BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 15 januari 2017 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 11:52 schreef remco k het volgende:
Kishna speelt gewoon als ie niet geblesseerd is. En natuurlijk zijn er voorbeelden zat. Maar dat zijn vaak de jongens die op hun 16e weggingen.

Een Bruma speelt nu ook gewoon.

Kwaliteit bepaald uiteindelijk of je speelt.
En we moeten eens ophouden om Nederland als een geweldig opleid land te zien. Dat valt wat top spelers betreft namelijk echt gigantisch tegen en waarom zou zon jongen het daar niet halen.

Ik denk dat het prima mogelijk is.
bruma speelt nu ja.. pas na en via psv.. daarvoor gefaald.. elghazi heeft het al lastig tegen kleine verdedigers
Eide
 Eide - zondag 15 januari 2017 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 09:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als dat inderdaad waar blijkt te wezen, je een echte versterking binnenhaalt en daarmee Traore terug kan sturen naar Chelski zou ik dat zeker overwegen! Maar het is wel een riskant iets.
Ik zou Traore niet terug sturen. Hij is vooralsnog wel de meest productieve vleugelaanvaller. Ik zou wel insteken op de voorkeur voor eigen/gekochte spelers.
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 januari 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 11:52 schreef remco k het volgende:
Kishna speelt gewoon als ie niet geblesseerd is. En natuurlijk zijn er voorbeelden zat. Maar dat zijn vaak de jongens die op hun 16e weggingen.

Een Bruma speelt nu ook gewoon.

Kwaliteit bepaald uiteindelijk of je speelt.
En we moeten eens ophouden om Nederland als een geweldig opleid land te zien. Dat valt wat top spelers betreft namelijk echt gigantisch tegen en waarom zou zon jongen het daar niet halen.

Ik denk dat het prima mogelijk is.
Kishna is vooral bankzitter. En Bruma moest eerst naar PSV om toch in de ED te groeien alvorens die stap hogerop te maken.
Kwaliteit bepaalt inderdaad en ik denk dat Anwar nog niet genoeg kwaliteit heeft. Potentie wel, maar met potentie alleen redt je het niet.

Geweldig opleid land zijn we niet. sterker nog, ik vind dat we een van de zwakste competities hebben.
Juist daarom denk ik dat als je het hier niet eens redt, je het elders ook niet gaat redden.
p111
 p111 - zondag 15 januari 2017 - 12:21   quote  deeplink  
80 % red het niet en zeker niet als je het hier al niet red.Dus slaat helemaal nergens op dat hij naar Frankrijk gaat domme beslissing behalve als hij 10 miljoen per jaar zou vangen maar dat is het geval niet dus zeg maar dag tegen Anwar over en sluiten jammer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 januari 2017 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 09:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Traore nu terugsturen zou dom zijn. Als Ghazi vertrekt en deze jongen erbij komt dan heb je nog niet al teveel opties. Deze jongen opstellen en Traore erachter is dan prima. Cerny en Younes voor links.
Het was ook meer met een knipoog geschreven. Ik ben gewoon 0,0 fan van Traore!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 januari 2017 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 12:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zou Traore niet terug sturen. Hij is vooralsnog wel de meest productieve vleugelaanvaller. Ik zou wel insteken op de voorkeur voor eigen/gekochte spelers.
Prachtig dat hij zo productief is, maar hoeveel kansen heeft hij daarvoor moeten krijgen?? Dat heb ik namelijk al eerder gevraagd en nooit een reactie op gekregen. 1 ding weet ik wel, als American Footballspeler zou hij geschikt zijn! Daarnaast was het meer een reactie met een knipoog. Ik heb gewoon 0,0 met Traore! Erger me nog meer aan hem dan toentertijd aan El Ghazi!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2017 door Ajax Warrior --
JOOD
 JOOD - zondag 15 januari 2017 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 06:12 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Denk juist dat hij hier wel genoeg kansen gaat krijgen en gaat spelen en daar niet.
Het is gewoon nog te vroeg voor hem ben ik van mening. Hij is nog niet constant genoeg voor de ED en heeft al ongelooflijk veel moeite om de topverdedigers van Excelsior, PEC en AZ etc voorbij te komen, maar gaat het in een competitie die volgens velen van een veel hoger niveau dan de Nederlandse is wel waarmaken?

