BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 12 januari 2017 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 23:13 schreef JOOD het volgende:

[..]

En los van alle feiten, wat zegt je voetbal instinct over deze mogelijke aankoop?
Dat hij niet komt haha
remco k
 remco k - donderdag 12 januari 2017 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 22:48 schreef nummer10 het volgende:
zeg je nergens ?

"Het gaat om kunnen voetballen in de drukte en openingen vinden als je altijd op de helft van de tegenstander speelt. Geen van je voorbeelden tonen dit aan."

zijn je eigen woorden remco.. wat is het verschil...
Kerel meen je dit nou echt dat je dit verschil niet begrijpt?

Hier staat namelijk nergens dat ie dat niet kan. Tering vent. Had je echt wat slimmer ingeschat.
remco k
 remco k - donderdag 12 januari 2017 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 23:13 schreef JOOD het volgende:

[..]

En los van alle feiten, wat zegt je voetbal instinct over deze mogelijke aankoop?
Heel eerlijk vind ik het filmpje wat tegenvallen.

Als je de filmpjes van bijvoorbeeld el Ghazi erbij pakt ziet dat er veel beter uit in mijn beleving.

Dus als dit alle goede momenten zijn van deze speler dan vind ik dat nog niet heel bijzonder.

Maar die filmpjes zeggen me gewoon niet zoveel.

Ik heb vertrouwen in de leiding van Ajax. En als ze deze speler halen als de geschikte vervanger. Dan geloof ik wel dat die jongen hoed genoeg is of kan worden.
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 januari 2017 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2017 - 09:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel meen je dit nou echt dat je dit verschil niet begrijpt?

Hier staat namelijk nergens dat ie dat niet kan. Tering vent. Had je echt wat slimmer ingeschat.
hoe jij het erneerzet zeg je infeite dat die dat niet kan.. terwijl er genoeg voorbeeld in het filmpje zijn die aantonen dat die dit wel kan.. maar goed blijft een filmpje
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 12 januari 2017 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2017 - 19:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind het eigenlijk best tegenvallen met de vleugels hoor Younes redelijke tijd uit vorm (geweest). Cassierra niet echt top op de flank en Cerny vaak geblesseerd. Traöre afrika.
Dan heb je Younes en Ghazi niet echt breed. Clement vind ik niks bijzonders en Ajax mpet zich altijd versterken als ze de kans hebben vind ik.
Clement vind ik ook niet echt bijzonder, maar Als je Cerny, Younes, Traore, El Ghazi hebt voor de vleugels, dan is het al dubbel bezet en natuurlijk is niet elke speler in vorm of fit. maar meer heb je necht niet nodig.
Daarachter moet je het dan hebben van aankomende talenten zoals Kluivert en Clement, maar dan praat je al over 3de keus. Je kan ook spelers opschuiven in "nood" zoals Zyech en Schone ook op de vleugels kunnen ballen, al zijn het andere voetballers.

maar als je een topper kan kopen die iets extra's brengt en de Ajax staff is opvertuigd, dan mogen ze er 1 halen, maar dan schrijf je ook gelijk een andere speler af.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 12 januari 2017 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2017 - 15:08 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Clement vind ik ook niet echt bijzonder, maar Als je Cerny, Younes, Traore, El Ghazi hebt voor de vleugels, dan is het al dubbel bezet en natuurlijk is niet elke speler in vorm of fit. maar meer heb je necht niet nodig.di
Daarachter moet je het dan hebben van aankomende talenten zoals Kluivert en Clement, maar dan praat je al over 3de keus. Je kan ook spelers opschuiven in "nood" zoals Zyech en Schone ook op de vleugels kunnen ballen, al zijn het andere voetballers.

maar als je een topper kan kopen die iets extra's brengt en de Ajax staff is opvertuigd, dan mogen ze er 1 halen, maar dan schrijf je ook gelijk een andere speler af.
Ziyecheck en Schone op de vleugels zetten doen je alleen nog uit armoede die hebben daar niets te zoeken. Je noemt Traore terwijl minstens een maand weg is. Cerny moeite heeft om fit te zijn en ik hem voorlopig nog geen negentig minuten zie spelen.

