Voor 15 haal je Bailey waarschijnlijk niet op dus dat boek kan dicht. Larsson van Heerenveen zal je rond de 6 kosten lijkt mij meer waarschijnlijk.

Heeft goede cijfers bij Heerenveen maar of hij er bij Ajax gelijk staat weet ik niet. Vond hemet laatste wedstrijden daar ook niet geweldig.
Larsson heeft een hoog Sulejmani gehalte. Presteerd inderdaad goed, maar.. stond hij al op de radar of speelt hij boven zijn kunnen op dit moment? Kan hij nog beter worden?

Ik zeg niet dat we 20 miljoen over de balk moeten gooien. Ik zeg alleen dat als we zeker weten dat hij goed is en nog beter kan worden, en dat 15-20 miljoen daar een goede prijs voor is, we het zeker moeten doen.
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 januari 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 14:32 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Idd dat boek kan dicht, als Ajax een ander toptalentje kan oppikken zou dat geweldig zijn, maar anders zie ik liever iemand uit de eigen jeugd. Ik vind ze in de eredivisie allemaal niets.
Daarom moet er juist aangekocht worden. In de jeugd zijn op dit moment geen vleugelspelers die iets toevoegen aan de selectie.
p111
 p111 - dinsdag 03 januari 2017 - 15:18   quote  deeplink  
Ik ga nog een keer voor een nuchtere goeie en slimme speler zie hier onder.
===========================================================================
Sam Larsson, sc Heerenveen
De vleugels zijn dit seizoen het grootste mankement bij Ajax. Amin Younes heeft de gehele eerste seizoenshelft nog niet zijn vorm van vorig seizoen weten te vinden, Anwar El Ghazi is evenmin nog weinig beslissend geweest en Bertrand Traoré heeft tijdens zijn eerste halfjaar ook nog niet weten te overtuigen. Of Heerenveen-aanvaller Larsson de ideale toevoeging is aan Ajax' buitenkanten? Met zeven treffers en vijf assists in de eerste seizoenshelft kan de Zweed in ieder geval betere cijfers wegleggen dan alle buitenspelers die momenteel bij Ajax rondlopen.
p111
 p111 - dinsdag 03 januari 2017 - 15:19   quote  deeplink  
Deze man kan ik niet maar wordt wel als een talent gezien de beschrijving is goed.
===================================================================================
Deiner Quiñónez, Deportes Tolima
Als afsluiter van deze lijst een speler die vermoedelijk bij weinig mensen bekend is. Quiñónez is een 21-jarige vleugelaanvaller uit Colombia, het land waar Davinson Sánchez en Cassierra deze zomer met succes gescout zijn. Quiñónez is een behendige linksbuiten die makkelijk een mannetje passeert en een enorm korte draaicirkel heeft. Bovendien heeft de speler oog voor zijn medespelers, iets wat als buitenspeler allesbehalve onbelangrijk is. Wordt genoemd als één van de grootste aanvallende talenten van zijn land. Kan deze Colombiaan wederom een schot in de roos worden?
remco k
 remco k - dinsdag 03 januari 2017 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 12:44 schreef JOOD het volgende:

[..]

Als het goed is ligt er een flinke dikke map met Leon Bailey op de tafel bij besprekingen van het technisch hart. Als hij inderdaad zoveel talent heeft, weet Ajax ervan. Dan is hij ook veel geld waard. Liever een wonderkind van 19 voor 15-20 miljoen, dan een halfbakken middenvelder die niks toevoegd voor 5 miljoen.
Serieus, ga je nu echt vinden dat Ajax iemand van 15 tot 20 miljoen zou moeten halen?

Ajax heeft getracht hem te halen afgelopen zomer, dat heeft zowel hijzelf als zijn vader destijds aangegeven, ze wouden enkel niet naar Ajax komen omdat ze die tussenstap niet wouden maken..
Dus Ajax heeft het geprobeerd met de bedragen die ze kunnen betalen, daar gaat de club en speler niet mee akkoord, en dus moet je verder en dat heeft Ajax gedaan..

Die jongen gaat niet komen, nu niet dan niet en nooit niet, get over it..
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 januari 2017 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 20:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus, ga je nu echt vinden dat Ajax iemand van 15 tot 20 miljoen zou moeten halen?

Ajax heeft getracht hem te halen afgelopen zomer, dat heeft zowel hijzelf als zijn vader destijds aangegeven, ze wouden enkel niet naar Ajax komen omdat ze die tussenstap niet wouden maken..
Dus Ajax heeft het geprobeerd met de bedragen die ze kunnen betalen, daar gaat de club en speler niet mee akkoord, en dus moet je verder en dat heeft Ajax gedaan..

Die jongen gaat niet komen, nu niet dan niet en nooit niet, get over it..
Ik zeg niet dat we 20 miljoen over de balk moeten gooien. Ik zeg alleen dat als we zeker weten dat hij goed is en nog beter kan worden, en dat 15-20 miljoen daar een goede prijs voor is, we het zeker moeten doen.

Voor een nieuwe wereldster in wording is dat een goede prijs. Maar nogmaals, dan moet de scouting en de rest van de club daar wel van overtuigd zijn. Anders heb je inderdaad helemaal gelijk. Grenzen aangeven en daar niet overheen gaan.
remco k
 remco k - dinsdag 03 januari 2017 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 20:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat we 20 miljoen over de balk moeten gooien. Ik zeg alleen dat als we zeker weten dat hij goed is en nog beter kan worden, en dat 15-20 miljoen daar een goede prijs voor is, we het zeker moeten doen.