Pak eerst hier je kans, desnoods slechts tot de zomer. Nu gaat hij midden in de competitie bij een ploeg aansluiten die niet lekker loopt. Nieuwe omgeving, andere speelstijl, wordt gehaald van het 'grote Ajax' dus zal er direct moeten staan.

Nee, ik vind het absoluut niet slim deze stap.

Als je genoeg vertrouwen in jezelf hebt dat je jezelf onder deze omstandigheden daar in de basis speelt, zou je ook over moeten lopen van het vertrouwen om de wedstrijden dat Traore er niet is je kans te kunnen pakken.
Prima toch?

Sommige mensen/spelers zullen het nooit leren. Ze scheiden het kaf van het koren zelf wel.
hjf
 hjf - zondag 15 januari 2017 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2017 - 21:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat lag voor een groot deel aan de trainer die binnen korte tijd een andere spelvisie wilde met topwedstrijden in het verschiet! Je had dit kunnen doen als je geen voorronde had hoeven spelen.

En kom alsjeblieft niet aan met De Boer en al die bla bla shit, want daar heb ik het niet over. Je kan alleen niet als trainer verwachten dat spelers binnen een paar weken een andere speelwijze onder de knie hebben terwijl er ook nog eens hele belangrijke wedstrijden zijn.
Niets meer aan toe te voegen vriend.
hjf
 hjf - zondag 15 januari 2017 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2017 - 23:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Beiden hebben in dit geval helemaal niets met elkaar te maken
Goed gezien Remco.
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 januari 2017 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 13:54 schreef JOOD het volgende:

[..]

Prima toch?

Sommige mensen/spelers zullen het nooit leren. Ze scheiden het kaf van het koren zelf wel.
Ja, uiteindelijk moeten ze het helemaal zelf weten inderdaad.
remco k
 remco k - zondag 15 januari 2017 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 12:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bruma speelt nu ja.. pas na en via psv.. daarvoor gefaald.. elghazi heeft het al lastig tegen kleine verdedigers
Nogmaals. Voorbeelden van jongens die op ongeveer hun 16e vertrokken. Is maar een klein verschil hè.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 januari 2017 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:05 schreef hjf het volgende:

[..]

Niets meer aan toe te voegen vriend.
Iedereen heeft het maar over dat De Boer slaperig voetbal speelde en natuurlijk was dat ook zo. Daar zal ik ook niets aan veranderen. Maar Bosz wilde een veel te grote verandering in 1 keer en dat koste ons onnodige punten in de competitie maar zeker ook plaatsing voor de Champions League. Als ik dan ook nog eens zie hoe talenten worden afgevallen ten koste van een huurling of van spelers die vorig jaar volgens velen nog te slecht waren om überhaupt bij Ajax te spelen dan snap ik de euforie al helemaal niet. Daarnaast zou je dus inderdaad mogen verwachten dat Bosz na een half jaar wel de juiste snaar bij de spelers had geraakt. Maar de wedstrijden tegen Twente en psv aan het eind van de eerste seizoenshelft zeggen uiteindelijk iets heel anders! Dus de punten zijn niet in het begin alleen verloren, maar ook op de helft!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 januari 2017 - 14:13   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 15 januari 2017 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 12:07 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Kishna is vooral bankzitter. En Bruma moest eerst naar PSV om toch in de ED te groeien alvorens die stap hogerop te maken.
Kwaliteit bepaalt inderdaad en ik denk dat Anwar nog niet genoeg kwaliteit heeft. Potentie wel, maar met potentie alleen redt je het niet.

Geweldig opleid land zijn we niet. sterker nog, ik vind dat we een van de zwakste competities hebben.
Juist daarom denk ik dat als je het hier niet eens redt, je het elders ook niet gaat redden.
Talent zat. Misschien dat juist een ander land met een betere competitie dit soort jongens verder kan brengen.