Dan is een extra vleugelange aanvaller echt geen overbodige luxe hoor. Clement en Kluivert staan mogelijk ook niet direct bij blessure dan val je ver terug.
remco k
 remco k - donderdag 12 januari 2017 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2017 - 10:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoe jij het erneerzet zeg je infeite dat die dat niet kan.. terwijl er genoeg voorbeeld in het filmpje zijn die aantonen dat die dit wel kan.. maar goed blijft een filmpje
Dan moet jij echt eens een cursus lezen gaan volgen
remco k
 remco k - donderdag 12 januari 2017 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2017 - 16:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ziyecheck en Schone op de vleugels zetten doen je alleen nog uit armoede die hebben daar niets te zoeken. Je noemt Traore terwijl minstens een maand weg is. Cerny moeite heeft om fit te zijn en ik hem voorlopig nog geen negentig minuten zie spelen.

Dan is een extra vleugelange aanvaller echt geen overbodige luxe hoor. Clement en Kluivert staan mogelijk ook niet direct bij blessure dan val je ver terug.
Een maand weg. En daarvoor moet je dan een andere speler kopen?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 12 januari 2017 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2017 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Een maand weg. En daarvoor moet je dan een andere speler kopen?
Optelsom of niet? Traore gaat ook weer weg eind van het seizoen..
JOOD
 JOOD - donderdag 12 januari 2017 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2017 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Een maand weg. En daarvoor moet je dan een andere speler kopen?
Remco, ik vind je de laatste tijd negatief. Niet alleen over Ajax en de toekomst van Ajax, maar ook over vragen en reacties op jouw reacties op dit forum. Waarom ga je niet lekker de discussie aan met mede fans en probeer je niet je visie over te brengen op de rest?

Als het aan jou ligt blijft Ajax een club in internationaal verval. We zoeken de weg omhoog toch? Of vind je het wel prima om met tweede en derderangs spelers te spelen? Ik wil de beste spelers zien bij mijn club, ook al zijn ze niet altijd haalbaar.
JOOD
 JOOD - donderdag 12 januari 2017 - 23:33   quote  deeplink  
Buzaglo lijkt me een prima vervanger voor Ghazi. Lekker cashen voor Ghazi en een Belg van 28 de kans geven om voor de laatste keer in zijn carriere alles eruit te halen wat erin zit. Geen geklooi en voldoende vastigheid door zn ervaring. Prima wissel hoor. Zie nog steeds graag Lozano komen, al vertelde een lokale Mexicaanse ober me vanmiddag dat hij zeker niet naar Ajax gaat..
Eide
 Eide - vrijdag 13 januari 2017 - 07:12   quote  deeplink  
Mike Verweij heeft ook al aangegeven dat Ajax niet met Lozano bezig is. Er is volgens Verweij sowieso nog niets concreets
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 13 januari 2017 - 10:48   quote  deeplink  
Ik denk dat ze pas echt handelen als El Ghazi weg is. Tot die tijd gebeurt er denk ik helemaal niets. We hebben geen paniek aankoop nodig. In de Nederlandse competitie moeten we het makkelijk kunnen redden met de huidige groep
p111
 p111 - vrijdag 13 januari 2017 - 11:55   quote  deeplink  
Het wordt helemaal niks met aankopen zijn al te laat.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 13 januari 2017 - 11:56   quote  deeplink  
clement 6 weken eruit.. liesbreuk...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 13 januari 2017 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 januari 2017 - 11:56 schreef nummer10 het volgende:
clement 6 weken eruit.. liesbreuk...
Traore weg, een halve cerny dan houden we Younes en Ghazi over. Best mager. Cassierra vind ik ook niks op de flank
nummer10
 nummer10 - vrijdag 13 januari 2017 - 13:37   quote  deeplink  
kluivert eventueel.. maar kan je ook nog niet teveel van verwachten.. vind wel dat de aankoop wederom telang opzich laat wachten.. (zondag word het al weer hervat)
JOOD
 JOOD - vrijdag 13 januari 2017 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 januari 2017 - 13:37 schreef nummer10 het volgende:
kluivert eventueel.. maar kan je ook nog niet teveel van verwachten.. vind wel dat de aankoop wederom telang opzich laat wachten.. (zondag word het al weer hervat)
Tja, of ze durven het niet aan om de genoemde Zuid-Amerikanen in de winter te kopen? Maar dat is alleen speculatie natuurlijk. Ben benieuwd, verwacht snel nieuws.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 13 januari 2017 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 januari 2017 - 13:37 schreef nummer10 het volgende:
kluivert eventueel.. maar kan je ook nog niet teveel van verwachten.. vind wel dat de aankoop wederom telang opzich laat wachten.. (zondag word het al weer hervat)
Zijn schijnbaar met een 28 jarige griek/Belg bezig die middenveld en aanval kan. Dan een Braziliaan/Mexicaan voor als Ghazi vertrekt dan doen ze het prima. Geen idee of het ze gaat lukken.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 13 januari 2017 - 15:45   quote  deeplink  
http://m.goal.com/s/nl/news/786/transfers/2017/01/13/31468432/ajax-overweegt-isra%C3%ABlische-middenvelder?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl&utm_referrer=http%3A%2F%2Fajax.headliner.nl%2Fheadliner.php%3Fc%3Dnl%26id%3D225333%26abbr%3Dgoalcomnl