Voor een nieuwe wereldster in wording is dat een goede prijs. Maar nogmaals, dan moet de scouting en de rest van de club daar wel van overtuigd zijn. Anders heb je inderdaad helemaal gelijk. Grenzen aangeven en daar niet overheen gaan.
15 tot 20 miljoen is voor Ajax nooit een goede prijs. Zo'n jongen wil daarnaast namelijk ook nog eens minimaal 3 miljoen per jaar verdienen ( en dat is al aan de zeer lage kant) tel dan uit wat zon jongen kost..
En dan nog steeds is het altijd maar de vraag wat zon jongen gaat brengen en later opleveren.

Ajax moet gewoon jongens zoals Sanchez en CAssiera uit het buitenland halen..

Zelfs al zou je er dus van overtuigd zijn dat het een goede speler in wording is, dan mag Ajax dit simpelweg nooit meer doen..
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 januari 2017 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 21:15 schreef remco k het volgende:

[..]

15 tot 20 miljoen is voor Ajax nooit een goede prijs. Zo'n jongen wil daarnaast namelijk ook nog eens minimaal 3 miljoen per jaar verdienen ( en dat is al aan de zeer lage kant) tel dan uit wat zon jongen kost..
En dan nog steeds is het altijd maar de vraag wat zon jongen gaat brengen en later opleveren.

Ajax moet gewoon jongens zoals Sanchez en CAssiera uit het buitenland halen..

Zelfs al zou je er dus van overtuigd zijn dat het een goede speler in wording is, dan mag Ajax dit simpelweg nooit meer doen..
Ok, dan verschillen we van mening. Geen probleem.

Ik ben een echte geschiedenis freak en vind dat we moeten leren van het verleden. Maar de wereld veranderd, de club veranderd, het voetbal veranderd. Het klinkt misschien heel vreemd, maar Ajax kan best 4-5 keer gokken met 4-5 miljoen. Daar heeft niemand last van. Misschien de aandeelhouders die winst willen zien.

En 3 miljoen betaald Ajax niet, dan gaat de transfer niet door. Ik vind dat tussen transfersom en salaris ook nog een flink verschil zit.
remco k
 remco k - woensdag 04 januari 2017 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 21:43 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ok, dan verschillen we van mening. Geen probleem.

Ik ben een echte geschiedenis freak en vind dat we moeten leren van het verleden. Maar de wereld veranderd, de club veranderd, het voetbal veranderd. Het klinkt misschien heel vreemd, maar Ajax kan best 4-5 keer gokken met 4-5 miljoen. Daar heeft niemand last van. Misschien de aandeelhouders die winst willen zien.

En 3 miljoen betaald Ajax niet, dan gaat de transfer niet door. Ik vind dat tussen transfersom en salaris ook nog een flink verschil zit.
Ajax koopt zat spelers van rond de 5 miljoen of meer zelfs.

Ik weet niet of je het door hebt, maar van de huidige basis elf als iedereen fit is. ZIjn alleen Klaassen en Veltman zelf opgeleid. De rest is allemaal aangekocht, en het merendeel echt voor meer dan die 5 miljoen..

Sanchez, Viergever, SInkgraven, Schone, Zyech, Youness, Traore, Dolberg, Onana zijn allemaal spelers van buitenaf..

Er is geen speler op de wereld die je voor rond de 20 miljoen moet halen, die niet minimaal 3 miljoen aan salaris wil hebben, ik weet heel goed dat Ajax dat niet betaald en dus zijn al dat soort transfers voor Ajax ondenkbaar..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 04 januari 2017 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 20:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus, ga je nu echt vinden dat Ajax iemand van 15 tot 20 miljoen zou moeten halen?

Ajax heeft getracht hem te halen afgelopen zomer, dat heeft zowel hijzelf als zijn vader destijds aangegeven, ze wouden enkel niet naar Ajax komen omdat ze die tussenstap niet wouden maken..
Dus Ajax heeft het geprobeerd met de bedragen die ze kunnen betalen, daar gaat de club en speler niet mee akkoord, en dus moet je verder en dat heeft Ajax gedaan..

Die jongen gaat niet komen, nu niet dan niet en nooit niet, get over it..
Volgens mij wilde ze wel die tussenstap maken, maar RC Genk wilde niet meewerken.

Maar 15 tot 20 miljoen moeten we nooit betalen voor spelers, zeker niet voor talenten. Voor dat geld moet je een geariveerde speler binnenhalen, maar dat zal Ajax nooit doen. 11m voor Zyech vond ik ook max.

Nee tussen de 5 en 7 miljoen is prima voor Ajax indien nodig.
nummer10
 nummer10 - donderdag 05 januari 2017 - 22:50   quote  deeplink  
benieuwd wie ze halen als elghazi daadwerkelijk ook weggaat..
remco k
 remco k - vrijdag 06 januari 2017 - 08:15   quote  deeplink  
Zeer benieuwd mocht dat gebeuren inderdaad..
ooi
 ooi - vrijdag 06 januari 2017 - 13:15   quote  deeplink  
Ze moeten die Sam Larson van Heerenveen halen, we weten allemaal wat hij kan, is in vorm en prijs zal onder de 10MIO zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers









0.0084829