Overigens doodzonde dat die jongen door Bosz vertrekt.
p111
 p111 - zondag 15 januari 2017 - 14:16   quote  deeplink  
Je verliest altijd wel eens punten in een seizoen maar het is 10x leuker kijken naar Ajax als vorig seizoen .punt
remco k
 remco k - zondag 15 januari 2017 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Iedereen heeft het maar over dat De Boer slaperig voetbal speelde en natuurlijk was dat ook zo. Daar zal ik ook niets aan veranderen. Maar Bosz wilde een veel te grote verandering in 1 keer en dat koste ons onnodige punten in de competitie maar zeker ook plaatsing voor de Champions League. Als ik dan ook nog eens zie hoe talenten worden afgevallen ten koste van een huurling of van spelers die vorig jaar volgens velen nog te slecht waren om überhaupt bij Ajax te spelen dan snap ik de euforie al helemaal niet. Daarnaast zou je dus inderdaad mogen verwachten dat Bosz na een half jaar wel de juiste snaar bij de spelers had geraakt. Maar de wedstrijden tegen Twente en psv aan het eind van de eerste seizoenshelft zeggen uiteindelijk iets heel anders! Dus de punten zijn niet in het begin alleen verloren, maar ook op de helft!
En daarnaast was Bosz ook verantwoordelijk voor de eerste wedstrijden van het seizoen. Waarom dat een excuus zou mogen zijn om niet te hoeven presteren is mij een raadsel
hjf
 hjf - zondag 15 januari 2017 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2017 - 18:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Welke basisspelers zijn er dan verkocht? Gudelj en Bazoer speelden geen minuut meer. El Ghazi wel maar is 2e keuze. Dus waar hebben we het over? Het vertrek van Gudelj en Bazoer is juist weer goed voor jongens als Nouri, Van de Beek en De Jong.

Mocht El Ghazi vertrekken is daar echt wel versterking nodig. Dat ben ik overigens met iedereen eens.

Het antoniem van investeren is divesteren trouwens. ;)
Vorig seizoen waren het basisspelers. En hoe! Gewoon bijzonder goed. AW heeft het goed verwoord waardoor deze jongens ineens niet meer basisspeler zijn.
Als El Ghazi vertrekt, dan wel voor een bedrag van 10-12 mln en niet voor de nu genoemde 7 mln. En als je een speler voor zijn positie haalt en je gaat er meer voor betalen, dan moet hij veel beter zijn dan dat we hadden.
Het tegenovergestelde van investeren is toch echt desinvesteren. En ik kan dat weten, omdat ik er met mijn beroep veel mee te maken heb. Kun je toch nog wat van me leren, alhoewel ik niet in staat ben om jou ook maar enigszins te benaderen met jouw wedstrijdtopics. Ik vind dat gewoon klasse Eide!!
remco k
 remco k - zondag 15 januari 2017 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:16 schreef p111 het volgende:
Je verliest altijd wel eens punten in een seizoen maar het is 10x leuker kijken naar Ajax als vorig seizoen .punt
Mooi. En wat heb je eraan als je tweede of zelfs derde zou worden?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 januari 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:16 schreef p111 het volgende:
Je verliest altijd wel eens punten in een seizoen maar het is 10x leuker kijken naar Ajax als vorig seizoen .punt
Hahahaha geniet jij maar! Ik erger me kapot. Net als tijdens de laatste seizoenen onder De Boer, nu ook onder Bosz totaal geen vooruitgang. Veel tegendoelpunten, veel onnodige verliespunten en zeker niet 10x leuker om naar te kijken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 januari 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi. En wat heb je eraan als je tweede of zelfs derde zou worden?
HELEMAAL NIETS!!!! Maar ja, ze hebben in ieder geval 10x leuker voetbal gezien!! Lijken wel de kakkies die na een gewonnen match tegen Ajax ineens een dvd moesten uitbrengen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zondag 15 januari 2017 - 14:22   quote  deeplink  
tjah.. brilletjes..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 januari 2017 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:22 schreef nummer10 het volgende:
tjah.. brilletjes..
Ja, misschien moet je die inderdaad eens kopen!
nummer10
 nummer10 - zondag 15 januari 2017 - 14:30   quote  deeplink  
niet nodig ;) fijne wedstrijd..
nummer10
 nummer10 - zondag 15 januari 2017 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