Mijn excuus het is een Israëlische speler.. Mooi stukje journalistiek ook. Ajax werkt hard aan eerste transfer 2017, ze overwegen om een contract aan te bieden! :p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 januari 2017 door Hummel10 --
remco k
 remco k - vrijdag 13 januari 2017 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 januari 2017 - 23:06 schreef JOOD het volgende:

[..]

Remco, ik vind je de laatste tijd negatief. Niet alleen over Ajax en de toekomst van Ajax, maar ook over vragen en reacties op jouw reacties op dit forum. Waarom ga je niet lekker de discussie aan met mede fans en probeer je niet je visie over te brengen op de rest?

Als het aan jou ligt blijft Ajax een club in internationaal verval. We zoeken de weg omhoog toch? Of vind je het wel prima om met tweede en derderangs spelers te spelen? Ik wil de beste spelers zien bij mijn club, ook al zijn ze niet altijd haalbaar.
Fijn dat jij me negatief vind.

De rest van je verhaal over wat ik zou willen is een hoop stront en lijkt totaal niet op hoe ik ergens naar kijk.
remco k
 remco k - vrijdag 13 januari 2017 - 16:54   quote  deeplink  
Overigens is erbij niet veel bij Ajax om positief over te zijn. Laatste 4 wedstrijden niet gewonnen.

Dat moet heel snel omdraaien.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 13 januari 2017 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 januari 2017 - 16:54 schreef remco k het volgende:
Overigens is erbij niet veel bij Ajax om positief over te zijn. Laatste 4 wedstrijden niet gewonnen.

Dat moet heel snel omdraaien.
Ja ben ik met je eens. Oefenwedatrijd was wel positief maar zegt niet heel veel. Pec uit altijd lastig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 januari 2017 door Hummel10 --
aaadjuh
 aaadjuh - vrijdag 13 januari 2017 - 20:23   quote  deeplink  
En als het nodig is kan je altijd Dijks weer links back zetten en Sinkgraven links buiten.
JOOD
 JOOD - zaterdag 14 januari 2017 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 januari 2017 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Fijn dat jij me negatief vind.

De rest van je verhaal over wat ik zou willen is een hoop stront en lijkt totaal niet op hoe ik ergens naar kijk.
Ok
JOOD
 JOOD - zaterdag 14 januari 2017 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 januari 2017 - 16:54 schreef remco k het volgende:
Overigens is erbij niet veel bij Ajax om positief over te zijn. Laatste 4 wedstrijden niet gewonnen.

Dat moet heel snel omdraaien.
Dit bedoel ik. Hoe wil je dat omdraaien? Of ga je alleen maar zitten zeuren dat het niet goed is en dat we dat al lang terug kunnen lezen in een oude post van je?

Ik denk namelijk dat de sleutel ligt bij het aantrekken van 1 of 2 goede vleugelspelers.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 14 januari 2017 - 09:32   quote  deeplink  
denk minimaal 2 aangezien het erop lijkt dat elghazi verkast naar lille..
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 14 januari 2017 - 11:35   quote  deeplink  
Gek en zonde dat ze el Ghazi weg doen.
Raar van El Ghazi dat hij naar Lille
hjf
 hjf - zaterdag 14 januari 2017 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2017 - 09:32 schreef nummer10 het volgende:
denk minimaal 2 aangezien het erop lijkt dat elghazi verkast naar lille..
Laatste update is dat hij naar Olympique Marseille vertrekt voor € 7 mln. Ik hoop dat dit niet waar is, want dan ga ik twijfelen aan de verstandelijke vermogens van de verantwoordelijke mensen binnen onze club. Kom op zeg: 7 mln. Laser op.
JV
 JV - zaterdag 14 januari 2017 - 11:45   quote  deeplink  
Onggrijpelijk dat ajax spelers weer voor veel te weinig laat lopen, 6 of 7 miljoen schijnt er betaald te worden voor ghazi, terwijl we helemaal geen rechtsbuiten hebben momenteel
straks vinden ze geen geschikte kandidaat
laat die jongen gewoon pas in de zomer gaan
p111
 p111 - zaterdag 14 januari 2017 - 11:46   quote  deeplink  
Zou belachelijk zijn 7 miljoen veel te weinig
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 januari 2017 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2017 - 11:35 schreef Jaccio het volgende:
Gek en zonde dat ze el Ghazi weg doen.
Raar van El Ghazi dat hij naar Lille
Totaal niet raar en zelfs heel begrijpelijk. Zou hetzelfde hebben gedaan in zijn situatie. Totaal geen vertrouwen van de technische staf. Werd geslachtofferd voor een huurling van Chelsea die verder veel te weinig doet met zijn talent maar alleen mag teren op zijn goede spel bij Vitesse.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 januari 2017 - 12:17   quote  deeplink  
Maar deze jongens worden hier maar wat graag uitgemaakt voor rotte appels omdat ze zogenaamd niet de ballen en mentaliteit hebben om te strijden voor een plek in de selectie. Sommigen waren vorig jaar basisspeler en werden bejubeld om belangrijke doelpunten (Bazoer tegen feijenooit bijvoorbeeld) of acties. Ik kan me heel goed inleven in hun besluiten. Deze jongens zijn gekrenkt. In plaats dat ze werden begeleid, werden ze keihard aan de kant gezet of misbruikt. Leef jezelf eens in en vraag je af of jij op deze manier behandelt wilt worden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2017 door Ajax Warrior --
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 14 januari 2017 - 12:44   quote  deeplink  
Ajax is nu 3 spelers reeds kwijt in de winter en er is nog niks gekocht. Het is nog geen 31 januari maar toch. In de breedte ben je momenteel gewoon minder sterk. Bij blessures heb je gewoon kwaliteit nodig wil je dat goed kunnen opvangen.

Ik voel nu alweer de irritatie van het beleid bij Ajax. Mocht Ajax het kampioenschap voor de 3e keer gaan missen, dan heeft de leiding reeds 3 jaar gefaald. Dan moet er toch eens wat gaan veranderen lijkt mij.

Het gaat mij erom wie hiervoor verantwoordelijk zijn. Als een bedrijf een aantal jaren niet goed draait, zijn er altijd mensen die vervangen worden.

Maar bij Ajax wordt de 'klaverjasclub' gewoon in stand gehouden. De traagheid in het beleid en altijd de excuses waar ze mee aankomen kopen de supporters helemaal niks voor.

Mocht Ajax opnieuw geen kampioen worden, hoop ik toch echt dat er een keer mensen gaan verdwijnen en er een ander beleid ontstaat.