HELEMAAL NIETS!!!! Maar ja, ze hebben in ieder geval 10x leuker voetbal gezien!! Lijken wel de kakkies die na een gewonnen match tegen Ajax ineens een dvd moesten uitbrengen!
en toch ben ik liever 2de of 3de met mooi voetbal.. zelfde als het WK onder van basten.. vond ik mooier dan 2de onder bertje...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 januari 2017 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en toch ben ik liever 2de of 3de met mooi voetbal.. zelfde als het WK onder van basten.. vond ik mooier dan 2de onder bertje...
Ik ben liever kampioen, want uiteindelijk gaat het om de prijzen!
nummer10
 nummer10 - zondag 15 januari 2017 - 14:32   quote  deeplink  
ben ooit ajax supporter geworden niet alleen door hun succes maar door het soort voetbal wat er gespeelt werd... als het alleen om titels en succes gaat ben je niks meer dan een succes supporter
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 januari 2017 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:32 schreef nummer10 het volgende:
ben ooit ajax supporter geworden niet alleen door hun succes maar door het soort voetbal wat er gespeelt werd... als het alleen om titels en succes gaat ben je niks meer dan een succes supporter
Hahahaha wat is dat voor slap gelul. Ik heb goede en slechte tijden meegemaakt maar uiteindelijk gaat het om de prijzen. En hoe je die wint interesseert geen reet. En als ik in jouw ogen een successupporter ben dan vind ik dat best man! Jij bent in mijn ogen totaal niet realistisch. Maar nu snap ik je afwezigheid de afgelopen jaren. Je schaamde je natuurlijk om Ajacied te wezen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 januari 2017 - 14:34   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 15 januari 2017 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:22 schreef nummer10 het volgende:
tjah.. brilletjes..
Gewoon feiten kerel. Minder punten minder gemaakte goals en meer tegengoals.
hjf
 hjf - zondag 15 januari 2017 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2017 - 10:36 schreef hjf het volgende:
Manchester United grossiert in buitenspelers. Mourinho heeft een luxe probleem door een overschot van een zeer goed niveau. Nu heb ik niet de iluusie, dat wij er 1 van zullen kopen (alhoewel we bulken van het geld op de bankrekening), maar het salaris zal een onoplosbaar probleem zijn. De enige oplossing is dus er 1 te huren en bijvoorbeeld Justin Kluivert de tijd te geven zich verder te ontwikkelen.
Beetje raar om mijzelf te quoten, maar dit doe ik met een reden. Ik lees net dat Sevilla Marcus Rashford van MU willen huren. In de andere topic heb ik zijn naam genoemd om ons voor 1 1/2 te komen versterken door hem te huren, zodat Justin Kluivert de kans krijgt om zich verder te ontwikkelen en invalbeurten te krijgen. Dus weledelgeleerde heer Overmars en de leden van het TH: stap in het vliegtuig naar Manchester en neem Rashford mee op de terugreis naar Amsterdam. Nog een advies: voordat jullie naar Manchester gaan: check wel even het saldo op de bankrekening of er wel genoeg op staat. Stel je voor dat jullie straks jullie bonussen gaan missen en de aandeelhouders geen dividend kunnen geven.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 januari 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:52 schreef hjf het volgende:

[..]

Beetje raar om mijzelf te quoten, maar dit doe ik met een reden. Ik lees net dat Sevilla Marcus Rashford van MU willen huren. In de andere topic heb ik zijn naam genoemd om ons voor 1 1/2 te komen versterken door hem te huren, zodat Justin Kluivert de kans krijgt om zich verder te ontwikkelen en invalbeurten te krijgen. Dus weledelgeleerde heer Overmars en de leden van het TH: stap in het vliegtuig naar Manchester en neem Rashford mee op de terugreis naar Amsterdam. Nog een advies: voordat jullie naar Manchester gaan: check wel even het saldo op de bankrekening of er wel genoeg op staat. Stel je voor dat jullie straks jullie bonussen gaan missen en de aandeelhouders geen dividend kunnen geven.
RasFord zal wel betere opties hebben dan de Eredivisie gok ik..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 januari 2017 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha wat is dat voor slap gelul. Ik heb goede en slechte tijden meegemaakt maar uiteindelijk gaat het om de prijzen. En hoe je die wint interesseert geen reet. En als ik in jouw ogen een successupporter ben dan vind ik dat best man! Jij bent in mijn ogen totaal niet realistisch. Maar nu snap ik je afwezigheid de afgelopen jaren. Je schaamde je natuurlijk om Ajacied te wezen!
En toch was het Ajax waar ik als jonge jongen naar keek veel plezieriger om naar te kijken..
Schamen voor Ajax zal ik niet doen maar het niveau is toch wel heel wat stapjes minder. En nee dit ligt niet alleen aan de trainer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 januari 2017 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 15:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En toch was het Ajax waar ik als jonge jongen naar keek veel plezieriger om naar te kijken..
Schamen voor Ajax zal ik niet doen maar het niveau is toch wel heel wat stapjes minder. En nee dit ligt niet alleen aan de trainer.
Natuurlijk geniet ik ook van goed spel van Ajax, maar moeten we niet gewoon concluderen dat het voetbal in Nederland sowieso vele malen minder is geworden. Komt doordat tegenstanders hebben gezien dat behoudend en verdedigend spelen veel meer oplevert dan jezelf af laten slachten. Daarnaast moeten we ook niet vergeten dat commercie hier een groot belang in heeft gehad. Situatie van nu is niet meer te vergelijken met die van vroeger!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 januari 2017 - 15:44   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2017 door Ajax Warrior --
hjf
 hjf - zondag 15 januari 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 15:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

RasFord zal wel betere opties hebben dan de Eredivisie gok ik..
Maar als je niet schiet, dan kun je niet scoren maat.
hjf
 hjf - zondag 15 januari 2017 - 16:25   quote  deeplink  
Zou Rashica geen versterking kunnen zijn voor de RB plaats?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 januari 2017 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 16:25 schreef hjf het volgende:
Zou Rashica geen versterking kunnen zijn voor de RB plaats?
Nog meer van die spelers die onder Bosz hebben gespeeld. Nee bedankt!
hjf
 hjf - zondag 15 januari 2017 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 16:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nog meer van die spelers die onder Bosz hebben gespeeld. Nee bedankt!
Heeft hij onder Bosz gespeeld?
p111
 p111 - zondag 15 januari 2017 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

HELEMAAL NIETS!!!! Maar ja, ze hebben in ieder geval 10x leuker voetbal gezien!! Lijken wel de kakkies die na een gewonnen match tegen Ajax ineens een dvd moesten uitbrengen!
O wat geweldig vorig jaar tweede met zeik voetbal lekker blijven volhouden.
p111
 p111 - zondag 15 januari 2017 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha wat is dat voor slap gelul. Ik heb goede en slechte tijden meegemaakt maar uiteindelijk gaat het om de prijzen. En hoe je die wint interesseert geen reet. En als ik in jouw ogen een successupporter ben dan vind ik dat best man! Jij bent in mijn ogen totaal niet realistisch. Maar nu snap ik je afwezigheid de afgelopen jaren. Je schaamde je natuurlijk om Ajacied te wezen!
moet je lekker Celsey supporter worden veel plezier man
nummer10
 nummer10 - zondag 15 januari 2017 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha wat is dat voor slap gelul. Ik heb goede en slechte tijden meegemaakt maar uiteindelijk gaat het om de prijzen. En hoe je die wint interesseert geen reet. En als ik in jouw ogen een successupporter ben dan vind ik dat best man! Jij bent in mijn ogen totaal niet realistisch. Maar nu snap ik je afwezigheid de afgelopen jaren. Je schaamde je natuurlijk om Ajacied te wezen!
nee had meer temaken met mensen zoals jou.. die alleen maar negatief gelul neer droppen.. en nee zeg niet dat jij dat alleen doet.. maar goed jij gaat alleen voor de prijzen, hoe dat maakt niet uit.. dan maakt het dus ook niet uit of het eigen jeugd is of niet en hoe er gespeelt word ook niet.. nahja ok dat kan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 januari 2017 door nummer10 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 januari 2017 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 12:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het was ook meer met een knipoog geschreven. Ik ben gewoon 0,0 fan van Traore!
Inmiddels wel van Ghazi dan? ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 januari 2017 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 14:16 schreef remco k het volgende:

[..]