Ajax heeft gewoon meer kwaliteit nodig op de vleugels. Ik ben benieuwd waar ze op de laatste dag weer mee aankomen. Of misschien wel met niks....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2017 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 14 januari 2017 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2017 - 11:46 schreef p111 het volgende:
Zou belachelijk zijn 7 miljoen veel te weinig
Ben ik helemaal mee eens. Zolang je geen vervanger hebt had je hem niet moeten verkopen. Maar bij Ajax gaat dat nu eenmaal anders. Daar moeten eerst 3 spelers verkocht worden en geeft men groen licht om 1 speler te mogen kopen. Wanneer je nu geen geld op de bank hebt, snap ik dat.

Het is t.o.v. toen er met geld gesmeten werd het andere uiterste. Maar op de 1 of andere manier is men zo terughoudend geworden en moet iedere euro verantwoord worden.

Ajax maakt het zich op deze manier zelf moeilijk en waarom?
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 14 januari 2017 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2017 - 12:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Totaal niet raar en zelfs heel begrijpelijk. Zou hetzelfde hebben gedaan in zijn situatie. Totaal geen vertrouwen van de technische staf. Werd geslachtofferd voor een huurling van Chelsea die verder veel te weinig doet met zijn talent maar alleen mag teren op zijn goede spel bij Vitesse.
Ja maar wacht dan op een club en competitie die interessanter is met oog op de toekomst.
Heel zonde dit
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 januari 2017 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2017 - 13:01 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ja maar wacht dan op een club en competitie die interessanter is met oog op de toekomst.
Heel zonde dit
Om vervolgens bij Ajax op de bank weg te kwijnen?? Dan komt er geen enkele club meer. Ik snap zowel de stap van El Ghazi, mocht hij vertrekken, alsmede die van Bazoer. Krijgen ze de kans bij deze clubs dan kunnen ze zichzelf weer in de kijker spelen. En daarbij zijn het grotere competities dan de Eredivisie!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 januari 2017 - 13:08   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2017 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - zaterdag 14 januari 2017 - 13:09   quote  deeplink  
Wat ik al eerder aangaf ik denk dat er niks komt !!
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 januari 2017 - 13:18   quote  deeplink  
Volgens VI wordt het toch Lille waar El Ghazi heen gaat. Komt naar verwachting dit weekend rond. Heerlijk. Gaan wr tweede competitiehelft in met een A-junior en Younes. Lekker beleid weer.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 14 januari 2017 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2017 - 13:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Om vervolgens bij Ajax op de bank weg te kwijnen?? Dan komt er geen enkele club meer. Ik snap zowel de stap van El Ghazi, mocht hij vertrekken, alsmede die van Bazoer. Krijgen ze de kans bij deze clubs dan kunnen ze zichzelf weer in de kijker spelen. En daarbij zijn het grotere competities dan de Eredivisie!
Denk dat hij genoeg kansen had gekregen bij Ajax om zichzelf te bewijzen. Zeker nu Traore er een tijdje niet bij is.
Maargoed, de meningen verschillen. Ik vind het zonde en denk dat hij het best nog minimaal tot de zomer had kunnen wachten.
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 januari 2017 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2017 - 12:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Totaal niet raar en zelfs heel begrijpelijk. Zou hetzelfde hebben gedaan in zijn situatie. Totaal geen vertrouwen van de technische staf. Werd geslachtofferd voor een huurling van Chelsea die verder veel te weinig doet met zijn talent maar alleen mag teren op zijn goede spel bij Vitesse.
Toch is Traore met afstand je beste buitenspeler dus volkomen logisch dat hij de voorkeur krijgt boven El Ghazi.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 14 januari 2017 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2017 - 13:19 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Denk dat hij genoeg kansen had gekregen bij Ajax om zichzelf te bewijzen. Zeker nu Traore er een tijdje niet bij is.
Maargoed, de meningen verschillen. Ik vind het zonde en denk dat hij het best nog minimaal tot de zomer had kunnen wachten.
Ben ik met je eens en als Ajax geen buitenspeler aan kan trekken hebben ze een probleem. Ghazi zelf hoeft volgens mij ook zo nodig weg. Als jouw club al weinig vertrouwen naar je uit spreekt en met 7 miljoen tevreden is dan is dat ook wel een signaal om te vertrekken.

Ajax blij want de centjes stromen binnen. Hopelijk worden die goed besteed. Met Ziyech en Sanches is het ook gelukt dus er is nog hoop.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 januari 2017 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2017 - 13:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Toch is Traore met afstand je beste buitenspeler dus volkomen logisch dat hij de voorkeur krijgt boven El Ghazi.
Waarop gebaseerd? Tel eens hoeveel kansen hij gemist heeft of hoeveel acties mislukt zijn. Die staan namelijk nergens benoemd. Daarnaast vind ik 12 competitiewedstrijden met daarin 4 doelpunten en 0 assists erg mager voor een flankspeler.

Overigens ben ik ook nooit echt fan geweest van El Ghazi, maar de manier waarop hij nu aan de kant is gezet door Bosz verdient geen schoonheidsprijs! Maar ja, blijkbaar vind jij een huurling belangrijker dan eigen spelers!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 januari 2017 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2017 - 13:19 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Denk dat hij genoeg kansen had gekregen bij Ajax om zichzelf te bewijzen. Zeker nu Traore er een tijdje niet bij is.
Maargoed, de meningen verschillen. Ik vind het zonde en denk dat hij het best nog minimaal tot de zomer had kunnen wachten.
Een tijdje? Met een beetje geluk is Traore na 2 competitiewedstrijden weer inzetbaar voor Ajax. In het ergste geval zijn het er 4. Daarna moet El Ghazi misschien weer plaatsnemen op de bank. Ik geef hem groot gelijk dan verder te kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 januari 2017 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 januari 2017 - 14:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens en als Ajax geen buitenspeler aan kan trekken hebben ze een probleem. Ghazi zelf hoeft volgens mij ook zo nodig weg. Als jouw club al weinig vertrouwen naar je uit spreekt en met 7 miljoen tevreden is dan is dat ook wel een signaal om te vertrekken.

Ajax blij want de centjes stromen binnen. Hopelijk worden die goed besteed. Met Ziyech en Sanches is het ook gelukt dus er is nog hoop.
Ik vind het een behoorlijk risico wat ze nemen. Natuurlijk hebben we Cerny en Kluivert die daar kunnen spelen, maar dat geeft zeker geen garantie en zijn nog behoorlijk blauw achter de oortjes! Daarnaast heb je Traore nog maar een half jaar tot je beschikking. Willen ze dan inderdaad Cerny hebben klaargestoomd? Zorg nu eens eerst voor een goede en waardige vervanger die Traore naar de bank stuurt en ga van daaruit verkopen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 januari 2017 - 14:33   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2017 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - zaterdag 14 januari 2017 - 14:36   quote  deeplink  
Ach je weet nooit wat er allemaal achter de schermen gebeurd,wie weet heel veel problemen met Bos of te weinig inzet op de training.Ajax zal wel zijn reden hebben dat zij hem voor slechts 7 miljoen laten gaan.Het is alleen jammer dat er geen vervanging is en dat je met een 17 jarige (toptalent) verder moet die in mijn ogen lekker rustig had moeten komen na een half jaar JL.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 14 januari 2017 - 15:03   quote  deeplink  
snap de overstap wel van hem.. of die het red uberhaubt ? nee denk het niet..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 14 januari 2017 - 15:07   quote  deeplink  
en vind dat gezeik over een huurling ook dikke onzin.. hij is gewoon een speler van ajax.. wel voor 1 seizoen maar hij is gewoon volledig opgenomen in de selectie.. sterker nog toen traore ee niet bij was voetbalde de ploeg in de eredivisie gewoon stukken minder.. en ik denk dat dat komt omdat mensem hem kennen uit zijn vitesse tijd en hij altijd mensen bezig houd zodat anderen meer ruimte krijgen integenstelling van elghazi die veel meer ruimte krijgt om er wat mee tedoen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vleugelspelers









0.0132091