En daarnaast was Bosz ook verantwoordelijk voor de eerste wedstrijden van het seizoen. Waarom dat een excuus zou mogen zijn om niet te hoeven presteren is mij een raadsel
Een nieuwe trainer heeft nou eenmaal wat krediet nodig. Als jij morgen ergens anders begint dan heb je ook niet gelijk alles lopen en zul je ook moeten wennen. De Boer heeft zijn team gevormd en dan moet een nieuwe trainer tijd krijgen om het naar zijn hand te zetten. Voorlopig doe je nog mee om het kampioenschap en EL en zijn een aantal spelers die weerstand boden vertrokken.
Het voetbal kan(moet) alleen maar beter worden.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 januari 2017 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 15:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Natuurlijk geniet ik ook van goed spel van Ajax, maar moeten we niet gewoon concluderen dat het voetbal in Nederland sowieso vele malen minder is geworden. Komt doordat tegenstanders hebben gezien dat behoudend en verdedigend spelen veel meer oplevert dan jezelf af laten slachten. Daarnaast moeten we ook niet vergeten dat commercie hier een groot belang in heeft gehad. Situatie van nu is niet meer te vergelijken met die van vroeger!
Ook eens hoor..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 januari 2017 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 18:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inmiddels wel van Ghazi dan? ;-)
Was ik al nooit fan van. Maar van Traore nog minder!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 januari 2017 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2017 - 17:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee had meer temaken met mensen zoals jou.. die alleen maar negatief gelul neer droppen.. en nee zeg niet dat jij dat alleen doet.. maar goed jij gaat alleen voor de prijzen, hoe dat maakt niet uit.. dan maakt het dus ook niet uit of het eigen jeugd is of niet en hoe er gespeelt word ook niet.. nahja ok dat kan
Die mensen zijn er nog steeds hoor. En overigens ben ik pas het laatste jaar negatief geworden, dus wat je nu lult is dikke onzin! Maar goed, dat weet je zelf ook wel.
nummer10
 nummer10 - maandag 16 januari 2017 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 07:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die mensen zijn er nog steeds hoor. En overigens ben ik pas het laatste jaar negatief geworden, dus wat je nu lult is dikke onzin! Maar goed, dat weet je zelf ook wel.
zeg ook niet dat die mensen er nog zijn.. en ook niet dat jij de reden was om weg tegaan.. we verschillen gewoon van mening qua prijzen en voetbal.. jij wil prijzen en maakt nie uit hoe.. ik liever geen kampioen met top voetbal om vermaakt te worden..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 januari 2017 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 08:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zeg ook niet dat die mensen er nog zijn.. en ook niet dat jij de reden was om weg tegaan.. we verschillen gewoon van mening qua prijzen en voetbal.. jij wil prijzen en maakt nie uit hoe.. ik liever geen kampioen met top voetbal om vermaakt te worden..
En wordt je tot nu toe vermaakt? Noem 5 wedstrijden dit seizoen op waarin jij vermaakt bent.
nummer10
 nummer10 - maandag 16 januari 2017 - 10:44   quote  deeplink  
de wedstrijden in de EL.. aantal in de ED.. en in de beker een aantal potjes.. dus zeker al meer als de laatste 2 jaar samen.. ;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 januari 2017 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2017 - 18:04 schreef hjf het volgende:

[..]

Ten eerste is dit geen antwoord op mijn vraag en ten tweede waren de talenten (m.n. Bazoer en El Ghazi) vorig jaar meer waard. Ik kan mij nog herinneren dat er vorig jaar een geaccepteerd bod op Bazoer van € 25 mln is geweest en dat Bazoer zelf heeft besloten langer bij Ajax te blijven. Nu heeft hij maar € 12 mln opgebracht. En ja. Dan vind ik dit een voorbeeld van Kapitaalvernietiging. En datzelfde geldt dus voor El Ghazi en mogelijk straks ook nog voor Tete en Riedewald.
Sinds dat bod heeft Bazoer niets meer laten zien, Ajax had destijds beter dat bod kunnen accepteren. Maarja het is niet anders. Daarbij waar de ene speler in waarde daald, zal de ander in waarde stijgen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers









0.0197670